Қолданыстағы білім беру бағдарламасы 6B11223 Қоршаған ортаны қорғау және өмір тіршілігінің қауіпсіздіг в Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

  • Діни және этникалық толеранттық негіздері
    Несиелер: 5

    Пән мамандарды әлеуметтік-гуманитарлық дайындау бағдарламасына кіреді. Пәнді оқыту барысында мәдени аренадағы құндылықтарға, идеяларға шолу жасалады, әлемдік дін канондарына қатысты компаративистік көзқарас жүргізіледі,қазіргі діни-өркениетті динамикада тұлғаның рөлі талданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    "Мамандыққа кіріспе" пәні таңдалған мамандықтың негізгі ұғымдары мен анықтамалары бойынша сабақтарды ұйымдастыру мен өткізудің негізгі мәселелерін зерделеуді қарастырады. Бұл пәнді оқу мақсаты студенттерді таңдаған мамандықпен, оқу бағдарламасымен, кәсіби дайындыққа қойылатын негізгі талаптармен таныстыру. Студенттерді мамандықтардың негізгі құжаттары мен жоспарларымен, сондай-ақ ақпарат көздерімен жұмыс істеу және іздеу ережелерімен таныстыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және өмір тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 3

    Пәнді игерудің мақсаты: студенттердің пәнаралық ғылым ретінде экология және ЖЖ туралы, табиғат пен қоғамның өзара байланысы туралы қазіргі заманғы түсініктерін қалыптастыру; білім алушыларды терминологиямен, Экологияның негізгі түсініктері мен заңдарымен таныстыру. нақты аймақтағы және жалпы биосфераға антропогендік әсер ету рөлін зерттеу. экологиялық қауіп факторларын және олардың адам денсаулығына әсерін зерттеу; білім алушылар тұлғасының экологиялық мәдениеті мен жаңа экологиялық санасын қалыптастыру; білім алушыларды қоршаған ортаны қорғау мәселелерінде мектеп және мектептен тыс жұмысты ұйымдастыру ерекшеліктерімен таныстыру. Жа��атылыстану ғылымдары жүйесіндегі Экология және БЖ және оның құрылымы. Биосфера жаһандық экожүйе ретінде. Қазіргі заманғы экологиялық мәселелер. Қазіргі биосфераны сақтаудың жолдары мен әдістері. Тірі табиғаттың гендік қоры. Қызыл кітаптар. Тұрақты даму бағдарламасы. Экологиялық білімнің педагогикалық негіздері. Қоршаған ортаны қорғау мәселелерінде мектеп және мектептен тыс жұмыстарды ұйымдастыру. Жаңа экологиялық сананы қалыптастыру. Экологиялық білім берудің сабақтан тыс формалары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 3

    "Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері" Қазақстан Республикасының 2015-2025 жылдарға арналған сыбайлас жемқорлыққа қарсы стратегиясын зерделеуге ұсынылған курс. Курстың негізгі мақсаты-сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекет ету бойынша білім жүйесін қалыптастыру және сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 3

    Пән экономикалық ғылымның даму кезеңдерін, меншік формалары мен заңды аспектілерін, баға құру механизмдерін қарастырады. Шағын кәсіпкерліктің және экономиканың дамуының рөлі сипатталған. Кәсіпкерлік қызметті қаржыландыруды ұйымдастыруға және кәсіпкерлердің несиелік ұйымдармен өзара іс-қимылына ерекше назар аударылды. Қазіргі адам Экономикалық теория мен практика туралы түсінікке ие болуы керек. Экономиканы зерттеу керек, өйткені біздің өміріміз табиғат заңдарынан кем емес экономикалық заңдарға байланысты.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мониторингтің типтері мен принциптері
    Несиелер: 5

    Тірі организмдер мен табиғи ортаның өзара іс-қимылының негізгі заңдылықтары, жалпы экологиялық жүйелер мен биосфераның қызмет ету принциптері туралы түсініктерді қалыптастыру, мониторинг түрлері, табиғат жағдайын бақылау жүйесін ұйымдастыру кезіндегі жүйелі тәсіл. Бақылауларды, практикалық тәжірибе мен экспериментті жалпылау. Антропогендік қызметтен туындаған теріс әсерлерді анықтау, анықтау, алдын ала болжау және алдын алу; қоршаған ортаға мониторинг жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Химия
    Несиелер: 5

    Химиялық және физикалық процестерді, реакцияларды, өзара әрекеттесулерді зерттеу. Химиялық талдау жүргізу туралы қазіргі заманғы түсініктер; қоршаған ортаны қорғаудың химиялық негіздері; заттарды сәйкестендірудің қазіргі заманғы әдістері, Талдаудың физика-химиялық әдістері. Антропогендік әсердің әсерінен химиялық элементтер мен заттардың түрленуі. Негізгі ластаушы заттар және олардың химиялық қасиеттері, биосферадағы ластаушы заттардың аккумулятивті қасиеттері. Жануарлар мен адам организмінде улы заттардың жиналуының әсері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қоршаған орта химиясы
    Несиелер: 5

    Химиялық эксперимент техникасының негіздерін; қоршаған ортаны қорғаудың экологиялық проблемалары мен химиялық негіздерін; заттарды сәйкестендірудің қазіргі заманғы әдістерін, талдаудың физика-химиялық әдістерін білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экологиялық мониторинг
    Несиелер: 5

    Қоршаған ортаға әсерді бағалауды зерттеу, табиғи ортаның ластануын нормалау және азайту, қоршаған ортаны қорғау. Табиғи ортаға антропогендік әсер ету дәрежесін анықтау; биологиялық және экологиялық мониторинг бойынша зертханалық зерттеулер әдістерінің көмегімен жергілікті, өңірлік, жаһандық деңгейлерде табиғи ортаның сапасын талдау және анықтау; ақпараттық деректерді түсіндіру және оларды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Физика
    Несиелер: 4

    "Физика" пәні техника және технология саласындағы бакалаврлардың кәсіби қызметінің фундаментальды базасын құру және теориялық дайындықтың негізі болып табылады, сонымен қатар олардың ғылыми дүниетанымы мен құзыреттілігін қалыптастырады. Берілген пәнді оқу нәтижесінде студенттер: студенттердің ғылыми ойлауын қалыптастыру, әртүрлі физикалық ұғымдардың, заңдардың, теориялардың қолданылу шекараларын дұрыс түсінуін және зерттеудің эксперименталды әдістері арқылы алынған нәтижелердің нақтылық дәрежесін бағалай білуін қалыптастыру.; кәсіби міндеттерді шешу біліктілігінің негізі ретінде физикалық есептерді шешудің тәсілдері мен дағдыларын меңгеру; түрлі ф��зикалық құбылыстарға эксперименталдық зерттеулер жүргізудің бастапқы дағдыларын қалыптастыру; физикалық жағдайларды моделдей білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби-бағдарланған шет тілі
    Несиелер: 4

    Мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру; аудармашылық құзыреттілікті қалыптастыру; оқылатын темитика мен қарым - қатынас сферасының мазмұнын барабар көрсететін видио-және аудиоматериалдардың тең түпнұсқалық мәтіндерін пайдалану; қарым-қатынас пен сөйлеу темитикасының қоғамдық-саяси, әлеуметтік-мәдени және оқу-кәсіби саласы шеңберінде өзге тілді қарым-қатынастың базалық дағдыларын жетілдіру. Қарым-қатынас саласы: әлеуметтік, қоғамдық-саяси, экономикалық және бизнес саласы. Студенттердің белсенді сөздігін 1200 лексикалық бірлікке кеңейту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экологиялық химия
    Несиелер: 5

    Қоршаған ортадағы негізгі органикалық ластағыштардың, токсиканттардың, химиялық элементтердің және олардың қосылыстарының экологиялық қасиеттерін, экологиялық өзара әрекеттесудің химиялық негіздерін білу. Қоршаған ортада өтетін антропогендік және табиғи текті химиялық процестерді талдау; химиялық көрсеткіштер бойынша табиғи ортаның сапасын бағалау; қоршаған ортада ластаушы заттардың тәртібін болжау; биосфераның химиялық ластануының салдарын алдын ала болжау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 4

    "Кәсіби қазақ/орыс тілі" пән болып табылады, оның мазмұнына: тіл жүйесі және тілдің негізгі функциялары; тіл формалары мен түрлерінің жалпы сипаттамасы; ауызша және жазбаша сөйлеудің лингвопсихологиялық сипаттамалары; ауызша коммуникацияның жетекші бірлігі ретіндегі мәтін; мәтіннің негізгі белгілері; тілдің функциялық-мағыналық типтерінің сипаттамасы; тілдің функционалдық стильдері және олардың жалпы сипаттамасы; тілдің ғылыми стилі және оның қызмет ету шарттары; мәтін және дискурс; мәтін мен дискурстың коммуникативтік міндеттері; кәсіби саладағы ауызекі сөйлеу мәдениеті; іскерлік қарым-қатынас түрлері

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Математика
    Несиелер: 4

    "Математика" студенттердің тұлғасын қалыптастыруға, олардың интеллектісін дамытуға және логикалық және алгоритмдік ойлау қабілетіне тікелей әсер ететін пән болып табылады. Пән Математикалық талдау, Ықтималдық теориясы және математикалық статистика, сандық әдістер, компьютерлік цикл пәндерін оқыту үшін базалық болып табылады. Пән қазіргі маманның кәсіби дайындық деңгейін анықтайтын маңызды теориялық және қолданбалы математикалық пәндердің бірі болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қоршаған ортаның мониторингі
    Несиелер: 5

    Экожүйелерді кешенді бағалау үшін экологиялық ақпаратты жинауды ұйымдастыру әдіснамасы мен әр түрлі иерархиялық деңгейлердің мониторингін ұйымдастыру ерекшеліктерін зерттеу. Қоршаған ортаға мониторинг жүргізу және антропогендік факторлардан туындаған биосфера компоненттерінің ластану салдарын болжау және себептерін анықтау, болдырмау бойынша теориялық және практикалық дағдыларды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жаһандық геоэкологиялық мәселелер
    Несиелер: 5

    Жаһандық геоэкологиялық мәселелерді болжауды, адам мен қоршаған ортаға теріс әсерлерді дамытуды, табиғи-ресурстық әлеуетті бағалау мен басқаруды зерделеу, қоршаған ортаны жағымсыз техногендік әсерлерден қорғау шараларын әзірлеу және іске асыру. Экологиялық мәселелер туралы ақпаратты бағдарлау және талдау және оларды шешу жолдарын іздеу, табиғи-техногендік жүйелердің қызмет етуінің геоэкологиялық аспектілерінде, білімді практикалық қызметте қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Аналитикалық химия
    Несиелер: 5

    Қарапайым заттар мен химиялық қосылыстардың құрамы, құрылысы және химиялық қасиеттері туралы білімдерді; заттардың химиялық айналуының заңдылықтарын; заттың сапалық және сандық талдауын жүргізу техникасын, заттарды талдаудың классикалық және қазіргі заманғы әдістерін; эксперимент қою, зертханалық зерттеулерді талдау және бағалау қабілеті; анализ сызбасын қалдыру, заттың сапалық және сандық талдауын жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Математика
    Несиелер: 4

    "Математика" студенттердің тұлғасын қалыптастыруға, олардың интеллектісін дамытуға және логикалық және алгоритмдік ойлау қабілетіне тікелей әсер ететін пән болып табылады. Пән Математикалық талдау, Ықтималдық теориясы және математикалық статистика, сандық әдістер, компьютерлік цикл пәндерін оқыту үшін базалық болып табылады. Пән қазіргі маманның кәсіби дайындық деңгейін анықтайтын маңызды теориялық және қолданбалы математикалық пәндердің бірі болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Апат кезіндегі жұмыстарды ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Табиғи және техногендік сипаттағы әртүрлі төтенше жағдайлар кезінде авариялық-құтқару жұмыстарын жүргізу ерекшеліктерін білу. Табиғи және техногендік ТЖ жағдайында, сондай-ақ зақымдану ошақтарында үйінділерде, қираған ғимараттар мен құрылыстарда зардап шеккендерді іздестіруді ұйымдастыру және жүргізу. Авариялық сипаттағы жоспарлауды ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және табиғатты пайдалану
    Несиелер: 5

    Табиғат пайдаланудың негізгі ұғымдарын, оның негізгі заңдары мен принциптерін; "қоғам - табиғат" жүйесінің қалыптасу және даму тарихын; қалпына келтірілетін және қалпына келтірілмейтін ресурстарды пайдалану мәселелерін, оларды қалпына келтірудің принциптері мен әдістерін; салалық, аумақтық және ресурстық табиғат пайдаланумен байланысты экологиялық проблемаларды білу. Табиғатты қорғау мәселелерін диагностикалау, оны қорғау және тұрақты дамуды қамтамасыз ету бойынша практикалық ұсыныстар әзірлеу қабілеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экологиялық қауіпсіздік және өнеркәсіптік санитария
    Несиелер: 5

    Өндірісті экологияландыру принциптері мен технологияларын, жұмыс қабілетін сақтау және еңбек өнімділігін арттыру жолдарын; өнеркәсіптік кәсіпорындарды жобалаудың санитарлық нормаларын, жұмыс орындарының микроклиматының параметрлерін, олардың ағзаға әсерін, жайлы метеожағдайларды құру әдістерін білу. Бағалау критерийлері және еңбек жағдайларының класын анықтау. Зиянды әсердің алдын алу бойынша іс-шаралар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Химиялық технология
    Несиелер: 5

    Нақты химиялық процестерді есептеу және жобалау; инженерлік ойлауды қалыптастыру, нақты өндірістің әр түрлі мәселелерін шешу, оны ұйымдастыру және басқару. Студенттерді ферроқорытпаларды алу технологиясындағы негізгі қағидалармен, кедей шикізатты байыту және өндіріс қалдықтарын кәдеге жарату әдістерімен, аппараттардың негізгі типтері мен конструкцияларымен, сонымен қатар қосалқы құрал-жабдықтармен, әртүрлі өнімдерді алудың технологиялық схемаларымен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өндірістік кәсіпорындардағы қауіпсіздік техникасының негіздері
    Несиелер: 5

    Сала кәсіпорындарындағы қауіпсіздік техникасы мен өндірістік санитарияның жай-күйін анықтайтын негізгі заңдарды, жарлықтарды, ережелер мен нормативтік құжаттарды зерделеу; Жабдықтарды қауіпсіз пайдалануды және санитарлық-гигиеналық жағдайларды ұйымдастыру; жазатайым оқиғалар кезіндегі іс-қимыл тәртібі. Технологиялық процестерде қауіптілікті анықтау, өндірісте салауатты және қауіпсіз еңбек жағдайларын жасау үшін проблемаларды шешу; алғашқы көмек көрсету; Технологиялық жабдықтарды қауіпсіз пайдалануды жүзеге асыру, кәсіпорындарда жарақаттану мен кәсіби ауруларды төмендету; еңбекті қорғау жөніндегі ережелер мен нормалардың талаптарын сақтау және қауіпсіздік техникасы жөніндегі нұсқаулықтарды; ұжымдық және жеке қорғану құралдарын қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Төтенше жағдайлар кезіндегі жұмыстарды ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Төтенше жағдайларды жою кезінде авариялық-құтқару жұмыстарын жүргізу тактикасының негізгі ережелерін білу. Табиғи және техногендік сипаттағы әртүрлі төтенше жағдайлар кезінде авариялық-құтқару жұмыстарын жүргізу ерекшеліктері. Зардап шеккендерге алғашқы көмек көрсету. Адам ағзасына теріс әсерлердің параметрлері мен деңгейіне, олардың нормативтік талаптарға сәйкестігіне бақылау жүргізу; теріс әсерлерден қорғау құралдарын қолдану; өндірістік қызметтің қауіпсіздігін арттыру бойынша іс-шараларды әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Химиялық талдау
    Несиелер: 5

    Химиялық талдаудың теориялық негіздерін білу; сапалық және сандық талдаудың пәні, міндеттері мен әдістері; гравиметриялық, титриметриялық талдау әдістерінің, қышқылдық-негізгі, тотығу-қалпына келтіру, комплексонометриялық титрлеудің мәні мен ерекшеліктері; физикалық-химиялық талдаудың негізгі әдістері. Әртүрлі технологиялық процестерді бақылау үшін қоршаған ортаның компоненттері мен объектілерін және техногендік қызмет өнімдерін зерттеу кезінде химиялық талдау әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өндірістік жарақаттану, кәсіби аурулар және жеке қорғану құралдары
    Несиелер: 5

    Жазатайым оқиғалар, өндірістік жарақат және кәсіптік аурулар туралы түсініктер; жазатайым оқиғалардың себептері және олардың жіктелуі; тексеру тәртібі; жазатайым оқиғалар мен кәсіптік ауруларды талдау және есепке алу; салдарлар мен залал. Өндірістік жарақаттану мен кәсіби аурулардың алдын алуға бағытталған инженерлік шешімдерді қолдану, өндіріс ерекшеліктеріне байланысты жеке қорғану құралдарын таңдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Қауіпсіздікті қамтамасыз етудің теориялық және практикалық негіздерін білетін, қауіп-қатерді танып, бағалай білетін, олардан сенімді қорғау тәсілдерін анықтай алатын және жүзеге асыра алатын, ғылыми іздестіру, жобалау-конструкторлық әзірлемелер, өндірісті ұйымдастыру және басқару саласындағы кез келген техникалық міндеттерді шешу кезінде қауіпсіздік басымдықтарын терең түсінетін жас мамандарды даярлау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Физика
    Несиелер: 4

    "Физика" пәні техника және технология саласындағы бакалаврлардың кәсіби қызметінің фундаментальды базасын құру және теориялық дайындықтың негізі болып табылады, сонымен қатар олардың ғылыми дүниетанымы мен құзыреттілігін қалыптастырады. Берілген пәнді оқу нәтижесінде студенттер: студенттердің ғылыми ойлауын қалыптастыру, әртүрлі физикалық ұғымдардың, заңдардың, теориялардың қолданылу шекараларын дұрыс түсінуін және зерттеудің эксперименталды әдістері арқылы алынған нәтижелердің нақтылық дәрежесін бағалай білуін қалыптастыру.; кәсіби міндеттерді шешу біліктілігінің негізі ретінде физикалық есептерді шешудің тәсілдері мен дағдыларын меңгеру; түрлі физикалық құбылыста��ға эксперименталдық зерттеулер жүргізудің бастапқы дағдыларын қалыптастыру; физикалық жағдайларды моделдей білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Геоэкология
    Несиелер: 5

    Қоршаған ортаның жай-күйін қорытындылау және талдай білу; антропогендік әсермен және табиғи апаттармен байланысты экологиялық процестердің динамикасы; экологиялық тәуекелді бағалау, табиғи-антропогендік жағымсыз жағдайлардың пайда болуы және алдын алу мәселелерінде; табиғат қорғау заңнамасын дұрыс пайдалану кезінде экологиялық қауіпсіздік және тұрақты даму мәселелерінде және антропогендік қызметтің салдарларын кешенді экологиялық-экономикалық бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бақылау және өлшеу әдістері мен құралдары
    Несиелер: 5

    Қоршаған ортаның сапасын және тіршілік қауіпсіздігін нормалау, өлшеу және бақылау құралдарын жобалау кезінде бақылау мен өлшеудің қазіргі заманғы әдістерін, принциптері мен тәсілдерін пайдалану және қолдану. Қоршаған ортаның параметрлерін, ластануын бақылау және өлшеу бойынша аспаптармен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өнеркәсіптік қауіпсіздікті техникалық реттеу
    Несиелер: 5

    Қазақстан Республикасындағы өнімдердің, процестердің қауіпсіздігін қамтамасыз етуге бағытталған техникалық реттеудің мемлекеттік жүйесінің негіздерімен, технологиялық процестердің қауіпсіздігін ұйымдастыру және жүзеге асыру жүйелерімен, технологиялық процесті әзірлеу және практикалық тексеру жүйелігімен танысу. Объектілердің қауіпсіз жұмыс істеуі қамтамасыз етілетін технологиялық регламенттің құрамы туралы ұсыныс; жобалау құжаттамасында еңбекті қорғау және қауіпсіздік техникасы мәселелерінің прогрессивті шешімдерін қолдана отырып, қауіпсіздік жағдайларын жасау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сертификаттау негіздері және метрологиялық қамтамасыз ету
    Несиелер: 5

    Метрология теориясын, Қазақстан Республикасында метрологиялық қызметті ұйымдастыруды және мемлекеттік стандарттар жүйесін; халықаралық жүйелер мен сертификаттаудың құқықтық негіздерін; тіршілік қауіпсіздігі мен қоршаған ортаны қорғауды метрологиялық қамтамасыз етудің басшылық нормативтік құжаттарын білу. Өлшеу нәтижелерін өңдеу үшін математикалық статистика әдістерін қолдану; қоршаған орта сапасының сапа стандарттарына сәйкестігін бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Трансшекаралық тасымалдау мәселелері
    Несиелер: 5

    Диффузия немесе ауа мен судың турбуленттік ағындары нәтижесінде ластаушы заттардың тасымалдануын және олардың орын ауыстыруын, бірнеше мемлекеттің аумағын немесе тұтас континенттерді қамтитын және ластаушы заттардың трансшекаралық тасымалдануы есебінен қалыптасатын табиғи ортаның ластануын, қалдықтарды трансшекаралық тасымалдауды қарау. Объектілер үшін қауіптерді трансшекаралық тасымалдауды есепке алу, қызмет ауқымы, объектінің орналасқан ауданының сипаты, оның қоршаған ортаға әсері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Табиғи және сарқынды суларды тазарту
    Несиелер: 5

    Табиғи және сарқынды сулардың сапа стандарттарын білу, Табиғи және сарқынды суларды ластайтын заттарды анықтау. Қазақстан Республикасында белгіленген экологиялық және санитарлық-гигиеналық нормативтерді және су сапасының халықаралық стандарттарын, өндірістік сарқынды суларды қалалық кәрізге және су айдындарына шығару шарттарын сақтай отырып, табиғи және сарқынды суларды тазартудың тиімді әдістерін пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Экологиядағы ғылыми зерттеулер негіздері
    Несиелер: 5

    Кәсіби қызметте жаратылыстану-ғылыми пәндердің негізгі заңдарын қолдану, математикалық талдау және модельдеу, теориялық және эксперименттік зерттеу әдістерін қолдану. Ғылыми экспериментті жоспарлау, салу, бақылау; экологиялық объектілердің жай-күйін бағалау үшін экологиялық зерттеулерде пайдаланылатын қазіргі заманғы әдістемелердің көмегімен жүргізілген эксперименттерді бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қоршаған орта сапасының стандарттары
    Несиелер: 5

    Тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету саласында мемлекеттік және Халықаралық стандарттау және басқару жүйелерін зерттеу, стандарттарды, нормативтік-техникалық құжаттаманы қолдану. Қоршаған ортаның сапасын реттеудің негізгі құралдары мен механизмдерін меңгеру. Қоршаған ортаны қорғауды ұйымдастыруға бағытталған нормативтік құжаттарды пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Трансшекаралық ластануының экологиясы
    Несиелер: 5

    Судың, ауаның трансшекаралық ластануы, басым ластаушы заттардың жіктелуі кезінде қоршаған ортаның жер үсті мониторингі жүйесін зерттеу және олардың атмосферада және судағы құрамын бақылау. Ауаның, судың ластану деңгейін арттыру туралы ескерту жасау. Қоршаған ортаның трансшекаралық ластануына экологиялық бақылау жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулер негіздері
    Несиелер: 5

    Ғылыми әдебиеттермен Ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру, теориялық және эмпирикалық зерттеу әдістерін, ғылыми-техникалық шығармашылық теориясы мен методологиясының элементтерін зерттеу, ғылыми зерттеу бағытын таңдау және ғылыми-зерттеу жұмысының кезеңдері. Ғылыми зерттеудің бағытын, мәселелерін, тақырыбын таңдау. Ғылыми ақпаратты іздеу, жинақтау және өңдеу. Эксперименттік, іздестіру, қолданбалы зерттеулер жүргізу. Ғылыми-зерттеу жұмысының кезеңдері. Экономикалық тиімділікті бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулер әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Экспериментті жоспарлау мен жүргізудің барлық кезеңдерінде ғылыми зерттеулер әдіснамасы білімін қалыптастыру; нәтижелерді статистикалық өңдеуді жүргізу; жағдайды корреляциялық талдау әдісімен бағалау үшін жүйелі тәсіл дағдысы немесе тәжірибесі. Ғылыми зерттеулер мен әзірлемелерді жүргізудің әдістемесін, жоспарлары мен бағдарламаларын әзірлеу, орындаушылар үшін тапсырмалар дайындау, эксперименттер мен сынақтарды жүргізуді ұйымдастыру, олардың нәтижелерін талдау және қорыту қабілеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тұрғындардың денсаулығын қорғау
    Несиелер: 5

    Сақтау, нығайту және қалпына келтіру мақсатында халықтың денсаулық жағдайын зерттеу; халыққа медициналық және медициналық-профилактикалық көмекті ұйымдастыру негіздері; медициналық және медициналық-профилактикалық көмектің сапасы мен тиімділігін арттыру жөніндегі іс-шараларды ұсыну үшін халықтың денсаулығы және емдеу-профилактикалық және санитарлық-профилактикалық мекемелердің қызметі туралы ақпаратты пайдалану және талдау. Тіршілік ету ортасы факторларының әсерінен денсаулық жағдайының өзгеруінің себеп-салдарлық байланыстарын анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Денсаулықты нығайту технологиялары
    Несиелер: 5

    Денсаулық және ауру, аурудың алдын алу туралы негізгі ұғымдарды оқып үйрену, салауатты өмір салты туралы түсініктерді қалыптастыру. Денсаулыққа қажетті-бағытталған оқыту. Халықтың әртүрлі жас топтарының өз денсаулығы мен денсаулығын сақтауға және нығайтуға дәлелді көзқарасын қалыптастыру бойынша іс-шараларды жүзеге асыру, халық арасында гигиеналық тәрбие беру және аурулардың алдын алу; денсаулық үшін қоршаған ортаның қауіп-қатерінің қолайсыз факторларын анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Салауатты өмір салтының негіздері
    Несиелер: 5

    Денсаулық резервтерін сандық және сапалық бағалау әдістерін пайдалану, олардың нормадан ауытқуын төмендету мен түзетудің алдын алу; салауатты өмір салтын қалыптастыру арқылы денсаулықты нығайту тәсілдері; адам денсаулығына барабар баға беру және оның резервтерін бағалау, сондай-ақ адамның функционалдық мүмкіндіктерін дамыту мен нығайтуға ықпал ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Су химиясы
    Несиелер: 5

    Суды тазартудың химиялық және биологиялық әдістерінің негіздерін, су сапасының көрсеткіштері туралы негізгі мәліметтерді, су қоймаларын өздігінен тазарту және өздігінен қалпына келтіру процестерін, суды тазарту мәселелерін физика-химиялық әдістермен зерттеу. Су сынамаларына физика-химиялық талдау жүргізу, реагенттерді білу, суды химиялық және биологиялық тазарту әдістерін білу. Су сапасын жақсартудың стандарттары мен санитарлық-эпидемиологиялық нормаларын білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстанның су ресурстары
    Несиелер: 5

    Қазақстан өзендерінің, трансшекаралық өзендердің рөлін, маңызын және бөлінуін, негізгі көрсеткіштерін және Қазақстан өзендерін пайдалануды, су ресурстарын қорғау мен молықтыруды зерделеу, су ресурстарына ұқыпты қарауды түсінуді дамыту. Өзендер мен су қоймаларын қалпына келтіру әдістерін қолдану. Трансшекаралық өзендерді қорғау, ҚР өзендерінің су пайдалану көрсеткіштерін жинау және талдау саласындағы білімдер мен әдістемелерді меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Трансшекаралық ластану
    Несиелер: 5

    Қоршаған ортаның трансшекаралық ластаушы заттарының, қоршаған ортаға түсетін химиялық поллютанттардың негізгі көздерін, олардың жіктелуін, химиялық заттардың көшуін зерттеу. Топырақта, суда және атмосферада ластаушы заттардың мінез-құлқын және ластаушы заттардың ағзаға ену жолдарын, табиғи ортаны ластаушылардың тірі организмдерге әсерін бағалауды жүргізу. Биосфераның тұрақты органикалық ластанулармен ластану проблемасының алдын алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Атмосфералық ауаны қорғау
    Несиелер: 5

    Атмосфералық ауа сапасының критерийлерін білу, атмосфераның жерге жақын қабатында ластаушы заттардың шоғырлануын тарату. Атмосфераны желдету және өнеркәсіптік шығарындылардан қорғаудың техникалық құралдарын жобалау әдістерін қолдана отырып, инженерлік жүйелерден, қазандықтардан және әр түрлі мақсаттағы өндірістерден атмосфералық ауаға түсетін зиянды заттардың санын есептеуді орындай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ғимараттар мен құрылыстардың инженерлік жүйелері
    Несиелер: 5

    Шағын аудандар мен жекелеген ғимараттардың инженерлік-техникалық жабдықтарының жаңа технологияларын, ғимараттар мен құрылыстардың инженерлік жабдықтары саласындағы отандық және шетелдік ғылым мен техниканың заманауи жетістіктерін зерделеу. Өмір сүру қауіпсіздігін, қоршаған ортаны қорғауды, еңбекті қорғау нормаларын, ережелері мен стандарттарын сақтауды бақылауды жүзеге асыратын төтенше жағдайларда қорғауды жүзеге асыруға арналған инженерлік жүйелерді, желілер мен жабдықтарды жобалау және пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Радиациялық қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Радиациялық қауіпсіздік мәселелері бойынша теориялық және практикалық дайындық, иондаушы сәулелену көздерімен қауіпсіз жұмысты, олардың дозиметриясы мен бақылауын қамтамасыз ету. ҚР аумағында қолданылатын радиациялық қауіпсіздік нормаларын, елді мекендер мен жұмыс аймақтары үшін сәулеленудің рұқсат етілген авариялық дозаларын зерттеу. Иондаушы сәулеленуді өлшеу әдістерін қолдану. Алынған білімді зерттеу және табиғатты қорғау қызметінде қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өрт қауіпсізідігің негіздері
    Несиелер: 5

    Жану процесінің теориялық негіздерін және өрт сөндірудің қазіргі заманғы тәсілдерін зерделеу, бұл өрт жағдайын бағалаумен практикалық және зертханалық сабақтармен толықтырылады, оның негізінде өрт санаты, пайдаланылатын өрт сөндіру затының түрі, өрт сөндіру техникасының қажетті саны, Өрт сөндіру уақыты анықталады. Жеке қорғану құралдары мен өрт сөндіру құралдарын қолдану; өрт қаупі жағдайында мінез-құлықтың психологиялық тұрақтылығын қалыптастыру және оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Апаттан құтқару ісі
    Несиелер: 5

    Авариялық-құтқару жұмыстарының теориялық және практикалық негіздерін білу. Практикалық қызметте құтқару және басқа да кезек күттірмейтін жұмыстарды жүргізу мәселелері бойынша басшылық құжаттардың талаптарын қолдану; ықтимал табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар нәтижесінде ықтимал жағдайды болжаудың жеткілікті дәрежеде дәлдігі бар болуы; төтенше жағдай кезінде қалыптасқан жағдайды дұрыс бағалау; қауіпсіздік мәселелері бойынша қызметкерлермен сабақтарды әдістемелік түрде дұрыс өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіпорындардағы өрт қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Мүлікті және адамдарды өрттің пайда болуынан және кәсіпорында оның ықтимал салдарынан қорғауға мүмкіндік беретін шаралар кешенін зерделеу. Өрт қауіптілік режимін енгізу. Үй-жайларды, аумақтарды өртке қарсы мақсаттағы құрылғылармен және аспаптармен (өрт сөндіргіштер, гидранттар, құм салынған жәшіктер, өрт қалқандары), дыбыс және жарық сигнализациясымен толық жарақтандыруды жүргізу. Барлық қызметкерлерді оқытуды ұйымдастыру және өртке қарсы қауіпсіздік бойынша өткізілген сабақтарды есепке алу журналын жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инженерлік жүйелер, желілер мен жабдықтар
    Несиелер: 5

    Инженерлік жүйелер, желілер және жабдықтар негіздерін білу; олардың құрылысы мен жұмыс істеу принципі; элементтердің типтік схемалары мен конструкциялары; қызмет көрсету кезінде пайдалану және қауіпсіздік ережелері. Нақты табиғи-географиялық жағдайлар мен өндірістік кешендер үшін инженерлік жүйелердің оңтайлы нұсқаларын таңдау және қабылдау, құрамдас элементтер мен жабдықтарды тиімді жоспарлауды жүзеге асыру, жобаланатын нұсқаларды сәулет-құрылыс және жалпы инженерлік шешімдермен байланыстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ғимараттар мен құрылыстардың инженерлік жабдықтары
    Несиелер: 5

    Гидравлика және термодинамиканың негізгі заңдарын, тұрғын үй, қоғамдық және өнеркәсіптік ғимараттардың сумен жабдықтау, су бұру, жылумен жабдықтау, газбен жабдықтау, желдету және ауаны баптау мәселелерін зерттеу. Санитариялық-техникалық жүйелер мен ғимараттар мен құрылыстардың технологиялық кешендерін құру бойынша инженерлік міндеттерді техникалық сауатты шешу едәуір дәрежеде елді мекендерді абаттандыру деңгейін, тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін, табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану мен молайтуды айқындайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ауа бассейнін қорғау
    Несиелер: 5

    Ауа бассейнін қорғаудың теориялық және практикалық негіздері, химиялық талдаулар жүргізу, атмосфераның пайда болуын және оның құрылымын зерттеу,жер мен атмосфераның жылу балансы, атмосферадағы заттардың айналымы, ластау көздері және атмосфералық ауаның бұзылуы, әрі қарай нақты экологиялық мәселелерді шешуге көмектесетін. Шаң тәрізді ластанудың концентрациясын өлшеу әдістерін қолдану. Өлшеу құрылғыларын, сынама іріктегіштерді орнату және олардың талдау дәлдігіне әсері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Еңбекті қорғау
    Несиелер: 5

    Қазақстан Республикасының еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қызмет, санитарлық гигиена, өндірістік қауіпсіздік саласындағы негізгі заңдарын оқып білу. Еңбек жағдайларын бағалау және оңтайландыру, өндірістік жарақаттану мен кәсіби аурулардың, төтенше жағдайлардың себептерін талдау және жағдайларын болжау. Қауіпсіз еңбек жағдайларын ұйымдастыру бойынша сауатты шешімдер қабылдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ауа бассейнін ластанудан қорғау
    Несиелер: 5

    Атмосфералық ауаның ластаушы заттарының түрлерін, әртүрлі көздерден атмосфераға түсетін зиянды заттардың санын есептеуді зерттеу; Атмосферада зиянды заттардың таралуы және олардың сипаттамасы. Шығарындыларды шаңнан және уытты заттардан тазарту әдістерін; атмосфералық ауаның жай-күйін бақылау әдістері мен құралдарын қолдану. Өнеркәсіптік шығарындылардың жиынтық өзара іс-қимылдарын есептеу және бағалауды жүргізу және олардың ластаушы заттардың ШРШ және ШРШ салдарын анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өрт қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Өрт қауіпсіздігі теориясы, әдістемесі және практикасы негіздерін; өрт қауіпсіздігі саласындағы нормативтік актілерді білу. Жануды жою бойынша уақтылы шараларды қолдану; әр түрлі өрт жағдайларында қауіпсіз жүріс-тұрыс қағидалары, ережелері мен талаптары; өрт қауіпті жағдайда жүріс-тұрыс жасаудың түрлері мен әдістері. Жұмыс процесінде және күнделікті өмірде өрт қауіпті жағдайларда қауіпсіздікті қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өнеркәсіптік шығарындыларды тазалау аппараттары
    Несиелер: 5

    Өнеркәсіптік шығарындыларды тазалау аппараттарын қарастыру және таңдау. Олардың параметрлеріне сәйкес тазалау әдістерін қолдану. Аппараттарды пайдалану және оларды атмосфераға шығаруды төмендету бойынша модификациялау, әдістер мен технологиялар, жетілдіру жолдары. Шаң және газ тазарту бойынша аппараттары енгізуге және әзірлеуге білу .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өнеркәсіптік нысандарын пайдалану қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Технологиялық процестерді әзірлеу кезінде объектілердің жұмыс істеуінің қауіпсіз жағдайы қамтамасыз етілетін техникалық регламенттің құрамын зерделеу. Өнеркәсіптік объектілердің жобалық құжаттамасында еңбекті қорғау және қауіпсіздік техникасы мәселелерінің прогрессивті шешімдерін қолдану. Қоршаған ортаға өнеркәсіптік төгінділерді тазарту әдістері мен кәдеге жарату технологияларын қолдана отырып, табиғи ортаның өнеркәсіптік шығарындылармен ластануын төмендету жөніндегі техникалық іс-шараларды жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Химиялық және биологиялық қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Химиялық және биологиялық қауіпсіздік негіздері. Адамның өмір тіршілігіндегі химиялық және биологиялық қауіпсіздігі туралы жалпы түсініктер. Зиянды химиялық және биологиялық заттардың табиғи және антропогендік көздері. Зиянды заттар, олардың адам ағзасына әсері мен кәсіптік уланудан алдын алу. Химиялық және биологиялық улардың жіктелуі. Химиялық және биологиялық ластайтын заттардың биосфераға әсері және оның компоненттері. Биогеонездегі химиялық және биологиялық қауіпті заттардың миграциясы. Қоршаған табиғи ортаны химиялық және биологиялық ластаудың экологиялық зардаптары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өнеркәсіптік кәсіпорындардың экологиялық қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 5

    Өндірістік үдерістерді, өндірістік кәсіпорындарды экологияландырудың алдыңғы қатарлы ғылыми әдістерінің мүмкіндіктерін зерттеу және оларды тіршілік қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау мәселелерін жедел шешу үшін қажетті деңгейде қолдану. Экологиялық қауіпсіз өндірістерді, элементтердің типтік схемалары мен конструкцияларын, сондай - ақ Қызмет көрсету кезінде пайдалану мен қауіпсіздіктің қазіргі заманғы әдістерін қолдана отырып, қалаусыз және аз қалдықты өндірістік процестерді жобалау негіздерін құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Климатология және метеорология
    Несиелер: 5

    Климаттың қалыптасу заңдылықтарын зерттеу, оларды жер шарына бөлу, атмосферада болып жатқан физикалық процестер туралы түсініктерді, синоптикалық метеорологияның негізгі түсініктерін, атмосфераның ластануы және экологиялық зардаптарды қалыптастыру. Метеостанцияларда метеорологиялық бақылауларды ұйымдастыру, сондай-ақ түрлі климаттық аймақтар үшін техникалық тәсілдерді дұрыс таңдау үшін аспаптар мен әдістерді пайдалану мәселелерін қарастыру, қолайсыз және қауіпті метеорологиялық элементтермен күресу шараларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өнеркәсіптік қалдықтарды кәдеге жарату, залалсыздандыру және көму негіздері
    Несиелер: 5

    Шикізат пен отынды қайта өңдеуге және екінші рет пайдалануға көшумен ресурстарды үнемдеуді зерделеу, ресурс үнемдейтін техниканы, аз қалдықсыз, қалдықсыз және энергия үнемдейтін технологияларды енгізу, шикізат пен материалдардың жергілікті түрлерін айналымға тарту. Озық ресурс үнемдеуші техника мен технологияларды әзірлеу және өндіріске енгізу әдістері мен құралдарын, олардың сапалық деңгейіне қойылатын нормативтік талаптарды қолдану, сондай-ақ қазіргі заманғы өндіріс жағдайында ресурстар мен қалдықтардың барлық түрлерін кешенді пайдалануды ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өндірістік санитария
    Несиелер: 5

    Адам денсаулығына және жұмыс істеушілердің әсер етуі болып табылатын биологиялық, химиялық және физикалық, психофизиологиялық факторларды қоса алғанда, өндірістегі санитария мәселесі бойынша теориялық және практикалық дайындықты қарастыру. Еңбек процестері мен қоршаған өндірістік ортаның ағзаға әсерін, гигиеналық нормативтер мен іс-шараларды қолайлы еңбек жағдайларын қамтамасыз ету және кәсіби аурулардың алдын алу үшін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Төтенше жағдайлар кезінде қызметкерлер мен қорғауды басқару
    Несиелер: 5

    Экономика объектілерін төтенше жағдайлардың салдарларынан қорғаудың нормативтік-құқықтық және ұйымдастырушылық негіздерін; өндірістегі төтенше жағдайлардың дамуын болжау әдістерін зерделеу. Төтенше жағдайларда халықты және персоналды қорғау бойынша іс-шараларды әзірлеу. Авариялық-құтқару және басқа да кезек күттірмейтін жұмыстарды ұйымдастыру негіздерін қолдану және олардың салдарын жою кезінде орындалу дәйектілігі, Төтенше жағдайлар кезінде персоналды басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Химиялық және биологиялық зиянды заттардың көздері
    Несиелер: 5

    Зиянды химиялық және биологиялық заттардың көздерін анықтау бойынша экотоксикологиялық мониторингті ұйымдастырудың тәсілдері мен принциптерін, мониторингтің жаһандық жүйесінің бағыттарын, экологиялық мониторинг пен экологиялық қауіптілікті, өңірлік және жаһандық экологиялық мониторингтің принциптері мен мақсаттарын, мониторинг түрлерін, табиғат жағдайын бақылау жүйесін ұйымдастыру кезіндегі жүйелі тәсілді зерттеу. Қоршаған орта сапасының экотоксикологиялық мониторингі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Төтенше жағдайларды жою мен құтқару жұмыстарының тактикасы
    Несиелер: 5

    Төтенше жағдайдың жіктелуін, сипаттамасын және жоюды зерделеу. Зақымдану ошақтарында құтқару және басқа да шұғыл жұмыстарды жүргізу. Құтқарушылардың ІҚЖ өткізу орнына және төтенше жағдай аймағында жүріп-тұруы. Төтенше жағдай аймағын барлау және жер сілкіністері, су тасқыны, Жердің химиялық зақымдануы кезінде, көліктің барлық түрлерінде іздестіру-құтқару жұмыстарын жүргізу ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қоршаған ортаның химиялық және биологиялық ластану зардаптары
    Несиелер: 5

    Химиялық және биологиялық ластанулардың қоршаған ортаға әсерін бағалау. Жергілікті, аймақтық және жаһандық экологиялық проблемаларды шешудің теориялық және практикалық әдістерін қолдану, қоршаған ортаның химиялық және биологиялық ластануының салдарын анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Климатология метеорология негіздерімен
    Несиелер: 5

    Атмосфералық ауаның ластану деңгейін бағалаумен, метеорологиялық ақпаратты жинауды, өңдеуді және талдауды қоса алғанда, геожүйелердің жағдайын бағалаумен, сондай-ақ климаттың қазіргі өзгеруінің жалпы геожүйелердің жұмыс істеуіне әсерін талдаумен байланысты метеорологиялық зерттеулерді ұйымдастыруды зерттеу. Ауа-райы жағдайын бағалау, градиентті талдау, циклондар мен антициклондарды бөлу, климатология мен метеорологияның теориялық негіздері, теориялық білімді практикада қолдану дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қауіпті қалдықтарды қайта өңдеу
    Несиелер: 5

    Улы өнеркәсіптік қалдықтармен жұмыс істей білу. Радиоактивті материалдар мен қалдықтарға мониторинг жүргізу. Қатты өнеркәсіптік қалдықтарды өңдеу әдістерін меңгеру. Радиоактивті және құрамында диоксин бар қалдықтарды залалсыздандыру. Қалдықтармен жұмыс істеу саласындағы бақылау. Қалдықтарды өңдеудің заманауи технологияларын талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпорындағы экологиялық қауіпсіздік
    Несиелер: 5

    Кәсіпорындардың қызметін табиғат қорғау нормативтеріне сәйкес келтіруге және оның рентабельділігін арттыруға бағытталған кешенді шараларды жүргізу. Кәсіпорында өзінің тиімділігі мен экологиялық қауіпсіздігін арттыратын энергия және ресурс үнемдейтін процестерді пайдалану, қызметкерлердің өздеріне де, қоршаған ортаға да зиянды заттардың әсерін төмендету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өнеркәсіптік санитария
    Несиелер: 5

    Өндірістік үдерістер кезінде санитарлық-гигиеналық еңбек жағдайларының ерекшеліктері, өндірістік қызмет жағдайында денсаулық пен сырқаттанушылықтың жалпы негіздері, денсаулықты сақтауға бағытталған санитария мен гигиена нормалары мен ережелері туралы білімді зерделеу. Еңбек өнімділігіне және өндірістің әртүрлі салалары қызметкерлерінің денсаулық жағдайына өндірістік зияндылықтың алдын алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өндірістегі санитарлық нормалар
    Несиелер: 5

    Өндірістегі санитариялық нормаларды, адам үшін қауіпсіз және зиянсыз сипаттамалар мен талаптары бар мемлекеттік нормативтік құқықтық актілерді, қызметкерлердің денсаулығы мен қалыпты тіршілік әрекетін сақтау мақсатында оңтайлы және қауіпсіз сандық параметрлерді қарау. Өндірістік объектілердің санитариялық-қорғаныш аймағын белгілеу бойынша санитарлық-эпидемиологиялық нормалар мен талаптарды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Метеорология, климатология және гидрология
    Несиелер: 5

    Жердің радиациялық, жылу және су балансын құрайтын атмосфераның құрылысын зерттеу, атмосфераның жалпы айналымы процесі, б��лану және ылғалдың конденсациясы процестері, жауын-шашынның түсуі, климаттар және олардың қалыптасу факторлары туралы. Өзен ағынының қалыптасу заңдылықтары мен негізгі факторларын пайдалану, өзендердің, көлдердің және батпақтардың су және мұз режимінің қоректенуі мен фазалары, өзен жағулары мен арналық үрдістер туралы; гидрологиялық бақылау мен зерттеулердің ұйымдастырылуы мен әдістері туралы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар
    Несиелер: 5

    Табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлардың пайда болу қауіптілігін зерттеу. Апаттардың пай��а болу, олардың салдарын жеңілдету, оларды жою проблемаларын болдырмау. Құтқару және басқа да шұғыл жұмыстарды жүргізуді ұйымдастыруды регламенттейтін талаптарды, нұсқауларды, нұсқауларды, бұйрықтарды және басқа да басшылық құжаттарды ескере отырып, төтенше жағдай кезінде құтқару және басқа да шұғыл жұмыстарды жүргізу үшін күштерді, құралдарды есептеу әдістемесін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Отандық тарих туралы білімді қолдану, тарихи кеңістікте, діни және этникалық толеранттылық мәселелерінде бағдарлау.

  • Код ON2

    Тіршілік қауіпсіздігі саласында әртүрлі қызмет түрлерін жүзеге асыру үрдісінде қазақ, орыс, шет тілдерін меңгеру.

  • Код ON3

    Кәсіби міндеттерді іске асыру үшін жобаларды жоспарлау және басқару кезінде экономикалық білім мен ғылыми жетістіктерді қолдану.

  • Код ON4

    Жобалық инновациялық шешімдерді, экологиялық және техникалық құжаттарды, жобаларды, бағдарламаларды, кәсіпорындардың, ұйымдардың өнеркәсіптік және экологиялық қауіпсіздігі жөніндегі жоспарларды әзірлеу және құрастыру мәселелерінде бағдарлау.

  • Код ON5

    Тұрақты өзгеріп отыратын әлеуметтік, экономикалық, жағдайларға бейімделу, техника мен технологияны жетілдіруге, ғылыми-техникалық прогрестің жетістіктеріне мобильді және сезімтал болу.

  • Код ON6

    Тәжірибелік және зертханалық зерттеулерді орындау, алынған нәтижелерді ғылыми тұрғыдан түсіндіру, есептерді құру және қорғау

  • Код ON7

    Тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі, еңбекті қорғау, қоршаған ортаны қорғау, төтенше жағдайларда қорғау саласындағы заңнамалық, нормативтік-құқықтық база білімдерін пайдалану.

  • Код ON8

    Еңбекті қорғау, өнеркәсіптік экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздерін, сондай-ақ кәсіпорындар мен өндірісте радиациялық, химиялық, биологиялық, өрт қауіпсіздігін білу.

  • Код ON9

    Кез келген төтенше жағдайларда сауатты әрекет ету.

  • Код ON10

    Өндірістік жарақаттанудың, кәсіби аурулардың алдын алу шараларын жүргізу.

  • Код ON11

    Гигиена талаптарына сәйкес салауатты өмір салтын ұстану.

  • Код ON12

    Таңдалған салада барлық қызмет түрлерін жүзеге асыру үшін қажетті кәсіби міндеттерді шешу кезінде алынған білімді іс жүзінде қолдану.

Top