Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04105 Маркетинг в «Тұран» университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты «Маркетинг» ББ мақсаты - жоғары білікті магистрлерді дайындау, оларда ұтымды маркетингтік шешімдерді қабылдауға әсер ететін маркетингтік қызмет саласындағы стандарттардың талаптарына сәйкес жеке қасиеттерді, әмбебап және кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару

Пәндер

  • Ғылымның философиясы және тарихы

    Пәннің мақсаты тарихи динамикадан алынған ғылыми білімдердің өндірісі бойынша ерекше әрекеттің даму заңдылықтары мен тенденцияларын түсінуді қалыптастыру болып табылады. Пәннің мазмұны ғылым философиясы саласындағы білім мен классикалық және заманауи теориялар мен концепциялардың ғылыми-әдіснамалық талдауы бойынша дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шет тілі (кәсіби)

    Курстың мақсаты - кәсіби, ғылыми, күнделікті, мәдени салаларда, шетелдік серіктестермен қарым-қатынас іс-әрекетінде, сонымен қатар өзіндік білім алу үшін әлеуметтік және коммуникативтік міндеттерді шешуге коммуникативтік біліктіліктің қажет және жеткілікті деңгейіндегі шет тілін меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Маркетингтік зерттеулердің заманауи технологиялары

    Пән маркетингтік зерттеулер саласындағы құзыреттілікті меңгеруге бағытталған. Пән шеңберінде оқытылады: қазіргі заманғы маркетингтік зерттеулердің мазмұны мен ұйымдастырылуы; маркетингтік зерттеулердің негізгі бағыттары мен технологиялары; маркетингтік зерттеулердің жобасын әзірлеу; зерттеу процесінің алгоритмі; маркетингтік ақпараттық; іріктеуді жоспарлау; маркетингтік зерттеулердегі экономикалық-математикалық модельдеудің прогрессивті әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Инновациялық маркетинг

    Пән инновациялық маркетинг саласындағы құзыреттілікті меңгеруге бағытталған. Пән шеңберінде оқытылады: инновациялық даму түрлері; әртараптандыру; жаңа идеяларды іздеу технологиялары; жаңа идеяларды іздеуді жүзеге асыру кезіндегі маркетингтік зерттеулер әдістері; инновацияларды құруға маркетингтік көзқарас; өнім/қызмет идеяларын экономикалық талдау; тауардың нарықтық барабарлығын бағалау; жаңа өнімдерді/қызметтерді жылжыту құралдары; брендті құру және дамыту стратегиясы; маркетингтік инновациялық стратегиялар; инновациялық маркетингтің тиімділігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тәжірибелік маркетинг

    Пән тәжірибелік маркетинг саласындағы құзыреттілікті меңгеруге бағытталған. Пән аясында оқытылады: ұғымдық аппарат және практикалық маркетинг кешені; практикалық маркетингтегі маркетингтік зерттеулер; тұтынушылардың мінез-құлқы; фирмадағы маркетингті ұйымдастыру; маркетингті жоспарлау және бақылау; дербес сату техникасы; тиімді мерчендайзинг; Партизандық маркетинг; тұтынушылардың адалдығын басқару; электрондық маркетинг.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Магистірлік зерттеу технологиялары

    Мақсаты ғылыми жұмыстарды жазу үшін әдістерді, талдау әдістерін, құралдарды өз бетінше қолдану үшін ғылыми процестерді зерттеу әдіснамасы бойынша білімді қалыптастыру болып табылады. Ғылыми зерттеулер әдіснамасын білу болмыс туралы бір бағыттық, кейде қате түсініктерді жеңуге, алған білімдерін өзінің болашақ практикалық және ғылыми қызметінде қолдануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономикалық зерттеулер әдістемесі

    Пәннің мақсаты - жалпы кәсіптік, арнайы циклдер мен оқыту дағдылары пәндері бойынша арнайы білім мен ғылыми зерттеу іскерлігін алу. Пәнді оқытудың негізгі міндеті магистранттардың нарықтық заңдардың жұмыс істеу заңдылықтарын, принциптерін, әдістерін, механизмдерін терең меңгеруі және алынған білімді практикада кәсіби қолдану, Экономикалық зерттеулер әдіснамасы бойынша ғылыми зерттеулерді орындау дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пәнді оқытудың мақсаты магистранттарда басқару іс-әрекеті мен дамудың психологиялық заңдылықтары туралы жүйелі түсініктерін қалыптастырудан тұрады. Пәнді меңгеру аясында магистранттарда еңбек мотивациясын арттыру; ұжымдағы қатынас; қызметкерлердің белсенділігін арттыру; қызметкер потенциалын дамыту және жүзеге асыру сияқты ұйымдағы басқару жүйесінің тиімді қызметіне қажетті дағдылар мен біліктілік қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Agile негізіндегі жобаларды басқару

    Agile Project Management курсын аяқтағаннан кейін студенттер икемді жобаларды басқару әдістемелерін келесі мақсаттарда қолдана алады: үнемі өзгеретін талаптар мен болжанбайтын техникалық тәуекелдер жағдайында жобаның мерзімін, бюджетін және сапасын қанағаттандыру; бірнеше командадағы жұмысты синхрондау; тұтынушылардың күтулерін басқару, MS Project бағдарламалық құралын пайдалану. Қолданылатын оқыту әдістері миға шабуыл, жағдайлық есептер, іскерлік ойындар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Маркетинг-менеджмент

    Пән маркетингті басқару саласындағы құзыреттілікті меңгеруге бағытталған. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант менеджмент пен маркетингтің теориялық ережелерін меңгереді пән шеңберінде: кәсіпорынның тауар саясатының маркетинг-менеджменті, кәсіпорынның баға саясаты, кәсіпорынның тарату жүйесінің маркетинг-менеджменті, кәсіпорынның коммуникациялық саясатының маркетинг-менеджменті, халықаралық маркетинг-менеджмент оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Сатуды басқару

    Пән сату саласындағы құзыреттілікті меңгеруге бағытталған. Пән аясында сатуларды басқарудың мақсаттары, міндеттері және функциялары; сатуларды басқару; бөлшек және көтерме сауда кәсіпорындарының типтері; бөлшек сауданы ұйымдастыру; сатудың жаңа түрлері; сату бойынша маркетингтік шешімдер; сату саласындағы дағдарысқа қарсы өзекті шешімдер оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Нейромаркетинг

    Пән нейромаркетинг саласындағы құзыреттілікті меңгеруге бағытталған. Пән аясында: тұтынушының санасына әсер ету; маркетингтегі психикалық процестер, нейромаркетингтегі тұтынушылық реакцияларды зерттеу әдістері; нейромаркетингтегі семантика және семиотика; нейробрендинг; Neuro Web Design; нейромаркетингтің желілік технологиялары; балалар нейромаркетингі; НЛП–әдістеме; саяси нейромаркетинг.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • PMI PMBOK стандартына негізделген жобаларды басқару

    Курс мақсаты - жобаны бастауды; жобаның көлемі мен мазмұнын анықтауды; жұмыстың иерархиялық құрылымын құруды; ресурстық талаптарды айқынтауды және оларды тағайындауды; кестені, бюджетті, жобаның жоспарын әзірлеуді; тәуекелдерді басқару процестерін, MS Project бағдарламалық жасақтамасын қолдануды үйренеді. Студенттер курстың соңында «Жобалық менеджердің көмекшісі» кәсіптік біліктілікті беру туралы сертификатқа ие бола алады. Оқыту әдістері - ми шабуылдары, кейстер, іскерлік ойындар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Пәнді оқыту мақсаты – магистранттарда кәсіби-педагогикалық мәдениет негіздерін, ЖОО-дағы педагогикалық іс-әрекеттік кәсіби және әлеуметтік-психологиялық мәселелерін тиімді шешуге қажетті психологиялық-педагогикалық біліктілікті қалыптастыру. Пәнді игеру шеңберінде магистранттар жоғары мектептегі білім үрдісінің мазмұны мен құрылымын, студент тұлғасын дамыту және олардың ЖОО кәсіби дайындығы мәселелерін озық дамыту жолдарының теориялық және практикалық мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Тереңдетілген стратегиялық маркетинг

    Пән стратегиялық маркетинг саласындағы құзыреттілікті меңгеруге бағытталған. Пән шеңберінде оқытылады: Стратегиялық маркетинг тұжырымдамасы; қажеттіліктерді талдау және сатып алу тәртібі; тауардың стратегиялық позициялануы; нарықтың тартымдылығын талдау; фирманың бәсекеге қабілеттілігін талдау; маркетинг стратегиясын таңдау; тауар, баға, өткізу арналары бойынша стратегиялық шешімдер; маркетингті стратегиялық жоспарлау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Бизнестің әлеуметтік жауапкершілігі

    Пән бизнестің әлеуметтік жауапкершілігі саласындағы құзыреттілікті меңгеруге бағытталған. Пән шеңберінде: бизнестің ішкі әлеуметтік жауапкершілігі; адами ресурстарды дамыту; қызметкерлерге қиын жағдайларда көмек көрсету; демеушілік және корпоративтік қайырымдылық; салықтық жеңілдіктер; әлеуметтік бағдарламаларды іске асыру құралдары; қайырымдылық қайырмалдықтар және демеушілік көмек оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Әлеуметтік маркетинг

    Пән әлеуметтік маркетинг саласындағы құзыреттілікті меңгеруге бағытталған. Пән аясында оқытылады: әлеуметтік саланы маркетингтік басқаруды ұйымдастыру; әлеуметтік құзыреттілік және жауапкершілік; әлеуметтік маркетинг кешенін әзірлеу; әлеуметтік маркетингтегі коммуникациялардың ерекшеліктері; коммерциялық емес ұйымдарда фандрайзингті пайдалану ерекшеліктері; әлеуметтік маркетингті дамытудың шетелдік және отандық тәжірибесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Сақтандыру маркетинг

    Пән сақтандыру маркетингі саласындағы құзыреттілікті меңгеруге бағытталған. Пән аясында сақтандыру маркетингінің теориялық негіздері, сақтандыру компаниясының Маркетингтік ортасы, сақтандыру қызметтері нарығындағы маркетингтік зерттеулер, мақсатты сақтандыру нарықтарын саралау және таңдау оқытылады. Сақтандыру өнімдері және сақтандыру маркетингі жүйесіндегі тауар саясаты. Сақтандыру маркетингін жоспарлау және бақылау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қаржы мекемелеріндегі маркетинг

    Пән қаржы ұйымдарындағы маркетинг саласындағы құзыреттілікті меңгеруге бағытталған. Пән шеңберінде: қаржы қызметтері нарығының құрылымы; қаржы ұйымдарының түрлері; қаржы өнімдері және нарықтағы қызметтер; инвестициялық пай қорлары; компания бизнесін оңтайландыру тұрғысынан нарықтық мүмкіндіктерді анықтау; қаржы супермаркетінің тұжырымдамасы оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Маркетингтік зерттеулер жүргізу, деректерді жинау және өңдеу, талдау есептерін дайындау дағдыларын меңгерген
  • Ғылыми жазу және коммуникация дағдыларын меңгерген, өз тұжырымдарын дәлелдей алады, оларды кәсіби пікірталастарда қорғай алады
  • Жаңа және жаңа ғылыми тұжырымдамалар мен теорияларды қолдана отырып, кәсіби салада және пәнаралық контексте мәселелерді шешуге қабілетті
  • Зерттелетін саладағы мәселелерді анықтауға, жүйелі ойлау негізінде үнемді өндірістің әлеуметтік жауапкершілігін ескере отырып, стратегияларды, тәсілдерді және оларды шешу жолдарын анықтауға қабілетті
  • Тиімді сату, сауда тұсаукесерлерін өткізу, мерчандайзинг құралдарын сату және қолдану процесінде келіссөздер жүргізу техникасы мен әдістерін меңгерген
  • Қаржы ұйымдарының маркетингтік қызметін ұйымдастыруға, салалық ерекшелікті ескере отырып, қаржы қызметтері нарығында маркетингтік технологияларды қолдануға қабілетті
  • Ғылыми зерттеулер, жобалық қызмет жүргізуге, алынған нәтижелерді өз бетінше талдауға және ұсынуға қабілетті
  • Сыртқы ортаны жақсарту үшін идеяларды, қол жеткізілген нәтижелер мен инновацияларды ілгерілетуге қабілетті
  • Қабілетті ұйымдастыру маркетингтік компания қызметі, әзірлеу және іске асыру маркетингтік стратегиялар, тауарлық, бағалық, өткізу және коммуникациялық саясатын тәжірибеде маркетинг
  • Салалық және пәнаралық ұжымдарды басқару, корпоративтік менеджментті жүзеге асыру, өзін-өзі бақылауға және басқаларды бақылауға қабілетті
  • Ғылыми білімдер мен әдіснамалардың синтезі мен интеграциясы негізінде инновациялық өнім жасау үшін өзінің ғылыми зерттеулерін жүргізуге, Кәсіби саладағы ғылымның жаңа жетістіктері контекстінде жобалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті
  • Презентациялар, жарнамалық және PR-акциялар кешенінде өткізу, жеке сатуды, көрмелерді, жәрмеңкелерді ұйымдастыру, өткізуді ынталандыру құралдарын пайдалана білу дағдыларын меңгерген

Ұқсас БББ

Top