6B04105 Маркетинг в АГЭУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Маркетинг саласында алған іргелі білімдеріне сүйене отырып, қызметтің барлық бағыттарын орындап және маркетингтік құралдарды әртүрлі қызмет салаларындағы ұйымдардың кірістілігін арттыру үшін пайдалану құзыреттері мен жеке сапалары бар, динамикалық өзгеретін сыртқы ортада тұтынушымен тиімді өзара әрекеттесуді құру бойынша іс-шаралардың толық кешенін жүзеге асыруда практикалық дағдыларды меңгерген білікті мамандарды дайындау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Экологиялық-экономикалық қауіпсіздікті құқықтық реттеу
Курс шеңберінде экологиялық – экономикалық қауіпсіздік саласындағы құқықтық нормалар кешенін, оны нақты заңдық регламенттеуді зерделеу; табиғи ортаны және табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайларды қорғауға бағытталған саяси, құқықтық, экономикалық, ұйымдастырушылық шаралар жүйесімен таныстырады; нормативтік материалмен жұмыс істеу және экологиялық-экономикалық қауіпсіздік нормаларын қолдану дағдыларын қалыптастырады іс жүзінде.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Экономикалық теория
Ол экономикалық құбылыстар, заңдар саласындағы білімді меңгеру мақсатына жетуді, әртүрлі экономикалық модельдерді құруда, әлеуметтік-экономикалық жүйелердің динамикасын сипаттау және олардың дамуын болжау кезінде сәйкес концептуалды аппаратты пайдалануды көздейді; іргелі экономикалық теорияның концептуалды аспектілерін, оның пәнін, зерттеу әдістерін, қолдану салаларын қамтиды, экономикалық процестердің негізінде жатқан жалпы заңдылықтарды ашады; экономикалық талдаудың стандартты құралдарын қолдану, алынған нәтижелерді түсіндіру, типтік практикалық есептерді шешу, ақпарат іздеу, әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қоғамның сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеті
Пәннің мақсаты-сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің тұжырымдамасы мен ережелері, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жүйесі мен әдістері туралы білімді игеру; сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың негіздерін, сыбайлас жемқорлық көріністеріне қатысты ерекше функцияларды, сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін азайту әдістерін, мемлекеттік институттарға деген сенімді арттыру шараларын зерделеуді қамтиды; сыбайлас жемқорлық көріністеріне қарсы іс-қимыл бойынша құқықтық сананы, белсенді азаматтық ұстанымды дамыту дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Микроэкономика
Мақсаты - жоспарланған экономикалық нәтижелерге қол жеткізу үшін экономикалық субъектілердің шешімдерін әзірлеу, қабылдау және іске асыру процесінің негізінде жатқан теориялық ережелерді зерттеу; экономикалық субъектілердің мінез-құлқы, нарық құрылымы, өндіріс факторларының нарықтары, бәсекелестік стратегияны әзірлеу кезеңдері, баға белгілеу принциптері және күрделі салымдардың тиімділігі қарастырылады; деректерді өңдеу, алынған нәтижелерді талдау үшін құралдарды таңдау дағдылары қалыптасады қорытындыларды есептеу және мазмұнды негіздеу нәтижелері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Математикадағы экономика
"Экономикадағы Математика" пәні экономикалық құбылыстарды талдау және экономикалық есептерді шешу үшін математикалық әдістер мен модельдерді қолданатын маңызды сала болып табылады. Ол сұранысты, ұсынысты, нарықтық тепе-теңдікті, қаржы нарықтарын және басқа экономикалық процестерді зерттеу үшін қолданылатын алгебра, есептеу, статистика, дифференциалдық теңдеулер және геометрия сияқты математикалық құралдардың кең ауқымын қамтиды. Курстың мақсаты экономикалық есептерді математикалық әдістермен шешу үшін іргелі математикалық білім беруді қамтамасыз ету; терминдерді, ұғымдарды, әдістер мен процедураларды, Имитациялық модельдеу процесін зерттеуді, сондай-ақ схемалар мен графиктерді құруды қамтиды. Ауызша материалды математикалық өрнектерге айналдыру, нақты құбылыстар мен процестерді сипаттау үшін математиканың қолданбалы аспектілерін қолдану дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Кәсіпкерлік қызметтегі қаржылық сауаттылықты қамтамасыз етудің экономикалық-құқықтық негіздері
Кәсіпкерлік қызметтегі қаржылық алаяқтықты тануға байланысты проблемаларды заңнамалық актілермен және нормалармен негізделген қаржылық шешімдерді қабылдау мақсатында қаржылық сауаттылықтың экономикалық және құқықтық негіздерін зерделеуді көздейді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік-экономикалық инклюзия
Пәннің мақсаты әлеуметтік бағдарланған мемлекеттің өмір сүру деңгейін арттыру және осал жағдайдағы адамдардың экономикаға қатысуы жөніндегі функциясын түсіну; оның мазмұнында мүмкіндігі шектеулі жандарды қоғамға интеграциялау жөніндегі шараларды қолдау және ілгерілету, мемлекеттік, Мемлекеттік және Мемлекеттік қызметтерді жеткізушілер сияқты әртүрлі субъектілерден экономикалық инклюзияны қамтамасыз ету жөніндегі қағидаттар, әдістер, құралдар баяндалған. қаржылық қызметтер, Жұмысқа орналастыру, бизнесті дамыту қызметтері, сондай-ақ оқу және зерттеу мекемелері, жеке ұйымдар және т. б.; мүмкіндігі шектеулі адамдарға төзімділік дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Бухгалтерлік есеп және аудит
Бұл пән заманауи ұйымдардың жұмыс істеу жағдайларына қатысты бухгалтерлік есептің теориялық және практикалық негіздерін зерттейді және қарастырады. Пәнді оқытудың мақсаты: студенттердің бухгалтерлік есеп негіздерін игеруі, қолданыстағы стандарттарға, бухгалтерлік есеп принциптеріне, нормативтік-құқықтық құжаттарға сәйкес ұйымдарда оны жүргізу дағдылары мен техникасын алу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Адам ресурстарын басқару
Пәнді игерудің мақсаты адам ресурстарын және олардың дамуын басқарудың теориялық және практикалық тәсілдері саласында білім алу болып табылады; персоналды басқару технологияларын және оның дамуын әзірлеу және қолдану туралы ұғымдарды алуға, персонал санын жоспарлау мен оңтайландырудан бастап, қызметкерлерді ынталандыру мен бағалауға дейінгі басқару жүйесінің барлық элементтерінің мазмұнын анықтауға және шешуге бағытталған. персоналды басқару салалары; қызметкерлерді іріктеу, бейімдеу, ынталандыру әдістерін қолдану, ұжымдағы жанжалды жағдайларды шешу дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Макроэкономика
Мақсат - тұтастай алғанда елдің ұлттық экономикасының жұмыс істеуі мен даму процесінің негізінде жатқан теориялық ережелерді, мемлекеттің экономикалық саясатының қоғамның экономикалық өміріне әсер ету проблемаларын зерттеу; макродеңгейдегі жиынтық шамалардың өзара іс-қимыл заңдылықтары қарастырылады: баға мен жұмыссыздықтың жалпы деңгейі, тұтыну мен инвестициялар, жиынтық сұраныс пен жиынтық ұсыныс, жалпы ішкі өнім, ұлттық табыс, жиынтық сұраныс, жиынтық ұсыныс, жиынтық тұтыну, Инвестициялар, бағаның жалпы деңгейі, жұмыссыздық деңгейі, мемлекеттік қарыз және т. б. және олардың экономиканың өсуіне әсері; деректерді өңдеу, алынған есептеу нәтижелерін талдау және тұжырымдардың мағыналы негіздемесі, макро деңгейде экономикалық процестер мен құбылыстардың дамуын болжау үшін құралдарды таңдау дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Менеджмент
Пәнді зерделеу ұйым деңгейінде де, оның жекелеген элементтерінде де менеджменттің негізгі ұғымдарын, принциптерін, теориясын, бәсекелестік артықшылық алу үшін басқару тетіктерін игеруге бағытталған; мазмұны ресурстар тапшылығы жағдайында бизнесті ұтымды жоспарлауды қамтамасыз ету жолдарын, оны ең аз шығындармен ұйымдастыруды, персоналды бақылау және ынталандыру әдістерін, өзгермелі факторларға бейімделу әдістерін зерттеуді қамтиды дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді; жүйелі ойлаудың, еңбек уәждемесінің, өкілеттіктерді берудің, келіссөздер жүргізу қабілетінің бастапқы дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу және зерттеу дағдылары
Пән жазбаша академиялық мәтінді құрастыру принциптерін, ғылыми зерттеу әдістерін зерделеуге бағытталған; академиялық ортадағы жазбаша коммуникацияның мақсаты, құрылымы, стилистикалық ерекшелігі, базалық тәсілдері, Ғылыми ізденіс процесінің кезеңдері туралы түсініктерді қамтиды; академиялық мәтіндерді жазудың бастапқы дағдыларын қалыптастырады: ғылыми мақала, ғылыми баяндама, реферат, эссе, рецензия және дербес ғылыми-зерттеузерттеу жұмысы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Кәсіпкерліктің теориясы мен практикасы
Пәннің мақсаты-кәсіпкерлік әдіснамасы туралы кешенді түсінік алу, экономиканы трансформациялаудың қазіргі жағдайындағы кәсіпкерлік қызмет теориясы мен практикасының негіздерін зерделеу; кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру тетігімен, кәсіпкерліктің негізгі функциялары мен міндеттерімен, кәсіпкерлік ортаның мәнімен, кәсіпкерліктің даму тарихымен, кәсіпкерлік қызметті дамытудағы мемлекеттің рөлімен, өз кәсіпорнын құру тәсілдерімен, ұйымдастыру кезеңдерімен, этикалық шағын және орта бизнес субъектілерінің қызметін модельдеу және түзету, кәсіпорынның бизнес-жоспарын әзірлеу дағдыларын әзірлеу; ашылатын бизнес стратегиясын айқындау, нарық конъюнктурасын бағалау, бизнестің тиімділігін айқындау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Маркетинг және жарнама негіздері
Пәнді игерудің мақсаты - стратегиялық және тактикалық маркетингтік шешімдердің өзара байланысы қағидаттарында басқару туралы кешенді идеяны қалыптастыру, клиентке бағдарланған Бизнестің нәтижелілігін бағалау; мәні, негізгі категориялары, тұжырымдамалар эволюциясы, заманауи трендтер, стратегиялық шешімдер, маркетинг және жарнама саласындағы инновациялар зерделеуді қамтиды; синтездеу және қолдану дағдыларын игеру қазіргі заманғы жобалау технологияларындағы жетістіктер туралы ақпарат жарнама.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бизнес статистикасы
Пәнді зерделеудің мақсаты әртүрлі экономикалық жағдайлар мен бизнес-процестерде сандық статистикалық талдау әдістері саласында қажетті теориялық білім алу және оларды практикалық қолдану болып табылады; бизнес-статистиканы ұйымдастыруды, статистикалық ақпаратты жинау, сипаттау, талдау әдістерін, кәсіпорындағы жаппай әлеуметтік-экономикалық құбылыстардың заңдылықтарын, болашақта процестер мен құбылыстардың дамуын болжауды қамтиды; экономиканың әртүрлі салаларын зерттеу кезінде статистикалық талдау әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Латералды маркетинг
Курстың мақсаты дәстүрлі тәсілдерден тыс тауарлар мен қызметтерді ілгерілету үшін жаңа, стандартты емес шешімдерді табудың тәсілдері мен әдістерін зерттеу болып табылады; жаңа өнімдерді сегменттеу мен орналастырудың дәстүрлі емес әдістерін игеруді, түпнұсқа идеяларға негізделген маркетингтік стратегияларды әзірлеуді, бар тауарлар мен қызметтерді ілгерілетудің жаңа тәсілдерін қайта қарауды, Өзгертуді, құруды қамтиды; шығармашылық дағдыларды дамытады. жаңа нарықтық мүмкіндіктерді, жаңа тауарларды, жаңа нарықтар мен тауашаларды құру мен ілгерілетудегі өзіндік идеяларды іздеу процесінде ойлау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Minor 1
Бұл пән таңдау курсының секторында Minor (5 кредит) ретінде бекітілген - бұл басқа оқу бағытына қатысты басқа білім беру бағдарламасының қиылысында қосымша құзыреттіліктер береді. Толық Minor (20 кредит) курсын алғаннан кейін түлек элективті пәндер каталогында берілген кіші тізімнен таңдалатын білім беру бағдарламасы бойынша қосымша дағдыларды алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстанның экономикалық тарихы
Қоғамдық дамудың әртүрлі кезеңдерінде Қазақстанның шаруашылық қызметінің көпқырлы тәжірибесі туралы қажетті білім жиынтығын беру, оның негізгі ерекшеліктерін ашу және материалды зерделеу барысында елдің қазіргі заманғы экономикасының негіздеріне жүгіну.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Туризм маркетингі
Курс туристік қызметтерді ілгерілетуге және іске асыруға, сондай-ақ клиенттерді тартуға және ұстап қалуға бағытталған іс-шаралар кешенінің теориялық және практикалық негіздерін зерделеуге бағытталған; туристік өнімді әзірлеу мен жылжытудан бастап, клиенттермен байланыс орнатуға және нәтижелерді бақылауға дейінгі туристік кәсіпорын жұмысының барлық аспектілерін игеруді қамтиды; туроператорлармен, қонақүйлермен, көлік құралдарымен жұмыс істеу дағдыларын дамытады компаниялар және басқа ұйымдар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жасанды интеллект негіздері
"Жасанды интеллект негіздері" пәнін игерудің мақсаты студенттерді жасанды интеллект негіздерімен таныстыру, жасанды интеллект жүйелерін құру әдістері туралы түсініктерді қалыптастыру және кәсіби қызметте қолданылатын жасанды интеллекттің қолданбалы жүйелерімен жұмыс істеу дағдыларын алу болып табылады. Пәннің міндеттері-студенттерге жасанды интеллект дағдылары мен білімдерін игеруге көмектесу
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Трейд маркетинг
Студенттер нарықтық маркетологтарға қазіргі кездегі маркетинг концепциясын түсіне отырып, оны Қазақстанның кәсіпорындары мен ұйымдарының тәжірибелік қызметінде шығармашылықпен іске асыруларына талап қойылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Маркетингтті басқару
Маркетингті басқарудың теориялық негіздері мен тұжырымдамасын зерделеу, компанияның нарықтық ортасы мен ішкі мүмкіндіктерін талдауды игеру; басқару іс-шараларын жоспарлау, ұйымдастыру, бақылау функцияларын игеру, компанияның бизнес-міндеттеріне қол жеткізу үшін персоналды ынталандыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
E- commerce
Курс қаржылық, сауда операцияларын, оларды жүргізуге байланысты бизнес-процестерді, компьютерлік желілердің мүмкіндіктерін қамтитын Цифрлық экономика саласын зерделеуге бағытталған; қаржылық, сауда операцияларын, бизнес-процестер тізбегін, онлайн-сервистерді, мобильді коммерция тәсілдерін, электрондық аударымдарды, қорларды басқару жүйелерін және деректерді жинаудың автоматтандырылған жүйелерін зерделеуді қамтиды; маркетплейстермен жұмыс істеу дағдылары, тауарларды жылжыту бойынша ұсыныстарды оңтайландыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Халықаралық маркетинг
Пәнді оқытудың мақсаты-ұлттық шекарадан тыс тауарлар мен қызметтерді жылжыту процесін жүзеге асыру бойынша теориялық және қолданбалы кәсіби білім алу; зерттеу шеңберіне халықаралық маркетингтің объектілері мен субъектілері, мақсаттары мен міндеттері, ерекшеліктері мен негізгі элементтері кіреді; экономикалық ортаның сипаттамаларын, экспорттық нарық ретіндегі тартымдылықты талдау дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Практикалық маркетинг
Пән бойынша студенттерге ұйымның маркетингтік стратегиясын әзірлеу және енгізу; ұйымның стратегиясына сәйкес маркетингтік қызметтің кешенін әзірлеу және енгізу; маркетингтік шешімдер қабылдау, іс-шараларды жоспарлау және мониторинг жүргізу үшін ақпаратты жинау үшін ұйымның ақпараттық жүйесі; клиенттік деректер қорын құру және қолдау; маркетингтік жобалардың тиімділігін бағалау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Маркетингтік зерттеулер
«Маркетингтік зерттеулер» пәні маркетингтік шешімдер қабылдау процесін қамтамасыз ету үшін зерттеу жүргізуге мүмкіндік беретін және нарыққа қатысты белгісіздікті төмендетуге мүмкіндік беретін ғылыми тұжырымдаманың және практикалық тапсырмалардың жалпы теориялық тұжырымдамаларын қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Маркетингтік аудит
Курстың мақсаты-маркетингтік стратегияның күшті және әлсіз жақтарын, компанияның пайдаланылмаған мүмкіндіктері мен өсу перспективаларын анықтауды қамтитын маркетингтік аудиттің әдістері мен құралдарын оқыту; маркетингтік аудиттің түрлерін, кезеңдерін, ағымдағы маркетингтік стратегияның тиімділігін бағалау әдістерін, оны жақсарту жолдарын, маркетингтік функциялардың аудит әдістерін, персоналды бағалау рәсімдерін зерделеуді қамтиды; егжей-тегжейлі әзірлеу дағдыларын қалыптастырады сұхбат жоспары тексерілетін бөлімшелердің қызметкерлерімен, кәсіпорынның маркетинг бөлімінің қызметкерлерімен, өнімді тұтынушылармен,сауда өкілдерімен.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпорын экономикасы
Пәнді игеру экономикалық процестер мен қаржылық нәтижелер, кәсіпорын қызметінің тиімділігі туралы толық және сенімді ақпаратты қалыптастыруға үйретуге бағытталған; мазмұнға қазіргі заманғы кәсіпорынның көбею циклінің барлық процестерін, кәсіпорынның жалпы және өндірістік құрылымын, өндіріс ресурстары мен шығындарының жиынтығын, кәсіпорынның айналым қаражаттары мен айналым қаражаттарын, жүйелерін зерттеу кіреді. еңбекке ақы төлеу; қол жеткізілген жетістіктерді бағалау дағдыларын қалыптастырады экономикалық нәтижелер, өндіріс тиімділігін арттыру резервтерін анықтау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерліктегі дизайн және жарнама
Жарнама арқылы өнімді жылжыту технологияларын зерттеу, жарнамалық науқан стратегиясын құру, жарнама объектісіне назар аудару үшін ақпарат тарату; графикалық тұжырымдаманы құру және дизайн стандарттары бойынша ақпаратты визуализациялау дағдыларын игеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Аумақтық маркетинг
Курстың мақсаты-аумақты ілгерілету, оның әртүрлі мақсатты аудиториялар үшін тартымдылығын арттыру, инвестициялар тарту бойынша теориялық және практикалық білімді оқыту; аумақтық брендингті қалыптастыру қағидаттары мен құралдарын, аумақтарды маркетингтік зерттеу әдістерін зерделеуді, аумақтарды дамыту жоспарларын құруды қамтиды; аумақтың бәсекелестік артықшылықтары тұрғысынан маркетингтік зерттеулер жүргізудің әдістері мен әдістерін қолдану дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Minor 2
Бұл пән таңдау курсының секторында Minor (5 кредит) ретінде бекітілген - бұл басқа оқу бағытына қатысты басқа білім беру бағдарламасының қиылысында қосымша құзыреттіліктер береді. Толық Minor (20 кредит) курсын алғаннан кейін түлек элективті пәндер каталогында берілген кіші тізімнен таңдалатын білім беру бағдарламасы бойынша қосымша дағдыларды алады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
PR және бизнестегі жарнама
Қазіргі нарықтық жағдайларда жарнамалық кәсіпорынды ұйымдастыру мен басқарудың, оның коммерциялық қызметін жоспарлаудың, жарнамалық қызметтерді іске асырудың әртүрлі аспектілерін қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бухгалтерлік есептің автоматтандырылған жүйелері 1С:Бухгалтерия
Студенттерді міндетті (регламенттелген) есептілікті дайындауды қоса алғанда, бухгалтерлік және салықтық есепті автоматтандыруға коммерциялық қызметтің кез келген түрін жүзеге асыратын ұйымдарда оқыту: тауарлармен сауда жасау, қызметтер көрсету, өндіріс және т.б. бухгалтерлік және салықтық есепке алу Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес жүргізіледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қонақ үй бизнесіндегі маркетинг
Пән қонақжайлылық индустриясының негіздерін, оның айрықша ерекшеліктерімен, қонақ үй бизнесінің сауатты маркетингінің принциптері мен әдістерін негізгі құрал ретінде зерттейді, оның көмегімен Клиентті қонақ үй қызметтерін сатып алуға ынталандыруға болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Event-маркетинг
Пән іс-шаралардың маркетингі туралы білім беруге арналған, брендті сорып алу және ұзақ мерзімді перспективада сатылымды арттыру, сондай-ақ нарықта бренд туралы хабардарлықты арттыру мақсатында брендті қоғамдық іс-шаралар арқылы насихаттайтын маркетингтің бір түрі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Digital marketing
Digital marketing компанияны немесе ұйымнан тұтынушыларға, клиенттерге және тұтастай алғанда қоғамға құнды ұсыныстар беру үшін технологияларды, жаңа медианы және Интернетті пайдалануға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мерчендайзинг
Келесі мәселелерді қамтиды: маркетингтің анықтамасы, оның мақсаттары, міндеттері мен функциялары; сауда-саттықтың ұйымд��стырушылық аспектілері; Маркетингтік араластыру құрылымында сауда жасау; бөлшек кеңістікті жоспарлаудың негізгі түрлері мен принциптері; көрнекі сауда, оның тұжырымдамасы, мақсаттары, мерчандайзинг кешенінің құралдарының тиімділігін анықтау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Баға белгілеу
Баға белгілеу - бағаны белгілеу, өнімнің өзіндік құнына, бәсекелестердің бағасына, сұраныс пен ұсыныстың арақатынасына және басқа факторларға байланысты түпкілікті бағаны таңдау процесі. Баға белгілеудің мақсаты-сату көлемі мен сатудың кірістілігінің оңтайлы мақсатты арақатынасын алу үшін компанияға өз өнімдеріне тиімді баға жүйесін ұсыну. Баға белгілеу принциптері, құралдары мен әдістері компанияның баға саясатымен бекітілген.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Брендинг
Пәнді игерудің мақсаты-тұтынушылар арасында компания мен оның өнімдерінің оң имиджін құруға, ілгерілетуге және қолдауға бағытталған маркетингтік іс-шаралар кешенін зерделеу; брендинг тұжырымдамасын меңгеруді, маркетингтік зерттеулер жүргізуді, брендті ілгерілету стратегияларын, түрлі іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу тәсілдерін әзірлеуді қамтиды; брендтің нарығы мен мақсатты аудиториясын талдау, брендтің тұтынушылардың сенім дәрежесін алу, қолдау немесе күшейту құралдары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ассортиментті басқару, сапаны бағалау және тауарларды сақтау
Студенттердің тәжірибелік дағдыларын дамыту (тәжірибені жинақтауды қалыптастыру), сатылым менеджерінің тән ерекшелігі және олардың таңдаған мамандықтарында жалпы және кәсіби құзыреттіліктерін одан әрі дамыту үшін қажетті әдістерді үйретеді, ассортимент көрсеткіштерін анықтау; Ассортимент бойынша өнімді тану; Белгіленген талаптарға сәйкес тауарлардың сапасын бағалауға үйретеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шағын және орта бизнес маркетингі
Студенттерге шағын және орта бизнестегі маркетингтік қызметтің механизмдері, принциптері мен әдістері туралы білім беруді, маркетингтік технологияларды олардың логикалық дәйектілігінде зерттеудің практикалық дағдыларын игеруді мақсат етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қаржы маркетингі
Қаржылық қызметтерді маркетинг жүргізу әдістемесінің теориялық және тәжірбиелік білімдерін қалыптастыру. Нарықтық мүмкіндіктерді талдауға, мақсатты нарықтар мен маркетингтік қызмет жүйесін таңдауға ерекше көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Маркетинг B2B
Түпкі тұтынушылармен емес, сатып алушы ұйымдармен жұмыс істеу ерекшеліктерін ескере отырып, коммерциялық жобаларды практикада іске асыру кезінде қолданбалы маркетингтің - фирмааралық маркетингтің жекелеген бағытын игеруге бағытталған; өндіріс құралдары, тауар, баға, сату нарығын зерделеуді қамтиды тұтынушы ұйымдардың фирмааралық қатынастардың ерекшеліктерін, өнімді жылжыту әдістерін, нарықты талдау құралдарын түсінуді, сегменттің B2B (business-to-Business), дистрибуция мен логистиканы басқарудың маркетингтік стратегияларын әзірлеу және іске асыру қабілетін қамтитын саясаты; B2B форматындағы нарықты, мақсатты аудиторияны, коммуникацияларды талдау дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бөлшек сауда желілерін басқару
Пән бөлшек сауда нүктесінің немесе желінің жұмысын тиімді ұйымдастыруға және бақылауға бағытталған іс-шаралар кешені туралы білім алуға бағытталған; ассортиментті, персоналды, қаржыны, сондай-ақ клиенттерге сату және қызмет көрсету жөніндегі операцияларды басқару процесін зерделеуді қамтиды; өтінімдер саны, тауарларды сату көлемі туралы деректерді талдау, жоспарды сауда өкілдері арасында қайта бөлу, олардың санын оңтайландыру дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Инновациялық жобаның маркетингі
Пәнді игерудің мақсаты кәсіпорындардың инновациялық қызметін жандандыру үшін маркетингтік тәсілдерді, әдістер мен шешімдерді қолдану, нарық ерекшеліктерін ескере отырып, оны талдау және болжау саласында білім алу болып табылады; инновациялық маркетингтің теориялық негіздерін, мақсаттары мен функцияларын, тактикалық және стратегиялық инновациялық маркетинг негіздерін, инновациялық өнімге баға белгілеу әдістерін қамтиды; жаңа өнімді өткізу жүйесін ұйымдастыру дағдыларын қалыптастырады, сату схемасын және сатушыларды таңдау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономиканы мемлекеттік реттеу
Пән жетекші мектептердің ерекшеліктерін және экономикалық саясат теориясының бағыттарын, экономиканы мемлекеттік реттеу шеңберінде қазіргі заманғы экономиканың жұмыс істеу заңдылықтарын зерделеуге бағытталған; мемлекеттік экономикалық саясатты іске асыру үшін мемлекет қолданатын әлеуметтік, экономикалық, құқықтық реттеудің кешенді шараларын, іс-қимылдары мен әдістерін қарауды қамтиды; статистикалық деректерді жинау және ұлттық экономиканың негізгі көрсеткіштерін есептеу, тиімділікті болжау дағдыларын қалыптастырады экономиканы мемлекеттік реттеу бағдарламаларын іске асыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Маркетингтегі тұрақты даму стратегиясы
Әлеуметтік, экономикалық, экологиялық аспектілерді қозғайтын стратегиямен таныстырады, содан кейін компанияны қоғам мен табиғат алдындағы жауапкершілігін ғана емес, сонымен бірге өзінің табысты дамуы үшін қолайлы жағдай туғызатын, ұзақ мерзімді табысқа жету және бәсекелестік артықшылықты қамтамасыз ету үшін жаңа мүмкіндіктер ашатын алдыңғы қатарға шығарады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Стратегиялық маркетинг
Қазіргі нарықтық экономика тауарларға деген сұраныс пен ұсыныстың сәйкестігін белсенді қамтамасыз ету үрдістерімен, кәсіпорындардың өндіріс тиімділігін арттыру мен өнімдерінің бәсекеқабілеттілігін тұрақты жоғарылату қажеттілігімен сипатталады. Осымен байланысты маркетологтарға қазіргі кездегі маркетинг концепциясын түсіне отырып, оны Қазақстанның кәсіпорындары мен ұйымдарының тәжірибелік қызметінде шығармашылықпен іске асыруларына талап қойылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұтынушылардың мінез-құлқы
Тұтынушылық мінез-құлық факторлары мен үрдістері туралы жүйелік білімді қалыптастыру және маркетингтік шешімдерді әзірлеуде осы білімдерді кешенді пайдалану дағдылары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Маркетингтік қызметті құқықтық реттеу
Курстың мақсаты-тұтынушылар мен бәсекелестердің құқықтарын сақтау, мемлекет алдындағы міндеттемелерді орындау регламентін айқындайтын нормалар, заңдар мен қағидалар жиынтығын тиімді пайдалану бойынша білім алу; жарнама ережелерін, тұтынушылардың құқықтарын қорғау, бәсекелестік, ақпарат пен зияткерлік меншікті қорғау туралы заңдарды, салық заңнамасын, сондай-ақ заңнаманы сақтамау салдарын зерделеуді қамтиды; шекараларды айқындау дағдыларын маркетингтік қызметтің құқықтық аспектілері шеңберіндегі маркетингтік қызметте мүмкін және қолайсыз.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Цифрлық экономикадағы бизнесті трансформациялау
Заманауи цифрлық технологиялардың көмегімен негізгі бизнес-модельді трансформациялау туралы түсінік береді, бұл өз тауарларын қосымша арналар арқылы, мысалы, онлайн режимінде ұсынуға мүмкіндік береді, бұл қатал бәсекелестік жағдайында компаниядағы функцияларды оңтайландыруға, өнімнің өзіндік құнын төмендетуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мейрамхана бизнесінде маркетинг
Тамақтану индустриясына арналған мейрамхана бизнесін маркетинг тұрғысынан оқушылардың білімін жүйелеу және тереңдету, студенттердің мейрамхана бизнесінде өндірістік қызметке және мансапқа дайындығын қамтамасыз етуді оқытады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Коммерциялық емес маркетинг негіздері
Коммерциялық емес маркетинг саласында жұмыс істеу үшін қажетті білімдер мен дағдыларды алу, атап айтқанда: коммерциялық емес ұйымдардың қызметінің ерекшеліктерін түсіну, осы салада қолданылатын негізгі маркетингтік құралдарды игеру, ақпараттық әсер етудің тиімді стратегиясы мен тактикасын қалыптастыру мүмкіндігін зерттеуді оқытады. Пәнді оқыту барсында студенттерге заманауи бизнесте табысты жұмыс істеу үшін қажетті маркетингтік ойлауды қалыптастыруға көмектеседі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Өндірістік маркетинг
Тәрбие әр саланың кәсіпорындары теориясы мен тәжірибесінде маркетингтің негізгі элементтерін енгізуді, өнеркәсіптік маркетингтің теориялық негіздерін және практикасын зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Логистика
Пәнді оқу көлік секторының қазіргі заманғы ақпараттық технологиялары, жеткізу тізбектері, көлік-логистикалық жүйелер, функциялар мен процестер саласындағы білімді игеруге бағытталған; логистикадағы басқару объектісін - негізгі болып табылатын материалдық және (немесе) сервистік (қызметтер ағындары), ілеспе ағындар – ақпараттық, қаржылық және сервистік, сондай-ақ объектіні зерделеуді қамтиды - негізгі және ілеспе ағындарды басқару кезінде белгілі бір экономикалық жүйеде ресурстарды оңтайландыру; логистикалық операциялар мен функцияларды талдау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Нейромаркетинг
Қазіргі маркетингтік ойлауды қалыптастыруға үлес қосу, стратегиялардың дамуына белсенді қатысуға мүмкіндік беретін білімдер мен құзыреттерді алу нейромаркетинг және тиісті тәсілдерді, әдістерді практикалық қолдану құралдары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпорын ресурстарын басқару
Пәнді игеру мақсаты өнімді (жұмыстарды, қызметтерді) өндіру және өткізу кезінде кәсіпорын ресурстарын пайдалану бойынша басқарушылық шешімдерді қабылдауды негіздеуге байланысты кәсіби міндеттерді шешу бойынша білім беру; өнімді өндіру және өткізу процесінде кәсіпорын ресурстары мен шығындарын тиімді басқарудың негізгі мақсаттарын, міндеттері мен қағидаттарын, өнімнің өзіндік құнын есептеу мен өндірістік есепке алудың заманауи жүйелерін қарайды; практикалық басқару міндеттерін шешу үшін басқарушылық есепке алу әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Minor 4
Бұл пән таңдау курсының секторында Minor (5 кредит) ретінде бекітілген - бұл басқа оқу бағытына қатысты басқа білім беру бағдарламасының қиылысында қосымша құзыреттіліктер береді. Толық Minor (20 кредит) курсын алғаннан кейін түлек элективті пәндер каталогында берілген кіші тізімнен таңдалатын білім беру бағдарламасы бойынша қосымша дағдыларды алады
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Minor 3
Бұл пән таңдау курсының секторында Minor (5 кредит) ретінде бекітілген - бұл басқа оқу бағытына қатысты басқа білім беру бағдарламасының қиылысында қосымша құзыреттіліктер береді. Толық Minor (20 кредит) курсын алғаннан кейін түлек элективті пәндер каталогында берілген кіші тізімнен таңдалатын білім беру бағдарламасы бойынша қосымша дағдыларды алады
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Веб-сайттарды әзірлеу технологиялары
Курстың мақсаты-ақпараттық, жарнамалық және маркетингтік функцияларды орындайтын көпфункционалды цифрлық платформаны құру технологиясының кезеңдері, бренд құру құралы және байланыс алаңы туралы білімді игеру; сайттар, веб-дизайн бағдарламаларын құру үшін қолданылатын құралдар мен бағдарламалар жиынтығын зерттеуді қамтиды; веб-дизайн бағдарламаларын жазу және жазуға көмектесу үшін бағдарламаларды пайдалану дағдыларын дамытады-өз мақсаттары мен міндеттеріне сайттар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Python бизнес-аналитика үшін
Курстың мақсаты-деректерді талдаудың ең танымал құралдарының бірі-Python бағдарламалау тілін меңгеру; оқытуды қамтиды барлық танымал бағдарламалар импорттайтын (экспорттайтын) кестелік деректермен жұмыс істеу үшін Ритонды қалай пайдалануға болады, проблемалық кесте файлдарын автоматтандырылған түрде түзетеді, мәтінді белгілі бір үлгілер бойынша (күндер, телефон нөмірлері) іздеу және ауыстыру үшін өрнектер құрастырады және қолданады, өлшемдері және т.б.), нақты уақыт режимінде әртүрлі API-ден деректерді алу (валюта, акциялар және т. б. бағамдары); көптеген файлдарды автоматтандырылған өңдеу дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Тұтынушылық таңдаудың детерминанттары
Шекті пайдалылық теориясы аясында тұтынушылық таңдау теориясының негіздерін білу, Белгілі бір тауардың (өнімнің немесе қызметтің) тұтынушылық артықшылық критерийлерін талдай білу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бенчмаркетинг
Пәнді игерудің мақсаты-ұйымдастыру және өткізу саласында теориялық және практикалық білімді қалыптастыру эталондық бағалау; эталондық маркетингтің міндеттерін, түрлерін, деңгейлерін, матрицасын зерттеуді, бәсекелестерді бағалауды, қызметті үздіксіз жетілдіру процесін қамтиды; ең жақсы тәжірибелерді анықтау және өз қызметін жақсарту үшін пайдалану үшін салыстырмалы талдау жүргізу дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Тарихи, қоғамдық-саяси, экономикалық даму заңдылықтарын талдай алады, ауызша және жазбаша түрде және шет тілінде тиімді қарым-қатынас көрсете алады; әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды, денсаулықтың шектеулі мүмкіндіктерін толеранттылықпен қабылдай алады; денсаулықты нығайтуда дене шынықтыру құралдарын қолдана алады
- Маркетинг саласында заманауи цифрлық технологиялар мен құралдарды, қолданбалы бағдарламаларды, жасанды интеллект мүмкіндіктерін, әлеуметтік-экономикалық процестерді талдау, инновацияларды енгізу, сыбайлас жемқорлыққа қарсы ойлауды дамыту, зерттеу қызметінің дағдыларын игеру үшін арнайы әдебиет көздерін пайдалана отырып, кәсіби функцияны қолдануға қабілетті
- Статистикалық деректер негізінде әлеуметтік-экономикалық процестерді, экономиканы, өңірлерді, салаларды мемлекеттік реттеудің құқықтық аспектілерін макро - және микро деңгейлердегі құбылыстарды талдауға, проблемаларды анықтауға, шешімдер қабылдауға, экономикалық, экологиялық-экономикалық қауіпсіздіктің ықтимал қауіптерін болжауға қабілетті
- Шаруашылық жүргізуші субъектілердің қызметін сипаттайтын экономиканың әртүрлі салаларындағы кәсіпкерлік субъектілерінің менеджменті, маркетингі, өнім сапасы мен қызметтерін басқару жүйесін сипаттайтын экономикалық және әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштерді есептеу үшін қажетті бағыттағы экономиканың бастапқы деректерін жинауға және түсіндіруге қабілетті
- Қаржылық, бухгалтерлік және басқа ақпаратты талдауға және түсіндіруге, салық есебін жүргізуге, бухгалтерлік есеп жасауға қабілетті
- Маркетинг саласында эконометрикалық модельдерді қолдануға, нарықтық шешімдер қабылдау үшін оларды қолдану нәтижелері бойынша аналитикалық материалдарды жинақтауға қабілетті
- Ұйымның маркетингтік стратегиясын әзірлеуге, компанияның маркетингтік, коммерциялық, инвестициялық, инновациялық және басқа да саясатын жүзеге асыру бойынша іс-шараларды жоспарлауға және дайындауға, олардың орындалуын бағалауға қабілетті
- Сатуды ұлғайтуды және пайданы барынша арттыруды қамтамасыз ететін маркетингтік ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдердің шарттары мен салдарын бағалауға қабілетті
- Жаңа ұйымдарды құру мен дамытудың бизнес-жоспарларын әзірлеуге, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың әлеуметтік-экономикалық жағдайларын бағалауға қабілетті
- Компанияның маркетингтік мақсаттары мен міндеттерін Digital Marketing мақсаттары мен міндеттеріне көшіруге қабілетті
- Әлеуметтік-еңбек қатынастары саласындағы міндеттерді шешуге және әлеуметтік жауапкершілік тұрғысынан ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдерді негіздеуге, көшбасшылық қасиеттерді және жаңа идеяларды қалыптастыру, командада жұмыс істеу, кәсіби қызметте креативті ойлау қабілетін көрсетуге қабілетті
- Қаржы, Менеджмент және ақпараттық жүйелер саласындағы шағын оқу пәндерінің каталогында ұсынылатын бағдарламалардан білім алушының таңдауы бойынша пәнаралық білімді біріктіруге қабілетті
Ұқсас БББ
6B04105 Маркетинг
Әбілқас Сағынов атындағы Қарағанды техникалық университеті (ҚМТУ)
6B04105 Маркетинг
Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)
6B04105 Диджитал маркетинг
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B04105 Жарнама және маркетингтік коммуникациялар
De Montfort University Kazakhstan (DMU Kazakhstan)
6B04105 Маркетинг
Қазақстан-Британ техникалық университеті
6B04105 Диджитал маркетинг
Сулейман Демирель атындағы университеті