Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Спорттық маркетинг және қоғаммен байланыс
-
Пәннің мақсаты студенттерде нарықтық экономика жағдайында маркетинг теориясының ғылыми негіздерін игеру, спорт ұйымдары қызметінің экономикалық механизмін жетілдіру, негізделген маркетингтік шешімдер қабылдау үшін қажетті ғылыми-әдістемелік базаны қалыптастыру болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде студент білуі керек: маркетингтің заманауи модельдерні; маркетингтік зерттеу әдістерін. Істей алу керек: нарық факторларын талдау және бағалау; тұтынушыларды талдау; мақсатты тұтынушыны сипаттау; ұйымның ішкі факторлары мен мүмкіндіктерін талдау және бағалау. Дағдылары болу керек: нақты маркетингтік мәселелерді талдау және шешу.
-
Образовательная программа 6B11501 Жаттықтырушылық қызмет (спорт түрлері бойынша)
-
Несиелер 3
-
Селективті тәртіп