6B02201 Философия в ҚарУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қоғамдық сананы жаңғыртудағы және өркениеттік дамудың өзекті міндеттерін шешудегі философияның рөлін түсіну контекстінде философиялық-дүниетанымдық және әдіснамалық мәдениетке ие классикалық және қазіргі философия саласындағы мамандарды кәсіби даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B032 Философия және этика
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B022 Гуманитарлық ғылымдар
Пәндер
-
Риторика
Пәнді зерттеудің мақсаты –риторика пәнін, оның философиялық білім контекстіндегі орнын, шешендік өнер, риториканың міндеттері мен негізгі категориялары туралы тұтас меңгеру. Риториканың мазмұны, риторика заңдары, көпшілік алдында сөйлеу шеберлігінің негіздері қарастырылады. Оның басқа гуманитарлық ғылымдармен байланысы анықталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дәлелдеме теориясы және практикасы
Пәнді оқытудың мақсаты эмпирикалық және теориялық дәлелдемелер, дәлелдеменің диалогтықта биғаты туралы білімді қалыптастыру. Дәлелдеу және оның түрлері, ақиқаттылық, шынайылық, қолданбалылық мәселелері талданады. Тиімді саналы сөздік қарым-қатынас және оның ережелері мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Логика
Пәнді оқудың мақсаты –адам ойлауының ақиқатының мәні туралы теориялық білім мен түсініктер алу. Бұл ретте қолданылатын заңдарды, ойлау формалары мен ережелерді зерттеуге ерекше назар аударылады. Алынған дағдыларды білім алушылар оқу процесінде және одан әрікәсіби қызметінде пайдалана алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Логика және диалектика тарихы
Оқыту мақсаты - қазіргі заман философиясындағы, классикалық философиядағы логика мен диалектиканың кезеңдері мен бағыттары туралы білім алу. Логика, диалектика, гносеология, ғылым әдіснамасы, ғылым тарихы мен философиясы, тіл ғылымының мәселелері талданады. XX-XXI ғ.ғ. Қазақстанның философиялық мектептерінің диалектика мәселесіне қосқан үлесі қаралады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық және кәсіпкерлік негіздері
Мемлекет және құқық, қазақстандық құқықтың негізгі салалары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, Қазақстандағы мемлекеттік органдар жүйесі туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл, оның мемлекеттік органдар мен кәсіпкерлік сектордағы әртүрлі көріністері, кәсіпкерлік қызметті бәсекелестік жағдайда ұйымдастыру, тәуекелдерді бағалау, инвестиция тарту мәселелері, экономика ғылымының әдістері, нарықтық қатынастардың заңдылықтары, халық шаруашылығының негіздері, халық шаруашылығы жағдайындағы экономикалық өсу және тұрақтылық мәселелері, инклюзияның қағидалары мен құндылықтары қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ежелгі дүние философиясының тарихы
Пәнді зерттеудің мақсаты – философиялық дүниетанымның табиғаты мен мәні, ежелгі өркениеттер дәуіріндегі философияның пайда болуының алғышарттары мен әлеуметтік-мәдени негіздері туралы білімді қалыптастыру. Философияға дейінгі кезеңге талдау, Шығыстың алғашқы философиялық мектептері, олардың қалыптасу және даму кезеңдері, философиялық мектептердің негізгі теориялық ережелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
Пән білім алушыларда табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану, тұрақты даму негіздері, тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін құқықтық реттеу туралы білімді қалыптастыру, сондай-ақ жағымсыз әсерлерді болжау және төтенше жағдайлардың салдарын бағалау қабілеттерін қалыптастыру мақсатында зерделенеді. Курс шеңберінде білім алушылар қоршаған ортаны қорғауға және күнделікті өмірде қауіпсіздікті қамтамасыз етуге байланысты мәселелерді шешудің жүйелі тәсілін меңгереді. Пән қоршаған ортаны қорғаудың практикалық дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді, оны өмірдің әртүрлі салаларында қолдануға болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
«Қаржылық сауаттылық негіздері» пәні студенттердің жеке қаржылық шешімдер қабылдау кезінде қаржылық басқару дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады. Курс аясында студенттер әртүрлі қаржылық құралдарды пайдаланудың тәжірибелік дағдыларын меңгереді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру, жеке қаржыларын үнемдеу және ұлғайту, бюджетті жоспарлау қабілетін дамытады. Оңтайлы инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржылық ақпаратты талдауға және қаржылық өнімдерді бағалауға ерекше назар аударылады. Пән заманауи қаржылық технологияларды бағалау және тиімді қолдану үшін қажетті дағдыларды және қаржылық алаяқтықты тану қабілетін дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Этика және эстетика
Пәнді оқытудың мақсаты-рухани мәдениеттің құрамдас бөлігі ретінде этика мен эстетика туралы білімді қалыптастыру. Курс этиканы "Практикалық философия" және адамгершілік теориясы, эстетиканың пәнаралық сипаты және эстетикалық танымның ерекшеліктері ретінде ашуға, негізгі этикалық және эстетикалық категорияларды игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ойлау мәдениеті
Пәнді оқудың мақсаты –ойлау мәдениетінің құндылықтары туралы теориялық білімді қалыптастыру; жалпы іс-әрекеттің кез келген түрін ұйымдастырудың негізі ретінде ақыл-ой қызметін ұйымдастыру жолдары туралы идеялар. СБТ (схемалық бейне тілі) негізінде білім алушылардың рефлексивті қабілеттерін қалыптастыру арқылы ойлау белсенділігін арттыру дағдыларын қалыптастыруға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орта ғасырлар және қайта өрлеу дәуірі философиясының тарихы
Пәнді оқытудың мақсаты – білім алушыларды Орта ғасырлар мен Қайта өрлеу дәуіріндегі философиялаудың негізгі идеяларымен, маңызды тұлғаларымен және ерекшеліктерімен, сонымен қатар Орта ғасырлар мен Қайта өрлеу дәуіріндегі философиялық ой-пікірдің әртүрлі аспектілерін әлемдік тарихи-философиялық дәстүр контексіне енгізу ерекшеліктерімен таныстыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Онтология және гносеология
Философиядағы болмыс мәселесі мен таным табиғаты туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. "Ештеңе", "мәні мен болмысы", "біртұтас және көп нәрсе", "кеңістік пен уақыт" ұғымдарында ашылатын болмыстың жоғары деңгейлері ретінде категорияларды өзектендіру мәселелері қарастырылады. Таным субъектісі мен объектісінің іргелі негіздері талданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ортағасырлық Шығыстың Араб-мұсылман философиясы тарихы
Пәнді оқытудың мақсаты - VII-XIV ғ.ғ. араб-мұсылман философиясының дамуы туралы білім қалыптастыру. Мұсылман Шығыстың алдыңғы философиясы, мұсылман идеологиясының қалыптасуы, сопылық, әл-Ғазалидің мистицизмі, әл-Фараби, Ибн Сина, Ибн Бадж, Ибн Туфейл, Ибн Рушд пен Ибн Халдунның көзқарастары оқытылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жаңа заман және Ағартушылық философиясының тарихы
XVII – XVIII ғасырлардағы еуропалық философиялық ойдың дамуы туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттелуде. XVII ғасырдағы ғылыми революция және жаңа дүниетанымды қалыптастыру мәселелері, философиядағы білімнің жаңа әдістерін іздеу мәселелері, философияның дамуындағы ерекше кезең ретінде Ағартушылықтың әлеуметтік-экономикалық, саяси, рухани негіздері талданады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Адам болмысының экологиясы
Пән адам туралы философиялық көзқарастардың негізгі тұжырымдамалары туралы білімді және кең әлеуметтік-мәдени контексте адам өмірінің мәселелерін талқылау дағдыларын қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Курста адамдағы биологиялық және әлеуметтік, материалдық және рухани қатынастар, қатынасты түсіну мәселелері қарастырылады: индивид, даралық, жекетұлға.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Әлеуметтiк конфликтология
Пән қоғамдық дамудың қайшылықтары туралы теориялық білімді терең меңгеру мақсатында оқытылады. Әр түрлі қақтығыстардың орны, рөлі мен функциялары туралы идеяларды қалыптастырады. Оқыту пайда болған қақтығыстардың кез-келген деңгейіне, сондай-ақ олардың толық шешілуіне әсер ету дағдыларын білімалушыларға игеруге мүмкіндік туғызады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Философиялық антропология
Пәнді оқудың мақсаты –философияның әртүрлі кезеңдеріндегі даму процесінде «адам туралы ғылымның» қалыптасуы туралы білімді қалыптастыру. Адамның мәнін, оның табиғи және әлеуметтік кеңістіктегі, рухани дүниедегі орнын түсінудегі философиялық көзқарастың негізгі мәселелері, қағидалары, әдістері игеріледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Ғылыми зерттеу негіздері
Ғылыми-зерттеу қызметінің дағдыларын дамыту және студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындығы мақсатында зерттеледі. Курс шеңберінде қоғамдық қатынастар жүйесіндегі ғылымның орны, ғылыми танымның әдістері мен деңгейлері, ғылыми зерттеуді іске асырудың негізгі кезеңдері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Философия шығармашылық ретінде
Пәннің мақсаты: шығармашылық мәселесінің мазмұнын және оның адам дамуындағы, қоғамды қалыптастырудағы, табиғатты өзгертудегі трансформациялық рөлін зерттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік мемлекет пен азаматтық қоғамның философиялық негіздері
Пәнді зерделеудің мақсаты қазақстандық қоғамды жаңғырту міндеттерін іске асыру контекстінде әлеуметтік мемлекет пен азаматтық қоғамның рөлі мен маңызын анықтау, Қазақстан жастарының әлеуметтік жауапкершілігін дамыту болып табылады. Әлеуметтік-философиялық ойда «әлеуметтік мемлекет» және «азаматтық қоғам» ұғымдары, мемлекеттің негізгі теориялық тұжырымдамалары, азаматтық қоғамның философиялық негіздері, оның пайда болуының алғышарттары, оның қалыптасуына байланысты жағдайлар, әлеуметтік мемлекет пен азаматтық қоғамның атрибутивтік сипаттамалары қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Әлеуметтік философия
Пәнді оқудың мақсаты – қоғамның өмір сүру ерекшеліктері және әлеуметтік таным туралы білімдерді қалыптастыру. Әлеуметтік – философиялық зерттеу әдістері, әлеуметтік – философиялық идеялардың тарихы, әлеуметтік философияның қазіргі даму кезеңі талданады. Әлеуметтік теориялардың әлеуметтік-мәдени шарттылығы, қоғамның қазіргі жағдайы және оның жақын болашақтағы даму перспективалары ашылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Әлеуметтік танымның гетерологиялық парадигмасы
Курс белгісіздік принципі нзаңдастыратын когнитивті кеңістіктегі постклассикалық әлеуметтік зерттеу парадигмасының тұжырымдамаларының бірі ретінде әлеуметтік гетерологияны зерттеуге арналған. Дамуда өзін-өзі ұйымдастыратын күрделі делдалдық, тепе-теңдік емес заманауи әлеуметтік процестерді зерттеу үшін әлеуметтік гетерологияның рөлі мен қажеттілігі анықталады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Неміс классикалық философиясының тарихы
Пәнді зерттеудің мақсаты: осы кезеңдегі неміс ойшылдарының философиялық тұжырымдамаларының іргелі ережелері мен әдіснамалық негіздері туралы білім алу, тарихи-философиялық үдерістегі НКФ рөлі мен маңыздылығын түсіну. Сонымен бірге философия тарихы, онтология және таным теориясы, жаңа заман философиясы, логика сияқты бөлімдердің мәселелері талданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Құқық философиясына кіріспе
Пәнді оқудың мақсаты – құқықтық нормалардың қалыптасуына, олардың адамзат тарихының өмір сүруінің әртүрлі кезеңдеріндегі қызмет ету ерекшеліктеріне байланысты білімді тереңдету.Білім алушылардың Қазіргі Қазақстандағы азаматтық қоғамның, нарықтық қатынастардың және құқықтық мемлекеттің өзара қарым-қатынастарын қалыптастырудың табиғаты, мәні, заңдылықтары туралы тұтас түсінігін қалыптастыруға қызмет етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Әлеуметтік эпистемология
Курс әлеуметтік гносеологияны классикалық емес философиялық білім саласы ретінде зерттеуге арналған. Тақырыптың ерекшеліктері, пайда болу алғышарттары талданады. Әдістеменің мәселелері, оларды қолдану салалары анықталады. Білімнің табиғаты, оның сипаты, оған жету жолдары, әлеуметтік детерминизм, сондай-ақшындық пен оның критерийлері туралы сұрақтар қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бұқаралық мәдениет теориясы
Пәнді зерттеудің мақсаты – бұқаралық мәдениет теориясымен танысу. Бұқаралық қоғамның, бұқаралық мәдениеттің қалыптасуы мен даму процесі, олардың сипаттамалары талданады. Бұқаралық қоғамның белгілі философиялық-мәдени тұжырымдамалары, зерттеудің негізгі бағыттары, жанрлары зерттеледі. Бұқаралық мәдениет құбылыстарының жалпыға қолжетімділігі, түрлері мен формалары қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақ философиясы
Пәнді оқытудың мақсаты қазақ философиясының ерекшелігі, оның тарихи дамуы мен негізгі кезеңдері туралы білім қалыптастыру болып табылады. Түркі философиясының феномені, исламның ықпалы, 19-20 ғасырлардағы философиялық ойдың мәселелері талданады. Кеңестік кезеңдегі Қазақстандағы философия дамуымен еліміздегі қазіргі заманғы философия мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Өнер философиясы
Пәннің мақсаты: адам мен қоғам өмірінің әртүрлі салаларындағы өнердің рөлін жан-жақты зерттеу. Өнердің табиғаты мен мәнін зерттеу. Өнерді адамның шығармашылық қызметінің көрінісі ретінде түсіну.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
XIX ғасыр философиясының тарихы
Курс ХІХ ғасырдағы еуропалық философияның идеялық мұрасын зерттеуге арналған. Классикалық философияның принциптері мен дәстүрлерін сыни тұрғыдан қайта қарау талданады. Марксистік философияның, позитивизмнің және оның кейінгі ағымдарының, неокантианизмнің, сондай-ақ "өмір философиясының" пайда болуының алғышарттары иррационалды бағыт ретінде қарастырылады. Ерте прагматизмнің ерекшелігі зерттеледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Түркі философиясының тарихы
"Түркі философиясының тарихы" курсы тарих бойы түркі мәдени ортасында дамыған философиялық идеялар мен ілімдерді зерттеуге арналған. Курста түркі ойының әртүрлі аспектілері, оның діни, әлеуметтік және саяси процестермен байланысы, сондай-ақ әлемдік философиялық дәстүрге қосқан үлесі қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Діни экстремизмнің алдын алу
Пәнді зерттеудің мақсаты-діни экстремизм феномені туралы білімді күрделі әлеуметтік-мәдени құбылыс ретінде қалыптастыру. Курс діни экстремизмнің табиғатын, мәнін, обьектілері мен түрлерін, діни экстремизмнің алдын алудың ғылыми әдістерін ашуға бағытталған. Діни экстремизмге қарсы іс-қимыл бойынша әлемдік және отандық тәжірибелер қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Толеранттылық мәдениеті
Курсты оқыудың мақсаты – ойлаудың ашық түрін қалыптастыру, түрлі дүниетанымдар мен саяси басымдықтардың сұхбаттасуына қызығушылықты ояту, толеранттылық пен сындарлы ынтымақтастық негізінде бір-біріне деген теріс пікірді жою. Толеранттылық қағидалары мен тұжырымдамалары, этносаралық және конфессияаралық келісімнің қазақстандық моделі талданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дін философиясы
Пәнді зерттеудің мақсаты:дін философиясының пәндік саласы және дін философиясының пәні мен әдісі туралы заманауи пікірталастар туралы білім алу. Пән бөлімдері: дін тарихы, дін феноменологиясы, тарих философиясы, мәдениеттану, этика, діни эпистемология, дін тілі талданып қарастырылады. Қазақстан халықтарының рухани мәдениеті жүйесіндегі діннің орны мен рөлі мәселелері қарастырылуда.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәдени антропология
Курс өзгермелі гносеологиялық талаптарды көрсету үшін отандық және шетелдік тәжірибедегі әртүрлі зерттеу жағдайларын меңгеруге арналған. Мәдениет ерекшеліктерін антропология тұрғысынан зерттеу саласында білім мен дағдыны қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
XIX-XX ғғ постклассикалық философия
Пәнді оқудың мақсаты постклассикалық философия бойынша білімді қалыптастыру болып табылады. Әлеуметтік-тарихи алғышарттар, оның пайда болуы мен дамуының қажеттілігі мен заңдылығы анықталады. Классикалық және классикалық емес философияға қатысты постклассикалық философияның ерекшеліктері, негізгі бағыттары мен категориялары қарастырылады. Постклассикалық философияның көрнекті өкілдерінің идеялары талданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Жаратылыстанудың философиялық мәселелері
Зерттеудің мақсаты - философия мен жаратылыстанудың терең байланыстары, әлемнің философиялық және ғылыми ғалам бейнелерінің бірлігі туралы білімді қалыптастыру. Жаратылыстанудың іргелі және қолданбалы мәселелері, құндылық бағдарларының өзгеруі және ғылымды ізгілендіру мәселесі қарастырылады. Қазіргі өркениеттің жаһандық мәселелерін шешудегі ғылым мен жаратылыстанудың рөлі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сандық шындық философиясы
Пәннің мақсаты-адам мен қоғам өмірінің барлық салаларының өзгеруіне әсер ететін қазіргі өркениеттің құбылысы ретінде цифрлық шындықты зерттеу. Пәннің мазмұнына цифрлық шындықтың табиғаты мен мәнін, цифрлық шындықты қалыптастырудың мәдени-тарихи шарттарын, қазіргі әлемдегі әлеуметтік-мәден иөзгерістердің іргелі факторы ретінде цифрландыруды зерттеу кіреді. Цифрлық шындық ұғымы қоғамдық дамудың заманауи теориялары контекстінде, ақпараттық қоғам жағдайындағы цифрландырудың рөлі талданады. Цифрландырудың Білім қоғамының қалыптасуына және жасанды интеллект құбылысына әсері мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Абай дүниетанымы
Пәнді оқытудың мақсаты Абай философиясының негізгі идеялары, оның шығармашылығының қазақ қоғамдық санасы мен өзіндік санасына әсері туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Қазақ ағартушылығы мәдениетін қалыптастырудағы Абай шығармашылығының маңыздылығы мәселелері талданады. Абай тұлғасының жалпы адамзаттық маңызы қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Білім берудің философиялық әдіснамасы
Пән білім беруде философиялық әдіснаманы қолданудың негізгі принциптері туралы білім алу мақсатында оқытылады. Курстың мазмұны білім беру философиясының қалыптасу мәселелерін, олардың білімге қолданылуындағы тәжірибенің үздіксіздік пен интерактивтілік принциптерін, білім беру мен өндірісті интеграциялау мәселелерін, іс-әрекетке деген көзқарасты қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жасанды интеллект философиясы
Курс интеллект ұғымының философиялық мазмұнын ашады және жасанды интеллект, органикалық және адам арасындағы айырмашылықты көрсетеді. Интеллектті зерттеу әдістемесі, жасанды интеллект және жүйелер теориясы, жасанды интеллект технологияларының қазіргі даму тенденциялары, цифрлық жаһандану дәуіріндегі жасанды интеллект: стратегиялар мен тәуекелдер қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Кәсіби қазақ тілі
Білім алушының кәсіби коммуникация мәдениетін қалыптастыру, салалық терминдерді бірізді қолдану, кәсіби салаға қатысты құжаттарды стандарттар мен нормаларға сәйкес жазу дағдыларын машықтандыру, қазақ тілінде сөйлеу, жазу, баяндауды мамандықтарына қатысты жетілдіріп, лексикасын байыту, мемлекеттік тілдің әлеуметтік-қатысымдық қызметін кеңейту және дамыту мақсатында окытылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әлемдік мәдениет тарихы
Пәнді зерттеудің мақсаты-адамзаттың материалдық және рухани саладағы жетістіктерінің жиынтығы ретінде әлемдік мәдениет туралы білімді қалыптастыру. Әлемдік мәдениеттің дамуындағы негізгі тарихи дәуірлер және олардың мазмұны ашылады, әлемдік мәдениеттің пайда болуы мен дамуының күрделі мәселелерінің пікірталас сипаты анықталады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ мәдениетінің тарихы
Пән қазақ мәдениетінің бастаулары мен ерекшеліктері, оның тарихи даму үдерісіндегі дәстүрлері мен инновациялары туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Қазақ мәдениетінің отандық мәдениеттегі қазіргі жағдайы ашылып, орны айқындалады. Этномәдениеттердің қалыптасуы мен даму заңдылықтарын талдау дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тарих философиясы
Курстың мақсаты – тарих философиясының өзектілігі, оның қазіргі міндеттері, зерттеудің негізгі бағыттары туралы білім алу. Курста тарихнамалық білімнің ерекшелігі, тарихтың әдіснамасы мен теориясының қалыптасуы, тарихтың мәні мен мақсаттарын түсіндіру, тарихи процестің заңдылықтарын, тарихтың қозғаушы күштерін түсіну мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
XX ғасыр философиясының тарихы
Пәнді оқытудың мақсаты - ХХ ғасырдағы философиялық ойдың негізгі тенденциялары, бағыттары мен мектептері, сонымен бірге осы кезеңде зерттелген философиялық мәселелер туралы білім қалыптастыру.. Жаңа кантшылдық, феноменология, психоанализ, экзистенциализм, позитивизм, структурализм, постмодернизм бағыттарының философиялық мәселелері талданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Әлеуметтік антропология
Курс адамның әлеуметтік қызметінің ерекшеліктерін, сондай-ақ мәдениеттің әртүрлі аспектілерінің адамның әлеуметтік қызметіне әсерін зерттеуге арналған. Әлеуметтік ұйымның қалыптасуы мен даму заңдылықтары және әлеуметтік-мәдени өзгерістердің динамикасына әсер ететін факторлар зерттеледі. Әлеуметтік процестер мен мәдени әртүрлілікті басқару, адамдардың бірлескен өмірін ұйымдастырудың тиімділігі мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дiни философия
Пән діни философия және оның дамуының негізгі бағыттары туралы білім алу мақсатында оқытылады. Ежелгі Шығыс, Антика, Орта ғасырлардағы араб-мұсылман әлемі, Жаңа дәуірдегі Батыс Еуропа, 19-20 ғасырлардағы діни философияның мәселелері қарастырылады. Конфессиялық және конфессиялық емес діни-философиялық дискурстың ерекшеліктері талданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Постмодерн философиясы
Курс постмодерндік философияның негізгі интенцияларын зерттеуге, оның тарихи-философиялық ойдың дамуының жалпы қисынындағы орнын анықтауға арналған. Постмодерндік дәуірдегі философиялық дискурстың ерекшелігі, пайда болуының тарихи себептері анықталады. Постмодерндік философияның жалпы интеллектуалды және теориялық контексті талданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Техника философиясы
Берілген курс техниканың пәні әдістеме ретінде және оның қазіргі заманғы мәселелері туралы білімінің қалыптасу мақсатында меңгеріледі. Техниканың анықтамасы, оның түсініктемесі, ұғымдардың қалыптасуы мен даму кезеңдері талданады. Классикалық философия шеңберінде техника философиясының пайда болуы, «технократиялық концепцияның» генезисі мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- Құқық пен заңға түсіністік пен құрмет, сыбайлас жемқорлық көріністеріне төзбеушілікті көрсетеді. Бәсекелестік жағдайда кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру, тәуекелдерді бағалау мәселелерін зерделейді. Қаржылық және экологиялық сауаттылық саласындағы білімді талдайды және қолданады.
- Әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асырады; өзінің кәсіби қызметінде құқықтық мәдениеттің, прагматизмнің, өзара түсіністіктің, толеранттылықтың, қазіргі қоғамның демократиялық және инклюзивті құндылықтарының басымдықтарындағы өзінің азаматтық ұстанымын бекітеді. Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді.
- Қоғам өмірінің қауіпсіздігін құқықтық реттеуге, жеке қаржылық қауіпсіздікті қамтамасыз етуге, қоғам мен табиғат арасындағы қарым-қатынас үрдістерін болжауға ықпал ететін әлеуметтік-экономикалық қызметтің негізгі салалары туралы білімі бар.
- Қарым-қатынас дағдыларын меңгерген, топта жұмыс істей алады, әлеуметтік және эмоционалдық интеллектті дамытады; әртүрлілікті және инклюзия принциптерін құрметтей отырып, қарым-қатынас техникасын білуге негізделген қарым-қатынас жағдайында өзінің мінез-құлқын бағалайды және реттейді. Әңгімелесушілердің мәдени және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, кәсіби қызметтің міндеттерін шешу үшін үш тілде ауызша және вербалды емес түрде еркін, қол жетімді және сенімді қарым-қатынас жасай алады. Мәдениетаралық диалог тұрғысынан объективті түсіндіру және сыни бағалау әдістерін меңгерген.
- Ақпараттық сауаттылықты, философия дамуының жаңа тенденциялары туралы білім алу үшін жаңа ақпараттық-коммуникациялық технологиялармен жұмыс істеу қабілетін көрсетеді. Жаңа цифрлық шындықты зерттеу әдістемесін меңгерген және оның мүмкіндіктерін пайдалануды ескере отырып философиялық зерттеулерді жобалайды. Философиялық зерттеулерде ЖИ қолдану дағдыларын меңгерген.
- Табиғатты, қоғамды және ойлауды зерттеудегі цифрлық технологиялардың рөлін талдайды және тиісті философиялық тұжырымдамаларды тұжырымдайды. Қазіргі қоғамдағы коммуникативті ұтымдылық мәдениетін қалыптастырудағы цифрлық технологиялардың маңыздылығын түсіндіреді, оларды әртүрлі әлеуметтік қызмет түрлеріне қолдану бойынша практикалық ұсыныстар әзірлейді, философиялық талдау процесінде ЖИ мүмкіндіктерін пайдаланады.
- Философиялық мәдениеттің негізгі категориялары, философияның тарихи дамуының негізгі кезеңдері, философиялық дүниетанымның табиғаты мен мәні туралы адамның әлемге әмбебап қатынасы туралы негізгі білімдерін көрсетеді, қоғамдық сананы жаңғыртудың өзекті мәселелерін талқылау және шешу үшін философия теориясы мен тарихы туралы білімді қолдана алады.
- Әлеуметтік-гуманитарлық білімнің өзекті мәселелерін философиялық зерттеу үрдісінде тәуелсіз зерттеу ұстанымын дәлелдейді, қоғамдағы коммуникативті ұтымдылық дағдыларын қалыптастыру үшін философиялық дүниетанымның танымдық әлеуетін пайдаланады.
- Әлеуметтік-мәдени қызмет саласындағы қазіргі заманғы философиялық зерттеулердің негізгі бағыттары туралы кәсіби білімін және әлеуметтік-мәдени қызмет саласындағы философиялық мәселелерді өзінше түсіндіру қабілетін көрсетеді. Қазақстанның қазіргі заманғы өркениеттік даму нұсқаларын талдау және болжау үшін философиялық әдіснаманың когнитивті әлеуетін пайдаланады.
- Әлеуметтік-мәдени қызметтің әртүрлі бағыттары бойынша нақты философиялық мәселелерді шешу саласында үнемі жаңа білім алады. Көпшілік алдында сөйлеу және әлеуметтік-мәдени қызмет саласындағы философиялық білімнің өзекті мәселелері бойынша өз көзқарасын жазбаша дәлелді баяндау негіздерін меңгереді.
- Философиялық дискурстағы адам мен қоғам проблемаларының мәні туралы кәсіби білімді және әлеуметтік-гуманитарлық қызметтің тиімді жүйесін қалыптастыру үшін өзекті мәселелерді шешудің философиялық әдіснамасының негізгі қағидаттарын түсінуді көрсетеді.
- Адамның жан-жақты дамуына қажетті әлеуметтік жағдайлар жасау, адам болмысының тарихи танымын және адамның табиғатқа, қоғамға, басқа адамдарға және өзіне қатысты адамгершілік міндеттерін түсіну бойынша зерттеулер жүргізу үшін алған білімдерін қолданады. Теориялық және практикалық білімдерін оқу саласындағы оқу, практикалық және кәсіби мәселелерді шешу үшін қолданады.
- Қоғамдық санада қоғамдық дамудың гуманистік сипатының құндылығын, қазіргі табиғи және әлеуметтік процестерде адам факторы рөлінің өсуін бекітеді.
- Қазіргі Қазақстанның дамуындағы өзекті мәселелерді шешуге және жеке және әлеуметтік табысқа жету үшін қажетті жағдайларды қалыптастыруға ықпал ететін практикалық ұсыныстардың философиялық негіздемесін әзірлейді.
Ұқсас БББ
6B02201 Философия
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B02201 Философия
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
6B02201 Философия
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B02201 Философия
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
6B02201 Философия
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті