6B02102 Ландшафтық дизайн в ҚарУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты ББ мақсаты - экологиялық-биологиялық білімді жинақтау және тереңдету, ландшафтық дизайн мен жасыл құрылыстың негізгі заңдылықтарын, теориялары мен тұжырымдамаларын түсінуді қамтамасыз ету; көгалдандыру іс-шараларын жоспарлаудың практикалық дағдылары мен қабілетін дамыту, әр түрлі деңгейлерде көгалдандыру жобаларын құру; Қазақстанның елді мекендері мен өнеркәсіптік объектілері аумағында сауатты және ғылыми негізделген жасыл құрылыс проблемаларына қатысты ландшафтық мәдениетті, белсенді өмірлік ұстанымды қалыптастыру.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B031 Сән, дизайн
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B021 Өнер
Пәндер
-
Ботаника
Жоғары және төменгі өсімдіктердің анатомиясы, морфологиясы және жүйелеуі, олардың алуан түрлілігі, негізгі таксономиялық категориялары, эволюциялық даму процесіндегі экологиялық формалары бойынша білімді тәжірибелік игеру, адамның табиғаттағы және шаруашылық өміріндегі жасыл өсімдіктердің рөлі. Флора және биологиялық әр түрлілікті қорғау негіздері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Өсімдіктер систематикасы
Төменгі және жоғары сатылы өсімдіктердің алуан түрлілігі, олардың морфологиялық құрылысы, экология, өмірлік нысандары, таралуы, жіктелуі, эволюциялық дамуы, табиғаттағы рөлі және адамның шаруашылық өміріндегі маңызы туралы түсініктерді қалыптастыру; анықтау мен жіктеудің практикалық дағдыларын пысықтау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жануарлар әлемінің биоалуантүрлілігі
Жануарлардың құрылымы, физиологиясы, экологиясы, жүйелік әртүрлілігі, табиғатта таралуы мәселелерін зерттеу; жануарлардың негізгі топтарының табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы. Жануарлардың даму циклдары толық және толық емес метаморфозада болады. Жануарлар әлемінің биоалуантүрлілігін сақтау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология, қоршаған ортаны басқару және экологиялық мониторинг
Жаңа ғылыми деректерге сәйкес табиғатты тиімді пайдалану, қоршаған ортаны қорғау саласында жүйелендірілген білімді қалыптастыру. Экология саласының даму кезеңдері. Экологиялық факторлар: биотикалық, абиотикалық және антропогендік, олардың қоршаған ортадағы рөлі. Табиғи ресурстарды қорғау және ұтымды пайдалану
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Газондарды орналастыру және пайдалану
Көгалдар мәдениеті ландшафтық дизайн композицияларын жасау кезінде негізгі компонент болып табылады. Газондарды өсірудің қазіргі заманғы технологиясы тек жеке пайдаланатын газондарды ғана емес, сонымен қатар жоғары экологиялық жүктеме жағдайында өмір сүруге қабілетті газондарды да құруға мүмкіндік береді. Студенттер көгалдардың негізгі тип және түрлерімен танысады. Газондарды күту бойынша жабдықтарды автоматтандырудың заманауи технологиялық тәсілдерімен танысу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зоология
Организмдерді жіктеу принциптері туралы білім; жануарлардың негізгі таксондарының морфофизиологиялық ерекшеліктері, биосферадағы заттар мен энергияның трансформациясындағы жануарлардың рөлі; биосфераның тұрақтылығын қолдаудағы биологиялық алуантүрліліктің мәні; жануарлардың филогенетикалық эволюциясының негізгі кезеңдері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Адам экологиясы
Адамның өзгеретін өмір сүру жағдайларына бейімделуінің физиологиялық негіздері мен мүмкіндіктері, табиғи және антропогендік факторлардың адамға әсер ету салдарын және қоршаған ортаның сапасын медициналық-экологиялық параметрлер бойынша бағалаудың заманауи тәсілдерін игеру, адам экологиясындағы әдіснамалар мен зерттеу әдістерін талдау. Қолайлы антропогендік ортаны қалыптастырудағы жасыл кеңістіктердің рөлі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ландшафты дизайн мен дизайнға арналған көркем графиканың теориялық және практикалық негіздері
Бақ-саябақ өнері, ландшафтық сәулет және дизайн тарихы. Тарихи очерк, қазіргі жағдайы. Стилистикалық ерекшеліктері бар ландшафтық сәулет жобасын құру. Қазіргі заманғы жабдықтарды, шағын сәулет нысандарын және ландшафттық дизайн компоненттерін қолдана отырып табиғи пейзаждарын түрлендіру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Гүл шаруашылығының негіздері
Гүл өсіру, әдемі гүлдейтін және басқа да өсімдіктерді сәндік мақсатта өсірумен және өсірумен айналысатын өсімдік шаруашылығының саласы ретінде: гүл шоқтарын кесу, ашық және жабық топырақтың жылыжайлары мен жасыл екпелерін құру, тұрғын және өндірістік үй-жайлардың дизайны үшін. Ашық және жабық топырақтағы гүл дақылдарын өсіру технологиясы; интерьерлерді көгалдандыруда және ашық кеңістіктерді гүлмен безендіруде қолданылатын сәндік шөпті өсімдіктердің ассортименті; олардың сәндік қасиеттері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Ландшафт эстетикасы теориясының негіздері
Табиғи және табиғи және антропогендік ландшафттардың сұлулығын, көркемдігін зерттейтін ландшафттану бағыттарын қалыптастыру, оларды эстетикалық қабылдау және сыртқы түрін бағалау ерекшеліктері. Кеңістікте және уақытта ландшафттарды жүйелі ұйымдастыру бойынша білімді қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
Қоғам мен табиғатты дамыту негіздері, табиғи ресурстарды тиімді пайдаланудың қазіргі заманғы тәсілдері, тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін құқықтық реттеу, жағымсыз әсерлердің дамуын болжау және төтенше жағдайлардың салдарын бағалау. Тірі организмдер популяциясының жай-күйі, экожүйелердің бұзылу дәрежесі, популяцияның құрылымы мен динамикасы, қазіргі заманның негізгі экологиялық проблемалары, тұрмыстық, әлеуметтік, өндірістік салалардағы ықтимал төтенше жағдайларды болжау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Рухани жаңғыру
Қазақстанды және қазіргі замандарды жаңғыртудың тарихи тәжірибесі. Ұлттық сана және оны қалыптастыру ерекшеліктері. «Мағлылық ел» патриоттық акті және оның ұлттық сананың маңызы. Әлемдік әлемдегі қазіргі Қазақстандық сәйкестік. Рухани мұра және оны жаңғырту процестеріндегі рөлі. Бәсекеге қабілеттілік пен прагматизм заманауи қоғамдық сананың құндылықтары ретінде. Меритократиялық қоғам және оның құндылықтары. Қазақстан «білім қоғамы» ретінде. Қазақстан «ақпараттық қоғам» және «цифрлық технологиялар» қоғамы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қолданбалы бизнес
Бұл пәнде бизнес - жоспарды құрудың әдіснамалық негіздері қарастырылады. "Қолданбалы бизнес" курсы өткізу нарығын талдау әдістерін зерделеуді, өнімді сипаттауды, өндірістік жоспарды әзірлеуді және ұсынуды, маркетинг жоспарын және ұйымдастыру жоспарын әзірлеуді және ұсынуды, қаржылық жоспарды әзірлеуді және ұсынуды қамтиды. Курстың мақсаты студенттерді қолданбалы бизнес негіздері мен таныстыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Мемлекет, құқық, мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы негізгі ұғымдар. ҚР конституциялық құқық негіздері. ҚР Құқық қорғау органдары мен соты. ҚР мемлекеттік билік органдары. ҚР Әкімшілік құқық негіздері. ҚР Азаматтық және отбасылық құқық негіздері. ҚР Еңбек құқығы және әлеуметтік қамсыздандыру құқығы. Сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін құқықтық жауапкершілік. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ландшафтық сәулет және дизайндағы қазіргі заманғы үрдістер
Ландшафтық архитектураның дамуындағы жаңа заманауи үрдістерді ескере отырып, қалалық саябақтар мен бақтарды құрудың және олардың қызметінің шетелдік және отандық тәжірибесі. Халықтың мәдени қажеттіліктерін, әртүрлі әлеуметтік топтардың мүдделерін, әртүрлі адамдардың талғамы мен қалауын көрсететін БАҚ және саябақ өнерінің жаңа түрлері мен түрлері. Ландшафтық сәулет объектілерінің ерекше мәнерлілік құралдарын іздеу. Мәдени ландшафттар, оларға қойылатын талаптар, құрылымы және жасау әдістері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ландшафтты салу және жобалаудың отандық және шетелдік тәжірибесі
Қалалық саябақтарды, арбореттер мен түрлі мақсаттағы бақтарды құрудың және олардың қызметінің шетелдік және отандық тәжірибесі, заманауи тенденциялар, қалалық құрылымдармен интеграция. Түрлердің биоалуантүрлілігін және олардың тіршілік ету жағдайларын сақтауды ескере отырып, бақша-саябақ құрылысының архитектурасындағы озық тәжірибені зерттеу. Көгалдандыру және саябақ объектілерін экологияландыру. Әр түрлі тарихи дәуірлерде және әртүрлі елдерде бақтар құру тәжірибесімен танысу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бақша-бақтар өнерінің тарихы
Шет елдердің бақша және саябақ өнеріндегі тұрақты және ландшафттық стиль. Көркем образдарда белгілі бір идеялық мазмұнды білдіретін табиғи (өсімдіктер, су, топырақ және т.б.) және басқа материалдарды пайдалану кезінде композиция, перспектива, жарық пен түс теориясы заңдылықтарын қолдана отырып, бақтар, саябақтар және басқа да көгалдандыру объектілерін құру өнері туралы білім жүйесі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Өсімдіктер экологиясы
Өсімдік пен қоршаған орта арасындағы қатынастар жүйесі. Өсімдіктердің тіршілік ету жағдайларына қатысты экологиялық топтары: ылғалдандыру жарықтандыру, топырақтың механикалық және химиялық құрамы. Қоршаған орта жағдайларына төзімділік түсінігі. Эволюция процесінде табиғи жағдайларға бейімделудің негізі ретінде өсімдіктердің тіршілік формалары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Өсімдіктер физиологиясы
Өсімдіктердің өсіріндіге бейімделуінің физиологиялық негіздері-су және тұз алмасу, өсу және даму, фотосинтез, өнімділік, көбею негіздері. Топырақтағы су түрлері. Фотосинтез фазалары: жарық және қараңғы. Анаэробты және аэробты тыныс алу. Өсімдіктерқоректендірудегі макро - және микроэлементтердің рөлі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Әлемдік табиғи және мәдени мұра
Бақ-саябақ өнерін зерделеудің проблемалық тәсілдерін қалыптастыру, әлемдік табиғи және мәдени мұраның ажырамас бөлігі ретінде бақ-саябақ өнері объектілерінің көркемдік мәнерлілігін, формалау мен композицияның бастауларын түсіну. Бақ-саябақ өнерінің түрлері мен формалары, отандық және әлемдік тәжірибеде практикалық қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жер кадастры және жерді бағалау
Жер ресурстарын бағалау әдістері бойынша білімді қалыптастыру, Қазақстанда Жерресурстарын пайдаланудың экономикалықбағасы және ерекшеліктері; топыраққұрылысы – құнарлылықобъектісіретінде. Ауылшаруашылығында, жасылқұрылыста және фито мелиорацияда қолданылатын өсімдік ресурстары. Жер учаскелерінің сапалық жағдайы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сәулеттік графика
Түрлі күрделіліктегі заттарды бейнелеу, оқу және сызбаларды орындау деңгейінде графикалық қызметте теориялық және практикалық дағдыларды білу. Ландшафтық дизайн нысандарын құру дағдыларын тәжірибелік өңдеу. Ғимараттарды жоспарлаумен байланысты құрылыс және инженерлік мәселелерді түсіну; Адамдар мен құрылымдар арасындағы, құрылымдар мен олардың ортасы арасындағы байланыстарды түсіну.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биогеография негіздері
Кеңістіктегі организмдер мен қоғамдастықтардың орналасуын зерттеу және жалпы ғаламшардың және оның жекелеген өңірлерінің өсімдіктер жамылғысының және жануарлар халқының кеңістіктік құрылымы мен динамикасының маңызды заңдылықтары. Әлеуметтік-экономикалық міндеттер мен қолайлы қоршаған ортаны сақтау проблемаларын теңдестірілген шешуді қамтамасыз ететін экономикалық дамудың білімі мен стратегияларын қорыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Дизайн және дизайн үшін ландшафт туралы ақпаратты өңдеу және визуалдау әдістері
Әр түрлі деңгейдегі дизайн әдістері, ландшафтық аймақты жобалау. Жобаның бастапқы идеясының графикалық аналогын құру, графикалық макетті және көгалдандыру жоспарын құру. Ландшафтық дизайндағы мәселені визуализациялау. Көгалдандыру жоспарын орналастыру және жергілікті жерге байланыстыру. Клаузура.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Топырақтану негіздері және мәдени ландшафтарды мелиорациялау
Оқытылатын пән білім алушыларда топырақтың қалыптасу жағдайы – топырақ түзілу факторлары, топырақ жамылғысының кеңістіктік дифференциациясының заңдылықтары, топырақ-географиялық аудандастыру жүйесі және ҚР және шектес мемлекеттердің жекелеген топырақ аймақтары топырақтарының сипаттамасы, оларды ауыл шаруашылық пайдалану туралы түсініктерді қалыптастырады. Көгалдандырудағы биологиялық егіншіліктің инновациялық бағыттары. Мелиорация туралы жалпы мәліметтермен танысу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бөлме өсімдіктері
Оқылатын пән үй жағдайында гүлдейтін өсімдіктерді дұрыстап іріктеп алуда олардың өсуіне қажетті жағдайларды алдын-алуды түсіндіреді. Үй өсімдіктерінің қай түріне қаншалықты жарық, температура, ылғалдылық қажет, оны жақсы білмейінше, отырғызған өсімдіктеріңіз қурап, солып, түрлі ауруларға ұшырап шіріп кетуі мүмкін. Үй өсімдіктерінің ішінде жарықты сүйетіні де, көлеңкеге төзімдісі де, өзіне жарықтың шашырап түскенін қалайтындары туралы материалдар түсіндіріледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Үй маңын көгалдандыру
Жеке учаскеде қолайлы және жайлы жасыл кеңістік құрудың әдістері мен бағыттары. Жеке учаскенің үйлесімді, функционалды безендірілген ландшафттарының түрлері. Функционалды, экологиялық және эстетикалық талаптарға сәйкес кеңістікті қалыптастыру, оңтайлы көгалдандыру ассортименті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Табиғи фитоценоздар - бақтың ландшафты құру негізі
Органикалық заттардың түзілуі мен өзгеруінің негізгі процестері өтетін биогеоценоздар жүйесіретінде фитоценоздарды зерттеу. Биогеоценоздың кеңістіктік шекарасы, құрылымы мен қаптамасы, құрамы, молшылығы және жануарлардың, микроорганизмдердің таралуы бойынша білімді қалыптастыру, биогеоценоздың барлық жүйесінің материалдық-энергетикалық алмасуының ерекшеліктері мен қарқындылығы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Өсімдіктер географиясы
Өсімдіктердің таралуын анықтайтын факторлар бойынша білімді қалыптастыру: Климаттық (жарық, жылу, ылғал), орографиялық, биотикалық, Тарихи, антропогендік. Өсімдік қоғамдастықтарының қазіргі жағдайларға тәуелділігін бағалау, түрлердің орналасу тарихы және флораның қалыптасуы. Жердіңфлористикалықпатшалығы, құрылымдыққұрамы, таралуы және тарихи очерк.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Биодинамикалық ауыл шаруашылығы жүйесі
Суарудың топыраққа, микробиологиялық процестерге және өсімдіктерге әсері. Суару желісінің элементтері, су жинау құрылыстары және олардың түрлері. Суару су көздерінің түрлері және оларға қойылатын талаптар. Суармалы судың сапасына қойылатын техникалық талаптар. Суармалы жерлердің тұздануы мен батпақтануының алдын алу және оларға қарсы күрес жөніндегі іс-шаралар. Ауылшаруашылық жұмыстарының негізгі принциптерімен, өсімдіктерге күтім жасау үшін биодинамикалық препараттарды қолдану ерекшеліктерімен танысу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ландшафтты жобалау
Қалалық ортадағы реакреациялық-коммерциялық алаңды сәулеттік-дизайнерлік жобалаудың теориялық негіздерін, объектіні заттай зерттеу әдістемесін және жағдайды талдауды,орташа дизайн нысандарын жобалау тәсілдері мен кезеңдерін,тұрақты пейзаждарды сәулеттік-дизайнерлік жобалаудың теориялық негіздерін немесе жеке тұрған тұрғын және қоғамдық ғимараттар мен құрылыстардың қоршаған ортасының ландшафтық дизайнын білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ландшафты жоспарлау және жобалау теориясы
Аймақтың ерекшелігін, көгалдандыру ассортиментін, климаттық жағдайларды ескере отырып, мәдени ландшафттарды құрудың негіздері мен принциптері. Мәдени Ландшафттардың модельдері: аллея, саябақ, алаң, Альпі слайд, топтық және жеке отырғызу, көгалдар, гүл бақшасы, балкон композициясы және т. б.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сәндік дендрология
Жасыл құрылыста қолданылатын сәндік ағаштар мен бұталар туралы білімді қалыптастыру: морфология, систематика, сәндік қасиеттер; басқа түрлермен кешенді өсіру. Отырғызу, өсіру, сәндік ассортимент, өсімдіктерді қорғау, сәндік және қалыптау ерекшеліктері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ландшафт құрылысындағы менеджмент
Қазіргі менеджменттің мәні мен сипаттамалары, оның даму тарихы. Ұйымдастырушылық құрылымдардың негізгі түрлері, оларды жобалау принциптері мен ережелері. Басқару шешімдерін қабылдау және іске асыру процесі. Нарықтық экономикадағы менеджмент функциялары: экономикалық субъектінің қызметін ұйымдастыру, жоспарлау, ынталандыру және бақылау. Басқару әдістерінің жүйесі; басқару шешімдерінің түрлері және оларды қабылдау әдістері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Баудағы көпжылдық және жылдық шөп өсімдіктер
Ашық және жабық топырақ жағдайында көпжылдық және біржылдық гүл-сәндік өсімдіктерді өсіру бойынша білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, ландшафтық жобаға, көгалдандыру жағдайына, жоспарланған күтім іс-шараларына және гүлдену ұзақтығына байланысты перспективалы ассортиментті таңдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сәулеттік дендрология негіздері
Дендрологияның мақсаттары мен міндеттері, интродуценттердің түрлері мен мәдени ассортименті. Ағаш формаларының тік құрылымы, оны көгалдандырудың әртүрлі түрлерінде қолдану. Жаппай көгалдандыру мен шағын сәулет формаларында ағаш-бұта өсімдіктерінің заманауи ассортиментін қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Гүлді-сәнді өсімдіктер
Біржылдық және көпжылдық гүл-сәндікөсімдіктердің түрлік құрамы мен қазіргі заманғы ассортименті, олардың биологиясының ерекшеліктері, күтімі, гүлдену ұзақтығы, басқа дақылдармен үйлесімдігі. балкондар, гүлзарлар, альпілік төбешіктер үшін гүл композицияларының деректер банкін қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Өсімдіктер интродукциясы
Өсімдіктерді жерсіндіру және жерсіндіру негіздерімен, интродукциялық эксперимент үшін ассортиментті іріктеу әдістерімен танысу; алғашқы және қайталама интродукциялық сынау теориясы мен әдістемесі: кезеңдері, әдіснамалық негіздері; интродукциялық тәжірибе қорытындысы бойынша өсімдіктердің перспективалылығын бағалау. Өнеркәсіптік өсіру және питомниктік шаруашылық.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жобалық құжаттамаға және жоба презентациясының ерекшеліктеріне қойылатын талаптар
Сәулет-құрылыс қадағалау жөніндегі нормативтік құжаттармен, салалық стандарттармен, жер учаскесінің бедері мен ландшафты құрылысының күрделілігіне, игерудің қарастырылатын нұсқаларына, жобалау сатысына байланысты жекелеген бөлімдердің көлемі мен егжей-тегжейлі пысықталуымен танысу. Дизайн-процесс туралы жалпы түсінік. Жобалау процесінің кезеңдері мен кезеңдері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Өсімдіктер агротехникасы
Өсімдік агротехникасының білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Ауыл шаруашылығы дақылдарын өсіру жүйесі мен тәсілдерін зерттеу, ауыспалы егісті, топырақты өңдеуді, тыңайтқыштарды енгізуді, тұқым дайындауды, егу мен отырғызуды, әр түрлі пісу кезеңінде өсімдіктерді күтуді, өнімді жинауды қамтитын өсімдік шаруашылығы технологиясы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ландшафтық дизайнның шығармашылық-композициялық негіздері
Функционалды процесс пен рельефке сәйкес ландшафт дизайнының көлемі мен кеңістігін ұйымдастыру. Аумақтың композициялық негіздері өсімдіктердің, су құрылғыларының, шағын сәулет нысандарының, әртүрлі функционалды мақсаттағы алаңдардың жиынтығы ретінде. Ландшафт дизайнының әртүрлі формаларының үйлесімділігі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Өсімдіктерді қорғау
Берілген сызба бойынша эксперименттер жүргізу, зертханалық жабдықтар мен аспаптарды пайдалану; алынған эксперименттік деректерді талдау. Өсімдіктерді қорғаудың теориялық және практикалық негіздерін меңгеру; биобақылау агенттерінің негізгі түрлерін және олардың әсер ету механизмдерін білу; биопрепараттарды жіктеу. ҚР аумағында қолдануға рұқсат етілген тізімге енгізілген препараттар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Агротехнология және фитопотология негіздері
Өсімдіктердің агротехникасы туралы түсінік: іс-шаралар мен технологиялық әдістер. Фитопатология негіздері. Агротехникалық жұмыстар және өсімдіктерді вирустық, зеңдік және бактериялық инфекциялардан, зиянкестерден қорғау бағыттары бойынша білімді қалыптастыру және бекіту. Жасыл желектерді отырғызу және күту бойынша агротехникалық іс-шаралар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ландшафтты жобалау мен дизайндағы инновациялық технологиялар
Ландшафт дизайнында заманауи технологияларды қолдану. Ландшафтық жобалау ең озық бағдарламаларды, атап айтқанда, AutoCAD жүйесін (Autodesk әзірлеу) қолдана отырып, компьютерлік модельдеу арқылы жүзеге асырылады. Бұл күрделі үш өлшемді модельдерде жұмыс істеуге мүмкіндік беретін тиімді және сенімді бағдарламалардың бірі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ландшафтты жобалау әдістері мен кезеңдері
Ландшафттың дизайнерлік жобасын жобалау элементтері. Жер бедері, жасанды су айдындары және шағын нысандар сәулет ландшафтының ажырамас құрамдас бөлігі ретінде. Ғимараттар мен құрылыстарды жобалаудың ландшафтық аспектілері. Шығару әдісі, өлі жағдайларды жеңу, ми шабуылы. Ландшафт жобаларының нақты мысалдары, оларды талдау. Нақты жерге жобалық шешімдерді қолдану. Жобаның сметалық құнының есептері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ландшафтық жобалау мен дизайнға арналған компьютерлік графика негіздері
Компьютерлік технологияларды қолдану негізінде сәулеттік жобалардың визуалды бейнелерін жасау. Компьютерлік графика және архитектуралық дизайн саласындағы құбылыстарды талдау. Әр түрлі деңгейдегі компьютерлік бағдарламалар, оларды ландшафтты жобалау және дизайн мәселелерін шешу үшін қолдану ерекшеліктері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жұмыстың технологиясы және ұйымдастырылуы
Жасыл құрылыс объектілерін орындаудағы ландшафтық және агротехникалық негізгі технологиялармен, жасалатын дақылдардың ассортиментіне, нысаналы мақсатына, механизацияға, орындалу мерзіміне және басқа да факторларға байланысты танысу. Технологиялық карталарды құрастыру әдістемесі мен технологиясы түсіну.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ашық алаңдағы гүл шаруашылығы
Гүлөсіру, көгалдандыру, бағбандық, ландшафтық дизайн саласында және гүлдақылдарын өсірумен және оларды пайдаланумен байланысты басқа да салаларда құзыреттерді кеңейту; сәндік және экологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, гүл өсімдіктерінің ассортиментін таңдау мәселелерінде, екпелердің орнықтылығын арттыру және өміршеңдігін қолдау аспектілерінде, өсімдіктерді өсіру, ұстау және көбейту агротехника мәселелерінде еркін бағдарлау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Шағын бақтың аумағын ұйымдастыру
Ашық кеңістікті жоспарлаудың негізгі қағидаларымен танысу, бау-бақша учаскесінің эскизін орындау. Учаскелерді көгалдандыруда қолданылатын сәндік дақылдардың тізімін құру, мектеп немесе үй маңындағы жекелеген аумақтарды көгалдандыру жобаларын құру, өсімдіктердің жекелеген биологиялық топтарын көгалдандыруда пайдалану бойынша фотоальбом мен ұсыныстар жасау дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
Оқыту нәтижелері
- Қоғам туралы білімді тұтас жүйе және адам ретінде, қазіргі қоғамдағы рухани процестердің рөлі, жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау саласындағы тараптардың құқықтық мүдделері, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік шарттары, зиянды және қауіпті факторлардың адамға және табиғи ортаға әсері ретінде қолданады. Әлеуметтік, этикалық және ғылыми көзқарастарды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинау және түсіндіру.
- Микроскоптың көмегімен және гербарий материалымен тәжірибелер жүргізеді, пәннің терминдері мен түсініктерін біледі. Ол жүйелі категорияларға, тұжырымдамаларға, заңдарға, заңдамаларға, өсімдіктердің, омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың өзекті мәселелеріне назар аударады, олардың құрылымы мен функцияларын түсінеді, өзінің кәсіби қызметінде бәсекеге қабілеттілік, прагматизм, өзара түсіністік, толеранттылық және қазіргі қоғамның демократиялық құндылықтары басымдықтарында өзінің азаматтық ұстанымын бекітеді.
- Табиғатты аумақтық қорғау, физикалық денсаулық және адам экологиясы саласында теориялық және практикалық білімдерін пайдаланады. Экологиялық мінез-құлық дағдыларын, қоғамда болып жатқан процестерді талдау және сыни бағалау әдістерін меңгерген. Адам қызметінде экологиялық ресурстарды пайдалану мүмкіндіктерін бағалайды.
- Ботаника, зоология, анатомия және адам физиологиясы саласында биологиялық жүйелер құрылымының элементтері ретінде жасыл құрылғыларды анықтау дағдыларын қолданады, танымдық процестерді басқарады; ландшафтық дизайн элементтерінің тұрақтылығы арасындағы себеп-салдарлық байланыстарды табады, көгалдандыруға арналған ассортимент объектілері арасындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтайды, оқу материалын талдайды және синтездейді, оны жинақтайды және жіктейді; жасыл кеңістікті жоспарлау, бағалау, құру және қайта құру бойынша практикалық және эксперименттік қызметте білім мен дағдыларды қолданады.
- Адамның қоршаған ортаның әртүрлі жағдайларына бейімделу процесінің тетіктерін ескере отырып, адамның қалалық ортаға антропогендік әсерімен байланысты проблемаларды талдауды жүзеге асырады.
- Бәсекеге қабілеттілік, көптілділік және мультимәдениеттілік басымдықтары негізінде өзінің кәсіби қызметінде өзінің кәсіби және азаматтық ұстанымын бекітеді. Ландшафтық шығармаларды, стильдерді, жанрларды интерпретациялау және бақ-саябақ құрылысының тарихы бойынша өзекті мәселелерді талдай алады.
- Ландшафтық құрылыстағы биогеографиялық тәсілдің принциптерін түсінеді. Жер кадастрын жасау және бағалаудың негізгі әдістерін меңгерген.
- Қалалық ортада рекреациялық-коммерциялық алаңды сәулеттік-дизайнерлік жобалаудың теориялық және практикалық компьютерлік негіздерін, объектіні заттай зерттеу және жағдайды талдау әдістемесін, дизайнның экологиялық объектілерін жобалаудың тәсілдері мен кезеңдерін, тұрақты пейзаждарды сәулеттік-дизайнерлік жобалаудың теориялық негіздерін, тұрғын және қоғамдық ғимараттар мен құрылыстардың қоршаған ортасын ландшафтық жобалау әдістерін меңгерген.
- Биологиялық объектілердің әртүрлілігі туралы негізгі идеяларды қалыптастырады. Отырғызу материалын өсіру технологиясының дағдыларын жүзеге асырады. Жер ресурстарын тиімді пайдалану, топырақтың құнарлылығын қорғау және арттыру қағидаттарына ие. Ландшафтық дизайн саласындағы ғылыми зерттеулердің әдістерін біледі және оларды жасыл құрылыс тәжірибесінде қолданады.
- Еңбекті ұйымдастыруды және экономикалық ынталандыру әдістерін жетілдіру бойынша фактілерді, теорияларды, құбылыстарды және идеяларды түсінеді және білімін пайдаланады, ландшафт дизайнының стилистикалық және көркемдік-композициялық ерекшеліктерін ажырата алады. Сәулет ортасы мен ландшафтық дизайн компоненттері мен элементтерінің жиынтығы болып табылатын қоршаған аумақтың композициялық құрамдастарын біледі. Ландшафтық жобалау кезінде жобалау құжаттамасын ресімдеу әдістері мен ережелерін біледі.
Ұқсас БББ
6B02102 Дизайн
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B02102 Дизайн
Торайгыров университеті
6B02102 Дизайн
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B02102 Декоративтік өнер және этнодизайн
«Тұран-Астана» университеті
6B02102 Дизайн
Каспий қоғамдық университеті
6B02102 Дизайн
Қ.И.Сәтбаев атындағы Қазақ ұлттық техникалық зерттеу университеті (Satbayev University)
6B02102 Дизайн
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B02102 Дизайн және компьютерлік графика
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi