Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02201 Философия в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

Пәндер

  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет

    "Сыбайласжемқорлыққақарсымәдениет" пәні "Әлеуметтікғылымдар, журналистика, ақпарат" бағытындағыбілімалушылардасыбайласжемқорлықкөріністерінемүлдемтөзбеушіліктіқалыптастыруғабағытталған. "Қазақстан-2050 " стратегиясықалыптасқанмемлекеттіңжаңасаясибағыты" сынды мемлекеттік құжаттар сыбайласжемқорлықтыұлттыққауіпсіздіккетікелейқауіп-қатердәрежесінекөтерді. Бұлпәнніңмақсаты ҚР Сыбайласжемқорлыққақарсызаңнамаларын, оныңішіндеосы аталған бағытбойыншатереңдете зерделеуболыптабылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заманауи қоғамдағы инклюзивті мәдениет

    «Қазіргі қоғамдағы инклюзивті мәдениет» пәні студенттерге инклюзивті мәдениеттің негіздерін, кедергісіз әлеуметтік ортаны құруды және қызмет көрсету үшін цифрлық технологияларды пайдалануды үйретеді. Пән аясында студенттер гуманистік және құзыреттілікке негізделген тәсілдерді қолдану, ұйымның тиімді имиджін қалыптастыру дағдыларын дамытады және әртүрлі азаматтар топтарының қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін кәсіби қызметті гуманизациялау стратегиясын әзірлейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Пән мәдениеттану ғылымының ерекшеліктерін түсінуге және зерттеу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Мақсаты — іргелі және қолданбалы мәдениеттанулық әдістерді, академиялық мәтіндермен (оқу және жазу) жұмыс істеу, сондай-ақ далалық зерттеулер жүргізу машықтарын дамыту. Пән мәдени зерттеудің тарихи-типологиялық, антропологиялық, функционалистік, структуралистік, семиотикалық және визуалды әдістері, сондай-ақ сұхбат алу, бақылау жүргізу, менталды карталар жасау және нарративтермен жұмыс істеу сияқты далалық әдістер қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Пәннің мақсаты - білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты, сондай-ақ цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді сыни бағалау және талдау қабілетін қалыптастыру. Қаржылық сауаттылық деңгейін арттыру білім алушыларға ұтымды қаржылық шешімдер қабылдауға, туындайтын қаржылық мәселелерді шешуге және қаржылық алаяқтықтарды уақытылы тануға мүмкіндік береді. «Қаржылық сауаттылық негіздері» курсы жеке қаржыны басқару саласында білім мен дағдыларды алуға бағытталған. Курс шеңберінде білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды практикада қолдануды, жинақтарды сақтауды және көбейтуді, бюджетті сауатты жоспарлауды үйренеді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларға ие болады, қаржылық ақпаратты талдауды және барабар инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржы өнімдерінде бағдарлауды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шежіре философиясы

    Бұл пән шежіре феноменін адамзаттың уақыт пен кеңістік шеңберіндегі болмысы мен дүниетанымын ұғынудың философиялық құралы ретінде қарастырады. Пән барысында шежіре аксиологиялық, антропологиялық және танымдық тұрғыдан талданады. Шежіре – тек генеалогиялық жүйе емес, ол уақыт пен кеңістік форматтары, болмыс, таным, субстанция, адам, тұлға, сабақтастық, рух, қоғам, сенім, ойлау мәдениеті мен көркем сана сияқты философиялық ұғымдар тоғысқан ұлттық ойлау формасы. Студенттер шежіренің синкреттік мазмұнын (мифтік, діни, көркемдік, тарихи-деректік, генеалогиялық, этикалық) және оның символдық жүйесін философиялық категориялар негізінде зерделеп, ұлттық дүниетанымды теориялық деңгейде пайымдауға үйренеді. Пән студенттің философиялық ойлау қабілетін өзінің мәдени ортасынан бастау ала отырып дамытуға ықпал етеді және ұлттық дүниетаным арқылы әмбебап идеяларды түсінуге жол ашады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік және бизнес

    Пән үш бағытты қамтиды: бизнесті басқару, қызметтің экономикалық, әлеуметтік және экологиялық аясы; бизнес-идея және бизнес жоспарды дамыту; пәннің негізгі бағыттарының бірі ретінде студенттерді жеке жауапкершілікке, ынталандыруға, инновациялыққа, талпынысқа және қоғам алдындағы жауапкершілікке үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тұрақты даму, экология және тіршілік қауіпсіздігі

    Мақсаты: тұрақты даму қағидаттары, тұрақты даму мақсаттарының (ТДМ) негіздері, ESG-принциптері, декарбонизация бойынша білім беру, сондай-ақ экологиялық, әлеуметтік және экономикалық факторлардың өзара байланысын талдауға, тәуекелдерді бағалауға және ғаламдық экологиялық және әлеуметтік сын-қатерлермен олардың салдары, су ресурстарының экологиялық қауіпсіздігі, ауа бассейні, жер ресурстарының тозуы, азық-түлік қауіпсіздігі, сондай-ақ антропогендік қызметке байланысты табиғи және техногендік апаттармен олардан қорғау тәсілдерінің тұрақты стратегияларын әзірлеуге үйрету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыни ойлау негіздері

    Бұл пән студенттерде сыни ойлау мәдениетін қалыптастырып, философиялық және ғылыми ойлаудың негіздерін меңгеруге бағытталған. Пән аясында аргументацияны құру және талдау, пікірталас жүргізу, қарсы дәлелдерді бағалау, жиі кездесетін логикалық қателерді анықтау және олардан аулақ болу тәсілдері қарастырылады. Сабақтарда практикалық жаттығулар, мәтіндер мен дәлелдер талдауы жүргізіліп, студенттердің өз ойын дәлелді әрі логикалық түрде жеткізе білу дағдылары дамытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ежелгі Шығыс философиясы

    Курста ежелгі шығыс философиясы дамуының негізгі кезеңдері, мектептері мен нақты сипаттамалары қамтылған. Курстың мазмұны шығыс философиялық ойының динамикасының ерекшеліктерін ашуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Онтология және метафизика

    Бұл пән болмыс табиғаты мен оның негізгі категорияларын, онтологиялық және метафизикалық ілімдердің тарихи дамуын зерделеуге арналған. Курста болмыс пен шындықтың құрылымы, кеңістік, уақыт, себептілік, мүмкіндік, қажеттілік ұғымдары қарастырылады. Студенттер антикалық дәуірден қазіргі заманға дейінгі онтологиялық және метафизикалық теорияларды талдап, философиялық пайымдау мен абстрактілі ойлау дағдыларын жетілдіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Антика философиясы

    Бұл курста Ежелгі Грекия мен Рим философиясы дамуының негізгі кезеңдері, мектептері мен мәселелері талданады; антикалық философияның әлемдік философия тарихындағы орны зерделенеді. Курстың мақсаты-ежелгі дәуірдегі философиялық ілімдер мен мектептер, философияның мәселелері мен тұжырымдамалық-категориялық аппараты туралы білімді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Еуропа орта ғасырлары және Қайта өрлеу философиясы

    Курста еуропалық ортағасырлық философия мен қайта өрлеу философиясының дамуы қарастырылады: кезеңдер, ілімдер, проблемалар, философияның тұжырымдамалық-категориялық аппаратының дамуы. Курстың мақсаты - Орта ғасырлар мен Кайта өрлеу дәуіріндегі философияның негізгі идеялары, маңызды персоналдары мен ерекшеліктері туралы негізгі білім беру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Дін философиясы

    Курстың мақсаты: студенттерге діни философияның негізгі мәселелері және оның мектептері, мектептерінің өкілдерінің ерекше ойлары туралыжан-жақты білім беру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Түркі сопылығы

    Курс мақсаты – түркі сопылығын түркі халықтарының, оның ішінде қазақ халқының рухани жүйесінің дүниетанымдық негізі ретінде зерделеу; түркі сопылығының негізін салушы Қожа Ахмет Яссауи шығармашылығындағы махаббат тақырыбын талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Араб-мұсылман пәлсапасы

    «Араб-мұсылман пәлсапасы»пәні білім алушыларға ортағасырлық араб-мұсылман фалсафасының философия тарихындағы орны мен рөлі туралы білім қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мұсылман ренессансы философиясы

    Бұл курс мақсаты –VIII-XIII ғасырлар арасындағы мұсылман әлемі ойшылдары шығармашылығының философиялық қырларын талдау; Шығыс Ренессансы философиясының әлемдік мәдениеттегі орнын зерделеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Әл-Фараби пәлсапасы

    Бұл пән Әл-Фарабидің энциклопедиялық мұрасының қырларын, оның зерттеуі қазақстандық қоғамның рухани дамуындағы басымдық болып саналады, өйткені тарихтың білім беру сәттерінің бірі, өткеннің рухани мәдениетін зерделеу негізінде Қазақстанның жаңа ұлттық идеясы қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Логика

    Курстың мақсаты жан-жақты білімді, логикалық қаруланған маманды және зерттеушіні қалыптастыру; маманның логикалық мәдениетін жетілдіру, анықтылық пен нақтылықты дамыту, сенімді пайымдау және сендіру қабілетін дамыту, ақпаратты жылдам қабылдау және өңдеу қабілетін қалыптастыру, пікір таласта дәлелді аргументтер табу, дәлелді және дәлелсіз аргументтерді ажырата білу, оппоненттің пікірін сынай білу, айла тәсілдерді әшкерелеу қабілеттін дамыту, әртүрлі логикалық мәселелерді шешу жолдарын игеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жаңа заман философиясы

    Курс еуропалық философияның ерекшелігін және оның жалпы еуропалық философия мен мәдениетті дамытудағы рөлін анықтауға және негіздеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экологиялық этика

    Курс қазіргі экологиялық проблемалар: қоршаған ортаның ластануы, климаттың өзгеруі және жабайы табиғатты сақтау мәселелерін талдауға бағытталған.Экологиялық этика туралы антропоцентрлік және экоцентрлік немесе биоцентрлік идеялардың арасындағы айырмашылықты, ішкі құндылық пен инструментал құндылық арасындағы айырмашылықты зерделеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жаратылыстану философиясы

    Бұл пән жаратылыстанудың философиялық негіздерін зерделеуге бағытталған. Курста жаратылыстану ғылымдарының пайда болуы, әлемнің ғылыми бейнелерінің қалыптасуы мен ауысуы, ғылыми таным мен әдіснама ерекшеліктері, ғылыми рационалдылық мәселелері талданады. Пән қазіргі ғылыми-техникалық прогресті сындарлы тұрғыдан түсінуге, ғылыми білімнің құндылықтық және мәдени аспектілерін философиялық тұрғыдан зерделеуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Неміс классикалық философиясы

    Бұл пән ХVIII ғасырдың аяғы мен ХIХ ғасырдағы неміс классикалық философиясының негізгі идеялары мен бағыттарын зерттеуге арналған. Курста И.Кант, И.Г.Фихте, Ф.Шеллинг, Г.Гегель және Л.Фейербах еңбектері талданады. Студенттер неміс философиясының рационализм, идеализм, диалектика және сыни пайымдау дәстүрін меңгеріп, философиялық аргументация және теориялық ойлау дағдыларын жетілдіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақ пәлсапасы

    Пән қазақ философиясы саласында білім мен дағдыларды меңгеруге бағытталған. Пәннің мақсаты: студенттердің қазақ халқының философиялық дүниетанымы туралы білімдерін қалыптастыру, Қазақстан азаматының ұлттық патриотизмін тәрбиелеу және жеке дүниетанымын дамыту, философиялық мәтіндермен жұмыс істеу, оларды түсіндіру дағдыларын қалыптастыру. қазіргі заманғы контекст, сонымен қатар кәсіби философиялық категориялық аппаратты кеңейту. Пәнді оқу барысында қазақ философиясының қалыптасу тарихы, негізгі категориялары мен концепциялары, сонымен қатар философиялық мәтіндерді заманауи оқу мәселелері қарастырылады. Курс аясында студенттер ұлттық философияның негізгі ұғымдарын тәжірибеде қолдана білуге, қазақ философиясының көрнекті өкілдерінің еңбектеріне талдау жасап, олардың мазмұнын қазіргі жағдайда ашуға үйренеді. Сондай-ақ студенттер ұлттық мәдениеттің ерекшеліктері мен архетиптерін түсінуде философиялық және теориялық ізденістерді қайта жаңғыртуды жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақ мифологиясы

    Пәннің мазмұны: мәдениет тұрғысынан қазақ мифологиясын түсіну. Пәндерді оқудың міндеттері: қазақ мифологиялық символдарды игеру; Мифологияны талдау ерекшелігін анықтайтын тұжырымдамалық аппараты болуы керек; қазақ мифологиясына арналған мәтіндерді талдауға дағдыландыру; Қазақ мифологиясының даму динамикасын және логикасын меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Миф философиясы

    Пәннің мақсаты: мифология философиясының философиялық сана жүйесіндегі орнымен оның даму заңдылықтарын зерделеу мифология философиясының мәселелерін уақыт пен кеңістіктің мифологиялық негіздерін талдау, қазіргі кездегі кеңістік пен уақытты зерттеу тәсілдерін зерделеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тарих философиясы

    Мақсаты –студенттерде тарих философиясына қызығушылықты дамыту; болашақ мамандарды тарихи оқиғалардың мәселелеріне және казіргі кезеңдегі өзекті мәселелерге қатысты өзіндік философиялық –дүниетанымдық көзқарасты қалыптастыруға қажеттілікті және қабылеттілікті ынталандыру. Пәнді игеру барысында студент казіргі тарих философиясындағы және макросоциологиядағы негізгі бағыттармен және тарих философиясындағы концепциялармен танысады; игерген білімге сүйене отырып, тарих философиясындағы жаңа көзқарастарды, бағыттарды және тарих теориясындағы жаңа модельдерді зерттеп, салыстырып, баға бере алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Эстетика

    Курс студенттерді ежелгі дәуірден бастап ХХ-ХХІ ғасырлардағы эстетикалық теорияларға дейінгі эстетикалық ой тарихындағы негізгі кезеңдермен, бағыттармен және тұжырымдамалармен таныстыруға; эстетиканың философиялық цикл ғылымы ретіндегі ерекшелігін ашуға бағытталған. Курстың мақсаты-эстетикалық зерттеу стратегияларының синхронды және диахрондық әртүрлілігімен танысу негізінде студенттердің кәсіби дайындығын тереңдету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Философиялық мәтін

    Философиялық мәтін пәні студенттерге философиялық мәтіндерді оқып, талдау дағдыларын дамытуға бағытталған. Курстың басты мақсаты — философияны мәтін арқылы түсіну және оның терең мағынасын ашу. Пән барысында студенттер философиялық шығармалардың әртүрлі әдістемелерін, рационалды және сыни ойлауды қолдана отырып, ерекше авторлық стильдегі мәтіндермен жұмыс істейді. Әрбір мәтіннің контекстін, құрылымын және философиялық тұжырымдарын терең талдап, студенттер философияның негізгі ұғымдары мен категорияларын түсінуді үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • ХХ-XXIғғ. философиясы

    Бұл курста студент қазіргі заманғы философияның неокантанизм, неогегелянизм, өмір философиясы, феноменология, экзистенциализм, прагматизм, аналитикалық философия, структурализм, постмодернизм және т.б. негізгі парадигмалық көзқарастары мен тенденцияларымен таныса алады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Этика

    Пәннің мақсаты - адами қарым-қатынастардың адамгершілік-эстетикалық негіздері, сондай-ақ адам мен табиғаттың өзара әрекеті туралы идеяларды қалыптастыру. «Этика және эстетика» пәні - айналадағы шындықты жақсы, жамандық, әдемі, қайғылы, қызықты, қайғылы тұрғысынан қабылдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Техника философиясы

    Бұл пән техниканың философиялық негіздерін зерделеуге бағытталған. Курста техниканың пайда болуы мен дамуы, қоғамдағы рөлі мен адамзат өркениетіне әсері, технократиялық ойлау, техносфера және экзистенциалдық қауіп-қатерлер мәселелері қарастырылады. Пән қазіргі ғылыми-техникалық прогресті сындарлы тұрғыдан түсінуге, технологияның құндылықтық және мәдени аспектілерін философиялық тұрғыда пайымдауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • ХІХ ғасырдағы Батыс философиясы

    Бұл курс философ-студенттердің кәсіби тарихи-философиялық дайындығының органикалық элементі болып табылады. Курстың мақсаты-студенттерді XIX ғасырдың Батыс Еуропа философиясының негізгі идеяларымен, маңызды тұлғаларымен және ерекшеліктерімен, осы философиялық ойдың әртүрлі аспектілерін әлемдік тарихи-философиялық дәстүр контекстіне енгізу ерекшеліктерімен таныстыру. Курстың міндеттері: XIX ғасырдағы батыс еуропалық философиялық ойдың қалыптасуының интеллектуалды алғышарттарын, оның әлемдік философиялық оймен байланысын анықтау; XIX ғасырдың Батыс Еуропа философиясының негізгі идеяларын бейнелейтін ең маңызды мәтіндерді зерттеу; қазіргі заманғы мәдениет контекстінде XIX ғасырдың философиялық идеяларының өзектілігі дәрежесін ашу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Гносеология

    Бұл пән таным табиғатын, оның құрылымын, формалары мен шекараларын философиялық тұрғыдан зерттеуге арналған. Курста таным процесінің субъектісі мен объектісі, ақиқат мәселесі, таным мен шындықтың арақатынасы қарастырылады. Студенттер гносеологиялық ілімдердің тарихи дамуын, таным теориясының негізгі бағыттары мен заманауи тұжырымдарын меңгеріп, философиялық пайымдау мен сыни ойлау дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Аналитикалық философия

    Аналитикалық философия пәні ХХ ғасырдың екінші жартысында қалыптасқан философиялық бағыттың негізгі идеялары мен әдістерін зерттеуге арналған. Курста тіл, сана, мағына және пайымдау мәселелеріне қатысты заманауи теориялар қарастырылады. Пән студенттердің логикалық ойлау, аргументация жасау және философиялық мәселелерді талдауда аналитикалық тәсілдерді қолдану қабілетін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім философиясы

    Курстың мақсаты-қазіргі білімнің дамуы мен жағдайына айтарлықтай әсер еткен философиялық ұғымдар мен теориялармен танысу, сонымен қатар өзінің кәсіби-педагогикалық дүниетанымының философиялық және идеологиялық негіздерін түсіну және түсіну. Курстың негізгі тақырыптары: қазіргі әлеуметтік-мәдени жағдайдағы Білім философиясы. Генеалогия. Білім философиясының тәртіптік дизайны. Білім философиясы: пән және генеалогия әдісі. "Білім" философиялық ұғым ретінде. Білім берудің тұжырымдамалық кейіпкерлері. Білім субъективтіліктің тууы ретінде. Білім беру оқиғасы. Білім коммуникация ретінде. Дискурс және білім беру диспозициясы. М. Фуко: білім беру тәртіптік тәжірибе ретінде. Заманауи білім беруді дамыту стратегиясы. Білім беру білім берудегі өзгерістерді басқару тәсілі ретінде.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Философиялық антропология

    Философиялық болмыс формаларын қалыптастырушы, тасымалдаушы ретінде адам табиғатын, негізін және қызметін оқыту; оның ішкі рухани әлемін, бостандық мәселелерін, өмір мәнін, ар-ұждан, жауапкершілігін, рухани әлемнің болмыс арқылы пайдаланылуы, қазіргі заманғы қиын және динамикалық әлемде философиялық антропологияның сұрақтарын толықтай қарастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өнер философиясы

    Өнер философиясы пәні өнердің мәні, табиғаты және оның қоғамдағы рөлі туралы философиялық ой-пікірлерді зерттеуге бағытталған. Курста өнердің эстетикалық, мәдени және этикалық аспектілері қарастырылады, сондай-ақ шығармашылық процесс пен көркемдік тәжірибенің философиялық негіздері талданады. Студенттер өнер туындыларының мағынасы мен маңызын терең түсініп, олардың қоғам мен адам өміріндегі орнын бағалауға үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әдебиет философиясы

    "Әдебиет философиясы" курсы философия мен әдебиеттің өзара әрекеттесуінің әртүрлі тәсілдерін қарастыруға бағытталған. Курс барысында тілге деген магистральдық заманауи философиялық көзқарастар және осы тәсілдердің ХХ және ХХІ ғасырдың басындағы көркем әдебиет тәжірибесімен сәйкес келу бағыттары зерттеледі (тілдін онтологиялық түсінуі, қарапайым тіл философиясы, тілді сынау; олармен байланысты – модернистік, постмодерндік, постколониялық және басқа да заманауи "өзекті" әдеби тәжірибелер). Оқыту нәтижелері: білім алушылар қазіргі философия мен қазіргі әдебиеттің арақатынасы мен өзара әрекеттесуі туралы, кейбір жағдайларда көркемдік методты философиялық әдіс, ал философиялық әдісті көркемдік құрал ретінде қарастыруға болатындығы туралы түсінік алады; философиялық және әдеби мәтіндерді сыни тұрғыдан түсінуге және талдауға мүмкіндік алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Абай ілімі

    Пәннің мақсаты – Абай шығармашылығындағы «Толық адам», өлім, махаббат, ізгілік пен әділдік тақырыптарын талдау. Ойшылдың Қара сөздерін адамгершілік тұрғысынан зерделеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шәкәрімнің ар ілімі

    «Шәкәрімнің ар ілімі» пәні қазақ ойшылы Шәкәрім Құдайбердіұлының ар, ұят, адамгершілік, рух пен жан дүниесі туралы философиялық көзқарастарын жүйелі түрде талдауға бағытталған. Пәннің мақсаты – Шәкәрімнің этикалық ілімінің мазмұнын, құрылымын және оның қазіргі заманмен байланысын түсіндіру. Курста ар ілімінің негіздері, адам жаны мен жауапкершілік мәселелері қарастырылады. Студенттер Шәкәрім мұрасы арқылы жеке тұлғаның моральдық болмысын түсініп, ар ілімінің тәрбиелік және рухани маңызын зерделейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мәдениет философиясы мен теориясы

    «Мәдениеттің философиясы мен теориясы» оқу пәні тарихи кеңістіктегі мәдениетті философиялық ұғынудың, зерттеудегі негізгі философиялық-әдістемелік амалдарды анықтаудың орнын, адамның әлеуметтік-мәдени өміріндегі, мәдениеттің басты теориялық мәселелерді шешудегі рөлін анықтауға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сандық философия

    Пән сандық технологиялар мен жасанды интеллекттің философиялық негіздерін зерттеуге арналған. Философиялық мәселелерді сыни тұрғыдан талдауды, сандық дәуірдегі танымдық процестер мен сананың өзгерістерін зерттеуді қалыптастырады. Жасанды интеллект пен сандық технологиялардың этикалық аспектілерін қарастырады. Сандық философияның қазіргі заманғы әлеуметтік және ғылыми үдерістерге ықпалын түсініп, философиялық концепцияларды қолдана отырып, жасанды интеллект саласындағы заманауи мәселелерді шешуге дағдыландырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Аксиология

    Аксиология – құндылықтар туралы философиялық ілім. Аксиология шеңберінде құндылықтар феномені және адамның әлемге деген нормативті-құндылықтық қарым-қатынасының ерекшеліктері зерттеледі; аксиологиялық ойдың даму тарихы және қазіргі заман тұжырымдамалары; құндылықтардың сан алуан типологиялары және аксиологияның философияның өзге бөлімдерімен байланысы; қазіргі заманғы Қазақстандағы реформалардың құндылықтық-аксиологиялық негіздермен қамтамасыз етілуі қамтылған

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Постмодернизм философиясы

    Бұл пән постмодерн дәуіріндегі негізгі философиялық бағыттар мен идеяларды зерттеуге арналған. Курста Жан-Франсуа Лиотар, Жак Деррида, Мишель Фуко, Жиль Делез сияқты ойшылдардың еңбектері қарастырылады. Студенттер ақиқат, субъект, билік, мәтін, дискурс, шындық пен құрылым мәселелерін постмодернистік тұрғыда түсініп, қазіргі мәдениет пен қоғамдағы постмодернизмнің рөлін сыни тұрғыдан талдайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дәстүр философиясы

    Дәстүр философиясы пәнін оқыту барысында тарихи барысында қалыптасқан, ұрпақтан ұрпаққа жалғасып отыратын әдет-ғұрыптар, салт-сана, қоғамдық тәртіп, заң, мұрат пен игілік, қоғамда, ұлтта ұзақ уақыт бойы сақталатын мұра құндылықтарымыздың адамзат өмірінде алатын орнын анықтау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Қиянатсыздық философиясы

    И Пән қазіргі қоғамдағы этикалық көзқарас ретінде қиянатсыздық философиясының теориялық негіздерін, эволюциясын және қазіргі тәжірибелерін зерттеуге арналған. Курс білім алушыларға қиянатсыздық философиясының қағидаларын терең түсінуді, сондай-ақ әлеуметтік, саяси, экологиялық, мәдени мәселелерді шешуде қиянатсыздық бастамаларды талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған. Курс қазіргі жаһандану жағдайында әр түрлі қақтығыстардың өршуі және бейбіт диалогқа деген қажеттілігі тұрғысында өзекті. Пән аясында қиянатсыздықтың заманауи концепциялары, сондай-ақ оларды қолданудың халықаралық және қазақстандық тәжірибесі қарастырылады. Игерілген білім болашақ философтарға әлеуметтік процестерді талдауға, бітімгершілік тәжірибелерін дамытуға және медиация, кеңес беру және басқару саласындағы мамандардың сұранысына ие болуға көмектеседі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Экзистенциализм философиясы

    Бұл пән адамның болмысы, еркіндігі, жауапкершілігі, таңдау мәселесі, өмірдің мәні және шектілігі туралы философиялық ілімдерді зерттеуге бағытталған. Курста Сёрен Кьеркегор, Мартин Хайдеггер, Жан-Поль Сартр, Альбер Камю сынды ойшылдардың еңбектері талданып, олардың заманауи қоғамдағы мәні қарастырылады. Студенттер экзистенциалистік идеялардың мәдениетке, өнерге және этикаға ықпалын ұғынады және сыни тұрғыдан талдау дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Әлеуметтік философия

    «Әлеуметтік философия» - философия бакалаврларын дайындау барысында міндетті кәсіби пән ретіндегі курс. Әлеуметтік философия социогуманитаристиканың адам болмысының жүйесіндегі қоғамдық өмірдің рөлі мен орны және оның заңдылықтары, адамның әлеуметтік болмысының аксиологиясы, әлеуметтік танымның логикасы және оның методологиялық жүзеге асу аспектісіндегі мәселесі туралы қарастыруға мүмкіндік беретін сала.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Бизнес философиясы

    Бұл курс бизнестің философиялық теориялары мен тұжырымдамаларын талдауға және бизнестің тұрақты дамуын қамтамасыз ететін рухани құндылықтар мен принциптерді зерттеуге бағытталған. Курста адамзаттың бизнестегі рухани әрекеті тарихи, әлеуметтік және мәдени контексттерде қарастырылады. Сонымен қатар, ұлттық дүниетанымдық қағидалар мен заманауи теориялар арасындағы байланыс зерттеледі. Студенттер бизнестегі рухани-адамгершілік қағидаларды, жауапкершілік пен әділеттілік мәселелерін терең түсініп, оларды тұрақты даму стратегияларымен ұштастыра білуге үйренеді. осы мәтіннің орысша, ағылшыншасы керек

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Саяси философия

    Курстың мақсаты – студенттерде әлемнің саяси картинасын жалпы түсіну мақсатында саяси-философия көзқарасты қалыптастыру. Курстың міндеттері: қазіріг кездегі саяси-философияық көзқарастардың көптүрлілігімен таныстыру; саяси философияның маңызды ағымдарымен, концептерімен, бағыттарымен таныстыру; саяси-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыру; аналитикалық талдау, сыни ойлау, концептуалды талдау дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жүсіп Баласағұн пәлсапасы

    Курстың енгізілуінің маңыздылығы Жүсіп Баласағұн философиясы мәдени дамудың көп өлшемді процесін жан-жақты зерттеу тұрғысынан айқын көрінеді.Тарихи-философиялық модулінде Баласағұнның «Құтты билік» жұмысын ғылыми зерттеу, түсіндіру, интерпретациялау зияткерлік мазмұны, зияткерлік өмірі мен орта ғасырларда Шығыс халықтарының байланысын толықтырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Жеке, мәдени тұрғыдан және кәсіби қарым-қатынас бағыттарындағы мәселелерді шешуде ауызша және жазбаша түрде қазақ, орыс және шет тілдерінде байланыс жасау.
  • Ақпараттарды іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және таратуда цифрлық технологияны, әртүрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану және тіршіліктің әртүрлі салаларында кәсіпкерлік білімді қолдана білу.
  • Біртұтас ғылыми жүйелік көзқарас негізінде әлеуметтік-саяси, тарихи және философиялық жағдайларды кешенді түрде талдай және бағалай алады; ғылыми зерттеу әдістерін қолдана отырып, нақты проблемаларды зерттеп, шешу жолдарын ұсына білу.
  • Дене шынықтырудың әдістерімен және құралдарымен толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету, қауіпсіздік мәдениетін меңгеру, экологиялық қауіп көздерін талдау мен бағалау, тіршілік қауіпсіздігі жағдайларын ұйымдастыра білу, сондай-ақ орнықты даму стратегияларын әзірлеу және енгізу, экологиялық, әлеуметтік және экономикалық факторлардың әсерін бағалау, тәуекелдерді болжау және жаһандық экологиялық және әлеуметтік сын-қатерлер жағдайында оларды төмендету жөнінде шаралар әзірлеу.
  • Құқықтық сауаттылықты арттыру, мінез-құлық мәдениеті мен қарым-қатынастың этикалық нормаларын, кәсіби міндеттерін орындау. Инклюзивті мәдениеттің негізгі принциптері мен тәсілдерін меңгеру дағдыларын қолдану, әлеуметтік теңдік принциптеріне негізделген күнделікті және кәсіби қызметте коммуникация стратегиясын таңдау.
  • Әлемдік және қазақ философиясының бағыттары, ілімдері, мектептері мен үрдістері бойынша білімдерін жетілдіру; қазіргі заманғы философиялық проблемаларды анықтай білу және шеше алу, олардың әлемдік және қазақ философиясы тұрғысынан даму логикасын түсіну; әлемдік көзқарас қалыптастыру үшін философиялық білім негіздерін қолдану.
  • Этика және дін философиясы туралы іргелі білімді қалыптастыру, этика тарихы мен теориясын, өткеннің зияткерлік мәдениетін, білім алушылардың моральдық рефлексиясын дамытуға ықпал ететін моральдың тарихи даму процесін және оның қазіргі жай-күйін зерттеу, мәдени-тарихи процестегі этика мен діннің орны мен рөлін түсіну; этикалық және діни білімді дамытудың тарихи кезеңдерін талдау; жалпы тетіктерді ашу оның дамуы; этика мен дін шеңберіндегі нақты философиялық-теориялық және практикалық мәселелерді шешуді қарастыру.
  • Логикалық, сыни және метафизикалық ойлауды қолдана отырып, жаратылыстану, техника, цифрлық технологиялар саласындағы философиялық және гносеологиялық мәселелерді талдап, онтологиялық және танымдық ұстанымдарға сүйене отырып заманауи ғылым мен жасанды интеллект дамуын бағалай білу.
  • Алуан кезеңдердегі және философиялық жүйелердегі адам және оның өмірінің мәні туралы түсінікке ие болу; негізгі әлеуметтік объектілерді (фактілерді, құбылыстарды), олардың адам мен қоғам өміріндегі орнын және маңызын ғылыми тұрғыдан сипаттай алу; аксиология мен құндылықтар туралы, философияның ерекшеліктері, оның дамуындағы негізгі кезеңдер мен басты бағыттар, сондай-ақ философия тарихындағы философиялық және теориялық-танымдық мәселелердің қойылуы мен шешімдерінің классикалық үлгілері туралы түсінікке ие болу.
  • Тарих, мәдениет, қоғам мен саясат салаларындағы философиялық ойдың өзара байланысын түсіну; тарихи процестің ішкі қозғалысын философиялық тұрғыдан пайымдай білу; XIX ғасыр мен қазіргі замандағы философиялық идеялардың мәдени және әлеуметтік-саяси тұжырымдамаларға ықпалын анықтау; заманауи философиялық дискурста ұсынылған шешімдер стратегияларын меңгеру; қоғамдық-саяси құбылыстарды саяси философияның категориялары мен әдістері арқылы талдау; рухани-мәдени құндылықтарды, саяси жүйе мен құқықтық құрылымдарды түсіндіру дағдыларын игеру; философиялық мәтіндермен жұмыс арқылы теориялық рефлексияны және сыни ойлауды дамыту.
  • Философиялық ілімдердің мазмұнын талдай білу, ғылыми мәтіндер мен философиялық идеяларды салыстырмалы зерттеу негізінде сындарлы тұжырымдар жасай алу; мифологиялық, аксиологиялық, антропологиялық және экзистенциалды мәселелерге қатысты зерттеу жұмыстарын жоспарлай білу және оларды жүзеге асыру үшін заманауи ғылыми-әдіснамалық құралдарды тиімді қолдану; ұлттық философиялық мұраны жүйелі түрде қарастырып, ғылыми білімнің даму логикасы мен теориялық негіздерін философиялық тұрғыдан түсіндіре алу.
  • Дәстүрдің философиялық негіздерін, олардың әлеуметтік және мәдени маңызын, дәстүр мен құндылықтардың трансформациясын біле отырып, тарихи және заманауи ойшылдардың ілімдері негізінде бизнес пен әлеуметтік жауапкершілік философиясын меңгеру; өз қызметінде дәстүрлік құндылықтарды ескере отырып, күрделі жағдайларды ғылыми жүйелік көзқараспен талдап, жауапкершілікпен шешім қабылдай алу; ұйымдастырушылық және басқарушылық әрекеттерді жүзеге асыра білу.
Top