7M04105 Маркетинг в AlmaU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Маркетингтегі ғылыми-педагогикалық бағыт бойынша магистратураның білім беру бағдарламасының мақсаты маркетинг саласында ғылыми зерттеулер жүргізуге, инновациялық маркетингтік стратегияларды әзірлеуге және енгізуге, сондай-ақ студенттерді оқытуға және осы салада ғылыми-әдістемелік жұмыстар жүргізуге қабілетті жоғары білікті мамандарды даярлау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский
-
ЖОО атауы Алматы менеджмент университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Нейромаркетинг
Пән нейромаркетингтік зерттеулердің әртүрлі түрлерін, тұтынушылардың әртүрлі маркетингтік ынталандыруларға физиологиялық реакциясын, сезім органдары арқылы тұтынушының шешім қабылдау процесіне әсер ету әдістерін, көздің мобильді трекингінің әдістемесін, ZMET, аромаркетинг және т. б. зерттеуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бренд-менеджмент
Пән бәсекеге қабілетті брендтерді әзірлеу және бағалау саласында білім алуға; брендті басқарудың құрылымы мен әдістерін қайта қарауға; брендтің ұзақ мерзімді кірістілігін арттырудың тиісті тұжырымдамалары мен әдістерін қолдануға; компанияның стратегиясын ескере отырып брендті жоспарлау және бағалау саласындағы білімді қорытындылауға; брендті әзірлеу кезінде маркетингтік зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу әдістерін синтездеуге; тұтынушылардың адалдығы мен даму деңгейін бағалауға және брендті басқару және брендті басқару стратегиясын дамытуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зерттеулердегі жасанды интеллект (ағыл.т)
«Зерттеулердегі жасанды интеллект» пәні ғылыми зерттеулерде жасанды интеллект (машиналық оқыту, деректерді талдау, нейрондық желілер, мәтінді өңдеу) әдістерін теориялық және практикалық тұрғыдан қолдануды үйретуге бағытталған. Магистранттар деректерді өңдеу, интеллектуалды модельдер құру және ғылыми талдауды автоматтандыру бойынша заманауи құралдарды меңгереді, сондай-ақ жасанды интеллектіні ғылымның түрлі салаларында қолданудың этикалық аспектілерін қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жобаларды басқару тәжірибесі
Пән қазіргі заманғы тәсілдерді, әдістер мен технологияларды, сондай-ақ жобаларды басқару саласындағы озық тәжірибені сипаттауға және талдауға; жоба құжаттамаларын, идеяларын қалыптастыруға және жобаға қатысушылар үшін қорытынды жасауға; жобаны іске асырудың күнтізбелік жоспары мен мерзімдерін қалыптастыруға; жобаны экономикалық бағалауды жүргізуге; жобаларды басқаруда жаңа ақпараттық технологияларды қолдану нұсқаларын әзірлеуге және ұсынуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мінез-құлық экономикасы және қаржы
Курс адамның экономикалық мінез-құлқының теориялары мен тәжірибесін, сондай-ақ оның мінез-құлқын және экономикалық шешімдер қабылдауды қалыптастыратын және әсер ететін факторларды зерттеуге бағытталған. Курс мінез-құлық экономикасы мен қаржысының негізгі түсініктеріне негізделген, жеке тұлғалардың шешім қабылдау немесе бас тарту механизмі және мінез-құлық экономикалық теориясының құралдары да зерттеледі. Бұл пәнді зерттеу ақпаратты сыни бағалауға, белгісіздік жағдайында шешім қабылдау үшін оны таңдауға, қоғамдағы әлеуметтік маңызды мәселелер мен процестерді, сондай-ақ адам мінез-құлқына әсер ететін факторларды талдауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Курстың мақсаты – болашақ мамандардың, ғалымдардың, педагогтардың ғылыми және ғылыми-педагогикалық іс-әрекетіне жалпы ғылыми, философиялық, әдістемелік, философиялық және пәндік-теориялық негіздерді беру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тиімді басқару үшін көшбасшылық және құралдар
Бұл курс лидерліктің негізгі принциптері мен әртүрлі ұйымдық ортада тиімді басқару үшін қажетті құралдарды зерттеуге бағытталған. Студенттер әртүрлі лидерлік стильдерді, шешім қабылдау процестерін және команда динамикасын талдайды. Курс стратегиялық ойлау, коммуникация дағдылары және эмоционалдық интеллектті дамытуға ерекше назар аударады, бұл табысты лидерлік үшін маңызды
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Маркетингтік зерттеулер (жетілдірілген курс)
Пән ғылыми маркетингтік зерттеу жүргізуді жүйелейді: әлеуметтік ғылымдардағы сапалы деректерге дербес талдау жүргізу; маркетинг саласындағы зерттеу проблемаларын айқындау; мақсаттар мен міндеттерді қою; маркетингтік зерттеулердің мамандандырылған әдістерін қолдану; бас жиынтықтың іріктемесін және олардың айрықша ерекшеліктерін жоспарлау және анықтау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу және зерттеулер (ағыл.тіл.)
Пән сізге әдебиеттерге шолу дағдыларын, шет тіліндегі дереккөздердегі ақпаратты жинау және өңдеуді, ғылыми зерттеулер тақырыптарын таңдау және бағалау әдістерін зерделеуге; зерттеу дизайнын әзірлеуге; зерттеу міндеттерін құрылымдауға; ғылыми зерттеуден күтілетін нәтижелерді сипаттауға; мәселенің өзектілігін анықтау дағдыларын меңгеруге, яғни оның ғылым үшін құндылығын көрсетуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Стратегиялық маркетинг (жетілдірілген курс)
Пәннің мақсаты - стратегиялық маркетингтің мәнін және компанияның маркетингтік стратегиясын әзірлеу ерекшеліктерін ашу. Пән стратегиялық маркетингтің мәнін және компания қызметінде маркетингтік стратегияларды қолдану ерекшеліктерін зерттеуге мүмкіндік береді; Кәсіпорынның сыртқы және ішкі маркетингтік ортасын талдауға; маркетингтік стратегиялардың түрлерін ажыратуға; кәсіпорын нарығының жағдайын диагностикалауға және бағалауға; кәсіпорын үшін маркетинг стратегиясын әзірлеуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Біріктірілген маркетингтік коммуникациялар
Пән магистранттардың біріктірілген маркетингтік коммуникациялар бойынша білім мен дағдыларды алуға және оларды компанияның практикалық қызметінде қолдануға бағытталған. Пән біріктірілген маркетингтік коммуникациялар бойынша білімдер мен дағдыларды жинақтауға және оларды компанияның практикалық қызметінде қолдануға мүмкіндік береді; біріктірілген маркетингтік коммуникациялардың стратегиясын әзірлеуге; біріктірілген маркетингтік коммуникациялардың (БМК) тұжырымдамасын синтездеуге; іскерлік нарықта сатып алу туралы шешім қабылдау кезеңдерін бағалауға; БМК тиімділігін бағалауды анықтауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Маркетингтік жобалар дизайны
Пән түрлі қызмет салалары үшін маркетингтік жобаны құру және іске асырудың практикалық дағдыларын қалыптастыруға; қойылған міндеттерді ескере отырып, ерекшеліктер мен брифингтерді біріктіруге; маркетингтік жобаларды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу алгоритмін синтездеуге; ақпараттық технологияларды қолдана отырып, маркетинг саласындағы жобалық құжаттарды әзірлеуге мүмкіндік береді. Сондай-ақ, курс магистрлік жобаны жазу және іске асыру үшін қажетті дағдыларды дамытуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Excel және R/Python арқылы статистикалық талдау
Пән заманауи цифрлық құралдарды — Excel, R/Python қолдана отырып, деректердің статистикалық талдауы саласында қолданбалы және аналитикалық құзыреттерді дамытуға бағытталған. Курста сипаттамалық статистиканың кеңейтілген әдістері, деректерді визуалды талдау, параметрлік және параметрлік емес болжамдарды тексеру, өзара байланыстар мен тәуелділікті талдау, сондай-ақ бірөлшемді және көпөлшемді регрессиялық модельдерді құру және түсіндіру қарастырылады. Ерекше назар деректер мен тапсырмалардың түріне байланысты статистикалық әдістерді дұрыс таңдауға, модельдік болжамдарды сыни талдауға, нәтижелердің тұрақтылығын бағалауға және оларды қолданбалы контексте түсіндіруге аударылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Деректерді талдау және эконометрика
Пән экономикалық және қаржылық деректерді заманауи эконометрикалық әдістер арқылы сандық талдаудың терең дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста сызықтық және сызықтық емес регрессиялық модельдерді құру, бағалау және түсіндіру, панельдік деректерді талдау, уақыттық қатарларды модельдеу қарастырылады. Ерекше көңіл модельдерді нақтылау, гипотезаларды тексеру, нәтижелердің орнықтылығы мен талдаудың қайталанбалылығына бөлінеді. Пән аясында магистранттар R және/немесе Python бағдарламалық ортада эконометрикалық алгоритмдерді жүзеге асыру, соның ішінде талдау нәтижелерін визуализациялау дағдыларын дамытады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қолданбалы педагогика және психология
«Қолданбалы педагогика және психология» пәні педагогикалық және психологиялық тәсілдемелерді қолдануда жүйелі білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс шеңберінде оқыту мен тәрбиелеудің қазіргі заманғы теориялары, психологиялық-педагогикалық диагностика әдістері, білім алушылардың әртүрлі санаттарымен түзету және дамыту жұмыстарының технологиялары, ерекше қажеттіліктері бар білім алушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу, девиантты мінез-құлықтың алдын алу және білім беру процесіне қатысушылардың өзара іс-әрекеті зерделенеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулер әдіснамасы
Пән ғылыми зерттеулерді ұйымдастырудың негізгі әдістерін қолдануға; ғылыми зерттеулердің қазіргі әдістемесінің мәні мен сипатын түсіндіруге және негіздеуге; ғылыми зерттеулердің тақырыптарын таңдау және бағалау әдістерін; ғылыми ақпаратты іздеу, жинақтау және өңдеуді жүргізуге, сондай-ақ ғылыми зерттеулерді өңдеу және ресімдеуге; зерттеудің ықтимал-статистикалық әдістерін, жүйелік талдау әдістерін қолдануға; ғылыми зерттеулердің қазіргі заманғы әдістерінің мәні мен сипатын түсіндіруге және негіздеуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Графикалық дизайн құралдары
Пән маркетинг есептерін шешу үшін ақпараттық технологиялар құралдарымен графикалық материалдарды құру дағдыларын жеткізуге мүмкіндік береді. Дағды негізгі қызметте ақпаратты өңдеу және ұсыну (жоспарлау) үшін бейнелерді, сұлбаларды құру үшін компьютерлік құралдарды қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қолданбалы маркетинг
Маркетинг және сату технологиясы, кәсіпорында маркетингтік қызметті ұйымдастыру саласында практикалық дағдыларды меңгеру. Пән кәсіпорындағы маркетингтік шешімдерді қабылдауға; маркетингтік талдау жүргізу әдістемесін қолдануға; компанияның мүмкіндіктері мен нәтижелілігін ескере отырып, маркетинг құралдарын қолдану дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тұтынушылардың мінез-құлқын зерттеу
Бұл пән екі блоктан тұрады: сипаттамалық, болжамдық және нұсқаушы аналитика. Сипаттамалық аналитикада зерттеушілер деректерді жинауы, деректерді үлгілермен корреляциялауы және олардың мағыналарына түсініктеме беруі керек. Болжалды аналитика арқылы тұтынушылардың мінез-құлқын зерттеп, оның негізінде олардың болашақта не істейтіні туралы болжам жасау қажет. Сайып келгенде, компаниялардың тұтынушылармен қарым-қатынасын ескере отырып, компания тұтынушылардың мінез-құлқын өзгерту үшін не істеу керектігі туралы ұсыныстар жасау керек.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инновация маркетингі
Пән магистранттардың инновациялық тауарды немесе қызметті нарыққа жылжыту бойынша білім мен дағдыларды алуына; стратегияны әзірлеуге; компаниядағы инновациялық әлеуетті, процесті диагностикалауды жүргізуге, сондай-ақ инновациялар нарығында тұтынушылардың мінез-құлық ерекшеліктерін анықтауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қолданбалы нейромаркетинг
Маркетинг және сату технологиясы, кәсіпорында маркетингтік қызметті ұйымдастыру саласында практикалық дағдыларды меңгеру. Пән кәсіпорындағы маркетингтік шешімдерді қабылдауға; маркетингтік талдау жүргізу әдістемесін қолдануға; компанияның мүмкіндіктері мен нәтижелілігін ескере отырып, маркетинг құралдарын қолдану дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Маркетингтегі ақпараттық технологиялар
Бұл пән оларға негізделген маркетингтік шешімдер қабылдауға көмектесетін ақпараттық жүйелермен, аналитикалық құралдармен және бағдарламалық жасақтамамен жұмыс істеу дағдыларын, сондай-ақ маркетингтік мақсаттарға жету және бизнес-процестердің тиімділігін арттыру үшін цифрлық байланыс арналарын тиімді пайдалану дағдыларын алуға бағытталған
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Digital жарнама
Бұл пән цифрлық жарнамалық науқандарды жоспарлау, құру және басқару дағдыларын игеруге, сондай-ақ маркетингтік мақсаттарға жету үшін цифрлық арналарды тиімді пайдалануға, мақсатты аудиторияны тартуға және ұстап тұруға, сондай-ақ деректерді талдауға және жарнамалық инвестициялардың максималды кірісіне қол жеткізу үшін жарнамалық стратегияларды оңтайландыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Компаниялардың тұрақты дамуының принциптері
Курс студенттердің біртұтас ақпараттық қамтамасыз етуді қалыптастыру, сұранысты болжау және жоспарлау, тұтынушылармен қарым-қатынасты басқару, жеткізу тізбегіндегі сапа менеджменті жүйелері негізінде жеткізу тізбегін қалыптастырудың концептуалды негіздері және оларды басқару тиімділігі туралы білімдерін дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Маркетинг менеджмент
Бұл пән маркетинг саласындағы білімді тереңдетуге, сатып алушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру және компанияны дамыту үшін маркетингті басқару әдістерін қолдануды үйренуге мүмкіндік береді. Ол сондай-ақ тауар, баға, сату және коммуникация саясатын қоса алғанда, әртүрлі деңгейдегі маркетингтің әртүрлі аспектілерін басқару дағдыларын, сондай-ақ компания өнімдерін сегменттеу, мақсатты және орналастыру және тұтынушылармен қарым-қатынас орнату бойынша жұмысты меңгеруге көмектеседі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Кәсіби салада алынған білімді қолданыстағы заңнама мен тұрақты даму тұжырымдамасын ескере отырып, кең ауқымды пәнаралық контексте дүниетанымдық бағдарлар ретінде маңызды философиялық концепцияларды қолдану арқылы талдап, синтездеу.
- Жоғары білім беру үдерісінің заманауи үрдістері мен мәселелерін талдау негізінде тиімді интерактивті әдістерді, технологиялар мен құралдарды пайдалана отырып жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясы саласындағы білімді өзінің педагогикалық қызметінде қолдану.
- Стратегиялық және операциялық басқаруда заманауи басқарушылық, құқықтық, этикалық және мінез-құлықтық тәсілдерді қолдану, көшбасшылық қасиеттерді, маркетинг, жобалық менеджмент және мінез-құлықтық қаржы салаларындағы құзыреттерді көрсете отырып, тұрақты даму мен іскерлік жауапкершілік қағидаттарын ескеру.
- Жаңа жағдайда дербес ғылыми-қолданбалы зерттеулер жүргізу, заманауи цифрлық технологияларды пайдалана отырып ақпаратты жинау және түсіндіру және ғылыми-зерттеу және талдау жұмыстарының нәтижелерін магистрлік жоба, ғылыми мақала, баяндама, аналитикалық жазба және т.б. түрінде қорытындылау.
- Статистикалық талдау және эконометриялық модельдеу әдістерін қазіргі заманғы бағдарламалық құралдарды (Excel, R/Python) пайдалана отырып, басқарушылық шешімдерді негіздеу және әлеуметтік-экономикалық деректерді талдау үшін қолдану.
- Процестер мен құбылыстарды талдаудың қолданыстағы тұжырымдамаларын, теориялары мен тәсілдерін сыни тұрғыдан талдау, жаңа бейтаныс жағдайларда зерттеу міндеттерін шешу үшін әртүрлі пәндер шеңберінде алынған білімді біріктіру.
- Математикалық, техникалық және ғылыми тапсырмаларды шеше отырып, әртүрлі кәсіби салаларда жүйелі және пәнаралық тәсілді, сондай-ақ дербес дамуды дамыту.
- Маркетингтік науқандарды жақсарту, деректерді талдау және зерттеу нәтижелері туралы есептер шығару үшін нейромаркетингтік технологияларды қолдана отырып, тұтынушылардың мінез-құлқын және маркетингтік стратегиялардың тиімділігін талдау үшін нейромаркетингтік зерттеулер жүргізу
- Нарық пен бәсекелестік ортаны талдаңыз, тұтынушылардың қажеттіліктері мен қалауларын анықтаңыз және нақты бизнес тәжірибесінде тиімді болатын маркетинг жоспарын жасаңыз.
- Жарнамалық науқандарды оңтайландыру үшін цифрлық құралдармен және платформалармен жұмысты қолдану
- Ұйымда инновациялық тауарларды (қызметтерді) әзірлеу, сынау және енгізу, материалдық емес активтерді (брендтерді) құру және басқару