Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01402 Бейнелеу өнері және сызу в Торайгыров университеті

  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе және ғылыми зерттеулер негіздері
    Несиелер: 3

    Пәннің негізгі мақсаты студенттерді оқыту барысында шешуге қажетті негізгі міндеттермен таныстыру, сондай-ақ ғылыми-зерттеу жұмысының негіздерін ашу, ғылыми зерттеуді ұйымдастыру болып табылады. Бұл пәннің құрылымын анықтады. Оқу бағдарламасына келесі сұрақтар кірді: ғылымның даму тарихы, ғылыми зерттеулердің мәні мен түрлері, эксперименттік зерттеудің ерекшеліктері, ғылыми іс-әрекетті ұйымдастыру, алғашқы ғылыми жұмысты жазу кезіндегі жұмыс істеу әдістемесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Композиция
    Несиелер: 4

    Бұл курс студенттерді визуалды сауаттылық негізі ретінде композицияның негізгі заңдарымен, тәсілдерімен және құралдарымен таныстыруға арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сызба геометриясы және перспектива
    Несиелер: 3

    Пән: Сызба геометриясы және болашақ инженерлік білімнің негізін құрайды және әртүрлі мақсаттағы сызбаларды құрастыруға және оқуға мүмкіндік беретін кәсіби білім мен дағдыларды алу үшін іргетас болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кескіндеме І
    Несиелер: 5

    Сәулет-дизайнерлік сурет үлгілерінің түстік-графикалық әдістері. Сәулет пейзажында станоктік живописьтің әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сурет I
    Несиелер: 6

    Сурет І – сәулетшілерді дайындау жүйесіндегі пәннің бірі. Ол шығармашылық жоғарғы оқу орындарында бүкіл оқу процесі негізделетін құраушы негіздердін бірі болып табылады. Болашақ маманға кәсіби білім мен дағды беру, дүниені көркем қабылдау саласында оның шығармашылық қабілетін дамыту, өздік шығармашылық жұмысқа дайындау. Пәннің негізгі мақсаты: - көру арқылы еске сақтау, шығармашылық ойлау кабілетін қалыптастыру; - терең кеңістіктік бағдарлауды дамыту. Студенттер керекті білімді және орындау ережелерін берілген студия сабақтарында алып – оны сурет, сәулет графикасы және үйлестіру жобалау пәндерінде толықтырылады. Бағдарлама материалы сурет пен бейнелеу өнерінің барлық түрімен белгілі бір рет бойынша таныстыруды қарастырады, себебі болашақ дизайнер немесе сәулетші өзінің тәжірибелік жұмысы барысында мәнерлі бағалай біліп және толық түсінуді қажет ететін әртүрлі, күрделі денгейдегі көркемдік бейнелермен кездеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Бұл пән адам туралы ғылым жүйесінде ерекше орын ала отырып, білім беру мен тәрбиелеу саласында үнемі жаңа міндеттер қоятын қоғамның әлеуметтік-экономикалық және ғылыми-техникалық дамуының әр түрлі жағдайларында оның әртүрлі кезеңдерінде пайда болатын тәрбиелеу, оқыту, білім беру және дамыту мәселелерін зерттейді және шешеді. Ол психологиялық-педагогикалық пәндер циклін әрі қарай оқу үшін негіз болып табылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогикалық психология
    Несиелер: 4

    Педагогикалық психология - бұл тұлғаны тәрбиелеу мен оқытудың психологиялық мәселелерін-адамды әлеуметтендіруге бағытталған негізгі тетіктерді зерттейтін психологиялық ғылым саласы., білім беру міндеттерін орындаудың тиімділігін, педагогикалық шаралардың тиімділігін арттыратын, оқытудың психологиялық аспектілерін жақсартатын оқыту және тәрбиелеу әдістерін зерттейтін

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сурет II
    Несиелер: 5

    Сурет 2 – сәулетшілерді дайындау жүйесіндегі пәннің бірі. Ол шығармашылық жоғарғы оқу орындарында бүкіл оқу процесі негізделетін құраушы негіздердін бірі болып табылады. Болашақ маманға кәсіби білім мен дағды беру, дүниені көркем қабылдау саласында оның шығармашылық қабілетін дамыту, өздік шығармашылық жұмысқа дайындау. Пәннің негізгі мақсаты: - көру арқылы еске сақтау, шығармашылық ойлау кабілетін қалыптастыру; - терең кеңістіктік бағдарлауды дамыту. Студенттер керекті білімді және орындау ережелерін берілген студия сабақтарында алып – оны сурет, сәулет графикасы және үйлестіру жобалау пәндерінде толықтырылады. Бағдарлама материалы сурет пен бейнелеу өнерінің барлық түрімен белгілі бір рет бойынша таныстыруды қарастырады, себебі болашақ дизайнер немесе сәулетші өзінің тәжірибелік жұмысы барысында мәнерлі бағалай біліп және толық түсінуді қажет ететін әртүрлі, күрделі денгейдегі көркемдік бейнелермен кездеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Кескіндеме ІІ
    Несиелер: 5

    «Кескіндеме 1» пәннің мақсаты Аралас қабатты тұрғын үйлерді жобалау – бұл бір қабаттан бес қабатқа дейінгі үйлерді құрылыста қолданып компорттылықты және жоғары тығыздылыққа жету болып табылады. Жеке тұрғын және блокталған үйлерді жобалауда алған білімдері мен дағдыларын практикалық сабақтарда бекіту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Психология және адамның дамуы
    Несиелер: 4

    Пән тұлғаның даму психологиясының негіздерін зерттейді. Тұлғаның дамуы-ақыл-ойдың, мінез-құлықтың, іс-әрекеттің және басқа да жеке тұлғаның құрамдас бөліктерінің өзгеруіне әкелетін күрделі үдемелі процесстерді қарастырады. Пән негізінде тұлғаның дамуына әсер ететін факторлар, өсу кезеңдері және олардың психологиялық-педагогикалық сипаттамалары оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Академиялық живопись
    Несиелер: 6

    Кескіндеме-көркем-практикалық пән, онда студент акварель, гуаши, майлы кескіндеме техникасында қоршаған орта кеңістігін бейнелеуге дағдыланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Кәсіпкерлік іс-әрекетінің негіздері
    Несиелер: 4

    Кәсіпкерлік ойлау негіздері, нарықтық жүйе және оның жұмыс істеу механизмі, кәсіпкерлік қызмет және ұйымдастыру нысандары, кәсіпкерлік қызметтің экономикалық негіздері, өндіріс шығындары және фирманың табысы, өндіріс факторларының нарығы (жер, еңбек, капитал), кәсіпкерлік идея және оны таңдау, құнды ұсыныс, тауар, бренд, брендинг, түрлері мен типтері, бизнес қызметті жоспарлау және басқару, кәсіпкерлік қызмет маркетингі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экологиялық менеджмент
    Несиелер: 3

    Экологиялық менеджмент корпоративтік басқару жүйесінің бір бөлігі ретінде. Экология және қазіргі өркениеттің мәселелері. Тұрақты даму тұжырымдамасы. Экологиялық менеджменттің даму кезеңдері. Экологиялық менеджменттің функциялары, инфрақұрылымы және принциптері. Экология және табиғатты пайдаланудағы менеджмент. Табиғи ресурстарды, экологиялық зияндарды, шығындарды экономикалық бағалау және қаржыландыру мен есептілік мәселелері. Экологиялық аудит және менеджменттегі табиғатты пайдалану аудиті

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Кәсіпкерлік құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 3

    Кәсіпкерлік құқық ұғымы. Кәсіпкерлік құқық субъектілерінің түрлері. Коммерциялық заңды тұлғаларды құру, қайта ұйымдастыру және тарату. Кәсіпкерлік қызметтегі мүліктің құқықтық режимі. Кәсіпкерлік шарттар: түрлері, мазмұны және жасасу тәртібі. Кәсіпкерлік қызмет саласындағы жауапкершілік. Мемлекеттің шаруашылық айналымына қатысуының құқықтық формалары. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекет етудің құралы ретінде: түсінігі мен мазмұны

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Академиялық сурет I
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты бұл студенттерді кәсіби шығармашылық қызметке дайындау; негізгі заңдарды және реалистік форманы құру ережелерін меңгеруден бастап, натураны шығармашылық қабылдау мәселелерін түсініп, шешу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жобалық сызба және сызу
    Несиелер: 5

    Жобалау графикасы мен сызу бойынша оқу бағдарламасы графикалық мәдениетті қалыптастыруға, оқушылардың ойлау қабілетін, кеңістіктік қиялын және шығармашылық әлеуетін дамытуға бағытталған. Жалпы білім беретін орта мектепте сызуды зерттеудің басты міндеттерінің бірі оқушылардың кеңістіктік түсініктерін дамыту болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Декоративтік қолданбалы өнер
    Несиелер: 5

    Бұл курс көркемдік талғамның қалыптасуына, кәсіби өнер мен индустриалды эстетиканың мәнерлі құралдарын байытуға белсенді ықпал ететін материалдық мәдениеттің ажырамас бөлігі болып табылады. Жоғарғы эстетикалық артықшылықтармен ерекшеленетін өнер мен қолөнерді зерттеу студенттің жеке тұлғаның қалыптасуына әсер етеді және оның кәсіби дағдыларын дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Start up жобаларының экономикалық негіздемелері
    Несиелер: 5

    Startup жобалары заманауи бизнес-кәсіпкерліктің құралы ретінде. Стартап-жобаны әзірлеу алгоритмін құру әдістемесі. Бизнес-модельдеу. Кәсіпорынның негізгі капиталына инвестициялық шығындарды бағалау. Айналым капиталына инвестициялық шығындарды бағалау. Кәсіпорынның HR-ресурстарын қалыптастырудағы инвестициялық шығындарды бағалау. Кезең шығындарының, өзіндік құнының және шығыстарының экономикалық негіздемесі. Бағаны қалыптастыру. Қаржылық жоспарлау. Стартап-жобаны инвестициялық талдау. Стартап-жобаны қорғау

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Дизайн негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқытудың мақсаты – студенттің азаматтық және өнеркәсіптік ғимараттардың сәулет – құрылыстық жобалау негіздері, құрылыс конструкцияларын құрастыру әдістері туралы түсінігін қалыптастыру болып табылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Қауіпсіздік идеологиясы, қауіпсіз ойлау мен мінез-құлықты қалыптастыру. Өмір тіршілігінің қауіпсіз және зиянсыз жағдайларын жасау. Төтенше жағдайлар кезінде сауатты шешімдерді болжау және қабылдау. Шаруашылық жүргізу объектілерінің халқы мен өндірістік персоналын ықтимал зардаптардан, апаттардан, дүлей зілзалалардан және қазіргі заманғы зақымдау құралдарын қолданудан қорғау. Қирау салдарын жою

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    педагог – тәрбиешінің және сынып жетекшісінің практикалық қызметіне қажетті іскерлікпен студенттерді қаруландыру, оларды өз бетінше кәсіби-педагогикалық қызметке ынталандыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Бейнелеу және визуалды өнерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Мақсаты: студенттердің болашақ білім беру іс-шараларына әдістемелік дайындығының негізін қалау; орта мектептегі көркемдік жұмыс бойынша студенттермен жемісті жұмыс істеуге көмектесетін дағдылар мен қабілеттерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Компьютерлік 3D-модельдеу
    Несиелер: 5

    Компьютерлік 3D-моделдеу IT-білім берудің негізін құрайды және сызбаларды құрастыруға және оқуға мүмкіндік беретін кәсіби білім мен дағдыларды алу үшін негіз болып табылады. Пәнді оқыту мақсаты: 3D-сызбаларды орындаудың негізгі ережелерін оқу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Бейнелеу өнері тарихы мен теориясы
    Несиелер: 4

    Бұл курс студенттерді дүние жүзі тарихы мен бейнелеу өнері теориясының дамуының негізгі кезеңдерімен таныстыруға арналған. Пәнді оқытудың мақсаты-студенттің жалпы ой-өрісін кеңейту. Әлемдік көркем мәдениеттің даму кезеңдерінен алынған білім

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Критериалды бағалау технологиясы
    Несиелер: 4

    Білім алушылардың оқу-танымдық іс-әрекетінің жеке және жас ерекшеліктерін ескере отырып критериалды бағалау құралдарын меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мүсін өнері және пластикалық анатомия
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - пластикалық өнердің студенттік хаттарын қалыптастыру. Міндет - студенттерде үш өлшемді ойлауды дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Түстану
    Несиелер: 4

    Пәннің нысаны: түстердің теориясының жалпы заңдылықтарын зерттеу. - түстердің теориясының жалпы заңдылықтарын зерттеу, оны өмірде қолдана білу, дизайнерге қажетті ой өрісімен, шығармашылық ой мен талғамды дамыту. Пәннің нысаны: маманның коммуникативті компетенциясын дамыту, информация ретінде тілді түсініктеу, маманды тілдесуде мақсатына қол жеткізу құралы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Монументальдық-сәндік өнері
    Несиелер: 4

    Пәндерді оқытудың мақсаты: заманауи эстетикалық талаптарға жауап беретін, сәндік композицияға, технологияға ие және жеке жоғары көркемдік өнімді жасауға қабілетті студенттерді дайындауға үлес қосу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қазақстандағы өнер тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің міндеті мен мақсаты студенттің жалпы ой-өрісін кеңейту, мамандық бойынша теориялық базасын толтыру,өнер тарихының кең материалынан жүйеленген білім алу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Сызбаны және жобалық графиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Мақсаты: студенттердің Болашақ педагогикалық қызметке әдістемелік дайындық негіздерін қалыптастыру; жалпы білім беретін мектепте көркем еңбек және жобалық кесте бойынша оқушылармен жемісті жұмыс істеуге ықпал ететін біліктер мен дағдыларды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Оқыту үшін әмбебап дизайн
    Несиелер: 5

    " Оқытудың әмбебап дизайны " пәні инклюзивті білім беру жағдайында оқу үдерісін ұйымдастыру мәселесін зерттейді. UDL-бұл діни талғамға, нәсілдік тиістілігіне және әлеуметтік мәртебесіне қарамастан, барлық балаларды бір білім беру кеңістігінде оқытудың әмбебап әдісі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Модельдеу және макеттеу
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты - жобаның барлық кезеңдерінде жобалық идеяларды жүзеге асыру үшін қажетті форматтағы көлемдік-графикалық модельдеу әдістерін және құралдарын жинақтап, композицияның ережелерін қолданатын және ескеретін, эскиздерді және жобаларды жасаудың дағдылары мен дағдылары бар болашақ мамандарды қалыптастыру. Гармонияны, масштабты, пропорционалдылық сезімін, сондай-ақ құрылым мен оның бөліктері арасындағы қарым-қатынас сезімін дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Заманауи визуалды өнер және дизайн
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты: студенттерге ұсыну туралы негізгі бағыттары және даму тенденциялары саласындағы қазіргі заманғы өнер. Импрессионизм дәуірінен бастап Қазақстанның заманауи өнеріне баса назар аудара отырып, қазіргі замандағы өнерге дейін жаңа және қазіргі заман мәнерлерін қалыптастырудың жалпы көрінісін жасау болжанып отыр. Бейнелеу өнерінің жаңа стильдері мен технологияларын игеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Үй мәдениеті
    Несиелер: 4

    Оқытудың мақсаты әмбебап (тұрмыстық) және арнайы (пәндік) білімдер мен дағдыларды, материалдар мен заттардың көркем өңдеу және трансформациясы дағдыларын меңгеру, үй шаруашылығын жүргізу, жабдықтарды және технологияларды пайдалану болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Жоба 1
    Несиелер: 5

    Білім беру бағдарламасының бағыты бойынша ғылыми-зерттеу жұмысы. Әдеби шолу және алдындағы жүмыстарға талдау. Зерттеулер методологиясы. Зерттеу бөлімі. Зерттеу нәтижелерін талқылау. Зерттеу нәтижелері бойынша ұсыныстарды әзірлеу және қорытынды. Зерттеу нәтижелері бойынша есепті дайындау және қорғау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Көркем педагогикадағы ғылыми зерттеулер негіздері
    Несиелер: 5

    "Көркем педагогикадағы ғылыми зерттеулер негіздері" оқу пәнін оқытудың мақсаты студенттердің ғылыми-зерттеу қызметінің дағдыларын дамыту; студенттерді ғылыми білімге баулу, олардың ғылыми-зерттеу (соның ішінде дипломдық) жұмыстарын жүргізуге дайындығы мен қабілеті болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 4

    "Білім берудегі менеджмент" курсының мақсаты студенттердің әртүрлі деңгейдегі педагогикалық жүйелердегі басқарудың негізгі категорияларын, заңдылықтары мен принциптерін меңгеруіне; басқару міндеттерін шешу және тиімді шешім қабылдау шарттарын анықтауына процестерін оқып үйренуіне, басқару мәдениетін тәрбиелеу және басқарушылық ойлауды дамытуына бағытталған .

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Код ON1

    Бақылау, интерпретация жасау, талдау, қорытынды шығару қабілеті, баға беру қабілеті, сыни ойлау дағдылары, креативтілік, өзін-өзі дамытуға қабілетті

  • Код ON2

    Әртүрлі әлеуметтік жағдайларда дұрыс бағдар ала алады, командада жұмыс істей алады, өз көзқарасын дұрыс қорғай алады, жаңа шешімдер ұсына алады

  • Код ON3

    Азаматтық және патриотизм идеялары, қоғамдық сананы жаңғырту-Рухани Жаңғыру, университеттік, аймақтық, республикалық деңгейдегі іс-шараларды ұйымдастыру және қатысу кезінде Қазақстанды Үшінші жаңғырту негізінде көшбасшылық қасиеттерге ие.

  • Код ON4

    Кәсіби қызметпен байланысты әр түрлі жағдайлар мен жағдайларда икемді және мобильді болу

  • Код ON5

    Қазақстан Республикасының қолданыстағы нормативтік-құқықтық актілерін, соның ішінде экология және табиғатты пайдалану саласындағы нормативтік-құқықтық актілерін ескере отырып, стартап-жобалар әзірлей алады және оларды экономиканың әртүрлі салаларында іске асыра алады

  • Код ON6

    экономикалық білім негіздерін меңгеру, менеджмент, маркетинг, қаржы туралы ғылыми түсініктерді меңгеру; қойылған міндеттерді шешу әдістерін таңдау бойынша өз ұстанымын білдіру және негіздеу

  • Код ON7

    қазіргі ақпараттық ағындарда бағдарлануы және әлемдік экономикадағы серпінді өзгеретін құбылыстар мен процестерге бейімделуі

  • Код ON8

    қазіргі заманғы көркем білім берудің, жалпы мәдениет пен өнердің дамуының негізгі түсініктерін, заңдылықтарын; бейнелеу өнеріне, сызу мен көркемдік еңбекке оқытудың инновациялық технологияларын біледі; білім берудің әртүрлі деңгейлеріне арналған оқыту, тәрбиелеу мен дамыту теориясын, сондай-ақ білім беру бағдарламаларын біледі

  • Код ON9

    оқу және күнделікті өмірде көркемдік білім берудің теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қолданады; өнер саласында зерттеулер мен шығармашылық эксперименттерді дербес жүргізу, инновациялық технологияларды пайдалана отырып зерттеулер мен тәжірибелік эксперименттердің нәтижелерін талдайды және бағалайды; көркем білім беруде инновациялық идеяларды іске асырады, стандартты емес және балама шешімдер қабылдауға қабілетті

  • Код ON10

    педагогикалық шындықты жүйелі ойлауға және тұтас қабылдауға ие; өмір бойы ғылыми-педагогикалық және көркемдік-практикалық қызметте талдауға қабілетті

  • Код ON11

    қазіргі мектепте және халық шаруашылығының басқа да салаларында көркем еңбекті, визуалды өнер мен жобалық графиканы оқытуды сақтауда арнайы кәсіби білімді меңгерген

6B01402 Бейнелеу өнері және сызу
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01402 Бейнелеу өнері және сызу
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01402 Бейнелеу өнері және сызу
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01402 Бейнелеу өнері және сызу
Бакалавриат

"Алматы" Университеті

БББТ: B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top