Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01402 Музыка мұғалімдерін даярлау в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты- музыкалық білім беру, мәдениет, өнер саласында теориялық, практикалық, орындаушылық дағдыларды меңгерген, қазіргі білім беру мазмұнына сәйкес педагогикалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті музыка мамандарын даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B006 Музыка мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Негізгі музыкалық аспап -баян I
Музыка теориясы
Негізгі музыкалық аспап –домбыра I
Педагогика
Негізгі музыкалық аспап-фортепиано I
Сольфеджио
Негізгі музыкалық аспап –домбыра IІ
Білім беру психологиясы
Негізгі музыкалық аспап -баян IІ
Негізгі музыкалық аспап-фортепиано IІ
-
2 Оқу жылы
Мектептегі музыкалық білім беру тарихы мен теориясы
Музыкалық этнография
Қазақ музыкасының тарихы
Негізгі музыкалық аспап –домбыра ІІI
Негізгі музыкалық аспап-фортепиано ІІI
Вокал
Негізгі музыкалық аспап -баян ІІI
Жасанды интеллект: принциптері мен қолданылуы
Хор класы және хормен жұмыс тәжірибесі I
Дауыс қою
Музыкалық психология
Әлем музыкасының тарихы
Негізгі музыкалық аспап –домбыра IV
Музыкалық педагогика
Хор класы және хормен жұмыс тәжірибесі II
Негізгі музыкалық аспап -баян IV
Негізгі музыкалық аспап-фортепиано IV
-
3 Оқу жылы
Тіршілік қауіпсіздігі, Экология және тұрақты даму
Қосымша музыкалық аспап-баян
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Негізгі музыкалық аспап –домбыра V
Хор класы және хормен жұмыс тәжірибесі III
Музыкалық білім берудегі ақпараттық технологиялар және оқытудың техникалық құралдары
Музыканы оқыту әдістемесі
Негізгі музыкалық аспап -баян V
Негізгі музыкалық аспап-фортепиано V
Музыкалық-компьютерлік бағдарламалар
Қосымша музыкалық аспап- фортепиано
Қосымша музыкалық аспап-домбыра
Мектепке дейінгі мекемелерде музыканы оқыту әдістемесі
Жастардың музыкалық тынығуы
Экономика және кәсіпкерлік, Құқық негіздері, Қаржылық сауаттылық
Хор класы және хормен жұмыс тәжірибесі IV
Мәдени-музыкалық тынығуды ұйымдастыру
Негізгі музыкалық аспап -баян VI
Негізгі музыкалық аспап –домбыра VI
Оркестр
Негізгі музыкалық аспап-фортепиано VI
-
4 Оқу жылы
Орындаушылық шеберлік –баян
Музыканы оқытудағы жаңа тәсілдер
ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат
Педагог-музыканттың зерттеушілік қызметінің негіздері
Хорды дирижерлау
Инклюзивті білім беру ортасы
Мектеп репертуарын үйрену - фортепиано
Хор класы және хормен жұмыс тәжірибесі V
Мектеп репертуарын үйрену - баян
Хор шеберлігі
Орындаушылық шеберлік –домбыра
Мектеп репертуарын үйрену-домбыра
Орындаушылық шеберлік –фортепиано
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Мамандықтың жоғары әлеуметтік маңыздылығын түсіну; балалармен, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен педагогикалық қызметті жүзеге асыруға дайын болу; музыканы оқытуда уәждемені арттыру үшін оқушының жеке музыкалық қабілеттерін ескере отырып, оның даму траекториясын анықтау.
- Жаңартылған әдістемелік құралдарды шығармашылық пайдалануға дайындығы мен қабілетін көрсету; түрлі қабілеттері мен қажеттіліктері бар білім алушылардың музыкалық шығармашылығын дамытуға ықпал ететін жаңа технологияларды белсенді пайдалана отырып, оқу-тәрбие үрдісінде талдау, қайта құру.
- Құқықтық және экономикалық білімді пайдалана отырып, бизнесте және күнделікті өмірде сауатты шешімдер қабылдау мақсатында негізделген қаржылық шешімдер қабылдау, жеке және корпоративтік қаржыны тиімді басқару.
- Педагогика мен білім беру психологиясының теориялық негіздеріне сәйкес инклюзивті білім беру ортасын, сондай-ақ психологиялық жайлылық пен білім алуға тең қолжетімділікті ескере отырып, оқу жетістіктерін объективті және ашық бағалаудың тиісті технологияларын қолдану .
- Түрлі қызмет үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлеу; деректерді жинау, беру, өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілердің бағдарламалық және аппараттық қамтылуын қолдану, ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістерін, ақпараттық және коммуникациялық процестерді іске асыру тәсілдерін талдау.
- Қазіргі заманғы білім берудің практикалық және музыкалық-ағартушылық міндеттерін шешуде жинақталған білімді, іскерлікті және дағдыларды қолдану; ғылыми-зерттеу, жобалау қызметін ұйымдастыру және зерттеу міндеттерін қою дағдыларын меңгеру; музыкалық білім берудің озық тәжірибелерін жүйелеу.
- Музыкалық-орындаушылық, зияткерлік, мәдени, ұйымдастырушылық-басқарушылық дағдыларды меңгеру; теориялық және музыкалық-орындаушылық пәндерді және оның сабақтас (музыкалық аспап, орындаушылық шеберлік, оркестр) пәндерін, олардың оқыту технологияларын білу, пайдалана білу.
- Музыкалық білім берудің теориясы мен тарихы саласында білімді меңгеру және оларды музыкалық-шығармашылық және педагогикалық қызметте қолдана білу; музыкалық мәдениет пен өнердің әлеуетін пайдалана отырып, қазіргі ғылымның философиялық, мәдениеттанулық және психологиялық-педагогикалық аспектілерін талдау.
- Хор ұжымымен жұмыс істеудің теориялық және практикалық білімі мен дағдыларын, алынған диапазондағы дауыстық мүмкіндіктерді, интонациялауды көрсету; хор шығармасымен жұмысты ұйымдастырудың дәстүрлі және заманауи әдістерін қолдану; тыныс алу, вокалды хор жаттығуларын орындау.
- Деректерді жинау, өңдеу және талдау, сонымен қатар кәсіби қызметтегі қолданбалы мәселелерді шешу мақсатында жасанды интеллект құралдарын пайдалана отырып, іргелі қолданбалы зерттеулерді жүргізеді, ғылыми әзірлемелерді коммерцияландыру идеяларын тұжырымдау және негіздеу кезінде академиялық мәтіндерді сауатты пішімдейді. Қауіпсіздік пен еңбекті қорғаудың барлық талаптарын сақтай отырып, қызмет пен технологиялық қызмет өнімдерінің, ғылыми жаңалықтардың қоршаған ортаға әсерін ескереді