Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02202 6B02202-Дінтану в ҚарМУ Е.А.Бөкетов

  • Ойлау мәдениеті
    Несиелер: 5

    Теориялық білім мен ойлау мәдениеті құндылықтары, ойлау қызметін ұйымдастыру, жаңа әлеуметтік шындықтарда аса маңызды болып табылатын қандай да бір қызмет түрінің алдын алу. Зиялы қызметті жетілдіру әдістері . Ойлау мәдениетінің тұжырымдамалық негізі. Рефлексия ойлау мәдениетін қалыптастырудың негізгі қағидасы ретінде. Дінді зерттеудегі ойлау мәдениетінің құндылықтары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Логика
    Несиелер: 5

    Логиканың пәні мен мәні. Тұжырымдама ойлау нысаны ретінде. Тұжырымдаманың мазмұны мен ауқымы. Тұжырымдаманың түрлері. Тұжырымдардың өзара байланысы. Тұжырымдамамен логикалық операциялар. Соттың жалпы сипаттамасы. Сот шешімдерінің түрлері. Ресми логиканың негізгі заңдары. Кіріспе, оның құрылымы мен түрлері. Дәлелдер және мәлімдеулер. Дәлелдемелер тұжырымдамасы және оның құрылымы. Дәлелдің түрлері. Терістеу тұжырымдамасы. Оның жолдары мен әдістері. Дәлелдеме тезисіне қатысты логикалық ережелер мен қателер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Риторика
    Несиелер: 5

    Тіл және мәдениет туралы жалпы сұрақтар, риторика тақырыбы және философиялық білім тұрғысынан орны, риторика құрамы мен мазмұны.Өнертапқыштық жүйе, автордың имиджі, сөз сөйлеу этикасы, көрерменнің құрылымы, риторикалық аргументтің құрылымы оның материалдық және логикалық аспектілері, дәлелді дәлелдерді табу және құру әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мифология
    Несиелер: 5

    Мифтердің шығужәне пайда болуының мәдени-тарихи негіздері. Мифологияның діни құбылысы, табиғаты, мәні, ерекшеліктері. Негізгі мифологиялық сюжеттер мен олардың әртүрлі діндерде көрсетілу ерекшелігі. Космогониялық мифтер. Күнтізбе мифтері. Құдайлар мен кейіпкерлер туралы мифтер. Эсхатологиялық мифтер. Әр түрлі ұлттардың мифологиясында мотивтердің параллельді дамуы. Байланыс және мифологиялардың ұлттық сәйкестігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Діндер тарихы
    Несиелер: 4

    Діннің пайда болуы. Діннің элементтері мен құрылымы. Дінтану, оның ерекшелігі. Сенім ұғымы. Діни идеология және діни психология - екі деңгейлі діни сана, олардың қарым-қатынасы. Діни табынушылық. Діни және мәдени практиканың ерекшелігі. Діндерді жіктеу мәселесі. Критерийлер және жіктеу модельдері. Қазіргі типология: тайпалық, ұлттық-мемлекет, әлем, олардың ерекшеліктері мен сипаттамалары. Мемлекеттік дін ұғымы. Қоғамдағы қоғамның орны. Діннің негізгі әлеуметтік функциялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Саясат және дін
    Несиелер: 6

    Қазіргі әлемдегі дін мен саясаттың өзара әрекеттесуінің жалпы заңдылықтары. Дінмен ұлтшылдықтың қарым-қатынасы, секуляризация дәрежесінің тарихи бірлестік дәрежесіне тәуелділігі. Діни-саяси өзара әрекеттестіктің негізгі моделін (XVII ғасырдың ортасы) және олардың жұмыс істеу механизмін жобалау. Конфессиялық монополияның болуы/болмауы мен қоғамдағы саяси қақтығыстардың даму сипаты арасындағы байланыс. Американдық саяси қайраткер С. Хантингтонның «өркениеттер қақтығысы» туралы гипотезасы туралы пікірталас .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ұлттық діндер: тарихы және қазіргі заман
    Несиелер: 6

    Ұлттық діндердің туындау процесіне әсер ететін факторлар. Қазіргі заманғы ұлттық діндер эволюциясы. Этникалық сипаттағы діни жағдайларды зерттеу әдістерін сипаттамасы. Жеке ұлттық діндердің діни жағдайдағы ұғымы. Конфессияаралық келісімді тұжырымдамасы. Діни толеранттылық - әлеуметтік құндылық және жеке қасиет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ежелгi өркениеттердiң дiндерi
    Несиелер: 6

    Ертедегі діни формалардың пайда болуы мен дамуы статистикада емес, динамикада бір-бірімен тарихи қарым-қатынаста және әлеуметтік қарым-қатынастың өзіндік түрлерінде. Діннің тарихи және мәдени құбылыс ретіндегі түсінігі. Ең көне діндер мен сенімдер. Ежелгі әлемдегі политеизм. Монотеистік діни идеяларды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Еркiн ойлау тарихы
    Несиелер: 5

    Еркін ойлау мен атеизмді дамыту табиғат пен қоғамның қарапайым күштерінен адамзаттың еркіндік дәрежесін арттырудың көрінісі ретінде. Еркін ойлау мен атеизмді ғылыми-техникалық прогреспен байланыстыру. Мәдениетті секулярлық мазмұнның діни формасынан босату үдерісі. Халықтық өнердегі еркін ойлаудың көріністері мен нысандары, моральдық сана, теология мен философия. Еркіндіктің және атеизмнің тұлғаның дамуына әсері. Тұтастай алғанда, еркіндіктің және атеизмнің тарихи түрлері. Біздің заманымызда еркіндікті және

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мораль және дiн
    Несиелер: 6

    Мораль және дін: ұқсастықтар мен айырмашылықтар. Мораль мен діннің қызметі: жалпы және нақты. Діни мораль және оның ерекшеліктері. Руханилықтың мәселелері және өмірдің мәні - мораль мен діннің қиылысу нүктесі. Антикалық ойшылдар мораль мен діннің қатынасының ықтимал нұсқалары туралы. Біртұтастық пен мораль және діннің үйлесімсіздігі мәселесін ортағасырлық түсіну. Қазіргі кезеңдегі адамгершілік пен дін туралы, осы құбылыстардың адам мен қоғам өміріндегі қарым-қатынасы туралы еуропалық ой.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақ халқының рухани мұрасы
    Несиелер: 5

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дiн психологиясы
    Несиелер: 5

    Діннің психологиясы, негізгі мәселелері, басқа психологиялық пәндерменқарым-қатынасы. Дін психология сының әдіснамалық мәселелері (гносиологиялық, аксиологиялықжәнеәдістемелік). Діндізерттеудегі «медициналық материализм» сыныбы (В. Джеймс). Дінпсихологиясыныңдамуыныңтарихикезеңдері (теологиялық, эмпирикалық, психотерапиялықтәсілдер): өкілдеріжәненегізгімәселелері. Дін психология сыныңтеологиялықкезеңі. Ф.Шлейермахер концепция сының негізгі ережелері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Эстетика және діни өнер
    Несиелер: 5

    Эстетика ұғымы. Эстетика ғылым ретінде. Эстетикалық сана құрылымы (эстетикалық сезім, көзқарас, дәм, идеал). Эстетиканың әлеуметтік ғылымдарменбайланысы. Жеке тұлғаның эстетикалық сана-сезімінің принциптері және діннің философиялық түсінігін діни символизмнің эстетикалық құбылысы ретінде түсінудің әмбебап нысаны ретінде және діннің семантикалық өрісін қалыптастыратын белгілерді, рәміздерді, мәтіндерді қалыптастыру заңдарын түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Діни символизм
    Несиелер: 5

    Діни көзқарастың ерекшелігі. Әлемге эмоционалды көзқарасдіншілдіктің негізгі сипаты ретінде. Әлемді бейнелеудегі символ тұжырымдамасыжәне оның рөлі. Әлемнің миф көрінісіндегі символизм. Әлемнің діни көрінісіндегі символизм. Символдардың қасиетті сипаттамалары. Әртүрлі діни ілімдердегі діни символизмнің ерекшелігі. Әлемдік діндердің діни рәміздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 5

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сопылық
    Несиелер: 4

    Суфизм құбылысының шығу тегі мен эволюциясы мәселелері, суфизмді исламдағы басқа да үрдістермен салыстырмалы талдау. Ислам тарихында және қазіргі әлемде суфизмнің рөлі. Исламдағы аскет-мистикалық тенденциялардың пайда болуы және дамуы.Орта ғасырдың танымал араб-мұсылман ойшылдарының суфизм теориясы мен практикасын дамыту. Суфизмдегі негізгі мектептер мен тенденциялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Буддизм
    Несиелер: 4

    Буддизмнің әлемдік дін ретіндегі ерекшеліктері. Буддизмнің әлеуметтік-мәдени негіздері. Буддизмніңілімдерінқалыптастыруда Сиддхарха Гаутаманың рөлі. Өмір сүрудің негізі ретінде азаптың көрінісі. Буддизмнің төрт шынайы ақиқаты. Сегіз жол және оны іске асыру жолдары. Буддизмнің медитативтік практикасы. Буддизмнің діни иерархиясы. Бодхисатв культі. Буддизмнің заңдары. Буддизмнің дамуындағы тарихи үрдістер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Рухани жаңғыру
    Несиелер: 5

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қолданбалы бизнес
    Несиелер: 5

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дін философиясы
    Несиелер: 4

    Дін философиясының пәні. Дін философиясының негізгі мәселелері. Діннің тұжырымдамалық анықтамалары. «Сенім мен білім» мәселесі. Философиялық түсінуге діни сенім. Орташа рационализм. Фидеизм. Фидеизмнің философиялық нұсқалары. Діннің мәдениетіндегі үш рөлі. Космоптикалық және социоцентристік діндер және оларды мәдениетте өзара байланыстыру. Діни білім принциптері және тарихтың мәнін жаңартып отыру. Болашақ әмбебап мәдениеттің діни идеясы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дін феноменологиясы
    Несиелер: 5

    Философия және дінтану әдістемесі жүйесіндегі діннің феноменологиясының маңызы мен орны. «Феномен» анықтамасы, оның пәннен және түсініктен айырмашылығы. Феноменологияның міндеттері, феноменологиялық әдіс құндылығы. Гуссерлдің идеяларының діннің қазіргі феноменологиясында дамуы.Діннің феноменологиясын бағдарламалық қамтамасыз етуді құру. Діннің Құдайдыңболуы немесе болмауы проблемасын есепке алмай зерттеу.Дін феноменологиясы және дін тарихы; дінфеноменологиясы және дін философиясы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дін әлеуметтік институт ретінде
    Несиелер: 5

    Діни нанымдардың пайда болуы мен дамуының әлеуметтік негіздері туралы тұжырымдамалық идеялар. Қоғамдағы діни институттарды қалыптастыру. Қоғамның қоғамдық ұйымындағы діннің рөлі. Діни көзқарастың негізгі әлеуметтік идеялары. Христиандықтың, Исламның, буддизмнің әлеуметтік идеясының тарихы. Қазіргі христиан дінінің әлеуметтік доктринасы. Қазіргі заманғы буддизмнің әлеуметтік доктринасы. Заманауи исламның әлеуметтік доктринасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Толеранттылық мәдениеті
    Несиелер: 5

    Толеранттылықтың семантикалық аспектілері. Төзімділік пен түсіністік. «Төзімділік» түсінігі. Түсіністік идеясымен толеранттылық идеясының қатынасы.Ауызша және мінез-құлыққа деген төзімділік. Төзімділік саласы: тұрмыстық, физиологиялық, жасы. Діни, нәсілдік төзімділік. Этникалық толеранттылық - бұл басқа мәдениетті түсіну. Қазіргі адамның толерантты мінез-құлқы моделі. Төзімділік мәдениетін қалыптастырудағы Қазақстанның тәжірибесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Діни антропология
    Несиелер: 5

    Діни антропология. Дінніңантропологиясы. Діниантропологиялықілімдердіңтүрлері. Антроподициямәселесі. Христиандық, ислам жәнеиудаизмдегіадаммәселесінтүсінуерекшелігі. Дінитәжірибеніңжәнеоныңалуантүрлілігініңпсихологиялықбайланыстары. Дінирәсімніңпсихологиялықфакторлары. Ритуальдыжәненевроздар. Эдиптіңкешені. Таңба, миф жәнедогмалар. Дінитәжірибеніңпсихологиясы. Қазіргізаманғыдінижәнефилософиялықантропологияныңнегізгіидеялары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дін әлеуметтануы

    Діннің социологиясының ерекшелігі - ғылыми пән. Дін әлеуметтануының пайда болуының негізгі идеологиялық алғышарттарын қалыптастыру. Дінге әлеуметтанушылық қатынасының ерекшелігі. Дінтану ғылымы жүйесінде діни әлеуметтану. Дін коммуникативті жүйе ретінде; әлеуметтану және діннің психологиясы. Дін әлеуметтануы әлеуметтану жүйесіндегі білімдерде, оның басқа әлеуметтік пәндермен, әлеуметтанудың жалпы теориясымен ара-қатынасы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ғылым және дін
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік сананың нысаны ретінде дін мен ғылымның өзара әрекеттестігі мен өзара байланысын теориялық талдау. Ғылым және діннің теореткалық талдауы ұтымды және ұтымды емес типтері ретінде, дін мен ғылым ерекшелігі қоғам санасы ретінде, діни және әлеуметтік институттар байланысы ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Христиандық теология

    Христиандықтың пайда болуының тарихи кезеңі. Христиандықтың таралуы . Христиандықтың мәдени ерекшеліктері. Қазақстан тарихындағы христиандық. Қазіргі Қазақстандағы христиандық, эпистемологиялық функциясында қабылданған философия тарихы мен дін тарихы тұрғысынан христиандық теологияға көзқарас. Христиандық теология тақырыбын анықтау, діни мәдениет әлеміндегі христиан теологиясының орны, құрылымы мен функцияларын түсіндіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Діни және діни емес көзқарастар сұхбаты
    Несиелер: 5

    Әлемдік көзқарас тұжырымдамасы. Идеологиялардың тарихи түрлері. Діни көзқарастың мәні, негізгі сипаттамалары, діни көзқарастардың ауқымы. Діни көзқарастың пайда болуы мен негізгі ерекшеліктері. Орынды және орынды емес дәлелдерді Құдайдың пайдасына талдау. Діни және діни емес дүниетанымдық сұхбаттардың негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Діннің пайда болуындағы әлеуметтік детерминанттар
    Несиелер: 5

    Діннің пайда болуының әлеуметтік тамыры. Діннің әлеуметтік қызметі. Қоғамдағы қоғамдық діннің рөлін түсіндірудің негізгі идеологиялық принциптері. Діни ұйымдардың түрлері. Мемлекеттік-конфессиялық қатынастар. Қазіргі Қазақстанның діни қатынастарды реттеудегі тәжірибесі. Қазақстан Республикасының дін туралы мемлекеттік заңдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дiни ментальдықты зерттеудің талдау әдістері
    Несиелер: 5

    Діндерді зерттеудің әлеуметтік-психоаналитикалық әдістерін оқшаулау және талдау . Дінді зерттеудің салыстырмалы әдісі. Діни зерттеудің функционалдық әдістерінің ерекшелігі. Дінтанудың социологиялық әдіс ерекшелігі. Дінді оқытудың феноменологиялық әдісі. Діннің идеографиялық талдау әдісі. Діни процестерді ғылыми талдау және болжаудағы қазіргі заманғы үрдістер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Философиядағы Құдай мәселесi
    Несиелер: 5

    Құдай құбылысына теориялық көзқарасты қалыптастыруды зерттеу. Философиялық және діни білімді жүйелеу. Негізгі теологиялық ұғымдардың философиялық аспектілеріне салыстырмалы талдау. Теология, философия, философиялық және діни антропологияның байланысын және ерекшеліктерін анықтаңыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазiргi әлемдегі діндер эволюциясы
    Несиелер: 5

    Діннің эволюциясы туралы түсінік. Діннің эволюциясын кең мағынада түсіну. Evolution - объективті тарихи процесс. Мәдени эволюция және діннің орны. Діннің эпистемологиясы мен эволюциясы. Діннің эволюциясын ғылымның дамуы мен адамдардың өмір салтын өзгертуімен байланыстыру. Діни саладағы эволюциялық және революциялық процестер. Діннің плюрализм жағдайындағы эволюциясы. Діннің монополиясына қарағанда әлеуметтік және жеке өмірді басқарудағы плюрализм жағдайы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бұқаралық мәдениеттің теориясы
    Несиелер: 5

    «Бұқара» әлеуметтік тұжырымдама ретінде. Қоғамды қалыптастыру және дамыту, оның сипаттамалары. 20 ғасырдың ойшылдары «бұқара адамы» туралы және оның пайда болу себептері туралы. Бұқаралық қоғамның жаңа тұжырымдамалары. Жаппай мәдениет теориясының қалыптасу кезеңдері. Сипаттамалық ерекшеліктері.Қолжетімділік және қайталану мүмкіндігі. Коммерциялық сипаттама. Негізгі бағыттар мен жанрлар. Әлеуметтік дамудағы бұқаралық мәдениеттің рөлін бағалаудағы айырмашылық. Бұқаралық мәдениеттің негізгі бағыттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дiни философия
    Несиелер: 5

    Дін философиясы пәні. Дін философиясының негізгі мәселелері. Діннің концептуалдық анықтамаларының әртүрлілігі. Ежелгі Қытайдағы философияны қалыптастыру және дамыту. Конфуцианизм философиясы. Даосисттік философия. Ежелгі Үндістандағы философияны қалыптастыру және дамыту. Буддизм философиясы. Еврей философиясы. Православиелік философия. Католиктік философия. Протестанттық философия. Ислам философиясы. Сенімсіз және синкретикалық діни философия.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Исламдық теология

    Исламның туындауының тарихи алғышарттары. Исламның таралуы. Исламның мәдени ерекшеліктері. Қазақстан тарихындағы Ислам.Қазіргі Қазақстандағы Ислам. Ислам теологиясының мағынасы мен маңызы. Ислам теологиясының қалыптасуы және даму ерекшеліктері. Ислам мәдениетіндегі теологияның орны мен рөлі. Исламның негізгі қағидалары. Исламдағы философиялық және заң мектептері. Исламның әлеуметтік доктринасы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлеуметтiк конфликтология
    Несиелер: 5

    Конфликтология тақырыбы, функциясы және құрылымы . Әлеуметтік қайшылықтар мен әлеуметтік жанжалдар. Әлеуметтік жанжалдың құрылымы. Әлеуметтік конфликтологияның жіктелуі (типологиясы). Әлеуметтік конфликтология көздері, себептері мен мақсаттары. Әлеуметтік жанжалдардың (туудың, дамудың, шешілудің) жұмыс істеу механизмі мен динамикасы. Қақтығыстар әлеуметтік жүйелердің ерекшелігі ретінде. Әлеуметтік дамудағы әлеуметтік қақтығыстардың функциялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Библия мәтіндерін талдау мәселесі
    Несиелер: 5

    Діни көзқарас тұрғысынан Киелі кітаптың пайда болуы. Христиандықтың мәнін түсіну үшін Киелі кітаптың құндылығы. Киелі мәтіндерді түсіндірудің негізгі мәселелері. Киелі кітаптың мазмұны, құрылымы, негізгі бөлімдері. Ескі өсиет, оның онтологиялық және креационистік негіздері. Жаңа өсиет. Киелі кітап тарихы. Киелі кітапты зерттеудегі негізгі теологиялық және ғылыми көзқарастар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлемдік мәдениет тарихы
    Несиелер: 5

    Әлемдік мәдениет материалдық және рухани саладағы адам жетістіктерінің жиынтығы ретінде. Әлем мәдениетінің құрылымы: әлем мәдениеті тұтастай алғанда, әлемдік мәдениет дәйекті мәдени дәуірдің жиынтығы, сонымен қатар, белгілі бір уақыт кезеңінде белгілі бір халықтар мен елдердің мәдениеті, тарихи дамуындағы белгілі бір мәдениет (этникалық және ұлттық мәдениет). Әлем мәдениетін дамытудағы негізгі тарихи дәуір және олардың мазмұны.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дін туралы мемлекеттік заңдар
    Несиелер: 5

    Қазіргі Қазақстандағы мемлекет пен діни ұйымдардың өзара қарым-қатынасының негізгі. Мемлекеттік-конфессиялық қатынастар теориясының негіздері. Мемлекет пен діни ұйымдардың өзара қарым-қатынас тарихы. Қазақстандағы діни бірлестіктер қызметінің құқықтық негіздері. Діни ұйымдардың қызметін реттейтін Қазақстан Республикасының Негізгі заңнамалық актілері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстан дiндерi
    Несиелер: 5

    Ежелгі Қазақстанның діндері. Ежелгі Қазақстанның таза орындары. Орта ғасырдағы Қазақстандағы діндердің өзара әрекеттесу. Қазақстанда исламның ерекшеліктері. Қазақстан аумағындағы христиандық. Қазіргі Қазақстандағы дәстүрлі және дәстүрлі емес діндер. Әлемдік және дәстүрлі діндер лидерлерінің Қазақстандағы заманауи діни ахуалды қалыптастырудағы съездерінің рөлі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Адамдық фактор және Қазақстанның инновациялық дамуы
    Несиелер: 5

    Инновацияның табиғаты мен мәні. Инновациялық процестер туралы ғылыми және теориялық идеялардың пайда болуы. Инновациялық дамудың негізгі заңдары. Адами фактордың тұжырымдамасы, оның идеологиялық және методологиялық түсіндірмесі. Қазіргі Қазақстан қоғамы: дамудың негізгі бағыттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Діни экстремизмнің алдын алу
    Несиелер: 5

    Экстремизм қоғамдық өмірдің феномені ретінде. Діни экстремизм тұжырымдамасы. Діни экстремизмнің табиғаты мен мәні. Діни экстремизм көріністерінің түрлері мен түрлері. Дін мен саясатты біріктіру. Діни экстремизмге қарсы тұрудың философиясы мен әдістемесі. Діни төзімділіктің қазақстандық үлгісі діни экстремизмнің алдын алу үшін негіз болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазiргi дiни қозғалыстар мен культтер
    Несиелер: 5

    Діни сананың қазіргі заманғы себептері: гносеологиялық, психологиялық, әлеуметтік, моральдық. Қазіргі заман мәдениетіндегі дін орны. Қазіргі әлемдегі діни идеялардың рөлі мен маңызы. Синкреттік дін тұжырымдамасы. Қазіргі заманғы агностицизм. Неоориентелистік ағымдар. Теософия. Бахайизм және оның ілімдері. Секта тұжырымдамасы. Шіркеусіз сенушілер. Психология және қазіргі сектанттықты анықтау. Тоталитарлы діни секталар. Қазіргі заманғы сотериология. Рон Хаббард дианетикасы. Саентология жәнеоның постулаттары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дiнтанудың ғылыми негiздері және оқыту әдiстемесі
    Несиелер: 5

    Әдіснама, әдіс және әдістема ұғымдарының қатынасы. Дін туралы ғылыми білімді оқыту әдістерінің жиынтығын зерттейтін пән ретінде дінді оқыту әдістемесі.Әдістемеоқыту немесе зерттеу әдістерінің жиынтығы ретінде. Дінтанудың теориялық және тәжірибелік негіздерін оқыту саласындағы білім жүйесі. Дінтану теориясы мен практикасы бойынша сабақтарды ұйымдастыру және өткізу әдістерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәдени антропология
    Несиелер: 5

    Мәдени антропологияны тәуелсіз білім саласына бөлудің мәдени, әлеуметтік, теориялық негіздері. Мәдени антропология, этнология, мәдениеттану , әлеуметтік философияның өзара байланысы. Әлем халықтарының мәдениеттерінің алуандығы. Адам туралы білімнің ерекшелігі. Ғылымдағы мәдени антропология, оның ерекшелігі. Мәдени антропологиядағы әдістердің ерекшеліктері. Функционализм B. Малиновский. Функционализмде мәдениет ұғымы. Этнология және әлеуметтік антропология А. Раддлиф-Браун .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ мәдениетiнiң тарихы
    Несиелер: 5

    Мәдениет әлеуметтік құбылыс ретінде. Қазақ мәдениетінің пайда болуы. Ежелгі түріктердің мәдениет тарихы. Қазақстанның ортағасырлық мәдениеті, оның сабақтастығы мен өзара ықпалы. Дәстүрлі қазақ мәдениеті. 18-19 ғасырдағы қазақ мәдениеті. 19 ғасырдың екінші жартысы - 20 ғасырдың басындағы қазақстандық ғалымдар. Кеңестік кезеңдегі Қазақстанның мәдениеті. Қазақстан Республикасының мәдениет саласындағы мемлекеттік саясаты. Қазіргі кинотеатр.Қазіргі заманғы театр.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстандағы қазіргі діни жағдай
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы Қазақстандағы діни ағымдар, ұйымдар, қауымдастықтардың типологиясы. Діни ұйымдар мен олардың қазіргі заманғы әлеуметтік процестердегі рөлі. Қоғамдағы діни радикализм мен экстремизмге қарсы әрекет. Қазақстандағы діни төзімділік. Діни саладағы Қазақстанның мемлекеттік саясатының негізгі бағыттары. Конфессияаралық келісімжәне діндер сұхбатының қазақстандық моделі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Адам капиталы қалыптасуының рухани негіздері
    Несиелер: 5

    Адами капитал теориясын қалыптастыру. Рухани даму тұжырымдамасы және оны тұжырымдамалық түсіндіру. Постиндустриалды қоғамдағы адами капитал және рухани өндіріс саласы. Адам капиталын қалыптастырудың пәндік-объективті парадигмасы және оны сынау. Адами капиталды қалыптастырудағы субъект-субъекттік парадигманың негізгіпринциптері. Білім беру жүйесіндегі адам капиталын қалыптастыру. Адам капиталын қалыптастыруға белсенділік көрсету .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Қоғамдық сананы жаңғыртудың негізгі бағыттарын жүзеге асыруға ықпал ететін Қазақстанның қазіргі заманғы тарихының, философияның, қолданбалы экономикалық, заң, жаратылыстану-ғылыми пәндердің өзекті білімдерін көрсетеді.

  • Код ON2

    Қоғам туралы біртұтас жүйе және адам, қазіргі қоғамдағы рухани процестердің рөлі, жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау саласындағы Тараптардың құқықтық мүдделері, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік жағдайлары, адам мен табиғи ортаға зиянды және қауіпті факторлардың әсері. Өзінің кәсіби қызметінде қазіргі қоғамның бәсекеге қабілеттілік, прагматизм, өзара түсіністік, төзімділік және демократиялық құндылықтарының басымдықтарында өзінің азаматтық ұстанымын бекітеді.

  • Код ON3

    Әлеуметтік, саяси, мәдениеттанушылық, психологиялық салалардың біртұтас жүйелі бірлігі ретінде қоғам туралы, Адам және оның топтық мінез-құлқы туралы Әлеуметтік-саяси ғылымдарды талдау және зерттеу пәні ретінде, қазіргі заманғы қоғамдардың әлеуметтік-саяси дамуының бағыттары мен бағыттары туралы білімді меңгерген.

  • Код ON4

    Кәсіби міндеттерді шешуге үш тілде ауызша және ауызша емес нысанда еркін және оңай сөйлесуге қабілетті. Мәдениетаралық диалог тұрғысынан объективті түсіндіру және сыни бағалау тәсілдерін меңгерген. Ақпаратты және құбылыстарды талдайды, өңдейді, жинақтайды және жаңғыртады; оқытылатын тілдің әлеуметтік таңбаланған тілдік бірліктерін дұрыс қолданады.

  • Код ON5

    Қоғамның дамуындағы акт ерекшеліктерін, ДК аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етуді, желілік, мультимедиялық және интернет-технологияларды, негізгі Smart және Е-технологияларды біледі және әртүрлі қызмет түрлерінде АКТ пайдалану дағдыларын меңгерген.

  • Код ON6

    Әлемдік және қазақстандық дінтанудың негізгі тұжырымдамалары, оның негізгі авторлары, қазіргі әлемдегі діннің даму негізгі тенденцияларын түсіндіруде дінтану білімдерініңт мүмкіндіктерін түсіну туралы негізгі білімдерін көрсетеді. Батыс және Шығыстың діни ойларының ерекшеліктері, түрлі дәстүрлер мен қазіргі жағдайларда діни тәжірибе феномені ғылыми дінтану позициясы жағдайында түсіндіру үшін дінтану білімін дамытудың негізгі кезеңдері мен формалары туралы білімді қолданады.

  • Код ON7

    Қоғамның рухани дамуы тенденциясын ғылыми жолдау және діни қызмет пен діни қатынастар саласында тиімді басқаруды жасау ұсыныстарын ұсыну мақсатында дінтанулық, философиялық, әлеуметтік-саяси және ғылыми әдебиеттер талдайды. Дін, оның психологиялық, феноменологиялық және басқа интерпретациялары туралы теориялық көрінісінің даму тарихы туралы өзіндік зерттеулер жүргізеді; дүниетанымдық негіздер, дін құрылымы, оның қоғамдағы функциясы мен мәдениет жүйесіндегі орны.

  • Код ON8

    Діннің ерекшеліктері әлеумтеттік институт туралы дінтану зерттеулерінің негізгі тарихи және қазіргі бағыттары туралы негізгі білімдерді, оның қоғамдық өмірдің түрлі салаларымен ара-қатынасы және Қазақстандағы діни қызметке әсер ететін әлеуметтік факторлар ерекшелігін түсінуді көрсетеді. Алынған білімді діннің әлеуметтік мәртебесі туралы әртүрлі діни ұғымдарға салыстырмалы талдау жүргізу, мемлекеттік-конфессиялық қарым-қатынастардың негіздерін анықтайды.

  • Код ON9

    Діни негізде конфликттерді болдырмау, конфессияаралық келісімді және діни төзімділіктің қазақстандық моделін одан әрі жетілдіру бойынша теориялық тұжырымдамаларды және практикалық ұсыныстарды әзірлейді. Діни ілімдер қалыптастырудың әлеуметтік факторларын, дүниетанымдық бейбітшілік туралы идеялардың ерекшелігін ескере отырып, әлеуметтік қарым-қатынас тұрғысынан діни қызмет сарапшысы ретінде қызмет етеді.

  • Код ON10

    Діни философияның негізгі бағыттарын, діни білім беруді қалыптастырудың әлеуметтік-тарихи және әлеуметтік-мәдени жағдайларын, діни білім берудің ғылыми негіздері мен әдістері, дін саласындағы мемлекеттік заңнама, діни экстремизмнің алдын алу жолдары саласындағы кәсіби білімнің ерекшеліктерін түсінуді біледі.

  • Код ON11

    Қоғамда дін туралы ғылыми білімді тарату, адамның діни нанымына қатысты әлеуметтік жауапкершілігін сезінуіне ықпал ету, талдау жасау мүмкіндіктері туралы зерттеу жүргізу үшін алынған білімді қолданады. Білім беру жүйесіндегі діни зерттеулерді зерттеудің маңыздылығына, діни экстремизмге қарсы тұру саласындағы мемлекеттік саясаттың тиімділігіне әсері туралы тәуелсіз ұстанымды бекітеді.

  • Код ON12

    Діни зерттеулердің тиімділігін одан әрі жетілдіру мақсатында діни қатынастар мен діни қызмет салаларында ғылыми көзқарастың әдіснамасын қолданады. Діни мәселелерді талқылауда ғылыми қауымдастықтың өкілдері, діни конфессиялар және әртүрлі әлеуметтік топтар арасында сөйлеу, дискуссия, полемика пен пікірталастың негізгі дағдыларына ие.

  • Код ON13

    Діни қозғалыстардың қалыптасуы мен дамуының әлеуметтік-тарихи және әлеуметтік-мәдени жағдайлары мен діни көзқарастың ерекшеліктерін түсіну, ислам және христиан дінінің, қазіргі заманғы діни қозғалыстар мен діндердің негізгі ұстанымдары тұрғысынан кәсіби білімдерін көрсетеді. Алынған білімді дәстүрлі және дәстүрлі емес діндердің теологиялық доктриналарына салыстырмалы талдау жүргізу, заманауи діни ағымдардың ерекшеліктерін өз бетімен анықтауға пайдаланады.

  • Код ON14

    Төзімділік мәдениетін қалыптастыруға, конфессияаралық үнқатысу мен қазақстандық қоғамдағы рухани келісімге жағдай жасау үшін діни қатынастар мен діни іс-әрекеттерге қатысушылармен тікелей өзара іс-қимыл жасау үшін қажетті ұсыныстарды әзірлейді.

  • Код ON15

    Заманауи әлемдегі секуляризация процестерінің ерекшеліктері, қазіргі заманғы діни процестердің сипаты, догмалар, теология, діни қызмет түрлерінің өзгеру ерекшеліктері туралы сараптамалық қорытындылар береді. Діни және діни емес дүниетанымдық пікір алмасу өкілдерінің арасындағы диалогты ұйымдастырып, адамдар арасындағы қарым-қатынастың негізгі дағдыларына ие және дәстүрлі және дәстүрлі емес діни конфессиялар өкілдерімен жұмыс істейді.

Top