Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01402 Музыка мұғалімдерін даярлау в Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

Пәндер

  • Мектептегі музыка

    Мақсаты:Студенттердің жалпы білім беру мекемелерінде музыканы тиімді оқыту үшін қажетті кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру. Мазмұны:Курс музыкалық тәрбие мен білім берудің негізгі аспектілерін, соның ішінде музыканы оқыту әдістемесін, сабақтарды жоспарлау мен өткізуді, музыкалық аспаптар мен вокалдық жаттығуларды пайдалануды және музыкалық білімді жалпы білім беру бағдарламасына біріктіруді қамтиды. Оқушылардың музыкалық дағдылары мен шығармашылық қабілеттерін дамытуға, сыныптан тыс музыкалық іс-шаралар мен хор ұжымдарын ұйымдастыруға, сондай-ақ музыканы оқытуда заманауи технологиялар мен оқыту құралдарын қолдануға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музыкалық сауат

    Мақсаты: Іргелі музыкалық-теориялық оқу пәндері - Музыка теориясы, гармония саласындағы білімді жүйелеу. Мазмұны: Музыкалық-көркемдік ойлау негіздерін, болашақ педагог-музыканттың категориялық музыкалық-теориялық аппаратын қалыптастырады. Музыкалық шығармалардың ерекшеліктерін зерттеуге аналитикалық қабілеттерін дамытады. Музыкалық, шығармашылық және практикалық музыкалық дағдыларды дамытады. Музыкалық өнердің әртүрлі құбылыстарын өз бетінше зерттеуге негіз жасайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Таза интонацияны дамыту

    Мақсаты: Таза ладтық және баскышты интонацияға қол жеткізу. Мазмұны: Табиғи қабілеттерді және көркемдік талғамды, шығармашылық дағдыларды, музыкалық есту қабілетін, метро-ырғақ сезімін қалыптастыру, сүйемелдеуді таңдау, өз әуендерін құрастыру және импровизациялау қабілеті дамыту. Сольфеджиолау дағдыларын, тұрақты интонацияны, есте сақтауды, моториканы және үйлестіруді, бейнелі ойлауды дамытады. "Білу – есту – әрекет ету" формуласында көрінетін белсенді саналы ойлауды қалыптастырады. Музыкаға қызығушылықты арттыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Этносольфеджио І

    Мақсаты: Ауызша дәстүрдің музыкалық шығармаларын практикалық игеруге және теориялық талдауға дайындау. Мазмұны: Ұлттық музыкалық мәдениеттер мысалдарында қазақ халықтық вокалдық-аспаптық дәстүрлерінің музыкалық тілінің ерекшеліктері мен заңдылықтарына негізделген музыкалық-есту және интонациялық дағдыларды дамытады. Түрлі өңірлік дәстүрлерден алынған қазақ халық әндерінің үлгілерін пайдалана отырып, "халықтық музыкалық ойлау" заңдылықтарын теориялық және практикалық зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Сольфеджио

    Мақсаты: Музыканың элементтерін есту арқылы оқшауланған және тірі текстурадағы өзара әрекеттесу арқылы тану қабілетін дамыту. Мазмұны:Классикалық және заманауи музыканың әуендерін әр түрлі қоймаларда (гомофон, ән-дауыс, Имитациялық-полифониялық) және әр түрлі күрделіліктегі текстураларда таза, мәнерлі және ырғақты интонациялау қабілетін дамыту. Әуендер мен музыкалық шығармалардың аяқталған бөліктерін нотамен жазу дағдыларын үйрету. Орындау кезінде әртүрлі стильдерге тән фразалық және ырғақты ерекшеліктерді ажырату және анықтау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Музыка теориясы

    Мақсаты: Музыкалық шығармаларды орындау және түсіну үшін қажетті дағдыларды игеру. Мазмұны: Оқу процесінде логикалық ойлау, ақпаратты талдау, алған білімдерін салыстыру және жүйелеу, теориялық ұғымдарды практикалық қызметпен байланыстыру қабілеті дамиды. Музыканы зерттеудің негізінде жатқан ережелер мен принциптерді қалыптастыру. Музыка теориясы музыканы сауатты, саналы түрде орындау және түсіну дағдыларын игеруге бағытталған оқыту пәні ретінде түсініледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тәшеневтану

    Жұмабек Тәшеневтің республика басшылығында болған жылдардағы Қазақстанның экономикасы мен мәдениеті, қазақ мемлекетінің аумақ тұтастығының сақталуына сіңірген еңбегі, Маңғыстауды Түрікменстанға қосу жөніндегі ұсыныстарға тойтарыс беруі, тың өлкесіне біріктірілген солтүстік облыстарды Ресейге, Оңтүстік Қазақстанның мақта егетін аудандарын Өзбекстанға беруге қарсы шығуы, Қазақстан жерінде ядролық жарылыстар жасауға қарсылығы, Кеңестік дәуірдегі Қазақстанның дамуында Тәшеневтің алатын орны мен ролі қарастырылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Этносольфеджио ІI

    Мақсаты: Ауызша дәстүрдің музыкалық шығармаларының практикалық шеберлігіне, ән айту тәсіліне, диалектілік ерекшеліктеріне дайындау. Мазмұны: Фольклорға ұқыпты және құрметпен қарауға тәрбиелейді. Халық музыкасының терең мазмұнын зерттеуге қызығушылықты дамытады. Музыкалық және поэтикалық шығармашылықтың алуан түрлілігі туралы білім мен түсініктерді қалыптастырады, ата-бабаларымыздың дәстүрлеріне (ән айту тәсілі, диалект ерекшеліктері, киім) негізделген орындаушылық шеберлікті дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Кәсіби қазақ (орыс ) тілі

    Мақсаты: Студенттерде B2+ LSP меңгеру деңгейінде орыс тілінде кәсіби жазбаша және ауызша қарым-қатынас жасау үшін жеткілікті лингвистикалық құзыреттілікті қалыптастыру. Мазмұны: Кәсіби қызмет саласындағы қарым-қатынастың өзекті міндеттерін қазақ, (орыс) тілі арқылы шеше алатын маманның коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру. Кәсіби қызмет саласындағы өзекті тақырыптар бойынша ғылыми, іскерлік, публицистикалық стильдердің мәлімдемелерін дұрыс түсіндіре білу және білу. Жалпы және кәсіби лексиканың негіздерін, белгілі бір тақырып бойынша кәсіби сипаттағы ақпарат алмасудың негізгі ережелерін, кәсіби жазбаша қарым-қатынас үшін қажетті жазбаша сөйлеу ерекшеліктерін зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Гармония негіздері

    Мақсаты: Музыкалық ойлауды қалыптастыру, шығармашылық, есту, аналитикалық қабілеттерін дамыту. Мазмұны: Аналитикалық қабілеттерді дамыту, экспрессивті құралдар жүйесіне сәйкес өзінің орындаушылық интерпретациясын саналы түрде құра білу, олардың ішіндегі ең маңыздысы гармония. Теориялық білімді жұмыстың практикалық формаларына қолдану мүмкіндігі дамиды. Кәсіби музыкалық ойлау қалыптасады, шығармашылық, есту, аналитикалық қабілеттер дамиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіби-бағытталған шетел тілі

    Мақсаты: Студенттерде B2+ LSP меңгеру деңгейінде шет тілінде кәсіби жазбаша және ауызша қарым-қатынас жасау үшін жеткілікті тілдік құзыреттілікті қалыптастыру. Мазмұны: Кәсіби қызмет саласындағы өзекті коммуникативтік міндеттерді шет тілі арқылы шеше алатын маманның коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру. Кәсіби қайраткер саласындағы өзекті тақырыптар бойынша ғылыми, іскерлік және журналистік стильдердің мәлімдемелерін дұрыс түсіндіре білу және білу-жаңалықтар. Жалпы және кәсіби лексика негіздерін, белгілі бір тақырып бойынша кәсіби ақпарат алмасудың негізгі ережелерін, кәсіби жазбаша қарым-қатынас үшін қажетті жазбаша сөйлеу ерекшеліктерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Орындау өнерінің тарихы

    Мақсаты: Көркемдік дүниетанымды қалыптастыру, әр түрлі стильдер мен орындау бағыттарын бағдарлай білу. Мазмұны: Кәсіби мәдениетті дамытады, орындаушылықтың, композиторлық шығармашылықтың және педагогиканың әртүрлі стильдері мен бағыттарын бағдарлау қабілетін сіңіреді. Музыкалық мәдениеттің жалпы даму процесінің бөлігі ретінде осы аспаптар үшін аспаптардың пайда болуы мен дамуының маңызды заңдылықтарын, орындаушылық пен композиторлық шығармашылықтың формалары мен дәстүрлерін білуге негізделген кәсіби аспаптық ойды қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Джаз гармониясы I

    Мақсаты: Жоғары жылдамдықты музыкалық ойды, есту, аналитикалық қабілеттерді дамыту. Мазмұны: Музыкалық жанрлардың сипаттамалық ерекшеліктерін және негізгі стилистикалық бағыттарды білу. Сандық оқу және аккордты байланыстыру дағдыларын игеру. Белсенді адекватты дыбыстық реакциямен жылдам музыкалық ойды дамыту, музыканың нақты дыбысын дәл виртуалды-дыбыстық тыңдау, жақсы және дұрыс ұйымдастырылған метроритмикалық сезімді дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Оқушылардың физиологиялық және психологиялық дамуы

    Мақсаты: Студенттерді педагогиканың әдіснамалық негіздері, педагогика ғылымының пайда болу, қалыптасу және даму тарихы туралы біліммен байыту. Мазмұны: Қазіргі педагогикалық ғылымның теориялық негіздерін терең білу, оларды өз қызметінде тиімді пайдалану дағдылары мен дағдылары негізінде Болашақ мамандардың педагогикалық мәдениетін қалыптастыру. Студенттерді оқыту және тәрбиелеу теориясы мен технологияларымен таныстыру. Білім беру мекемелерінде білім беру жүйелерін жобалаудың педагогикалық тәжірибесін, кәсіби қызметтің әртүрлі салаларында студенттердің кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қаржылық сауаттылық негіздері және кәсіпкерлік

    Мақсаты: экономикалық ойлау негіздерін дамыту; жауапты және қаржылық сауатты мінез-құлыққа тәрбиелеу жеке кәсіпкерлік саласында қаржыны басқару саласында арнайы құзыреттерді қалыптастыру. Мазмұны: жеке қаржыны басқару өзінің және отбасының әл-ауқатын қамтамасыз ету, қаржы нарығының негізгі құралдары туралы білім жүйесі, тұтынушының, салымшының, қарыз алушының, акционердің, салық төлеушінің, сақтанушының, инвестордың әлеуметтік-экономикалық рөлін тиімді орындау және кәсіпкерлік қызметті, кадрлық қамтамасыз етуді, кәсіпкерлік қызметті және дамуды қаржыландыруды қалыптастыру, әлеуметтік-экономикалық жағдайды жақсарту және жұмыс істеп тұрған кәсіпкерлерді қолдау

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогика және тәрбие жұмысының әдістемесі

    Мақсаты: Студенттерді педагогиканың әдіснамалық негіздері, педагогика ғылымының пайда болу, қалыптасу және даму тарихы туралы білімдермен байыту Мазмұны: Қазіргі педагогикалық ғылымның теориялық негіздерін терең білу, оларды өз қызметінде тиімді пайдалану дағдылары мен дағдылары негізінде Болашақ мамандардың педагогикалық мәдениетін қалыптастыру. Студенттерді оқыту және тәрбиелеу теориясы мен технологияларымен таныстыру. Білім беру мекемелерінде білім беру жүйелерін жобалаудың педагогикалық тәжірибесін, кәсіби қызметтің әртүрлі салаларында студенттердің кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазақ және Әлемдік музыкалық әдебиеті

    Мақсаты: Әр түрлі формадағы, жанрдағы және стильдегі музыкалық шығармаларды талдауға үйрету. Мазмұны: Болашақ маманның қызметіне қажетті музыкалық материалды білу, сонымен қатар музыкалық материалды талдаудың, клавирлермен, партитуралармен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын меңгеру қалыптасады. Ойлау мәдениетін, ақпаратты жалпылау, талдау, қабылдау, мақсаттар қою және оларға жету жолдарын таңдау, ауызша және жазбаша сөйлеуді логикалық тұрғыдан дұрыс құру, әртүрлі формадағы, жанрдағы және стильдегі музыкалық шығармаларды талдау қабілетін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес мәдениет негіздері

    Мақсаты: Сыбайлас жемқорлыққа азаматтық ұстанымды қалыптастыру. Мазмұны:Сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетаным мен мәдениетті қалыптастырады. Сыбайлас жемқорлыққа азаматтық көзқарасты дамытады, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы адамгершілік хабардарлықтың құндылықтарын енгізеді. Сыбайлас жемқорлық құбылыстарын сыни талдау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Мақсаты: «Жасанды интеллект негіздері» дайындықтың әртүрлі бағыттарының студенттері үшін жасанды интеллекттің іргелі принциптерімен танысу және оны тиісті салаларда қолдану болып табылады. Пән студенттердің болашақ кәсіби қызметінде Инновациялық технологияларды қолдану қабілетін дамытуға бағытталған. Мазмұны: жасанды интеллекттің негізгі тұжырымдамаларына, әдістері мен технологияларына кіріспе және оларды әртүрлі салаларда практикалық қолдану. Студенттер машиналық оқытуды, нейрондық желілер сияқты негізгі технологияларды, сондай-ақ болашақ кәсіби қызметіне сәйкес жасанды интеллектті қолдану салаларын үйренеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экожүйе және құқық

    Мақсаты: Экологиялық құқықтың жекелеген институттарын құқықтық реттеудің ерекшеліктерін және оларды практикада қолдануды білу. Мазмұны: Экологиялық қатынастар саласындағы нормативтік құқықтық актілерді, экологиялық құқықтың жекелеген институттарын құқықтық реттеудің ерекшеліктерін және оларды практикада қолдануды зерттеу. Қазіргі және болашақ ұрпақтың мүддесі үшін табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану және қоршаған ортаны қорғау саясатын жүргізу .

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Музыкалық этнография

    Мақсаты: Халық музыкалық шығармашылығына деген қызығушылықты ояту. Мазмұны: Халық музыкалық шығармашылығын зерделеу арқылы патриотизм, Отанға деген сүйіспеншілік сезімдерін, аға ұрпаққа деген құрмет сезімін және сұлулық пен өміршеңдіктің қайнар көзі ретінде халық дәстүрлерін құрметтеуге тәрбиелейді. Эстетикалық көзқарастарды, адамгершілікті, рухани құндылықтармен қарым-қатынас қажеттіліктерін, мәдени құндылықтарды өз бетінше қабылдау, бағалау қабілеттерін қалыптастырады. Оқу ақпараты көлемінде қабылдауға ықпал ететін жеке қасиеттерді дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Джаз гармониясы ІІ

    Мақсаты: Практикалық іс-әрекетте нақты джаз әдістерін қолдана білу. Мазмұны: Арнайы қабілеттерді дамыту: гармоникалық және әуезді ойлау, эстрадалық-джаз жанрының әуенін гармониялау дағдыларын игеру. Музыкалық жанрлардың сипаттамаларын және негізгі стилистикалық бағыттарды , музыкалық терминологияны білу. Өзінің практикалық қызметінде нақты джаз әдістерін қолдана білу, есту қабілеттерін таңдау дағдылары, орындалатын шығармаларды теориялық талдау саласындағы алғашқы білімдерін игеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Классикалық гармониясы

    Мақсаты: Музыкалық шығармаларды ішкі есту арқылы қабылдауға және естіген дыбыс пен нота мәтінінде бейнелеуге үйрету. Мазмұны: Белгілі бір тарихи кезеңде музыкалық өнердің даму ерекшеліктері туралы идеялар аясында музыкалық форма мен музыкалық тілдің ерекшеліктерін түсінуде білім мен дағдыларды қалыптастырады. Музыкалық шығармаларды ішкі есту арқылы қабылдауға және естіген дыбыс пен нота мәтінінде бейнелеуге үйретеді. Музыкалық шығармаларды талдауда теориялық білімді қолдану, музыкалық шығарманы талдау кезінде оның құрылысы мен дамуының жалпы және нақты заңдылықтарын ажырату.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Мақсаты: ғылыми зерттеулердің ерекшеліктерін үйрету. Мазмұны: Психологиялық-педагогикалық зерттеудегі әдістің мәнін зерттеу: түсінігі, талаптары. Ғылыми зерттеудің әдіснамасы, ерекшеліктері; ғылыми зерттеу рәсімі; ғылыми зерттеу бағдарламасы, ғылыми зерттеудің мақсаты.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шешендік өнердің теориясы мен технологиясы

    Мақсаты: Студенттерге жеке және кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру мақсатында белсенді сөйлеу қайраткері-жаңалықтарды үйрету. Мазмұны: Кәсіби риториканы қалыптастыру. Кәсіби қызмет саласындағы маманның іскерлік және бейресми қарым-қатынасы контекстіндегі Риторика. Адамның кез-келген іс-әрекетін ұйымдастырудың құралы ретінде тілдің мағынасы туралы идеяларды қалыптастыру. Жеке сөйлеуді жеке тұлғаны білдіру құралы мен тәсілі, қарым-қатынас пен оқу құралы ретінде дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагог-музыканттың әдіснамалық мәдениеті

    Мақсаты: Диалектикалық-теориялық деңгейде өзін-өзі тәрбиелеу қажеттілігін дамыту. Мазмұны: Музыка мұғалімінің әдіснамалық мәдениетінің мазмұнын түсіну. Әдістемелік талдаудың мәнін, құрылымын және принциптерін зерттеу. Музыка мұғалімінің кәсіби ойлауын диалектикалық деңгейде дамыту, тәжірибеде әдіснамалық талдау жүргізу қабілеті, әртүрлі деңгейдегі музыкалық-педагогикалық шығармаларды талдау және музыкалық педагогиканың міндеттерін шығармашылықпен шешу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазақстан халықтары ассамблеясының аспаптар I (Дойра,Дутар,Рубаб)

    Мақсаты: Дыбыс шығарудың әртүрлі әдістерін, дыбыс тіркестерін меңгеру. Мазмұны: Қазақстан Ассамблеясы халықтарының құралдарын зерделеу өңірдегі бейбітшілік пен келісімді нығайтуға, өзбек мәдениетін, халықтың тарихын, салт-дәстүрлерін жаңғыртуға және сақтауға ықпал етеді. Жұмыстың маңызды бағыты түрлі мәдени-бұқаралық іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу, дәстүрлерді, әдет-ғұрыптарды, мәдениетті және өзбек тілін сақтау, дамыту үшін жағдайлар жасау болып қала береді. Білім алушыларды дәстүрге, мәдениетке және халық шығармашылығына баулиды. Музыкалық-этикалық тәрбиені дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Музыка пәнін оқыту әдістемесі және критериалды бағалау

    Мақсаты: Оқушының жеке дамуын бақылай және оқу процесінде қателіктерді анықтай білу. Мазмұны: Сапалы нәтижеге әкелетін критерийлерді қалыптастыру; өз қызметін талдау және болашақ жоспарлау үшін материалдар алу; оқыту әдістерінің сапасын жақсарту; музыкалық ерекшеліктерді ескере отырып, оқыту курсын жоспарлау, бағалаудың әртүрлі әдістерін қолдану. Сабақтың әр кезеңінде оқушының дайындық деңгейін анықтау бойынша білім алу, жұмыс барысында оқушының жеке бағалауының әділдігіне сендіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музыкалық тәрбие әдістемесі

    Мақсаты: Кәсіби білім беру және дамыту міндеттерін шешу үшін әдістер кешенін қолдана білу. Мазмұны: Педагогикалық ұйымның негізінде жатқан өнердің негізгі принциптері туралы түсінік, музыкатанудың тарихи-теориялық аспектілері туралы ғылыми білім жүйесі туралы түсінік қалыптастырады. Музыкалық-шығармашылық дамудың ерекшеліктерін және музыкалық тәрбие процесін ұйымдастыруды, музыкалық іс-әрекеттің әртүрлі түрлерін ұйымдастырудың әдістемесі мен формаларын дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Вокалдық ансамбль

    Мақсаты: Ансамбль сезімін дамыту, музыкалық шығарманы бірлесіп орындау процесінде шығармашылық бірлікке қол жеткізе білу. Мазмұны: Ұжымда жұмыс істеу үшін қажетті орындаушылық және техникалық дағдыларды, өз партиясын тұтастай қабылдау, серіктестерін мұқият тыңдау, оны жалпы орындаушылық жоспарға, көркемдік жоспарға сәйкес жүргізу, отандық заманауи композиторлардың ансамбльдік шығармаларын зерделеу қабілетін қалыптастырады. Ансамбльдің басқа қатысушыларымен бірлесіп музыкалық-көркемдік міндеттерді шешу қабілетіне, ұжымдастыру сезіміне, серіктестер алдындағы жауапкершілікке тәрбиелейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Негізгі музыкалық аспап І (домбыра,баян, фортепиано)

    Мақсаты: Дыбыс шығарудың әртүрлі әдістерін, дыбыстық тіркестерді меңгеру. Мазмұны: Негізгі музыкалық аспап пәні жеке оқытуға және негізгі музыкалық аспаптарды игеруге бағытталған. Негізгі музыкалық аспаптарда ойнау, түрлі жанрдағы шығармаларды орындау дағдыларын дамытады. Репертуарды іріктеу мен талдауда кәсіби орындау дағдыларын қалыптастырады. Орындаушылық шеберлік техникасын, көркем образдың берілуін, музыкалық шығармалардағы орындаудың динамикалық белгілері мен интонациялық мәнерлілігін зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Хор дирижерлау технологиясы

    Мақсаты: Хормен қарым-қатынас құралдарын үйрету, жұмыс үшін репертуарды таңдау және жинақтау. Мазмұны: Жүргізу техникасын меңгеру; хор шығармасының музыкалық бейнесін, композитордың идеясын дирижерлік қимылдармен жеткізе білу. Эстетикалық дамыған музыка мұғалімін тәрбиелейді: студентті сабақ және сыныптан тыс жұмыстар жағдайында оқушылардың вокалдық-хорлық қызметін ұйымдастыруға және жүзеге асыруға дайындайды. Жалпы білім беретін мектепте вокалдық-хорлық жұмысты шығармашылықпен жүзеге асыруға мүмкіндік беретін дағдылар мен дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Музыка сабағын жоспарлау және модельдеу

    Мақсаты: Концептуалды нұсқауларға сәйкес аралас музыка сабақтарын модельдей білу. Мазмұны: Музыка сабағын жоспарлау кезінде модельдеу және шығармашылық тәсілдің негіздері туралы ұғымдарды қалыптастыру, білім алудағы тәуелсіздікті, шығармашылық әлеуетті, жеке есту және шығармашылық интерпретация қабілетін дамыту. Жалпы білім беретін мектеп үшін музыка бойынша оқу бағдарламалары бойынша білім алу және сабақтың мазмұнын және оның тұжырымдамалық көзқарастарға сәйкес ұйымдастырылуын анықтай білу. Микро топтарда бірлесіп жұмыс жасау арқылы қарым-қатынасқа тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Мақсаты: Инклюзивті және интеграцияланған оқыту теориясының негізгі ережелерін, тұжырымдамалық аппаратты, ғылыми-әдістемелік ережелерді меңгеру. Мазмұны: Әр түрлі бастапқы мүмкіндіктері бар балалар үшін бірыңғай білім беру ортасын қалыптастыру. Дені сау құрдастарымен бірлескен іс-әрекетте психофизикалық даму ерекшеліктерімен жұмыс істеудің әлеуетті мүмкіндіктерін дамытады. Диагностикалық және консультациялық, түзету-дамытушылық, емдеу-профилактикалық, әлеуметтік-еңбек іс-шараларының өзара іс-қимылы арқылы инклюзивті білім беру процесін тиімді психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу жүйесін меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дәстүрлі аспаптану

    Мақсаты: Музыкалық жанрға сәйкес шығарманы аспаптау үшін оркестрдің немесе ансамбльдің құрамын таңдауға үйрету. Мазмұны: Оркестрдің әртүрлі түрлері мен құрамдары туралы білімді, құрамға кіретін аспаптардың сыртқы түрі, шығу тарихы, сорттары мен техникалық сипаттамалары туралы білімді қалыптастырады. Оркестрдің әр түрлі топтарының экспрессивті, орындаушылық сипаттамаларын және бір-бірімен қатынасын зерттейді. Оркестрлік партитураларды талдау дағдыларын қалыптастырады, тыңдауға, оркестрдің жекелеген топтарының дыбысын, сондай-ақ жалпы оркестрдің дыбысын ұсынуға үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Хор шығармаларын өңдеу

    Мақсаты: Хордың бір орындаушылық құрамынан екіншісіне өңдеу білу. Мазмұны: Хор үшін өңдеудің негізгі принциптерін, аударма ережелері мен түрлерін білу. Вокалды–хор дауысын, әр түрлі хор партияларының тембральды дыбысын, олардың ауқымын, құрылымын, ансамблін, хор хатын, әдеби мәтінді ұсыну тәсілдерін меңгереді. Композитордың хор дыбысын дәл жаңғырту үшін әртүрлі әдістерді, хор аранжировкасы дағдыларын меңгеру қалыптасады. Хор шығармасының түпнұсқасына ұқыпты қарау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қосымша музыкалық аспап (домбыра, аккордеон, баян, фортепиано)

    Мақсаты: Музыка мұғалімі ретіндегі өзіндік кәсіби қызметі үшін қажетті көркемдік музыкалық-орындаушылық шеберлігі бар түлектерді даярлау. Мазмұны: Психологиялық кедергіні дамыта отырып, шығармашылық өзін-өзі көрсетуді қалыптастырады. Музыкалық аспапта ойнау дағдылары мен дағдыларын игеру. Олардың көркемдік білім алуы, сондай - ақ эстетикалық тәрбие мен рухани-адамгершілік дамуы. Табысты және толыққанды оқыту үшін студенттерге қосымша таңдау құралымен танысу курсын оқып үйрену ұсынылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Музыкалық шығармаларды ансамбльге өңдеу

    Мақсаты: Музыкалық шығармаларды өңдеу үшін ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдануға үйрету. Мазмұны: Музыкалық шығармаларды өңдеу дағдыларын қалыптастыру. Ансамбльдің, оркестрдің әртүрлі құрамдары үшін партитураларды жазудың негізгі құралдары мен ерекшеліктерін біліп уйренеді. Музыкалық шығармаларды өңдеудің жалпы принциптерін зерттейді. Технологиялардың жиі өзгеруі жағдайында шарлау, кәсіби және жеке даму міндеттерін анықтау дағдысына ие болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Негізгі музыкалық аспап ІI (домбыра, аккордеон, фортепиано, баян)

    Мақсаты: Орындаушылық шеберлік техникасын үйрену. Мазмұны: Студенттердің орындаушылық мәдениетін аудиториялық және аудиториядан тыс жұмыстардың әртүрлі нысандарында дамытады. Орындаушылық өнер саласында білім, практикалық дағдылар мен дағдыларды қалыптастырады. Концерттерге, конкурстарға қатысу процесінде концерттік-орындаушылық қызметті жандандырады. Әр түрлі жанрлар мен стильдердегі әдебиеттерді өз бетінше игеру, музыкалық шығарманың дизайнын өз орындауында жүзеге асыру қабілеттерін дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ансамбль партитураларын оқу

    Мақсаты: Әр түрлі құрамдар (оркестр, ансамбльдер) үшін аспаптар мен өңдеудің практикалық білімдерін меңгеру. Мазмұны: Шығарманың мазмұны, мәнерлілік құралдары, оркестрлік функциялары тұрғысынан қысқаша ауызша талдау жасау, аспапта оркестрлік партитураны мәнерлеп орындау, дыбыс тіркестерін орындау, нақты дауысжүргізу, нюанстар жасау, солист партиясын бір уақытта орындай отырып, қарапайым оркестрлік сүйемелдеуді орындау дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі (Хорды дирижерлау)

    Мақсаты: Хор шығармасын үйрену және орындау жоспарын құра білу. Мазмұны: Фортепианода "а, капелла" хорларының әртүрлі түрлеріне арналған хор партитураларын сүйемелдеуімен орындау дағдыларын игереді Әр түрлі типтегі хор шығармаларын жүргізеді. Хор шығармасының эмоционалды-бейнелі мазмұнын талдау; хор жазуының жанрын, формасын, стилін, партитураның вокалдық-хор ерекшеліктерін, музыкалық көркемдік құралдарын анықтау. Хор шығармаларын (вокалдық, хор, дирижерлік) орындаудағы қиындықтарды анықтау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Хор шығармаларын талдау

    Мақсаты: Вокалдық және хорлық шығармаларды немесе олардың фрагменттерін ғылыми негізделген талдау дағдыларын игеру. Мазмұны: Музыкалық шығармаларды талдау негіздері туралы, вокалдық және хорлық шығармаларды олардың қалыптасу ерекшеліктерін талдау әдісі туралы білім қалыптастырады. Вокалдық шығармаларды талдау әдістеріне кешенді тәсіл әзірлейді. Вокалдық және хорлық шығармалардың музыкалық қалыптасуы саласындағы білім жүйесін, музыкалық тілдің даму заңдылықтарын: музыкалық форманы ұйымдастырудың фоникалық, синтаксистік және композициялық деңгейлерін зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазақстан халықтары ассамблеясының аспаптар II (Дойра, Дутар, Рубаб)

    Мақсаты: Орындаушылық шеберлік техникасын үйрену. Мазмұны: Қазақстанда тұратын халықтардың мәдениетін құрметтеуге, отансүйгіштік, қазақ халқының шоғырландырушы рөліндегі Қазақстан этностарының азаматтық рухани-мәдени бірлігі негізінде республикадағы жалпы ұлттық бірліктің келісімін тәрбиелейді. Қазақстан халықтарының аспаптарында ойнау дағдыларын, шығармашылық қабілеттерін, тембрі, музыкалық аспаптардың түрі бойынша анықтау қабілетін дамытады. Орындаудың интонациялық мәнерлілігін зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Фольклорлық аспаптар

    Мақсаты: Халықтық аспаптық ұжымдармен және репертуармен жұмыс істеу дағдысын игеру. Мазмұны: Фольклорлық аспаптардың жіктелуі мен даму тарихын, аспаптар партияларын жазу құрылымы, ауқымы, ерекшеліктері, дыбыс шығару әдістері, соққылар, ойын техникасы, тембрлік сипаттамалары, аспаптардың техникалық мүмкіндіктерін зерттейді. Шығарманың стиліне сәйкес әр құралдың мәні туралы түсінік қалыптастырады. Ұжымдармен және репертуармен аспаптық репетициялық және концерттік жұмыстардың әртүрлі әдістері мен нысандарымен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Хор орындаушылық өнерінің тарихы

    Мақсаты: Вокалды-хор шығармаларына жазбаша аннотация жасау дағдыларына ие болу. Мазмұны:Пән ежелгі дәуірден бастап қазіргі заманға дейінгі хор өнерінің дамуының тарихи кезеңдерін зерттеуге бағытталған. Курс негізгі хор шығармалары мен олардың авторларын, хор жанрлары мен стильдерінің эволюциясын, сондай-ақ хор мәдениетінің қалыптасуына әсер еткен маңызды кезеңдер мен оқиғаларды қарастырады. Хор орындаудың музыкалық және педагогикалық аспектілерін, сондай-ақ хор ұжымдарының қоғамның мәдени өміріндегі рөлін талдауға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қосымша фольклорлы музыкалық аспап

    Мақсаты: Орындаушылық өнер туралы түсініктерді кеңейту. Мазмұны: Музыкалық фольклор жанрлары, халықтық әдет-ғұрыптар мен дәстүрлер туралы негізгі ұғымдарды қалыптастыру. Білім, шеберлік және ойын дағдыларын игеру. Олардың көркемдік білім алуы, сондай - ақ эстетикалық тәрбие мен рухани-адамгершілік дамуы. Музыкалық мәдениет және халық шығармашылығы тарихы саласында білім алу. Білім алушыларды табысты және толыққанды оқыту үшін таңдау бойынша қосымша құралмен таныстыру курсын зерделеу ұсынылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Хор класы және хормен жұмыс жасау технологиясы

    Мақсаты: Ұжымдық ансамбльдік үйлесімділік жағдайында хормен және ансамбльмен жұмыс істеу әдістемесін және дәстүрлі дыбыс шығарудың нақты әдістерін меңгеру. Мазмұны: Хор мен ансамбльдің жетекшісі немесе орындаушысы ретінде практикалық жұмыс дағдыларын қалыптастыру. Хорда және оның құрылымдық ұяшықтарында: дуэттерде, триода, квартеттерде (біртекті және аралас) ансамбльдік ән айтудың практикалық дағдылары мен дағдыларын меңгеру; ансамбльдер құрамында (7-9 адам); мәнерлі сахналық мінез-құлық дағдылары мен дағдыларын практикалық меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музыкалық психология және музыкалық білім берудің психологиясы

    Мақсаты: Музыкалық білім беру жүйесінде музыкалық-педагогикалық қызметте алған білімдері мен дағдыларын қолдануға бағытталған білім беру қызметінде кәсіби бағдарланған музыкалық-психологиялық құзыреттілікті қалыптастыру. Мазмұны: Педагог-музыканттарды музыканың психологиялық мәнін ашатын арнайы кәсіби-бағдарланған психологиялық біліммен қалыптастыру. Музыканы қабылдаудың қасиеттері мен психологиялық механизмдерінің заңдылықтарын, музыканың әртүрлі түрлері мен жанрларын қабылдау ерекшеліктерін (классикалық, танымал, бағдарламалық, вокалдық, аспаптық және т.б.), әр түрлі аудиторияны (жеке және ұжымдық), әр түрлі орындауда (тірі орындауда немесе жазуда), музыканы қабылдаудың жас ерекшеліктерін және музыкалық өнерді қабылдауды оқыту әдістерін зерттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ансамбль сыныбы

    Мақсаты: Ансамбльдік музыканы құру кезінде командада жұмыс істеу қабілетін дамыту. Мазмұны: Көркемдік және музыкалық ой-өрісті кеңейту. Ансамбльдік музыкалау саласында орындаушылық шеберлікті дамыту, кәсіби-педагогикалық бағыттағы орындаушылық ансамбль репертуарын қалыптастыру. Тұтас музыкалық мәдениеттің әр түрлі құбылыстарының жанрлық және стилистикалық, әр түрлі аспаптардың акустикалық ерекшеліктерін, жеке және сүйемелдеуші партияларды орындау модельдерін, әр түрлі ансамбльдік партиялардың семантикалық жүктемесін (фон, диалог, контраст және т. б.) зерттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі (негізгі музыкалық аспап) (Дойра, Дутар, Рубаб)

    Мақсаты:Студенттердің дәстүрлі музыкалық аспаптарда кәсіби орындау дағдыларын қалыптастыру, олардың музыкалық және көркемдік талғамын дамыту, сондай-ақ білім беру қызметінде өз дағдыларын тиімді пайдалана алатын құзыретті мамандарды даярлау. Мазмұны:Аспаптарда ойнау техникасын дамыту, Дойрада, Дутарда және Рубабта ойнаудың негізгі және озық әдістерін игеру. Дәстүрлі және заманауи композицияларды қоса алғанда, әр түрлі күрделіліктегі шығармаларды орындау тәжірибе алу. Аспаптардың тарихы мен мәдениетін зерттеу, Дойра, Дутар және Рубабтың шығу және даму тарихымен танысу, осы аспаптармен байланысты мәдени және музыкалық мұраны зерттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дауысты қою және жеке ән айту

    Мақсаты: Жеке ән айтуды оқыту әдістері мен тәсілдерін, музыкалық-шығармашылық қабілеттерін дамыту тәсілдерін меңгеру. Мазмұны: Вокалдық-техникалық дағдыларды және вокалдық-орындаушылық мәдениетті қалыптастыру. Болашақ мамандарды әлемдік мәдениет құндылықтарын шығармашылық игеруге бағыттау. Практикалық музыкалық-орындаушылық және педагогикалық қызметке дайын кең білімді музыканттарды тәрбиелеу. Кәсіби ресімделген дауысты және вокалдық мәдениеттің негізгі стильдерін меңгеру қабілетіне ие болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жеке эстрада ән айту

    Мақсаты: Өзіңіздің түпнұсқа дыбысын, өзіңіздің ерекше, оңай танылатын ән айту стилін, сондай-ақ сахналық бейнені табу. Мазмұны: Білім алушыны жеке ән айту және вокалдық топта ән айту өнеріне баулу, шығармашылыққа деген ынтасын дамыту. Вокалдық өнер арқылы жоғары рухани қасиеттер мен мінез-құлық эстетикасын қалыптастыру. Білім алушылардың музыкалық, сенсорлық қабілеттері мен дауыстық деректерін, дикцияның анықтығын және декламациялық білдіру дағдыларын дамыту. Өз дауысы мен репертуарында өз бетінше, сауатты, мағыналы жұмыс істеу дағдыларын үйрену.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Музыканы оқытудың ақпараттық технологиялары мен техникалық құралдары

    Мақсаты: Білім беру процесін қолдаудың заманауи электрондық құралдарын және оларды дәстүрлі оқу-әдістемелік материалдармен интеграциялау тәсілдерін зерделеу. Мазмұны: Зерттеуші мен педагогтың күнделікті кәсіби қызметінде Internet ғылыми-білім беру ресурстарын пайдаланудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Ғылыми деректерді автоматтандырылған талдау мен жүйелеудің заманауи әдістері мен құралдарын, дәстүрлі ("журнал") және электрондық ғылыми жарияланымдар мен презентацияларды дайындаудың заманауи құралдарын меңгеру. Заманауи ақпараттық технологияларды енгізу негізінде білім беру бағдарламаларын жаңғырту технологияларын игеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мектептегі музыкалық білім берудің тарихы мен теориясы

    Мақсаты: Әр түрлі тарихи дәуірлердің, педагогикалық жүйелердің логикасында құрылған білім беру процесін өзінің болашақ педагогикалық қызметі тұрғысынан жобалай, бағалай және түзете білу. Мазмұны: Болашақ мұғалім-музыканттың жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерінің жүйесін қалыптастыру, тарихи кезең мәдениеті контекстінде белгілі бір музыкалық оқиғаны немесе құбылысты көре білу. Қазіргі музыкалық педагогиканы дамытудың негізгі бағыттары және оның іргелі теориялық ережелері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Педагогикалық қызметке тұрақты жеке бағдарларды қалыптастыру, таңдалған мамандыққа эмоционалды және құндылық қатынасын сезіну үшін жағдай жасау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберелігі (домбыра,аккордеон, фортепиано баян,)

    Мақсаты:Музыкалық материалды талдай білу, орындалатын шығармаларға ауызша түсініктеме беру. Мазмұны:Музыкалық-педагогикалық және концерттік-орындаушылық қызмет саласында іргелі білімі мен практикалық дағдылары бар жоғары білікті музыка мұғалімдерін даярлау. Музыкалық-шығармашылық және аспаптық-орындаушылық қабілеттерін дамыту, музыкалық шығармаларды сауатты, стилистикалық және техникалық тұрғыдан дұрыс орындай білу, парақтан оқу, есту арқылы транспозициялау және іріктеу, ансамбльде ойнау және сүйемелдеу дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музыкалық компьютерлік бағдарламалар

    Мақсаты: Студенттерде музыкалық ақпаратпен жұмыс істеу үшін компьютерлік технологиялар және оларды кәсіби қызметте практикалық қолдану дағдылары туралы түсініктер қалыптастыру. Мазмұны: Қарапайым автоаранжировка үшін музыкалық материалдар жиынтығын, компьютердің музыкалық мүмкіндіктерін зерттейді. Музыканы жасау, өңдеу және аранжировкалау үшін қолданылатын музыкалық-компьютерлік бағдарламалардың мазмұны ("музыкалық конструкторлар" бағдарламалары), нотаторлар, нота материалын автооранжирлеудің негізгі заңдылықтары мен шарттары. Болашақ музыка мұғалімінің кәсіби қызметте музыкалық-компьютерлік бағдарламаларды қолдануға дайындығын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіби және қоғамдық ортада еркін қарым-қатынас жасау үшін қазақ, орыс және ағылшын тілдерін меңгеру. Әлеуметтік және саяси маңызды проблемалар мен процестерді талдай білу, теориялық білімді шындықты, қоғамды, БАҚ рөлін философиялық талдау және өмірлік және кәсіби шешімдер қабылдау үшін қолдана білу
  • Мәдени және тарихи дәстүрлер, Мәдениеттану, Психология, экология, қауіпсіздік, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, компьютерлік графика, кәсіпкерлік дағдылар, көшбасшылық және музыкалық педагогикадағы инновациялар негізінде өзін-өзі дамыту стратегиясын айқындайды.
  • Білім беру мақсаттарына бағытталған оқыту әдістерін қолданады, заманауи әдістерді ескере отырып музыка сабақтарын әзірлейді және енгізеді, объективті бағалау үшін критериалды бағалауды қолдана отырып, қызықты сабақтар құра отырып, білім беру процесін модельдейді.
  • Әр түрлі халықтардың музыкалық өнері мен фольклорының деректерін жинау, өңдеу және түсіндіруді қоса алғанда, музыкалық құбылыстарды зерттеу және талдау үшін ғылыми әдістерді қолдана алады.
  • Музыкалық өнер саласындағы дәстүрлі және заманауи технологияларды қолдана отырып, өзінің педагогикалық идеялары мен принциптерін талдауға, тұжырымдауға қабілетті.
  • Кәсіби және жеке даму үшін қажетті ақпаратты пайдалана отырып, жетілдіре алады, сондай-ақ мектепте музыканы тиімді оқыту үшін психологиялық принциптерді қолданады.
  • Музыкалық шығармаларды интерпретациялау, хор ұжымдарын ұйымдастыру және басқару, музыкалық есту мен дирижерлық техниканы дамыту, сондай-ақ хор қойылымдарын талдау және бағалау қабілеттерін қоса алғанда, кәсіби дирижерлық және хор ән айту дағдыларын меңгерген.
  • Кәсіби терминологияны меңгерген, педагогикалық және орындаушылық пәндер саласындағы музыкалық-теориялық білімді кәсіби деңгейде түсінеді және қолданады.
  • Оқу процесін ұйымдастыру үшін заманауи әдістемелік тәсілдер мен құралдарды пайдаланып, оқушылардың музыкалық қабілеттері мен қызығушылықтарын дамытуға қолайлы білім беру ортасын құру үшін теория мен психология тарихы туралы білімді қолданады.
  • Музыкалық қабілеттері мен әртістігін дамытуға ықпал ете отырып, оқушыларды қойылымдар мен байқауларға дайындау үшін орындаушылық өнер саласындағы білім мен дағдыларды түсіндіреді.
  • Вокалдық қойылым техникасын меңгерген, ансамбльдің партитураларын сенімді оқиды және түсіндіреді, музыкалық шығармаларды реттей және бейімдей алады. Музыкалық және компьютерлік бағдарламалармен жұмыс істейді: оларды қолдана отырып музыкалық шығармаларды жасау, өңдеу және ойнату.
  • Өзін-өзі тәрбиелеу, өзін-өзі дамыту, креативті ойлау, өмір бойы салауатты өмір салтын ұстану дағдыларын көрсету, жеке және командада жұмыс істеу.
Top