Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04105 Маркетинг в "Тұран" университеті мекемесі

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты «Маркетинг» ББ мақсаты - жоғары білікті магистрлерді дайындау, оларда ұтымды маркетингтік шешімдерді қабылдауға әсер ететін маркетингтік қызмет саласындағы стандарттардың талаптарына сәйкес жеке қасиеттерді, әмбебап және кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Тілдік, лингвистикалық білімді терең және кеңейтілген алу, мамандық бойынша мәтіндерді түсіну ауқымын кеңейту, қоғамдық-саяси лексика бойынша белсенді сөздік қорын байыту; ақпарат беру үшін сөздікпен және сөздіксіз мамандық бойынша түпнұсқа әдебиетті оқу және аудару, ауызша аударма, сондай-ақ ағылшын тілінен ана тіліне және керісінше жазбаша аударма жасау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Пәнді оқыту мақсаты – басқару іс-әрекетінің мазмұны, құрылымы мен заңдылықтары туралы магистранттардың тұтас және жүйелі көзқарасын қалыптастыру. Пәнді меңгеру барысында менеджердің тиімділігін қамтамасыздандыратын психологиялық факторлар, іс-әрекет барысындағы мотивация психологиясы, ұжымдағы психологиялық климат ерекшеліктері, көшбасшылықтың психологиялық астарлары туралы магистранттардың білімдері қалыптастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тәжірибелік маркетинг
    Несиелер: 5

    Пән тәжірибелік маркетинг саласындағы құзыреттілікті меңгеруге бағытталған. Пән аясында оқытылады: ұғымдық аппарат және практикалық маркетинг кешені; практикалық маркетингтегі маркетингтік зерттеулер; тұтынушылардың мінез-құлқы; фирмадағы маркетингті ұйымдастыру; маркетингті жоспарлау және бақылау; дербес сату техникасы; тиімді мерчендайзинг; Партизандық маркетинг; тұтынушылардың адалдығын басқару; электрондық маркетинг.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инновациялық маркетинг
    Несиелер: 5

    Пән инновациялық маркетинг саласындағы құзыреттілікті меңгеруге бағытталған. Пән шеңберінде оқытылады: инновациялық даму түрлері; әртараптандыру; жаңа идеяларды іздеу технологиялары; жаңа идеяларды іздеуді жүзеге асыру кезіндегі маркетингтік зерттеулер әдістері; инновацияларды құруға маркетингтік көзқарас; өнім/қызмет идеяларын экономикалық талдау; тауардың нарықтық барабарлығын бағалау; жаңа өнімдерді/қызметтерді жылжыту құралдары; брендті құру және дамыту стратегиясы; маркетингтік инновациялық стратегиялар; инновациялық маркетингтің тиімділігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономикалық зерттеулер әдістемесі
    Несиелер: 5

    Жалпы кәсіптік, арнайы циклдер мен оқыту дағдылары пәндері бойынша арнайы білім мен ғылыми зерттеу іскерлігін алу. Пәнді оқытудың негізгі міндеті магистранттардың нарықтық заңдардың жұмыс істеу заңдылықтарын, принциптерін, әдістерін, механизмдерін терең меңгеруі және алынған білімді практикада кәсіби қолдану, Экономикалық зерттеулер әдіснамасы бойынша ғылыми зерттеулерді орындау дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Маркетингтік зерттеулердің заманауи технологиялары
    Несиелер: 7

    Пән маркетингтік зерттеулер саласындағы құзыреттілікті меңгеруге бағытталған. Пән шеңберінде оқытылады: қазіргі заманғы маркетингтік зерттеулердің мазмұны мен ұйымдастырылуы; маркетингтік зерттеулердің негізгі бағыттары мен технологиялары; маркетингтік зерттеулердің жобасын әзірлеу; зерттеу процесінің алгоритмі; маркетингтік ақпараттық; іріктеуді жоспарлау; маркетингтік зерттеулердегі экономикалық-математикалық модельдеудің прогрессивті әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тарих және философия ғылымы
    Несиелер: 4

    Бұл курс олардың тарихи динамикасында қабылданған ғылыми білімдерді өндіруге арналған арнайы іс-әрекеттердің даму заңдылықтары мен тенденцияларын қарастырады. Курстың мақсаты - негізгі мәселелердің, философияның тақырыптары мен ғылым тарихының ерекшеліктерін және өзара байланысын анықтау. Ғылыми мақалаларды, тезистерді, конференцияларда сөйлеген сөздерді, талқылауларды, сондай-ақ тәуелсіз зерттеу жұмыстарын жүргізу дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Магистрлік зерттеу технологиясы
    Несиелер: 5

    Курс аяқталғаннан кейін магистранттар ғылыми идеяны қалыптастыруға, зерттеу мәселелерін өзектендіруге, магистрлік диссертацияның құрылымы мен композициялық дизайнын қалыптастыруға қабілетті болады. Алынған білім мен дағдылар ғылыми-теориялық және тәжірибелік деңгейлерде ғылыми іс-шараларда аудитория алдында сөз сөйлеу және жазбаша ғылыми жұмыстарды дайындау арқылы зерттеу нәтижелерін сынақтан өткізуге мүмкіндік береді. Білім алушылар академиялық этиканы дұрыс көрсететін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Agile негізіндегі жобаларды басқару
    Несиелер: 5

    «Agile негізіндегі жобаларды басқару» курсын аяқтағаннан кейін студенттер үнемі өзгеретін талаптар мен болжанбайтын техникалық тәуекелдер жағдайында жобаның мерзімін, бюджетін және сапасын сақтау үшін жобаларды басқарудың икемді әдістерін қолдана алады; бірнеше командаларға жұмысты синхрондау; клиенттердің күтулерін басқару, MS Project бағдарламалық жасақтамасын қолдану. Оқу әдістері - ми шабуылы, кейстер, іскерлік ойындар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сатуды басқару
    Несиелер: 6

    Пән сату саласындағы құзыреттілікті меңгеруге бағытталған. Пән аясында сатуларды басқарудың мақсаттары, міндеттері және функциялары; сатуларды басқару; бөлшек және көтерме сауда кәсіпорындарының типтері; бөлшек сауданы ұйымдастыру; сатудың жаңа түрлері; сату бойынша маркетингтік шешімдер; сату саласындағы дағдарысқа қарсы өзекті шешімдер оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Нейромаркетинг
    Несиелер: 6

    Пән нейромаркетинг саласындағы құзыреттілікті меңгеруге бағытталған. Пән аясында: тұтынушының санасына әсер ету; маркетингтегі психикалық процестер, нейромаркетингтегі тұтынушылық реакцияларды зерттеу әдістері; нейромаркетингтегі семантика және семиотика; нейробрендинг; Neuro Web Design; нейромаркетингтің желілік технологиялары; балалар нейромаркетингі; НЛП–әдістеме; саяси нейромаркетинг.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Маркетинг-менеджмент
    Несиелер: 6

    Пән маркетингті басқару саласындағы құзыреттілікті меңгеруге бағытталған. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант менеджмент пен маркетингтің теориялық ережелерін меңгереді пән шеңберінде: кәсіпорынның тауар саясатының маркетинг-менеджменті, кәсіпорынның баға саясаты, кәсіпорынның тарату жүйесінің маркетинг-менеджменті, кәсіпорынның коммуникациялық саясатының маркетинг-менеджменті, халықаралық маркетинг-менеджмент оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • PMI PMBOK стандартына негізделген жобаларды басқару
    Несиелер: 5

    Курс аяқталғаннан кейін студенттер жобаны бастауды; жобаның көлемі мен мазмұнын анықтауды; жұмыстың иерархиялық құрылымын құруды; ресурстық талаптарды айқынтауды және оларды тағайындауды; кестені, бюджетті, жобаның жоспарын әзірлеуді; тәуекелдерді басқару процестерін, MS Project бағдарламалық жасақтамасын қолдануды үйренеді. Студенттер курстың соңында «Жобалық менеджердің көмекшісі» кәсіптік біліктілікті беру туралы сертификатқа ие бола алады. Оқыту әдістері - ми шабуылдары, кейстер, іскерлік ойындар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сақтандыру маркетинг
    Несиелер: 5

    Пән сақтандыру маркетингі саласындағы құзыреттілікті меңгеруге бағытталған. Пән аясында сақтандыру маркетингінің теориялық негіздері, сақтандыру компаниясының Маркетингтік ортасы, сақтандыру қызметтері нарығындағы маркетингтік зерттеулер, мақсатты сақтандыру нарықтарын саралау және таңдау оқытылады. Сақтандыру өнімдері және сақтандыру маркетингі жүйесіндегі тауар саясаты. Сақтандыру маркетингін жоспарлау және бақылау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Пәнді оқыту мақсаты – магистранттарда кәсіби-педагогикалық мәдениет негіздерін қалыптастыру, заманауи педагогикалық ғылымның теориялық негіздерін меңгеру. Пәнді игеру шеңберінде магистранттар жоғары мектептегі білім үрдісінің мазмұны мен құрылымын, студент тұлғасын дамыту және олардың ЖОО кәсіби дайындығы мәселелерін озық дамыту жолдарының теориялық және практикалық мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қаржы мекемелеріндегі маркетинг
    Несиелер: 5

    Пән қаржы ұйымдарындағы маркетинг саласындағы құзыреттілікті меңгеруге бағытталған. Пән шеңберінде: қаржы қызметтері нарығының құрылымы; қаржы ұйымдарының түрлері; қаржы өнімдері және нарықтағы қызметтер; инвестициялық пай қорлары; компания бизнесін оңтайландыру тұрғысынан нарықтық мүмкіндіктерді анықтау; қаржы супермаркетінің тұжырымдамасы оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тереңдетілген стратегиялық маркетинг
    Несиелер: 5

    Пән стратегиялық маркетинг саласындағы құзыреттілікті меңгеруге бағытталған. Пән шеңберінде оқытылады: Стратегиялық маркетинг тұжырымдамасы; қажеттіліктерді талдау және сатып алу тәртібі; тауардың стратегиялық позициялануы; нарықтың тартымдылығын талдау; фирманың бәсекеге қабілеттілігін талдау; маркетинг стратегиясын таңдау; тауар, баға, өткізу арналары бойынша стратегиялық шешімдер; маркетингті стратегиялық жоспарлау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бизнестің әлеуметтік жауапкершілігі
    Несиелер: 5

    Пән бизнестің әлеуметтік жауапкершілігі саласындағы құзыреттілікті меңгеруге бағытталған. Пән шеңберінде: бизнестің ішкі әлеуметтік жауапкершілігі; адами ресурстарды дамыту; қызметкерлерге қиын жағдайларда көмек көрсету; демеушілік және корпоративтік қайырымдылық; салықтық жеңілдіктер; әлеуметтік бағдарламаларды іске асыру құралдары; қайырымдылық қайырмалдықтар және демеушілік көмек оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтік маркетинг
    Несиелер: 5

    Пән әлеуметтік маркетинг саласындағы құзыреттілікті меңгеруге бағытталған. Пән аясында оқытылады: әлеуметтік саланы маркетингтік басқаруды ұйымдастыру; әлеуметтік құзыреттілік және жауапкершілік; әлеуметтік маркетинг кешенін әзірлеу; әлеуметтік маркетингтегі коммуникациялардың ерекшеліктері; коммерциялық емес ұйымдарда фандрайзингті пайдалану ерекшеліктері; әлеуметтік маркетингті дамытудың шетелдік және отандық тәжірибесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Салалық және пәнаралық ұжымдарды басқару, корпоративтік менеджментті жүзеге асыру, өзін-өзі бақылауға және басқаларды бақылауға қабілетті

  • Код ON2

    Ғылыми зерттеулер, жобалық қызмет жүргізуге, алынған нәтижелерді өз бетінше талдауға және ұсынуға қабілетті

  • Код ON3

    Сыртқы ортаны жақсарту үшін идеяларды, қол жеткізілген нәтижелер мен инновацияларды ілгерілетуге қабілетті

  • Код ON4

    Зерттелетін саладағы мәселелерді анықтауға, жүйелі ойлау негізінде үнемді өндірістің әлеуметтік жауапкершілігін ескере отырып, стратегияларды, тәсілдерді және оларды шешу жолдарын анықтауға қабілетті

  • Код ON5

    Жаңа және жаңа ғылыми тұжырымдамалар мен теорияларды қолдана отырып, кәсіби салада және пәнаралық контексте мәселелерді шешуге қабілетті

  • Код ON6

    Ғылыми білімдер мен әдіснамалардың синтезі мен интеграциясы негізінде инновациялық өнім жасау үшін өзінің ғылыми зерттеулерін жүргізуге, Кәсіби саладағы ғылымның жаңа жетістіктері контекстінде жобалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті

  • Код ON7

    Ғылыми жазу және коммуникация дағдыларын меңгерген, өз тұжырымдарын дәлелдей алады, оларды кәсіби пікірталастарда қорғай алады

  • Код ON8

    Қабілетті ұйымдастыру маркетингтік компания қызметі, әзірлеу және іске асыру маркетингтік стратегиялар, тауарлық, бағалық, өткізу және коммуникациялық саясатын тәжірибеде маркетинг

  • Код ON9

    Маркетингтік зерттеулер жүргізу, деректерді жинау және өңдеу, талдау есептерін дайындау дағдыларын меңгерген

  • Код ON10

    Презентациялар, жарнамалық және PR-акциялар кешенінде өткізу, жеке сатуды, көрмелерді, жәрмеңкелерді ұйымдастыру, өткізуді ынталандыру құралдарын пайдалана білу дағдыларын меңгерген

  • Код ON11

    Қаржы ұйымдарының маркетингтік қызметін ұйымдастыруға, салалық ерекшелікті ескере отырып, қаржы қызметтері нарығында маркетингтік технологияларды қолдануға қабілетті

  • Код ON12

    Тиімді сату, сауда тұсаукесерлерін өткізу, мерчандайзинг құралдарын сату және қолдану процесінде келіссөздер жүргізу техникасы мен әдістерін меңгерген

Top