6B02202 Дінтану в ҚарУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Дінтану және әлеуметтік-гуманитарлық білім, дін тарихы мен философиясы саласында гуманитарлық технологияларды, сондай-ақ қазіргі заманғы діни процестерді талдау және болжау әдістерін меңгерген белсенді, шығармашылық ойлайтын маманды дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B033 Дінтану және теология
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B022 Гуманитарлық ғылымдар
Пәндер
-
Ежелгi өркениеттер дiндерi
Пәнді оқытудың мақсаты - діннің шығу тегі туралы білім қалыптастыру, діни дәстүрлердегі идеялық негіздер мен әдістемелік құралдарды қарастыру. Ертедегі дін түрлерінің, ежелгі культтер мен наным-сенімдердің пайда болуы мен дамуы сияқты бөлімдердің мәселелері талданады. Монотеистік діни түсініктердің қалыптасу мәселелері қаралады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Буддизм
Пәнді оқытудың мақсаты - буддизмнің әлемдік дін ретінде пайда болуы мен дамуының ерекшеліктері туралы білім қалыптастыру. Буддизмнің пайда болуының әлеуметтік-мәдени алғышарттары, азаптану түсінігі, төрт ақиқат, сегіз дұрыс жол және медиативтік тәжірибе сияқты сұрақтар оқытылады. Буддизмнің дамуындағы тарихи бағыттар қаралады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мифология
Пән мифологияның тарихы және оның қазіргі мәдениеттегі орны, әлем халықтарының алуан түрлі мифологиялық және эпикалық мұрасы, оның алғашқы кезеңдеріндегі мәдениеттің қалыптасу заңдылықтары, өнердегі мифологиялық мұраның рөлі туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Мифологиялық сюжеттер, мифтердің әртүрлі түрлері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Діндер тарихы
Пәнді зерттеудің мақсаты – діннің генезисі туралы білімнің алғашқы формаларынан дүниежүзілік түріне дейін қалыптастыру. Діннің пайда болуы, діни сана, діни идеология мен діни психология, діни-мәдени тәжірибенің ерекшеліктері, діндердің жіктелу мәселесі сияқты мәселелер зерттеледі. Қазіргі қоғамдағы діннің орны мәселесі қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
Пән білім алушыларда табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану, тұрақты даму негіздері, тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін құқықтық реттеу туралы білімді қалыптастыру, сондай-ақ жағымсыз әсерлерді болжау және төтенше жағдайлардың салдарын бағалау қабілеттерін қалыптастыру мақсатында зерделенеді. Курс шеңберінде білім алушылар қоршаған ортаны қорғауға және күнделікті өмірде қауіпсіздікті қамтамасыз етуге байланысты мәселелерді шешудің жүйелі тәсілін меңгереді. Пән қоршаған ортаны қорғаудың практикалық дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді, оны өмірдің әртүрлі салаларында қолдануға болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
«Қаржылық сауаттылық негіздері» пәні студенттердің жеке қаржылық шешімдер қабылдау кезінде қаржылық басқару дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады. Курс аясында студенттер әртүрлі қаржылық құралдарды пайдаланудың тәжірибелік дағдыларын меңгереді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру, жеке қаржыларын үнемдеу және ұлғайту, бюджетті жоспарлау қабілетін дамытады. Оңтайлы инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржылық ақпаратты талдауға және қаржылық өнімдерді бағалауға ерекше назар аударылады. Пән заманауи қаржылық технологияларды бағалау және тиімді қолдану үшін қажетті дағдыларды және қаржылық алаяқтықты тану қабілетін дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық және кәсіпкерлік негіздері
Мемлекет және құқық, қазақстандық құқықтың негізгі салалары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, Қазақстандағы мемлекеттік органдар жүйесі туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл, оның мемлекеттік органдар мен кәсіпкерлік сектордағы әртүрлі көріністері, кәсіпкерлік қызметті бәсекелестік жағдайда ұйымдастыру, тәуекелдерді бағалау, инвестиция тарту мәселелері, экономика ғылымының әдістері, нарықтық қатынастардың заңдылықтары, халық шаруашылығының негіздері, халық шаруашылығы жағдайындағы экономикалық өсу және тұрақтылық мәселелері, инклюзияның қағидалары мен құндылықтары қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Діннің пайда болуындағы әлеуметтік детерминанттар
Діни дүниетанымның қалыптасу себептері, діннің қоғам өміріндегі рөлі туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Діни дүниетанымның әлеуметтік идеялары, әлемдік діндердің әлеуметтік идеяларының қалыптасу тарихы талданады. Қазіргі буддизм, христиан, ислам доктриналарын жүзеге асырудың әлеуметтік салдары, олардың қоғам өміріне әсер ету ерекшеліктері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Еркін ойлау тарихы
Пәнді оқытудағы мақсат еркін ойлау мен атеизмнің негізгі бағыттары, еркін ойлаудың тарихи түрлері мен формалары туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Адам бостандығы, ғылыми-техникалық прогресс және жеке тұлғаны қалыптастыру мәселелері талданады. Заманауи мәдениеттегі еркін ойлау мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Ойлау мәдениеті
Пәнді оқудың мақсаты –ойлау мәдениетінің құндылықтары туралы теориялық білімді қалыптастыру; жалпы іс-әрекеттің кез келген түрін ұйымдастырудың негізі ретінде ақыл-ой қызметін ұйымдастыру жолдары туралы идеялар. СБТ (схемалық бейне тілі) негізінде білім алушылардың рефлексивті қабілеттерін қалыптастыру арқылы ойлау белсенділігін арттыру дағдыларын қалыптастыруға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Араб тілі
Араб тілін қарым-қатынас құралы және әртүрлі кәсіби міндеттерді орындау құралы ретінде тиімді (сөйлеу/жазу), рецептивті (оқу/ тыңдау) білімдерді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Араб тілінің тарихи дамуы, Құран тілінің ерекшеліктері, исламның қалыптасуындағы араб тілінің рөлі қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым және дін
Пәнді зерттеудің мақсаты ғылым мен діннің арақатынасын теориялық талдау болып табылады. Дүниетанымның ғылыми және діни түрінің ерекшеліктері талданады. Білім мен сенімнің ерекшелігі, әлемді түсінудегі ғылыми және діни шындықтың айырмашылығы мен ортақтығы, олардың мақсаттары қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Дін философиясы
Пәнді зерттеудің мақсаты:дін философиясының пәндік саласы және дін философиясының пәні мен әдісі туралы заманауи пікірталастар туралы білім алу. Пән бөлімдері: дін тарихы, дін феноменологиясы, тарих философиясы, мәдениеттану, этика, діни эпистемология, дін тілі талданып қарастырылады. Қазақстан халықтарының рухани мәдениеті жүйесіндегі діннің орны мен рөлі мәселелері қарастырылуда.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Әлем діндерінің қасиетті мәтіндері
Пәнді оқытудың мақсатына - негізгі діни мәтіндер, олардың діни ілімдер тарихындағы рөлі мен маңызы туралы білім алу жатады. Дүниежүзілік және негізгі ұлттық діндердің қасиетті мәтіндері, олардың шығу тегі мен қалыптасу ерекшеліктері зерттеледі. Бұл мәтіндерді ғылыми тұрғыдан зерттеу мәселелері, олардың діни сана мен діни қызметке, адамдардың мәдениетіне, әлеуметтік және рухани өміріне әсері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Логика
Пәнді оқудың мақсаты –адам ойлауының ақиқатының мәні туралы теориялық білім мен түсініктер алу. Бұл ретте қолданылатын заңдарды, ойлау формалары мен ережелерді зерттеуге ерекше назар аударылады. Алынған дағдыларды білім алушылар оқу процесінде және одан әрікәсіби қызметінде пайдалана алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дiни ментальдықты зерттеудің талдау әдістері
Пәнді оқытудың мақсаты - діни менталдылықты зерттеу әдістерін талдау туралы білім қалыптастыру. Дінді зерттеудің социографикалық, психоталдау, салыстармалы, функционалдық, әлеуметтанулық, феноменологиялық және идеографикалық сияқты әдістері талданады. Діни үдерістерді ғылыми талдау мен болжаудың қазіргі заманғы тенденциялары қаралады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Діни символизм
Пән рухани феномен ретінде діни символ туралы білімді және оның дүниетанымды қалыптастырудағы рөлін қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Символдар эволюциясының кезеңдері, олардың уақтылы өзгеруіне ықпал ететін факторлар сипатталады. Символдардың сакральды сипаттамасы, әртүрлі діни ілімдер мен әлемдік діндердегі символизмнің ерекшелігі ашылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Эстетика және діни өнер
Пәнді оқытудың мақсаты– ғылым ретінде эстетика туралы, өткен және қазіргі дәуірдегі діни жүйелердегі эстетикалық идеялар туралы білімді қалыптастыру. Қасиетті және зайырлы өнердің ара жігін ажырата білуге, өнердің сан алуан түрлерінің ерекшеліктерін саралай білуге баулиды. Діннің семантикалық өрісін құрайтын эстетикалық сананың құрылымы, белгілер мен белгілердің қалыптасу заңдылықтары қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Дін феноменологиясы
Пәнді оқытудың мақсаты: дінтану пәндерінің негізіндегі маңыздылыққа ие болған, діни құбылыстарды ғылыми зерттеу мүмкіндіктері, феноменологиялық тұжырымдамаларды сыни талдау әдістемесі туралы білім алу болып табылады. Пән бөлімдері: дінтану, дін тарихы, дін философиясы, феноменология, герменевтика мәселелері талданады. Ислам феноменологиясындағы діни құбылыстар мен діни жүйелерді, салыстырып талдау мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Дін социологиясы
Дін социологиясының пайда болуының негізгі идеяларын қалыптастыру. Дінді коммуникация жүйесі ретінде зерттеу. Дін социологиясын социологиялық білімдер жүйесінде, оның басқа социологиялық пәндермен, жалпы әлеуметтану теориясымен байланысын қарастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құрантану
Пән Ислам дінінің қасиетті мәтіні және әлемдік мәдениеттің көрнекті туындысы ретінде Құранның бар екендігі туралы білім береді. Құран мәтінінің пайда болуының мәдени-тарихи контексті, оның мазмұнын теологиялық және ғылыми дәстүрде түсіндіру ерекшеліктері талданады. Құран мәтіндерінің тілі, стилі, композициясы, ислам әлемінің діни, әлеуметтік және мәдени өміріндегі Құранның рөлі мен маңызы мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Діни антропология
Оқудың мақсаты – әлем діндеріндегі антропологиялық идеялардың ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру. Діни антропологиялық ілімдердің түрлері, антроподиция мәселесі, Христиан, Ислам және Иудаизм діндерінде адам проблемасын түсіну ерекшеліктері қарастырылады. Қазіргі заманғы діни-философиялық антропологиялық идеялар, жаңа «діни әмбебаптық» мәселесі талданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Мораль және дiн
Курсты оқудың мақсаты – өмірдің мәні мәселесін түсінудің әртүрлі, бірақ эквивалентті тәсілдері ретінде мораль мен дін туралы түсінік қалыптастыру, діни және адамгершілік құндылықтарды құрметтеу. Діни және философиялық ой тарихындағы мораль мен діннің арақатынасының варианттары (түрлері) талданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Саясат және дін
Пәнді оқудың мақсаты:діни фактордың тарихи тұрғыдағы маңыздылығы, зайырлы қоғамның генезисі, заманауи саяси үдерістегі діни фактор туралы білім алу. Пән барысында дін тарихы, дін философиясы, құқық философиясы, саясат философиясы, мәдениеттану, этика бөлімдерінің мәселелері талданады. ҚР мемлекеттік саясатының дін саласындағы мәселелері қаралады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Христиан тарихы
Пәнді оқудың мақсаты – христиан дінінің пайда болуы және әлемдік дін ретінде дамуының алғышарттары туралы білімді қалыптастыру. Христиан дінінің үш тармағы арасындағы доктриналық айырмашылықтар, христиандық пен мемлекетар асындағы қатынастың тарихи кезеңдері, қазіргі зайырлы мемлекеттердегі қызметтері, заманауи Қазақстандағы басқа діндермен қатынастары қарастырылады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Христиандық теология
Курсты оқудың мақсаты – зияткерлік діни мәдениеттің тарихи құбылысы ретінде христиандық теология туралы білім алу. Пәннің мазмұнына христиан теологиясы пәнінің анықтамасы, христиан теологиясының орнын, құрылымы мен функцияларын нақтылау және христиан теологиясы дүниетанымының тарихи дамуындағы негізі кіреді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Библия мәтіндерін талдау мәселесі
Пәнді зерттеудің мақсаты– экзегетика мен діни герменевтиканың негізгі бағыттары туралы білімді қалыптастыру. Інжілдің шығу тегі және оның христиандықтың мәнін түсінудегі маңызы сияқты бөлімдердің мәселелері талданады. Інжілдің мазмұны, құрылымы, негізгі бөлімдері, оның онтологиялық, революциялық және креационистік негіздері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәдени антропология
Курс өзгермелі гносеологиялық талаптарды көрсету үшін отандық және шетелдік тәжірибедегі әртүрлі зерттеу жағдайларын меңгеруге арналған. Мәдениет ерекшеліктерін антропология тұрғысынан зерттеу саласында білім мен дағдыны қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дін психологиясы
Діни тұлға туралы, сенім құбылысының әлеуметтік-психологиялық табиғаты туралы идеяларды қалыптастыру; діни табынушылықтың ерекшеліктері және сенушінің жеке басын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Сенімнің өзін-өзі танудың мінез-құлық, танымдық және эмоционалды деңгейіне әсері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Діни культтер мен рәсімдердің тарихы
Пәннің мақсаты: діни сана мен діни қызметтің ерекше көрінісі ретінде діни культтер мен әдет-ғұрыптардың тарихын зерттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Толеранттылық мәдениеті
Курсты оқыудың мақсаты – ойлаудың ашық түрін қалыптастыру, түрлі дүниетанымдар мен саяси басымдықтардың сұхбаттасуына қызығушылықты ояту, толеранттылық пен сындарлы ынтымақтастық негізінде бір-біріне деген теріс пікірді жою. Толеранттылық қағидалары мен тұжырымдамалары, этносаралық және конфессияаралық келісімнің қазақстандық моделі талданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дiни философия
Пән діни философия және оның дамуының негізгі бағыттары туралы білім алу мақсатында оқытылады. Ежелгі Шығыс, Антика, Орта ғасырлардағы араб-мұсылман әлемі, Жаңа дәуірдегі Батыс Еуропа, 19-20 ғасырлардағы діни философияның мәселелері қарастырылады. Конфессиялық және конфессиялық емес діни-философиялық дискурстың ерекшеліктері талданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Исламдық теология
Пәнді оқудың мақсаты – ислам теологиясының генезисі және қалыптасу ерекшеліктері, оның дамуына араб фәлсафасының әсері туралы білімді қалыптастыру. Ислам теологиясының идеялық негізі және оның басты бағыттары, исламдағы саяси және құқықтық мектептер, ислам мәдениетіндегі сопылықтың генезисі мен рөлі қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бұқаралық мәдениет теориясы
Пәнді зерттеудің мақсаты – бұқаралық мәдениет теориясымен танысу. Бұқаралық қоғамның, бұқаралық мәдениеттің қалыптасуы мен даму процесі, олардың сипаттамалары талданады. Бұқаралық қоғамның белгілі философиялық-мәдени тұжырымдамалары, зерттеудің негізгі бағыттары, жанрлары зерттеледі. Бұқаралық мәдениет құбылыстарының жалпыға қолжетімділігі, түрлері мен формалары қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ислам тарихы
Пәнді оқытудың мақсаты - Ислам дінінің даму тарихы туралы білім қалыптастыру. Исламның пайда болуының мәдени-тарихи алғышарттары, исламдық сенім ілімінің қалыптасу тарихы, араб халифаты мен мұсылман мемлекеттерінің тарихи кезеңдері сияқты сұрақтар оқытылады. Исламның қазіргі заманғы әлемдегі және Қазақстандағы рөлі қаралады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтiк конфликтология
Пән қоғамдық дамудың қайшылықтары туралы теориялық білімді терең меңгеру мақсатында оқытылады. Әр түрлі қақтығыстардың орны, рөлі мен функциялары туралы идеяларды қалыптастырады. Оқыту пайда болған қақтығыстардың кез-келген деңгейіне, сондай-ақ олардың толық шешілуіне әсер ету дағдыларын білімалушыларға игеруге мүмкіндік туғызады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Философиядағы Құдай мәселесi
Құдайды түсінудің негізгі теологиялық концепциялары туралы идеяларды қалыптастыру және философиялық-діни білімді жүйелеу мақсатында зерттеледі. Қазіргі рухани мәдениет және жаңа философиялық ағымдар мен өзекті теологиялық концепциялардағы Құдай мәселесін ашудағы теологияның байланыстары мен ерекшеліктері, дін философиясының және философиялық-діни антропологиясы анықталады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі әлемдегі діндер эволюциясы
Пәнді оқытудың мақсаты қазіргі әлемдегі дін эволюциясы туралы білімді, мәдени эволюцияның ерекшеліктері мен ондағы діннің орны туралы түсініктерді қалыптастыру. Дін саласындағы эволюциялық және революциялық процестердің мәселелері талданады. Плюрализм мәселелері дін монополиясының қарама-қарсылығы ретінде қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстан дiндерi
Пәнді оқытудың мақсаты– Қазақстандағы діндер және діни ахуал туралы білімдерін қалыптастыру. Алғашқы діни көріністер, Қазақстан аумағындағы әлемдік діндердің пайдаболуы мен топтасу ерекшеліктері, қазіргі Қазақстандағы дәстүрлі және дәстүрлі емес діндер қарастырылады. Діни ұйымдар қызметінің заңнамалық базасы талданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дiнтанудың ғылыми негiздері және оқыту әдiстемесі
Пәнді зерттеудің мақсаты – оқытудың ерекшеліктері мен әдістері туралы білімді қалыптастыру. Білім берудің өзекті мәселелері, оқу үрдісін ұйымдастыру, пәнді оқыту үдерісіндегі оқыту мен тәрбиелеудің әдістері, құралдары, формаларының мазмұны, студенттерді түпнұсқа мәтіндерді оқумен таныстыру, діни саладағы проблемалық жағдайларды зерттеу қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Әлемдік мәдениет тарихы
Пәнді зерттеудің мақсаты-адамзаттың материалдық және рухани саладағы жетістіктерінің жиынтығы ретінде әлемдік мәдениет туралы білімді қалыптастыру. Әлемдік мәдениеттің дамуындағы негізгі тарихи дәуірлер және олардың мазмұны ашылады, әлемдік мәдениеттің пайда болуы мен дамуының күрделі мәселелерінің пікірталас сипаты анықталады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дін туралы мемлекеттік заңдар
Пән Қазақстан Республикасындағы діни қатынастар саласындағы мемлекеттік реттеудің дінге байланысты ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пәнді зерделеу нәтижесінде Діни ұйымдар қызметінің құқықтық негіздері туралы түсінік алынады. Қазақстанның негізгі заңнамалық құжаттарында көрсетілген халықтың құқықтық мәдениетін қалыптастыру мәселелері қаралады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақ мәдениетінің тарихы
Пән қазақ мәдениетінің бастаулары мен ерекшеліктері, оның тарихи даму үдерісіндегі дәстүрлері мен инновациялары туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Қазақ мәдениетінің отандық мәдениеттегі қазіргі жағдайы ашылып, орны айқындалады. Этномәдениеттердің қалыптасуы мен даму заңдылықтарын талдау дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстанның діни және культтік объектілері
Курстың мақсаты: қазіргі Қазақстан мәдениетіндегі діни және ғибадат объектілерінің маңызын жан-жақты зерттеу. Қазақстан аумағындағы діни және ғибадат объектілерінің шығу тарихын зерттеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Діни экстремизмнің алдын алу
Пәнді зерттеудің мақсаты-діни экстремизм феномені туралы білімді күрделі әлеуметтік-мәдени құбылыс ретінде қалыптастыру. Курс діни экстремизмнің табиғатын, мәнін, обьектілері мен түрлерін, діни экстремизмнің алдын алудың ғылыми әдістерін ашуға бағытталған. Діни экстремизмге қарсы іс-қимыл бойынша әлемдік және отандық тәжірибелер қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби қазақ тілі
Білім алушының кәсіби коммуникация мәдениетін қалыптастыру, салалық терминдерді бірізді қолдану, кәсіби салаға қатысты құжаттарды стандарттар мен нормаларға сәйкес жазу дағдыларын машықтандыру, қазақ тілінде сөйлеу, жазу, баяндауды мамандықтарына қатысты жетілдіріп, лексикасын байыту, мемлекеттік тілдің әлеуметтік-қатысымдық қызметін кеңейту және дамыту мақсатында окытылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақстандағы қазіргі діни ахуал
Пән қазіргі Қазақстандағы діни ағымдардың, ұйымдардың, бірлестіктердің типологиясы туралы түсініктерді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Діни институттар және олардың қазіргі қоғамдық үдерістердегі рөлі, діни радикализм мен экстремизмге қарсы іс-қимыл, толеранттылыққа жәрдемдесу, дін саласындағы мемлекеттік саясат сияқты бөлімдердің мәселелері талданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу негіздері
Ғылыми-зерттеу қызметінің дағдыларын дамыту және студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындығы мақсатында зерттеледі. Курс шеңберінде қоғамдық қатынастар жүйесіндегі ғылымның орны, ғылыми танымның әдістері мен деңгейлері, ғылыми зерттеуді іске асырудың негізгі кезеңдері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Дінтану зерттеулеріндегі жасанды интеллект
Курстың мақсаты – жасанды интеллекттің табиғаты мен мәнін зерделеу және оны дінтануда қолданудың ықтимал нысандары мен әдістерін талдау. Мақалада қазіргі заманғы ғылыми зерттеулерде жасанды интеллектті пайдалану әдістемесі және ақпараттық технологиялар контекстінде қазіргі дінтанудың ерекшеліктері қарастырылған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Құқықтық, қаржылық, экологиялық сауаттылық саласындағы белсенді азаматтық ұстанымын көрсету үшін әлеуметтік-гуманитарлық сипаттағы білімді қолданады. Қазақстандық қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, тиімді кәсіпкерлік қызметті, қаржылық және экологиялық қауіпсіздікті қалыптастыруға ықпал ететін фактілерді түсінеді.
- Әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асырады; өзінің кәсіби қызметінде бәсекеге қабілеттілік, прагматизм, өзара түсіністік, толеранттылық, қазіргі қоғамның демократиялық және инклюзивті құндылықтары басымдықтарындағы өзінің азаматтық ұстанымын бекітеді. Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді.
- Қоғам өмірінің қауіпсіздігін құқықтық реттеуге, жеке қаржылық қауіпсіздікті қамтамасыз етуге, қоғам мен табиғат арасындағы қарым-қатынас үрдістерін болжауға ықпал ететін әлеуметтік-экономикалық қызметтің негізгі салалары туралы білімі бар.
- Қарым-қатынас дағдыларын меңгерген, топта жұмыс істей алады, әлеуметтік және эмоционалдық интеллектті дамытады; әртүрлілікті және инклюзия принциптерін құрметтей отырып, қарым-қатынас техникасын білуге негізделген қарым-қатынас жағдайында өзінің мінез-құлқын бағалайды және реттейді. Әңгімелесушілердің мәдени және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, кәсіби қызметтің міндеттерін шешу үшін үш тілде ауызша және вербалды емес түрде еркін, қол жетімді және сенімді қарым-қатынас жасай алады. Мәдениетаралық диалог тұрғысынан объективті түсіндіру және сыни бағалау әдістерін меңгерген.
- Қоғамның дамуындағы акт ерекшеліктерін, ДК аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етуді, желілік, мультимедиялық және интернет-технологияларды, негізгі Smart және Е-технологияларды біледі және әртүрлі қызмет түрлерінде АКТ пайдалану дағдыларын меңгерген. Дінтану зерттеулерінде ЖИ қолдану дағдыларын меңгерген.
- Ақпараттық сауаттылықты, жаңа ақпараттық-коммуникациялық технологиялармен жұмыс істеу қабілетін көрсетеді, дін тарихын, діни қызметті, діни сананы зерттеудегі цифрлық технологиялардың рөлін талдайды, дінтану процесінде ЖИ мүмкіндіктерін пайдаланады және тиісті дінтану тұжырымдамаларын тұжырымдайды.
- Әлемдік және қазақстандық дінтанудың негізгі тұжырымдамалары, дінтану білімінің дамуының негізгі кезеңдері мен нысандары, діннің мәдениет жүйесіндегі орны, оның қоғамдағы функциялары туралы базалық білімді көрсетеді.
- Діннің әлеуметтік институт ретіндегі ерекшеліктері, оның қоғамдық өмірдің түрлі салаларымен өзара байланысы, мемлекеттік-конфессиялық қатынастардың ерекшелігі туралы базалық білімді көрсетеді және Қазақстандағы діни қызметке әсер ететін әлеуметтік факторларға өз бетінше зерттеулер жүргізе алады.
- Діни негізде жанжалдардың алдын алуға, конфессияаралық келісім мен діни төзімділіктің қазақстандық моделін одан әрі жетілдіруге бағытталған теориялық және қолданбалы зерттеулер жүргізеді, сараптамалық қорытындылар әзірлейді.
- Діни философияның негізгі бағыттарын, діни білім беруді қалыптастырудың әлеуметтік-тарихи және әлеуметтік-мәдени жағдайларын, діни білім берудің ғылыми негіздері мен әдістері, дін саласындағы мемлекеттік заңнама, діни экстремизмнің алдын алу жолдары саласындағы кәсіби білімнің ерекшеліктерін түсінуді біледі.
- Қоғамда дін туралы ғылыми түсініктерді тарату, адамның өзінің діни көзқарастарына қатысты әлеуметтік жауапкершілігін қалыптастыру, діни экстремизмге қарсы іс-қимыл саласындағы тиімді мемлекеттік саясатты іске асыру бойынша дінтану білімінің маңызын негіздеу үшін кәсіби білімді қолданады.
- Теориялық және практикалық білімдерін оқу саласындағы оқу, практикалық және кәсіби мәселелерді шешу үшін қолданады. Діни қатынастар және діни қызмет саласында ғылыми тәсіл әдіснамасын, ғылыми қоғамдастық, діни конфессиялар, халықтың әртүрлі әлеуметтік топтары өкілдерімен дін мәселелерін талқылауда пікірталастарды ұтымды жүргізу дағдыларын пайдаланады.
- Дәстүрлі және дәстүрлі емес діндердің қалыптасуы мен дамуының әлеуметтік-тарихи және әлеуметтік-мәдени жағдайлары туралы кәсіби білімін көрсетеді, Қазіргі әлемдегі дін дамуының негізгі үрдістерін талдай және болжай алады.
- Төзімділік мәдениетін қалыптастыруға, конфессияаралық үнқатысу мен қазақстандық қоғамдағы рухани келісімге жағдай жасау үшін діни қатынастар мен діни іс-әрекеттерге қатысушылармен тікелей өзара іс-қимыл жасау үшін қажетті ұсыныстарды әзірлейді.
- Әртүрлі діни көзқарастардың өкілдерімен сындарлы өзара іс-қимыл жасау, діни және діни емес дүниетаным өкілдері арасында диалогты ұйымдастыру үшін қазіргі заманғы діни процестердің сипаты, діни ілімдердегі, теологиядағы, діни қызметтегі өзгерістер заңдылықтары туралы кәсіби білімді қолданады.