Жаңа білім беру бағдарламасы

6B04105 Маркетинг в Қазақстан-Британ техникалық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты «Маркетинг» бағыты бойынша білім беру бағдарламасы (ары қарай ББ) еңбек нарығы, маркетингтің дамуындағы трендтер, ACBSP халықаралық аккредитация талаптарын есепке ала отырып және Білім берудің Мемлекеттік Білім беру Стандартына сәйкес ҚБТУ-де әзірленген және бекітілген құжаттар жүйесі болып табылады. ББ білім беру процесін жүзеге асыру үшін мақсаттарды, күтілетін нәтижелерді, мазмұнды, жағдайларды және технологияларды реттейді және мыналарды қамтиды: жұмыс оқу жоспары, пәндердің сипаттамасы және бағдарлама аяқталғаннан кейін студенттердің алатын негізгі құзыреті. Бұл бағдарламаның мақсаты студенттерге, университет қызметкерлеріне және салалық өкілдерге білім беру бағдарламасының құрылымы мен күтілетін нәтижелерін түсінуге көмектесу болып табылады.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 250
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
  • Кеңейтілген маркетинг
    Несиелер: 5

    Бұл курс маркетингтің алдын ала талап етілетін курстарында маркетингтік дағдыларды жетілдіруге және жарнама, клиенттерге қызмет көрсету, қадағалау, қызметкерлер / жұмыс берушілермен қарым-қатынас, цифрлық маркетинг, брендті басқару және т.б. сияқты салаларда алдыңғы қатарлы маркетингтік дағдыларды игеруге арналған маркетингтік мансап.

    Селективті тәртіп
  • Бизнесті бағалау
    Несиелер: 5

    студенттердің құндылық модельдерін білетін пайдаланушыларға және компанияның құндылықтар туралы есептерін өндірушілерге білікті пайдаланушылары болады, олар капитал нарығы қауымдастығында сатып алған дағдыларын табысты пайдалана алады.

    Селективті тәртіп
  • Бірігу мен Сіңісу
    Несиелер: 5

    корпоративтік атқарушы перспектива бойынша бірігу мен сатып алуларды (M & A) толық түсінуді дамыту болып табылады. Бұл курс сатып алу үдерісінің барлық негізгі элементтерін, соның ішінде корпоративтік стратегияны, бағалауды, тиісті тексеруді, қаржыландыру шешімдерін, мәмілелер құрылымын, қайта құрылымдау нұсқаларын, қорғанысты және интеграцияны қамтиды.

    Селективті тәртіп
  • Адам ресурстарын басқару
    Несиелер: 5

    Бұл курс адам ресурстарын басқарудың стратегиялық тұжырымдамалық негізін қамтамасыз етеді, қызметкерлердің жұмысын жақсарту, бағалау және бағалау үшін адам ресурстарын басқару құралдарын және әдістерін енгізу. Ол студенттерге адам ресурстарын басқарудың қиындықтарын бағалай білуге және жаһанданудың туындайтын этикалық мәселелеріне теориялық негіздерді қамтамасыз етуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Көшбасшылық және ынталандыру
    Несиелер: 5

    Бұл курс көшбасшылық пен мотивацияның теориясы мен практикасын зерттейді, жаһандық үздік тәжірибеге сүйене отырып, әлемдік деңгейдегі жетекші зерттеушілер мен тәжірибешілердің түсініктерін, сондай-ақ Қазақстанның көшбасшылық ұстанымындағы адамдардың тәжірибесін зерттейді. Негізгі модульдер мыналарды қамтиды: жеке тұлғалар ретінде көшбасшылар; Топтық көшбасшылық; әйелдер мен көшбасшылық және ұйымдық көшбасшылық.

    Селективті тәртіп
  • Қаржылық есептерді талдау
    Несиелер: 5

    Бұл курс менеджерлерден және Инвесторлар перспективасынан қаржылық есептіліктің мәлімдемесін талдауға, түсіндіруге және пайдалануға мүмкіндік береді. Курс қаржы есептілігінің ақпаратын фирмалық бағалау мен басқа да экономикалық шешімдерге қалай қолдануға болатынын үйретеді.

    Селективті тәртіп
  • Халықаралық экономика
    Несиелер: 5

    Бұл курс саудалық және ақша мәселелерін қамтитын елдер арасындағы экономикалық қарым-қатынастарды талдауды қарастырады. Курстың бірінші бөлігі халықаралық сауда теориясы мен саясатына бағытталған. Бұл бөлімде халықаралық сауда теориясының кейбір классикалық сұрақтарын қарастырамыз: кім нені кіммен сауда жасайды? Сауданы сауықтыруға және табыс табуға қалай әсер етеді?

    Селективті тәртіп
  • Жоба менеджменті
    Несиелер: 5

    Бұл курс жобаны сәтті аяқтау үшін қажетті жоспарлауды, бақылауды, ресурстарды бөлуді және өнімділікті өлшеуді қолдайтын тұжырымдамалар мен шешімдердің негізін дамытады. Жобаларды басқару құралдары мен әдістерімен, соның ішінде жұмыс үзіліс құрылымдары, желілік диаграммалар, тәуекелдерді басқару, алынған құнды басқару және басқа құралдармен оқыту және тәжірибе қамтамасыз етеді. Студенттердің дағдыларды дамытуға және жобаларды басқарудың бағдарламалық жасақтамасымен тәжірибе жинақтауға көмектесу кезінде дұры

    Селективті тәртіп
  • Салықтар және салық салу
    Несиелер: 5

    «Салық және салық салу» курсының негізгі салық салу жүйесінде бар салықтарды және басқа міндетті төлемдерді есептеу үшін студенттерді теориялық білімдермен және дағдылармен қамтамасыз ету болып табылады. Бұл курс қоғамның экономикалық жүйесіндегі салықтардың рөлі, кірістер мен салықтардың өзара байланысы мен өзара байланысы,

    Селективті тәртіп
  • Жетілдірілген басқарушылық есеп
    Несиелер: 5

    Бұл курс менеджменті есепке алудың алдын-ала дайындық курсында дамыған басқарушылық бухгалтерлік дағдыларды жетілдіруге арналған. Ол басқарушылық есепке алудың кеңейтілген тұжырымдамалары мен конвенцияларын түсіндіреді және шығындар құрылымы, бағалық стратегиялар, бюджеттік дайындықтар, сондай-ақ сараланған талдау және инвестициялық сараптама туралы түсінік береді.

    Селективті тәртіп
  • Халықаралық бизнес
    Несиелер: 5

    халықаралық деңгейде іскерлік ұйымды түсінуді дамыту, атап айтқанда: қазіргі заманғы халықаралық бизнестің нақты қажеттіліктері туралы студенттерге қажетті білім беру; сыртқы нарықтарда кәсіпкерлік мінез-құлық стратегиясы бизнесінің сыртқы экономикалық және стратегиясын қалыптастырудағы нақты аналитикалық тәсілдерді көрсету

    Селективті тәртіп
  • Инвестициялық банкинг
    Несиелер: 5

    Бұл курс инвестициялық банкинг қызметі туралы. Ол жеке капиталдың іскерлік тәжірибесін, хедж-қорлар мен сауда операцияларын қарастырады; сондай-ақ инвестицияларды жеңілдету, капиталды орналастыру және тәуекелдерді басқару іс-әрекетінің өзгеретін бетіндегі әрқайсысының рөлі. Курс IB қаржылық кеңесшісінің рөлін және IB бизнес мүмкіндіктерін қамтамасыз етудегі маңыздылығын атап көрсетеді.

    Селективті тәртіп
  • Инновациялық менеджмент
    Несиелер: 5

    Курс ұйымда инновациялық процестерді сыни талдау және түсіну, басқару және R&D рөлі, зияткерлік меншік пен ұйымдастырушылық білімді басқару және технологиялар трансферті арқылы студенттерге инновациялық менеджменттің ұғымдарын беру үшін арналған.

    Селективті тәртіп
  • Жаһандық қаржы институттары және нарықтары
    Несиелер: 5

    Курс жаһандық экономикадағы қаржы нарықтарының әртүрлі рөлдерін қарастырады. Бұл курс қазіргі заманғы халықаралық инвестордың перспективасына негізделеді: негізгі актив класстарында қолжетімді қаржы құралдарының кең ауқымын зерттеуге болады. Әрбір активтер классы үшін олардың ерекшеліктерін және бағалау әдістерін зерттейміз.

    Селективті тәртіп
  • Ұйымдағы мінез-құлық
    Несиелер: 5

    Менеджерлер істерді басқа адамдар арқылы істетеді. Олар шешімдер қабылдайды, ресурстарды бөліп, мақсаттарына қол жеткізу үшін басқалардың қызметін басқарады. Менеджерлер ұйымда жұмыс істейді. Бұл екі немесе одан көп адамнан тұратын саналы үйлестірілген әлеуметтік бірлік. Бұл бірліктер жалпы мақсаттарға жетуге ұмтылады. Бұл курс адамның жағынан дұрыс түсінік қалыптастырады және ұйымдарда жұмыс істеудің мінез-құлық аспектілерін біледі.

    Селективті тәртіп
  • Қамтамасыз ету жүйесін басқару
    Несиелер: 5

    Жеткізу тізбегін басқару (SCM) - бұл операциялық басқарудың негізгі бөлігі және оның тиімділігі. SCM бизнес-ортаға және әлеуметтік параметрлерге де қолданыла алады, бірақ курста, әсіресе, клиенттерге қызмет көрсету және фирмалардың төменгі сызығы SCM -нің үлкен әсерін тигізетін іскерлік ортаға бағытталады.

    Селективті тәртіп
  • Операцияларды басқару
    Несиелер: 5

    ұйымдағы әртүрлі деңгейдегі менеджерлердің бәсекелестік артықшылығы мен стратегиялық рөлін білу. Стратегиялық жоспарлау үдерісіндегі негізгі қадамдар анықталады және бөлінеді. Біз стратегияны құру процесінде стратегиялық көшбасшылардың рөлін талқылаймыз. Біз тұжырымдау және іске асыру стратегиясын қамтимыз.

    Селективті тәртіп
  • Бәсекеге қабілеттілік экономикасы
    Несиелер: 5

    Бұл бәсекеге қабілеттілік пен экономикалық даму курсы және ол Майкл Портердің Гарвард бизнес мектебінде жүргізген бәсекелестікке қабілеттілік микроэкономикалық курсына негізделген. Ол студенттерді экономиканы реттеудегі мемлекеттік басқарудың ауқымы мен шектеулерін және, атап айтқанда, бәсекеге қабілетті экономиканы құрудағы мемлекеттің рөлін түсіну үшін берік негіз береді.

    Селективті тәртіп
  • Сақтандыру
    Несиелер: 5

    Бұл курс Сізге сақтандырудың қандай түрлерінің бар екендігі туралы, сондай-ақ сақтандырудың қалай жұмыс істейтіні туралы толық ақпарат береді. Сақтандыру менеджментінің секторларында қолданылатын негіздер мен түсініктерді зерттейді. Тасымалдаушылар мен сақтандыру нарықтарының түрлері; тасымалдаушыларды ұйымдастыру және олардың функциялары; Қазақстан нарығын салалық реттеу.

    Селективті тәртіп
  • Өзгерістерді басқару
    Несиелер: 5

    Бұл курс ұйымдардағы өзгерістердің негізгі рөліне назар аударады. Қатысушылар әртүрлі ұйымдық тұрғыдағы өзгерістердің тұжырымдамалық және теориялық негіздерін ұсынады. Өзгерістерді басқарудың тиімділігі ұйымды бәсекелестік артықшылыққа ие болуға және өзгерістерді тиімді басқаруға қажетті дағдыларды түсінуге көмектесетінін түсіну.

    Селективті тәртіп
  • Деректерді талдау және экономикалық болжау
    Несиелер: 5

    Бұл курс бизнестің жекелеген болжамдарын және ұзақ мерзімді жоспарларды дайындау үшін пайдалы статистикалық әдістерді ұсынады. Ол менеджмент, маркетинг, қаржы, стратегиялық жоспарлау және экономика салаларында кеңінен қолданылатын әдістемелік құралдарды зерттеуді ұсынады. Курс зерттеу жобалау әдістерін, болжауды, деректерді талдауды, модельдеуді және бизнес-зерттеу әдіснамасын меңгереді.

    Селективті тәртіп
  • Шағын бизнесті басқару
    Несиелер: 5

    Шағын бизнесті басқару практикалық тақырыптардың кең ауқымын қамтиды, кәсіпкер өз бизнесін табысты ойластыру, іске қосу, құру және басқару үшін білуі керек. Курста бизнестің сәтсіздігі, бизнестің үлгілері, өнім тұжырымдамасы, жергілікті маркетинг науқандары, қаржыны иелену, қызметкерлерді басқару, кәсіпкерлік мінез-құлық, шағын бизнестегі әйелдер, Алматыдағы кәсіпкерлер үшін сұрақтар және басқа да көптеген мәселелер қарастырылады.

    Селективті тәртіп
  • Аудит
    Несиелер: 5

    Бұл курс аудиторлық шараларды шолуды қамтамасыз етуге арналған. Қаржылық есепті қарау кезінде мемлекеттік бухгалтерлер мен ішкі аудиторлар пайдаланатын принциптер мен практиканы түсіндіреді. Активтер мен міндеттемелерге ерекше назар аударылады. Бұл курс ақпараттың әділдігін тексеру үшін пайдаланылатын қаржы есептілігінде және рәсімдерінде ұсынылған деректерді жинауға, қорытынды жасауға, талдауға және интерпретациялауға арналған әдістерді зерттеу болып табылады.

    Селективті тәртіп
  • Шешім Қабылдау
    Несиелер: 5

    Бұл курс шешімдер қабылдаудың негізгі теориясын және практикасын зерттейді, жаһандық үздік тәжірибеге сүйене отырып, әлемдік деңгейдегі шешімдерді зерттеушілер туралы түсінік береді. Бұл эвентистиканы және тиімді шешімдер қабылдауды, сондай-ақ іскерлік тәжірибеде қолданылатын сандық құралдарды түсіндіреді. Курстың мақсаты - шешім қабылдау үдерісінің күрделілігін жеңілдету және студенттерге нақты әлемде тиімді шешімдер қабылдаудың көптеген факторларын жақсы түсіндіру.

    Селективті тәртіп
  • Есептеу I
    Несиелер: 5

    Курстың соңында студенттер міндетті: - шектерді бағалауға; - анық немесе анық емес берілген функциялардың туындысын бағалауға; - экстремальды есептерге туындыларды қолдану - анықталмаған интегралдарды бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономика негіздері
    Несиелер: 5

    Жеке тұтынушылардың және фирмалардың және макроэкономиканың шешімдерін экономикалық мәселелердің жиынтық деңгейі, мысалы, пайыздық мөлшерлемелер, мемлекеттік шығыстар және т.б.-ға назар аударумен қабылдауды түсіну

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Есептеу II
    Несиелер: 5

    Бұл курс математика курсының екінші бөлімі болып табылады. Онда келесі тараулар бар: антитуындылар; анықталған интегралдар; анықталған интегралдардың қосымшалары; екі немесе одан көп айнымалы функциялардың дифференциялық есептелуі; көптік интегралдар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бухгалтерлік есепке кіріспе
    Несиелер: 5

    Қаржылық есептің және есептіліктің негіздері мен дағдылары. Курс мемлекеттік және жеке сектор үшін басқару шешімдерін қабылдауда бухгалтерлік есеп рөлі туралы түсінік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Менеджмент негіздері
    Несиелер: 5

    Менеджменттің негізгі функцияларын (жоспарлау, ұйымдастыру, ынталандыру және бақылау) түсіну және қолдану, кәсіпорындардың қызметін зерттеуде, ұйымдардағы жобалар мен міндеттерді басқару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бизнес Статистика ( с использованием Excel)
    Несиелер: 5

    Аналитикалық шешімдер қабылдау үшін бизнес пен экономикада статистикалық модельдерді қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қаржыға кіріспе
    Несиелер: 5

    Қаржының негізгі теорияларын түсіну және қаржылық шешімдерді қабылдау үшін қажетті құралдар мен әдістерді қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Бизнестегі қарым-қатынастар
    Несиелер: 5

    Анық және қысқа бизнес-коммюникені талдай, түсіне және жаза білу, тұлғааралық қарым-қатынастың жоғары деңгейдегі дағдысын дамыту және құзыреттіліктің ауызша көрінісін бекіту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экономистерге арналған математика
    Несиелер: 5

    Экономикалық құбылыстар мен өзгерістерді болжаудың негізгі математикалық трендтерін анықтау үшін бөлу, іріктеу және бағалау, гипотезаларды, корреляциялар мен регрессияларды түсіну және есептеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Маркетингке кіріспе
    Несиелер: 5

    Кәсіпорынның коммерциялық жетістіктеріне жетуге арналған құрал ретінде маркетингтік әдістерді заманауи жағдайларда қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Микроэкономика
    Несиелер: 5

    Микроэкономиканың негізгі аналитикалық құралдарын пайдалану және осы құралдарды экономика саласындағы заманауи мәселелер мен саясатты зерттеу үшін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Макроэкономика
    Несиелер: 5

    Макроэкономикадағы негізгі аналитикалық құралдарды әзірлеу және осы құралдарды экономика саласындағы қазіргі мәселелерді және саясатты зерделеуде қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Басқарма есебі
    Несиелер: 5

    Шешімдерді қабылдау, кірістерді анықтау және жұмыс тиімділігін бағалау кезінде шығын туралы ақпаратты талдай білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Корпоративтік қаржы
    Несиелер: 5

    Капиталдың оңтайлы құрылымын талдай және анықтай білу, капиталдың құндылығын масималдандыру, сәйкесінше барлық құзырлы жақтармен этикалық түрде әрекет ету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Эконометрика
    Несиелер: 5

    Эконометрикалық модель құру, бағалау, гипотезаларды тиісті диагностикалық талдау және көлденең қима, уақытша қатарлар және панельдік деректерді қолдану арқылы нәтижелерді интерпретациялау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Брендті басқару
    Несиелер: 5

    Брендті нарықтық құнын қалыптастырудың бірегей және бәсекеге қабілетті құралы ретінде зерттеу. Тұрақты және тиімді брендтер құрудағы жүйелік тәсілдерге дағдылар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Бизнестегі зерттеу әдістері (Excel)
    Несиелер: 5

    Талдау, деректерді жинау, деректерді өңдеу, гипотезаларды тексеру және зерттеу нәтижелерін алу үшін зерттеулерде сандық және сапалық әдістерді қолдану дағдылары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Маркетингтік зерттеулер
    Несиелер: 5

    Тұтынушының профильдерін, тар мақсатты аудиторияны, брендті дамытуды және нарықтық ұсыныстарды оңтайландыруды зерттеу үшін маркетологтарға қол жетімді құралдарды пайдалану дағдылары

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлік дағдылары, өте шектеулі ресурстармен және өте тығыз уақыт кезеңінде нақты бизнес-мәселелерді шешу

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Адам ресурстарын басқару
    Несиелер: 5

    Бұл курс адам ресурстарын басқарудың стратегиялық тұжырымдамалық негізін қамтамасыз етеді, қызметкерлердің жұмысын жақсарту, бағалау және бағалау үшін адам ресурстарын басқару құралдарын және әдістерін енгізу. Ол студенттерге адам ресурстарын басқарудың қиындықтарын бағалай білуге және жаһанданудың туындайтын этикалық мәселелеріне теориялық негіздерді қамтамасыз етуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Маркетингтегі басқару
    Несиелер: 5

    Маркетингтік бағдарлар құру дағдылары және олардың жалпы ұйымдастырушылық мақсаттарға ықпалы. Курс маркетингтік-миксті тереңірек және жан-жақты талдауды дамытуға үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Экономика бәсекелестігі
    Несиелер: 5

    Экономиканы реттеуде мемлекет үшін масштабтарды және шектеулерді, әсіресе, бәсекеге қабілетті экономиканы құрудағы мемлекеттің рөлін түсіну. Курс студенттерді «бәсекеге қабілеттілік» тақырыбында шығармашылық түрде ойлану үшін, және оның менеджмент, стратегия және қаржы секілді басқа салаларға қалай қолдануға болатынын ойлауды ынталандыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Стратегиялық маркетингтік коммуникациялар
    Несиелер: 5

    Маркетингтік коммуникация құралдарын тұтынушыларға құнды ұсыныс беру үшін зерттеу, әртүрлі коммуникация әдістерін бағалау дағдыларын дамыту және ұйымдық мақсаттарға жету үшін коммуникациялық стратегияларды әзірлеу үшін зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Бизнес-жоспарлау және консалтинг
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерді бизнес идеялары үшін нарықтың әлеуетін бағалауға, инвесторларды, серіктестерді және / немесе акционерлерді тартатын бизнес-жоспарға кәсіпкерлік идеяны енгізу үшін қажетті процестің шынайы көшбасшылығы дағдыларына үйретеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Маркетинг және әлеуметтік медиа
    Несиелер: 5

    Брендке тұтынушыларды тартуға бағытталған бренд туралы хабардарлық пен танымдылықты дамыту үшін жаңа тәсілдерді түсіну

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Маркетингтік стратегия
    Несиелер: 5

    Ұйымның бәсекелестік артықшылығын дамыту және қолдау саласындағы маркетингтік стратегияны түсіну. Маркетингтік жоспарлау, жүзеге асыру және бақылау әдістерін қолдану., Маркетингтік функцияларға дәстүрлі назар аударумен шектелмей, маркетингтік стратегияны дамыту дағдылары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON1

    Математикалық, инженерлік, техникалық және ғылыми тапсырмаларды шешу қабілеті

  • Код ON2

    Тәжірибе жүргізу, деректерді сараптау және талдау қабілеті

  • Код ON3

    Экономикалық, табиғи, әлеуметтік, саяси, этикалық, өндіріс жағдайларын ескере отырып, мәселелерді шешу және нәтиже алу үшін компонентті, процесті немесе жүйені жобалау қабілеті

  • Код ON4

    Топта жұмыс істей алу қабілеті

  • Код ON5

    Инженерлік, техникалық тапсырмаларды және мәселелерді анықтау, тұжырымдау және шешу қабілеті

  • Код ON6

    Кәсіби және этикалық жауапкершілікті түсіну

  • Код ON7

    Адамдармен тиімді қарым-қатынас жасау қабілеті (комуникация)

  • Код ON8

    Инженерлік және техникалық шешімдердің ғаламдық, экономикалық, табиғи және әлеуметтік контексте әсерін түсіну үшін қажет кең ауқымды білім

  • Код ON9

    Өз бетімен оқу қабілеті

  • Код ON10

    Қазіргі заманғы трендтер мен үрдістерді білу

  • Код ON11

    Ғылыми-зерттеу қызметін жүргізуге арналған әртүрлі әдістерді, дағдыларды және заманауи инженерлік және техникалық құралдарды қолдану қабілеті

6B04105 Маркетинг
Бакалавриат

Қарағанды техникалық университеті (Қарағанды мемлекеттік техникалық университеті)

БББТ: B047 Маркетинг және жарнама

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B04105 Маркетинг
Бакалавриат

Алматы экономика және статистика академиясы

БББТ: B047 Маркетинг және жарнама

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B04105 Диджитал маркетинг
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B047 Маркетинг және жарнама

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
6B04105 Мұнай және мұнай тасымалдау маркетингі
Бакалавриат

С. Өтебаев атындағы Атырау мұнай және газ университеті

БББТ: B047 Маркетинг және жарнама

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B04105 Жарнама және маркетингтік коммуникациялар
Бакалавриат

БББТ: B047 Маркетинг және жарнама

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
Top