Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M02302 Орыс филологиясы в Торайгыров университеті

Пәндер

  • Шeтeл тілі (кәcіби)

    Ғылыми-зерттеу жұмысы. Active Voice. Дайындық бағыты бойынша ғылыми еңбектер. Passive Voice және пассивті конструкцияларды аудару. Уақытша келісу. Ғылыми зерттеулер және жаңа технологиялар. Модальдық етістіктер. Сөйлемдегі етістің функциялары. Ғылыми кітапхана. Инфинитив, герундий. Ғылыми конференция. Түрлері ұсыныстар. Толықтырулар түрлері. Жаңа ғылыми жетістіктер. Тікелей және жанама сөйлеу. Презентация коммуникацияның ғылыми түрі ретінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әдебиеттану әдістері

    "Әдебиеттану әдістері" пәні әдебиет туралы қазіргі ғылымның әдіснамалық негізін - әдебиеттанудың негізгі әдістерін, әдебиетке дәстүрлі герменевтикалық көзқарастарды (тарихи-функционалды, тарихи-типологиялық, Салыстырмалы-тарихи (салыстырмалы), өмірбаяндық, деректану, мифологиялық және т.б.) және инновациялық (интертекстуалды, дүниетанымдық, діни филология, имагология және т. б.) зерттеуге арналған. Сонымен қатар, әр әдістің мәні, оның өмір сүру тарихы, негізгі өкілдері, олардың негізгі жұмыстарының негізгі ережелері анықталады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Орыс әдебиеттанудың өзекті мәселелері

    "Орыс әдебиеттануының өзекті мәселелері" пәні орыс әдебиеттану ғылымының қазіргі жағдайын зерттеуге арналған, ол мазмұнның ерекшелігін талап ететін өтпелі сипаттағы аяқталуымен сипатталады. Әдебиет туралы ғылымның өзекті мәселелерін (оның ішінде дәстүрлі де, мүлде жаңашыл да) білу бүгінгі таңда әдебиет туралы орыс ғылымының қазіргі жай – күйінің ерекшеліктерін, оның ішінде Қазақстандағы ерекшеліктерін түсінуді қалыптастыру қажет филолог-магистрлер үшін өте маңызды

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Педагогикалық ғылымның әдіснамасы. Педагогиканың тарихи сипаты. Жаһандану жағдайында жоғары білім беруді дамыту. Болон процесі. Қазіргі педагогикалық парадигмалар. Педагогикалық процесс жүйе ретінде. Негізгі теориялар, білім мазмұны элементтерінің сипаттамасы. Студенттің ғылыми-зерттеу жұмысы. Қазіргі білім беру технологиялары, ЖОО-да оқыту түрлері. ЖОО-да Оқытудың кредиттік жүйесі. Эдвайзердің, тьютордың, офис регистратордың қызметі. Білім берудегі менеджмент

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Орыс әдебиетінің дүние тану негіздері

    "Орыс әдебиетінің дүниетанымдық негіздері" пәні ежелгі кезеңнен бастап, сонымен қатар жаңа уақыт (XVIII және ХІХ ғасырлар) және қазіргі заман (ХХ ғасырға баса назар аудара отырып) әдебиетіндегі орыс классикалық әдебиетінің дүниетанымдық негіздерін зерттеуге арналған. Пәннің негізгі әдіснамалық негізі-әдебиетке көзқарастың дүниетанымдық принципі, ол авторлардың шығарманың көркем матасында жүзеге асырылатын әлемге деген көзқарастар жүйесін анықтауға негізделген

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылымның тарихы мен философиясы

    Аталмыш пән ғылым феномені проблематикасына арнайы философиялық талдаудың пәні ретінде енгізеді және ғылыми танымның жалпы заңдылықтары мен тенденцияларын, олардың дамуында алынған және тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылған ғылыми білімді өндіру бойынша ерекше іс-әрекет ретінде зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәтінді филологиялық талдау

    "Мәтінді филологиялық талдау" пәні лингвистикалық және әдебиеттану зерттеулерінің интегративті нәтижелерін ескеретін және жинақтайтын және поэтика, мәтін лингвистикасы, стилистика, әдебиеттану сияқты пәндердің өзара әрекеттесуін көрсететін курс болып табылады. Осы пән аясында мәтін өзіне тән айқын белгілері бар, белгілі бір композициялық және жанрлық құрылымы бар, уақыт өте келе дамитын біртұтас кеңістік, автор мен оқырман диалогы, мәдениеттер диалогы ретінде ауызша көркем шығарма ретінде қарастырылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Лингвистикалық зерттеулердің әдістері

    "Лингвистикалық зерттеулер әдістері" пәні ғылыми іздеу әдіснамасын әзірлеумен байланысты проблемаларды жариялауға бағытталған. Пәнді игерудің мақсаты-білім алушыларды лингвистикалық ғылымның әдіснамасы мен әдістері туралы біліммен қаруландыру; оларды лингвистикалық зерттеу әдістемесіне үйрету; магистранттарда лингвистикалық талдау әдістерін зерттеудің мақсаттары мен міндеттеріне барабар пайдалану қабілетін қалыптастыру. Курс отандық және шетелдік тіл біліміндегі лингвистикалық зерттеулер әдіснамасын дамытудың негізгі бағыттарын зерделеуді, лингвистикалық зерттеулердің негізгі әдістерін игеруді көздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Басқару психологиясы

    «Басқару психологиясы» ұсынылған оқыту курсы студенттердің басқару құрылымының құрылымы, динамикасы мен ерекшеліктері, адамдардың мінез-құлқының психикалық реттеуінің құрылымы мен механизмдері, ұйымдық және басқару жүйелерінің әртүрлі түрлеріне енген кезде, сондай-ақ осы жүйелер мен қарым-қатынастардың психологиялық ерекшеліктері туралы кәсіби білімін айтарлықтай толықтырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Лингвистикалық тіл бірліктерінің деңгейлік сипаты

    Пәнді оқытудың мақсаты-әр түрлі тілдік деңгейлердің бірліктерін сипаттау, фонетика, лексикология, грамматиканың даулы мәселелерін зерделеу арқылы тіл жүйесі туралы ғылыми түсінік қалыптастыру. Келесі блоктарды қарастыру жоспарлануда: әр түрлі деңгейдегі тіл бірліктері; фонема және дыбыс; фонетикалық-фонологиялық талдау мәселелері; лексема және оның белгілері, сөзді лексикалық талдау; сөзжасамдық, морфологиялық, синтаксистік бірліктерді талдаудың даулы мәселелері; күрделі сөйлемнің құрылымдық және семантикалық ерекшеліктері; одақтық және одақтық емес күрделі сөйлемдер; әртүрлі байланыс түрлері бар сөйлемдерді талдау; күрделі синтаксистік тұтас мәтін.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көркем мәтінге толық талдау жасау

    Орыс әдебиетінің нақты мәтіндерінің идеялық-көркемдік ерекшелігін анықтау негізінде көркем мәтінді түсіндірудің әдістемесі мен әдістерінің ерекшеліктерін меңгеру мақсатын көздейтін пән аясында магистранттарда әдеби мәтінді тұтас талдау дағдысы қалыптасады. көркем мәтін және оны әртүрлі жанрдағы және жалпы формадағы мәтіндерге қолдану

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазіргі фольклористиканың өзекті мәселелері

    Пәннің мақсаты-фольклор туралы қазіргі ғылымның өзекті мәселелерін ашу. Курсты зерделеу барысында қазіргі ғылымдағы "фольклор" ұғымының шекаралары, гуманитарлық ғылымдар контекстіндегі фольклористика, фольклор мен шындық, фольклордағы аймақтық және жергілікті, фольклордың прагматикасы, фольклордағы шығармашылық процестің негізі ретіндегі өзгергіштік, фольклорлық жанрлар мәселесі қарастырылады. Пәнді игеру барысында Салыстырмалы-тарихи, салыстырмалы-типологиялық, құрылымдық-семиотикалық, этнографиялық әдістер, сондай-ақ аудиовизуалды фольклористика әдістері қолданылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстан халқының фольклоры

    Пәннің мақсаты-Қазақстан халықтарының фольклорының қазіргі жағдайын зерттеу. Курсты зерделеу барысында фольклорды өңірлік зерттеу проблемалары, Күнтізбелік мерекелер мен салттар, отбасылық салттық фольклор, қастандықтар, ауызша мифологиялық проза, аңыздар, дәстүрлер, нормативтік мәтіндер, Қазақстан фольклорының қазіргі заманғы жазбаларындағы халық лирикасы қаралатын болады. Курсты оқу барысында магистранттар әртүрлі жанрлардың дербес жазбаларын жүргізеді және оларға талдау жасайды. Пәнді оқу барысында салыстырмалы фольклористика әдістері, этнографиялық және аудиовизуалды фольклористика әдістері қолданылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Орыс тіл білімінің өзекті мәселелері

    Пәннің мақсаты-тіл білімінің негізгі ғылыми бағыттарымен танысу арқылы білім алушылардың құзыреттілігін арттыру, негізгі ғылыми тұжырымдамалар мен олардың теориялық негіздерінің мәнін ашу. Осы курс аясында студенттерді ХХ ғасырдың аяғы – XXI ғасырдың басындағы жаңа тарихи жағдайдағы русистика мен жалпы тіл білімінің ең күрделі түйінді мәселелерімен таныстыру, қазіргі лингвистикадағы басымдықтарды анықтау жоспарлануда. Сыртқы және ішкі лингвистиканың өзекті мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның қазіргі фольклоры

    "Қазақстанның заманауи фольклоры" пәні қазіргі Қазақстанда тұратын түрлі халықтардың заманауи фольклорын зерттеуге арналған.. Зерттеу пәні-қазіргі фольклордың жанрлық жүйесі: салттық фольклор жанрлары, ауызша прозалық жанрлар, шағын лирикалық емес жанрлар, халық лирикасы. Негізгі проблемалар-қазіргі фольклордағы этносаралық өзара іс-қимыл, фольклордың шындықпен байланысы және оның өмір сүру ерекшеліктері. Курсты оқу барысында этнографиялық, салыстырмалы-типологиялық әдістер, сондай-ақ аудиовизуалды фольклористика әдістері қолданылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Орыс әдебиетінде адам және әлем концепциясы

    Пән әдебиет туралы қазіргі заманғы ғылым үшін ең өзекті мәселелердің бірі – әлем мен адам тұжырымдамасын зерттеуге арналған. Таза онтологиямен ерекшеленетін орыс әдебиетіндегі әлем мен адам ұғымдарының ерекшеліктерін анықтау филолог – магистрлер үшін өте маңызды. Зерттеуге арналған материал - бұл орыс әдебиетінің негізгі заңдылықтарын анықтауға қызмет ететін оның даму тарихындағы орыс әдебиеті; ол жоққа шығарылмайды, бірақ керісінше, әр автор белгілі бір кезеңдердегі көркемдік шешімнің ерекшелігіне баса назар аударады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Мәтіннің және дискурстың теориясы

    Пәнді игерудің мақсаты-магистранттарды мәтін және дискурс теориясының пәндік саласымен таныстыру. Курс тіл білімі, психология, әлеуметтану, этнографияның түрлі салаларында алынған ғылыми нәтижелердің синтезіне негізделген интеграцияланған пән болып табылады. Болжанады қарау келесі тақырыптар: "мәтін", "дискурс" ұғымдарының анықтамасы; мәтіннің лингвистикалық теориясының пайда болуы; XIX – XXI ғғ.ортасындағы мәтін туралы ілім.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Орыс әдебиетіндегі шығыстану мәселелері

    "Орыс әдебиетіндегі ориентализм мәселелері" пәні Шығыстың орыс әдебиетінде оның әртүрлі көріністерінде (мәтін мазмұны, авторлардың өмірбаяны) болуын зерттеуге арналған. Шығыс кең мағынада түсініледі: Таяу, Кавказ, Орта Азия, қиыр, оңтүстік-шығыс Азия. Орыс әдебиетінде Шығыс өзінің бүкіл дамуында болды, сондықтан оның мәнін түсіну процесінде орыс авторларының шығармаларында, соның ішінде әртүрлі көркемдік нұсқаларда Шығыстың болу ерекшеліктерін зерттеу өте маңызды

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Орыс әдебиетіндегі философиялық концепциялар

    "Орыс әдебиетіндегі ориентализм мәселелері" пәні Шығыстың орыс әдебиетінде оның әртүрлі көріністерінде (мәтін мазмұны, авторлардың өмірбаяны) болуын зерттеуге арналған. Шығыс кең мағынада түсініледі: Таяу, Кавказ, Орта Азия, қиыр, оңтүстік-шығыс Азия. Орыс әдебиетінде Шығыс өзінің бүкіл дамуында болды, сондықтан оның мәнін түсіну процесінде орыс авторларының шығармаларында, соның ішінде әртүрлі көркемдік нұсқаларда Шығыстың болу ерекшеліктерін зерттеу өте маңызды

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Тілдің логикалық талдауы

    "Тілді логикалық талдау" пәні абстрактілі ойлаудың негізгі түрлерін зерттеуге, логикалық және тілдік бірліктер арасындағы қатынасты анықтауға, отандық және шетелдік философтар мен тілтанушылар зерттеулерінің нәтижелерімен танысуға бағытталған. Осы курсты оқу барысында магистранттар тіл біліміндегі логикалық бағыт аясында қарастырылатын негізгі мәселелермен танысады, ол тілді оның ойлауға қатысты зерттейтін ағымдар мен жеке тұжырымдамалардың жиынтығы ретінде анықталады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Орыс әдебиетіндегі еуразиялық мәселелер

    "Орыс әдебиетіндегі еуразияшылдық мәселелері" пәні әдебиет туралы қазіргі Қазақстан мен Ресей ғылымы үшін ең өзекті мәселелердің бірін зерттеуге арналған. Еуразиялық кеңістік саясатта, ғылымда, өнерде, атап айтқанда, әдебиетте көрініс тапқан заңдылықтарды талап етеді. Білім беру бағдарламасының мазмұны орыс әдебиетінің ерекшелігін көрсетеді, ол өзінің бүкіл тарихында ежелгі кезеңнен бастап бүгінгі күнге дейін батыс пен Шығыстың, Еуропа мен Азияның қарым-қатынасы мәселелерін шешіп, шешті

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Ғылым және кәсіби қызмет саласында концептуалды білімді меңгерген.
  • Кәсіби қызметтің мақсатын анықтайды, оларға қол жеткізудің барабар әдістері мен құралдарын таңдайды, жаңа білім алу бойынша ғылыми, инновациялық қызметті жүзеге асырады, бөлімшелер деңгейінде шешімдер және жауапкершілік қабылдайды.
  • Іскерлік, кәсіби, ғылыми әлем саласында органикалық қоғам құру кезінде көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді.
  • Мемлекеттік және шет тілдерінде кәсіби және ғылыми коммуникациялардың негізгі дағдыларын меңгерген (В1, B2, С1 деңгейі).
  • Ғылыми және инновациялық қызметті іске асыру кезінде әзірленетін шешімдерді экономикалық бағалауды жүргізеді.
  • Кешенді кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін кәсіпкерлік дағдылары бар.
  • Стандартты кәсіби міндеттерді шешу және жұмысты ұйымдастыру үшін ақпараттық-коммуникациялық технологияларды меңгерген
  • Алынған білімді ғылыми зерттеулер контекстінде идеяларды түпнұсқа дамыту және қолдану үшін пайдаланады.
  • Кең ой-өрісі мен ойлау мәдениеті бар жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін гуманитарлық ғылымдар саласында базалық білімі бар
  • Білім алушылардың қызметін, олардың жұмысын білім беру процесінің сапасына жауапкершілікті өзіне ала отырып жоспарлайды.
  • Жағдайды өз бетінше жүргізген талдау негізінде мәселені анықтайды, проблеманың пайда болу себептеріне талдау жүргізеді: кәсіби міндетті шешу үшін ішкі ресурстарға сұранысты қалыптастыру, талдау.
  • Ғылыми зерттеулер жүргізу кезінде қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды қолданады.
  • Тілдік материалды талдаудың классикалық және жаңа әдістерін қолдана отырып, лингвистикалық зерттеулер жүргізеді, анықтау, мәтіннен айыру және әр түрлі деңгейдегі бірліктерге талдау жүргізеді.
  • Лингвостилистикалық талдау әдістерін қолданады.
  • Әр түрлі стильдер мен жанрлардың мәтіндерін талдау әдістерін қолданады.
Top