Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02212 Отандық және дүниежүзілік тарих в Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

  • Тіршілік қауіпсіздігі және экология негіздері
    Несиелер: 2

    Табиғатты пайдалану, төтенше жағдайлар, азаматтық қорғаныс қарқындылығы жағдайында өмір сүру қауіпсіздігінің, экологияның негізгі ұғымдарын, қазіргі заманғы өркениет мәселелерін және адамның шаруашылық және басқа да қызметінің экологиялық салдарларын зерттеу. Қоршаған ортаның әртүрлі факторларынан халықты қорғаудың принциптері мен тәсілдерін, тіршілік қауіпсіздігі саласындағы заңнамалық және құқықтық актілерді ашу. Қоршаған ортаны және биологиялық ресурстарды сақтау.

    Селективті тәртіп
  • Ежелгі Қазақстан тарихы
    Несиелер: 5

    Бұл курсты оқып үйрену Қазақстан аумағындағы тас, қола ғасырлардың ерекшеліктерін, ерте көшпелілердің табиғи ортасын шаруашылық игерудің эволюциясын, Қазақстан аумағындағы алғашқы мемлекеттердің қалыптасуын және олардың көршілес халықтар мен мемлекеттермен өзара қарым-қатынасын, ежелгі Қазақстан этностарының мәдениетінің ерекшеліктерін зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ежелгі дүние тарихы
    Несиелер: 4

    Ежелгі дүние тарихы пәнің оқу барыснда -әлемдік тарихты танудан, ежелгі шығыс және антикалық өркениеттердің даму ерекшеліктерін, ежелгі әлем тарихындағы негізгі оқиғалардан басталатын алғашқы іргелі пәндердің бірі ретінде оқып танысады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Cыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет және құқық негіздері
    Несиелер: 2

    Құқықтық қатынастардың негізгі түсініктері мен мәні, сондай-ақ құқықтық қатынастарды реттеудің құқықтық механизмдері, құқықтық қатынастарда жауапкершілікті қолдану тәртібі. Сыбайлас жемқорлықтың мәні және оның пайда болу себептері; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтарына қатысты моральдық және құқықтық жауапкершілікті, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнаманы қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Нарықтық экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 3

    Экономика негіздері- экономикалық процестер, экономикалық заңдар, санаттар, өндіріс, бөлу, алмасу, материалдық игіліктерді тұтыну деңгейіндегі қоғамдағы қатынастар туралы білім жүйесі. Курс кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың принциптері, әдістері, шарттары мен формаларын зерттейді. Кәсіпкерлік қызметтің негізгі элементтерімен, коммерциялық мәмілелерді ұйымдастырумен, қоғамдағы бизнестің қалыптасу және даму заңдылықтарын зерттеумен байланысты мәселелер қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Археология
    Несиелер: 3

    Археологияның басты мәні-археологиялық материалдар адамзаттың өткені туралы барлық маңызды мәліметтерді ұсынады. Сондықтан археология әлем тарихы қызықтырған барлық адамдар үшін өте қажет және қызықты ғылым болып саналады. "Археология" курсының міндеті студенттерді осы ғылыммен, оның әдістері мен проблематикасымен таныстыру, пәннің негізгі теориялық ұстанымдарын курсқа енгізу болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ортағасырлар тарихы
    Несиелер: 5

    Орта ғасырларда феодализмнің қалыптасуы, оның ыдырауы туралы түсінік және капиталистік қатынастардың генезисі туралы мәлімет береді. "орта ғасырлар тарихы" курсы 5-тен 17-ге ғасырларға дейін мемлекеттердің саяси дамуын, қоғамдық құрылысы мен мәдениетін қарастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ортағасырлардағы Қазақстан тарихы
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқу ортағасырлық кезеңдегі Қазақстан тарихын білуге, тарихи фактілер мен оқиғаларды теориялық ұғынуға, қазақ этносының орнын, әлемдік өркениеттегі мәдениетті анықтауға, тарихи сананы қалыптастыруға, студенттердің ой-өрісін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ортағасырлардағы Азия және Африка елдерінің тарихы
    Несиелер: 4

    Пән Орта ғасырдағы Азия және Африка елдері туралы негізгі білімді меңгереді. Азия және Африка тарихы контекстінде "орта ғасыр" ұғымын ашады. Азия және Африка елдерінің тарихи дамуының негізгі кезеңдері, негізгі даталар, курс тақырыбы бойынша негізгі ұғымдар. Ортағасырлардағы Азия және Африка елдерінің маңызды тарихи оқиғалары мен мәдениеті жайлы оның әлемдік өркениеттегі орны мен маңызы туралы қарастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ортағасырлардағы Азия және Африка елдерінің тарихы тұлғалар арқылы
    Несиелер: 4

    Азия мен Африка мемлекеттеріндегі орта ғасырлардағы тарихи тұлғалар туралы ақпарат береді. Ғылыми және оқу әдебиетімен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлем халықтарының этнографиясы
    Несиелер: 5

    Халықтардың және этностардың тарихы мен мәдениеті мен олардың шығу тегі (этногенез), құрамы, қоныстануы, мәдени-тұрмыстық ерекшеліктері, сондай-ақ олардың материалдық және рухани мәдениетін зерттейтін ғылым. Этнографияның негізгі пәні әлем халықтарының рухани және материалдық мәдениетін, олардың тарихи дамуын зерттеу болып табылады. Этногенезді — белгілі бір этностың пайда болу тарихын, әлеуметтік институттардың қалыптасуын зерттеу маңызды орын алады. Соңғы уақытта этносаралық қарым-қатынастарға да көңіл бөлінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тарихи нумизматика
    Несиелер: 4

    Монеталар мен монеталардың айналысын зерттейтін Қосалқы тарихи пән. Бұл монеталар, ақша құймалары және басқа да ескерткіштер (мысалы, монеталық штемпельдер, құжаттар) бойынша монеталық нақыштау және ақша айналымы тарихын зерттейтін көмекші тарихи пән. Нумизматика ұғымына дәстүрлі түрде қағаз ақшаны (бонистика), медальдарды, жетондарды, плакеткаларды (медальерлік өнер), ордендерді, белгілерді (фалеристика) зерттеу кіреді. Монетаны ақша айналымы құралы, мемлекеттік құжат, қолөнер және өнер туындылары мен эпиграфиялық дереккөздерді зерттеу басқа тарихи дереккөздерді - жазбаша және археологиялық зерттеулермен тығыз байланыста жүргізіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Этнология
    Несиелер: 5

    Пән адамзаттың даму кезеңдерін, этникалықтың пайда болу орнын, уақытын және себептерін оқытады. Әдістері мен санаттары туралы және халықтардың географиялық орналасуы ірі халықтар, зерттеп, әр түрлі әлем халықтарының жіктеу. Этнос сөзінің мағынасы мен этнология пәнінің мақсат-міндеттері туралы білім меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қосалқы тарихи пәндер
    Несиелер: 4

    Пән тарихи ғылымның маңызды құрамдас бөлігі ретінде Қосалқы тарихи пәндердің рөлі мен маңызын, тарихи таным процесінде Қосалқы тарихи пәндерді пайдаланудың негізгі ерекшеліктерін зерттейді., Қосалқы тарихи пәндер бойынша дереккөздердің негізгі типтері мен түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ортағасырлардағы саяси ойдың тарихы
    Несиелер: 5

    Пән жалпы орта ғасырдағы қоғамдық-саяси ой және әсіресе философия үшін антикалық әлемнің жойылу салдарын; оның орнына христиан теологиясына, оның негізін қалаушы әкелерге келу себептерін; орта ғасырдағы әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдарды диверсификациялау үшін жағдай жасау себептерін, негізгі идеялары мен ұстанымдарын, жүйелік сипаттарын, негізгі идеяларын және ұстанымдарын зерттейді.; ойшылдардың саяси көзқарастарының түсіндірудің ерекшеліктерін анықтау және сипаттау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақстанның жаңа заман тарихы
    Несиелер: 6

    Бұл пән XVIII ғасырдың басынан 1916 жылдың қазанына дейінгі кезеңді қамтиды. 18 ғасыр сыртқы саяси жағдайдың (Жоңғария, ортаазиялық хандықтар, қалмақтар, башқұрттар, казактар) одан әрі өршуінен туындаған күрделі жағдайдың уақыты, сондай-ақ сұлтандардың билік пен сепаратизмі үшін күрес мемлекеттің ыдырауына алып келді. Қазақстанның Ресейге ерікті қосылуы деп аталатын ұзақ уақыт бойы үстемдік еткен тұжырымдамасы елеулі эволюцияға ұшырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлем діндер тарихы
    Несиелер: 5

    Пән кең мәдени-тарихи контексте діндердің шығу тарихын зерттейді. Дінтануды білім саласы және оның негізгі бөлімдері ретінде қарастырады, ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі дін тарихы.Әлем тарихындағы алғашқы діндердің пайда болуы мен дамуы жән таралуы жайлы, оның рухани өмірдегі маңызы жайлы қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Батыс және Шығыс елдерінің жаңа заман тарихы
    Несиелер: 6

    Азия және Африка мемлекеттері мен халықтарының саяси және әлеуметтік-экономикалық дамуы туралы тұтас түсінік, студенттердің ХІХ ғасырдың соңы мен ХХ ғасырдың басындағы Батыс елдерінің тарихи дамуының қазіргі концепциясын қалыптастыру.Жетекші елдердің экономикалық, саяси және әлеуметтік дамуының мәні мен ерекшеліктері , сондай-ақ әлеуметтік қозғалыстағы және халықаралық қатынастардағы жаңа құбылыстар туралы түсінік

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлем мұражайларының тарихы
    Несиелер: 4

    Мұражайдың қалыптасуы туралы, мұражай қорлары мен экспонаттары туралы және әлем мұражайларының тарихы туралы ақпарат береді. Мұражай ісін, мұражай ісінің тарихы мен қалыптасуын зерттейді. Мұражай туралы ақпарат пен мәдениет туралы түсінік алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Шығыс және Батыс елдерінің ортағасырлық мәдениеті
    Несиелер: 5

    Пән Шығыс және Батыс елдерінің ортағасырлық мәдениетін зерттейді. Шығыс пен Батыс мәдениеттерінде жалпы және әртүрлі мәдениеттің даму ерекшеліктерін қарастырады. Қазіргі білім деңгейіне сәйкес әлемдік орта ғасырдағы мәдениет тарихының негізгі даму кезеңдері мен тораптық мәселелерімен таныстырады. Шығыс және Батыс елдерінің ортағасырлық мәдениетінің дамуы мен әлемдік өркениетке тигізген әсері туралы қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлем халықтарының мәдениеті мен тарихындағы діндер
    Несиелер: 5

    Пән діннің анықтамасын және оның рухани өмірдегі сипаттамаларын зерттейді. Әлемдік діндердің пайда болуы мен дамуы. Дін элементтері мен құрылымы: діни сана, діни қызмет, діни қатынастар, діни ұйымдар. Діннің қызметі мен рөлі.Әлем халықтарының тарихындағы діндердің пайда болуы мен таралуы жайлы қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мұражайтану
    Несиелер: 4

    Мұражай ісін, мұражай ісінің тарихы мен қалыптасуын зерттейді. Пәннің мақсаты-мұрайжайдың әлеуметтік-мәдени құбылыс ретінде қызмет ету және зерттеу ерекшеліктерін оқып үйрену. Пәнді оқытудың міндеттері-мұражайдың шетелдік және отандық мәдениеттегі әлеуметтік институт ретінде дамуын зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Теориялық деректану
    Несиелер: 5

    Пән тарихи оқиғаларды және жағдайларды көрсететін белгілі бір әлеуметтік жағдайларда пайда болатын тарихи құбылыс ретінде және тарихи таным құралы ретінде дереккөздің гносеологиялық табиғатын зерттеу міндеттерімен танысады. Деректанудың мақсаты мен міндеті және дерек көздеріне шолу, олардың сыныпталуы мен шынайылығы мен маңызы жайлы қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстанның қазіргі заман тарихы
    Несиелер: 6

    Қазақстандағы кеңестік коммунистік жүйенің қалыптасуы, дағдарысы мен ыдырауы, Тәуелсіз Қазақстан Республикасының құрылуы мен нығаюы және оның әлемдік қоғамдастықтағы орны зерттейді. Бұл курсты оқу қазіргі кезеңдегі Қазақстан тарихын білуге, тарихи фактілер мен оқиғаларды теориялық түсінуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шығыс елдері: даму перспективалары және проблемалары
    Несиелер: 6

    Шығыс елдерінің даму проблемалары мен келешегінің біртұтас ғылыми қабылдауын олардың дамуының жалпы заңдылықтарын анықтау негізінде қалыптастыру. Түрлі тарихнамалық бағыттар шеңберінде Шығыс елдерінің тарихи эволюциясының мәселелерін зерттеу; Батыс өркениеттерімен салыстырғанда Шығыс елдерінің дамуының жалпы ерекше белгілерін талдау, Шығыстың жергілікті өркениеттерінің ерекшеліктерін анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мұрағат ісінің тарихы
    Несиелер: 4

    Мұрағат ісінің тарихын зерттеу халықтар мен мемлекеттер тарихы бойынша тарихи дереккөздердің (құжаттардың) жинақталу процесін бақылау; материалдардың орнын ауыстыру және жоғалу себептерін түсінуге, яғни "мұрағат мұрасының" қалыптасуын, оның құрамын, орналасуын, ұйымдастырылуын түсінуге мүмкіндік береді. Мұрағаттардың қалыптасу тарихы мен тарих ғылымымен тығыз байланысы, мұрағат қорларының пайда болуы мен тарихи деректердің мұрағатта сақталуының маңызы мен қолдану ережесі туралы қарастырылады. Мұрағат ісінің тарихының қалыптасуының алғышарттары мен ерекшелігі туралы қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ(орыс) тіл
    Несиелер: 3

    Кәсіби қызмет пен қарым-қатынас, кәсіби сала, кәсібилік, кәсіптік сөйлеу, маманның кәсіптік мәдениетінің құрамдас бөлігі, тіл деңгейінің прагматикалық бөліктері - сөз, тіл, сөйлемдер, мәтін, эмоционалдық және стилистикалық бояулармен сөйлеу және т.б. басқалары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мәдени модернизация жылдарындағы Қазақстан
    Несиелер: 6

    Пән бойынша 1920-30 жылдары жүргізілген қазақ мәдениетіндегі модернизация процесін қарастырады. Қазақстандағы мәдениеті, оның тарихы мен тілі, діні, әдебиеті толық қарастырылады. Мәдени модернизация жылдарындағы Қазақстандағы рухани өмірдегі өзгерістердің пайда болуы мен ерекшелігі жайлы қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мұрағаттану
    Несиелер: 4

    "Мұрағаттану" мұрағаттық жұмыстың бастапқы дағдыларына, мұрағаттық сақтауға жататын құжаттарды іріктеу принциптері мен әдістерін, құжаттардың толық сақталуын қамтамасыз ететін сақтау тәсілдерін, құжаттардың мазмұны туралы ақпарат жүйесін құруды және олармен жұмыс жасауды үйретеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шығыс және Батыс елдерінің жаңа заман тарихы
    Несиелер: 6

    Оқу пәні ретінде шығыс және батыс елдерінің қазіргі заман тарихын 1945 ж. бастап XXI ғ. басындағы Еуропа мен Шығыс елдерінде орын алған негізгі оқиғаларды әлемдік дамыту контекстінде зерделеу, студенттерде осы кезеңде орын алған негізгі әлеуметтік-экономикалық және саяси үдерістер туралы терең және тұтас білім беру, сондай-ақ осы тарихи кезеңде халықаралық қатынастардың дамуы туралы нақты түсінік беру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеудің теориясы мен методологиясы
    Несиелер: 6

    Ғылыми зерттеу методологиясының негіздерін зерттеу; ғылыми зерттеу үрдісінің логикасы мен әдістері; Ғылыми зерттеудің эмпирикалық, теориялық деңгейі; зерттеу қолжазбасымен жұмыс істеу әдістемесі; ғылыми жұмыстардың құрамы мен мазмұны оларды рәсімдеу талаптары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 6

    Ғылыми зерттеулердің негізі болашақ мамандардың зерттеу қабілеттерін анықтау, ашу және дамыту және шығармашылық әлеуетін қалыптастыру мақсатында ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру саласындағы проблемалар мен жетістіктерді қамтиды. "Ғылыми зерттеу негіздері" оқу пәнінің мақсаты студенттердің ғылыми-зерттеу іс-әрекетінің дағдыларын дамыту; студенттерді ғылыми білімге баулу, олардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындығы мен қабілеті болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шығыс елдерінің тарихындағы дереккөздер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Шығыс елдері тарихының деректану базасы туралы түсініктерді қалыптастыру, тарихи ойдың әр түрлі бағыттарында және тарихи зерттеулердің методологиясы саласында бағдарлай білу. Тарихи білім туралы ғылымның шығу тегі, дамуы және даму ерекшелігімен танысу. Шығыс тарихы бойынша жазба деректерді талдау әдістемесін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ халқының материалдық мәдениеті
    Несиелер: 5

    Қазақ халқының материалдық мәдениетінің даму ерекшеліктерін зерттейді, оның дамуының шаруашылыққа тәуелділігін көрсетеді. Қазақ халқының рухани мәдениетін дамыту қарастырылуда. Студенттердің қазақ халқының тарихи-мәдени үрдісінің негізгі заңдылықтары туралы түсініктерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Түркі халықтарының этно-мәдени тарихы
    Несиелер: 4

    Пән түркі халықтарының этно - мәдени тарихының жалпы мәселелерін қарастырады. Алғашқы түркі мемлекеттеріның қалыптасу тарихы мен олардың саяи және рухани өмірі туралы, даму үрдісі жайлы қарастырылады., Түркі қағанаттарының рухани өмірінің тарихы мен дамуы және әлемдік өркениетте алатын орны маңызы жайлы қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақ хандығы: ұлттық мемлекеттіліктің тарихи тәжірибесі
    Несиелер: 5

    Пән қазақ мемлекетінің пайда болу, пайда болу және даму үрдістерін қарастырады, Қазақ хандығының тарихын зерделеудің жаңа тұжырымдамалық тәсілдерін анықтайды, қазақ мемлекетінің қалыптасу және даму кезеңіндегі Қазақстан аумағындағы әлеуметтік-экономикалық, этникалық, саяси, мәдени процестердің негізгі кезеңдерін ашады, маңызды саяси оқиғаларды жариялап, оларды дүниежүзілік тарихтың динамикасы мен контексінде қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіби-бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Курсты оқып-үйрену барысында А1, А2, В1 оқушыларына негізгі тілдік құзыреттілікке қол жеткізуге бағытталған негізгі лексикон тақырыптарын қамту англицерлермен еркін сөйлесуге мүмкіндік береді, ағылшын тілін / американдықты еркін қабылдауға мүмкіндік беретін тиісті деңгейдегі мәтіндерді оқуға, түсінуге, аударуға мүмкіндік береді. тыңдауға және естіген материалдардың мазмұнын жаңғыртуға арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тарихты оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Орта мектепте тарихты оқыту әдістемесі, оның мазмұны, міндеттері және тарихты оқытудың педагогикалық әдістері туралы мәлімет береді. ҚР Білім беру жүйесіндегі "Қазақстан тарихы" және "Дүниежүзілік тарих" пәнінің құрылымы туралы мәселелерді қарастырады. Студенттер тарихты оқытудың жаңа әдістерін қолдану дағдыларын меңгереді және пән туралы теориялық білім алады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақ халқының рухани - мәдени мұрасы
    Несиелер: 5

    Пән қазақ халқының рухани мәдениетінің даму үрдістерін, сақ-үйсін және ежелгі түрік дәуірінің өнері мен мифологиясын, номадизмнің мәдени аспектілерін қарастырады, исламдандырудың идеялық-адамгершілік және әлеуметтік-мәдени аспектілерін, мұсылман факторының маңызын көрсетеді, қазақ фольклорының, жыраулардың, ақындардың шығармаларының, жазба әдебиетінің ескерткіштерін, қазақ халқының өмір сүру мазмұнын ашады, отаршылдық дәуірінің мәдени мұрасын сипаттайды, рухани-мәдени үдерістердің қарама-қайшылықтары мен үрдістерін анықтайды, қазақ ағартушылығының мәнін, халықтың рухани мұрасы жайлы қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақ мемлекеттілігінің тарихы
    Несиелер: 5

    Қазақ мемлекеттілігінің пайда болуы, қалыптасуы мен дамуы туралы, қазақ қоғамының даму заңдылықтарын талдау, әлемдік тарих пен мәдениетте, әсіресе Еуразия халықтарының тарихи тағдырында өмір сүрген Қазақстан мен этностардың орны мен рөлін анықтау, қазақ хандығнының қалыптасуының алғышарттары мен даму тарихы жайлы қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақ халқының рухани мәдениеті тарихы
    Несиелер: 5

    Қазақ халқының интеллектуалдық және рухани мұрасының даму процесін зерттейді, қазақтардың рухани мәдениетінің құндылық-мағыналық мазмұны мен тарихилық, мәдени өсім мен өзгерудің маңызын ашады. Ежелгі дәуірдің, ежелгі түркі дәуірінің рухани мәдениетінің негізгі мазмұнын, мұсылман факторының, қазақ фольклорының, жыраулар, ақындар, билер, музыканттар шығармаларының, жазба әдебиет ескерткіштерінің, отаршылдық дәуірінің мәдени мұраларының мәнін, рухани-мәдени үдерістердің қайшылықтары мен үрдістерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақ халқының дәстүрлі мәдениеті
    Несиелер: 5

    Курс қазақ халқының дәстүрлі мәдениетін, әлеуметтік тәжірибені сақтау және беру тәсілдері мен механизмдерін, ұлттық салт-дәстүрлердің пайда болу тарихын, олардың халық мәдениетін қалыптастырудағы рөлін қарастырады. Курс дәстүрдің мәнін күрделі, заңды әлеуметтік құбылыс ретінде және олардың қазақ қоғамы өмірінің барлық жағына әсерін анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Түркі халықтарының мәдениеті
    Несиелер: 4

    Түркі халықтарының мәдениетін зерттеу, түркі қоғамдастығының бірлігін ашу. Түркі өркениеті және оның ерекшеліктері. Әлемдік өркениеттегі түркі мәдениетінің маңызы. Көшпелі және жартылай көшпелі халықтың материалдық мәдениеті. Сәулет және өнер. "Орхон-Енисей ескерткіштері" және олардың түркі халықтарының жазуының қалыптасуындағы маңызы. Түріктердің Дін және нанымы. Түркі халықтарының мифологиясы. Ислам Ренессансы және оның Қазақстан аумағындағы ерекшеліктері. Материалдық мәдениет, қала құрылысы және Орта Азия өнері. Қазақ хандығы мәдениеті

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстан Республикасының дипломатиясының тарихы
    Несиелер: 5

    ҚР тәуелсіздігінің қалыптасуының негізгі кезеңдері. Қазақстан Республикасының Тәуелсіз мемлекет ретінде танылуы .ХХ ғ. 90-шы жж. Қазақстан дипломатиясының қалыптасуы. Қазақстан Республикасының әлем елдерімен қазіргі заманғы дипломатиялық қатынастарының қалыптасуы мен дамуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстандағы әлеуметтік-экономикалық реформалар
    Несиелер: 4

    Курс кеңес қоғамының саяси және экономикалық негіздерін реформалау тарихын, орталықтандырылған әкімшілік жүйенің әлеуметтік - экономикалық басымдықтарын қарастырады, Кеңестік республикаларды дамытудың нарықтық жолын тану және қабылдау себептерін анықтайды. ТМД-ның Бірыңғай экономикалық кеңістігі шеңберіндегі Қазақстандағы экономикалық реформаларды, әлеуметтік-экономикалық реформалаудың негізгі кезеңдерін, Қазақстандағы жаңа экономикалық саясатты іске асыру мақсаттарын, міндеттерін, нәтижелерін ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстан тарихының тарихнамасы мен деректануы
    Несиелер: 5

    Курс тарихи ғылымның, тарихи ойдың пайда болу, қалыптасу, даму үрдісін қарастырады. Тарихи білімнің мазмұны мен нысандарын ашады. Тарихи ғылымдағы қозғалысты анықтауға мүмкіндік береді, негізгі кезеңдерді анықтайды. Тарихи танымның түрлі әдістерін жетілдіру процесін, баламалы тарихи тұжырымдамалардың мәні мен мазмұнын қадағалайды. Тарихнама ҚР тарихы бойынша объективті білімді қалыптастыруға, оның егемендігі мен тәуелсіздігін нығайтуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстандағы ұлт - азаттық қозғалыстар тарихы
    Несиелер: 5

    Курс Қазақстандағы ұлттық-азаттық қозғалыстардың себептері, сипаты, қозғаушы күші, салдары туралы негізгі мазмұнын ашады. Қазақстандағы ұлт-азаттық қозғалыстардың теорриялық-әдіснамалық зерделенуі жайлы қарастырылады. Қазақстанның Ресейге қосылу тарихы контекстінде ұлт-азаттық қозғалыстарды зерттеудің өзекті мәселелерін ашып көрсетеді. Халық қозғалысының пайда болуының факторы сыртқы фактор, яғни Ресей саяси жүйесінің және оның институттарының көшпенділер өмірінің дәстүрлі тәртібіне араласуы болғанын анықтайды. Қазақ халқының азаттық күресі жағдайында орталықтандырылған мемлекет идеясының қалыптасуын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстанның экономикалық тарихы
    Несиелер: 4

    Пән дүниежүзілік тарих контекстіндегі Қазақстанның экономикалық тарихын баяндайды. Көшпелі және отырықшы өркениеттің өзара іс-қимылы қарастырылады. Қазақстанның ортағасырлық қалалары. Қазақстанның Ресей империясының шикізат көзіне айналуы. Ауыл шаруашылығындағы қоныс аудару саясаты жайлы және Қазақстан өнеркәсібінің дамуы. Экономиканы реформалау талпыныстары 1960-ж 70-шы жж. Экономикалық реформалар кезеңі қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шығыс және Батыс елдерінің тарихнамасы мен деректануы
    Несиелер: 5

    Студенттердің дүние жүзі тарихының әртүрлі кезеңдері бойынша аса маңызды тарихи деректер кешенімен таныстыру және жеке тарихи дерекнама материалын оларды өз бетінше талдау әдістерін сынақтан өткізу, сондай-ақ студенттерде дүние жүзі тарихының әртүрлі бөлімдерін зерттеудің негізгі мәселелері мен пікірталас мәселелері туралы түсінік қалыптастыру дүниежүзілік тарих бойынша деректік базаның жай-күйі қарастырылады; Тарихи мәтіндермен жұмыс істеудің арнайы әдістерін пайдалануды үйрену; Батыс пен Шығыстың дүниежүзілік тарихының ең маңызды түйінді мәселелерін қарастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тарихты оқытудағы заманауи технологиялар
    Несиелер: 6

    Пән тарихты оқытудағы заманауи технологияларды зерттейді.Орта мектепте тарихты оқытудағы инновациялық технологияларды, оның мазмұны, тарихты оқытудың міндеттері мен педагогикалық әдістерін қарастырады. Бағдарламаға және қойылған білім беру міндеттеріне сәйкес оқытудың жаңа заманауи оңтайлы әдістері мен құралдары жайлы қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстандағы тарих ғылымының даму тарихы
    Несиелер: 5

    Курс Қазақстандағы тарих ғылымының даму тарихын, оның тұтас тарихи сананы қалыптастыруға ықпал ететін түйінді мәселелерін баяндайды. Тарихнаманың теориялық-әдіснамалық мәселелерін, ежелгі дәуірде Орталық Азия аумағында тарихи білімнің пайда болуын, ерте және дамыған орта ғасырларда (VI – ХШ ғғ. басы) тарихи ақпараттың жинақталу процестерін, Қазақстандағы тарих ғылымының дамуын (1930-1950 жж.), Қазіргі кезеңдегі Қазақстан тарихын зерттеу жағдайын көрсетеді. Ұлттық тарихнама өкілдерінің ежелгі заманнан бері қазақ халқының жүйелі тарихын жазу тарихын ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шетелдер тарихының тарихнамасы мен деректануы
    Несиелер: 5

    Шет елдердің тарихнамасы мен деректану туралы ақпарат береді. Шет елдердегі тарихи оқиғалардың тарихнамасы зерттеледі. Тарихи ғылымдағы қозғалысты анықтауға мүмкіндік береді, негізгі кезеңдерді анықтайды. Тарихи танымның түрлі әдістерін жетілдіру процесін, баламалы Тарихи тұжырымдамалардың мәні мен мазмұнын қадағалайды. Тарихнама шет елдердің тарихы бойынша объективті білімді қалыптастыруға мүмкіндік береді. Студенттер шет елдердің тарихнамасы мен деректану туралы теориялық білім алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ХХ ғасырдағы Қазақстан тарихындағы ұлт зиялылары
    Несиелер: 5

    Курс ұлттық интеллигенцияның қалыптасу үдерістерін, қазақ интеллигенциясының зияткерлік және рухани мұрасын ашады, ұлттық интеллигенцияның қалыптасу жолдарын, оның дүниетанымы мен идеалдарын анықтайды, Қазақстан ұлттық интеллигенциясының қоғамдық-саяси, мәдени-ағартушылық қызметін ашады. Социалистік қоғамдағы интеллигенцияның мәні мен рөлін ашады, кеңес кезеңіндегі интеллигенцияның қалыптасу кезеңдерін қарастырады. Ұлттық интеллигенцияның қалыптасу және даму тарихын зерттеудегі заманауи тұжырымдамалық тәсілдер жайлы қарастырыладды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстан Республикасы әлемдік қауымдастықта
    Несиелер: 5

    Курстың негізгі мақсаты Қазақстан Республикасының әлемдік қоғамдастықтағы орны мен рөлін анықтау, оның теңдестірілген және көпвекторлы сыртқы саясатының негізгі факторлары мен бағыттарын анықтау болып табылады, Қазақстанның сыртқы саясатының өзекті мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Азия және Африка елдерінің өзекті мәселелері
    Несиелер: 6

    Мақсаты Шығыс елдерінің қазіргі дамуының маңызды ерекшеліктерімен танысу, дәстүрлі шығыс қоғамдарында болып жатқан маңызды әлеуметтік-саяси және этно-діни үдерістер туралы олардың нақты түсініктерін қалыптастыру, Азия мен Африка елдерінің дамуындағы демократиялық және модернистік үрдістерді, олардың көпполярлы әлем құрудағы орнын зерделеу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Әлем тарихының өзекті мәселелері
    Несиелер: 6

    Пән дүниежүзілік тарихтың негізгі өзекті мәселелерін зерттейді. Дүние жүзі тарихнамасының ғылыми нәтижелерін, дүние жүзі тарихының кейбір проблемалық мәселелерін, дүние жүзі тарихын кезеңдеу,тарихнама, тарихи фактілер мен оқиғаларды талдауды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Отан тарихының өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    "Отан тарихының өзекті мәселелері" курсы тарихнаманың қол жеткізген ғылыми нәтижелеріне сүйене отырып, отандық тарихтың кейбір мәселелерін қарастырады. Курс ғылыми-талдамалық игеру жасампаз тарихи тәжірибені көздейді. Бұл курсты оқу тарихи фактілер мен оқиғаларды ғылыми-теориялық ұғынуға, этностың орнын, әлемдік өркениеттегі мәдениетті анықтауға, тарихи сананы қалыптастыруға, студенттердің ой-өрісін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Тарихи білімдер мен тарихи талдаудың құбылыстарының мәнін және маңыздылығын анықтауға арналған тұжырымдамалық аппаратқа ие болу және қолдану; Тарих және оған байланысты пәндердің теориялық және әдіснамалық негіздерін, олардың гуманитарлық ғылымдар жүйесіндегі орны; тереңдетілген кәсіби білімді талап ететін оқыту және ғылыми-зерттеу жұмыстарының барысында туындайтын мәселелерді тұжырымдайды және шешеді.

  • Код ON2

    Тарихи даму логикасын олардың саяси әлеуметтік-экономикалық жағдайын сипаттауды; дүниежүзілік және отандық тарих дамуының тарихи серпіні мен кезеңділігін сипаттайтын негізгі фактілерді түсіндіруді, базалық тарихи ақпаратты түсінуді және талдауды, отандық және шетелдік тарихнамалық және тарих ғылымдарын зерттеу мен дамытудың негізгі мәселелерін анықтау

  • Код ON3

    Тарихтағы себеп-салдарды анықтау, салыстырмалы талдау негізінде тарихи оқиғаларды және құбылыстарды түсіну; әртүрлі тарихи және заманауи дереккөздердің тарихи мәліметтерін талдау, жүйелеу және бағалау, оның әлеуметтік идентификациясы мен танымдық құндылығын анықтау; коммуникативті және кәсіби қызметте қолдану; ғылыми ақпараттармен жұмыс істеу, қол жеткізілген тарихи, мұрағаттық, педагогикалық, статистикалық деректерді ескере отырып, алынған нәтижелерді өңдеу, оларды талдау және түсіндіру

  • Код ON4

    Ғылыми ақпаратты жинаудың интерактивті әдістерін қолдану; Тарихи деректер мен құжаттарды ғылыми талдау әдістерін меңгеру; ғылыми-тарихи талдау мен қорытудың әртүрлі әдістерін қолдану; ғылыми зерттеулердің құрылымы мен принциптерін анықтау; зерттеудің тарихнамалық және деректік базасын өңдеу әдістемесін меңгеру; өзектілігін, ғылыми жаңалығын, объектісін анықтау

  • Код ON5

    Тарих теориясы мен әдіснамасын білу; тарихи зерттеулерде базалық білімдерін қолжану, әлемдік және ұлттық тарихар, тарихнама; тарихи зерттеулердің принциптерін білу, жалпы ғылыми, арнайы тарихи әдістерді қолдану, зерттеу мәселелерін шешудің әдіснамасын жасау; Тарихи зерттеулердің заманауи әдістемелік принциптерін және әдістемелік әдістерін қолдану; кешенді ғылыми әдістер негізінде ақпаратты талдау, синтездеу және сыни талдау; эмпирикалық материалдарды жүйелеу және теориялық тұрғыда түсіну; өздерінің ғылыми-зерттеу жұмыстарының тарихи гипотезасын дәлелдеу немесе растау

  • Код ON6

    Мекеменің (мұрағаттар, мұражайлар) қызметінде тарихи, мәдени, тарихи-өлкетану функцияларын орындау, оқу орнының жергілікті тарих, мұражай, басқа да іс-шараларды ұйымдастыру; ақпараттық-талдамалық орталықтардың, қоғамдық, білім беру ұйымдарының, тарихи-мәдени мекемелердің қызметіндегі тарихи және әлеуметтік-саяси аспектілерді ұсыну; проблемалық жағдайларды шешу, олардың кәсіби құзыреттілік шеңберінде жауапкершілік алу.

  • Код ON7

    Педагогикалық ғылымдар жүйесінде тарихи әдістеменің орнын бағалау, тарихи білімнің жаңа жүйесін дамытудың негізгі тенденцияларын анықтау, оқу-тәрбиелік тарихи мазмұнды құрастыру, білім беру пәнінің мазмұнын меңгеру, оқыту әдістемесі меңгеру, тарихи білімде технологиялық тәсіл қолданыңу, жалпы педагогикалық және пәндік технологияларды жобалау, тарихтың білім беру әлеуетін іске асыру процесін жобалау; кәсіптік өсу мүмкіндіктерін болжау

  • Код ON8

    Білім беру ортасын қалыптастыру және инновациялық білім беру саясатында өзінің әдістерін, дағдыларын пайдалану; ұйымдастыру және басқару функцияларын жүзеге асыруға байланысты мәселелерді шешу, оларды жүзеге асыру үшін зерттелген ғылымның әдістерін пайдалану; оқу үдерісіне заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану әдісін меңгеру, әр түрлі дәріс әдістері, сөйлеу технологиясы

  • Код ON9

    Ақпаратты өңдеу (талдау, синтез, интерпретация, бағалау, дәлелдеу); сыни және шығармашылық ойлау (стандартты жағдайларда проблемаларды анықтау, баламалы шешімді табу, дәстүрлі және жаңа қызмет тәсілдерін біріктіру) дағдыларын меңгеру.); гипотезаны қалыптастыру, мақсаттарды анықтау, жоспарлау, іс-әрекет тәсілін таңдау, өз қызметін бақылау, талдау және түзету; логикалық ойлауды құру, қорытынды жасау.

  • Код ON10

    Негізгі тұжырымдамалық тәсілдерге, отандық және дүниежүзілік тарихтың өзекті мәселелерінің тарихнамалық түсіндірмелеріне сүйене отырып, өз көзқарасын, тарихтың даулы және пікірталас мәселелері туралы пікірді дәлелдеу; тарихи ақпаратты талдау, қорыту; зерттеу және зерттеу нәтижелерін ұсыну; ғылыми талқылауды ұйымдастыру және өткізу

  • Код ON11

    Мәдениет типологиясының принциптері, отандық және әлемдік мәдениет құндылықтары жүйесін қалыптастырудың әлеуметтік-тарихи жағдайларын, қоғамның рухани мәдениеті бағыттарының даму логикасын анықтау, мәдени-тарихи даму кезеңдерінің ерекшелігін талдау, олардың өзара байланысы мен тарихи сабақтастығын көру, әлеуметтік-саяси дәуірлерді талдау және түсіндіру үшін рухани тарих ескерткіштерін пайдалану; қоғамдағы рухани мәдениеттің әлеуметтік мақсатын бағалау, адамның әлеуметтік-мәдени дамуы контекстінде тұлға мен қоғам арасындағы қарым-қатынасты қалыптастыру механизмін анықтау, қазақстандық қоғамның дәстүрі мен тарихи ұқсастығы мен рухани өміріне құрметпен қарауды қалыптастыру, кәсіби және танымдық қызметте әлемдік және отандық мәдениеттің білімі мен жетістіктерін пайдалану.

  • Код ON12

    Болашақ кәсіптің әлеуметтік маңыздылығын ұғыну, кәсіби қызметті жүзеге асыруда ынтасының болуы; білім алушылардың әлеуметтік, жас және жеке ерекшеліктерін, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оқыту, тәрбиелеуді және дамытуды жүзеге асыру; оқу-тәрбие процесінде психологиялық - педагогикалық бағыттың қамтылуы; өзін-өзі талдау қабілетін көрсету, шығармашылық міндеттерді шешу, достық пен сенімділік көрсету

  • Код ON13

    Өзінің интеллектуалдық және жалпы мәдени деңгейін жетілдіру және дамыту; кәсіби өзін-өзі білім алу мен тұлғалық өсуді жүзеге асыру; жаңа жағдайларға, өзінің кәсіби қызметінің ғылыми және педагогикалық бейінін, әлеуметтік-мәдени және әлеуметтік қызмет жағдайларын өзгертуге, жинақталған тәжірибені қайта бағалауға дайындығын болжау; оқытудың және кәсіби мансабының жеке білім беру бағытын модельдеу

  • Код ON14

    Тарихи кезеңдер мен оқиғаларды анықтау, адамзат тарихындағы экономикалық, әлеуметтік, саяси және рухани құбылыстары мен процестерін түсіндіру және талдау, тарихи жолдың ерекшеліктерін , оның әлемдік қоғамдастықтағы рөлін, жалпы түркі қоғамдастығындағы, көшпелі өркениет жүйесіндегі қазақ мемлекеттілігінің орны мен рөлін анықтау; ортағасырлық мәдениет пен құндылықтар жүйесінің тарихи дамуын талдау: халықтық - ұлттық және әлемдік діндердің дамуы адамзаттағы түрлі тұжырымдамаларды пайдалану, қазіргі интеграциялық үдерістердегі діннің рөлін анықтау; ғылыми білімді ескере отырып, пікір жасау, ақпаратты түсіндіру

  • Код ON15

    Кәсіби лексика негізінде сөйлеу іс - әрекетінің түрлері (сөйлеу, тыңдау, оқу, жазу) бойынша білімін көрсету,әлеуметтік-мәдени білімді-оқытылатын тілді (тарих, мәдениет негіздерін білу) сипаттау, ғылыми мәтін құру және тілдік ресімдеу ережелері туралы мамандықтың ерекшелігін ескере отырып,орыс тілі мен ағылшын тілін меңгеру деңгейіне сәйкес коммуникативтік қабілеттерін қолдану.

Top