Жаңа білім беру бағдарламасы

6B02201 Философия в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты ойлау мәдениеті мен ғылыми негізде өз еңбегін ұйымдастыруға, жаңа білім алуға қабілетті кадрларды даярлау; педагогика және психология саласында қажетті білімді және колледждерде философиялық, әлеуметтік-гуманитарлық пәндерді оқыту дағдыларын меңгеру; жеке тұлғаның еңбек нарығында және қоғамда сұранысқа ие болуға мүмкіндік беретін, әлеуметтік және кәсіби ұтқырлыққа қабілетті дүниетанымдық, әдіснамалық және кәсіби құзыреттілікті меңгеруге қажеттілігін қанағаттандыру.; бітірушінің жалпы мәдени әмбебап (жалпы ғылыми, әлеуметтік-тұлғалық, аспаптық) және кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B032 Философия және этика
  • Дайындық бағыты 6B022 Гуманитарлық ғылымдар
  • Герменевтика
    Несиелер: 5

    Герменевтика-мәтінді түсіну, түсіндіру және қолдану туралы ғылым. Мәтін әлеуметтік-гуманитарлық білімнің әдіснамалық және семантикалық талдауының "бірлік" және ерекше шындық ретінде. Тіл," тілдік ойындар", Әлемнің тілдік бейнесі. Интерпретация – жалпы ғылыми әдіс және әлеуметтік-гуманитарлық танымның базалық операциясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Антика философиясы
    Несиелер: 6

    Ежелгі философия: табиғи философия, классикалық және лекенистік дәуір. Бірінші философтар және барлық нәрсенің басталуы туралы мәселе: Thales, Anaximander, Anaximenes, Heraclitus. Ежелгі грек атомизмі. Ежелгі философиядағы антропологиялық революция. Софисты: Космосентризмнің антропоцентризммен өзгеруі. Сократтың философиялық ілімдері. Платонның философиялық доктринасы. Объективті идеализм жүйесін құру. Аристотельдің философиясының мазмұны мен мәні. Материя және формадағы ілім.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Аксиология
    Несиелер: 5

    Мәндерді зерттеудегі отандық және шетелдік тәжірибе. Персоналистік онтологизм. Мәдени-тарихи релятивизм. Мәні. Әлеуметтік эгоцентризм принципі. Адам барлық нәрсе ретінде өлшейді. Мәні адамның іске асуы ретінде, оның жұмысын материалдандыру және оның идеяларын объективтеу. Қолдану құндылықтары. Идеологиялық құндылықтар. Институционалдық құндылықтар. Дараланған мәндер. Мәні бағдарлау қызметінің объектілері: табиғат, қоғам, Құдай, адам.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлік типологиясы; кәсіпкерлік шешімдер; фирманың сыртқы, ішкі ортасы; кәсіпкерліктің ұйымдық-құқықтық нысандары; құрылтай құжаттары; мемлекеттік тіркеу, лицензиялау; жұмыс істеу тетіктері; кәсіпкерлік тәуекелдер; кәсіпкерлікте еңбек ақы төлеу; кәсіпкерлік қызмет мәдениеті; қорғауға жататын мәліметтер, кәсіпкерлер жауапкершілігінің мәні түрлері; қаржылық талдау әдістері; ШОБ бухгалтерлік есеп негіздері; салық салу; кәсіпкерлік қызметтің көрсеткіштері, тиімділігін бағалау әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жаңа Дәуір философиясы
    Несиелер: 5

    Жаңа уақыттың философиясын дамыту үрдістері. Философиялық ойдың негізгі сипаттамалары, философиялық үрдістердің ерекшелігі. XVII ғасырдағы ғылыми революция: Н. Коперник, Ю.Кеплер, И. Ньютон. Ағартудың мақсаты қоғамның мәдениеті мен рухани өміріндегі ағым ретінде. Жаңа білім түрін қалыптастыру. Әлемнің механикалық-материалистік бейнесін қалыптастыру. Эмпиризм және рационализм. Ф.Бекон: «пұттардың» ілімі. Рационалистік метафизика. Рене Декарт.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Көшбасшылық: тиімді басшылықтың дағдылары
    Несиелер: 5

    Көшбасшылық негіздері. Көшбасшылықтың тұлғалық теориясы. Мінез-құлық және ситуациялық көшбасшылық. Көшбасшы және команда. Функционалдық (рөлдік) көшбасшылық. Көшбасшылық стиліндегі PAEI функциялардың үйлесімсіздігі. Тиімді көшбасшылық стильдері. Тиімсіз көшбасшылықтың архетиптері. Ұйымдағы көшбасшылық стильдерін жүзеге асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экономика және бизнес негіздері
    Несиелер: 5

    Қоғамдық өндіріс. Капиталдың мәні, формалары, құрылымы. Өндіріс шығындары. Нарықтық экономикадағы өндіріс кірістері. Бизнес түсінігі. Кәсіпкерлік қызмет түрлері. Меншік теориясы, шаруашылық жүргізудің қоғамдық формалары. Тауар, ақша. Қоғамдық-экономикалық жүйе. Нарықтың пайда болуы. Қаржы жүйесі. Бизнесті дамытудағы мемлекеттің рөлі. Макроэкономика. Ресурс үнемдеу. Экономикалық дамудың циклділігі. Инфляция және жұмыссыздық. Қазақстан әлемдік шаруашылық байланыстар жүйесінде

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Адамның тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Өмір тіршілігінің қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Қауіптер, төтенше жағдайлар. Тәуекелді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігі жүйелері. Қазіргі заманғы тұрақсыздандыру факторлары. Әлеуметтік қауіптер, олардан қорғау: рухани саладағы, саясаттағы қауіптер, олардан қорғау: экономикалық саладағы қауіптер, тұрмыстағы, күнделікті өмірдегі қауіптер. Тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету және олардың қызметін құқықтық реттеу органдарының жүйесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Араб-мұсылман философиясы
    Несиелер: 5

    Ислам философиясының тарихи кезеңдері: классикалық кезең (VIII-XV ғғ.); Орта ғасырлар (XVI-XIX ғғ.); қазіргі заман (19 ғасырдың екінші жартысынан бастап). VII-XII ғғ. Арабтардың зияткерлік мәдениеті. Алгебра, геометрия, астрономия, химия және медицина саласындағы ғылыми жетістіктер. Ислам әлемінің діни және ғылыми көзқарасының ерекшеліктері. Калам араб-мұсылман философиясының бірінші бағыты ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Тірі организмдердің, әртүрлі деңгейдегі экожүйелердің, жалпы биосфераның қызмет етуінің негізгі заңдылықтары, олардың тұрақтылығы; биосфера компоненттері мен адамның шаруашылық іс-әрекетінің экологиялық салдарының өзара әрекеттесуі, әсіресе табиғатты пайдалануды интенсификациялау жағдайында; ҚР және әр түрлі елдерде тұрақты дамудың концепциялары, стратегиялары және практикалық міндеттері туралы қазіргі заманғы түсініктер; экология, қоршаған ортаны қорғау, тұрақты даму мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экзистенциализм
    Несиелер: 5

    Бұл философияда тұлғалық-қайталанбас абсолюттік құндылық болып табылады (С. Кьеркегор.). М. Хайдеггердің "болмыс және уақыт" жұмысындағы идеялары; осы философияның негізгі түсінігі - "экзистенция". Экзистенциализм өкілдері: А Камю, Ж. П Сартр, г Марсель және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Дүниежүзілік мұралар географиясы
    Несиелер: 5

    ЮНЕСКО. Дүниежүзілік мәдени және табиғи мұраны қорғау туралы Конвенция. Дүниежүзілік Мәдени мұра объектілері және шетелдік Еуропаның басқа да көрнекті орындары. Шетелдік Азия мен Австралияның ұлы мұрасы мен көрікті жерлері. Американың Дүниежүзілік Мәдени Мұрасының объектілері. Африка-тамаша кездесу. Қазақстандағы Дүниежүзілік мұра объектілері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Құқық негіздері және жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Конституцияның, ҚР қолданыстағы заңнамасының негізгі ережелері; мемлекеттік басқару органдарының жүйесі, экономиканы мемлекеттік реттеудің өкілеттіктер шеңбері, мақсаттары, әдістері, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлі; қаржылық құқық және қаржы; материалдық және іс жүргізу құқығының өзара іс-қимыл тетігі; сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның шығу себептері; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік, құқықтық жауапкершілік шаралары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Этика және эстетика
    Несиелер: 4

    Этика - либерализм. Этика - моральді зерттеу. Философиялық гуманитарлық білім жүйесіндегі этика орны. Этика және адамгершілік құндылықтар категориясы. Адамгершілік құндылықтар әлеміндегі адам. Жеке тұлғаның өзін-өзі танытуы. Этикалық мінез-құлық үлгілері. Қолданбалы этиканың мәселелері. Эстетика теориясы мен типологиясы. Эстетикалық және көркемдік қабылдау: мақсат, міндеттер. Эстетика ғылым ретінде. Эстетика пәні мен міндеттері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ежелгі Үнді және Ежелгі Қытай философиялық ілімдері
    Несиелер: 4

    Үнді философиясының негізгі ерекшеліктері. Буддизм. Миһемамен және виджинавадияның философиясы. Санхияның классикалық философиясы, йога және вайшешики. Nyaya, Mimansa және Vedanta классикалық философиясы. Ежелгі Қытайдың философиясы. Ежелгі қытай философиясының негізгі ерекшеліктері. Қытай табиғи философиясының ерекшеліктері. Конфуцианизм философия, ғылым және діни функциялардың синкретикалық бірлігі ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Неміс классикалық философиясы
    Несиелер: 5

    Неміс классикалық философиясының сипаттамалары. И.Кант, Г.Гегель, Л. Фейербахтың философиялық тұжырымдамаларының негізгі ережелері. Канттың сыни философиясы, пәні мен міндеттері. Ғылым Fichte. Шелллинстің трансценденттік философиясы. Гегельдің философиялық жүйесінің құрылысы мен мазмұнының негізгі принциптері. Абсолюттік идея түсінігі. Гегельдің идеалистік диалектикасы. Фейербах материализмінің антропологиялық сипаты. Неміс классикалық философиясының тарихи маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қайта өрлеу дәуірінің философиясы
    Несиелер: 5

    Ренессанс философиясының негізгі бағыттары. Қайта өрлеудегі негізгі философиялық мәселелерді қалыптастыру және шешу ерекшеліктері. Антропоцентризм және гуманизм. Мистикалық пантеизм Н.Кузанский және Дж. Бруно. Батыс Еуропаның рухани дамуындағы Реформацияның рөлі. Қайта өрлеудің әлеуметтік тұжырымдамалары. Роттердамның, М. Лютердің туындыларындағы діннің, бейбітшілік пен адамның буржуаздық тұжырымдамасының принциптерін қалыптастыру. Гуманистік дербестіктің тұжырымдамасы М. Монтейн.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Техниканың философиялық мәселелері
    Несиелер: 6

    Техника философиялық тұрғыдан қарастырылады. Технология философиясының пәні, негізгі бағыттары мен міндеттері. Технологияның философиялық тұжырымдамасы. Технология философиясын қалыптастыру және дамытудың әлеуметтік-мәдени детерминанттары. Технологияның философиясының ерекшелігі. Технологияның философиясын түсінудегі екі дәстүр: инженерлік және гуманитарлық. Технологиядағы мәдени сын-ескерту: техникалық оптимизм және техникалық пессимизм. Техникалық және техникалық емес айырмашылықтар. Техника және мәдениет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Орыс философиясы
    Несиелер: 5

    Орыс философиясының практикалық, моральдық және көркемдік бағыттылығы. Орыс философиялық ойының қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері. Орыс философиясының пайда болуы (XVIII - XIX ғасырдың 1 жартысы). Батысшылар мен славяндар, революциялық демократиялық ойларды қалыптастыру және дамыту (А.И. Герцен, В.Г. Белинский, Н. Чернышевский). Орыс діни философиясы және оның негізгі бағыттары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Әлеуметтік-гуманитарлық пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Қоғамдық және гуманитарлық пәндерді оқытудың педагогикалық технологиясы. Оқытушының және студенттердің бірлескен жұмысының қағидатын жүзеге асыру жолдары. Әлеуметтік және гуманитарлық пәндерді оқыту үдерісінде оқыту әдістемесі. Әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдар саласында кәсіпқой болу процесінде контекстік оқыту. Әлеуметтік және гуманитарлық пәндерді оқытудағы проблемалық принцип. Қоғамдық және гуманитарлық пәндерді оқытудағы көрнекілік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Экономика философиясы
    Несиелер: 5

    Аристотель мен Платон: құндылық пен мемлекетке екі көзқарас. F. Quesnay және оның көбею теориясы. А.Смиттің кәсіпкерлік сипаты туралы пікірлері. D. Риккардо: саудадағы абсолютті және салыстырмалы артықшылықтар. Т.Мальтус және оның заңдары. Маркс және капитал жинақтау. М. Вебер және «капитализм рухы». Өндіріс теориясы А. Маршаллға тиесілі. Институционализм Т.Веблена. Д.М.Кейнстің тиімді өнімділігі. А. Чаянов. Экономикалық өсу теориясы (Р. Солоу), С. Кузнец. R.Couz: фирмалар, мәмілелер және транзакциялық шығындар. Қоғамдық таңдау теориясы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Педагогиканың философиялық негіздері
    Несиелер: 5

    Ежелгі заманғы ойшылдардың педагогикалық идеялары (Сократ, Платон, Аристотель). Орта ғасырларда білім беру және тәрбие. Ренессансқа білім беру және тәрбиелеу (Е. Роттердам, Ф.Раблей). Ф.Беконның ғылым және білім идеялары. Е.Л.Коменский тұжырымдамасында ағарту бағдарламасы. Француз ағартуының педагогикалық идеялары. Табиғатты тәрбиелеу тұжырымдамасы Ж.Ж.Русо. А. Шопенгауэр, Ф.Ницше және т.б. позитивизм философиясы мен педагогикасы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Философиялық антропология
    Несиелер: 5

    Философиялық көзқарас жүйесінде адамның доктринасы. Негізгі философиялық және антропологиялық мәселелер. Адамның негізгі жалпы қасиеттері. Дене мен физикалық құбылыс ретінде және мәдени кодтардың үйлесімі ретінде. Денеге дихотомиялық және тұтас көзқарас. Денсаулық және ауру. Жыныс және жыныс. Гендерлік стереотиптер, оларды жеңу әрекеттері және заманауи гендерлік мәселелер. Адамның ұтымдылығы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақ (орыс) тілі(В2)
    Несиелер: 5

    Сөйлеу мәдениетін анықтау. Сөйлеу дұрыстығы. Сөзді дұрыс таңдау, сөздің формалары. Сөздің дәлдігі. Сөйлемдерді дұрыс құру. Сөйлеу мәнерлілігі. Экспрессивті синтаксис. Сөйлеу байлығы, тазалығы, логикасы. Айтылу және екпін нормалары. Практикалық стилистиканы анықтау. Кәсіби саладағы сөйлеу мәдениеті. Белгілі бір коммуникативтік жағдайлардағы сөйлеу жаттығулары. Тілдік мінез-құлық этикасы. Іскерлік қарым-қатынас түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ілгермелі шетел тілі
    Несиелер: 5

    Тақырып бойынша толық баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы проблема бойынша мақалалар мен хабарламалар, қазіргі заманғы көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өзінің пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша «қолдаймын» және «қарсымын» барлық дәлелдерді айту. Ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсете отырып эссе, баяндама, хаттарды жазу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Әлеуметтік философия
    Несиелер: 6

    Әлеуметтік философия, әлеуметтік ғылымдар жүйесіндегі пәні мен орны. Қоғамның философиялық талдау ерекшелігі: негізгі тәсілдер мен санаттар. Әлеуметтік-философиялық білімді дамыту кезеңдері. Философиялық білім құрылымында әлеуметтік философияның орны. Әлеуметтік-гуманитарлық білім құрылымында әлеуметтік философияның орны. Әлеуметтік философияның түрлері: қоғам, адам, қызмет, әлеуметтік қатынастар, әлеуметтік прогресс, коммуникация, жаһандану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Арт білім беру
    Несиелер: 5

    Отандық өнер мен көркем мәдениеттің ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері туралы базалық білім. Курс өнердің барлық түрлерін қамтиды, бұл қазақтардың адамгершілік-эстетикалық әлемі эволюциясының жалпы көрінісін, әдет-ғұрып элементтерін және қазіргі қазақстандық келбетін қалыптастыру үшін олардың маңызын құруға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Философиядағы тұлғаның мәселелері
    Несиелер: 5

    Философиядағы жеке тұлғаны зерттеу проблемасы. Тұлға ұғымының мазмұнын анықтаудың тәсілдерінің көптүрлілігі философияда зерттеу проблемасы. «индивид», «субъект», «жекелік», «тұлға» ұғымдарының ара қатынасы. Тұлғаның негізгі компаненттері және оның З.Фрейд теориясындағы ерекшеліктері. А. Маслоу, К.Роджерс тұлға теорияларының негізгі қағидалары. Э.Фромма, К.Хорни тұлға теориялыры. Тұлға және жекелік. Мотивацияның когнитивті теориясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Заманауи Батыс философиясы
    Несиелер: 5

    ХХ ғасырдың философиясында болу мәселесін жандандыру. Қарапайым философия. Герменэтика. Феноменология. Томизм Х Хайдеггердіңфилософиясындажаппаймәдениетжәнееуропалықөркениеттіңдағдарысы. Экзистенциализм философиясы. Гуссерлжәнеоныңфеноменологиясы. Постмодернизм - бұлнаразылықфилософиясы. Жаны мен сана ұғымдары. Сананымаңыздыжәнетүсініксізтүсіндіру. К. Джассердіңэкзистенциалдыфилософиясы, француз экзистенциализмі. Ж.П. Сартр және А. Камюс. Постмодернизм философиясыжәнеқұрылымизмніңбұзылуы, оныңшығутегі мен принциптері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Сыни ойлау технологиясы
    Несиелер: 5

    «Сын тұрғысынан ойлау» және оның сипаттамалары. Сын тұрғысынан ойлауды анықтау. Ойлау дағдылары: ақпарат жинау дағдылары, ұйымдастыру, талдау, генерациялау, бағалау. Сын тұрғысынан ойлауды дамытудың негізгі теориялық ұстанымы. Технологияның тұжырымдамалық және әдістемелік деңгейі. Негізгі технологиялық модельдің мазмұны: шақыру-рефлексия-рефлексия. Тұжырымдаманың мазмұны: «шығармашылық» және «рефлексия». Сыни ойлау белгілері. Сын тұрғысынан ойлау құрылымы,оның функциялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қазақ философиясы
    Несиелер: 5

    Қазақ философиясының нақты ұғымдары мен категориялық аппараты. Көшпелі мәдениеттің синкретизмі. Шығармашылық жыраулардың философиялық аспектілері. Шығармашылық Асан Кайги. Суфий дәстүрі. В. Уалиханов пен Ы.Алтынсариннің философиялық идеяларының антропоцентризмі мен гуманизмі. Абай Құнанбаев адам мен Құдай арасындағы қарым-қатынас, сенім мен білім, адам өмірінің мәні. Абайдың философиялық қондырғы: «Адам бол!».

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Батыс ортағасырлық философиясы
    Несиелер: 5

    Орта ғасыр философиясының теоцентризмі. Апологетика және патриотизм. Ежелгі философиялық және мәдени мұраға деген көзқарас. Аврелий Августиннің уақыт туралы түсінігі. Ортағасырлық схоластика. Жалпы түсініктердің табиғаты, оның ортағасырлық философиядағы шешімдері: номинализм, реализм, концептуализм. Сенім мен ақыл мәселесі. Томас Аквинаны оқыту. Қос шындықтың доктринасы. Р.Бэкон математиканың когнитивтік процесіндегі табиғаты мен рөлін білу туралы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Онтология және эпистемология
    Несиелер: 4

    Философиялық білім құрылымында онтология және гносеологияның орны. Ежелгі дәуірдегі онтология және эпистемология. Орта ғасырлардағы онтология және эпистемология. Қазіргі замандағы онтология және эпистемология. Қазіргі онтологиялық және эпистемологиялық тұжырымдар. Бар болу мәселесі. Әлемнің философиялық доктринасы. Онтология және эпистемология саласындағы философиялық санаттар. Сана-сезім философия пәні ретінде. Адамның танымдық мүмкіндіктері. Білім мәселелері. Ғылыми білім.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мәдениет және өркениет философиясы
    Несиелер: 4

    Мәдениет және табиғат. Адам мәдениет әлемінде. Мәдениет түрлері. Өркениет Өркениеттердің түрлері. Тарихи дамудың философиялық түсініктері. Тарих заңдары. Объективті және субъективті факторлар. Эволюция, революция, прогресс, тарихтағы регресс. Қазіргі заман өркениетінің дағдарысы: себептері, маңызы. Жаһандық проблемалардың негізгі түрлері. Адам өмірінің әлеуметтік-экономикалық негіздерін жаһандық реттеудің мүмкіндіктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Тарих философиясы
    Несиелер: 5

    Тарих философиясы тарихи процестің мағынасы мен заңдарын түсінуге байланысты философиялық білімдердің бір бөлігі болып табылады. Тарих философиясы өткен, қазіргі және болашақ арасындағы қарым-қатынас мәселесін шешеді, оның тұжырымдамасы қазіргі кездегі қанағаттанбаушылықты білдіреді. Тарихи үрдіске қатысты тарих философиясы екі мәселені шешеді: тарихи танымға байланысты тарихи және эпистемологиялық, тарихи таным мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Америкалық философия
    Несиелер: 5

    Американдық философияның «алтын дәуірі» В. Джемс (1842-1910) және Д. Дьюи (1859-1952), Чарльз Пирстің ізбасарлары болып табылады. Бұл атау ХІХ-ХХ ғасырдың үшінші жартысында Құрама Штаттардағы философиялық ойдың теориялық гүлденуінің мағынасын бейнелейді. Америкадағы дарвинизм. Прагматизм. ХХ ғасыр және қазіргі заман. Аналитикалық философия. Феминизм. XXI ғасырдың философиясы. Постмодернизм: постмодернизмнің мәні

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Код ON1

    мамандықтың жоғары әлеуметтік маңыздылығын түсіну, кәсіби этиканың принциптерін сақтау, кәсіби қызметте философия, әлеуметтік құрылымдардың қоғамдық-саяси ұйымдарын дамыту үрдістері мен мемлекеттік саясаттың заңнамалық негіздерін білу;

  • Код ON2

    әлеуметтік процестің барлық субъектілерінің қызметін талдау, олардың қызметін модельдеу, өз өмірлік стратегиясын қалыптастыру үшін қолданылған білімдерін қолдана білу және практикалық іске асыру, нақты проблемаларды шешу және қоғамдағы әлеуметтік-саяси жағдайды одан әрі өзгерту мақсатымен талдау процесін жүргізу;

  • Код ON3

    мемлекеттік басқару институттарының қызмет етуінің теориялық және қолданбалы аспектілерін түсінуге және талдауға қабілетті, сараптамалық-аналитикалық және тәжірибелік қызметтің кешенді құралдарына ие;

  • Код ON4

    сыртқы және ішкі экономикалық факторлардың және олардың әсерінің өзгеруін ескере отырып, елдегі әлеуметтік процестерді дамыту үрдістерін әлеуметтік-саяси түсіндіруге қабілетті;

  • Код ON5

    философиялық мәселелерді шешуде гуманитарлық, әлеуметтік және экономикалық ғылымдардың жүйелі теориялық және практикалық білімдерін қолдана алады;

  • Код ON6

    қазіргі заманғы ақпараттық қоғамның дамуындағы ақпараттың сипатын және маңыздылығын түсінуге, осы үдерісте туындайтын қауіптер мен қауіптерді білу, ақпараттық қауіпсіздіктің негізгі талаптарын, оның ішінде мемлекеттік құпиялардың қорғалуын қамтамасыз ету;

  • Код ON7

    этномәдени және конфессиялық айырмашылықтарды және қоғамның әлеуметтік-саяси құрылымының ерекшеліктерін ескере отырып, көп мәдениетті және көпұлтты, көп конфессиялық ортада кәсіптік қызметті ұйымдастыру жолдары;

  • Код ON8

    кәсіптік мәселелерді шешуде пәнаралық және ведомствоаралық ынтымақтастыққа қатысуға қабілетті, өзгеретін еңбек нарығына бейімделу үшін қажетті біліктілікті дамытуға үйренуге және ұтқырлыққа қабілетті.

Top