Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B05107 Биология в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

Пәндер

  • Цитология және гистология

    Пәннің мазмұны тірі ағза ұлпаларының құрылысы мен қасиеттерімен, олардың эмбриогенезінде қалыптасуымен, қызмет ету ерекшеліктерімен, жаңарту және регенерация мүмкіндіктерімен байланысты сұрақтарды қамтиды. Клетканың құрылысы. Клеткалардың бөлінуі. Ұлпалардың құрылысы. Ұлпалардың жіктелуі. Клиникалық және цитогенетикалық диагностиканың заманауи әдістері. Цитология, гистология әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Цитология және гистология эмбриология негіздерімен

    Студенттердің микроскопиялық функционалдық морфологиясы мен адамның жасушалық, тіндік және органдық жүйелерін дамыту, олардың жас өзгерістерін теориялық, практикалық және ғылыми идеяларды қалыптастыру, теориялық пәндерді зерттеуге негіз болып табылады; кәсіби маңызды жеке қасиеттерді тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математика

    Берілген курс математикалық аппараттарды меңгеру үшін және қолданбалы есептерді шешу үшін керек. Курс келесі математикалық тараулардан тұрады: сызықтық алгебра, аналитикалық геометрия, функция, функцияның шегі, дифференциалдық және интегралдық есептеулер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ботаника

    Ботаника өсімдіктердің жасушалары мен ұлпаларының құрылымын (жасушалық және ұлпалық деңгейлері), балдырлар, саңырауқұлақтар мен саңырауқұлақ тәрізді ағзалар, систематикасын, өсімдіктердің құрылымы мен эволюциясы, алуантүрлілігі, құрылымы, көбею және экологиясын қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Латын тілі

    Латын тілін студенттерге латын морфологиясы мен грек-латын лексикасы негізінде терминологиялық латын тілін үйрету; студенттерді мамандық бойынша лекцияларды неғұрлым өнімді қабылдауға, кәсіби терминологияны саналы түрде меңгеруге дайындау; мамандық бойынша орыс тілінде де, шет тілдерінде де әдебиетті оқығанда лексикалық қиындықтарды жою.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Химия

    Химияның негізгі ұғымдары мен заңдары. Атомның құрылымы және химиялық байланыс. Мерзімді заң және элементтердің мерзімді жүйесі. Кинетика және химиялық термодинамика және т.б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Адам анатомиясы

    Пәннің мазмұны адам денесінің эволюциялық және жеке дамуын, қоршаған ортамен өзара әрекеттесуі туралы білімдерді қамтиды. Мүшелердің құрылысы мен функцияларын, олардың жеке және жас ерекшеліктерін, оның ішінде құрсақтағы даму кезеңін; визуализацияның техникалық құралдарының көмегімен алынған мүшелердің бейнелерін; қалыпты құрылыстың нұсқаларын, ауытқулар мен даму ақауларын зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Физика

    Физика қазіргі биологияның базалық пәндерінің бірі бола тұра жаратылыстық ғылыми, техникалық және өндірістік мәселелердің кем ауқымын қамтиды. Биология әрдайым физикамен қатар дамыды, биологиялық эксперименттер физика ғылымының алдына мәселелер қойды, физика биологиялық және медициналық зерттеулердің дамуы үшін негіз болды

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биохимия

    Кіріспе. Клеткадағы зат алмасуды реттеу принциптері. Тірі жүйелердің биологиялық құрылымы; ақуыздар және олардың биологиялық қасиеттері; нуклеопротеиндер, нуклеопротеидтер және олардың таралуы; ферменттер; витаминдер; көмірсулар; липидтер; гормондар; биологиялық тотығу; организмдегі ақуыздар, көмірсулар және майлар алмасуының өзара байланысы; ағзаның әртүрлі деңгейлерінде зат алмасуының реттелуі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Омыртқасыздар зоологиясы

    Пән мазмұны зоология нысандарының алуантүрлілігі негізгі биологиялық аспектілерімен байланысты, сонымен қатар олардың эволюциялық қарым-қатынасы мен классификациясы туралы сұрақтарды қамтиды. Жануарлардың морфо-анатомиялық ерекшеліктері, жануарлар әлемінің жіктелуі, биологиясы мен экологиясы, биогеографиясы, адам өміріндегі және табиғаттағы маңызы, Қазақстандағы омыртқасыз жануарлардың биоалуантүрлілігі және оларды сақтау, қорғау, өсіру, тиімді пайдалану шаралары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Адам морфологиясы

    Морфологияны оқып жатқан кезде студенттер бір мезгілде клеткалардың макро және микроскопиялық құрылымы, тіндері, ағзалары және органдарының жүйесі туралы ақпаратты алады. Курстың мақсаты адам организмін барлық тірі ағзаларға тән негізгі морфо-функционалдық үлгілер деңгейінде зерттеу болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Заманауи қоғамдағы инклюзивті мәдениет

    Пәннің мақсаты студенттерде қоғамның инклюзивті мәдениетінің негіздерін, инклюзивті мәдениеттің негізгі принциптерін, сондай-ақ ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылар үшін білім беру процесін ұйымдастырудың нормативтік-құқықтық аспектілерін білу дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттердің әлеуметтік және кәсіби салаларда инклюзия принциптерін қолдану қабілеті, көпмәдениетті қоғамда коммуникативтік стратегияларды таңдау қабілеті қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тұрақты даму, экология және тіршілік қауіпсіздігі

    Мақсаты: тұрақты даму қағидаттары, тұрақты даму мақсаттарының (ТДМ) негіздері, ESG-принциптері, декарбонизация бойынша білім беру, сондай-ақ экологиялық, әлеуметтік және экономикалық факторлардың өзара байланысын талдауға, тәуекелдерді бағалауға және ғаламдық экологиялық және әлеуметтік сын-қатерлермен олардың салдары, су ресурстарының экологиялық қауіпсіздігі, ауа бассейні, жер ресурстарының тозуы, азық-түлік қауіпсіздігі, сондай-ақ антропогендік қызметке байланысты табиғи және техногендік апаттармен олардан қорғау тәсілдерінің тұрақты стратегияларын әзірлеуге үйрету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет.

    «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет» пәні «Жаратылыстану ғылымдары, математика және статистика» бағыты бойынша сыбайлас жемқорлыққа қарсы нормаларды зерделеуге бағытталған. Биологиялық және сабақтас ғылымдар, қоршаған орта саласында және физика-химиялық ғылымдар саласында, сондай-ақ математика және статистика саласындағы барлық нормативтік актілер қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Паразитология

    Пәннің мазмұны паразиттер мен олардың иелері және қоршаған ортаға қатынасы, сондай-ақ паразиттік аурулар мен олардың патогендерімен күресудің шаралары мен тәсілдері туралы бірқатар мәселелерді қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Пәннің мақсаты білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты, сондай-ақ қазіргі заманғы қаржылық қызметтер мен цифрлық технологияларды пайдалану процестерін сыни бағалау қабілетін қалыптастыру. Курс шеңберінде білім алушылар қаржы құралдарын тәжірибеде пайдалануды, меншікті жинақтарды сақтауды және көбейтуді, жеке бюджетті жоспарлауды, салықтарды есептеуді, қаржылық есептілікті талдауды және инвестициялардың тиімділігін бағалау әдістерін қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Адам және жануарлар физиологиясы

    Адам биологиясы туралы қысқа тарихи шолу. Физиологияның негізгі әдістер. Ағзаның тұтастығы. Гомеостаз. Биологиялық константтар. Клеткалар мен ұлпалар. Адам денесінің құрылымы. Қан жүйесі. Қан айналымы жүйесі. Жүректің физиологиялық қасиеттері. Лимфа түйіндері. Тыныс алу жүйесі. Ас қорыту жүйесі. Зәр шығару жүйесі. Эндокриндік жүйе. Жүйке жүйесі. Жоғары жүйке қызметі. Талдағыштар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік және бизнес

    Теориялық, ғылыми және практикалық білім арқылы «Кәсіпкерлік және бизнес» пәні студенттерге бизнес жоспар жасауға, оны ұйымдастыруға және жүргізуге мүмкіндік береді. Сонымен қатар кәсіпкерлік қызмет жүйесінде нақты және туындайтын мәселелерді шешу үшін құқықытық, экономикалық, басқару мен ұйымдастыру мәселелрін шешудің ғылыми – перактикалық ойлау жүйесін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Омыртқалылар зоологиясы

    Омыртқалы зоологияны зерттеу жоспары дәрістерден, зертханалық сабақтардан және емтиханнан, сондай-ақ жазғы далалық практикадан тұрады. Дәрістерде омыртқалы жануарлар кластарының жалпы заңдылықтары және эволюциялық бағыттары беріледі. Жеке отрядтардың, тұқымдастардың, жануарлардың туыстары мен түрлерінің ерекшеліктері зертханалық сабақтарда, СӨЖ-да және жазғы далалық практика кезеңінде қарастырылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Ғылыми зерттеу негіздері - жалпы ғылыми аясындағы қолданылатын әдістердің жиынтығы. Осыған қоса әрбір ғылым саласы тек қана арнаулы объектіге ғана емес, сол объектіге сәйкес арнаулы әдіске де ие болады. Зерттеу құралдарына түрлі процедуралар, әдістер, тәсілдер, методикалар, жүйелер мен методологиялар кіреді. Биологиядағы зерттеулер жаңа әдістердің көмегімен жүзеге асырылды. Қазіргі заманның талабына сәйкес қоғам дамуының іргелі қағидасының бірі жастардың білімге, прагматизмге, бәсекеге қабілеттілікке деген ұмтылыс болуы қажет.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Филогения және систематика негіздері

    Пән мазмұны таксономиялық ақпараттық жүйені құру теориясы мен практикасына, сондай-ақ филогенездерді қайта құру және интерпретациялау теориясы мен практикасына байланысты сұрақтарды қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Эволюциялық ілім

    Пәннің мазмұны жердегі тірі организмдердің эволюциясына байланысты мәселелердің кең ауқымын қамтиды және негізгі эволюциялық теориялармен танысу, Жердегі биологиялық эволюциялық дәлелдерді талдау, эволюциялық аспектідегі биологиялық құрылымдарды, процестер мен жүйелерді салыстырмалы талдау, популяциялық және эволюциялық генетиканың негізгі принциптерін зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Молекулалық биология

    Курстың бағдарламасына геннің молекулалық биологиясы әдістері, ДНҚ және РНҚ құрылымын зерттеудің эксперименталды тәсілдер, про - және эукариот геномдары мен генінің құрылысына салыстырмалы талдау, матрицалық процестердің молекулалық-генетикалық механизмдерін зеттеу: репликация, транскрипция, кері транскрипция және трансляция; генетикалық кодты оқу кіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өсімдіктер физиологиясы

    Өсімдіктер тіршілігінің процестері; өсімдік клетка мен ұлпадарындағы физиологиялық процестердің алмасуы; өсімдіктердің негізгі физиологиялық процестері; су алмасуы, транспирация, тыныс алу және фотосинтез. Өсімдіктердің минералдық қоректенуі. Өсу, даму, фитогормондар; ортаның әртүрлі жағдайларында өсімдік ағзасының тұрақтылығы, өміршеңдігі, аязға және тұзға төзімділігі туралы түсінік.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Медицианалық паразитология

    Медициналық паразитология адам паразиттерінің биологиясы мен экологиясын, олар тудыратын ауруларды, оларды диагностикалау, емдеу және алдын алу әдістерін, сондай-ақ паразиттермен күресудің ғылыми негіздерін, инвазиялық аурулардың этиологиясы, патогенезі мәселелерін зерттейді. Қоздырғыштары жануарлар әлемінің өкілдері болып табылатын аурулар инвазивті деп аталады. Медициналық паразитология келесі бөлімдерді қамтиды: 1. протозоология-біржасушалы және протозойлық аурулар патшалығының паразиттік өкілдерін зерттейді; 2. гельминтология – паразиттік құрттарды және олар тудыратын ауруларды-гельминтоздарды зерттейді; 3. арахноэнтомология-түрдің паразиттік өкілдерін зерттейді буынаяқтылар және олардың инвазиялық аурулардың пайда болуындағы маңызы. Паразиттің иесінің ағзасына әсері, организмнің паразиттердің әсеріне реакциясы, ағза тіршілік ету ортасы ретінде, "паразиттік жүйе" ұғымы, паразиттік аурулардың алдын алудың биологиялық әдістерін әзірлеу, нақты иммунопрофилактиканы құру және гельминттерге генетикалық төзімді жануарларды жою сияқты мәселелер қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Микробиология

    "Микробиология" курсының міндеті-студенттерде микробиологияның негізгі әдістері туралы түсінік қалыптастыру; бактериялар мен вирустардың жүйеленуі туралы, бактериялар мен жануарлардың прокариоттары мен вирустарының негізгі қасиеттері туралы түсінік беру, сондай-ақ оларға жұқпалы аурулардың химиотерапиясымен, вакцинопрофилактикасымен таныстыру. Курс қарапайымдылар, бактериялар мен вирустардың қасиеттері мен ұйымдасуы туралы заманауи ұғымдарға негізделген. Микробиология пәні мен міндеттері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Генетика

    Пәннің мазмұны тұқымқуалаушылық және өзгергіштік құбылысымен байланысты, осы құбылыстардың молекулалық негізінен қазіргі селекция мен медицинада тұқымқуалаушылыққа бағытталған әсер етудің теориялық негіздеріне дейінгі сұрақтардың барлығын қамтиды. Ағзалардың тұқым қуалаушылығы мен өзгергіштігін зерттеудің негізгі тәсілдері (молекулалық, хромосомдық, клеткалық, ағзалық, популяциялық).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Фитоценология негіздері

    Фитоценология өсімдіктердің бір-бірімен өзара әрекеттесуін, қоршаған ортамен өзара әрекеттесуін, өсімдіктер қауымдастығының құрылымын, ең алдымен фитоценоздар мен олардың кешендерін, осы процестердің динамикасын зерттейді. Пәнді игеру мақсаттары өсімдік әлемін ұтымды пайдалану мен қорғаудың ғылыми негізі ретінде фитоценология туралы, өсімдіктер туралы, құрамы, құрылымы, қызметі, экологиясы, дамуы, жіктелуі, ординациясы және синтаксономиясы туралы, өсімдік жамылғысын зерттеудің сипаттамалық, стационарлық және эксперименттік әдістері туралы идеяларды қалыптастыру. Сондай-ақ, егістік өсімдіктер қауымдастығының құрамын, құрылымын және қалыптасу жағдайларын, арамшөптердің ерекшеліктерін, олардың арасындағы қарым-қатынасты, сондай-ақ қоршаған ортамен қарым-қатынасты, дақылдардың ластануын азайту мақсатында мәдени өсімдіктердің қоршаған орта қалыптастырушы рөлін күшейту бағытында осы қатынастарды басқару мүмкіндігін, алынған білім мен дағдыларды кәсіби мәселелерді шешуде қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Биометрия

    Пәннің мазмұны математикалық статистика әдістерімен биология, медицина және ауыл шаруашылығы саласындағы эксперименталды деректерді жіктеу, өңдеу және талдауға байланысты барлық сұрақтарды қамтиды. Ықтималдықтар теориясының негізгі түсінігі. Дискретті кездейсоқ шамалар. Үздіксіз кездейсоқ шамалар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстан биоресурстары

    ҚР биологиялық қауіпсіздігі. Биоресурстар туралы түсінік; биоресурстар түрлері; флора мен фаунаның түрлік алуантүрлілігі; Қазақстанның жер үсті омыртқалы жануарларының ресурстары; балықтардың таксономиялық алуантүрлілігі және олардың өнеркәсіптік ресурстары; суда жүзетін және жер үсті құстарының ресурстары; ҚР флорасы мен фаунасының табиғи ресурстарын ұтымды пайдалану және оларды қорғау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биофизика

    Қазіргі биофизика - бұл тірі организмдердің барлық деңгейінде зерттелетін өмір құбылыстарын молекуладан бастап клеткалық және биосфералық деңгейге дейін зерттеу. Негізгі бөлімдер: термодинамика, мембраналардың құрылымы мен функциялары, биопотенциалдар, фотобиологиялық процестер, тірі организмдерге физикалық факторлардың әсері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Медициналық генетика

    Адамның генетикасының молекулалық негіздері. «Адам геномы» жобасы. Тұқым қуалайтын аурулар және олардың жіктелуі. Гендік аурулар. Хромосомалық аурулар. Адам ауруларының гендерін клондау. Гендік терапия негіздері. Медицина үшін генетиканың маңызы. Хромосомалардың морфологиясы, құрылымдық және химиялық ұйымдастырылуы. Бөлінетін клеткалардағы хромосомалардың функциясы мен мінез-құлқы. Молекулалық-генетикалық және цитогенетикалық әдістер.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Геоботаника

    Пән студенттерді геоботаника, геоботаника салалары, басқа ғылымдармен байланысын таныстыру үшін арналған. Фитоценоз түсінігі. Фитоценоз белгілері. Фитоценоздық орта, фитоценотикалық қатынастар. Морфологиялық және экологиялық ерекшеліктерге, жүйелі құрамы, географиялық таралуы, шығу тегі, экономикалық қасиеттері бойынша түрлерін біріктіру принциптері. Транзиттік өзара әрекеттесу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биологиядағы математикалық әдістер

    Пәннің мазмұны молекулалық биология, гентика және ақпараттық биология саласындағы эксперименталды мәліметтерді математикалық статистика әдістер арқылы жіктеу, өңдеу және талдау байланысты барлық сұрақтарды қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Гендік инженерия

    Пәннің мазмұны биотехнологияда, медицинада және ауыл шаруашылығында практикада қолдану үшін маңызды қасиеттері бар организмдер құру мақсатында бактериялар, ашытқылар, сүтқоректілер және өсімдіктер клеткаларындағы гендерді клондау және экспрессия үшін векторлық жүйелерді әзірлеу саласындағы қалыптасқан және дамып келе жатқан бағыттар туралы қазіргі түсініктердің негіздерін қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Цитогенетика

    Пәннің мазмұны эукариот геномдарының құрылымдық және кеңістіктікте ұйымдастырылуымен, цитогенетикалық талдау әдістерімен, медициналық цитогенетикамен байланысты барлық сұрақтарды қамтиды. Адам генетикасының молекулалық негіздері. «Адам геномы» жобасы. Тұқым қуалайтын аурулар және олардың жіктелуі. Гендік аурулар. Хромосомалық аурулар. Адам ауруларының гендерін клондау. Гендік терапия негіздері. Медицина үшін генетиканың маңызы. Хромосомалардың морфологиясы, құрылымдық және химиялық ұйымдастырылуы. Бөлінетін клеткалардағы хромосомалардың функциясы мен мінез-құлқы. Молекулалық-генетикалық және цитогенетикалық әдістер.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Иммунология

    Иммунологиялық қадағалаудың қазіргі заманғы тұжырымдамасы, иммунитет теориясы, клеткалық және гуморальдық иммунитет, HLA жүйесінің құрылысы мен функциялары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Фило-,онтогенездегі гормондар

    Пәннің мазмұны құрылымы, өлшемі, физикалық-химиялық қасиеттері, синтезделу тәсілдері бойынша әртүрлі заманауи процестермен, сонымен қатар, молекула ретінде гормондардың, нейротрансмиттерлердің, ұлпалық факторлардың әсер ету механизмдері туралы, сондай-ақ эволюция мен онтогенездегі күрделі ұйымдастырылған нейроэндокринді жүйенің қалыптасу заңдылықтары туралы қазіргі заманғы түсініктермен таныстыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биополимерлерді зерттеу әдістері

    Пәннің мазмұны, принциптері, қолдану аясы және мысал ретінде қолдану әдістері физика-химиялық негіздердің биополимерлерді фракциондау және детекциялау, мысал ретінде қолдану және қолдану аясының принциптері, молекулалық биологияның типтік есептерін шешу үшін комбинациялауға негізделген осындай әдістеді құрайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Иммунология және аллергология

    Иммунология және аллергология курсы аллергиялық аурулардың этиологиясы мен патогенезін, иммундық диагностика әдістерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биоинформатика

    Курс студенттерді интернет арқылы қол жетімді биологиялық мәліметтердің байлығымен және алуан түрлілігімен, олардың биоинформатикалық талдауының мүмкіндіктерімен, жасанды интеллект бағдарламаларын қолдана отырып, таныстыруды мақсат етеді. Курс аясында биология және медицина бойынша негізгі мәліметтер базасы және оларға енгізілген биоинформатикалық талдау бағдарламалары егжей-тегжейлі талданады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Вирусология

    Вирусологияның пәні мен міндеттері. Микроорганизмдерді ашылуы. Тірі тіршілік жүйесіндегі микроорганизмдердің жағдайы. Микроорганизмдерді зерттеудің микроскопиялық әдістері. Вириондардың құрылымы мен химиялық құрамы. Вирустарды культивирлеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биоқауіпсіздік және биоқорғау элементтері бар биоэтика

    Пән студенттерді әлемдік саяси, экономикалық, өнеркәсіптік, көші-қон, эпидемиялық процестердің жаһандануына байланысты биология ғылымдарының қарқынды дамып келе жатқан салаларының қазіргі жай-күйімен таныстыруға арналған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Даму генетикасы

    Студенттерді даму генетикасының негізгі мәселелерімен таныстыру: гендердің дифференциалды экспрессиясын зерттеу және онтогенездегі олардың өзара әрекеттесуі; даму процесінде гендік өрнекті реттеуге экзогендік және эндогендік факторлардың рөлін зерттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Цитологиялық және гистологиялық әдістері

    Жарық микроскопия, электрондық микроскопия әдістерін, сандық цитохимия әдістерін зерттеу және т.б.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Клетка биологиясы

    Пәннің мазмұны клетканың құрылымдық-функционалдық ұйымдастырылуымен және макромолекулалардың күрделі өзара әрекет ету желісімен, олардың кешендерімен және тіршілік әрекеті процесіндегі клеткалық компартменттермен байланысты сұрақтардың барлық шеңберін қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Молекулалық биология және биохимия әдістері

    Нуклеин қышқылдарының алмасуы. ДНҚ репликациясы және оның реттелуі. ДНК репарациясы. Транскрипция- эукариоттар мен прокариоттардағы ерекшеліктері. Транскриптондар құрылымы. РНК процессингі және сплайсингі. Рибозималар. Гендер экспрессиясы. Трансляция.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Жеке, мәдени тұрғыдан және кәсіби қарым-қатынас бағыттарындағы мәселелерді шешуде ауызша және жазбаша түрде қазақ, орыс және шет тілдерінде байланыс жасайды. Білім алушылардың азаматтық және кәсіби белсенділігі артады
  • Ақпараттарды іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және таратуда цифрлық технологияны, әртүрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану және тіршіліктің әртүрлі салаларында кәсіпкерлік білімде қолданады.
  • Әлемдік көзқарасты қалыптастыруда философиялық білімді қолдана білу, сонымен бірге азаматтық ұстаным қалыптастыруда тарихи дамудың негізгі этаптары мен заңдылықтарын талдап қолданады.
  • Дене шынықтырудың әдістерімен және құралдарымен толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету, қауіпсіздік мәдениетін меңгеру, экологиялық қауіп көздерін талдау мен бағалау, тіршілік қауіпсіздігі жағдайларын ұйымдастыра білу, сондай-ақ орнықты даму стратегияларын әзірлеу және енгізу, экологиялық, әлеуметтік және экономикалық факторлардың әсерін бағалау, тәуекелдерді болжау және жаһандық экологиялық және әлеуметтік сын-қатерлер жағдайында оларды төмендету жөнінде шараларды әзірлейді.
  • Құқықтық сауаттылықты арттыру, мінез-құлық мәдениеті мен қарым-қатынастың этикалық нормаларын, кәсіби міндеттерін орындау; Әлеуметтік теңдік принциптеріне негізделген ннклюзивті мәдениеттің негізгі принциптері мен тәсілдерін меңгеру дағдыларының, күнделікті және кәсіби қызметте коммуникация жасаудың стратегиясында қолданады.
  • Математика және жаратылыстану ғылымдары бойынша биологияға қатысты іргелі білімін көрсетеді
  • Өсімдік клеткасының құрылысы, ұлпалары, вегетативтік және генеративтік органдарының құрылыстары, түрлері, қызметтері, ұрықтануы, табиғатта таралу жолдары жайлы білімді меңгереді; омыртқасыздар мен хордалылардың негізгі түрлік құрамын, сыртқы және ішкі құрылымдық ерекшеліктері жайлы білімдерін қалыптастырады; прокариот және эукариот клеткаларының құрылысын, қызметтерін, реттеуші механизмдерін, негізгі ұлпалар жүйесінің құралуы және олардың организмдегі функцияларын, филогенезде және онтогенезде ұлпалардың пайда болуын, олардың дамып жетілуін, және организмде қызмет атқаруын біледі; адам ағзасының анатомиялық құрылысын, қызметін, ағзаның негізгі құрылымдарын біледі; өсімдіктерде жүретін физиологиялық процестер жайында білім алады; жасушалар мен ұлпалардың құрылысы мен қызметін, зерттеу үшін электронды микроскопия, сандық цитохимиялық және басқа зерттеулер әдістерін, жасуша теориясының негізгі ережелерін біледі. Биоресурстар, әлем мемлекеттері арасында алатын орны, табиғи биоресурстарды тиімді пайдалану және қорғау, айрықша қорғалатын табиғи аймақтар жайлы жан-жақты білімді меңгереді; жердегі тіршіліктің пайда болу кезеңдері мен себептері жайлы білімді меңгереді; Түрлерді идентификациялау, түрлерді жүйелеуде молекулярлық-генетикалық, цитогенетикалық, морфологиялық талдаудың заманауи әдістерін меңгереді.
  • Биологиялық нысандардың алуан түрлілігі, физиологиялық ғылымдардың, клеткалық биологияның қазіргі заманғы және адам биологиясының негіздері туралы теориялық білімдер мен негізгі түсініктерін біледі. Биологиялық нысандардың жасушалық және жасушалық емес ұйымдасуының принциптерін және биологиялық нысандарды бақылау, анықтау, сәйкестендіру, жіктеу, өсіру әдістерін біледі; иммунологияның, аллергологияның теориялық негіздерін біледі, иммундық және аллергиялық реакциялардың маңызын, сондай-ақ иммунология мен аллергологияда қолданылатын заманауи зерттеу, ақпараттық және ұйымдастырушылық технологияларды меңгереді. Диагностикалық іс-шаралардың нәтижелерін интерпретациялау, оның ішінде иммунотропты терапияның тиімділігін талдайды.
  • Генетиканың негізгі заңдары мен жетістіктерін білу, гендерді зерттеудің заманауи әдістерін қолдануда білімін көрсетеді. Биологияның қазіргі заманғы мәселелерін түсіну және зерттеу проблемаларын шешу үшін іргелі биологиялық ұғымдарды түсінеді; Биополимерлер молекулаларын анықтау және фракциялаудың ең көп қолданылатын әдістерін меңгереді, сондай-ақ осындай әдістердің негізінде жатқан физика-химиялық принциптер туралы түсінікті қалыптастырады. Молекулалық биологияның күрделі мәселелерін шешуде негізгі зерттеу тәсілдерімен, олардың жұмыс істеуі мен қолданылуының негізгі принциптерін біледі; Цитологиялық және гистологиялық зерттеу әдістерін біледі, жарық микроскоптарының негізгі түрлерімен жұмыс істейді. Цитологиялық және гистологиялық препараттарды дайындайды, микрофотографиялар мен электронограммаларда жасушалар мен ұлпаларды және олардың құрылымдық элементтерін зерттеп талдайды және ұлпалық, жасушалық және субклеткалық деңгейде эксперименттік зерттеулер жүргізу дағдыларын меңгереді.
  • Есептеу машиналары арқылы жасанды интеллект және интеллектуалды қызметті модельдеу технологияларын біледі, дайын бағдарламалық өнімдерді пайдалану, базалық білімдері мен зерттелетін кәсіби міндеттерді шешуге арналған ақпаратты басқара алу дағдысын қалыптастырады; биоинформатика негіздерін түсінеді, биологиялық деректер базаларымен жұмыс істейді, биомолекулалық тізбектерді талдайды, құрылымдық және функционалдық талдау әдістерін қолданады, бағдарламалау тілдері мен арнайы бағдарламалық құралдарды пайдаланады, биологиялық деректерді ғылыми контексте интерпретациялайды, сондай-ақ қарапайым биоинформатикалық жобаларды әзірлейді
  • Биоэтика, паразитология, су және қоршаған орта биологиясының теориялық негіздерін, өсімдіктер дистрибуциясының принциптерін біледі, биологиялық объектілерді бақылау, сипаттау және жіктеу әдістерін пайдаланады.
  • Адам паразиттерінің жіктелуін, қарапайымдылар мен гельминттердің негізгі морфологиялық сипаттамаларын, паразиттердің даму циклін, паразиттік аурулардың географиялық таралуын, паразитоздарды диагностикалаудың негізгі принциптерін және адамның паразиттік ауруларының алдын алудың негізгі принциптерін меңгереді; биологиялық объектілердің әртүрлілігі туралы негізгі түсініктерді, биосфераның тұрақтылығы үшін биоалуантүрліліктің маңыздылығын, бақылау, сипаттау, сәйкестендіру, жіктеу, биологиялық объектілерді және оқу мазмұнын талдау әдістерін қолдана біледі.
Top