Жаңа білім беру бағдарламасы

6B05103 Медицинадағы қолданбалы биология және моделдеу в Торайгыров университеті

  • Латын тілі
    Несиелер: 2

    Бұл пән тарих көздерінің, әдеби ескерткіштердің, философиялық трактаттардың, Рим заңдарының, медициналық және биологиялық терминдердің тілдері ретінде қажет. Көптеген филологтар үшін латын оқулықтарын және басқа да гуманитарлық ғалымдарға: тарихшыларға, адвокаттарға дәрігерлерді, ветеринарларды, биологтарды айтпауға үйрету тәжірибесі өте көп.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Химия
    Несиелер: 4

    Кіріспе. Химияны оқыту пәні. Химияның негізгі заңдары. Атом құрылысы. Д. И. Менделеевтің периодтық заңы. Химиялық байланыс және молекулалардың құрылысы. Заттың конденсацияланған күйі. Химиялық термодинамика негіздері. Химиялық кинетика негіздері. Ерітінділер. Тотығу-қалпына келтіру реакциялары. Электрохимия Негіздері. Химияның арнайы бөлімдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Биологияға кіріспе және биологиялық зерттеулер негіздері
    Несиелер: 4

    «Биологияға кіріспе және биологиялық зерттеулер негіздері» пәні - бірінші оқу жылында оқитын студенттердің негізгі пәндерінің бірі. Курстың негізгі мақсаты - студенттерді болашақ мамандыққа біртұтас көзқарас қалыптастыру, биологияның тарихи дамуы, қазіргі әлемдегі биологияның рөлі, дамудың қазіргі заманғы бағыттары, биология ғылымының мәселелері мен перспективалары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ботаника
    Несиелер: 6

    Пәні- өсімдіктердің морфологиясы, анатомиясы және жүйелілігі. Пәннің мақсаты - студенттерді өсімдіктер туралы ғылым ретінде ботаникамен таныстыру, өсімдіктердің анатомиясы мен жүйелеуінің теориялық және практикалық білімдерін қалыптастыру және оларды цитология, физиология және экологиямен байланыстыру, студенттердің ботаника саласындағы зерттеулер жүргізудегі қызығушылығын дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жалпы паразитология
    Несиелер: 5

    Жалпы паразитологияны оқыту - жануарлардың адам қызметінің іс-әрекетін арттыру тәжірибесін ескере отырып болашақ маманның ғылыми көзқарасын қалыптастыру үшін қажетті морфология, анатомия және паразиттік жануарлардың экологиясы саласындағы студенттерге білім мен дағдыларды үйрету; паразитологиялық зерттеулердің қазіргі заманғы әдістерімен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Биохимия
    Несиелер: 5

    Тірі жасушалар мен организмдердің химиялық құрамы туралы, сондай-ақ олардың тіршілік әрекетінің негізінде жатқан химиялық процестер туралы ғылым.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Математика
    Несиелер: 4

    Студенттерді теориялық және практикалық есептерді шешуге қажетті математикалық аппараттың негіздерімен таныстыру; логикалық ойлауды дамыту, қолданбалы мәселелерді математикалық зерттеу дағдыларын қалыптастыру. Пәннің мазмұны: Сызықты алгебра элементтері және аналитикалық геометрия. Математикалық талдауға кіріспе. Бір айнымалы функцияны дифференциалдық есептеу. Комлекс сандар. Бір айнымалы функцияны интегралдық есептеу. Дифференциалдық теңдеулер. Сандық қатарлар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Шетел терминологиясымен биология негіздері
    Несиелер: 4

    Жалпы биология, ботаника, зоология және 120 сағатқа арналған. Биология курсының мазмұны тыңдаушыларға өздерінің білімдерін жүйелеуге және оларды бірінші курста оқуға дайындауға көмектесу үшін құрылған. Оқу сабақтары тыңдаушылардың шет тілінде оқу ақпаратын қабылдау және қайта өңдеу білімі мен іскерлігін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Физика
    Несиелер: 4

    Кинематика. Динамика. Статика. Жұмыс және Энергия. Тяготение. Сұйық механикасы. Молекулалық-кинетикалық теория. Термодинамика. Нақты газдар. Электростатика. Тұрақты тМК. Магнит өрісі. Электромагниттік индукция. Заттың магниттік қасиеттері. Максвелл Теориясы. Механикалық және электромагниттік тербелістер. Серпімді толқындар. Геометриялық оптика. Интерференция. Дифракция. Жарық поляризациясы. Сәуле шығарудың кванттық табиғаты. Бор бойынша атом теориясы. Кванттық механика элементтері. Атомдық физика

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Зоология
    Несиелер: 6

    Зоология - жануарлар әлемінің алуан түрлілігін зерттейтін биологияның бөлігі, жануарлардың құрылымы мен тіршілік әрекеті, олардың таралуы, тіршілік ету ортасы мен жеке және тарихи даму құрылымы. Зоология адамның өндірістік белсенділігіне, Жердің жануарлар әлемін дамытуға, реконструкциялауға және қорғауға тығыз байланысты.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экологиялық менеджмент
    Несиелер: 3

    Экологиялық менеджмент корпоративтік басқару жүйесінің бір бөлігі ретінде. Экология және қазіргі өркениеттің мәселелері. Тұрақты даму тұжырымдамасы. Экологиялық менеджменттің даму кезеңдері. Экологиялық менеджменттің функциялары, инфрақұрылымы және принциптері. Экология және табиғатты пайдаланудағы менеджмент. Табиғи ресурстарды, экологиялық зияндарды, шығындарды экономикалық бағалау және қаржыландыру мен есептілік мәселелері. Экологиялық аудит және менеджменттегі табиғатты пайдалану аудиті

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жалпы гистология
    Несиелер: 4

    Жалпы гистология ұлпалар тобының негiзгi қасиеттерiн, арнайы - ағза құрамындағы ұлпалар құрылысын, қызметiндегi ерекшелiктерiн, өзара iс-қимыл жасауын зерделейдi. Пәннiң бұлай бөлiнуi шарт түрде ғана, себебi жалпы гистологияда ағзалар құрылымы (сiңiр, тарамыс, байлам, шемiршек, сүйек, буын, қаңқа бұлшық етi) зерттеледi. Ұлпалардың жалпы құрылымын талдауда ағзалардағы жасушалар мен ұлпалар әрекеттерi мысалға алынады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Қауіпсіздік идеологиясы, қауіпсіз ойлау мен мінез-құлықты қалыптастыру. Өмір тіршілігінің қауіпсіз және зиянсыз жағдайларын жасау. Төтенше жағдайлар кезінде сауатты шешімдерді болжау және қабылдау. Шаруашылық жүргізу объектілерінің халқы мен өндірістік персоналын ықтимал зардаптардан, апаттардан, дүлей зілзалалардан және қазіргі заманғы зақымдау құралдарын қолданудан қорғау. Қирау салдарын жою

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жоба 1
    Несиелер: 2

    Білім беру бағдарламасының бағыты бойынша ғылыми-зерттеу жұмысы. Әдеби шолу және алдындағы жүмыстарға талдау. Зерттеулер методологиясы. Зерттеу бөлімі. Зерттеу нәтижелерін талқылау. Зерттеу нәтижелері бойынша ұсыныстарды әзірлеу және қорытынды. Зерттеу нәтижелері бойынша есепті дайындау және қорғау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Кәсіпкерлік құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 3

    Кәсіпкерлік құқық ұғымы. Кәсіпкерлік құқық субъектілерінің түрлері. Коммерциялық заңды тұлғаларды құру, қайта ұйымдастыру және тарату. Кәсіпкерлік қызметтегі мүліктің құқықтық режимі. Кәсіпкерлік шарттар: түрлері, мазмұны және жасасу тәртібі. Кәсіпкерлік қызмет саласындағы жауапкершілік. Мемлекеттің шаруашылық айналымына қатысуының құқықтық формалары. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекет етудің құралы ретінде: түсінігі мен мазмұны

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Кәсіпкерлік іс-әрекетінің негіздері
    Несиелер: 4

    Кәсіпкерлік ойлау негіздері, нарықтық жүйе және оның жұмыс істеу механизмі, кәсіпкерлік қызмет және ұйымдастыру нысандары, кәсіпкерлік қызметтің экономикалық негіздері, өндіріс шығындары және фирманың табысы, өндіріс факторларының нарығы (жер, еңбек, капитал), кәсіпкерлік идея және оны таңдау, құнды ұсыныс, тауар, бренд, брендинг, түрлері мен типтері, бизнес қызметті жоспарлау және басқару, кәсіпкерлік қызмет маркетингі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Адам анатомиясының жасқа сай ерекшіліктері
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны - оның өмірлік кезеңі кезінде ұрықтанудан өмірдің соңына дейін ағзаның физиологиялық функцияларын қалыптастыру және дамыту заңдары. онтогенездің әртүрлі кезеңдеріндегі организмнің тіршілік әрекетінің ерекшеліктері. Жасөспірімдер мен жасөспірімдердің анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерін зерттеу, ағзаның дамуының негізгі биологиялық үлгілерін дұрыс түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Жануарлар жүйесі және зоологиялық номенклатура
    Несиелер: 4

    Систематика - бұл жануарлар әлемінің көптүрлілігі туралы ғылым; иерархиялық реттің ақпараттың жүйесін қалыптастырады. Пәнде филогенетикалық систематика (кладистика) және сандық (нумирациялық) систематика қарастырылады. Номенклатура - жануарлар топтарының (таксон) арасындағы атаулардың жіктелуі. Пән, жіктелу принципі (валидтілігі, әмбебаптылығы және т.б.) туралы білімді қалыптастырып зоология номенклатурасының Кодексі мен оның негізі ережелерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • ЖЖӘ физиологиясы және эволюциясы
    Несиелер: 5

    ЖЖӘ физиологиясы мен эволюциясы - биологиялық білім беру жүйесіндегі маңызды іргелі пәндердің бірі. ГНИ-дің физиологиясы мен эволюциясын зерттеу оқушылардың ғылыми көзқарастарын кеңейтіп, келесі практикалық іс-әрекеттер үшін қажетті білім алуға мүмкіндік береді. «Жоғары жүйке қызметінің физиологиясы» пәні өздерінің жіктелуін және орталық жүйке жүйесінде оқшауланудың төтенше (сөзсіз) рефлексі туралы ақпаратты қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Start up жобаларының экономикалық негіздемелері
    Несиелер: 5

    Startup жобалары заманауи бизнес-кәсіпкерліктің құралы ретінде. Стартап-жобаны әзірлеу алгоритмін құру әдістемесі. Бизнес-модельдеу. Кәсіпорынның негізгі капиталына инвестициялық шығындарды бағалау. Айналым капиталына инвестициялық шығындарды бағалау. Кәсіпорынның HR-ресурстарын қалыптастырудағы инвестициялық шығындарды бағалау. Кезең шығындарының, өзіндік құнының және шығыстарының экономикалық негіздемесі. Бағаны қалыптастыру. Қаржылық жоспарлау. Стартап-жобаны инвестициялық талдау. Стартап-жобаны қорғау

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Адам анатомиясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - әр студенттің анатомияны білуін жаратылыстану ғылымы органдарының құрылымы мен функциясы, жалпы алғанда адам ағзасы туралы, осы білімді іс жүзінде қолдану және басқа да іргелі биологиялық пәндерді кейіннен зерделеу бойынша идеясы негізінде алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Жасуша биологиясы
    Несиелер: 5

    Клеткалық теорияның негізгі қағидаларын; клетканың ұйымдасуы мен құзметтерін; жасуша мен ұлпаларды зеттеу әдістерін; қалыпты жағдайда және патологияда клеткалардың бөлінуі мен мамандалу механизмдерін; жануар клеткалардың құрылысын, жүйеленуін және қықметтерін; онтогенезде әртүрлі ұлпалық жүйелердің дамуын; әртүрлі ұлпалардың физиологиялық және репаративті регенерация туралы экспериментальді мәліметтерін білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Жоба 2
    Несиелер: 2

    Серіктес кәсіпорындар (ЖОО ғылыми мектептері) қызметінің бағыты бойынша ғылыми-зерттеу жұмысы). Кәсіпорын қызметін талдау (мектептің ғылыми жетістіктері) және зерттеу міндетін қою. Әдеби шолу және алдындағы жүмыстарға талдау. Зерттеулер методологиясы. Зерттеу бөлімі. Зерттеу нәтижелерін талқылау. Зерттеу нәтижелері бойынша ұсыныстарды әзірлеу және қорытынды. Зерттеу нәтижелері бойынша есепті дайындау және қорғау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Биологиялық процестер мен жүйелерді модельдеу
    Несиелер: 6

    Биологиядағы модельдер өмірді ұйымдастырудың әр түрлі деңгейлерінде биологиялық құрылымдарды, функцияларды және процестерді моделдеу үшін пайдаланылады: молекулярлық, жасушалық, жасушалық, органикалық, организмдік және халық биоценозы. Әр түрлі биологиялық құбылыстарды, сондай-ақ жекелеген адамдардың, популяциялардың, экожүйелердің өмір сүру жағдайларын модельдеуге болады. Биологияда модельдердің үш түрі қолданылады: биологиялық, физика-химиялық және математикалық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Өсімдіктер физиологиясы
    Несиелер: 6

    Өсімдіктер физиологиясы - өсімдіктер ағзасында пайда болатын процестердің ғылымы: топырақ, ауа және гетеротрофиялық тамақтану, заттардың синтезі, тасымалдау және ыдырауы, өсуі мен дамуы, өсімдіктердің қозғалысы және қоршаған ортаның қолайсыз факторларына реакция.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Биологиялық генетика және биометрия
    Несиелер: 6

    Курсты меңгеру мақсаты - студенттерді оның ұйымдастыру мен бар болуының барлық деңгейлерінде: молекулярлық, жасушалық, организмдер мен халықтың тұқым қуалаушылық және құбылыс құбылыстарымен таныстыру. Қазіргі заманғы адам генетикасы жалпыға бірдей маңызы бар классикалық генетика заңдарына негізделген. Курс сондай-ақ студенттерге адам геномын зерттеу саласындағы соңғы жетістіктерді ұсынады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Адам және жануарлар физиологиясы
    Несиелер: 6

    Физиология барлық организмнің молекулярлық деңгейінен бастап, оның мінез-құлық реакцияларына, сана мен ойлауға дейінгі өмірлік функциялардың көріністерін зерттейді. Ол энергия көздерін және өмірдегі түрлі заттардың рөлін, жасушалардың өзара байланыс механизмдерін, оларды тіндерге, органға, физиологиялық жүйелерге және бүкіл ағзаға біріктіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Жеке даму биологиясы
    Несиелер: 4

    Пәндерді оқыту мақсаты - студенттерді жануарлар ағзаларының онтогенезінің үлгілерімен таныстыру. Теория мен практиканың маңызы. Жеке дамудың қысқаша тарихы. Преформизм және эпигенез. Жеке даму биологиясының әдістері: сипаттама, салыстырмалы, тәжірибелік, цитохимиялық, гистологиялық, молекулалық-биологиялық, биохимиялық, иммунологиялық, гендік-инженерлік, биотехнологиялық, компьютерлік модельдеу. Геронтология және гериатрияның өзекті мәселелері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Биостатистика
    Несиелер: 4

    Биостатистика - статистикалық ақпарат, сондай-ақ денсаулық және әлеуметтік мәселелерді зерттеу бойынша арнайы ұсыныстарды қолданатын әдістер. Биостатистика жабады, жабады және белгілі бір дәрежеде өмірлік статистиканың аналогы (мысалы, құнарлылық және өлім) және демография.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Микробиология және вирусология
    Несиелер: 5

    Микроорганизмдердің тіршілік әрекетінің негізгі заңдылықтарын, олардың морфологиясын, физиологиясын, генетикасын және прокариоттардың экологиясын зерттеу; Табиғатта және халық шаруашылығында микроорганизмдердің рөлі туралы идеяларды қалыптастыру, Прокариоттардың негізгі метаболикалық процестерін зерттеу және осы процестерді реттеу негіздері; Микробиология және вирусология саласындағы негізгі зерттеу әдістерін меңгеру және жалпы биологиялық зерттеулердегі олардың рөлі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Модельдеудің аспаптық құралдары
    Несиелер: 4

    Пәнді меңгеру мақсаты болып табылады құрылыстың және қолданудың теориялық негіздерін зерттеу күрделі процестерді моделдеуге арналған құралдар, биологиялық және медициналық объектілер мен жүйелерді аспаптық модельдеуді қолдануда бағдарламалық қамтамасыз етуді және материалды құралдарды пайдалану дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Математикалық моделдеуге кіріспе
    Несиелер: 5

    Математикалық модель - объектінің шартты кумулятивті бейнесі, теңдеулер жиынтығы, теңсіздіктер, жаңа білім алу үшін құрылған, объектіні зерттеу, нақты немесе ықтимал жағдайларда қабылданған шешімдерді талдау және бағалау. Модельдеу - объектілерді зерттеу әдісі, олардың үлгілері бойынша процестер, модельдерді құрастыру және зерттеу, олардың сипаттамаларын анықтау және жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Биологиялық жүйелердің модельдерін құру үшін негізгі өлшеуіштерді бөлу
    Несиелер: 4

    Қазіргі заманғы өлшеу құралдары мен компьютерлер жоғары ұйымдастырылған және функционалды түрде дамыған ЗАЖ құруға мүмкіндік береді, бірақ көптеген жағдайларда ақпарат пен өлшеу процесінің сапасы, ақпараттық қорларды пайдалану дәрежесі, өзгеретін жағдайларға бейімделу қабілеті, техникалық ақыл-кеңес, сенімділік және ЗАЖ жалпы массалық сипаттамасы әлі де қанағаттандырылмайды сондықтан заманауи қажеттіліктер әдістерді белсенді іздеуде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Иммунология
    Несиелер: 4

    Ағзаның қорғаныш қасиеттері, оның иммунитеті туралы иммунологиялық биомедициналық ғылым. Ол организмнің молекулалық, жасушалық және физиологиялық реакцияларын антигендік қасиеттері бар микроорганизмдер мен жануарлардың немесе өсімдік тектес өнімдердің антигендерін зерттейді. Ең маңызды бөлімдер иммуногенетика болып табылады, интрасперсические алуандылық және мұра антигендерін мұрагерлік қасиеттері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Молекулалық биология
    Несиелер: 4

    Генетикалық ақпаратты сақтау, беру және сату тетіктерін, биополимердің құрылымын және функциясын зерттейтін биологиялық ғылымдар кешені (нуклеин қышқылдарының ақуызы). Зерттеудің мақсаты: генетикалық ақпараттарды сақтау, беру және сату тетіктерін қарастыру, тәртіпсіз биополимерлердің құрылымы мен функциялары (нуклеин қышқылдарының ақуыздары).

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Медициналық энтомология (арнайы курс)
    Несиелер: 4

    Пәндер паразитизмді әмбебап табиғи құбылыс ретінде қарастыруға арналған. Организмдер арасындағы қарым-қатынастардың әртүрлі түрін, симбиотикалық қарым-қатынастардың бірінен екіншісіне өтуді қарастырады. Жануарлардың паразиттердің экологиясы, паразиттер-хост жүйесіндегі қарым-қатынас түрлері; инвазивті аурулардың тасымалдаушылары арасында паразитизм құбылыстарына экологиялық көзқарас; ғалымдардың пікірлері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Тәжірибелік деректерді компьютерлік өңдеу
    Несиелер: 6

    Пәнді меңгеру мақсаты: студенттің компьютерлік технологияны пайдалана отырып, эксперименталды деректерді өңдеудің математикалық әдістерін енгізу үшін кәсіби құзыреттіліктерін алу. Математикалық статистика әдістерімен кәсіптік салада қолданбалы міндеттерді шешу үшін дербес компьютерлерді пайдалану. Математикалық статистика әдістерімен шешілетін мәселелердің түрлері. Математикалық статистиканың негізгі түсініктер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Код ON1

    Өзіне бақылау жасау, қорытындылау, талдауға, тұжырым жасауға, бағалауды жүзеге асыруға, сыни ойлау дағдыларына, шығармашылық қабілеттерге ие, өзін-өзі дамыту қабілетіне ие.

  • Код ON2

    Ол әртүрлі әлеуметтік жағдайларды барабар түрде басқара алады, командамен жұмыс істей алады, көзқарасын дұрыс қорғайды, жаңа шешімдер ұсынады.

  • Код ON3

    Рухани Жаңғыру, Қазақстанның Үшінші жаңғыруы - азаматтық және патриотизм, қоғамдық сананы жаңғырту идеялар негізінде университеттік, аймақтық, республикалық деңгейдегі іс-шараларға қатысу мен ұйымдастыруда көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді

  • Код ON4

    Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде (A2, B1, B2 деңгейлерінде), соның ішінде кәсіби салада негізгі коммуникативтік дағдыларды меңгеруді көрсетеді.

  • Код ON5

    Қазақстан Республикасының қолданыстағы нормативтік құқықтық актілерін, оның ішінде экология және табиғатты пайдалану саласындағы басқаруды ескере отырып, кәсіптік қызмет бағытында іске қосылатын жобаларды әзірлейді.

  • Код ON6

    Жұмысты ұйымдастыру және стандартты кәсіби тапсырмаларды шешу үшін ақпараттық-коммуникациялық технологияларға ие.

  • Код ON7

    Математикалық ойлау әдістерін қолданып күнделікті жағдайда кәсіби мәселелерді шешеді

  • Код ON8

    Биометрия және генетикадағы биологиялық объектілердің санын есептеу үшін биологиялық ғылым саласындағы негізгі білімді қолданады.

  • Код ON9

    Биология, экология және қоршаған ортаны қорғау саласындағы ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындайды.

  • Код ON10

    Сапа менеджменті жүйесінің, экологиялық менеджмент жүйесінің талаптарына жауап береді

  • Код ON11

    Биологиялық зерттеулер жүргізу, материалдар жинау және өңдеу кезінде жұмыстарды ұйымдастырады

  • Код ON12

    Медициналық және биологиялық объектілер мен жүйелерді модельдеу бойынша ғылыми жобаларға қатысады.

6B05103 Биотехнология
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B05103 Ландшафтық дизайн
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05103 Биология
Бакалавриат

С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B05103 Биоинженерия
Бакалавриат

Қазақ ұлттық аграрлық университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B05103 Биотехнология
Бакалавриат

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top