Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
8D01502 Физика в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Физика саласындағы еңбек нарығының, ғылым мен білім берудің қажеттіліктерін қанағаттандыратын және өзін-өзі дамыту мен әлеуметтік бейімделуге қабілетті кәсіби құзыреттілікке ие бәсекеге қабілетті, білікті ғылыми және педагогикалық кадрларды даярлау
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D011 Физика педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Физика бойынша ғылыми зерттеулерде жасанды интеллектіні қолдану
«Физикадағы ғылыми зерттеулерде жасанды интеллектіні қолдану» пәні доктаранттарға заманауи ЖИ технологияларын физикада пайдалануды үйретуге бағытталған. Курста жасанды интеллектінің негізгі алгоритмдері мен модельдері, соның ішінде машиналық оқыту, нейрондық желілер және интеллектуалды деректерді талдау әдістері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пәнді оқу келесі міндеттерді орындауды көздейді: ұжымдық іс-әрекетпен келісілетін жеке шығармашылық ретінде ҒЗЖ қағидаларымен танысу, докторанттардың зерттеу әдістемесінің тиімділігін бағалау үшін өлшемдер жүйесін қалыптастыру, ғылыми қоғамдастықта мазмұндық коммуникация дағдыларын бекіту және жетілдіру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық хат
Пәнге философиялық аспектілер, ғылыми танымның әдіснамалық негіздері, ғылыми-зерттеу жұмыстарының құрылымы мен негізгі кезеңдерін зерттеу кіреді. Теориялық және эксперименталды зерттеулер әдістері, ғылыми зерттеулердегі үлгілеу сұрақтары оқытылады, пәнді оқу ғылыми зерттеудің бағытын дұрыс таңдауға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім алушылардың жобалау-зерттеу қызметін ұйымдастыру
Білім алушылардың жобалау-зерттеу қызметін зерттеудің теориялық тәсілдері, білім беру мекемесіндегі жобалау-зерттеу қызметінің түрлері, жоғары мектепте жобалау-зерттеу қызметін іске асыру тетіктері, білім алушылардың жобалау-зерттеу қызметін бағалау критерийлері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары білім беру саласындағы менеджмент
Пән жалпы және кәсіптік білім беру жүйесін жаңғырту жағдайында білім беру мекемелері мен олардың бөлімшелерін басқарудың теориясы мен практикасы саласында білім мен құзыреттілікті қалыптастыру мен кеңейтуге арналған. Білім берудегі менеджер - педагогикалық үдерістің жоспарлы болуы, білім беру қызметінің сапасы және оқу орнының бәсекеге қабілеттілігі үшін жауап беретін көп бейінді басқарушы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Эксперименталды физика
Пән заманауи физикаға деген шығармашылық ынталы қызығушылықты қалыптастыруға бағытталған, өз зерттеулерінде ғылымның, техниканың және компьютерлік технологиялардың жаңа жетістіктеріне сүйеніп жаңа зертханалық жұмыстар мен демонстрациялық құрылғыларды, сондай-ақ физикада эксперименттеуге қызығушылық танытқан білімгерлердің шығармашылық идеяларын іске асыратын құрылымдарды жасау және технологиялық сауатты қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Физикалық білім берудегі заманауи білім беру технологиялары
Пән жоғары білім беру жүйесіндегі педагогикалық қызмет туралы ғылыми түсінік қалыптастыруға бағытталған. Оқытудың міндеттері Жоғары білім беру жүйесінің мекемелерінде физикалық бейіндегі пәндерді және кәсіби бағыттағы пәндерді оқытуға даярлауға бағытталған көрсетілген қызметті іске асыруға мүмкіндік беретін құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Заманауи білім беру технологияларының айрықша белгілері, білім беру технологияларының сапалық ерекшелігі, заманауи білім беру технологияларын қолдану шектері мен шарттары, қолдану әсерлері, заманауи білім беру технологияларын жобалаудың теориялық аспектілері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Физиканы оқыту әдістерінің дидактикалық негіздері
Пән физиканы оқыту әдістерінің дидактикалық негіздерін оқытуға арналған және докторанттардың педагогикалық ойлауын, дидактикалық іскерлігін, білім беру мәселелерін шешуге шығармашылық көзқарасты дамытуға бағытталған. Пәнді меңгеру кәсіби қызметтің табысты болуына ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әр түрлі библиографиялық дереккөздерден алынған ақпаратты талдау және өңдеу; өз ойын, идеяларын тұжырымдау, негіздеу және оларды мақсатты аудиторияға жеткізу; ғылыми зерттеулердің нәтижелерін түсіндіру, оларды жариялау үшін ұсыну;
- Жоғары оқу орнында жалпы және теориялық физиканы оқытудың технологиялары мен әдістемесін қолдану, білім алушының жеке және кәсіби дамуының жоспарланған деңгейін қамтамасыз ету мақсатында білім беру технологияларын, оқыту мен тәрбиелеудің әдістері мен құралдарын таңдау және пайдалану, ақпараттық ағындардың тез жаңаруы мен өсуі жағдайында ғылыми және оқу-педагогикалық қызметтің әртүрлі салаларын синтездеу;
- Ғылыми-педагогикалық зерттеулер процесін ұйымдастыру, жобалау және іске асыру; таңдалған ғылыми және педагогикалық тәсілдер мен әдістердің сапасы мен нәтижелілігін талдау және сыни бағалау; эксперименттік және теориялық міндеттерді шешудің тәсілдері мен әдістерін таңдау;
- Физиканың фундаменталды бөлімдері бойынша тереңдетілген білімдерін, физиканың заманауи мәселелері бойынша білімді пайдалану дағдыларын көрсету; физиканың таңдалған саласында дербес ғылыми зерттеулер жүргізу; эксперименттік нәтижелерді теориялық модельдермен байланыстыру.
- Жаратылыстану-ғылыми білім берудің қазіргі жағдайын көрсететін проблемаларды, тәсілдер мен үрдістерді сыни бағалау, заманауи физика эволюциясындағы парадигмалардың ауысуы және дамудың негізгі кезеңдерін зерттеу саласындағы ғылыми ақпаратты жүйелі түсінуді жобалау;
- Білім беру процесінде білім алушылардың зерттеу қызметін ұйымдастыру принциптерін негіздеу және сынақтан өткізу;
- Білім беру жүйесінің өзін-өзі дамыту және өзін-өзі ұйымдастыру факторларын талдау негізінде басқару қызметін жобалау; білім беру процесін модельдеу, жүзеге асыру және бағалау; білім беру процесінде білім алушылардың тұлғасын табысты қалыптастыру және жан жақты дамыту үшін жағдайлар жасау