Меню

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы 6B03202 6B03202 - Қоғаммен байланыс в ҚарМУ Е.А.Бөкетов

Білім беру бағдарламасының мақсаты
Қоғамдық қарым-қатынаста тәжірибеші мамандарды заманауи кәсіби стандарттарға сәйкес оқыту, студенттердің қоғаммен байланыс институтының теориясы мен тәжірибесі туралы жүйелі білімдерін қалыптастыру, қоғамның әлеуметтік-экономикалық және саяси дамуындағы принциптері, үлгілері, модельдері және оның рөлі.
Академиялық дәреже
Бакалавриат
Оқыту тілі
Русский, Қазақша
ЖОО атауы
Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті
Оқу мерзімі
4 года
Кредиттер көлемі
240
ҰБТ-дағы пәндер
Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
Білім беру саласы
6B03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
Дайындық бағыты
6B032 Журналистика және ақпарат
Білім беру бағдарламаларының тобы
B042 Журналистика және репортер ісі
  • Мемлекеттік құрылымдағы PR маманының қызметі
    Несиелер: 5

    Шешімдер бағдарламаларын әзірлеу және іске асыру бойынша мемлекеттік құрылымдар мен азаматтардың бірлескен қызметі. Жұмыста ашықтық кепілі, сондай-ақ жариялылық пен ашықтықты қамтамасыз ету. Азаматтармен және олардың бірлестіктерімен өзара қарым-қатынасты қамтамасыз ету. Азаматтық институттарды қалыптастыруға ықпал ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Елдік брендинг және халықаралық PR
    Несиелер: 5

    Барлық мақсатты аудиторияларға мақсатты және үздіксіз PR-ықпал етуді жүзеге асыру. Халықаралық нарықтардың және қызметінің интернационалдық талдауы. PR-коммуникациялардың мамандануын дамыту және ішкі коммуникацияларды орнату. Әртүрлі елдердің жоғары мемлекеттік басқарудың әртүрлі құрылымдық буындары, халықаралық ұйымдар, трансұлттық корпорациялар арасындағы нақты өзара іс-қимылды қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі заманғы коммуникациялық үдерістегі баспасөз қызметі
    Несиелер: 5

    Медиа ақпараттық дәуірдің концепциялары. БАҚ-ты зерттеудегі жаңа әдіснамалық тәсілдер. Альтернативті парадигмамен үстем функционалистік парадигманың ауысуы. Ғылыми пән ретінде коммуникативтік Институционализация. ХХІ ғасырдағы Интернет: коммуникацияның жаңа мүмкіндіктері. БАҚ-тағы "бұқаралық қоғам" және "бұқаралық мәдениет" теориясының конвергенциясы. "БАҚ гегемония" теориясы. "Мозаикалық" және "гуманистік" (гуманитарлық) мәдениет теориясы А. Моля және т. б.. Компьютерлік коммуникацияның ерекшеліктері. XXI

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • PR-жобаларды ұйымдастыру
    Несиелер: 6

    PR-жоба стратегиясын құру, мақсатты аудиторияны анықтау. PR-жобаның жалпы тұжырымдамасын құру. Дайындық кезеңі және форматты таңдау. PR-жоба бюджетін әзірлеу. Әзірленген PR-жобаны бағалау. PR-жобаны өткізу орнын дайындау (event-іс-шараларды әзірлеу кезінде). Жеткізушілермен және мердігерлермен жұмысты ұйымдастыру (қызметкерлер, әртістер, полиграфиялық орталықтар және т.б.). Бұқаралық ақпарат құралдарымен кешенді жұмыс. PR-жобаны іске асыру, әр кезеңді бақылау. Қорытынды жасау, KPI, тиімділікті сапалық және

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дағдарыс PR-ы
    Несиелер: 5

    Кризистердің жіктелуі. Дағдарыстық жағдайлардың бірнеше түрі. Дағдарыстық жағдайларды басқару. Дағдарысқа қарсы басқаруды жоспарлау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Копирайтинг негіздері
    Несиелер: 5

    Копирайтинг тарихы. Мәні, міндеттері және функциялары. Жарнамалық мәтінді құру процесі. Ақпаратты жинау. Жарнамалық мәтіндегі артықшылықтар. Жарнамалық стратегия. Жарнама идеясы. Жарнама мәтіндерінің ерекшеліктері. Жарнамалық мәтіннің ерекшелігі. Кәсіпорны. Несие ұйымы. Хабарландыру мәтіні үшін тақырып жасаңыз..

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • PR-мамандықтың кәсіби этикасы
    Несиелер: 6

    Жалпы кәсіби принциптер. Клиенттермен қарым-қатынас принциптері. Өзара іс-қимыл қағидаттары әріптестерімен. БАҚ-пен және басқа мамандық өкілдерімен қарым-қатынас принциптері. Жұртшылықпен байланыс мамандығына қарым-қатынас. Коммерциялық брендтерді құру және оларды басқару, тауарлар мен қызметтерді өткізуді ынталандыру. Оң имидж жасау және оны басқару, дағдарысты жағдайларды шешу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ақпарат жинау тәсілдері
    Несиелер: 6

    Зерттеу тұжырымдамасын әзірлеу. Ақпаратты іздеу және жинау. Деректерді өңдеу. Қорытынды аналитикалық жазбаны (есепті) дайындау. Статистикалық әдіснаманы зерттеу: статистикалық деректерді жинау, өңдеу, талдаудың жалпы принциптерін, тәсілдерін, әдістерін, жаппай қоғамдық құбылыстар мен процестердің даму заңдылықтары мен үрдістерін, олардың сандық сипаттамаларын зерттеу. Дағдыларды меңгеру қажетті ақпаратты дербес жинау және өңдеу, алынған деректерге сәйкес тұжырымдарды баяндау

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қоғаммен байланыс және жарнама
    Несиелер: 6

    Паблик рилейшнз мақсаттары, функциялары және негізгі принциптері. Паблик рилейшнз түсінігі ("қоғаммен байланыс", PR), оның тарихы мен мазмұны. Паблик рилейшнз саяси және корпоративтік мәдениеттің бір бөлігі ретінде. Қоғаммен байланысты қамтамасыз ету бойынша қызмет негіздері. PR-компанияларды дайындау және өткізу. Қазақстандағы, Ресейдегі және шетелдік нарықтағы жарнаманың даму тарихы. Жарнама ұғымы және оның қазіргі қоғамдағы рөлі. Жарнамалық коммуникация жүйесінің негізгі элементтері және жарнамалық әсер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жарнаманың құқықтық және этикалық аспектілері
    Несиелер: 5

    Саясат және ақпарат. Саяси компаниялардың жоспарлаудағы, ұйымдастырудағы және өткізудегі этикалық құрамдас бөлігі. Ұйымдастыру мәдениеті және корпоративтік этика. Саясат және коммуникация. Саяси кеңістіктегі ақпараттық және коммуникативтік процестер. "Конфликтология" және "саяси конфликтология"ұғымдарының анықтамасы. Саясаттану және саяси конфликтологияны зерттеу әдістері мен әдіснамасы. Әлеуметтік қақтығыстың құрылымы. Қарама-қайшылықтың пайда болуы және даулы жағдайдың қалыптасуы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • PR-технологиялары
    Несиелер: 4

    Ұсынылатын субъектінің тұжырымдамасын қалыптастыру. Мақсатты аудиторияның менталитетін есепке алу. Қоғамның қалауы, қажеттіліктері мен көзқарастарын есепке алу. Корпоративтік басқару жүйесіндегі PR. Корпоративтік мәдениеттің бірыңғай стандарттарын қалыптастыру. Фирмалық стиль. Заманауи PR-технологияларды пайдалана отырып, бірыңғай фирмалық стильді жасау. Корпоративтік имидж және бірінші тұлғалардың PR-ы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Рухани мұра
    Несиелер: 5

    Қазақстан мен қазіргі кезеңнің тарихи тәжірибесінің жаңғыруы. Ұлттық сана ерекшеліктері мен қалыптасуы. "Мәңгілік ел" ұлтжандылық және ұлттық сана үшін оның мәні. Қазіргі заманғы жаһандану әлеміндегі қазақстандық бірлік. Жаңғырту үдерістеріндегі рухани мұра және оның рөлі. Қазіргі заманғы қоғамдық сананың бәсекеге қабілеттілігі мен прагматизм құндылықтары. Меритократикалық қоғам және оның құндылықтары. Қазақстан "білім қоғамы". Қазақстан "ақпараттық қоғам" мен "сандық технологиялар"қоғамы. Рухани жаңғ

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Паблик рилейшнз теориясы мен тәжірибесі
    Несиелер: 4

    PR анықтамасы. Өнім беруші мен тұтынушы арасындағы алмасуды нарықтық өзара қарым-қатынастың ерекше ерекшелігі ретінде сәйкестендіре отырып, ұйымдардағы маркетингтік функция мен паблик рилейшнз функциясы арасындағы айырмашылықты түсіну. Паблисити, жарнама, Баспасөз және жарнама жөніндегі агенттің міндеттері, қоғамдық қызмет, проблемаларды басқару, мүдделік қолдау, Инвесторлармен байланыс сияқты өзара байланысты тұжырымдамалар арасындағы айырмашылықты анықтау және түсіну.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қолданбалы бизнес
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлік құрылымдардың экономикалық, ұйымдастырушылық және құқықтық қатынастар жүйесі ретінде кәсіпкерліктің теориясы мен практикасын зерттеу негізінде кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың практикалық дағдыларын алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Саяси конфликтология
    Несиелер: 5

    Саяси жанжал әлеуметтік феномен ретінде. Саяси қақтығыс ұғымы және мәні. Саяси қақтығыстың құрылымы. Саяси қақтығыстың көрініс формалары. Саяси қақтығыстардың діни факторы. Халықаралық қақтығыстардың мәні мен типологиясы. Саяси жанжалдарды реттеу және шешу. Келіссөздер саяси қақтығыстың алдын алу және шешу тәсілі ретінде. Этносаяси қақтығыстардың мәні. Этносаяси жұмылдыру этносаяси қақтығыстардың пайда болуы мен дамуының факторы ретінде. Этносаяси жанжалдарды реттеу ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • PR және бұқаралық коммуникация құралдары
    Несиелер: 4

    БАҚ үшін негізгі хабарламалар, идеялар мен себептер әзірлеу. Тиісті корпоративтік персоналға медиа-сұраныстарды жіберу. Сұхбатқа арналған репортерлермен тарих рурстарын талқылау. Негізгі репортерлер үшін сұхбат және Тур кестесін басқару. Барлық негізгі медиа-сұхбатқа бару. БАҚ-пен PR-агенттіктердің жұмысына басшылық ету. Ақпаратты маңызды шығару үшін медиа-стратегияларды әзірлеу (releases). Оқиғалар мен БАҚ үшін ақпарат шығару құндылығын анықтау. Баспасөз релиздерін жазу немесе жіберу. Барлық баспасөз хабар

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ халқының рухани мұрасы
    Несиелер: 5

    Қазақ халықының рухани мұрасының қалыптасу, даму тарихының күрделі кезеңдерін қамтиды. Ежелгі мәдени құндылықтарды және қазақ халық ауыз әдебиеті терең талданады. Әдебиет пен өнердің түрлі кезендері туралы білімдерін, өзекті теориялық мәселелерін қазіргі ғылымының озық жетістері негізінде жан-жақты, тарихи тұрғыдан қарастырады. Көркем шығармашылықты талдау үшін қажетті терминдер мен түсініктер жүйесі қамтылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Америкадағы PR-дың даму тарихы
    Несиелер: 4

    АҚШ-та жұртшылықпен байланысты дамыту кезеңдері. Бірінші баспасөз агенті. Бірінші фирма паблисити. Айви Ли өз пр-фирмасын ашты. Бұл ескертуді дәлдеп ауыстыру қажет АҚШ-тағы жалпы мәселелер (Public Relations Society of America). Халықаралық PR-қауымдастық (IPRA)

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 5

    қоғам мен табиғатты дамытудың негіздері, Табиғи ресурстарды ұтымды пайдаланудың қазіргі заманғы тәсілдері, тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін құқықтық реттеу, жағымсыз әсерлердің дамуын болжау және төтенше жағдайлардың салдарын бағалау туралы білім мен түсініктерді қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Құқық негіздері және жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Мемлекет, құқық, мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы негізгі ұғымдар. ҚР конституциялық құқық негіздері. ҚР Құқық қорғау органдары мен соты. ҚР мемлекеттік билік органдары. ҚР Әкімшілік құқық негіздері. ҚР Азаматтық және отбасылық құқық негіздері. ҚР Еңбек құқығы және әлеуметтік қамсыздандыру құқығы. Сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін құқықтық жауапкершілік. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ақпараттық технологияларды мемлекеттің ақпараттық саясатында пайдалану
    Несиелер: 5

    Сайлау үдерісіндегі сайлау технологияларының рөлі. Сайлау технологияларының жалпы сипаттамасы. Базалық ұғымдар: үгіт, насихат, жарнама, қоғаммен байланыс. Кандидат имиджін технология ретінде қалыптастыру. Жеке Имидж түсінігі. Тұлға Имидж жасаушы ақпараттың көзі ретінде. Саяси ұйымның генетикалық ерте көріністерінің бірі ретінде жаппай саяси көңіл-күй және дүлей мінез-құлық түрлерінің психологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Корпоративтік бедел қалыптастырудың маңызды аспектілері
    Несиелер: 3

    Бедел мен корпоративтік имидждің арақатынасы. Корпоративтік имиджді қалыптастыру. Имидж және бедел: салыстырмалы талдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Саяси процестегі PR мен журналистика
    Несиелер: 5

    Саяси журналистиканың құрылымдық элементтері: саяси элита, қоғамның саяси белсенді бөлігі, саяси оқиғаларды жария етуге және саяси процестерді талдауға маманданған журналистер, ақпараттық-саяси процесті ұйымдастырудан келіп түсетін Баспагерлер мен продюсерлер, саяси процесті ақпараттық сүйемелдеуге қатысатын сарапшылар мен интеллектуалдар және т.б. Журналист саяси процестің субъектісі ретінде. Журналистің саяси ұстанымы. Журналистің кәсіби ұстанымы. Журналистің беделі мен ықпалы. Журналистиканың құқықтық не

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Саясат пен мемлекеттік басқарудағы PR
    Несиелер: 5

    Саяси журналистиканың құрылымдық элементтері: саяси элита, қоғамның саяси белсенді бөлігі, саяси оқиғаларды жария етуге және саяси процестерді талдауға маманданған журналистер, ақпараттық-саяси процесті ұйымдастырудан келіп түсетін Баспагерлер мен продюсерлер, саяси процесті ақпараттық сүйемелдеуге қатысатын сарапшылар мен интеллектуалдар және т.б. Журналист саяси процестің субъектісі ретінде. Журналистің саяси ұстанымы. Журналистің кәсіби ұстанымы. Журналистің беделі мен ықпалы. Журналистиканың құқықтық не

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтік зерттеуде ақпаратты жинау әдістері
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік ақпаратты жинау әдістерінің теориялық негіздері. Әлеуметтік зерттеу әдістемесі. Социологиялық зерттеудегі таңдау. Әлеуметтік ақпаратты өлшеу түсінігі. Сауалнама әдісі. Зерттеудің сапалық әдістері: бақылау әдісі және әлеуметтік эксперимент. Деректерді өңдеу, қорыту және талдау. Контент-талдаудың қолданылу саласы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі PR-маманының когнитивті стилі
    Несиелер: 5

    Диалог және полимәдениеттік білім беру технологиясы ретіндегі сындарлы тең құқықты өзара іс-қимыл. Стереотиптер мен болжамдар. Қазіргі психологиядағы түсініспеушіліктің алдын алудың негізгі тәсілдері және оларды педагогикалық процесте қолдану мүмкіндіктері. Когнитивті стиль және қабілет. Қоғаммен байланыс жөніндегі маманның біліктілік сипаттамасы. Орта, мақсатты аудитория, нақты жағдай, іскер серіктестер және т. б. туралы ақпаратты жинау, өңдеу және талдау; PR-маманның психологиялық әдістемелері мен технол

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Саяси қоғамдық қатынастар
    Несиелер: 5

    Саяси журналистиканың құрылымдық элементтері: саяси элита, қоғамның саяси белсенді бөлігі, саяси оқиғаларды жария етуге және саяси процестерді талдауға маманданған журналистер, ақпараттық-саяси процесті ұйымдастырудан келіп түсетін Баспагерлер мен продюсерлер, саяси процесті ақпараттық сүйемелдеуге қатысатын сарапшылар мен интеллектуалдар және т.б. Журналист саяси процестің субъектісі ретінде. Журналистің саяси ұстанымы. Журналистің кәсіби ұстанымы. Журналистің беделі мен ықпалы. Журналистиканың құқықтық не

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мәдениет және өнер саласындағы PR
    Несиелер: 5

    Мәдениет және өнер саласындағы PR функционалдық бағыттары. Өнер және мәдениет саласындағы кәсіби міндеттерді шешудегі PR-қызметтер. Мәдениет және өнер PR мекемелеріндегі имидждік жұмыс. Әлеуметтік-мәдени қызмет және PR технологияларының өзара байланысы. Қазіргі әлеуметтік-мәдени қызметтің сипаттамасы және оның технологиясының ерекшеліктері. Мәдени-демалыс мекемесі үшін пиар-компаниялар әзірлеу. Мәдениет және өнер саласындағы Консалтинг. PR қызметіндегі дағдарыстық PR-коммуникациялар. Ұйымдардың әр түрлі тү

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстандағы PR-дың даму тарихы
    Несиелер: 5

    Отандық тауар өндірушілерді дамыту Зерттеу тұжырымдамасын әзірлеу. Ақпаратты іздеу және жинау. Деректерді өңдеу. Қорытынды аналитикалық жазбаны (есепті) дайындау. Дағдарыс жағдайындағы іс-әрекет. 2001 жылы Қазақстан Республикасының жұртшылықпен байланыс жөніндегі ұлттық қауымдастығын құру. ((NAMORK). "Қазақстан Республикасының жұртшылықпен байланыс саласындағы кәсіби және этикалық қағидаттар кодексін"қабылдау(2008). Қоғаммен байланыс саласындағы кәсіби және этикалық принциптер. Клиенттермен және жалдаушылар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Нысандар мен бюджет құралдарын өткізу кезінде PR-іс-шаралар
    Несиелер: 5

    Мақсаттар мен міндеттерді қою тәсілдері. Қоғаммен байланыс бойынша науқандарды өткізудің негізгі мақсаттары. Іс-шаралардың негізгі түрі, оларды ұйымдастырудағы ерекшеліктері мен айырмашылықтары. Жалған ұғым: анықтамасы, мәні, артықшылықтары мен кемшіліктері. Көрме, басты PR-шаралардың бірі ретінде, дайындық пен қатысу ерекшеліктері мен кезеңдері. Жарнамалық және PR-кампанияларды өткізуде жалпы және әртүрлі. PR-кампаниядағы мақсатты аудитория. Проблеманы айқындау. Жұртшылықпен байланыс саласындағы науқандард

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлем журналистикасының тарихы
    Несиелер: 5

    Публицистиканың пайда болу алғышарттары. Кейінгі Ортағасырлық Публицистика. XVII ғасыр журналистикасының жалпы сипаттамасы. XVIII ғасыр журналистикасының жалпы сипаттамасы. XIX ғасыр журналистикасының жалпы сипаттамасы. ХХ ғасыр журналистикасының жалпы сипаттамасы. Еуропа және Таяу Шығыс БАҚ жүйесі. Латын Америкасы, АҚШ және Канада БАҚ жүйесі. Жапония, Қытай, Оңтүстік-Шығыс Азия, Африка және Австралия БАҚ жүйесі. Ақпараттық қоғамға көшу жағдайындағы БАҚ-тар. Әлемдік журналистиканың қазіргі даму тенденциялар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Келіссөздер технологиясы
    Несиелер: 5

    Келіссөздердегі ұлттық ерекшеліктің рөлі. Келіссөздер коммуникацияның күрделі нысандарының бірі ретінде. Уағдаластыққа қол жеткізу үшін тараптар мүдделерінің теңгерімінің мәні. Интервьюирлеу технологиясы. Сұхбаттасушыларды қорғау техникасы. Журналистердің қарым-қатынас принциптері. Сұхбат типологиясы. Журналистік сұхбатты дайындау кезеңдері. Талқылауға арналған сұрақтар. Сұхбат тактикасы. Келіссөздер барысында ақпаратты беру және қабылдау. Журналистердің қарым-қатынас принциптері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • БАҚ және PR қызметінің ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Мемлекеттік билік және басқару органдарының ақпараттық саясаты. Мемлекеттік қызмет ашық жүйе ретінде. Ақпарат баспасөз қызметінің негізі ретінде. Ресейлік баспасөз қызметтерінің ақпаратымен жұмыс істеуінің негізгі бағыттары. Қазіргі баспасөз қызметінің құрылымы мен ұйымдастыру принциптері. Баспасөз хатшысы, функциялары. Қазіргі заманғы баспасөз қызметінің БАҚ, қоғам және саяси ұйымдармен жұмыс формалары мен әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мақсатты аудиторияның зерттелуі
    Несиелер: 5

    Сауалнама. Тікелей бақылау. Ұйым әзірлейтін және өткізетін сұхбат және фокус-топтар. Ұйым мен жұртшылық арасында өзара түсіністік пен сенім қарым-қатынас орнату. Ұйымның беделін сақтау. Ұйым қызметкерлерінде кәсіпорын істеріне жауапкершілік пен қызығушылық сезімін құру; тиісті насихат және жарнама құралдарымен ұйымның ықпал ету саласын кеңейту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • PR агенттіктерінің қызметі
    Несиелер: 5

    Жарнама және PR генезисі және эволюциясы. Жарнама және PR коммуникациялық процесс ретінде. Маркетингтік коммуникация жүйесіндегі жарнама және PR. Маркетингтік қызметті жүргізу тұжырымдамасы. Мақсатты аудиторияны жіктеу тәсілдері. Жарнамалық тасымалдаушылардың түрлері. Жарнама хабарламаларының негізгі параметрлері. Әлеуметтік-мәдени контекстегі жарнама және PR. Бедел кәсіпорынның материалдық емес ресурсы ретінде. Әлеуметтік жарнаманың ерекшелігі мен маңызы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Коммерциялық емес секторлардағы PR-компаниялардың өткізілуі
    Несиелер: 5

    Адамдармен қарым-қатынас арналарын қалыптастыру. Қаражат тарту үшін қажетті жағдайлар жасау және қолдау. Жария саясатта ұйымның тиісті миссиясының идеяларын қалыптастыру және тарату. Адамдарды ынталандыру Компанияның күшті және әлсіз жақтарын талдау (SWOT). Компанияның стратегиялық позициясын және бәсекелестікті талдау. Позициялық талдау. Ситуациялық талдау технологиясы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлеуметтік желілерде беделді сақтай білу
    Несиелер: 5

    Келушілердің көңіл-күйін басқару. Келушілерді клиенттерге айналдыру. Компанияның имиджін түзету. Негативті тиімді тегістеу. Қолда бар клиенттердің ниеттестігін арттыру және ұстап қалу. Аудиториямен жалпы тілді іздеу. Кәсіпорын имиджінің теориялық аспектілерін зерттеу. Имидж құрудағы жарнама рөлін анықтау. Корпоративтік имидждің негізгі элементтерін бөлу. Зерттелген шетелдік тәжірибе негізінде отандық кәсіпорындардың имиджін арттыру бойынша бірқатар іс-шараларды зерделеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жарнама және имидж мәселесі
    Несиелер: 5

    Имидж түсінігі, құрылымы, функциялары. Жеке және жария имидж. Мемлекет қайраткері ұғымы. Мемлекеттік қайраткер үшін имидждің мәні. Имиджелогия құралдары. Мемлекет қайраткерінің имиджін қалыптастыру принциптері мен компоненттері. Ұлттық архетиптер және олардың мемлекеттік қайраткердің имиджін қалыптастырудағы маңызы. Имидждік технологиялар түсінігі. Мемлекет қайраткерінің имиджін қалыптастырудың негізгі кезеңдері. Перфоманс-мемлекет қайраткері имиджін құру технологиясы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • PR-дағы жағдаяттық зерттеу
    Несиелер: 5

    Ситуациялық талдау. (SWOT-талдау) - тауардың, қызметтің немесе компанияның табысты ілгерілеуіне әсер етуі мүмкін күшті жақтарды (S), әлсіз жақтарды (W), мүмкіндіктерді (O) және қауіптерді (T) зерттеу. Жұртшылықпен байланыс жөніндегі агенттіктердің қызметтеріне бастапқы сұраныстың құрылымы. Өсу мүмкіндіктерін іздеу. Сұранысты болжау әдістері. Бұқаралық ақпарат құралдарымен, тұтынушылармен, қызметкерлермен, мемлекетпен және жергілікті жұртшылықпен, инвесторлармен қарым-қатынасты зерттеу. Жарнама тасығышта

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Саяси сайлалардағы PR технологиясы
    Несиелер: 4

    Сайлау үдерісіндегі сайлау технологияларының рөлі. Сайлау технологияларының жалпы сипаттамасы. Базалық ұғымдар: үгіт, насихат, жарнама, қоғаммен байланыс. Кандидат имиджін технология ретінде қалыптастыру. Жеке Имидж түсінігі. Тұлға Имидж жасаушы ақпараттың көзі ретінде. Саяси ұйымның генетикалық ерте көріністерінің бірі ретінде жаппай саяси көңіл-күй және дүлей мінез-құлық түрлерінің психологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Саяси сана және саяси мінез-құлық
    Несиелер: 4

    Саяси сананың құрылымы мен мазмұны. Саяси мәдениеттің құрылымы. Саяси жүйедегі саяси сана және саяси мәдениет. Саяси мінез-құлық. Саяси жүйелер мен саяси режимдердің құрылымдық-функционалдық ұйымы және типологиясы. Мәні, құрылымдық элементтері және типологиясы. Саяси мәдениеттің саяси партиясының мәні, құрылымдық элементтері және жіктелуі. Саяси партиялар мен қозғалыстардың даму тенденциялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спорттағы PR
    Несиелер: 4

    Электрондық және баспа бұқаралық ақпарат құралдарының өкілдерімен өзара іс-қимыл жасау және жақсы жұмыс байланыстарын орнату. Ашықтық, өзара сенім және құрмет негізінде жанкүйерлермен сенімді қарым-қатынасты қалыптастыру. Спорт клубының ардагерлері мен жарақат алған спортшыларды қолдау

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәдени-сауықтыру іс-шараларын ұйымдастыру
    Несиелер: 6

    Бос уақыт Әлеуметтік-мәдени құбылыс ретінде. Адам өміріндегі бос уақыттың түсінігі және рөлі. Әлеуметтік жұмыстағы мәдени-демалыс қызметінің рөлі. Демалыс қызметінің түрлері. Бос уақыт қарым-қатынасы. Ұжымдық шығармашылық іс. Мерекелік және конкурстық іс-шаралар. Мәдени қызмет индивидтің, топтың, Әлеуметтік жұмыстағы ортақтықтың ресурстарын дамыту технологиясы ретінде. Әлеуметтік жұмыстағы шығармашылық. "Адамның шығармашылық әлеуеті"түсінігі. Шығармашылық әлеуеттің көрініс формалары. Мәдени-демалыс мекемесі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • PR жобаларды басқару
    Несиелер: 6

    Жобаларды жіктеу. Әлеуметтік, инфрақұрылымдық, саяси, ғылыми, инновациялық және т. б. жобаларды басқарушылардың кәсіби мамандануының пайда болуы. Уақыт бойынша шектелген жобалар. Ресурстар саны бойынша шектелген жобалар. Шектеулерге жататын ресурстарды күнтізбелік жоспарлаудың әсері. Параллельдеу. Критикалық тізбек әдісі. Ресурстарды күнтізбелік жоспарлаудан пайда. Жоба бойынша жұмыстарды бөлу. Командалар мен жобалар. Жобаның құнын басқару. Инвестициялық жобалардағы адами фактор

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі заманғы бұқаралық коммуникация
    Несиелер: 6

    Медиа ақпараттық дәуірдің концепциялары. БАҚ-ты зерттеудегі жаңа әдіснамалық тәсілдер. Альтернативті парадигмамен үстем функционалистік парадигманың ауысуы. Ғылыми пән ретінде коммуникативтік Институционализация. ХХІ ғасырдағы Интернет: коммуникацияның жаңа мүмкіндіктері. БАҚ-тағы "бұқаралық қоғам" және "бұқаралық мәдениет" теориясының конвергенциясы. "БАҚ гегемония" теориясы. "Мозаикалық" және "гуманистік" (гуманитарлық) мәдениет теориясы А. Моля және т. б.. Компьютерлік коммуникацияның ерекшеліктері. XXI

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • БАҚ конвергенциясы
    Несиелер: 4

    Онлайн ресурстар үшін жаңалықтар материалдарын өндіру. Аудио және бейне подкасты интернетке жүктеу. Бейне-репортажды түсіру. Фотосуреттерді өңдеу. Блогтар жүргізу. SMS-хабарлама түрінде жаңалықтар хабарламаларын жасау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Елдік брендинг
    Несиелер: 6

    Халықаралық нарықтардың және қызметінің интернационалдық талдауы. Әртүрлі елдердің жоғары мемлекеттік басқарудың әртүрлі құрылымдық буындары, халықаралық ұйымдар, трансұлттық корпорациялар арасындағы нақты өзара іс-қимылды қамтамасыз ету. PR-жоба стратегиясын құру, мақсатты аудиторияны анықтау. PR-жобаның жалпы тұжырымдамасын құру. Дайындық кезеңі және форматты таңдау. PR-жоба бюджетін әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жарнама тарихы
    Несиелер: 6

    Нақты және әлеуетті көрермендердің немесе бағдарламаға қатысушылардың негізгі шеңберін анықтау. Олардың демографиялық (Жасы, жынысы), географиялық (тұратын ауданы, жергілікті жердің типі, климат) белгілері бойынша, белгілі бір әлеуметтік топқа қатыстылығы, білім деңгейі және мәдени сұрау салулары, ұсынылатын бағдарламаларды қабылдауға дайындық дәрежесі, табыс деңгейі бойынша сипаттамасы. Контактілерді орнату. Шығармашылық ұжымның немесе ұйымның құрылу тарихын, олардың жақын арадағы және келешектегі жоспарла

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Имиджелогия
    Несиелер: 6

    ҚР жүйесінде имидж қалыптастыру. Имидж жасау сатылары. Имиджелогия құралы ретінде ұстанымды зерттеу. Манипуляция имиджелогия құралы ретінде. Саяси имиджелогия: саяси имидждің түсінігі, жіктелуі. Саясатта дербес имидждің орны мен функциялары. Саяси Имидж құру. Көрнекі имиджді өлшеу. Имидждің мәнмәтіндік өлшемі. Имидждердің комбинациясы заңдары. Ерлер имиджі-саясат, әйелдер-саясат. Саяси партиялардың имиджі. Имиджмейкер және

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Қоғамдық сананы жаңғыртудың негізгі бағыттарын жүзеге асыруға ықпал ететін қолданбалы экономикалық, заңдық, жаратылыстану-ғылыми пәндер білімін көрсетеді. Жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау , кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік шарттары саласында қоғам, тараптардың құқықтық мүдделері туралы білімді қолданады. Әлеуметтік, саяси, мәдениеттанулық, психологиялық салалардың біртұтас жүйелі бірлігі ретінде қоғам туралы, адам және оның топтық мінез-құлқы туралы әлеуметтік-саяси ғылымдарды талдау және зерттеу пәні ретінде, қазіргі заманғы қоғамдардың әлеуметтік-саяси дамуының бағыттары мен бағыттары туралы білімді меңгерген.

  • Код ON2

    Әлеуметтік ғылым ретінде PR дамуының және қалыптасуының мәні мен ерекшеліктерін, кезеңдерін, оның бұқаралық коммуникациялармен өзара байланысын, функциялары мен мақсатын анықтайды.

  • Код ON3

    Техникалық құралдарды пайдалана отырып, бұқаралық коммуникациялардағы қазіргі заманғы технологияларды пайдалана отырып, жергілікті авторлық медиажобаларды әзірлеуге қабілетті.

  • Код ON4

    PR қолдану саласындағы қазіргі заманғы брендингтің негізгі ұғымдары мен құралдарын, функцияларын, міндеттерін түсінеді, сондай-ақ әлеуметтік ақпаратты жинау мен талдауды ұйымдастырудың негізгі дағдылары бар.

  • Код ON5

    Бұқаралық коммуникация мен жұртшылықпен байланысты дамытудың тарихи және заманауи үрдісінің заңдылықтары мен кезеңдері, қазақстандық, сондай-ақ шетелдік БАҚ пен PR, оның ішінде жарнама және PR агенттіктері негізгі оқиғалары мен үрдістері туралы білімі бар.

  • Код ON6

    Маркетингтік зерттеулер, медиа жоспарлау, PR-акциялар жүргізуге; жарнама нәтижелерін қадағалауға және оның тиімділігін талдауға қабілетті.

  • Код ON7

    Барлық түрдегі және деңгейдегі жұртшылықпен байланыс жөніндегі маманның іскерлік қарым-қатынас дағдыларын қолдана алады, экономикалық саладағы қызметтің тиімділігін бағалай алады және PR қолдауды жоспарлау бойынша негізделген басқару шешімдерін қабылдай алады.

  • Код ON8

    PR қатысты жарнама мен құжаттардың жанрларын, мотивацияның негізгі теорияларын, стратегиялық және жедел басқару міндеттерін шешу үшін көшбасшылықты, мемлекеттік және муниципалдық қызметтің имиджін қалыптастыру және ілгерілету технологиясын, қоғамдық пікірді қалыптастыру технологиясын анықтайды.

  • Код ON9

    Қазіргі заманғы медиакеңістікті зерттеу әдістерін, PR-жобаларды жасау кезінде жеке креативті қабілеттерін пайдалана отырып, ғылыми білім мен мәдени дәстүрлерді танымал ету мақсатында бағдарламаларды әзірлеуге және іске асыруға қабілетті.

  • Код ON10

    Моральдық таңдаудың нақты міндеттерін шешуге, даулы жағдайларды этикалық талдауға, ұйымдағы дағдарысты және проблемалық жағдайларды басқаруға және ұйымның оң имиджін қалыптастыруға қабілетті.

  • Код ON11

    Маркетингтік, коммерциялық, жарнамалық жұмыстарды кәсіби жүргізе алады; әлеуметтік-маңызды мәселелер мен үрдістерді, әртүрлі тіршілік түрлеріндегі маркетинг әдістерін талдай алады.

  • Код ON12

    Спорт саласындағы PR-қызметтің негізгі бағыттарын пайдалана алады, сондай-ақ компанияның, брендтің, тауардың немесе қызметтің жағымды беделін құру бойынша жұмыс істей алады.

  • Код ON13

    Медиаконвергенция жағдайында PR-маманның жұмысы туралы білімі бар Және Дағдарыс жағдайында Public Relations тәжірибесінде қолданылатын коммуникативтік технологияларды қолданады.

  • Код ON14

    Сайлауда әлеуметтік желілерде және сайлау технологияларында пиар-мамандардың қолданатын әдістерін пайдалану біліміне ие

  • Код ON15

    Қоғамда қабылданған моральдық және құқықтық нормалар негізінде әлеуметтік өзара іс-қимылға дайын, қазіргі заманғы ақпараттық қоғамды дамытуға, осы процесте туындайтын қауіптер мен қатерлерді сезінуге, ақпараттық қауіпсіздіктің, оның ішінде мемлекеттік құпияны қорғаудың негізгі талаптарын сақтауға.