Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01402 Бейнелеу өнері және сызу в АГЭУ

Пәндер

  • Сурет 1

    Академиялық сурет негіздерін оқып үйрену, әртүрлі графикалық әдіс-тәсілдерді меңгеру, білім алушылардың бойында кәсіби сана-сезім, алғашқы кеңістіктік ойлауға тәрбиелеп, еңбекке шығармашылық көзқарасын және эстетикалық талғам негіздерін дамытады. Көрнекі сауаттылық негіздері, жазықтықта үш өлшемді геометриялық денелер мен тұрмыстық заттарды салуда практикалық дағдыларды қалыптапстырады. Қысқа мерзімді графикалық нобайлар мен күнделікті тұрмыстық заттардың эскиздерін салуды үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе

    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесінің заңнамалық негіздері. Мұғалім мамандығының жалпы сипаттамасы. Педагогикалық іс-әрекеттің құрылы. Мұғалім тұлғасын дайындау және кәсіби дамуы. Мұғалімдердің біліктілігін арттыру жүйесіндегі педагогикалық тәжірибенің рөлі. Зерттеу әрекеті педагогикалық процестің құрамдас бөлігі ретінде. Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарында оқу процесін ұйымдастыру. Педагогикалық инновациялар. Бейнелеу өнері мұғалімінің мамандығы және шығармашылығы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өнер тарихы

    Пән тарих пен өнердің дамуының негізгі кезеңдерін, Шығыс пен Батыс өнерінің стильдік ерекшеліктерін, ең атақты шеберлердің шығармашылығын қарастырады, ұйымдасқан ортадағы әртүрлі өнер түрлерінің өзара әрекеттесу сипаты туралы түсінік береді. Көне дәуір мәдениеті, ортағасырлық және ренессанс мәдениеттері, жаңа және қазіргі заман мәдениеті туралы түсінік қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кескіндеме 1

    Бұл пән акварель, гуашь, акрил, майлы бояулар сияқты көркемдік материалдар бояғыштармен жұмыс істеуге бағытталған. Түс палитрасымен таныстыру, түстерді дұрыс араластыру және түс реңктерін біріктіру. Түрлі пішіндер мен түрлі-түсті материалдардан тұратын тұрмыстық заттары бар натюрморттың суретін аля-прима, лессировка, гризайль техникаларын пайдалана отырып, натюрморттың күрделенуді үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы

    Жасқа байланысты физиологияның пәні мен мазмұны, оның оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудағы рөлі мен маңызы. Онтогенездегі адамның өсуі мен дамуының заңдылықтары. Тұлғаның жасқа байланысты даму заңдылықтары. Психика табиғаты туралы түсініктерін дамыту. Іс-әрекетті психологиялық талдау. Тұлғаның жеке психологиялық ерекшеліктері. Тұлғаның жас кезеңдеріндегі психикалық даму ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Түстану

    Түстердің үйлесімі теориясының жалпы заңдылықтарын зерттеу және оларды іс жүзінде игеру, бейнелеу өнерінде және дизайнның әртүрлі бағыттарында түс-текстуралық композициялар мен түстердің әртүрлі түрлерін құрудың негізгі заңдары мен ережелерін, көркемдік талғам, шығармашылық ойлау мен қиялды дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Адамның даму психологиясы

    Оқыту және дамыту. Оқыту мен дамыту арасындағы байланыс. Заманауи білім берудегі үлгілер мен технологияларды оқытудың дамытушылық мүмкіндіктері. Адамның психикалық дамуының ерекшеліктері және оларды оқу-тәрбие процесінде есепке алу. Білім беру жүйесіндегі оқушының даму психологиясының өзекті мәселелері

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Материалдық мәдениет және дизайн тарихы

    Пән индустрияға дейінгі өркениеттердің материалдық мәдениетінің тарихын, индустрияға дейінгі өркениеттердің заттар әлемін зерттейді. Дизайнның жаңа әмбебап шығармашылық кәсіп ретінде пайда болуын, индустриалды және постиндустриалды қоғамдағы дизайнның дамуы көне заманнан қазіргі уақытқа дейін адам өмірімен байланысты нысандардың пішінін, декорын, пластикалық экспрессивтілігі және қажетті функционалдық эволюциясын байқауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кәсіби ортадағы шет тілі

    Әртүрлі коммуникациялық жағдайларда табысты өзара әрекеттесу үшін практикалық кәсіптік қызметте және күнделікті өмірде білім мен дағдыларды меңгеру, оқу үдерісінде жаңа ақпараттық технологияларды пайдалану мүмкіндіктерін кеңейту, жұмысқа орналасу және үздіксіз білім алу мүмкіндіктерін кеңейту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Каллиграфия

    Пән коммуникация түрі ретінде каллиграфияның даму тарихын оның материалдық және көркем мәдениет тарихымен, полиграфия және жаңа ақпараттық технологиялар тарихымен байланыстыра отырып теориялық тұрғыдан зерттеуге, сондай-ақ графикалық зерттеуге бағытталған. Каллиграфия өнерінің үздік үлгілерімен және жаңа шрифт технологияларымен таныстырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сурет 2

    Пән көлемдік-кеңістіктік қабылдау және конструктивті-пластикалық ойлау негіздерін, пішінді конструктивті-реалистік талдауды, графикалық бейнелеудің әртүрлі құралдарын, сурет салу әдістері мен материалдарын меңгертеді. Перспективалық-кеңістіктік бейне құрылысы. Натурадан, табиғаттан, есте сақтаудан, қиялдан бейне жасауға дағдыландырады. Көркемдік және графикалық жұмыс дағдыларын меңгертеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Композиция 1

    Пән өнердегі және дизайндағы пішіндер құрылымының жалпы ішкі заңдылықтарын, сонымен қатар олардың тұтастығына және заттардың мазмұнымен бірлігіне жету құралдарын айшықтайды, бұл мамандарға дизайнның әртүрлі салаларында композиция заңдары мен ережелерін пайдалануға мүмкіндік береді, жұмыс жазықтығында бейнелерді сауатты орналастыру, көркемдік дизайн технологиясы мен техникасын меңгертеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шрифт

    Курста шрифттің мазмұны мен формасының жалпы теориялық аспектілері, оның жеке элементтері, шрифт композициялары, бейнелеу өнері мен дизайнның тарихи қалыптасуындағы олардың дамуының шарттылығы, типографияның негізгі принциптері, сонымен қатар қаріптің жобалау объектілерінде коммуникация ретінде пайдалануы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Іскерлік ағылшын тілі

    Курс ағылшын тіліндегі іскерлік коммуникацияның әртүрлі салаларын қамтиды: хаттардағы, әлеуметтік желілер және электрондық поштадағы іскерлік корреспонденциялар, жұмысқа орналасу, іскерлік кездесулердегі презентациялар мен сөздер, телефон арқылы сөйлесулер, сонымен қатар іскерлік қарым-қатынас процесінде туындайтын нақты жағдайлар

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кескіндеме 2

    Пән натюрмортты әртүрлі нысандардан, табиғи материалдардан, түрлі түсті драпировкасымен салуды қамтиды. Классикалық үлгідегі гипс басының этюды. Сәндік фондағы әйел портреті. Қолмен портрет. Ұлттық театрлық киімдегі әйел фигурасының эскизі. Жалаңаш фигура.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік графика

    Курс графикалық кескіндерді дайындау және өңдеу, сонымен қатар анимациялық кескіндерді жасау үшін компьютерлік жүйенің аппараттық және бағдарламалық құралдарын пайдалану дағдыларын дамытады. Компьютерлік графиканың негізгі түрлерін, растрлық және векторлық графикаға арналған программалар 2D кескіндерін және 3D модельдерін жасауға арналған бағдарламалық құралдарды меңгертеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Арнайы кескіндеме

    Түс дизайндағы көрнекі құрал ретінде. Түстің қасиеттері: тон, ашықтық, қанықтылық. Түстің маңызды композициялық қасиеті – адамға эмоционалды, эстетикалық, психологиялық әсер ету. Бұйым дизайнын жобалау кезіндегі түс ассоциациялары. Жобалау әрекетінде тиімді және мәнерлі дизайн формасына қол жеткізу үшін түстердің үйлесімді комбинацияларын пайдалануға үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Перспектива және эргономика

    Пән перспектива заңдары туралы білімді, эргономиканы және адамға сәйкес пәндік-кеңістіктік қалалық ортаны жобалаудағы практикалық дағдыларды дамытады. Эргономикалық кеңістікті ұйымдастырудың негізгі әдістері мен принциптері, тұтынушылардың антропометриялық сипаттамаларына байланысты оның функционалдық және сәулеттік мазмұны, көлемдік объектілер мен кеңістіктік қатынастарды жазықтықта бейнелеу әдістері мен тәсілдерін меңгертеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Педагогикалық риторика

    Педагогикалық шешендік өнердің теориялық негіздері (оның пәні, құрылымы, қызметтері). Білім беру ортасында сөйлеуді қалыптастыру, беру және қабылдау заңдылықтары және сөйлеуді кәсіби мәселелерді шешу құралы ретінде пайдалана білу. Кәсіби педагогикалық қарым-қатынас процесінде туындайтын коммуникативтік жағдайлар. Риторикалық канон мәтін құрудың негізі, мұғалімнің сөйлеу әрекетінің ерекшеліктері, мұғалімнің сөйлеу жанрлары ретінде меңгерту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Пән білім алушылардың жеке қаржысына қатысты шешім қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты дамытады. Сандық технологияларды қолдану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді сыни тұрғыдан бағалау және талдау қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Халықтық ою-өрнек

    Қазақтың ұлттық ою-өрнегі, оның тарихы, түрлері, түсі, нышаны және ерекшеліктері. Қолмен және компьютерлік өңдеуді қолдана отырып, қазіргі бейнелеу өнерінде қазақтың ою-өрнек мотивтерін шығармашылықпен қолдану дағдыларын дамытады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Кәсіби компьютерлік бағдарламалар

    CorelDraw бағдарламасымен жұмыс істеудің жалпы принциптері. Компьютерлік графиканы ұсыну. CorelDraw бағдарламасының интерфейсі. Бағдарлама құралдары. Нысандарды трансформациялау. Нысандарды масштабтау, тасымалдау, кесу, көшіру, қайталау, көбейту. Докерлер. Түйіндермен жұмыс. CorelDraw-да қолданылатын түстер модельдері. Түстер палитрасы. Түспен толтыру және айналдыра сызу. Бояуларды араластыру. Өз түстерін және палитраларды жасақтау. Мәтіндер мен қаріптер. Мәтін түрлері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Пластикалық анатомия

    Адам фигурасының құрылымдық негізі - қаңқа. Пластикалық анатомия, адам ағзасының құрылысы және негізгі қызметтері. Адам бұлшықеттерінің пластикалық анатомиясы. Пропорциялар, адамның қозғалыс үлгісі және фигураның тепе-теңдігінің шарттары. Әр түрлі бұрыштар мен позициялардан шығарылатын массалар мен қозғалыстардың көлемі мен бағыты. Практикалық және шығармашылық жұмыста пластикалық анатомияның заңдылықтары

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бейнелеу өнерін оқыту әдістемесі

    Әдістеме зерттеу пәні ретінде. Оқытудың заманауи әдістері. Жалпы білім беретін орта мектептерде бейнелеу өнерін оқытудың мақсаты мен міндеттері. Орта мектептегі бейнелеу өнері сабақтарының мазмұны. Мектепте бейнелеу өнерін оқыту әдістемесінің негізгі дидактикалық ережелері. Мұғалім оқу-тәрбие процесінің ұйымдастырушысы және жетекшісі ретіндегі рөлін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ағашты көркемдеп өңдеу және керамика

    Керамика және ағашты көркемдеп өңдеу негіздерін оқу. Бұйымдардың ағаш беттерін сәндік бояуды білу және үйрену. Сазды модельдеу технологиясы мен ерекшеліктері, бұйымды күйдіру және шынылау. Халық қолөнерінің сан алуан түрлерін меңгеру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Металды көркемдеу

    Металл бұйымдарын көркемдік безендірудің түрлері мен әдістері. Өнімдердің шығу тарихы туралы негізгі мәліметтер. Материалдар негіздері. Соғылған бұйымдарды жасау әдістері. Иілген бұйымдарды дайындау әдістері. Құйма бұйымдарды дайындау әдістері. Құйма композицияларды құру принциптері. Сәндік композиция. Металл бұйымдарын қорғаныш және сәндік материалдармен қаптау түрлері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Макеттеу

    Пән пішін құрылымының күрделілігі әртүрлі объектілер моделін жасаудың негізгі кезеңдерін, бетті пластикалық өңдеу және оны көлемді элементтерге айналдыру әдістерін қарастырады және нақты тоқыма материалынан үш өлшемді кеңістікте шығармашылық тұжырымдаманы жүзеге асырумен байланысты құзыреттерді дамытады. «Масштаб», «Масштаб бірлігі» ұғымымен таныстырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақи этикет

    Пән қазақ мәдениетіндегі дәстүрлі мінез-құлық нормалары мен ережелерін, дәстүрлі кинетикасын, сөздік интонациясын, құндылық бағдарларын, қазақтардың өзіндік өмір салты мен экономикалық құрылымына байланысты моральдық-этикалық қалауларын, оның ішінде қарым-қатынас, киім-кешек, сыртқы келбет, әдет-ғұрып, салт-дәстүрлерді зерттейді. Ғасырлар бойы қалыптасқан және дизайн объектілерін жобалау кезінде өзекті мәселелерді түсіндіреді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шығармашылық психологиясы

    Белсенділік және психика. Психологияның негізгі принциптері және шығармашылық әрекет құрылымы. Шығармашылық әрекет құрылымындағы құралдар. Шығармашылық әрекеттің әлеуметтік сипаты. Оқу-тәрбие үрдісі мен жұмысындағы шығармашылық тапсырмалар. Тұлға және даралық. Жалпы және әртүрлі. Жасаулар. Мүмкіндіктер. Талант. Шығармашылық іс-әрекеттің табысты болуының шарттары. Мотивация мәселелері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Арнайы сурет

    Пән жобалаудың әртүрлі кезеңдеріндегі бейнелеу жұмыстарының ерекшеліктерін, екі өлшемді композицияны құру заңдылықтарын, құрылымдық пішіндеу заңдылықтарын және композиция үлгілерін зерттейді. Жобалау концепциясының эскиздерін жасау, жобаның графикалық бейнелеу құралдарын меңгеру, көркемдік тапсырмаларды орындау кезінде идеяларды бейнелерде еркін көрсетуге дағдыланады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сызуды оқыту әдістемесі

    Сызуды оқытудың мазмұны мен әдістері, графикалық жұмыстарды орындаудың ұтымды әдістемелері, білім беру ұйымдарында сызуды оқыту процесінде оқушыларды оқыту, тәрбиелеу және дамытудың жалпы міндеттеріне сүйене отырып, оқу-тәрбие процесін тиімді ұйымдастырудың нысандары мен құралдарын әзірлеуге дағдыландырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Педагогикалық психология

    Оқыту мен тәрбиелеудің теориясы мен технологиясы; оқу-педагогикалық қызметтің құрылымы мен мазмұны; мұғалім мен оқушының тұлғалық психологиясы; оқу-педагогикалық өзара әрекеттесу және ынтымақтастық ерекшеліктері; оқыту мен тәрбие процестерінің психологиялық заңдылықтары; оқу-тәрбие процесіне қатысушылардың мінез-құлқы мен іс-әрекетінің әртүрлі формаларын психологиялық талдау әдістерін үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері

    Қазақстан Республикасындағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы саяси іс-қимылдардың теориялық аспектілері мен құқықтық негіздерін зерделеу, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласында туындайтын нақты жағдайларды тәжірибеде шешу кезінде теориялық білімдерін пайдалана білу дағдыларын дамыту, практикалық қызмет барысында заңдылықтарды қатаң сақтауды, заңды және жеке тұлғаның құқықтары мен заңды мүдделерін құрметтеу талабына саналы көзқарасты қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Инклюзивті білім берудің тұжырымдамалық негіздері. Инклюзия бағыттары мен көрсеткіштері. Білім беру ұйымдарында инклюзивті педагогика принциптерін енгізу. Инклюзивті білім беру жағдайында баланың оқу-кәсіби бағыттылығы. Мүмкіндігі шектеулі балаларды қолдау үшін мектептен тыс құрылымдар мен мекемелерді тарту. Ата-аналармен ынтымақтастық. Инклюзивті білім берудің менеджменті

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеулер негіздері

    «Ғылыми зерттеу негіздері» пәні ғылыми білімдермен таныстырады, білім алушылардың зерттеу дағдыларын дамытады. Оқытудағы проблемаларды анықтау, зерттеу жүргізу, ғылыми және конструкторлық гипотезалардың дәлелдеуін ұсыну, тұжырымдама жасау, жаңа зерттеу әдістеріне өз бетімен оқыту, шығармашылық топ жұмысын ұйымдастыруды үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Материалды көркем өңдеу

    Тоқу, ілмекпен тоқу. Табиғи материалдармен жұмыс жасау технологиясы (былғары, сабан және т.б.). Киіз басу технологиясы. Моншақпен тоқу технологиясы. Кесте тігу технологиясы. Кілем тоқу технологиясы. Батик технологиясы (суық, ыстық, түйінді, еркін бояу және т.б.).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    «Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі» курсының пәні, міндеттері, мәні мен ерекшеліктері. Оқытуда тәрбие, тәрбие жүйесі, тәрбие қатынастары, тәрбие жұмысы, тәрбие жұмысының жүйесі, тәрбие қызметі, тәрбие іс-шаралары, тәрбие технологиясы, құралдар, түрлері, тәрбие жұмысын жүргізудің әдістері және әдістемелік тәсілдері сынды негізгі ұғымдарды қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Әлеуметтік психология

    Әлеуметтік психологияның даму тарихы және пәні. Әлеуметтік психологияның әдістері. Негізгі әлеуметтік-психологиялық мектептер. Қарым-қатынас және өзара әрекеттесу. Шағын топтардың әлеуметтік психологиясы. Көшбасшылықтың, билік пен ықпалдың әлеуметтік психологиясы. Үлкен топтардың әлеуметтік психологиясы. Әлеуметтік психологиядағы тұлғаларды қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Экология. Биосфера және адам: биосфераның құрылымы, экожүйелер. Организм мен қоршаған ортаның, экология мен адам денсаулығының байланысы; жаһандық экологиялық проблемалар, табиғи ресурстарды тиімді пайдалану және табиғатты сақтаудың экологиялық принциптері: экологиялық экономика негіздері; қоршаған ортаны қорғау техникасы мен технологиялары: экологиялық құқық негіздері; қоршаған ортаны қорғау саласындағы халықаралық ынтымақтастықты оқыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі менеджмент

    Білім берудегі менеджмент ғылыми пән ретінде. Білім беру мекемесі басқару объектісі ретінде: сыртқы және ішкі орта. Білім беруді басқару жүйесіндегі менеджер. Білім беру мекемелерінің қызметкерлер. Мотивация мен бақылау басқару функциялары ретінде. Білім беруді жоспарлау басқарудың ең маңызды функциясы ретінде. Мектептің дамуын жүйелі басқару.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Сызу негіздері

    Сызбаларды жасаудың негізгі ережелері; сызбалардағы геометриялық конструкциялар. Проекциялау әдістері; қималар мен кесінділер. Беттерді ашып жаю. Стандарттау туралы жалпы мәліметтер. Сызу құралдарымен жұмыс істеу техникасы мен дағдылары. Мемлекеттік стандарттар. Құрылыс сызбаларының негіздері және олардың ерекшеліктері. Конструкторлық құжаттаманың түрлері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Критериалды бағалау технологиясы

    Пән білім алушылардың оқу әрекетін бағалаудың жалпы тәсілдерін, критериалды бағалау түсінігі және оның рөлін қарастырады. Білім алушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалаудың технологиялық негіздерін үйретеді. Жобалау критерийлері: жалпы тәсілдер мен құралдар, критериалды бағалауды ұйымдастырудың психологиялық-педагогикалық негіздері, әртүрлі жастағы балалардың жетістіктерін бағалау критерийлері мен тәртібі, білім алушылардың жетістіктерін бағалау құралдарын меңгертеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тіршілік қауіпсіздігі негіздері және еңбекті қорғау

    Курс өндірісте және төтенше жағдайларда еңбекті қорғау бойынша білім беруге, еңбек процесінде жұмысшылардың өмірі мен денсаулығының және қоршаған ортаның қауіпсіздігін қамтамасыз етудің барлық жүйелерінің қауіпсіз әдістерін зерделеуге бағытталған. Пән еңбекті қорғау саласындағы құқықтық, әлеуметтік-экономикалық, ұйымдастыру-техникалық, санитарлық-гигиеналық, емдеу-алдын алу, сауықтыру шараларын қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру процесіндегі оқытудың заманауи модельдері

    Педагогикалық технологиялар. Білім беру технологияларының классификациясы. Дәстүрлі педагогикалық технологиялар. Заманауи білім беру технологиялары объективті қажеттілік ретінде. Оқушыға бағытталған оқыту технологиялары. Сыни тұрғыдан ойлау технологиялары. Ойын технологиялары. Кейс технологиялары. Шығармашылық шеберханалардың технологиялары. Компьютерлік (ақпараттық) технологиялар. Модульдік оқыту технологиялары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Оқыту мен тәрбиелеудің заманауи педагогикалық технологиялары

    Бұл пән білім алушыларды мектептің білім беру процесінде оқытудың заманауи модельдерімен таныстыруға, алған білімдерін болашақ кәсіби қызметінде қолдана білуді қалыптастыруға; қолданылатын оқыту әдістерінің, құралдары мен әдіс-тәсілдерінің ғылыми негіздемесін ескере отырып, оқыту және тәрбиелеу процесін құрастыруға және ұйымдастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ұлттық тәрбие

    Пән ұлттық сана-сезімі дамыған жеке тұлғаны тәрбиелеуді көрсетеді. Ұлттық мүдде мен ұлттық құндылықтарды қалыптастыру. өз бетінше білім алуға, өзін-өзі тәрбиелеуге, әрі қарай кәсіби қызметте өзін-өзі жүзеге асыруға қабілетті рухани-адамгершілік тұлғаны дайындау, ана тілінің тәрбиелік функцияларын ашу және тәрбиенің ұлттық сипатының маңыздылығын үйретеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Этнопедагогика

    Білім алушылардың ұлттық тәрбиелік дәстүрлердің шығу тегі, мәні, ерекшеліктері мен практикалық маңызы, халық педагогикасының қазіргі тәрбие парадигмаларына, ұлтаралық қарым-қатынас мәдениетіне әсері туралы түсініктерін қалыптастыру. Этнопедагогиканың негізгі принциптері. Адамның этноәлеуметтенуінің жалпы заңдылықтары, әдістері, механизмдері

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сызба геометриясы

    Проекциялау әдістері. Түзу мен жазықтықтың ортогональ проекциялары. Беттердің тік бұрышты проекциялары: цилиндр, конус, шар, призма, пирамида. Геометриялық денелердің қима сызығын жазықтықтар арқылы салу. Орфоэпиялық проекциялардағы көлеңкелер. Сызбалық перспектива. Бұрыштардың перспективасын құрастыру. Перспективті масштабтар. Сәулетшілер әдісі. Көлеңке теориясы. Айна беттеріндегі заттардың шағылысуын құрастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тоқыма бұйымдарын безендіру

    Пән білім алушылардың инновациялық тоқыма бұйымдары саласындағы құзыреттілігін қалыптастыруға, дизайндағы инновациялық әдістерді меңгеруге, оқытудың кейінгі кезеңдерінде интерьер бұйымдарының жаңа эксперименттік авторлық коллекцияларын құруға, заманауи интерьерге арналған тұрмыстық тоқыма бұйымдарын безендіру әдістері мен тәсілдеріне сауатты көзқарасты қалыптастырады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби педагогика

    Педагогикалық процестің әдістемелік негіздері және оның түрлері – тәрбие мен оқыту; негізгі педагогикалық принциптер, тәрбие мен оқыту принциптері; кәсіби педагогикалық қызметтің нормалары, педагогикалық қарым-қатынастары, негізгі құндылықтары туралы түсініктер жүйесін қалыптастыру арқылы әлеуметтік және тұлғалық құзыреттіліктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тоқыма бұйымдарын көркем өндеу

    Көркем тоқыма бұйымдарының түрлері. Көркем тоқыма жұмыстарының технологиялық ерекшеліктері (матаны көркемдік бояу). Тоқыма материалдарын көркем өңдеу технологиялары, жабдықтар, қауіпсіздік шаралары. Сәндік-қолданбалы өнердің әртүрлі техникасы мен түрлері туралы тарихи мәліметтер; композиция және түстану ережелеріне сәйкес көркем бұйымдарды жобалау негіздері. Текстильдік ою-өрнектер.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өнер тәрбиесі

    Көркем технологияларды қолданудың тарихи-теориялық аспектілері. Арт-терапия және арт-педагогиканың даму тарихы контекстінде арт-технологияларды пайдалану ретроспективасы. Көркем технологияның анықтамасы, мәні, классификациясы. Оқыту, тәрбиелеу, диагностикалау білім беруде қолданылатын көркемдік технологиялардың құралы ретінде. Арнайы және инклюзивті білім беруде көркемдік технологияны қолдану ерекшеліктері

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіби салада тиімді қарым-қатынас жасауға жеткілікті тілдердің жоғары деңгейіне ие болу, кәсіби әдебиеттерді еркін оқу және күрделі тақырыптардағы ауызша сөйлеуді түсіну, интеллектуалдық және жалпы мәдени деңгейіңізді жақсарту және дамыту.
  • Экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары мен әдістерін, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлін білу және түсіну. Негізгі экономикалық білімі және білім берудегі менеджмент туралы түсінігі болу. Кәсіби қызметтегі мәселелерді шешу кезінде ресурстарға қажеттілікті бағалау және оларды пайдалануды жоспарлай білу.
  • Шығармашылық ортада жұмыс істей білу, студенттер мен оқушылардың жетістіктерін диагностикалаудың заманауи әдістерін қолдана білу. Білім беру және тәрбиелік үдерісінің сапасын қамтамасыз ету үшін ұжымда білім беру ортасын жақсартуға ұсыныстарын айта білу.
  • Күнделікті кәсіптік қызметке және біліктілікті арттыруға/қайта даярлауға қажетті жаңа білімдерді, оның ішінде бейнелеу өнері және шығармашылық пәндер саласында алу дағдыларын меңгеру, кәсіби өзін-өзі дамыту және өзін-өзі жүзеге асыру.
  • Ұлттық мәдениеттің құндылығын тану, тарихи мұралар мен мәдени дәстүрлерді, сондай-ақ әлемнің басқа халықтарының мәдениетін құрметтеу және оларға қамқорлық жасау. Қоғамдық пікірге, дәстүрлерге, әдет-ғұрыптарға, әлеуметтік нормаларға негізделген әлеуметтік және этикалық құндылықтарды біліп, кәсіби қызметте соларға назар аудару.
  • Психодактика, көпмәдениетті және инклюзивті білім беру негіздерін білу. Жас және жеке даму заңдылықтарын түсіну
  • Оқушылардың қауіпсіздігі мен әл-ауқатын сақтау және қамтамасыз ету. Оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқытудың жаңа тәсілдерін, тиімді формаларын, әдістері мен құралдарын қолдану. Ата-аналармен жұмыс жасау, кәсіби қоғамдастықпен және қоғаммен өзара әрекеттесу.
  • Заманауи ақпарат құралдарды және ақпараттық технологияларды, қажетті ақпаратты іздеу, талдау және таңдау, оны түрлендіру, сақтау және беру әдістерін меңгеру. Сандық технологияларды кәсіби қызметте қолдана білу.
  • Оқу жоспарлары мен бағдарламаларын, оқу-әдістемелік кешендерді құрастыра білу, оқытудың заманауи әдістерін қолдана білу және студенттердің білімін бағалай білу. Электрондық білім беру технологияларын қолдану.
  • Қазақстан Республикасының негізгі мемлекеттік құжаттары мен нормативтік құқықтық актілерін, оның ішінде педагогикалық қызметті жүзеге асыру кезінде басшылыққа алу. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласында құқықтық тәртіпті қамтамасыз ете білу. Адам әрекетінің экологиялық зардаптарын бағалау.
  • Білім беру саласындағы заманауи зерттеулер мен жобаларға қатысу. Оқушыларды зерттеу жұмыстарына тарта білу. Оқыту әдістемесі бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу.
  • Өндірістік және қолданбалы іс-әрекеттерді жүзеге асыру, жаңа материалдармен жұмыс істеу, шығармашылық нысандарды жасай білу
Top