Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M02302 Орыс филологиясы в Торайгыров университеті

  • Ғылымның тарихы мен философиясы
    Несиелер: 5

    Бұл пән ғылым феномені проблематикасына арнайы философиялық талдаудың пәні ретінде енгізеді және ғылыми танымның жалпы заңдылықтары мен тенденцияларын, олардың дамуында алынған және тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылған ғылыми білімді өндіру бойынша ерекше іс-әрекет ретінде зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Лингвистикалық пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - білім алушыларда әдістемелердің жоғары оқу орнының тұжырымдамалық негіздері туралы түсінік қалыптастыру, оларға практикалық іс-әрекет үшін қажетті білім, кәсіби шеберлік және дағды жүйесін беру. Пәнді оқу барысында типтік бағдарламалардың мазмұны, құрылымы және құрылу принциптері, ОӘК, лингвистикалық пәндерді оқытудың өзіндік ерекшеліктері, оқытудың заманауи әдістері, технологиялары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орыс әдебиетінің дүние тану негіздері
    Несиелер: 5

    Пән ХХ ғасырға баса назар аудара отырып, оның дамуының ежелгі кезеңінен бастап орыс классикалық әдебиетінің дүниетанымдық негіздерін зерттеуге арналған. Дүниетанымдық қағида автордың шығарманың көркем матасында іске асырылған әлемге көзқарастар жүйесін анықтауға негізделеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп лингводидактикасы
    Несиелер: 4

    «Жоғары білімнің лингводидактикасы» пәні жоғары мектепте лингвистикалық пәндерді оқыту саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған. Лингводидактика тіл үйренудің жалпы заңдарын зерттейді, дидактикалық мақсаттарға байланысты белгілі бір тілде оқыту әдістерін және құралдарын дамытады, монолингвизмді немесе тілдік оқытудың екі тілділік әсерін зерттейді және бірқатар проблемаларды шешеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Педагогикалық ғылымның әдіснамасы. Педагогиканың тарихи сипаты. Жаһандану жағдайында жоғары білім беруді дамыту. Болон процесі. Қазіргі педагогикалық парадигмалар. Педагогикалық процесс жүйе ретінде. Негізгі теориялар, білім мазмұны элементтерінің сипаттамасы. Қазіргі білім беру технологиялары, ЖОО-да оқыту түрлері. Білім берудегі Менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әдебиеттану пәндерін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің негізгі мақсаты-жоғары оқу орындарының филология мамандықтарының әдебиеттанушылық пәндер жүйесі, олардың филолог-бітірушілерді кәсіби даярлаудағы орны, жоғары оқу орындарында қолданылатын негізгі педагогикалық технологиялар, әдістер туралы түсініктерді қалыптастыру. Пәнді оқу барысында типтік бағдарламалардың мазмұны, құрылымы және құрылу принциптері, ОӘК; әдебиеттану пәндерін оқытудың ерекше ерекшеліктері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогтың әдістемелік шеберханасы
    Несиелер: 5

    "Педагогтың кәсіби шеберлігінің негіздері" пәні ҚР-нда білім беру мазмұнын жаңарту аспектілерін қарастыруға, отандық және шетелдік инновациялық білім беру тәжірибелерін зерттеуге бағытталған. Сондай-ақ, пәнді оқу барысында критериалды бағалау негіздері, оқыту мен оқытуда АКТ-ны қолдану әдістері, кәсіби қоғамдастықтағы көшбасшылықты дамыту мәселелері, мектепте менторингті ұйымдастыру модельдері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Дайындық бағыты бойынша ғылыми еңбектер. Active және Passive Voice және пассивті құрылымдарды аудару. Уақытша келісу. Ғылыми зерттеулер және жаңа технологиялар. Модальдық етістіктер. Инфинитив, герундий. Түрлері ұсыныстар. Толықтырулар түрлері. Жаңа ғылыми жетістіктер. Тікелей және жанама сөйлеу. Презентация коммуникацияның ғылыми түрі ретінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Лингвистикалық зерттеулердің әдістері
    Несиелер: 4

    "Лингвистикалық зерттеу әдістері" пәнін игерудің мақсаты ғылыми ізденістің әдіснамасын әзірлеумен байланысты мәселелерді жариялау болып табылады. Курс лингвистикалық оқу тарихын, отандық және шетел тіл білімінде лингвистикалық зерттеулердің методологиясын дамытудың негізгі бағыттарын зерделеуді, лингвистикалық зерттеулердің негізгі әдістерін меңгеруді көздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сыни ойлауды дамыту технологиясы
    Несиелер: 5

    "Сыни ойлауды дамыту технологиясы" пәні оқыту мен оқытудағы социоконструктивистік тәсілдеменің теориялық негіздерін зерттеуге бағытталған. Сонымен қатар, пәнді оқу барысында ҚР-нда білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында білім алушылардың пәндік және қолданбалы құзыреттіліктерін дамытуға арналған сыни ойлау әдістері мен нысандары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Лингвистикалық тіл бірліктерінің деңгейлік сипаты
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - қазіргі орыс тіліндегі бөлімдер бойынша білімді жалпылау және жүйелеу. Пәнді оқу барысында тілді дамытудың негізгі бағыттары мен болашағы қарастырылады, қазіргі орыс тілінің тілдік бірліктеріне жан-жақты талдау жасалады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мәтінді филологиялық талдау
    Несиелер: 4

    "Мәтіннің филологиялық талдауы" пәні лингвистикалық және әдебиеттанулық зерттеулердің нәтижелерін есепке алатын және жинақтайтын және поэтика, мәтін лингвистикасы, стилистика, әдебиеттану сияқты пәндердің өзара әрекеттесуін көрсететін интегративті курс болып табылады.Осы пән аясында мәтін ауызша шығармашылық туындысы ретінде қарастырылады, уақытпен дамып келе жатқан біртұтас кеңістік ретінде, автор мен оқырман диалогы, мәдениет диалогы ретінде қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Ұсынылатын "Басқару психологиясы" оқу курсы білім алушылардың басқару қызметінің құрылымы, динамикасы мен ерекшеліктері туралы, адам мінез-құлқының психикалық реттелуінің заңдылықтары мен механизмдері туралы, оларды ұйымдастыру-басқару жүйелері мен қарым-қатынастың әртүрлі түрлеріне қосқан кезде олардың кәсіби білімін толықтырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі фольклористиканың өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-фольклор туралы қазіргі ғылымның өзекті мәселелерін ашу. Курсты оқу барысында қазіргі ғылымдағы "фольклор" ұғымының шекарасы, гуманитарлық ғылымдар контекстіндегі фольклористика, фольклор және шындық, фольклордағы аймақтық және жергілікті, фольклор прагматикасы, фольклордағы шығармашылық процестің негізі ретіндегі вариативтілік, фольклорлық жанрлар мәселесі қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Орыс әдебиетіндегі философиялық концепциялар
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты - ХХ ғасырдағы орыс әдебиетіне баса назар аудара отырып, көркем ауызша шығармашылықтың негізгі негіздерінің бірі болып табылатын философиялық концепциялардың, ең алдымен әлем мен адамның ерекшеліктерін нақтылау. Курсты оқу барысында ХХ ғасырдағы орыс әдебиетінің философиялық мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Тіл білімінің философиялық мәселелері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-студенттерге лингвистикалық теория саласында қажетті білім мен дағды беру, лингвистикаға қатысты философияның әдіснамалық функциясының эволюциясын және лингвистикалық әдістердің философиялық негіздерін анықтауға үйрету. Пәнді оқу барысында білім алушылар тіл білімінің философиялық мәселелері туралы қазіргі заманғы ғылыми білімді жүйелеуді үйренеді; философиялық ғылыми теориялар мен тұжырымдамалардың әдіснамалық негіздерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Орыс тіл білімінің өзекті мәселелері
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты - қазіргі ғылыми тіл білімінің негізгі ғылыми тұжырымдамаларының, теориялық негіздері мен бағыттарының мәнін ашу. Осы курс аясында студенттер ХХ ғасырдың аяғы - ХХІ ғасырдың жаңа тарихи жағдайындағы орыстанудың және жалпы тіл білімінің күрделі мәселелерімен танысады; қазіргі тіл біліміндегі басымдықтарды айқындау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Орыс әдебиетіндегі еуразиялық мәселелер
    Несиелер: 5

    Пән қазіргі заманғы қазақстандық және ресейлік әдебиет ғылымы үшін өзекті мәселелердің бірін зерттеуге арналған. Еуразия кеңістігі саясатта, ғылымда, өнерде, әсіресе әдебиетте көрініс табатын заңдылықтарды талап етеді. Білім беру бағдарламасының мазмұны бүкіл тарихында еуразиялық проблемалар тудырған және шешкен орыс әдебиетін зерттеудің ерекшелігін анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазақстан халқының фольклоры
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - Қазақстан фольклорының қазіргі жай-күйін, оның жанрлық жүйесін және болмыстың ерекшелігін зерделеу. курсты оқу барысында фольклорды аймақтық зерттеу мәселелері, Қазақстанның күнтізбелік мерекелері мен әдет-ғұрыптары, отбасылық мерекелер, салт-дәстүрлер мен әндер, Қазақстан фольклорының қазіргі жазудағы белгілері, тыйым салулары, ұйғарымдары мен сөз байласуы және т.б. қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Тілдің логикалық талдауы
    Несиелер: 5

    «Тілді логикалық талдау» пәні дерексіз ойлаудың негізгі формаларымен танысуға, логикалық және лингвистикалық бірліктердің өзара байланысын анықтауға, осы саладағы зерттеу нәтижелерімен отандық және шетелдік философтар мен лингвисттердің танысуына бағытталған. Курс барысында тіл мен ойлаудың арақатынасының негізгі мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жазушының тілі мен стилі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - автор болжаған сөйлеу әсерінің әсеріне тілдік құралдарды таңдаудың тәуелділігін анықтау қабілеттерін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында студенттер лингвистикалық-стилистикалық дағдылар мен әртүрлі авторлар мен дәуірлердің көркем мәтіндерін талдау қабілеттерін игеріп, жазушының көркемдік шеберлігінің ерекшеліктерін анықтауға үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Типологиялық тіл білімі
    Несиелер: 5

    "Типологиялық тіл білімі" пәнінің мақсаты: студенттерді қазіргі салыстырмалы лингвистиканың идеяларымен және әдістерімен таныстыру. Баяндау үш басты салыстырмалы әдістің айналасында ұйымдастырылған: Салыстырмалы-тарихи әдіс, тіл типологиясы, қарама-қарсы грамматика. Лингвистикалық типологияның пәні тілдердің құрылымдық және функционалдық қасиеттерін олардың арасындағы генетикалық қатынастардың сипатына қарамастан салыстырмалы түрде зерттеу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мәтіннің және дискурстың теориясы
    Несиелер: 4

    "Мәтін және дискурс теориясы" пәні дискурс теориясының теориялық ережелерін, мәтін мен дискурсты оқытудың негізгі тәсілдерін, мәтіндер мен дискурстардың құрылымдық және функционалдық қасиеттерін, дискурс құру заңдылықтарын, ауызша және жазбаша коммуникацияның дискурс стратегияларын, мәтін мен дискурсты интерпретациялау дағдыларын қалыптастыруды көздейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    Ғылым және кәсіби қызмет саласында концептуалды білімді меңгерген.

  • Код ON2

    Кәсіби қызметтің мақсатын анықтайды, оларға қол жеткізудің барабар әдістері мен құралдарын таңдайды, жаңа білім алу бойынша ғылыми, инновациялық қызметті жүзеге асырады, бөлімшелер деңгейінде шешімдер және жауапкершілік қабылдайды.

  • Код ON3

    Іскерлік, кәсіби, ғылыми әлем саласында органикалық қоғам құру кезінде көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді.

  • Код ON4

    Мемлекеттік және шет тілдерінде кәсіби және ғылыми коммуникациялардың негізгі дағдыларын меңгерген (В1, B2, С1 деңгейі).

  • Код ON5

    Ғылыми және инновациялық қызметті іске асыру кезінде әзірленетін шешімдерді экономикалық бағалауды жүргізеді.

  • Код ON6

    Кешенді кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін кәсіпкерлік дағдылары бар.

  • Код ON7

    Стандартты кәсіби міндеттерді шешу және жұмысты ұйымдастыру үшін ақпараттық-коммуникациялық технологияларды меңгерген

  • Код ON8

    Алынған білімді ғылыми зерттеулер контекстінде идеяларды түпнұсқа дамыту және қолдану үшін пайдаланады.

  • Код ON9

    Кең ой-өрісі мен ойлау мәдениеті бар жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін гуманитарлық ғылымдар саласында базалық білімі бар

  • Код ON10

    Білім алушылардың қызметін, олардың жұмысын білім беру процесінің сапасына жауапкершілікті өзіне ала отырып жоспарлайды.

  • Код ON11

    Жағдайды өз бетінше жүргізген талдау негізінде мәселені анықтайды, проблеманың пайда болу себептеріне талдау жүргізеді: кәсіби міндетті шешу үшін ішкі ресурстарға сұранысты қалыптастыру, талдау.

  • Код ON12

    Ғылыми зерттеулер жүргізу кезінде қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды қолданады.

  • Код ON13

    Тілдік материалды талдаудың классикалық және жаңа әдістерін қолдана отырып, лингвистикалық зерттеулер жүргізеді, анықтау, мәтіннен айыру және әр түрлі деңгейдегі бірліктерге талдау жүргізеді.

  • Код ON14

    Лингвостилистикалық талдау әдістерін қолданады.

  • Код ON15

    Әр түрлі стильдер мен жанрлардың мәтіндерін талдау әдістерін қолданады.

Top