Спорттық маркетинг және қоғаммен байланыс

  • Пәннің мақсаты студенттерде нарықтық экономика жағдайында маркетинг теориясының ғылыми негіздерін игеру, спорт ұйымдары қызметінің экономикалық механизмін жетілдіру, негізделген маркетингтік шешімдер қабылдау үшін қажетті ғылыми-әдістемелік базаны қалыптастыру болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде студент білуі керек: маркетингтің заманауи модельдерні; маркетингтік зерттеу әдістерін. Істей алу керек: нарық факторларын талдау және бағалау; тұтынушыларды талдау; мақсатты тұтынушыны сипаттау; ұйымның ішкі факторлары мен мүмкіндіктерін талдау және бағалау. Дағдылары болу керек: нақты маркетингтік мәселелерді талдау және шешу.
  • Несиелер 3
  • Селективті тәртіп
Top