Жаңа білім беру бағдарламасы

6B02102 Ландшафтық дизайн в ҚарМУ Е.А.Бөкетов

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты ББ мақсаты - экологиялық-биологиялық білімді жинақтау және тереңдету, ландшафтық дизайн мен жасыл құрылыстың негізгі заңдылықтарын, теориялары мен тұжырымдамаларын түсінуді қамтамасыз ету; көгалдандыру іс-шараларын жоспарлаудың практикалық дағдылары мен қабілетін дамыту, әр түрлі деңгейлерде көгалдандыру жобаларын құру; Қазақстанның елді мекендері мен өнеркәсіптік объектілері аумағында сауатты және ғылыми негізделген жасыл құрылыс проблемаларына қатысты ландшафтық мәдениетті, белсенді өмірлік ұстанымды қалыптастыру.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B031 Сән, дизайн
  • Дайындық бағыты 6B021 Өнер
  • Ботаника
    Несиелер: 6

    Жоғары және төменгі өсімдіктердің анатомиясы, морфологиясы және жүйелеуі, олардың алуан түрлілігі, негізгі таксономиялық категориялары, эволюциялық даму процесіндегі экологиялық формалары бойынша білімді тәжірибелік игеру, адамның табиғаттағы және шаруашылық өміріндегі жасыл өсімдіктердің рөлі. Флора және биологиялық әр түрлілікті қорғау негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өсімдіктер систематикасы
    Несиелер: 6

    Төменгі және жоғары сатылы өсімдіктердің алуан түрлілігі, олардың морфологиялық құрылысы, экология, өмірлік нысандары, таралуы, жіктелуі, эволюциялық дамуы, табиғаттағы рөлі және адамның шаруашылық өміріндегі маңызы туралы түсініктерді қалыптастыру; анықтау мен жіктеудің практикалық дағдыларын пысықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жануарлар әлемінің биоалуантүрлілігі
    Несиелер: 5

    Жануарлардың құрылымы, физиологиясы, экологиясы, жүйелік әртүрлілігі, табиғатта таралуы мәселелерін зерттеу; жануарлардың негізгі топтарының табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы. Жануарлардың даму циклдары толық және толық емес метаморфозада болады. Жануарлар әлемінің биоалуантүрлілігін сақтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология, қоршаған ортаны басқару және экологиялық мониторинг
    Несиелер: 5

    Жаңа ғылыми деректерге сәйкес табиғатты тиімді пайдалану, қоршаған ортаны қорғау саласында жүйелендірілген білімді қалыптастыру. Экология саласының даму кезеңдері. Экологиялық факторлар: биотикалық, абиотикалық және антропогендік, олардың қоршаған ортадағы рөлі. Табиғи ресурстарды қорғау және ұтымды пайдалану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Газондарды орналастыру және пайдалану
    Несиелер: 5

    Көгалдар мәдениеті ландшафтық дизайн композицияларын жасау кезінде негізгі компонент болып табылады. Газондарды өсірудің қазіргі заманғы технологиясы тек жеке пайдаланатын газондарды ғана емес, сонымен қатар жоғары экологиялық жүктеме жағдайында өмір сүруге қабілетті газондарды да құруға мүмкіндік береді. Студенттер көгалдардың негізгі тип және түрлерімен танысады. Газондарды күту бойынша жабдықтарды автоматтандырудың заманауи технологиялық тәсілдерімен танысу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Зоология
    Несиелер: 5

    Организмдерді жіктеу принциптері туралы білім; жануарлардың негізгі таксондарының морфофизиологиялық ерекшеліктері, биосферадағы заттар мен энергияның трансформациясындағы жануарлардың рөлі; биосфераның тұрақтылығын қолдаудағы биологиялық алуантүрліліктің мәні; жануарлардың филогенетикалық эволюциясының негізгі кезеңдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Адам экологиясы
    Несиелер: 5

    Адамның өзгеретін өмір сүру жағдайларына бейімделуінің физиологиялық негіздері мен мүмкіндіктері, табиғи және антропогендік факторлардың адамға әсер ету салдарын және қоршаған ортаның сапасын медициналық-экологиялық параметрлер бойынша бағалаудың заманауи тәсілдерін игеру, адам экологиясындағы әдіснамалар мен зерттеу әдістерін талдау. Қолайлы антропогендік ортаны қалыптастырудағы жасыл кеңістіктердің рөлі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ландшафты дизайн мен дизайнға арналған көркем графиканың теориялық және практикалық негіздері
    Несиелер: 4

    Бақ-саябақ өнері, ландшафтық сәулет және дизайн тарихы. Тарихи очерк, қазіргі жағдайы. Стилистикалық ерекшеліктері бар ландшафтық сәулет жобасын құру. Қазіргі заманғы жабдықтарды, шағын сәулет нысандарын және ландшафттық дизайн компоненттерін қолдана отырып табиғи пейзаждарын түрлендіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Гүл шаруашылығының негіздері
    Несиелер: 7

    Гүл өсіру, әдемі гүлдейтін және басқа да өсімдіктерді сәндік мақсатта өсірумен және өсірумен айналысатын өсімдік шаруашылығының саласы ретінде: гүл шоқтарын кесу, ашық және жабық топырақтың жылыжайлары мен жасыл екпелерін құру, тұрғын және өндірістік үй-жайлардың дизайны үшін. Ашық және жабық топырақтағы гүл дақылдарын өсіру технологиясы; интерьерлерді көгалдандыруда және ашық кеңістіктерді гүлмен безендіруде қолданылатын сәндік шөпті өсімдіктердің ассортименті; олардың сәндік қасиеттері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ландшафт эстетикасы теориясының негіздері
    Несиелер: 4

    Табиғи және табиғи және антропогендік ландшафттардың сұлулығын, көркемдігін зерттейтін ландшафттану бағыттарын қалыптастыру, оларды эстетикалық қабылдау және сыртқы түрін бағалау ерекшеліктері. Кеңістікте және уақытта ландшафттарды жүйелі ұйымдастыру бойынша білімді қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Қоғам мен табиғатты дамыту негіздері, табиғи ресурстарды тиімді пайдаланудың қазіргі заманғы тәсілдері, тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін құқықтық реттеу, жағымсыз әсерлердің дамуын болжау және төтенше жағдайлардың салдарын бағалау. Тірі организмдер популяциясының жай-күйі, экожүйелердің бұзылу дәрежесі, популяцияның құрылымы мен динамикасы, қазіргі заманның негізгі экологиялық проблемалары, тұрмыстық, әлеуметтік, өндірістік салалардағы ықтимал төтенше жағдайларды болжау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Рухани жаңғыру
    Несиелер: 5

    Қазақстанды және қазіргі замандарды жаңғыртудың тарихи тәжірибесі. Ұлттық сана және оны қалыптастыру ерекшеліктері. «Мағлылық ел» патриоттық акті және оның ұлттық сананың маңызы. Әлемдік әлемдегі қазіргі Қазақстандық сәйкестік. Рухани мұра және оны жаңғырту процестеріндегі рөлі. Бәсекеге қабілеттілік пен прагматизм заманауи қоғамдық сананың құндылықтары ретінде. Меритократиялық қоғам және оның құндылықтары. Қазақстан «білім қоғамы» ретінде. Қазақстан «ақпараттық қоғам» және «цифрлық технологиялар» қоғамы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қолданбалы бизнес
    Несиелер: 5

    Бұл пәнде бизнес - жоспарды құрудың әдіснамалық негіздері қарастырылады. "Қолданбалы бизнес" курсы өткізу нарығын талдау әдістерін зерделеуді, өнімді сипаттауды, өндірістік жоспарды әзірлеуді және ұсынуды, маркетинг жоспарын және ұйымдастыру жоспарын әзірлеуді және ұсынуды, қаржылық жоспарды әзірлеуді және ұсынуды қамтиды. Курстың мақсаты студенттерді қолданбалы бизнес негіздері мен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Мемлекет, құқық, мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы негізгі ұғымдар. ҚР конституциялық құқық негіздері. ҚР Құқық қорғау органдары мен соты. ҚР мемлекеттік билік органдары. ҚР Әкімшілік құқық негіздері. ҚР Азаматтық және отбасылық құқық негіздері. ҚР Еңбек құқығы және әлеуметтік қамсыздандыру құқығы. Сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін құқықтық жауапкершілік. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ландшафтық сәулет және дизайндағы қазіргі заманғы үрдістер
    Несиелер: 4

    Ландшафтық архитектураның дамуындағы жаңа заманауи үрдістерді ескере отырып, қалалық саябақтар мен бақтарды құрудың және олардың қызметінің шетелдік және отандық тәжірибесі. Халықтың мәдени қажеттіліктерін, әртүрлі әлеуметтік топтардың мүдделерін, әртүрлі адамдардың талғамы мен қалауын көрсететін БАҚ және саябақ өнерінің жаңа түрлері мен түрлері. Ландшафтық сәулет объектілерінің ерекше мәнерлілік құралдарын іздеу. Мәдени ландшафттар, оларға қойылатын талаптар, құрылымы және жасау әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ландшафтты салу және жобалаудың отандық және шетелдік тәжірибесі
    Несиелер: 5

    Қалалық саябақтарды, арбореттер мен түрлі мақсаттағы бақтарды құрудың және олардың қызметінің шетелдік және отандық тәжірибесі, заманауи тенденциялар, қалалық құрылымдармен интеграция. Түрлердің биоалуантүрлілігін және олардың тіршілік ету жағдайларын сақтауды ескере отырып, бақша-саябақ құрылысының архитектурасындағы озық тәжірибені зерттеу. Көгалдандыру және саябақ объектілерін экологияландыру. Әр түрлі тарихи дәуірлерде және әртүрлі елдерде бақтар құру тәжірибесімен танысу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бақша-бақтар өнерінің тарихы
    Несиелер: 5

    Шет елдердің бақша және саябақ өнеріндегі тұрақты және ландшафттық стиль. Көркем образдарда белгілі бір идеялық мазмұнды білдіретін табиғи (өсімдіктер, су, топырақ және т.б.) және басқа материалдарды пайдалану кезінде композиция, перспектива, жарық пен түс теориясы заңдылықтарын қолдана отырып, бақтар, саябақтар және басқа да көгалдандыру объектілерін құру өнері туралы білім жүйесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өсімдіктер экологиясы
    Несиелер: 4

    Өсімдік пен қоршаған орта арасындағы қатынастар жүйесі. Өсімдіктердің тіршілік ету жағдайларына қатысты экологиялық топтары: ылғалдандыру жарықтандыру, топырақтың механикалық және химиялық құрамы. Қоршаған орта жағдайларына төзімділік түсінігі. Эволюция процесінде табиғи жағдайларға бейімделудің негізі ретінде өсімдіктердің тіршілік формалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өсімдіктер физиологиясы
    Несиелер: 4

    Өсімдіктердің өсіріндіге бейімделуінің физиологиялық негіздері-су және тұз алмасу, өсу және даму, фотосинтез, өнімділік, көбею негіздері. Топырақтағы су түрлері. Фотосинтез фазалары: жарық және қараңғы. Анаэробты және аэробты тыныс алу. Өсімдіктерқоректендірудегі макро - және микроэлементтердің рөлі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлемдік табиғи және мәдени мұра
    Несиелер: 5

    Бақ-саябақ өнерін зерделеудің проблемалық тәсілдерін қалыптастыру, әлемдік табиғи және мәдени мұраның ажырамас бөлігі ретінде бақ-саябақ өнері объектілерінің көркемдік мәнерлілігін, формалау мен композицияның бастауларын түсіну. Бақ-саябақ өнерінің түрлері мен формалары, отандық және әлемдік тәжірибеде практикалық қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жер кадастры және жерді бағалау
    Несиелер: 5

    Жер ресурстарын бағалау әдістері бойынша білімді қалыптастыру, Қазақстанда Жерресурстарын пайдаланудың экономикалықбағасы және ерекшеліктері; топыраққұрылысы – құнарлылықобъектісіретінде. Ауылшаруашылығында, жасылқұрылыста және фито мелиорацияда қолданылатын өсімдік ресурстары. Жер учаскелерінің сапалық жағдайы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сәулеттік графика
    Несиелер: 5

    Түрлі күрделіліктегі заттарды бейнелеу, оқу және сызбаларды орындау деңгейінде графикалық қызметте теориялық және практикалық дағдыларды білу. Ландшафтық дизайн нысандарын құру дағдыларын тәжірибелік өңдеу. Ғимараттарды жоспарлаумен байланысты құрылыс және инженерлік мәселелерді түсіну; Адамдар мен құрылымдар арасындағы, құрылымдар мен олардың ортасы арасындағы байланыстарды түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Биогеография негіздері
    Несиелер: 4

    Кеңістіктегі организмдер мен қоғамдастықтардың орналасуын зерттеу және жалпы ғаламшардың және оның жекелеген өңірлерінің өсімдіктер жамылғысының және жануарлар халқының кеңістіктік құрылымы мен динамикасының маңызды заңдылықтары. Әлеуметтік-экономикалық міндеттер мен қолайлы қоршаған ортаны сақтау проблемаларын теңдестірілген шешуді қамтамасыз ететін экономикалық дамудың білімі мен стратегияларын қорыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дизайн және дизайн үшін ландшафт туралы ақпаратты өңдеу және визуалдау әдістері
    Несиелер: 4

    Әр түрлі деңгейдегі дизайн әдістері, ландшафтық аймақты жобалау. Жобаның бастапқы идеясының графикалық аналогын құру, графикалық макетті және көгалдандыру жоспарын құру. Ландшафтық дизайндағы мәселені визуализациялау. Көгалдандыру жоспарын орналастыру және жергілікті жерге байланыстыру. Клаузура.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Топырақтану негіздері және мәдени ландшафтарды мелиорациялау
    Несиелер: 6

    Оқытылатын пән білім алушыларда топырақтың қалыптасу жағдайы – топырақ түзілу факторлары, топырақ жамылғысының кеңістіктік дифференциациясының заңдылықтары, топырақ-географиялық аудандастыру жүйесі және ҚР және шектес мемлекеттердің жекелеген топырақ аймақтары топырақтарының сипаттамасы, оларды ауыл шаруашылық пайдалану туралы түсініктерді қалыптастырады. Көгалдандырудағы биологиялық егіншіліктің инновациялық бағыттары. Мелиорация туралы жалпы мәліметтермен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бөлме өсімдіктері
    Несиелер: 5

    Оқылатын пән үй жағдайында гүлдейтін өсімдіктерді дұрыстап іріктеп алуда олардың өсуіне қажетті жағдайларды алдын-алуды түсіндіреді. Үй өсімдіктерінің қай түріне қаншалықты жарық, температура, ылғалдылық қажет, оны жақсы білмейінше, отырғызған өсімдіктеріңіз қурап, солып, түрлі ауруларға ұшырап шіріп кетуі мүмкін. Үй өсімдіктерінің ішінде жарықты сүйетіні де, көлеңкеге төзімдісі де, өзіне жарықтың шашырап түскенін қалайтындары туралы материалдар түсіндіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Үй маңын көгалдандыру
    Несиелер: 5

    Жеке учаскеде қолайлы және жайлы жасыл кеңістік құрудың әдістері мен бағыттары. Жеке учаскенің үйлесімді, функционалды безендірілген ландшафттарының түрлері. Функционалды, экологиялық және эстетикалық талаптарға сәйкес кеңістікті қалыптастыру, оңтайлы көгалдандыру ассортименті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Табиғи фитоценоздар - бақтың ландшафты құру негізі
    Несиелер: 6

    Органикалық заттардың түзілуі мен өзгеруінің негізгі процестері өтетін биогеоценоздар жүйесіретінде фитоценоздарды зерттеу. Биогеоценоздың кеңістіктік шекарасы, құрылымы мен қаптамасы, құрамы, молшылығы және жануарлардың, микроорганизмдердің таралуы бойынша білімді қалыптастыру, биогеоценоздың барлық жүйесінің материалдық-энергетикалық алмасуының ерекшеліктері мен қарқындылығы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өсімдіктер географиясы
    Несиелер: 4

    Өсімдіктердің таралуын анықтайтын факторлар бойынша білімді қалыптастыру: Климаттық (жарық, жылу, ылғал), орографиялық, биотикалық, Тарихи, антропогендік. Өсімдік қоғамдастықтарының қазіргі жағдайларға тәуелділігін бағалау, түрлердің орналасу тарихы және флораның қалыптасуы. Жердіңфлористикалықпатшалығы, құрылымдыққұрамы, таралуы және тарихи очерк.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Биодинамикалық ауыл шаруашылығы жүйесі
    Несиелер: 6

    Суарудың топыраққа, микробиологиялық процестерге және өсімдіктерге әсері. Суару желісінің элементтері, су жинау құрылыстары және олардың түрлері. Суару су көздерінің түрлері және оларға қойылатын талаптар. Суармалы судың сапасына қойылатын техникалық талаптар. Суармалы жерлердің тұздануы мен батпақтануының алдын алу және оларға қарсы күрес жөніндегі іс-шаралар. Ауылшаруашылық жұмыстарының негізгі принциптерімен, өсімдіктерге күтім жасау үшін биодинамикалық препараттарды қолдану ерекшеліктерімен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ландшафтты жобалау
    Несиелер: 5

    Қалалық ортадағы реакреациялық-коммерциялық алаңды сәулеттік-дизайнерлік жобалаудың теориялық негіздерін, объектіні заттай зерттеу әдістемесін және жағдайды талдауды,орташа дизайн нысандарын жобалау тәсілдері мен кезеңдерін,тұрақты пейзаждарды сәулеттік-дизайнерлік жобалаудың теориялық негіздерін немесе жеке тұрған тұрғын және қоғамдық ғимараттар мен құрылыстардың қоршаған ортасының ландшафтық дизайнын білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ландшафты жоспарлау және жобалау теориясы
    Несиелер: 5

    Аймақтың ерекшелігін, көгалдандыру ассортиментін, климаттық жағдайларды ескере отырып, мәдени ландшафттарды құрудың негіздері мен принциптері. Мәдени Ландшафттардың модельдері: аллея, саябақ, алаң, Альпі слайд, топтық және жеке отырғызу, көгалдар, гүл бақшасы, балкон композициясы және т. б.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сәндік дендрология
    Несиелер: 5

    Жасыл құрылыста қолданылатын сәндік ағаштар мен бұталар туралы білімді қалыптастыру: морфология, систематика, сәндік қасиеттер; басқа түрлермен кешенді өсіру. Отырғызу, өсіру, сәндік ассортимент, өсімдіктерді қорғау, сәндік және қалыптау ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ландшафт құрылысындағы менеджмент
    Несиелер: 5

    Қазіргі менеджменттің мәні мен сипаттамалары, оның даму тарихы. Ұйымдастырушылық құрылымдардың негізгі түрлері, оларды жобалау принциптері мен ережелері. Басқару шешімдерін қабылдау және іске асыру процесі. Нарықтық экономикадағы менеджмент функциялары: экономикалық субъектінің қызметін ұйымдастыру, жоспарлау, ынталандыру және бақылау. Басқару әдістерінің жүйесі; басқару шешімдерінің түрлері және оларды қабылдау әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Баудағы көпжылдық және жылдық шөп өсімдіктер
    Несиелер: 5

    Ашық және жабық топырақ жағдайында көпжылдық және біржылдық гүл-сәндік өсімдіктерді өсіру бойынша білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, ландшафтық жобаға, көгалдандыру жағдайына, жоспарланған күтім іс-шараларына және гүлдену ұзақтығына байланысты перспективалы ассортиментті таңдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сәулеттік дендрология негіздері
    Несиелер: 5

    Дендрологияның мақсаттары мен міндеттері, интродуценттердің түрлері мен мәдени ассортименті. Ағаш формаларының тік құрылымы, оны көгалдандырудың әртүрлі түрлерінде қолдану. Жаппай көгалдандыру мен шағын сәулет формаларында ағаш-бұта өсімдіктерінің заманауи ассортиментін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Гүлді-сәнді өсімдіктер
    Несиелер: 5

    Біржылдық және көпжылдық гүл-сәндікөсімдіктердің түрлік құрамы мен қазіргі заманғы ассортименті, олардың биологиясының ерекшеліктері, күтімі, гүлдену ұзақтығы, басқа дақылдармен үйлесімдігі. балкондар, гүлзарлар, альпілік төбешіктер үшін гүл композицияларының деректер банкін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өсімдіктер интродукциясы
    Несиелер: 5

    Өсімдіктерді жерсіндіру және жерсіндіру негіздерімен, интродукциялық эксперимент үшін ассортиментті іріктеу әдістерімен танысу; алғашқы және қайталама интродукциялық сынау теориясы мен әдістемесі: кезеңдері, әдіснамалық негіздері; интродукциялық тәжірибе қорытындысы бойынша өсімдіктердің перспективалылығын бағалау. Өнеркәсіптік өсіру және питомниктік шаруашылық.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жобалық құжаттамаға және жоба презентациясының ерекшеліктеріне қойылатын талаптар
    Несиелер: 4

    Сәулет-құрылыс қадағалау жөніндегі нормативтік құжаттармен, салалық стандарттармен, жер учаскесінің бедері мен ландшафты құрылысының күрделілігіне, игерудің қарастырылатын нұсқаларына, жобалау сатысына байланысты жекелеген бөлімдердің көлемі мен егжей-тегжейлі пысықталуымен танысу. Дизайн-процесс туралы жалпы түсінік. Жобалау процесінің кезеңдері мен кезеңдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өсімдіктер агротехникасы
    Несиелер: 6

    Өсімдік агротехникасының білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Ауыл шаруашылығы дақылдарын өсіру жүйесі мен тәсілдерін зерттеу, ауыспалы егісті, топырақты өңдеуді, тыңайтқыштарды енгізуді, тұқым дайындауды, егу мен отырғызуды, әр түрлі пісу кезеңінде өсімдіктерді күтуді, өнімді жинауды қамтитын өсімдік шаруашылығы технологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ландшафтық дизайнның шығармашылық-композициялық негіздері
    Несиелер: 4

    Функционалды процесс пен рельефке сәйкес ландшафт дизайнының көлемі мен кеңістігін ұйымдастыру. Аумақтың композициялық негіздері өсімдіктердің, су құрылғыларының, шағын сәулет нысандарының, әртүрлі функционалды мақсаттағы алаңдардың жиынтығы ретінде. Ландшафт дизайнының әртүрлі формаларының үйлесімділігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өсімдіктерді қорғау
    Несиелер: 4

    Берілген сызба бойынша эксперименттер жүргізу, зертханалық жабдықтар мен аспаптарды пайдалану; алынған эксперименттік деректерді талдау. Өсімдіктерді қорғаудың теориялық және практикалық негіздерін меңгеру; биобақылау агенттерінің негізгі түрлерін және олардың әсер ету механизмдерін білу; биопрепараттарды жіктеу. ҚР аумағында қолдануға рұқсат етілген тізімге енгізілген препараттар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Агротехнология және фитопотология негіздері
    Несиелер: 4

    Өсімдіктердің агротехникасы туралы түсінік: іс-шаралар мен технологиялық әдістер. Фитопатология негіздері. Агротехникалық жұмыстар және өсімдіктерді вирустық, зеңдік және бактериялық инфекциялардан, зиянкестерден қорғау бағыттары бойынша білімді қалыптастыру және бекіту. Жасыл желектерді отырғызу және күту бойынша агротехникалық іс-шаралар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ландшафтты жобалау мен дизайндағы инновациялық технологиялар
    Несиелер: 4

    Ландшафт дизайнында заманауи технологияларды қолдану. Ландшафтық жобалау ең озық бағдарламаларды, атап айтқанда, AutoCAD жүйесін (Autodesk әзірлеу) қолдана отырып, компьютерлік модельдеу арқылы жүзеге асырылады. Бұл күрделі үш өлшемді модельдерде жұмыс істеуге мүмкіндік беретін тиімді және сенімді бағдарламалардың бірі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ландшафтты жобалау әдістері мен кезеңдері
    Несиелер: 4

    Ландшафттың дизайнерлік жобасын жобалау элементтері. Жер бедері, жасанды су айдындары және шағын нысандар сәулет ландшафтының ажырамас құрамдас бөлігі ретінде. Ғимараттар мен құрылыстарды жобалаудың ландшафтық аспектілері. Шығару әдісі, өлі жағдайларды жеңу, ми шабуылы. Ландшафт жобаларының нақты мысалдары, оларды талдау. Нақты жерге жобалық шешімдерді қолдану. Жобаның сметалық құнының есептері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ландшафтық жобалау мен дизайнға арналған компьютерлік графика негіздері
    Несиелер: 6

    Компьютерлік технологияларды қолдану негізінде сәулеттік жобалардың визуалды бейнелерін жасау. Компьютерлік графика және архитектуралық дизайн саласындағы құбылыстарды талдау. Әр түрлі деңгейдегі компьютерлік бағдарламалар, оларды ландшафтты жобалау және дизайн мәселелерін шешу үшін қолдану ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жұмыстың технологиясы және ұйымдастырылуы
    Несиелер: 6

    Жасыл құрылыс объектілерін орындаудағы ландшафтық және агротехникалық негізгі технологиялармен, жасалатын дақылдардың ассортиментіне, нысаналы мақсатына, механизацияға, орындалу мерзіміне және басқа да факторларға байланысты танысу. Технологиялық карталарды құрастыру әдістемесі мен технологиясы түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ашық алаңдағы гүл шаруашылығы
    Несиелер: 6

    Гүлөсіру, көгалдандыру, бағбандық, ландшафтық дизайн саласында және гүлдақылдарын өсірумен және оларды пайдаланумен байланысты басқа да салаларда құзыреттерді кеңейту; сәндік және экологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, гүл өсімдіктерінің ассортиментін таңдау мәселелерінде, екпелердің орнықтылығын арттыру және өміршеңдігін қолдау аспектілерінде, өсімдіктерді өсіру, ұстау және көбейту агротехника мәселелерінде еркін бағдарлау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шағын бақтың аумағын ұйымдастыру
    Несиелер: 6

    Ашық кеңістікті жоспарлаудың негізгі қағидаларымен танысу, бау-бақша учаскесінің эскизін орындау. Учаскелерді көгалдандыруда қолданылатын сәндік дақылдардың тізімін құру, мектеп немесе үй маңындағы жекелеген аумақтарды көгалдандыру жобаларын құру, өсімдіктердің жекелеген биологиялық топтарын көгалдандыруда пайдалану бойынша фотоальбом мен ұсыныстар жасау дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Қоғам туралы білімді тұтас жүйе және адам ретінде, қазіргі қоғамдағы рухани процестердің рөлі, жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау саласындағы тараптардың құқықтық мүдделері, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік шарттары, зиянды және қауіпті факторлардың адамға және табиғи ортаға әсері ретінде қолданады. Әлеуметтік, этикалық және ғылыми көзқарастарды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинау және түсіндіру.

  • Код ON2

    Микроскоптың көмегімен және гербарий материалымен тәжірибелер жүргізеді, пәннің терминдері мен түсініктерін біледі. Ол жүйелі категорияларға, тұжырымдамаларға, заңдарға, заңдамаларға, өсімдіктердің, омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың өзекті мәселелеріне назар аударады, олардың құрылымы мен функцияларын түсінеді, өзінің кәсіби қызметінде бәсекеге қабілеттілік, прагматизм, өзара түсіністік, толеранттылық және қазіргі қоғамның демократиялық құндылықтары басымдықтарында өзінің азаматтық ұстанымын бекітеді.

  • Код ON3

    Табиғатты аумақтық қорғау, физикалық денсаулық және адам экологиясы саласында теориялық және практикалық білімдерін пайдаланады. Экологиялық мінез-құлық дағдыларын, қоғамда болып жатқан процестерді талдау және сыни бағалау әдістерін меңгерген. Адам қызметінде экологиялық ресурстарды пайдалану мүмкіндіктерін бағалайды.

  • Код ON4

    Ботаника, зоология, анатомия және адам физиологиясы саласында биологиялық жүйелер құрылымының элементтері ретінде жасыл құрылғыларды анықтау дағдыларын қолданады, танымдық процестерді басқарады; ландшафтық дизайн элементтерінің тұрақтылығы арасындағы себеп-салдарлық байланыстарды табады, көгалдандыруға арналған ассортимент объектілері арасындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтайды, оқу материалын талдайды және синтездейді, оны жинақтайды және жіктейді; жасыл кеңістікті жоспарлау, бағалау, құру және қайта құру бойынша практикалық және эксперименттік қызметте білім мен дағдыларды қолданады.

  • Код ON5

    Адамның қоршаған ортаның әртүрлі жағдайларына бейімделу процесінің тетіктерін ескере отырып, адамның қалалық ортаға антропогендік әсерімен байланысты проблемаларды талдауды жүзеге асырады.

  • Код ON6

    Бәсекеге қабілеттілік, көптілділік және мультимәдениеттілік басымдықтары негізінде өзінің кәсіби қызметінде өзінің кәсіби және азаматтық ұстанымын бекітеді. Ландшафтық шығармаларды, стильдерді, жанрларды интерпретациялау және бақ-саябақ құрылысының тарихы бойынша өзекті мәселелерді талдай алады.

  • Код ON7

    Ландшафтық құрылыстағы биогеографиялық тәсілдің принциптерін түсінеді. Жер кадастрын жасау және бағалаудың негізгі әдістерін меңгерген.

  • Код ON8

    Қалалық ортада рекреациялық-коммерциялық алаңды сәулеттік-дизайнерлік жобалаудың теориялық және практикалық компьютерлік негіздерін, объектіні заттай зерттеу және жағдайды талдау әдістемесін, дизайнның экологиялық объектілерін жобалаудың тәсілдері мен кезеңдерін, тұрақты пейзаждарды сәулеттік-дизайнерлік жобалаудың теориялық негіздерін, тұрғын және қоғамдық ғимараттар мен құрылыстардың қоршаған ортасын ландшафтық жобалау әдістерін меңгерген.

  • Код ON9

    Биологиялық объектілердің әртүрлілігі туралы негізгі идеяларды қалыптастырады. Отырғызу материалын өсіру технологиясының дағдыларын жүзеге асырады. Жер ресурстарын тиімді пайдалану, топырақтың құнарлылығын қорғау және арттыру қағидаттарына ие. Ландшафтық дизайн саласындағы ғылыми зерттеулердің әдістерін біледі және оларды жасыл құрылыс тәжірибесінде қолданады.

  • Код ON10

    Еңбекті ұйымдастыруды және экономикалық ынталандыру әдістерін жетілдіру бойынша фактілерді, теорияларды, құбылыстарды және идеяларды түсінеді және білімін пайдаланады, ландшафт дизайнының стилистикалық және көркемдік-композициялық ерекшеліктерін ажырата алады. Сәулет ортасы мен ландшафтық дизайн компоненттері мен элементтерінің жиынтығы болып табылатын қоршаған аумақтың композициялық құрамдастарын біледі. Ландшафтық жобалау кезінде жобалау құжаттамасын ресімдеу әдістері мен ережелерін біледі.

6B02102 Интерьер дизайны
Бакалавриат

Қазақ экономика, қаржы және халықаралық сауда университеті

БББТ: B031 Сән, дизайн

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02102 Дизайн
Бакалавриат

Мардан Сапарбаев институты (Mardan Saparbaev Instityty)

БББТ: B031 Сән, дизайн

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02102 Дизайн
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B031 Сән, дизайн

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02102 Дизайн
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B031 Сән, дизайн

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02102 Дизайн
Бакалавриат

Қазақстан инновациялық және телекоммуникациялық жүйелер университеті

БББТ: B031 Сән, дизайн

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02102 Дизайн
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B031 Сән, дизайн

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02102 Сән және сұлулық индустриясындағы сервис
Бакалавриат

Қазақ технология және бизнес университеті

БББТ: B031 Сән, дизайн

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02102 Сән өнері
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B031 Сән, дизайн

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02102 Дизайн
Бакалавриат

Каспий университеті

БББТ: B031 Сән, дизайн

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02102 Дизайн
Бакалавриат

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: B031 Сән, дизайн

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02102 Арт-менеджмент
Бакалавриат

Ақтау гуманитарлы-техникалық университеті

БББТ: B031 Сән, дизайн

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02102 Дизайн және компьютерлік графика
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B031 Сән, дизайн

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top