Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B03202 Қоғаммен байланыс в ҚарУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қоғаммен байланыс жөніндегі практик мамандарды қазіргі заманғы кәсіби стандарттарға сәйкес даярлау, студенттердің қоғамдық қатынастар институтының теориясы мен практикасы, қоғамның әлеуметтік-экономикалық және саяси дамуындағы принциптер, заңдылықтар туралы жүйелі білімдерін қалыптастыру.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B042 Журналистика және репортер ісі
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 6B032 Журналистика және ақпарат
Пәндер
-
Копирайтинг негіздері
Курс студенттердің жарнамалық мәтін, хабарлама, ұранның мазмұнын жасаудағы күрделі мәселені шешумен байланысты теориялық білімі мен кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға арналған. Пәнді меңгеру білім алушылардың білім саласындағы маркетингтік міндет, жаңа шығармашылық идея қалыптастырубілімін одан әрі тереңдетудің алғышарты болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Паблик рилейшнз теориясы мен тәжірибесі
Курс қоғамдық қатынастар функциясы мен ұйымдардағы маркетингтік функция, проблемаларды басқару дағдылары, инвесторлармен байланыс орнату арасындағы айырмашылықты білу мақсатында оқытылады. Курс нарықтық қатынастардың ерекшеліктерін, қоғамдағы қоғамдық қатынастардың рөлін, баспа және жарнама агентінің міндеттерін зерттеуге арналған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
Пән білім алушыларда табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану, тұрақты даму негіздері, тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін құқықтық реттеу туралы білімді қалыптастыру, сондай-ақ жағымсыз әсерлерді болжау және төтенше жағдайлардың салдарын бағалау қабілеттерін қалыптастыру мақсатында зерделенеді. Курс шеңберінде білім алушылар қоршаған ортаны қорғауға және күнделікті өмірде қауіпсіздікті қамтамасыз етуге байланысты мәселелерді шешудің жүйелі тәсілін меңгереді. Пән қоршаған ортаны қорғаудың практикалық дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді, оны өмірдің әртүрлі салаларында қолдануға болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық және кәсіпкерлік негіздері
Мемлекет және құқық, қазақстандық құқықтың негізгі салалары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, Қазақстандағы мемлекеттік органдар жүйесі туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл, оның мемлекеттік органдар мен кәсіпкерлік сектордағы әртүрлі көріністері, кәсіпкерлік қызметті бәсекелестік жағдайда ұйымдастыру, тәуекелдерді бағалау, инвестиция тарту мәселелері, экономика ғылымының әдістері, нарықтық қатынастардың заңдылықтары, халық шаруашылығының негіздері, халық шаруашылығы жағдайындағы экономикалық өсу және тұрақтылық мәселелері, инклюзияның қағидалары мен құндылықтары қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Америкадағы PR-дың даму тарихы
Курс Америкадағы PR-дың дамуындағы кезеңдер туралы білім, IPRA кодексін талдау дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Алғашқы паблисити фирмаларын құру және олардың жұмыс істеуі, PR фирмаларын ашу сұрақтары қарастырылады. Курс Айви Ли, Эдвард Бернейз сияқты қоғаммен байланыс қайраткерлерін зерттеуге арналған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі заманғы бұқаралық коммуникация
Курстың мақсаты студенттер арасында бұқаралық коммуникация саласындағы маңызды процестер мен құбылыстар туралы кешенді білім қалыптастыруға, сондай-ақ бұқаралық коммуникация жұмысының теориялары мен тұжырымдамалары туралы түсіндіру. Ақпараттық коммуникация құралдары жүйесінің қазіргі жай-күйін, медиаиндустрияның ұйымдық нысандарын талқылауды қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Имиджелогия
Имиджология курсы имидж қызметінің психологиялық және әлеуметтік-мәдени заңдылықтары туралы студенттердің білімін кеңейтуге, қоғамның әлеуметтік-коммуникациялық байланыстарын жаңартуға бағытталған. Пәннің мазмұны студенттерге имиджология ғылымы туралы түсінікті қалыптастыру мәселелерін қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
«Қаржылық сауаттылық негіздері» пәні студенттердің жеке қаржылық шешімдер қабылдау кезінде қаржылық басқару дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады. Курс аясында студенттер әртүрлі қаржылық құралдарды пайдаланудың тәжірибелік дағдыларын меңгереді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру, жеке қаржыларын үнемдеу және ұлғайту, бюджетті жоспарлау қабілетін дамытады. Оңтайлы инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржылық ақпаратты талдауға және қаржылық өнімдерді бағалауға ерекше назар аударылады. Пән заманауи қаржылық технологияларды бағалау және тиімді қолдану үшін қажетті дағдыларды және қаржылық алаяқтықты тану қабілетін дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Конвергенттік БАҚ
Курс мультимедиалық және кроссмедиялық контент өндірісіне көшу жағдайында БАҚ редакцияларының ұйымдастырушылық моделдерін түсіндіріп, медиаконвергенция үдерісін үйрету мақсатында оқытылады. Курс студенттерге конвергентті БАҚ редакцияларының құрылымын талдауға арналған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
PR маманының кәсіби этикасы
Курс бұқаралық ақпарат құралдарымен PR-коммуникацияның этикалық аспектілерін, Қазақстан Республикасындағы PR-маман қызметінің заңдық аспектілерін зерделеу мақсатында оқытылады. Курс PR мамандары үшін кәсіби қызметтің негізгі реттеушісі ретінде бөлуге, кәсіби этика негізінде PR-коммуникация дағдыларын игеруге және дамытуға арналған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Әлеуметтік зерттеуде ақпаратты жинау әдістері
Пән студенттерге әлеуметтік зерттеу әдіснамасына сүйене отырып, ақпарат жинау әдістерінің теориялық және практикалық негіздерінің қажеттілігін түсіндіруге бағытталған. Осы курсты меңгеруде білім алушы нақты әлеуметтанулық деректерді талдауда тәжірибе жинақтайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қоғаммен байланыс және жарнама
Курс әр түрлі коммуникативті құралдар мен тактикаларды қолдана отырып, практикалық іс-әрекетке қажетті құзіреттіліктерді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пәнді меңгеру білім алушылардың баспасөз қызметтерінде жұмыс істеу, іскерлік қарым-қатынас, тұлғааралық қатынастарды орнату, дамыту және қолдау дағдылары саласындағы білімін одан әрі тереңдетудің алғышарты болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
PR-жобаларды ұйымдастыру
Курс PR-жобаның жалпы тұжырымдамасы туралы білімді жеткізушілермен және мердігерлермен жұмысты ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс PR-жобаны әзірлеуді, оның бюджетін құруды, PR-жобаның форматын, орнын таңдауды зерттеуге арналған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылыми зерттеу негіздері
Ғылыми-зерттеу қызметінің дағдыларын дамыту және студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындығы мақсатында зерттеледі. Курс шеңберінде қоғамдық қатынастар жүйесіндегі ғылымның орны, ғылыми танымның әдістері мен деңгейлері, ғылыми зерттеуді іске асырудың негізгі кезеңдері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ӘММ және таргет негіздері
Пән маркетинг туралы, ішкі басқару тұжырымдамасы және сатып алушылардың қажеттіліктерін барынша қанағаттандыратын кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың біртұтас жүйесі ретінде нақты идеясын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Маркетинг нарықты, нарықтық ортаны және түпкілікті тұтынушылардың сұраныстарын қанағаттандыру және оларға өндірілген тауарлар мен қызметтерді бейімдеу мақсатында зерттеуге бағытталған басқарудың кешенді тұжырымдамасы ретінде қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жарнама тарихы
Курс студенттердің әлеуметтік институт ретіндегі жарнама тарихы, жарнамалық технологиялардың қалыптасу тарихы және жарнамалық бизнесті дамыту саласындағы жүйелі түсініктері мен негізгі білімдерін қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстандағы PR-дың дамуы
Курс студенттердің Қазақстандағы PR-дың даму тарихы саласындағы жүйелі түсініктері мен базалық білімдерін қалыптастыруға арналған. Кәсіби қызметтің осы саласының қалыптасуында маңызды рөл атқарған негізгі тұлғалар, ұйымдар, науқандар ұсынылған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
БАҚ және PR қызметінің ерекшеліктері
Курс мемлекеттік қызмет туралы ашық жүйе ретінде білімді қалыптастыру, Қазақстандық баспасөз қызметтерінің ақпаратын талдау дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс БАҚ, қоғамдық және саяси ұйымдармен заманауи баспасөз қызметінің жұмыс формалары мен әдістерін зерттеуге арналған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Елдік брендинг және халықаралық PR
Курс студенттерде коммуникативтік технология ретінде елдік брендингтің ерекшелігіне байланысты теориялық білім мен кәсіби құзыреттілікті қалыптастыруға арналған. Халықаралық PR мен брендтерді жылжытуда және инвестициялауды дамыту бойынша міндеттерді іске асыруда елдік ресурстарды бағалау бойынша теориялық тәсілдер мен практикалық дағдыларды игеру мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Коммерциялық емес секторлардағы PR-кампаниялардың өткізілуі
Курс компанияның күшті және әлсіз жақтары туралы білімді нығайту, компанияның стратегиялық позициясы мен бәсекелестігін талдау дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Позициялық және ситуациялық талдау технологиясын үйретуге арналған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ақпарат жинау тәсілдері
Пән журналистік практикада бастапқы ақпаратты жинау әдісінің тұтас жабдығын: байқау, эксперимент және сұхбатты қалыптастыру мақсатында оқытылады. Олар зерттелетін объектінің терең сипаттамасын анықтауға бағытталған. Осы әдістермен байланысты журналистиканың дамуына байланысты мәселе қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
PR-дағы жағдаяттық зерттеу
Курс сұранысты болжау әдістерін іздеу туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Сыртқы жарнаманың тиімділігін бағалаудың, бұқаралық ақпарат құралдарымен және басқа да аудиториямен қарым-қатынасты реттеуге арналған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Операторлық шеберлік және мобилография
Курс студенттерге техниканы таңдауға және реттеуге, қозғалыста түсіруге, дыбыспен жұмыс істеуге және қызықты бейнелерді орнатуға үйрету мақсатында оқытылады. Камера және оптика сипаттамалары, суреттегі композиция және перспектива, жарықтандыру құрылғылары, табиғи және жасанды жарық көздері мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Веб-сайтты қолдау және жылжыту дағдылары
Курс интернет-медиамен жұмыс істеу кезінде контентті орналастыру, тиімділіктің негізгі көрсеткіштерін талдау және заманауи құралдарды пайдалану дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Интернет-медиа, интернет маркетинг, бизнес үдерісін жүзеге асыру мәселесі қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дағдарыс PR-ы
Пән студенттерге дағдарыстық коммуникациялардың мазмұны туралы негізгі түсінік беру, іс-әрекеттерді жоспарлау мен іске асыруға қатысты теориялық тұжырымдамаларды дұрыс пайдалану принциптерін оқытады. Сондай-ақ, курста дағдарыстарды еңсерудегі жарнамалық және PR-технологияларды ашу мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
PR технологиялары
Курс басқару жүйесіндегі PR білімін, корпоративтік мәдениеттің бірыңғай стандарттарын қалыптастыру дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс қоғамның тілектерін, қажеттіліктері мен көзқарастарын, бірінші тұлғалардың корпоративті имиджін, заманауи PR технологияларын ескеруді зерттеуге арналған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Фактчекинг
Пән бұқаралық ақпарат құралдарында және Интернет желісінде жарияланған күмәнді хабарламалар мен мәлімдемелердің нақты дәлдігін тексеру әдістері мен әдістерін үйрету мақматында оқытылады. Оқу процесінде мәтінді немесе мазмұнды жариялауға немесе басқа жолмен таратуға дейінгі немесе одан кейінгі фактілерді тексеруге, сондай-ақ ішкі фактчекингпен танысуға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мақсатты аудиторияның зерттелуі
Курс ұйымның беделі туралы білімді нығайту, ұйым қызметкерлерінің жауапкершілігі мен қызығушылығын арттыру мақсатында оқытылады. Сондай-ақ, мекеме мен қоғам арасында өзара түсіністік пен сенім орнатуға үйретеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Корпоративтік бедел қалыптастырудың маңызды аспектілері
Пән бедел мен корпоративтік имидж арақатынасын анықтауда білімді бекіту мақсатында оқытылады. Курста корпоративтік имиджді қалыптастыру, сақтау, имидж бен беделге салыстырмалы талдау мәселелері қамтылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мәдениет және өнер саласындағы PR
Курс студенттерге мәдени құндылықтарды сақтау мен насихаттау жөніндегі мемлекеттің мәдени саясатын іске асыру, мәдениет пен өнер саласындағы PR ерекшеліктерін түсіндіру мақсатында оқытылады. Пән қоғамдық ұйымдармен қарым-қатынас құруға мүмкіндік беретін теориялық білім мен кәсіби құзыреттілікті қалыптастыруды мақсат етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
PR агенттіктерінің қызметі
Пән жарнамалық хабарламалардың негізгі параметрлерін, құжаттамамен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс ұйым мен қоғам арасында өзара түсіністік пен сенімді қарым-қатынас орнатуды зерттеуге арналған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құжаттар тілі
Курс құжаттардың функциялары мен қасиеттері туралы білімді қалыптастыру, оларды реттеу және ресімдеу, кеңсе, қызметтік құжаттарды дайындау дағдылары, басқарушылық, ұйымдастырушылық қызметке байланысты іс жүргізу мақсатында оқытылады. Курс құжаттарды рәсімдеу талаптарын зерделеуге арналған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Саяси конфликтология
Курс саяси қақтығыс туралы білімді әлеуметтік құбылыс ретінде қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс саяси қақтығыстың ұғымы мен мәні, саяси қақтығыстың құрылымы, саяси қақтығыстың көріну формалары, саяси қақтығыстардың діни факторы, сондай-ақ этносаяси қақтығыстарды реттеу мәселесін қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жарнаманың құқықтық және этикалық аспектілері
Пән саяси PR компанияларын жоспарлауда, ұйымдастыруда және өткізуде этикалық компонент туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курста ұйымдастырушылық мәдениет және корпоративтік этика қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Елдік брендинг
Курстың мақсаты маркетинг құралдары жүйесіндегі брендингтің орнын анықтау. Студенттерде елдік брендинг ерекшеліктеріне байланысты теориялық білім мен кәсіби құзыреттілікті қалыптастыруға және меңгеруге бағытталған. Сондай-ақ, теориялық тәсілдер мен практикалық дағдылар арқылы брендтерді дамыту және инвестицияларды арттыру міндеттері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қазіргі заманғы коммуникациялық үдерістегі баспасөз қызметі
Курс қазіргі байланыс үдерісінде баспасөз қызметі туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пәннің мазмұны баспасөздің ақпараттық-аналитикалық қызметінің ерекшеліктеріне, ұйымдастыру тәртібіне, ресми сайтты жүргізу әдістеріне байланысты мәселелерді қамтиды. Пән мемлекеттік қызметтің имиджін құру технологиясын қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
PR маманының көпшілік алдында сөйлеу шеберлігі
Курс студенттерде қызметкерлер, бөгде ұйымдардың өкілдері мен азаматтар алдында тиімді көпшілік алдында сөз сөйлеу үшін қажетті құзыреттер мен дағдыларды қалыптастыру және жетілдіру, сондай-ақ жария коммуникацияны ұйымдастыру мен өткізудің негізгі заманауи тәсілдері мен әдістерімен таныстыру мақсатында оытылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мемлекеттің ақпараттық саясатында IT технологияларды қолдану
Пән ақпаратты құру, сақтау, басқару, беру және іздеу үшін қажетті ақпараттық технологиялар, бағдарламалық қамтамасыз ету және желі туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Ақпараттық технологиялар және олардың қазіргі қоғамдағы рөлі қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Саясат пен мемлекеттік басқарудағы PR
Пән билік пен мемлекеттің, саяси жүйенің, саяси партиялар мен қоғамдық саяси сананың өзара іс-қимылы, қоғамды демократияландыру мен жаңғырту, жаһандық және саяси болжау және бұқаралық ақпарат құралдарында жариялау бойынша білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
PR-дағы жасанды интеллект
Пән сұхбаттарды транскрипциялау, жаңалықтар ленталарын бақылау, тіпті әлеуетті жетекшілерді іздеу үшін үлкен көлемдегі электрондық хаттарды немесе әлеуметтік медиа хабарламаларын сұрыптау сияқты әдеттегі тапсырмаларды орындай алатын AI мүмкіндіктерін мңгерту мақсатында оқытылады. Бұл уақытты үнемдеп қана қоймайды, сонымен қатар журналистерге өз жұмысының маңызды аспектілеріне назар аударуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Саяси сайлаулардағы PR технологиясы
Пән сайлау технологиясындағы процесстің рөлі туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курста үгіт-насихат, жарнама, қоғаммен байланыс, саяси көңіл-күй және стихиялық мінез-құлық психологиясы сынды негізгі ұғымдар қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Келіссөздер технологиясы
Пән журналистік сұхбатты дайындау кезеңдері, сұхбат жүргізу дағдылары туралы түсінік қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс журналистердің қарым-қатынас принциптерін, сұхбаттасушыларды қорғау техникасын, келіссөздер барысында ақпарат беру мен қабылдауды зерттеуге арналған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Саяси паблик рилейшнз
Пән қоғаммен байланыс жүйесіндегі негізгі іс-шаралар туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курста саяси коммуникациялардың мақсатты аудиториялары және сайлау науқандарындағы имидждік стратегиялар қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мемлекеттік құрылымдағы PR маманының қызметі
Курс мемлекеттік құрылымдардағы PR маманының теориясы мен практикасының аспектілері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пән студенттердің іскерлік қарым-қатынас, брендті басқару, маркетингтік коммуникация бойынша білімін бекітеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Саяси сана және саяси мінез-құлық
Пән медиаиндустрия саласындағы жаһандық келешек туралы білімді қалыптастыру, саяси мәселені тиімді шешуді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс адам құқығы жөніндегі ахуалды талдау және оларды БАҚ-та жариялау негізінде қазіргі заманғы әлеуметтік практиканың болмысын талдау мен түсіну дағдысын зерделеуге және қалыптастыруға арналған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Спорттағы PR
Пән студенттердің дене шынықтыру және спорттағы қоғаммен байланыс, жарнама қызметі, заманауи менеджмент маманы ретінде қалыптасуы туралы негізгі білімдерін нығайту мақсатында оқытылады. Курс отандық және шетелдік PR теориясы мен практикасын қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Саяси өлкетану
Пәннің мақсаты регионализмді зерттеудегі негізгі тәсілдерді қамтиды. Курста географиялық талдау, саяси құбылыстарды зерттеу, қоғамдық-географиялық көзқарас, мемлекеттердің кеңістіктік-аумақтық жағдайының жергілікті, ұлттық және саяси процестерге әсер ету мәселесі қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Әлеуметтік медиадағы коммуникация
Пән студенттердің қазіргі заманғы медианы дамытудың негізгі технологиялық тенденциялары, цифрлық ортада коммуникативтік стратегияларды қолданудың практикалық аспектілері туралы білімдерін қалыптастыру мақсатында оқытылады. Білім алушылар әлеуметтік желілерде коммуникативтік процесті құру стратегиясы мен тактикасын таңдауды және коммуникативтік жағдайды талдауды меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Саяси процестегі PR мен журналистика
Пән саяси журналистиканың құрылымдық элементтері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курста қоғамның саяси белсенді бөлігі, саяси оқиғаларды жариялауға мамандандырылған журналистер, саяси процесстегі ақпараттық сүйемелдеуге қатысатын сарапшылар мен зиялы қауым сынды сұрақтарды қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Әлеуметтік желілерде беделді сақтай білу
Курс әлеуметтік желілердегі бедел қалыптастыру мәселелерінде студенттердің білімі мен іскерлік жүйесін бекіту мақсатына бағытталған. Пән қазіргі коммуникативті ортада бедел қалыптастыру, қорғау, қарым-қатынас жасау дағдыларын қалыптастыруға арналған. Сондай-ақ, бедел және бренд арасындағы айырмашылықтар мен беделдің құрамдас бөліктері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Әлем журналистикасының тарихы
Курс әлемдік журналистиканың негізгі даму тенденциялары туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Ежелгі уақытта ақпараттық-коммуникациялық процестердің дамуын анықтау мәселелері қарастырылады. Курс баспасөз мен мемлекет арасындағы қарым-қатынастың тарихи аспектілерін, баспасөз бостандығы және қазіргі кезеңдегі саяси журналистиканың даму мәселелерін қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Заманауи қаржылық технологиялардың жұмыс істеу принциптерін түсінеді, құқықтық және этикалық нормаларға негізінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясаттың тиімділігін арттыру бойынша ұсыныстарын дәлелдейді. Академиялық адалдық,инклюзия құндылықтарының принциптері мен мәдениетінің маңызын түсінеді.Экологиялық ғылым саласындағы білім мен дағдыларды көрсетеді, қоршаған орта факторларының әсерін талдайды.
- Ұйымда инновациялық тауарларды (қызметтерді) әзірлеп, материалдық емес активтерді (брендтерді) құрып басқарады. Тиісті маркетингтік құралдарды анықтап және оларды маркетингтік зерттеулер жүргізу үшін қолданады
- Маркетингтік зерттеулерді талдайды. Қазақстан Республикасының бұқаралық ақпарат құралдары және жарнама туралы заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілерін меңгереді
- Заңнамалық саяси шешімдер мен тенденцияларды бақылайды. Үлкен көлемдегі ақпаратпен аналитикалық жұмыс әдістерін талқылайды. Түзетуді қажет ететін қателер мен кемшіліктерді табады, нақты деректерді тексереді, авторлар ұсынған материалдардың күшті және әлсіз жақтарын талдайды.
- Мемлекеттік органдармен, кәсіби қоғамдастықтармен коммуникацияларды қамтамасыз етеді. Спорт саласындағы PR-қызметтің негізгі бағыттарын пайдаланады, сондай-ақ компанияның, брендтің, тауардың немесе қызметтің жағымды беделін құру бойынша жұмыс істейді.
- PR қолдану саласындағы қазіргі заманғы брендингтің негізгі ұғымдары мен құралдарын, функцияларын, міндеттерін түсінеді, сондай-ақ әлеуметтік ақпаратты жинау мен талдауды ұйымдастырудың негізгі дағдыларына ие болады.
- Заманауи техникалық құралдар мен компьютерлік технологияларды қолдану арқылы ақпаратты жинау және өңдеу әдістерін біледі. Маркетингтік, коммерциялық, жарнамалық жұмыстарды кәсіби түрде жүргізеді; әлеуметтік-маңызды мәселелер мен үрдістерді, маркетинг әдістерін талдайды.
- Іс-шараларды ұйымдастырады. Маркетингтік зерттеулер жүргізудің кешенді жоспарын жасайды
- Ақпараттық материалдарды, хаттарды, билік органдарына өтініштерді дайындайды. Маркетингтік зерттеулер жүргізуге техникалық тапсырма әзірлейді
- Өзекті жарияланымдарды сараптамалық бағалауды ұйымдастырады. Материалдық емес активтерді (брендтерді) құру және оларды нарыққа шығарады
- Әртүрлі форматтағы ғылыми медиа өнімдерді дайындау әдістерін, технологиялары мен әдістерін біледі. Басылым жұмысын дамытуға және оңтайландыруға бағытталған алқалы шешімдерді тұжырымдайды. Сайлауда әлеуметтік желілерде және сайлау технологияларында пиар-мамандардың қолданатын әдістерін пайдаланады.
- Маркетингтік зерттеулер, медиа жоспарлау, PR-акциялар жүргізуге; жарнама нәтижелерін қадағалауға және оның тиімділігін талдайды.
- Пайдаланушылардың белгілі бір сұраныстары бойынша іздеу жүйелерін беру нәтижелерінде сайттың позициясын көтеру үшін шаралар кешенін іске асырады және қайта жасайды.
- Медиаконвергенция жағдайында PR-маманның жұмысын атқарады және дағдарыс жағдайында Public Relations тәжірибесінде қолданылатын коммуникативтік технологияларды қолданады.
- БАҚ аудиториясының сұраныстарына өзектілігін арттыру үшін материалды өңдейді
Ұқсас БББ
6B03202 Қоғаммен байланыс және адами ресурстар (PR&HR)
Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті
6B03202 Қоғаммен байланыс
Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті
6B03202 Қоғаммен байланыс
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті