Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B05301 Химия в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасы келесі бағыттар бойынша еңбек нарығында сұранысқа ие теориялық және қолданбалы химия саласындағы мәселелерді тиімді шешуге қабілетті білікті мамандарды даярлауға бағытталған: инновациялық зерттеулер; химиялық өнімдерді талдау және бақылау; перспективалық химиялық материалдарды жасау, өнеркәсіп пен ауыл шаруашылығының қажеттіліктері үшін химиялық заттарды алу технологияларын жетілдіру.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B053 Химия
  • ҰБТ-дағы пәндер Химия және Биология

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • заттардың қасиеттерін және физикалық-химиялық процестердің зерттеудің физикалық және физикалық-химиялық әдістерін, химиялық заттар мен материалдарды синтездеу және алу әдістерін жіктеу;
  • заттардың қасиеттері мен процесс параметрлерінің есептелген және эксперименттік деректері негізінде берілген сипаттамалары бар өнімді алу және оның шығымын арттыру мақсатында химиялық процестің мүмкіндігін, бағытын және тереңдігін болжау;
  • химияны ғылым ретінде дамытудың негізгі бағыттары, негізгі принциптері, заңдары және оның іргелі бөлімдерінің теориялары туралы қазіргі заманғы түсініктерді қалыптастырут;
  • қоршаған ортаның ластануын азайтуға, табиғи ресурстарды пайдаланудың ұтымдылығын, өнімдер мен технологиялардың қауіпсіздігі мен экологиялығын арттыруға бағытталған әдістерді, тәсілдерді, технологиялар мен іс-шараларды жетілдіру, әзірлеу және енгізу мақсатында жүйелер мен процестердің жай-күйін бағалауды жүргізу.
  • заттардың реакциялық қабілеттілігінің молекулалардың құрылымы мен құрылымына, химиялық байланыс табиғатына, химиялық реакцияның өту жүйесі мен жағдайларына тәуелділігін, физикалық және химиялық процестердің заңдылықтарын теориялық және қолданбалы химияның қазіргі жетістіктері тұрғысынан түсінуді көрсету;
  • физикалық-химиялық және математикалық әдістер арқылы алынған нәтижелерді өңдеп отырып, ғылыми экспериментті немесе сынақты жоспарлауды, ұйымдастыруды және жүргізуді жүзеге асыру;
  • зерттеу немесе сынақ нәтижелерін сыни талдау және жүйелеу, оның ішінде кейіннен ғылыми есептер, жарияланымдар, презентациялар түрінде материалдар ұсыну;
  • нақты зерттеу немесе өндірістік есепті шешу үшін математикалық модельді, синтездің, талдаудың әдісін немесе өлшем құралдарының ең тиімді таңдауды негіздеу;
  • Әл-Фараби мен Абайдың ғылыми-философиялық мұраларын, сыбайлас жемқорлықпен күрес саласындағы әкімшілік-құқықтық нормаларды, тірі организмдер мен қоршаған ортаның өзара әрекеттесу заңдылықтарын табысты тұлғалық өсу үшін кәсіби және әлеуметтік өмірде қолдану.
  • процестердің, оның ішінде технологиялық процестердің параметрлерінің алдын алу және түзету үшін негізделген шешімдер қабылдау мақсатында берілген параметрлерінен ауытқу себептерін талдау;
  • заттардың қасиеттерін, физикалық-химиялық процестердің параметрлері мен заңдылықтарын зерттеудің синтетикалық және аналитикалық әдістерін қолдануды негіздеу;
  • химияның теориялық және қолданбалы негіздерін және басқа жаратылыстану-ғылыми және әлеуметтік гуманитарлық пәндердің іргелі ұғымдарын пайдалана отырып, кәсіби қызметтің стандартты міндеттерін шешу;
  • әртүрлі физикалық-химиялық жүйелер мен процестердің негізгі термодинамикалық, кинетикалық параметрлерін есептеу және бағалау, оның ішінде қазіргі заманғы есептеу технологияларын ескере отырып жүргізу;
Top