Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Маркетингтегі коммуникациялар
-
Пән маркетингтік коммуникациялардың негіздері мен қазіргі заманғы тұжырымдамаларын, маркетинг коммуникациялық арналарын талдау дағдыларын қалыптастырады. Хабарлауды таңдау, жарнаманы жоспарлау және бақылау, сатуды ынталандыру нысандары, жаңа коммуникациялық технологияларды пайдалану, жарнамалық бюджетті әзірлеу туралы шешімдерді қабылдау қарастырылады.
-
Образовательная программа 6B04112 Аграрлық тауарлармен халықаралық бизнес
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 4
-
Семестр 1