PR және маркетингтегі жылжыту

  • Пән PR-нің маңыздылығын маркетингте алға жылжыту элементі ретінде көрсетеді. Ол PR және насихаттау үшін мақсатты аудиторияларды, нарықтармен және бұқаралық ақпарат құралдарымен қарым-қатынастарды, жоспарлаудың формалары мен әдістерін қарастырады. PR-шаралар мен жарнамалық акцияларды өткізу және өткізу, оның нәтижелерін бағалау, PR-психологиясы және насихаттау қамтылған. Пән PR-нің маңыздылығын маркетингте алға жылжыту элементі ретінде көрсетеді. Ол PR және насихаттау үшін мақсатты аудиторияларды, нарықтармен және бұқаралық ақпарат құралдарымен қарым-қатынастарды, жоспарлаудың формалары мен әдістерін қарастырады. PR-шаралар мен жарнамалық акцияларды өткізу және өткізу, оның нәтижелерін бағалау, PR-психологиясы және насихаттау қамтылған.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top