6B04105 Диджитал маркетинг в Сулейман Демирель атындағы университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Сандық маркетинг бакалавры бағдарламасы бәсекеге қабілетті мамандарды дайындау мақсатында бизнес-ортада маркетингтік стратегияларды жоспарлау және енгізу үдерістерін жүзеге асыра алатын; маркетингтік шешімдер қабылдау барысында негізгі цифрлық маркетинг көрсеткіштерін анықтай алатын; жергілікті және әлемдік нарықтардағы заманауи сандық маркетинг сұранысына сәйкес техникалық білімге ие; сонымен қатар шет тілдерін қосымша меңгерген; бизнес пен басқарудағы кейстер мен практикалық мәселелерді шешуге сыни көзқараспен қарайтын; сондай-ақ, жетілдірген эмоционалдық интеллектінің көмегімен айналасындағы және виртуалды кеңістіктегі сыртқы және тұлғааралық қарым-қатынастарды құра алатын жас мамандарды дайындайды.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Сулейман Демирель атындағы университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Түрік тілі 1
Курс соңында студенттер жазу, сөйлеу, оқу, тыңдау дағдылары мен қабілеттерімен бірге түрік тілінің грамматикалық ерекшеліктерін игереді, сөз білімі саласында білім алады, фразеологиялық, терминологиялық сөздер мен сөз тіркестерінің көмегімен тілдік лексикасын кеңейтеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Экономикаға арналған математика
Бұл курс студенттерге бизнес пен экономикадағы кей мәселелерді шешуге мүмкіндік беретін негізгі математикалық түсініктерді қамтуға арналған. Курстың соңында студенттер сызықтық және сызықты емес теңдеулерді шешу әдістерін қолдана алады, бизнес пен экономикадағы сөзжасамдық есептерге негізделген сызықтық және сызықты емес теңдеулер құра алады, сөздік есептерді сызықтық бағдарламалау жүйесіне айналдырады және шешеді, графикалық шешімдерді және симплекс әдісін қолдану арқылы мәселелерді оңтайландырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Экономика негіздері
Курстың мақсаты - микро- және макроэкономика бойынша іргелі білім беру; оқушылардың аналитикалық және сыни ойлауын дамыту. Курстың негізгі бағыты - жеке және топтық талқылаулар және экономикалық мәселелерді шешу сияқты белсенді оқыту әдістерін қолдану арқылы оқушыға бағытталған оқыту. «
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Түрік тілі 2
Курста cтудент күнделікті кездесетін: мекен жай сұрау, азық-түлік, киім-кешек дүкендерінде базарларда қолданылатын сөйлемдерді құрай алады. Дене мүшелеріміздің атауларын, ауырып қалғанда, дәрігерге барғанда қажетті сөздермен сөйлемдерді жетік меңгере алады. Теледидардан түрікше кино және түрлі бағдарламаларды түсінетін деңгейге жетеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жетілдірілген MS Excel
Университет деңгейіндегі кеңейтілген Excel курсы студенттерге деректерді талдау және өңдеу үшін Microsoft Excel бағдарламасын тиімді пайдалану үшін қажетті дағдылар мен білім беруге арналған. Жетілдірілген Excel курсының негізгі оқу нәтижелерінің кейбірі мыналарды қамтуы мүмкін: 1. Қосымша формулалар мен функцияларды түсіну. 2. Деректерді талдау және визуализация: студенттер Excel бағдарламасының қуатты деректерді талдау құралдары арқылы деректерді талдауды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Менеджмент
Курстың аяқталғаннан кейін студенттер концептуалды басқару теорияларын, қазіргі заманғы ұйымда басқару әдістерін, әдістері мен принциптерін біледі; Ақпаратты өңдеу және басқару функциялары арқылы оңтайлы шешім қабылдауды үйренеді; басқару идеяларын ұсынуға және көтермелеуге; қазіргі кезеңде басқарудың негізгі заңдарын түсінеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Микроэкономика
Бұл курс студенттерді микроэкономиканың негізгі ұғымдарымен таныстырады. Курс сұраныс пен ұсыныс, нарықтық тепе-теңдік, тұтынушы мінез-құлқы, өндіріс теориясы және шығындар сияқты маңызды тақырыптарды қамтиды. Студенттер жеке нарықтардың қалай жұмыс істейтінін және кәсіпорындар мен тұтынушылардың қалай шешім қабылдайтынын үйренеді. Сонымен қатар, әртүрлі нарықтық құрылымдар, соның ішінде жетілдірілген бәсеке, монополиялар және олигополиялар қарастырылады. Курс микроэкономикалық теорияны нақты жағдайларға қолдануды қарастырады, бұл студенттерге күнделікті өмірге әсер ететін экономикалық күштерді түсінуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Статистика
Бұл курстың негізгі мақсаты - статистикаға қарапайым, бірақ толыққанды енгізу. Статистикалық сауаттылық - адамдарға сандық ақпараттарды талдау негізінде түсінуге және ақылға қонымды шешімдер қабылдауға мүмкіндік беретін маңызды дағды. Бұл курс статистикалық түсініктерді түсінуге, сондай-ақ статистикалық талдаудың нәтижелерін түсіндіруге және таратуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Макроэкономика
Бұл курс студенттерді макроэкономиканың негізгі қағидаларымен таныстырады және экономиканы тұтас жүйе ретінде қарастыруға бағытталған. Негізгі тақырыптар: ұлттық табысты есептеу, жиынтық сұраныс пен жиынтық ұсыныс, үкіметтің фискалдық және ақша-несие саясатының рөлі, инфляция, жұмыссыздық және экономикалық өсім. Студенттер ЖІӨ, инфляция және жұмыссыздық сияқты макроэкономикалық көрсеткіштердің қалай өлшеніп, талданатынын үйренеді. Сондай-ақ, курс әртүрлі макроэкономикалық айнымалылар арасындағы өзара байланыстарды және саясат шешімдерінің жалпы экономикаға әсерін қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Бухгалтерлік есеп негіздері
Курс студенттерді бухгалтерлік есептің негізгі принциптерімен, бухгалтерлік есеп тұжырымдамаларымен және қаржылық есеп берумен таныстырады. Курс сонымен қатар негізгі қаржылық есеп беру, екі жақты бухгалтерлік есеп, бухгалтерлік есеп циклі және қаржылық есеп принциптері сияқты тақырыптарды қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Маркетинг негіздері
Курс басқарудың заманауи маркетинг жүйесіне бағытталған және қазіргі заманғы бизнес әлемінде маркетинг принциптерін белгілеуге көмектесетін ағымдағы оқиғалардың құрамдас бөлігін қамтиды. Тақырыбы тұтынушыларға, маркетингтік зерттеулерге және мақсатты нарықтарға, маркетингтік талдау, өнімдерге, жылжытуға, тарату арналарына, баға белгілеуге, халықаралық маркетингке және маркетингте технологияларды пайдалануға қатысты.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Мобильді және дамып келе жатқан технологиялар маркетингі
Бұл курс ұялы және жаңа технологияларды пайдалана отырып, маркетингтік стратегияларды зерттейді. Студенттер мобильді платформалар арқылы тұтынушыларды тартуға арналған заманауи трендтерді, құралдар мен әдістерді зерттейді. AR, AI және IoT сияқты инновацияларды тиімді маркетингтік науқандарды жасау үшін қалай пайдалану керектігіне баса назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Жеке сату
Бұл курс қатынас психологиясының негізгі түсініктері мен тәжірибесін қамтиды. «Саудаға қалай жақындайды» тәсіліне назар аудару керек, бұл мысалдармен, жаттығулармен және сату жағдайларындағы рөлдерді ойнаудың қажеттілігіне баса назар аударылады. Осы курста әзірленген дағдылар өмірдің барлық салаларында қолданылады - жұмыс табуға, табысты мансапты құру үшін идеяларды ұсынуға мүмкіндік береді
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Сандық маркетинг негіздері
Бұл курс цифрлық маркетингтің негізгі қағидаттарына кешенді шолу жасайды. Студенттер SEO, әлеуметтік медиа маркетингі, контенттік маркетинг, электрондық пошта маркетингі және PPC жарнамасы сияқты негізгі тұжырымдамаларды зерттейді. Негізгі назар тиімді цифрлық маркетинг стратегияларын әзірлеуге, өнімділікті өлшеу үшін аналитиканы пайдалануға және цифрлық трендтердің тұтынушы мінез-құлқына әсерін түсінуге аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Инновациялық бизнес модельдер
Бұл курс студенттерді жылдам өзгеріп жатқан нарық жағдайында инновациялық бизнес-модельдерді жобалау және бағалау принциптерімен таныстырады. Теориялық негіздер мен нақты мысалдар арқылы студенттер ұйымдардың жаңа әрі тұрақты тәсілдермен құндылықты қалай жасайтынын, жеткізетінін және сақтап қалатынын зерттейді. Негізгі тақырыптар: цифрлық трансформация, платформаға негізделген модельдер, циркулярлы экономика стратегиялары және инновациялық кәсіпкерлік. Студенттер нақты бизнес-кейстерді талдап, Business Model Canvas сынды құралдар арқылы өз бизнес-модельдерін әзірлейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
Қаржы менеджментінің негіздері
Бұл курс студенттерге қаржылық менеджменттің негізгі ұғымдары мен практикалық дағдыларын үйретуге бағытталған. Ұйымдағы қаржылық шешім қабылдау, ақша ағындарын басқару, инвестицияларды бағалау, тәуекелді талдау және капитал құрылымын жоспарлау мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Құқық
Курс Қазіргі заманғы негізгі құқықтық жүйелер; Құқық және құқықтық қатынастар нормалары; жеке тұлғаның құқықтық мәртебесі, құқықтары, міндеттері мен жауапкершілігі; еңбек, отбасылық және азаматтық құқықтар және азаматтардың міндеттері; Сот төрелігі; құқық бұзушылық және заңдық жауапкершілік туралы негізгі құқықтық ұғымдар мен базалық мәліметтер теориялары бойынша қажетті білім береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Келіссөздер мен қақтығыстарды басқару
Бұл курс кәсіби және тұлғааралық контексте келіссөз жүргізу мен қақтығыстарды басқарудың негізгі қағидаттары мен әдістерін қарастырады. Студенттер қақтығыс жағдайларын талдауды, келіссөз жүргізу тактикаларын әзірлеуді және әртүрлі жағдайларда қақтығыстарды тиімді шешуге арналған практикалық құралдарды қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Бизнесті ұйымдастыру
Курсты аяқтағаннан кейін студенттер ұйымдардың негізгі жұмыс аспектілері туралы түсінік алады. Өнеркәсіп, адами ресурстар және өндіріс сияқты тұжырымдамалық бағыттарды дамыту арқылы ұйымдардың экономикалық ортасын талдау. Ұйымның іс-әрекетін талдау мен талқылауда кеңінен қолданылатын экономикалық терминдердің толық глоссарийін білу. Пән әртүрлі үлестірмелі материалдарды қолдануды қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік
Бұл курс Корпоративтік Әлеуметтік Жауапкершілік (КӘЖ) қағидаттары мен тәжірибелерін зерттейді. Студенттер бизнестің этикалық, әлеуметтік және экологиялық жауапкершіліктерін зерттейді. Негізгі тақырыптар тұрақты даму, мүдделі тараптармен жұмыс және КӘЖ есептілігін қамтиды. Негізгі назар корпоративтік мақсаттарды қоғамның күтілімдерімен сәйкестендіруге және КӘЖ бастамаларының әсерін бағалауға аударылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Деректер туралы ғылымға кіріспе
Бұл курс бағдарламалау және Python тілімен таныстырады. Студенттерге мәліметтер құрылымы, шартты шарттар, циклдар, айнымалылар және функциялар сияқты бағдарламалаудың негізгі тұжырымдамалары ұсынылады. Бұл курс Python-ты жазуға және іске қосуға арналған әр түрлі құралдарға шолуды қамтиды және студенттерге тез кодтауға мүмкіндік береді. Сондай-ақ, ол деректердің кеңінен қолданылатын құрылымдарын қолдана отырып кодтау жаттығуларымен, тапсырыс функцияларын жазумен, файлдарға оқу мен жазумен қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Көшбасшылық және өзгерістерді басқару
Курс студенттерге заманауи ұйымдардағы көшбасшының рөлі мен жауапкершілігін түсінуге және бөлімдер мен командаларды басқарудағы практикалық дағдыларды дамытуға арналған теориялық білім негіздерін береді. Жоспарланған оқыту нәтижелері: Көшбасшылық саласындағы негізгі ұғымдарды, теориялық тәсілдер мен тұжырымдамаларды білу, Қазіргі заманғы менеджменттегі көшбасшылық мәселелерін білу,Көшбасшылық қасиеттерді бағалау әдістерін қолдану дағдыларын меңгеру, көшбасшылық қасиеттерді дамыту жолдары туралы түсінік қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Бренд менеджмент
Бұл брендтің құрылуы мен жетілдірілуіне, оның дамуының барлық кезеңінде жүзеге асырылатын кешенді басқару. Брендті басқару - брендті маркетингтік басқарудың дербес нысанына айналдыру және маркетингтік қоспаны (4P) компанияның бүкіл нарықтық ұсынысына емес, белгілі бір түрде немесе басқаша топтастырылған өнімдерге емес тікелей брендке қолдану. Курс оқытудың белсенді әдістерін (жағдайды талдау, есептер, миға шабуыл, рөлдік және іскерлік ойындар, бейне және аудио материалдарды пайдалану сияқты) қолдануды қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық
«Қаржылық сауаттылық» пәні студенттерді қаржылық менеджмент негіздеріне және жеке қаржыны басқарудың практикалық дағдыларына тәрбиелеуге бағытталған. Ол бюджеттеу, инвестициялау, салық салу, қарызды басқару және қаржы нарықтарының негіздерін түсіну сияқты тақырыптарды зерттеуді қамтиды. Мақсаты студенттерді кәсіби және жеке өмірінде негізделген қаржылық шешімдер қабылдауға қажетті құзыреттермен жабдықтау болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік
Бұл курс студенттерге кәсіпкерлік туралы тереңірек түсінік беруге арналған. Курс IT-мен байланысты бизнесті ашу және басқару кезінде туындайтын ерекше қиындықтар мен мүмкіндіктерге назар аударады және студенттерді кәсіпкерлер ретінде серпінді салалық ландшафтты сәтті шарлау үшін қажетті біліммен, дағдылармен және ақыл-оймен жабдықтайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Интернет маркетинг құралдары
Бұл курс студенттерге интернет-маркетинг құралдарын тиімді қолдануға қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды береді. Курста SEO, контексттік жарнама, email-маркетинг, әлеуметтік желілердегі маркетинг (SMM) және веб-аналитика сияқты негізгі цифрлық құралдар мен платформалар қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Тұтыну мінез-құлық
Нарықтық экономикадағы тұтынушылық мінез-құлық тұтынушылардың сұраныстың белгілі бір мөлшеріне қалай және қалай өзгеретініне негізделген сұраныс теориясына негізделеді, тұтынушы қаншалықты қанағаттандыратындығын таңдауда көптеген артықшылықтардан қалай пайда болады? Тұтынушылардың мінез-құлқы - қолданыстағы бағалар негізінде жеңілдіктерді таңдауға мүмкіндік беретін тұтынушылардың нарықтық сұранысын қалыптастыру үдерісі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Іскерлік этика
Іскерлік этика курсының мақсаты студенттерді іскерлік әлемде этикалық дилеммаларды шешуге қажетті білім мен дағдылармен жабдықтау болып табылады. Бұл курс әртүрлі іскерлік контексттерде этикалық принциптерді түсінуге және қолдануға, іскерлік тәжірибелердің моральдық негіздерін талдауға және іскерлік шешімдердің мүдделі тараптарға әсерін бағалауға бағытталған. Студенттер этикалық мәселелерді анықтауға, этикалық негіздемелерді қолдануға және құқықтық стандарттарға және моральдық принциптерге сәйкес келетін жауапты шешімдер қабылдауға қабілетті болуы керек. Бұл кешенді тәсіл болашақ бизнес көшбасшыларының кәсіби өмірінде кездесетін этикалық қиындықтарды жеңуге дайын болуын қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Маркетингтегі жасанды интеллект
Курстың мақсаты - технологиялық процестерді құруға және бағдарламалық өнімдер мен қызметтерді халықаралық нарықтарда жылжытуға қабілетті технологиялық көшбасшылардың жаңа когорты. Кәсіпкерлікке бағытталған жасанды интеллекттің дамуы кедергі болғандықтан, компьютерлік қуат пен мамандардың жетіспеушілігі, жоғары сапалы инфрақұрылымның болмауы, осы курстың өзектілігі айтарлықтай өсіп келеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Пайдаланушы тәжірибесі және веб-аналитикалық дизайн
Курс веб-дизайндағы әсерлі пайдаланушы тәжірибесін құру принциптері мен әдістемелерін зерттейді. Курс барысында студенттер пайдаланушы әрекетін талдауды, веб-аналитика арқылы деректерді жинауды және веб-сайт өнімділігін, ыңғайлылығын және конверсия жылдамдығын жақсарту үшін түсініктерді қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Деректерді визуализациялау және сипаттау
Бұл курс визуализация және әңгімелеу арқылы деректерді тиімді ұсыну әдістерін зерттейді. Студенттер деректерден алынған түсініктерді жеткізу үшін Tableau және әңгімелеу әдістері сияқты құралдарды пайдаланып, тартымды визуализация жасауды үйренеді. Күрделі ақпаратты әртүрлі аудиторияға түсінікті және тартымды етіп жеткізуге баса назар аударылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Сауда маркетингі
Бұл курс өндірушілер мен бөлшек сауда өкілдерінің өзара әрекеттесуін зерттейді. Негізгі назар компаниялардың нарыққа шығу стратегияларын (go-to-market strategies) әзірлеуі мен іске асыруына аударылады. Мұндай стратегиялар өнімнің сөрелердегі көрінуін, сату тиімділігін және серіктестермен ынтымақтастықты арттыруға бағытталған. Нақты бизнес-кейстер мен симуляциялар арқылы студенттер категориялық менеджментті, сауданы ынталандыру шараларының тиімділігін (trade promotion ROI) және жеткізушілер мен бөлшек сауда желілері арасындағы келіссөз процесін талдайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Маркетингтік зерттеулер
Бұл курс студенттерге маркетинг мақсатында деректерді топтау, талдау жасау және интерпретациялау қабілеттерін қалыптастырады. Тақырыптар: зерттеу дизайны, деректер топтама әдістері, статистикалық талдау және этикалық мәселелер. Зерттеу нәтижелерін қолдануға ықпал етуғе арнаменділген.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Сервис маркетинг
Студенттер қызмет көрсетушілердің алдында тұрған маңызды мәселелерді зерттеп, клиенттерге қызмет көрсету салаларында клиенттердің назарын аударуды табысты жүзеге асырады. Тақырыптар маркетингтік қызметтерді шолуды қамтиды; маркетинг қызметтері саласында клиентті түсіну; стандарттау және қызметтерді үйлестіру; қызмет көрсететін және көрсететін адамдар; сұранысты басқару; сондай-ақ маркетингтегі маркетинг және баға беру стратегиясы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Клиенттермен қарым-қатынасты басқару
Бұл курстың мақсаты-клиенттермен қарым-қатынасты басқарудың стратегиялық және тактикалық аспектілері туралы біртұтас түсінік беру. Деректер мен аналитикалық әдістер CRM-де басты орын алғанымен, курстың негізгі бағыты Ақпараттық технологиялар емес. Деректердің кілті олардың мөлшері емес, оларды басқару шешімдерін қабылдау үшін қолдану болып табылады. Ол үшін біз CRM стратегиясының процесін, алғышарттары мен салдарын зерттейміз: • CRM теориялық және тұжырымдамалық негіздері; • клиенттерді бағалау және басымдық беру; • клиенттердің сатып алу тәртібі мен кетуін болжау.; • Клиенттердің қанағаттануы мен адалдығының олардың құндылығымен байланысы; • клиенттерді тарту, сақтау және дамыту үшін ресурстарды бөлу; және * CRM құралдары мен тұжырымдамаларын әр түрлі бизнес жағдайында қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Бизнеске арналған ESG қағидаттары
Бұл курс студенттерді ESG (экологиялық, әлеуметтік және корпоративтік басқару) қағидаттарымен және олардың қазіргі бизнес шешімдер мен стратегиялардағы маңыздылығымен таныстырады. ESG факторларының компания көрсеткіштеріне, мүдделі тараптармен қарым-қатынасқа, инвестициялық шешімдерге және реттеу талаптарына қалай әсер ететіні қарастырылады. Курс аясында ESG стандарттары, тұрақты даму туралы есеп беру және бизнестің әлеуметтік-экологиялық өзгерістерге ықпалы талданады. Нақты мысалдар мен жобалар арқылы студенттер ESG тәуекелдерін бағалауды және тұрақты тәжірибелерді бизнеске енгізуді үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Мақсатты аудитория талдауы
Бұл курс мақсатты аудиторияны талдау әдістемелері мен құралдарына назар аударады. Студенттер аудиторияны анықтау және сегменттеу, олардың мінез-құлқын түсіну және деректерге негізделген маркетингтік стратегияларға қолдану тәсілдерін үйренеді. Негізгі тақырыптар демографиялық талдау, психографиялық профильдеу және аудиторияның қатысуы мен науқанның тиімділігін оңтайландыру үшін аналитикалық платформаларды пайдалануды қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Нейро маркетингі
Маркетинг және тұтынушылық неврология туралы салыстырмалы жаңа зерттеулердің теориялық және тәжірибелік шолуы. Стандартты маркетингтік зерттеулердің маңызды бөлігі тұтынушылардың мінез-құлқын саналы деңгейде бағалауға бағытталған.Нейромаркетингтің айрықша ерекшелігі тұтынушылардың негізгі мотивтерін және әрекеттерін подсознание деңгейінде зерттеу және стандартты түсініктемеден тыс мінез-құлқын анықтау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Ықпал етуші маркетинг
Бұл курс брендтің ауқымы мен қатысуын арттыру үшін әсер етуші маркетинг стратегияларын зерттейді. Студенттер әсер етушілерді анықтау, науқанды жоспарлау және өнімділікті талдау сияқты негізгі тұжырымдамаларды зерттейді. Әлеуметтік медиа платформаларының тұтынушы мінез-құлқына әсері мен этикалық мәселелерге баса назар аударылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Сатуларды басқару
Курс сату және сатуды басқарудың кәсіби саласында мансапқа қызығушылық танытқан студенттерге арналған. Курс тиімділік пен тиімділік тұрғысынан жалпы сату тиімділігін арттыру үшін сату бөлімін қалай басқаруға бағытталған. Кәсіпорындар арасындағы сатуды басқаруға баса назар аударылады.Курс оқытудың белсенді әдістерін (жағдайды талдау, есептер, миға шабуыл, рөлдік және іскерлік ойындар, бейне және аудио материалдарды пайдалану сияқты) қолдануды қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Көпшілікпен қарым-қатынас
Бұл курс корпоративтік және мемлекеттік саладағы қоғаммен байланыс (PR) принциптері мен стратегиялары бойынша терең білім береді. Студенттер ұйымдардың өз беделін қалай басқаратынын, БАҚ-пен қалай байланыс орнататынын, дағдарыс жағдайларына қалай әрекет ететінін және дәстүрлі әрі цифрлық арналар арқылы мүдделі тараптармен қалай жұмыс істейтінін үйренеді. Нақты кейстер мен симуляциялар негізінде студенттер стратегиялық PR-кампанияларды жоспарлап, жүзеге асыру және бағалау дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Жетілдірілген Маркетингтік Талдау
Маркетингтің дәстүрлі медиадан онлайн платформаларға ауысуымен маркетинг мамандары үшін цифрлық маркетинг пен аналитиканы жақсы білу маңызды болып отыр. Студенттер топтық жобалар мен жаттығулар арқылы тақырыпты өздері зерттеуге, жоба алу, интернетте жеке сайт құру, нақты жобада нақты электрондық коммерциялық компаниямен жұмыс істеуге мүмкіндік алады. Webanalytics-те қолданбалы дағдыларды алу үшін студенттер Google Analytics, Yandex Metrics, Power Bi және т.б. сияқты бағдарламалармен жұмыс істейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Корпоративтік және бизнестік құқық (ACCA)
Бұл курс студенттерді әртүрлі құқықтық жүйелердің негізгі элементтерін анықтауға үйретеді; халықаралық бизнес нысандарының әртүрлі түрлерін тану; компаниялардың капиталы мен қаржыландыру түрлерін тану және салыстыру; төлем қабілетсіздігі туралы заңмен байланысты құқықтық салдарларды мойындау. Курс мазмұны ACCA принциптеріне сәйкес құрастырылған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Стратегиялық маркетинг
Курс студенттерді маркетингтік ортаны бақылаудың заманауи әдістерімен және компанияның бәсекеге қабілеттілігін бағалауымен таныстырады. Курс қазіргі заманғы стратегиялық және тактикалық маркетинг тенденцияларына бағытталған, нарықты сегментациялау, брендтің орналасуы, маркетингтік бағдарламаларды алу және дайындау, бюджеттік жоспарлау саласында жақсы теориялық дайындық пен терең практикалық дағдыларға бағытталған. Оқу процесіне мұғалім дәрістері мен қонақ-дәрістер, семинарлар, бағытталған және фондық оқылым, академиялық мақаланы талқылау, кейс-стадиді талдау, жеке жоба, студенттердің қатысуымен өтетін презентациялар кіреді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- SEO, SEM, email, мобильді, контенттік және әлеуметтік медиа маркетинг сияқты қазіргі платформаларды пайдалана отырып, цифрлық маркетинг стратегияларын әзірлеу және іске асыру.
- Маркетинг теориялары бойынша іргелі білімді көрсетіп, оларды цифрлық ортада тиімді қолдану
- Нарықтық трендтерді, тұтынушы мінез-құлқын және веб-аналитиканы талдау арқылы деректерге негізделген маркетингтік шешімдерді қабылдау.
- Әртүрлі мақсатты аудиториялар мен онлайн платформаларға бейімделген цифрлық контент жасау және бейімдеу.
- Цифрлық маркетинг құралдары мен веб-сайттарды әзірлеу кезінде дизайн, мультимедиа және пайдаланушы тәжірибесі (UX/UI) қағидаттарын қолдану.
- Нарықты зерттеу жүргізу және деректерден инсайт алу үшін статистикалық құралдар мен деректер аналитикасын (мысалы, Excel, SPSS, визуализация) қолдану.
- Маркетингтік тапсырмалар мен командаларды басқаруда CRM жүйелері, жобаларды басқару қосымшалары сияқты цифрлық коммуникация және бірлескен жұмыс құралдарын тиімді пайдалану.
- Цифрлық маркетинг тәжірибесінде құқықтық, этикалық және кәсіби стандарттарды, соның ішінде деректер құпиялылығы, авторлық құқық және жауапты жарнаманы сақтау.
- Экономикалық, қаржылық, басқару және бухгалтерлік есептің негізгі қағидаттарын түсініп, оларды бизнес пен маркетинг салаларында қолдану.
- Қоршаған орта мен виртуалды кеңістіктегі сыртқы және тұлға аралық қатынастарды жетілдіру, өзін-өзі іске асыру, әлеуметтік даму және бизнес ортада нетворкинг құра білу
- Басқарушылық шешімдер қабылдау кезінде алған білімді қолдана білу және топта жұмыс істеу дағдыларына ие болу.
- Қазақ, орыс, шетел (ағылшын, түрік) тілдерінде тілдесу дағдыларын меңгеру