Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

Пәндер

  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Ғылыми зерттеулерде өз мәнін сақтайтын идеялық көзқарастардың, дүниежүзілік философиялық ой теорияларының негізгі философиялық жетістіктерін тарихи аспектіде қарастырады. Метатеориялық, теориялық, теориялық-эмпирикалық және қолданбалы (эмпирикалық) деңгейлердің философиялық және ғылыми білімінің негізгі принциптері мен әдістерін оқып үйрену, зерттеу жұмыстары. Ғылыми зерттеудің логикасын ашады және оның нәтижелерін ұсынады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазіргі тіл білімін зерттеудің мектептері, бағыттары, әдістері

    Ғылыми парадигма параметрлерімен – объектпен, тақырыбымен, әдіснамалық базасымен және зерттеу әдістерімен таныстырады. Қазіргі тіл білімі пайдаланатын негізгі ұғымдар мен терминдердің мазмұнын ашады. Тіл біліміндегі қазіргі ғылыми парадигманың жетекші принциптерін қарастырады. Тіл біліміндегі негізгі заманауи мектептер мен бағыттарға сипаттама береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әдеби бағыттар мен мектептер

    Пән «әдеби бағыт», «әдеби ағым», «әдеби мектеп», «көркемдік әдіс» ұғымдарының ерекшеліктері мен корреляциясы туралы ғылыми білім береді; қоғамның әлеуметтік-тарихи себептері мен эстетикалық қажеттіліктерінің әсерінен әдеби тенденциялар мен шындықты бейнелеу мен бейнелеу тәсілдерінің қалыптасуы мен өзгеруі қалай болғандығын көрсетеді; 17 - 20 ғасырлардағы шетел және орыс әдебиетіндегі әдеби бағыттар мен мектептер философиясының, эстетикасының және поэтикасының ерекшеліктерін ашады; әдеби тенденциялардың және әр түрлі жанрлар мен стильдердің шығармаларының ең көрнекті өкілдерінің шығармашылығын талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Орта білім берудің жаңартылған мазмұны шеңберінде оқытудың соңғы әдістері мен технологияларын қарастырады. Педагогикалық процесті ғылыми талдау, болжау, жоспарлау және басқару әдістерін оқып үйрену. Педагогика туралы гуманитарлық білімнің бір саласы және білім беру процесі субъектілерінің өзара байланысы туралы теориялық ойларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әдебиеттанудың өзекті мәселелері

    Практикалық материалды талдауда мықты теориялық базаны қажет ететін қазіргі әдеби процесті зерттейді. Өткеннің тиісті материалын терең игеруге бағытталған. Қазіргі заманғы адам мәдениетінің ажырамас бөлігі ретінде әдебиеттің қазіргі даму кезеңіндегі әдебиеттану мәселелерін сипаттайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Лингводидактиканың өзекті мәселелері

    Пән магистранттардың тілдерді оқытудың лингводидактикалық негіздері бойынша теориялық білімнің қажетті мөлшерін игеру негізінде болашақ кәсіби қызметінде заманауи әдістерді, ұйымдастырушылық формалар мен технологияларды қолдануға дайындығын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қазіргі тіл біліміндегі антропоцентризм принципі

    Тіл біліміндегі антропоцентризм принципінің мәнін ашады. Тілдегі адам факторының рөлін зерттейді. Әлемнің концептуалды және лингвистикалық суреттерінің өзара байланысын, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын зерттейді. Адам өміріндегі әлем суреттерінің функционалдық мақсатын белгілейді. Сөздіктің адамның шындықты тануындағы және әлемнің лингвистикалық картасын қалыптастырудағы рөлін анықтайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орыс тілін оқытудың теориясы мен әдістемесі

    Пән магистранттардың орыс тілін оқытудың дәстүрлі және инновациялық тәсілдерін зерттеуге, білімдерін білім беру мекемелері мен жоғары оқу орындарындағы әрі қарайғы педагогикалық іс-әрекетте, сонымен қатар ғылыми-зерттеу жұмыстарында қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Күміс дәуірінің философиясы, эстетикасы, поэтикасы

    19 ғасырдың аяғы - 20 ғасырдың басындағы орыс мәдениетінің негізгі ерекшеліктерін сипаттайды; орыс «рухани жаңғыруының» ерекшеліктерін зерттейді; ғасыр басындағы әдеби-көркем мектептердің философиясы, эстетикасы мен поэтикасының ерекшеліктерін ашады (символизм, акмеизм, футуризм); осы бағыттардың ең көрнекті өкілдері мен шығармашылығы белгілі бір мектеп шеңберінен тыс дамыған, бірақ поэтикалық дәуірдің негізгі тенденцияларын бейнелейтін ақындардың шығармаларын зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Орыс әдебиетін оқытудағы инновациялық технологиялар

    Орыс әдебиетін оқытудағы инновациялық технологиялардың пәні мен міндеттерін қарастырады. Оқытудың белсенді және интерактивті әдістерінің теориялық және практикалық негіздерін сипаттайды. Белсенді және интерактивті оқытудың мазмұнын зерттейді. Оқытудың әр түрлі интерактивті әдістерін ашады. Оқу процесінде оқытудың интерактивті әдістерін тиімді қолдану туралы ақпарат бар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Шет тілі (кәсіби)

    Осы пәнді игеру нәтижесінде магистранттар кәсіби ортада және жалпы қоғамда шет тілінде сөйлесе, өз ойларын еркін жеткізе білуі, құжаттаманы әзірлеуі, интеграцияланған педагогикалық қызметтің нәтижелерін ұсынуы және қорғауы керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Басқару психологиясы

    Басқару іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтарын, басқару жүйесіндегі жұмыстың тиімділігі мен сапасын арттыру, күйдің диагностикасы мен болжамын және басқару ішкі жүйесіндегі өзгерістерді жақсарту мақсатында психологиялық жағдайларды және басқару қызметінің ерекшеліктерін талдайды. Біліктілікті арттыру мәселелері бойынша көшбасшыларды оқытудың, басқарушылық кеңес берудің белсенді әдістерін әзірлеу, жетекші қызметтерге жоғарылату үшін резерв құру дағдылары қалыптасуда.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Батыс Еуропа әдебиетіндегі модернизм

    Пән 19-ғасырдың соңы - 20 ғасырлардағы Батыс Еуропа әдебиетіндегі шындыққа сай келмейтін тенденциялар мен тенденциялардың негізгі ерекшеліктерін қарастырады; «декаденция» және «модернизм» ұғымдарының ерекшеліктерін ашады; символизм, натурализм, имиджизм, экспрессионизм, экзистенциализм, антидрама, романға қарсы, структурализм және 20-ғасырда дүниеге келген басқа бағыттардың ерекшеліктерін зерттейді; модернизм әдебиетінің ең көрнекті өкілдерінің шығармашылығын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ЖООда әдебиетті оқыту әдістемесі

    Университетте әдебиетті оқытудың заманауи әдістерін сипаттау және қолдану қабілеттерін дамытуға бағытталған. Курс әдебиетті инновациялық оқытудың теориялық және әдістемелік негіздерін құрайды. Пән әдіснаманы, принциптерді, әдістерді, оқыту техникасын, жалпылауды, университеттің заманауи тәжірибесін жүйелеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Көркем мәтінді филологиялық талдау

    Әдеби шығармаларды біржақты зерттеумен шектелмейтін, бірақ лингвистикалық және әдеби зерттеудің қажетті әдістерін қолдана отырып, көркем әдебиеттің әртүрлі жанрларының шығармаларын жан-жақты филологиялық талдау жолдарын сипаттайтын кең филологиялық позициялардан көркем мәтінді талдаумен танысуды қамтиды. Мәтіннің идеялық-тақырыптық және эстетикалық мазмұны берілетін тілдік құралдар жүйесін анықтауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Синхрония мен диахрониядағы орыс тілі

    Пән синтездеу сипатына ие және лингвистикалық пәндер жүйесінде негізгі болып табылады. Ол тарихи грамматика курсына сүйенеді және тарихи тұрғыдан орыс тілінің қазіргі жағдайына алып келген түрлі тілдік өзгерістерді түсіндіруге, жүйеге фонетикалық, морфологиялық және синтаксистік тарихты ұсынуға мүмкіндік береді. Интеграция тілдегі әртүрлі процестерді оқшау қарастырудан оларды өзара байланысты зерттеуге көшуге мүмкіндік береді, бұл тіл мен оның тарихына тұтас көзқарастың қалыптасуын қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Әлем әдебиетінің тарихы

    Курс әдеби процестің динамикасы мен логикасы туралы тұтас түсінік қалыптастырады, әлем әдебиетінің дамуындағы негізгі тенденцияларды тарихи контексте сипаттап, жүйелейді, мифологияның кейінгі дәуірлердегі әдебиетке образдар мен сюжеттер көзі ретінде рөлін атап көрсетеді, әлем әдебиеті тарихының әрбір зерттелген кезеңінің негізгі әдеби бағыттарының ерекшеліктерін ашады, Батыс Еуропа мен АҚШ әдебиетінің ең көрнекті өкілдерінің шығармашылығымен таныстырады, зерттелетін дәуірдің көрнекті поэтикалық, прозалық, драмалық туындыларының мәтіндерін тарихи-әдеби процесс заңдылықтарымен байланыста талдауға үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Тарихи аспектегі қазіргі орыс тілі

    Тілдік құбылыстарды білуге ​​тарихи көзқарасты барлық деңгейлерде қарастырады: фонетика, сөзжасам, морфология және синтаксис. Ол қазіргі орыс әдеби тілінің фонетикалық және лексико-грамматикалық жүйесін және оның ұлттық орыс тілінің әр түрлі даму кезеңдеріндегі қызметін зерттейді. Тілдік концептуалды және терминологиялық аппарат туралы білімді кеңейтуге және тереңдетуге бағытталған, ғылыми лингвистикалық дүниетанымды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Сөз мәтіннің негізгі бірлігі ретінде

    Қазіргі орыс әдеби тілінің лексикасындағы жүйелік қатынастардың негізгі түрлерімен таныстырады. Сөзді мәтіннің негізгі бірлігі ретінде сипаттайды. Сөздің коммуникативтік әлеуетіне талдау жүргізеді. Көркем мәтіндегі сөздің функцияларын анықтайды. Білім алушылардың лингвистикалық дүниетанымын, мәтіндегі лексикалық құбылыстардың жүйелік байланыстарын көре білуін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Сөз қарым-қатынас бірлігі ретінде

    Сөзді коммуникативті бірлік ретінде қарастырады. «Тіл» және «сөйлеу» ұғымдарының мәнін көрсетеді. Осы ұғымдарды, сөзді лингвистикалық категория ретінде, сөздің грамматикалық жынысы мен лексикалық мағынасын, лексикалық топтардың ерекшеліктерін салыстыру кезінде жалпы және спецификаны анықтау принциптерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік лингвистика және тілдің нейрондық модельдері

    «Компьютерлік лингвистика және тілдің нейрондық үлгілері» пәні табиғи тілді автоматты түрде өңдеу әдістерін, машиналық оқыту алгоритмдері мен нейрондық желілерді пайдалануды зерттейді. Ерекше назар мәтіннің синтаксистік және семантикалық талдауына, тілдік құрылымдарды модельдеуге, жасанды интеллектті лингвистика, аударма, мәтін талдауы және адам мен компьютердің өзара әрекеттесуінің интеллектуалды жүйелерін әзірлеу саласындағы қолдануға аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Батыс Еуропа драматургиясы: эволюция, проблемалары, поэтикасы

    Пән Батыс Еуропадағы драмалық өнердің негізгі даму кезеңдерін қарастырады (ортағасырлық драма; Ренессанс театры; классикалық драма, Ренессанс реализмі және театрлық драма; романтикалық драма; романтизм және т.б.); тарихи және әдеби контексте еуропалық драматургияның ең көрнекті өкілдерінің шығармашылығын зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қазіргі білім беру үдерісіндегі цифрлық технологиялар және жасанды интеллект

    «Қазіргі білім беру процесіндегі цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект» пәні цифрлық құралдар мен жасанды интеллектті білім беру саласына енгізу мәселелерін зерттейді, олардың оқыту әдістемесіне, білім беру тәжірибесінің тиімділігіне және оқытуды дараландыруға әсерін талдайды. Ерекше назар жасанды интеллектті пайдаланудың этикалық аспектілеріне, педагогтардың цифрлық сауаттылығына және білім берудің цифрлық трансформациясы жағдайында жаңа құзыреттіліктерді қалыптастыруға аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Тіл жүйелерінің дамуы мен қызмет етуінің филологиялық заңдылықтары, тіл білімінің даму бағыттары мен кезеңдері туралы білімдерін қолданады; лингвистиканың заманауи міндеттерін анықтайды; қазіргі тіл білімінің өзекті мәселелерін талдайды.
  • Орыс және шетел әдебиетінің негізгі бағыттары мен мектептерінің ерекшеліктерін анықтайды; әлемдік әдеби үдерістің дамуы, әдебиеттанудың қазіргі бағыттары туралы білімдерін қолданады; көркем шығармаларды түсіндіреді.
  • Шетел тілінде логикалық және жүйелі тұрғыда ауызша және жазбаша қарым-қатынас құрады; шетел тілін көпмәдениетті әлемдегі халықаралық өзара түсіністік пен келісім құралы ретінде пайдаланады, кәсіби деңгейде шет тілін жетік біледі.
  • Жоғары мектеп педагогикасының теориялық-әдістемелік негіздеріне сүйене отырып білім беруде ұйымдастырады, білім берудегі негізгі педагогикалық тұжырымдамаларды тиімді ұстану жолдарын анықтайды, басқару психологиясы мен менеджмент теориясының негізгі әдістерін меңгерген, әлеуметтік-педагогикалық жобалау және болжау мүмкіндіктерін қолданады; практикалық дағдыларды игереді, қызметке қатысты креативті шешімдер қабылдайды; әріптестерімен кәсіби, мәдени қарым-қатынас орнатады.
  • Ғылым тарихы мен жаңа концептуалдық идеялардың даму бағыттарын өзіндік көзқарас тұрғысынан дәлелдейді; ғылыми сананың заманауи даму үрдістерін, философиялық мәселелерін анықтайды, іс-тәжірибелік мәселелерді жедел шешуге ықпал ететін жүйелі ойлау дағдыларын меңгерген, қоғамның өзекті мәселелері бойынша өз ұстанымын білдіреді, теориялық білімдерін кәсіби қызметте қолданады.
  • Қазіргі антропоөзекті парадигма саласындағы концептуалды зерттеулерге талдау жасайды; сөз бен мәтінге лексикалық талдау жүргізеді; әртүрлі ғылыми концепцияларды түсіндіру дағдыларын меңгерген; тілдік құбылыстарды сын тұрғысынан талдайды.
  • Әртүрлі жанрлар мен стильдердің шығармаларын, әдеби ағымдардың ерекшеліктерін және олардың ең жарқын өкілдерінің поэтикалық шығармашылығын талдайды; әртүрлі пішіндер мен стильдегі мәтіндерді өңдейді және жазады.
  • Жоғары мектепте оқыту мен білім берудегі инновациялық тәсілдердің мазмұнын қорытады; білім алушылардың білім мазмұнын игеру барысы мен деңгейін бақылауды жүзеге асырады; лингводидактика саласындағы ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдайды.
  • Біліктілік жұмысын жазу барысында алған білімін синтездейді; пікірталастарда белгілі бір позицияны қорғайды және өз пікірін білдіре алады.
  • Оқу үдерісін ұйымдастыру және жүргізу үшін оқу-әдістемелік материалдарды жасайды және бағалайды; ғылыми зерттеулерді өз бетінше жүзеге асырады.
Top