6B05112 Жалпы биология в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі биологияның жаңа бағыттары туралы түсініктері бар және алған білімдерін ғылыми-практикалық және педагогикалық қызметте қолдана алатын биологиялық ғылымдар бойынша іргелі білімі бар бакалаврларды дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B05 Жаратылыстану ғылымдары, математика және статистика
-
Дайындық бағыты 6B051 Биологиялық және сабақтас ғылымдар
Пәндер
-
Физика
Пәннің мақсаты: іргелі физикалық заңдар мен принциптер туралы білімді игеру; заттардың әртүрлі физикалық құбылыстары мен қасиеттерін түсіндіру үшін физика бойынша алған білімдерін қолдану; физикалық білімді практикалық қолдану; жаратылыстану-ғылыми ақпараттың дұрыстығын бағалау. Мазмұны: механика негіздері, молекулалық физика және термодинамика негіздері; Электр және магнетизм; тербелістер мен толқындар; оптика; сәулеленудің кванттық табиғаты; атомдардың, молекулалардың және қатты денелердің кванттық физикасының элементтері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математика
"Математика" пәнін оқудың мақсаты-бітірушінің кәсіби қызметке дайындығына ықпал ететін кәсіптік бағыттағы пәндерді игеру үшін негіз ретінде математика бойынша студенттерді даярлау. Сызықтық және векторлық алгебра, аналитикалық геометрия, математикалық талдау теориясының негізгі бөлімдерінің тақырыптарын оқыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Химия
"Пәннің мақсаты - студенттерге химиялық заңдар мен түсініктерді, заттың құрылыс теориясын, ерітінділер теориясының негіздерін, тотығу-тотықсыздану процестерінің теориясын, элементтер мен олардың қосылыстарының химиялық қасиеттерін, комплексті қосылыстардың құрылысын, қасиеттерін және қолданылуын игеруді үйрету. Курсты игеру нәтижесінде студенттер химиялық реакциялардың есептеулерін жүргізіп, эксперимент нәтижелерін құрастыра алады. "
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құрылымдық ботаника
Пән мамандануындағы іргелі ғылымдарымен идентификациясымен ғылымның дамуындағы ғалымдардың жетістіктері; Жоғары өсімдіктердің кейбір өкілдерінің генеративті , вегетативті мүшелерінің құрылымындағы морфология мен анатомияның ерекшеліктері; онтоморфогенез және өсімдіктер мүшелерінің қалыптасуының негізгі кезеңдері;Заманауи ақпараттық білім беру технологияларын қолдана отырып, жаңа білім алу.Заманауи зертханалық және өндірістік жабдықтардың құрылғыларымен жұмыс. Өсімдік объектілерін зерттеудің анатомиялық, морфологиялық және таксономиялық әдістерін пайдалану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Омыртқасыздар зоологиясы
Пәннің мақсаты жануарлардың жеке дамуының ұйымдастырылуының негізгі деңгейлері мен кезеңдерін, жануарлар әлемінің алуан түрлілігін, оның қалыптасуының заңдылықтарын, жануарлар организмінің ұйымдасу деңгейінің сипаттамасын, таксономиясын, құрылысын оқып білу. Олардың жеке дамуын, экологиялық түрлерін, жануарлар организмдерінің класстарын, эволюция мен филогенездің негізгі заңдылықтарын, омыртқасыздардың негізгі топтарын зерттей білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Дәрілік өсімдіктердің биологиясы
Пәннің мақсаты дәрілік өсімдіктердің түрлері мен олардың дәрілік ерекшеліктерін оқып үйренеді. Пән аясында оқылатын болады: дәрілік өсімдіктердің биологиялық ерекшелігі, емдік қасиеттері, биохимиялық құрамы, адам ағзасына әсері, олардың гомеопатиялық медицинадағы орны, дәрілік формалары және емдік қасиеті, дайындау әдістері. Курсты игеру нәтижесінде студенттер дәрілік өсімдіктердің емдік қасиеті мен дайындау әдістерін меңгеріп, шығады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Дәрілік өсімдіктер және фитотерапия
Пәннің мақсаты дәрілік өсімдіктердің түрлері мен олардың фитотерапиялық ерекшеліктерін оқып үйренеді. Пән аясында оқылатын болады: дәрілік өсімдіктердің биологиялық ерекшелігі, емдік қасиеттері, биохимиялық құрамы, адам ағзасына әсері, олардың гомеопатиялық медицинадағы орны, дәрілік формалары және емдік қасиеті, дайындау әдістері. Курсты игеру нәтижесінде студенттер дәрілік өсімдіктердің емдік қасиеті мен өсімдіктерден фитопрепараттарды дайындау әдістерін меңгеріп, шығады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Адам анатомиясы және морфологиясы
Пәннің мақсаты адамның анатомиясы мен морфологиясы мүшелердің құрылысын, пішінін, қызметтерін зерттейді. Анатомиялық зерттеулердің жіктелуін, мүшелердің топографиялық талдауын адам денесінің жеке өзгергіштігін, жеке мүшелердің ғылыми зерттеу пәні ретінде организмнің құрылымдық ерекшеліктерін зерттеп, тірі материяның ұйымдастырылу деңгейінде денені тұтастай зерттеудің оның құрылымының заңдылықтарын ашуды меңгеру. Жасуша және оның құрамдас бөліктері, адам денесінің макромикроскопиялық компоненттері туралы терең білімді мегңереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өсімдіктер систематикасы
Пәннің мақсаты жоғары өсімдіктердің тарихи дамуы туралы түсінікті, білім беру технологияларын қолдана отырып, заманауи зерттеу әдістерін, органикалық әлемдегінде жоғары өсімдіктердің орны, олардың балдырлар мен саңырауқұлақтардан айырмашылығын, жоғары өсімдіктер таксондарын қазіргі және классикалық, табиғи, эволюциялық идентификация принциптерін классификациясын оқып үйреніп, эволюция және филогенетикалық жүйесін, кейбір өкілдердің генеративті және вегетативті мүшелерінің құрылымының ерекшеліктерін ажырата біліп, табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Биохимия
Пәннің мақсаты биохимияның негізгі заңдарын, тірі организмдердегі химиялық процестерді түсіндіру; тірі жасушаның молекулалық, метаболикалық процестер, биологиялық маңызды молекулалардың құрылымдық ұйымын білу; зерттеудің биохимиялық әдістерін, ерітінділер мен қоршаған ортадағы химиялық заттардың қасиеттері мен құрамын белоктардың, липидтер мен заттардың, заттардың метаболизмі мен биосинтезін меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Адам және жануарлар физиологиясы
Пәннің мақсаты ртүрлі құрылымдық деңгейдегі тіршілік процестерінің заңдылықтарын, ағзаның жеке жүйелері, тұтас ағза, сыртқы орта араларындағы өзара әсерлердің механизмін, экологиялық жағдайлардағы жануарлар организміндегі физиологиялық функциялардың сапалық айырмасын, организмнің жеке дамуын (онтогенез), физиологиялық функциялардың қалыптасу заңдылықтарын оқып білу. Ағзаның жасушаларын, ұлпалары мен мүшелерн, негізгі тіршілік әрекетінің жалпы көрсеткіштерін зерттей білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жасанды интеллект: принциптері мен қолданылуы
ЖИ бойынша теориялық білім мен құралдарды қолданудағы құзыреттіліктерді дамыту, заманауи интеллектуалды жүйелерді тұтас түсінуді қалыптастыру; ЖИ-дағы білімді көрсетудің негізгі ұғымдарын, бағыттарын және модельдерін зерттеу, мамандандырылған құралдар арқылы профильдік жүйелерді жобалауға үйрету. ЖИ негіздерін, білімді көрсету модельдерін меңгеру. ЖИ әдістерін негізгі интеллектуалды жүйелерде қолдану дағдысы. ЖИ-технологияларды енгізудің әлеуметтік салдары қабілетін талдай білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Орталық жүйке жүйесінің физиологиясы
Пәннің мақсаты орталық жүйке жүйесінің даму перспективаларымен және атқарушылық функцияларын анықтаумен және оларды реттеу тетіктерін толық білумен таныстыру, сондай-ақ алған білімдерін зертханалық сабақтарда және эксперименттік жұмыста қолдану болып табылады. Орталық жүйке жүйесімен классикалық әдістермен танысу және оларды қолдану, жоғары жүйке қызметін түсіну, нейронның бүкіл жүйке және құрылымдық жүйесі туралы идеяларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Өсімдіктердің анатомо-морфологиялық ерекшеліктері
Пәннің мақсаты гомеостатикалық реттеу механизмдерін, тірі организмдердің функцияларын, тамақтану, су алмасу, тыныс алу, өсу, даму, қорғаныс механизмдерін, ағзалардың тұрақтылығы мен құрылым мен функцияның бірлігі тұрғысынан жасушалардың, тіндердің құрылымдық ұйымдастырылуының негізгі заңдылықтарын, мүшелер дамуының негізгі кезеңдерін, онтогенездің әртүрлі кезеңдеріндегі өсу және даму процестерінің негізгі заңдылықтары оқып игеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Цитология және Гистология
Пәннің мақсаты жасушаның морфологиясын, құрамын, жасуша органеллалары және олардың қызметін, жасушадағы негізгі биологиялық процестер, жасуша патологиясын, теориясын, ядролық аппаратын, цитоплазманың құрылысы мен функцияларын білу. Өсімдіктердің, жануарлардың, адамның тіндеріндегі жасушалардың белсенділігінің құрылымын, ерекшеліктері, ұлпа элементтерінің гистофункционалдық ерекшеліктерін, олардың биологиялық процестерге қатысуын; жасушаларды зерттеудің қазіргі цитологиялық әдістерін меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Омыртқалылар зоологиясы
Пәннің мақсаты зоологияның негізгі түсініктерін, әдістері мен даму перспективаларын, омыртқалылардың әртүрлілігі және олардың пайда болуының негізгі заңдылықтарын, морфологиясын, мүшелер жүйелерінің құрылымын, омыртқалылардың негізгі өкілдерінің эволюциясы және жүйеленуін, экологиялық жүйелердегі жануарлардың орны мен рөлін, экономикалық, медициналық және коммерциялық маңызын оқып уйрену.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Омыртқалылар морфологиясы
Пәннің мақсаты омыртқалы жануарлар жасушасының, құрылымы мен қызметі бойынша біркелкі позициядағы мүшелердің құрылымдық жүйелілік заңдылығын, үй жануарларының эмбриональды дамуының негізгі заңдылықтарын, жас ерекшеліктерін білу. Құрылымдардың жалпы заңдылықтары мен түрлерін, зерттеу объектілерін тірі және морфологиялық зерттеулерді, бір жағынан, дербес теориялық маңыздылыққа ие болса, екінші жағынан, олар организмдердің жіктелуі мен олардың филогенезінің құрылу принциптерін дамытуға қолданыладануды меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Өсімдіктер физиологиясы
Пәннің мақсаты өсімдіктердің өсуі мен даму көрсеткіштерін сандық анықтау, пластикалық, су - минералды зат алмасуды, тірі материяның әртүрлі деңгейлерін зерттейді. Сонымен қатар өсімдіктер физиологиясын, өсімдік ағзасының негізгі қасиеттерін, өсімдік жасушасының физиологиясын, өсімдіктердің химиялық құрамын зерттеу әдістерін қарастырады. Физика-математикалық және физика-химиялық дайындықты қолдана отырып, дәріс курсы, зертханалық сабақтар және өзіндік жұмыс негізінде өсімдіктердің негізгі физиологиялық процестерінің мәнін түсініп, ғылым мен оның жетістіктерінің қазіргі тенденцияларынан хабардар болуы керек.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Еңбекті қорғау
Пәннің мақсаты - құқықтық-еңбек, санитарлық-гигиеналық, ұйымдастыру, емдеу-алдыналу, техникалық және әлеуметтік-экономикалық қызмет мәселелері бойынша өткізілетін іс-шаралардың негізгі кешені туралы білімді қалыптастыру. Пәнді оқыту барысында келесім әселелер қарастырылады: жұмысшылардың, тұтастай алғанда қызметкерлердің еңбек өнімділігін арттыру үшін психофизиологияны ескере отырып, еңбек режимдерін оңтайландыру. Еңбекті қорғау жөніндегі қауіпсіздік стандарттарының негізгі жүйелерінің барлық талаптарын қолдана отырып, жұмысшының еңбек қызметін дұрыс ұйымдастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Экономика және кәсіпкерлік, Құқық негіздері, Қаржылық сауаттылық
Пәннің мақсаты – студенттерді экономика мен кәсіпкерліктің негізгі принциптері мен заңдылықтарымен таныстыру, нарықтық экономикада тиімді кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру; құқықтық жүйе мен заңнаманың негіздерін үйрету, сондай-ақ коррупцияға қарсы күрес шаралары мен құқықтық мәдениетті қалыптастыру арқылы әділ қоғам құруға бағытталған сана мен дағдыларды дамыту; қаржылық білімін жетілдіру, жеке қаржыны тиімді басқаруға қажетті дағдыларды қалыптастыру, қаржы өнімдері мен инвестицияларды дұрыс таңдауға қабілеттілігін дамытуға қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жобалау жұмыстарын автоматтандыру жүйесі немесе APM
Пәннің мақсаты - АЖЖ-ны математикалық, бағдарламалық, ақпараттық және техникалық қамтамасыз етудің негізгі ұғымдары; жобалау рәсімдерін автоматтандырылған орындау алгоритмдерін жасау; қолданбалы бағдарламалар пакеттерін құру қағидаттары мен құрылымы; АЖЖ ортасында бөлшектердің, бұйымдардың, жабдықтар мен конструкциялардың конструкторлық құжаттарының графикалық бөлігін автоматтандырылған дайындау алгоритмдері, олардың үш өлшемді модельдерін автоматтандырылған құру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жүйелік биология
Пәннің мақсаты биологиялық дүниетанымдағы эволюциялық идеялардың рөлін, негізгі эволюциялық теориялар туралы қазіргі заманғы түсініктерге ие болу. Ғылыми эволюцияның мәні туралы талдау, адамзат өркениетін Ч. Дарвиннің қазіргі жаратылыстану ғылымына гипотезаларын, біздің планетамыздың қалыптасу ерекшеліктерін, қазіргі жаратылыстану тұжырымдамасының жалпы принциптерін білу, табиғи құбылыстардың заңдылықтарын, адамның, жануарлардың, өсімдіктер мен микроорганизмдердің түрлері мен эволюциясының заңдылықтарын меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Биофизика
Пәннің мақсаты жасушалық құрылымдардың, тіндер мен мүшелердің жұмыс істеуінің физикалық принциптері мен биофизикалық негіздерін, заттарды тасымалдау механизмдерін, биологиялық жүйелерде болып жатқан процестерді сипаттау үшін әртүрлі физикалық заңдарды қолдануды білу. Биофизиканың негізгі принциптерін, заңдары және олардың математикалық көрінісін, биофизикалық құбылыстар, оларды бақылау, эксперименттік зерттеудің және биофизикалық шамаларды дәл өлшеуді, эксперимент нәтижелерін өңдеу мен талдаудың қарапайым әдістерін зерттеу білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биологияда инновациялық зерттеу әдістері
Пәннің мақсаты- студенттерде биологиялық зерттеулердің озық әдістері туралы заманауи идеяларды қалыптастыру, биологияның әртүрлі салаларындағы іргелі және қолданбалы міндеттерді шешу үшін оларды сыни талдау және практикалық қолдану дағдыларын дамыту, сондай-ақ инновациялық технологияларды пайдалана отырып, дербес ғылыми-зерттеу қызметіне дайындау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Биоинформатика
Пәннің мақсаты генетикалық ақпарат, молекулалық биологияның негізгі ережелерін, биоинформатиканың интернет, ақпараттық-компьютерлік компоненттерін білу. Биоақпараттық деректер, желілер мен базалардың, биологиялық жіктеу және номенклатурасын, реттілік жүйесін, ақуыз құрылымын болжау және оның техникасын, ақуыздарды талдау. Медицинадағы биоинформатика, биологиялық реттілікті жүйелеу және талдау, протеомика, геномды картаға түсіруді білу. ДНҚ секвенирлеу әдістерін, ген экспрессиясын ДНҚ микроматрицаларын, генді анықтау, ген экспрессиясын талдау, секвенирлеу нәтижелерін пайдалану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Генетика
Пәннің мақсаты классикалық генетиканы, хромосомалық тұқымқуалаушылықтың негізгі теориялық заңдылықтарын, белгілерін, ережелерін білу. Прокариот, ядролық емес ағзалардың тұқымқуалауын генетикалық талдау. Өзгергіштіктің негізгі заңдылықтарын, мутация түрлері мен мутагендердің табиғатын, тұқым қуалаушылық пен өзгергіштіктің молекулалық механизмдерін, адам генетикасын, популяцияның генетикалық заңдарын, гендік және жасушалық инженерияны игеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Фитопатология
Пәннің мақсаты фитопатология өсімдіктер ауруларының негізгі қоздырғыштарының - саңырауқұлақтардың, бактериялардың, актиномицеттердің, микоплазмалардың, вирустардың морфологиясын, биологиялық, экологиялық ерекшеліктерін, өсімдіктер жүйесіндегі қоздырғыштардың орны мен жіктелуін, олардың дамуын, табиғатта сақталуын, олардың зияндылығын төмендету әдістерін зерттей білу. Өсімдік ауруларының жіктелуін немесе негізгі топтарын қарастыруды, шірік, қурап қалу, дақтар мен некроздар, пустулалар, көгеру немесе шырыш, сым, мумия, ісік, деформация, өсімдік ауруларының негізгі топтарын, физиологиялық және биохимиялық өзгерістерді зерттей білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Паразитология
Пәннің мақсаты паразиттердің морфологиясы мен биологиясы, олардың иесімен қарым-қатынасын, адамдарда, жануарлар мен өсімдіктерде паразиттерден туындаған аурулар мен паразиттік ағзалармен күресу әдістерін білу. Паразитизмнің жалпы заңдылықтары, паразитке қоршаған ортаның әсер ету сипатын, паразит пен хост арасындағы байланыс формаларының әртүрлілігін, паразиттердің өмірлік циклдерін, паразиттердің олардың өмір салтына бейімделуін зерттей білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Гельминталогия
Пәннің мақсаты гельминттердің жіктелуін, генетикасын, физиологиясын және экологиясын зерттейді. Сонымен қатар, кем дегенде, хостта өтетін аурудың кең және қарқынды түрлері. Олардың маусымдық-жас динамикасын, ассоциативті инвазия ағымында үйлесімді антипаразиттік препараттардың салыстырмалы тиімділігін зерттейді, инвазияға қарсы профилактикалық шаралардың тиімді жүйесін әзірлеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Компьютерлік графика
Пәннің мақсаты студенттерге компьютерлік графика негіздерін, соның ішінде графикалық жүйелермен жұмыс істеудің теориялық және практикалық аспектілерін, кескіндерді жасау менөңдеуді, 3D нысандарын модельдеу мен визуализациялауды және әртүрлі салаларда қолданылатын құралдар мен технологияларды игеруді үйрету. Курс аяқталғаннанкейін студенттер компьютерлік графика саласында жұмыс істеу үшін практикалық дағдыларға ие болады және визуализация, модельдеу және графикалық қосымшалардықұру мәселелерін шешуге дайын болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Өсімдіктер және жануарлар биотехнологиясы
Пәннің мақсаты өсімдік жасушаларын өсіру принциптері мен әдістерін, жасуша өсіру жағдайларын каллусты өндіру және өсіру, сұйық ортада жасушаларды өсіруді, дифференциация және сөйлем құрауды білу. Өсірілген жасушалардың гетерогенділігін, мәдениеттегі жасушалардың өсуін, дифференциация, морфогенез және регенерацияны, өсімдіктердің жасушалық мәдениеті биотехнологияның объектісі мен өсімдік тектес экономикалық маңызды заттарды алудың жасушалық технологияларын меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Микробиология
Пәннің мақсаты жалпы микробиология негіздерін, микроорганизмдердің морфологиясы және физиологиясын, қоршаған орта жағдайларының микроорганизмдердің тіршілік әрекетіне әсерін, шикізат пен тауарлардың микробиологиясын білу. Персоналға, жабдықтарға, кәсіпорындарға, тауарларды сақтау, тасымалдау және өткізу жағдайларына қойылатын санитариялық-гигиеналық талаптарды, тауарлардың сапасын микробиологиялық бақылауды, тауарларды гигиеналық бағалауды, тауарлардың жекелеген топтарының микробиологиясын игеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Микроорганизмдер физиологиясының негіздері
Пәннің мақсаты өсімдік жасушаларын өсіру принциптері мен әдістерін, жасуша өсіру жағдайларын каллусты өндіру және өсіру, сұйық ортада жасушаларды өсіруді, дифференциация және сөйлем құрауды білу. Өсірілген жасушалардың гетерогенділігін, мәдениеттегі жасушалардың өсуін, дифференциация, морфогенез және регенерацияны, өсімдіктердің жасушалық мәдениеті биотехнологияның объектісі мен өсімдік тектес экономикалық маңызды заттарды алудың жасушалық технологияларын меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Иммунология
Пәнің мақсаты имунологияның негізгі түсініктері, қазіргі теориялары, түрлері, иммундық жүйенің құрылымы, организмдегі иммунологиялық реакциялардың жүру заңдылықтары, иммунологиялық- медициналық препараттарды білу. Ғылым саласында адам организміндегі иммунологиялық, генетикалық, биохимиялық, физиологиялық үрдістердің механизмі, адамның тіршілік етуіне қажетті иммунитеттің қалыптасуы, жұқпалы, қатерлі ісіктермен күресу, мүшелерді трансплантациялау, қолдану және зерттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Мамандықтың кәсіби-қолданбалы бағдарламалары
Пәннің мақсаты мамандықтың кәсіби-қолданбалы міндеттерін шешу алгоритмдерін әзірлеу, кәсіби сипаттағы құжаттарды құру және олармен жұмыс істеу, ақпаратпен жұмыс істеу әдістері мен құралдарын таңдау, мәтіндік және графикалық құжаттарды ресімдеу үшін заманауи компьютерлік бағдарламалар бойынша қазіргі заманғы ақпараттық және коммуникациялық технологиялар құралдарын пайдалану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Тіршілік қауіпсіздігі, Экология және тұрақты даму
Пәннің мақсаты-тіршілік қауіпсіздігі негіздерімен, қазіргі экологиялық проблемалармен және тұрақты дамуға қол жеткізу тұжырымдамаларымен таныстыру. Жалпы экология қағидаттары мен адамзаттың даму қағидаттары бар экожүйелердің даму заңдылықтары, ғылыми-техникалық прогресс, ҚР Экологиялық қауіпсіздігінің негізгі мәселелері зерделенетін болады. Пәнді оқыту нәтижесінде студенттер экологиялық қауіпсіздік пен тіршілік саласындағы негізгі ұғымдар мен ұғымдарды пайдалану бойынша білім мен дағдыларды меңгеретін болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жаратылыстанудың биологиялық концепциясы
Жаратылыстанудың биологиялық концепциясы/Биологическая концепция естествознания/ The biological concept of natural science _Пәннің мақсаты - биологиялық жаратылыстану компоненттерінің ерекшелігін, адам, жер, континенттер эволюциясын, білім және ғылым эволюциясы; ұтымды жаратылыстану әдісінің міндеттері мен мүмкіндіктерін; әлемнің физикалық бейнесі, табиғаттың тұтастығы мен алуан түрлілігі; негізгі өмірлік процестердің принциптері, адамзаттың оның эволюциясындағы рөлін табиғатты зерттеудегі сабақтастық, жаратылыстану төңкерістері, түрлерінің өзгеруін білу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экологиялық биология
Пәннің мақсаты биосфера шегіндегі ғаламдық проблемаларды, тіршіліктің тұрақтылығын сақтауды, адам қоғам, табиғат арасындағы қарым-қатынастарды, табиғат ресурстарын тиімді пайдалануды оқып үйреніп, экологияны, қоршаған ортаны қорғау және шиеленіскен мәселелерін талқылауда ауқымды кешенді, объективті және шығармашылық көзқарасын, тірі ағзалардың тіршілік ортасымен қарым-қатынастарың жалпы заңдылықтарын, табиғатты қорғау мен табиғатты ұтымды пайдаланудың негізгі принциптерін құруды меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жеке даму биологиясы
Пәннің мақсаты жеке даму биологиясын зерттеу әдістері мен тірі организмдердің көбею түрлерін, гаметогенез құрылымы мен ұрықтану процестерін, эмбриондардың даму процестерін, биологиялық объектінің көбеюі мен онтогенезінің заңдылықтарын, эмбриондық объектіні алу және онымен жұмыс істеу әдістері туралы негізгі ұғымдарды қолдана білу. Жануарлардың көбею биологиясының негізгі заңдылықтарын, онтогенездің негізгі кезеңдерін, эмбриональды даму фазаларын, өсу механизмдерін, морфогенезін, даму аномалияларының пайда болу себептерін зерттеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстанның биоқорлары
Пәннің мақсаты Қазақстанның пайдалы өсімдіктері мен жануарларының жекелеген топтары мен түрлерін, шаруашылықта игеру тарихының негізгі кезеңдерін, сондай-ақ шикізат алу әдістерімен және оларды қолдану салаларын, өсімдіктер мен жануарлар дүниесі ресурстарының алуан түрлілігі заңдылықтарын игере білу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биологиялық білім беру және инклюзивті оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты биологиялық ұғымдарды қалыптастыру әдіснамасын, оқыту әдістері мен тәсілдерін жіктеу және сипаттауды, биологиядағы оқу процесін ұйымдастыру нысандарын, оқу жоспарларын, оқулықтар мен әдістемелік әдебиеттерді талдау және инклюзивті оқыту әдістемесін меңгеру. Оқу және ғылыми-ағарту жұмыстарын жоспарлауды, ұйымдастыру және өткізуді, сабақта оқытудың әртүрлі әдістерін, әдістері мен білімдерін бақылау, пәннің жалпы теориялық мәселелері игере білу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Вирустардың биологиясы
Пәннің мақсаты-вирустардың табиғаты, олардың құрылымы, жіктелуі, өмірлік циклі, қабылдаушы жасушалармен өзара әрекеттесуі, сондай-ақ вирустық инфекция мен иммундық жауап механизмдері туралы жүйелі түсінік қалыптастыру. Вирустардың экожүйелердегі, медицинадағы, Биотехнологиядағы және молекулалық биологиядағы рөліне ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Вирустардың биологиясы және экологиясы
Пәннің мақсаты- вирустардың экологиясы мен биологиясын, жіктелуі, таралу аймағы мен алдын алу жолдарын білу арқылы білімін қалыптастырады. Пән аясында оқылатын болады: вирустардың табиғаты, шығу тегі, жіктелуі, құрылымы, химиялық құрамы, генетикасы, селекциясы, физика-химиялық әсерлерге төзімділігі, вирус пен жасуша, вирус пен макроорганизмнің өзара әрекеттесуінің жалпы механизмдері, вирусқа қарсы иммунитеттің негіздері, вирустық аурулардың жалпы белгілері, диагностикалау және алдын алу әдістері. Курсты игеру нәтижесінде студенттер зертханалық зерттеу әдістерін пайдаланып, биологиялық материалды алу, сақтау, тасымалдау, тікелей зерттеуге және деректерін талдауға қабілетті болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Хронобиология
Пәннің мақсаты студенттерде бейімделу механизмі ретінде биологиялық жүйелерді уақытша ұйымдастыру туралы түсінік қалыптастыру. Пән аясында оқылатын болады: биомедицина саласы бойынша биологиялық ырғақтардың табиғаты, биологиялық ырғақтардың фактор-синхронизаторлары, ырғақтардың протозойдан адамға дейінгі организмдердің тіршілігінде бейімделу механизмі ретіндегі рөлі, биологиялық сағат, биологиялық ырғақтарды реттеу тетіктері туралы қазіргі ұғымдармен танысады. Курсты игеру нәтижесінде студенттер биоырғақтардың ауытқу механизмдерін және аурудың пайда болуындағы осы ритмдердің бұзылулардың ерекшеліктерін айқындайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Биомедицина
Пәннің масқаты адам ағзасының қалыпты, патологиялық қызметі мен құрылымын, профилактикалық емдеу әдістерін теориялық зерделеудің медициналық бөлігін зерделейді. Сонымен қатар, оның әртүрлі патологиялық жағдайларын диагностикалауды игеру практикалық прогресті тудыратын күрделі моральдық мәселелер бойынша әртүрлі теориялар мен ұстанымдарды анықтауға көмектеседі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат
Пәннің мақсаты – ғылыми зерттеудің мақсаты мен міндеттері туралы түсінік қалыптастыру, ғылыми жұмысқа қажетті дағдыларды дайындау және дамыту. Оқытылады: жоғары оқу орындарында ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру, зерттеу әдістемесі, деректермен және бастапқы дереккөздермен жұмыс, зерттеу жұмысын коммерцияландырудың мақсаттары мен міндеттері, материалды баяндаудың ғылыми стилін меңгеру. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындауда практикалық дағдыларды меңгереді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Молекулярлық биология
Пәннің мақсаты «инфекциялық, тұқымқуалайтын, аутоиммунды гендік диагностиканың жаңа құралдары» сияқты салаларда негізгі құзыреттіліктерді меңгеру үшін қажетті терең іргелі зерттеулер алады. бағаналы жасушаларды зерттеу, ДНҚ мен РНҚ -ға химиялық әсер ету әдістерін әзірлеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қолданбалы биология
Пәннің мақсаты- студенттердің қолданбалы биология қоғамның қажеттіліктері мен анықталатын биологияның бір саласы бионика-биологиялық заңдылықтардың техникалық қосымшалары туралы білімдерін қалыптастыру. Пән аясында оқылатын болады: ғарыштық биология, ғарышты игеру проблемаларындағы әлемдік кеңістік факторларының биологиялық әсері, астробиология, экзобиология, жерден тыс өмір, регенеративті биология және медицина, барлық нысандардағы биологиялық зерттеу әдістері, қазіргі биосфералық процестер. Курсты игеру нәтижесінде студенттер зерттеу әдістерін және деректерін талдауға қабілетті болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Эволюциялық биология
Пәннің мақсаты түрлер және олардың белгілерінің шығу тегі мен өзгергіштігін, эволюциялық даму кезеңіндегі формалардың көбеюі мен әртүрлілігін, ағазалардың эволюция теорияларын, генетикалық вариациялар және табиғи сұрыптау арқылы түрлердің пайда болуын білу. Эволюциялық және эволюцияға қарсы көзқарастар, негізгі ережелерін, синтетикалық теорияның негізгі ережелерін, органикалық әлемді зерттей білу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- Тұлғалық, әлеуметтік және кәсіби салаларда негізделген шешімдер қабылдауға мүмкіндік беретін қоғам мен мемлекет дамуының тарихи, мәдени, философиялық және әлеуметтік-гуманитарлық негіздерін, сондай-ақ экономика, құқық, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық салаларындағы жан-жақты түсінігін көрсетеді
- Әр алуан қызмет түрлері үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлеу; деректерді жинау, беру, өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілердің бағдарламалық және аппараттық қамтылымын қолдану, ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу, инновациялық әдістерін, ақпараттық және коммуникациялық процестерді іске асыру тәсілдерін талдау
- Өнеркәсіптік нысанның қоршаған ортаға әсерін бағалау, техникалық және экологиялық сараптама мен тексеру жүргізу, қызметкерлер үшін жұмыс орындарындағы қауіпсіз жағдайлар мен еңбекті қорғау туралы, денсаулыққа зиян келтіру қаупі және оларға берілетін кепілдіктер туралы ақпарат жасау
- Деректерді жинау, өңдеу және талдау, сонымен қатар кәсіби қызметтегі қолданбалы мәселелерді шешумақсатында жасанды интеллект құралдарын пайдалана отырып, іргелі қолданбалы зерттеулерді жүргізеді, ғылыми әзірлемелерді коммерцияландыру идеяларын тұжырымдау және негіздеу кезінде академиялық мәтіндерді сауатты пішімдейді
- Биология және медицина саласындағы ғылыми зерттеулер мен практикалық іс-әрекеттерді жүргізу кезінде физика, химия және жоғары математиканың негізгі теориялық және әдіснамалық ережелерін қолдануға қабілетті болу
- Биологиялық объектілер мен өсімдіктердің әртүрлілігі, фитопрепараттардың маңызы, биосфераның тұрақтылығы үшін биоәртүрлілік, сондай-ақ кәсіби қызметтегі биологиялық объектілерді сипаттау, сәйкестендіру, жіктеу әдістері туралы негізгі білімді көрсету
- Жануарлардың алуан түрлілігі және олардың морфологиясы мен орган жүйелерінің құрылымы мен хронобиологиялық заңдылықтары, жануарлардың негізгі өкілдерінің эволюциясы мен систематикасы, экологиялық жүйелердегі жануарлардың орны мен рөлі және олардың кәсіби қызметтегі биологиялық объектілері туралы білімдерін көрсету
- Адам ағзасының құрылымдық ерекшеліктері және оның физиологиялық процестері туралы білімдерін көрсету, кәсіби мәселелерді шешу үшін адам ағзасындағы физиологиялық жағдайлар мен патологиялық процестерді бағалауға қабілетті болу
- Биологиялық объектілерді жасушалық ұйымдастыру және зат алмасу принциптері мен химиялық құрамын, көбейту және жеке дамыту заңдылықтарын, кәсіби қызметте биологиялық материалды зерттеудің іргелі негіздері мен әдістері туралы білімдерін көрсету
- Молекулярлық биофизика, биотехнологиялық және биомедициналық өндірістерде, гендік инженерия, биотехнология, молекулярлық модельдеу негіздері туралы қазіргі заманғы білімді қолдана білуге, биотехнологиялық және микробиологиялық зерттеулер әдістерінің кең спектрімен практикада жұмыс істей білу
- Өсімдіктер мен микроорганизмдердің, паразиттердің биологиялық объектілерінің әртүрлілігі және биосфераның тұрақтылығы үшін биоәртүрліліктің маңызы туралы негізгі идеяларды, адам ағзасының иммундық жүйесі туралы білімді игеріп, сондай-ақ кәсіби қызметте биологиялық объектілерді бақылау, сипаттау, жіктеу, өсіру әдістерін қолдана білу
- Биожүйелердің құрылымдық деңгейлерінің жіктелуін, жаратылыстану саласындағы қазіргі әлемнің бейнесін білу, биоинформатика алгоритімін, білім беру процесін әзірлеу және ұйымдастыру, тиімді инновациялық технологияларды қолдану негізінде оны басқару және инклюзивті оқыту әдістемесін игеру, тірі организмдердің популяцияларының өзара және экологиялық биологиямен қарым-қатынасының заңдылығына талдау жасау
- Өсімдіктер мен вирустардың биологиялық объектілерінің әртүрлілігі және биосфераның тұрақтылығы үшін биоалуантүрліліктің маңызы туралы негізгі идеяларды бағалай білу, сондай-ақ биологиялық объектілерді кәсіби қызметте бақылау, сипаттау, жіктеу, өсіру әдістерін қолдана білу