7M01405 Кәсіптік оқыту в Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, кең іргелі білімі бар, ынталы, өзгеретін еңбек нарығы мен технология талаптарына бейімді, ұжымда жұмыс істей алатын, кәсіптік білім беру саласында қажетті білімі бар жаңа формациядағы мамандарды даярлау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M008 Кәсіптік оқыту педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Кәсіпкерлік саласындағы жобаларды басқару
"Кәсіпкерлік саласындағы жобаларды басқару" курсы магистранттарды агроөнеркәсіптік кешен саласында нарықтық жағдайда оқытуға арналған. Ол жобаны басқару әдістерінің даму тарихын, жоба тұжырымдамасын әзірлеу, оны құрылымдау және бағалау бойынша шешім қабылдаудың әдістемелік тәсілдерін, сондай-ақ жобаның өмірлік циклінің әртүрлі кезеңдеріндегі жоба менеджерінің рөлі мен қызметін игеруді қамтиды. Магистранттар агроөнеркәсіптік кешен саласында өз бизнесін табысты жүргізу үшін қажетті дағдыларды игере отырып, жобаларды басқарудың ұйымдастырушылық нысандарын және оларды әзірлеу мен оңтайландыру әдістерін зерделейді. Курс сонымен қатар білім алушылардың экономикалық ойлауы мен кәсіпкерлік қабілеттерін қалыптастыруға, оларға нарықта өз орнын табуға, өз ісін ашуға, өз кәсіпорнын ұйымдастыруға және тиімді басқаруға көмектесуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім ортасын жобалау
Білім беруді дамытудағы қазіргі заманғы үрдістерді зерттеу, айнымалы білім беру идеяларын анықтау; білім беру ортасының үлгісін қарастырады. Білім беру саласындағы кәсіби жобалау қызметіне дайындықты дамыту үшін негіз болып табылатын білім беру жүйелерін жобалаудың әдістемелік мәдениетін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инженерлік білім берудің ақпараттық ортасын қалыптастыру және қолдау
Курс әлеуметтiк салада ақпараттық технологияларды қолдану әдiстемесi мен әдiстерiн меңгеруге бағытталған, заманауи ақпараттық ортаға тиiмдi жұмыс жасау үшiн қажеттi маманның кәсiби дағдыларын қалыптастыруға мүмкiндiк бередi.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық этика
Курс оқытушының кәсіби этика тұжырымдамасын, «оқытушы-студент», «оқытушы-оқытушы» жүйелеріндегі қарым-қатынас этикасын қарастырады. Ол сондай-ақ университетдегі педагогикалық этиканың ерекшеліктерін, оқытушының азаматтық білімінің этикасын, қарым-қатынас мәдениетін және оқытушы этикетін талқылайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Білім алушылардың бойында ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырады. Сараптамалық қабілет пен ізденіс қызметінің дағдыларын дамытып, болашақ ғалымға қажетті теориялық және практикалық білімдер береді. Ғылымға және ғалымдарға қажеттілік күшейіп отырған қазіргі заманда бұл пәнді зерттеу қоғам үшін де, жас ізденуші үшін де аса маңызды. Арнайы философиялық талдау пәні болып табылатын ғылым феноменінің мәселелерімен таныстырып, ғылымның тарихы мен теориясы, ғылым дамуының заңдылықтары және ғылымның білімнің құрылымы, ғылымның мамандық және әлеуметтік институт ретіндегі ерекшеліктері, ғылыми ізденіс жүргізу әдістері, ғылымның қоғам дамуындағы рөлі туралы білім қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектепте оқыту үдерісін ұйымдастырудың ғылыми негіздері
Бұл пән ғылыми ұйымдастыру мен білім беру үдерісін басқарудың негізгі мәселелерін, студенттердің танымдық үдерістерін білім беру қызметінде басқаруды қарастырады. Оқу үрдісінің кибернетикалық бағдарлануын зерттеу, ақпарат теориясын және оны оқу үрдісінде қолдануды көрсетеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым мен білімдегі инновациялық технологиялар
Пәннің мазмұны перспективалық инновациялық педагогикалық технологияларды, инновациялық әдістерді, оқыту әдістемелері мен құралдарын, сонымен қатар болашақ мұғалімнің әдіснамасы мен инновациялық қызметін ұйымдастыру мәселелеріне байланысты бірқатар мәселелерді қамтиды. Магистранттарға білім беру қызметі саласындағы қазіргі заманғы инновацияларды, оқу үрдісінің технологияларын студенттердің көзқарасына негіздейтін кешенді көзқарас қалыптастыру; инновациялардың әртүрлі типтері мен түрлерінің кең ақпараттық алаңына бейімделу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пән психологияны басқару психологиясының тақырыбын, сипатын, міндеттері мен құрылымын, оның психологиялық зерттеулер әдістерін және оны зерттеудің негізгі тәсілдерін қарастырады. Басқару әрекетіндегі тұлға психологиясын, танымдық әрекет психологиясын перцептивтік, мнемикалық және ойлау ұрдістерін басқару қызметтінде зерттейді. Курс заманауи іскерлік адамның қызметінде этикет туралы, менеджердің коммуникативті құзыреттілігі, басқарушылық қызметтегі эмоционалды және ерікті күйлері туралы және қызметті басқара білу туралы қабылеттерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жоғары кәсіптік білім берудің теориясы мен практикасы
Бұл пән жоғары кәсіптік білімнің теориялық аспектілерін, жоғары кәсіби білім беру мәселелерін көрсетеді. Ол сондай-ақ жоғары мектептің дидактикасын, мәдениет контексіндегі оқу үдерісін, жоғары білім берудегі жалпы дидактикалық қағидаларын және жоғары кәсіби білімнің практикалық аспектілерін қарастырады. Пән жалпы дидактикалық тәсіл және проблемалық мәлімдеме ретінде қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Курс педагогикалық ғылымды және оның адам туралы ғылым жүйесіндегі орнын, білім берудің қазіргі парадигмасы, Қазақстандағы жоғары білім беру жүйесі, маман тұлғасын тәрбиелеу және қалыптастыру, білім берудегі менеджмент қарастырады. Педагогикалық ғылымның әдіснамасы, оқытудың әдістері мен түрлері туралы түсінік беріледі. Оқытушының кәсіби және коммуникативтік құзыреттілігін ашуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Пәннің негізгі мақсаты - болашақ магистрдың кәсіби қызметінде ағылшын тілін белсенді меңгеру дағдылары мен қабілеттерін одан әрі дамыту негізінде шет тілін оқытудың халықаралық стандарттарының шеңберінде коммуникативтік құзыреттілікті жүйелі түрде тереңдете білу. Магистранттың бойында ғылыми ақпарат алу және беру үшін мамандық бойынша ағылшын тіліндегі әдебиеттерді оқу; аудармалар, аннотациялар, рефераттар түріндегі алынған ақпаратты тіркеу; магистрлік мамандығына және ғылыми жұмысына байланысты тақырыптар бойынша ағылшын тілінде әңгіме жүргізу дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экологиялық өндірістегі ауылшаруашылық техника
Пән «Стандарттау туралы» Қазақстан Республикасының заңын, оның рөлі мен маңызын зерттейді. Нормативтік-техникалық құжаттар мен стандарттар туралы ұғым береді. Мал шаруашылығымен, ет және сүтті өндіру технологиясын, мал шаруашылықтары мен кешендерінің өндірістік және технологиялық сипаттамаларын зерттейді. Өсімдік шаруашылығын ауыл шаруашылығы өндірісі, алғашқы өңдеуге арналған машиналар, егін егу және отырғызу машиналары, суару машиналары, астық жинау машиналарын қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Электрондық білім беру ресурстары
Пән ақпараттық білім беру және білім беруді ақпараттандыру саласындағы инновациялық және ғылыми-зерттеу жұмыстарының негізгі ережелерін зерттейді. Ғылыми зерттеу саласы ретінде компьютерлік ғылымның пайда болу тарихы, оның қазіргі заманғы құрылымы мен даму бағыттары, ақпараттық қоғам белгілері туралы білім және оны қалыптастыру міндеттері туралы идеяларды қалыптастыру. Теориялық негіздер мен білім беруді ақпараттандыру және білім беруді жаңғыртудың өзекті мәселелері, білім беруді ақпараттандыру және ақпараттық технологиялар саласында проблемалық мәселелерде өзін-өзі анықтауға дайындықты қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Кәсіби білім берудегі ғылыми зерттеу әдіснамасы
Пәнде ғылым және зерттеу туралы жалпы ақпарат беріледі. Кәсіптік білім берудегі ғылыми зерттеулерді, ғылымның әдіснамасын, ғылыми-педагогикалық зерттеулердің әдістері, кезеңдерін және құрылымын зерттейді. Пәнде эксперименталды зерттеу, зерттеу нәтижелерін өңдеу идеясы берілген. Сонымен қатар, зерттеу жұмыстарын жобалау және шолу бойынша білім береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дидактикалық жобалау
Жобалау-әдістемелік білімдердің, дағдылар мен қабілеттердің интеграцияланған жүйесін, сондай-ақ кәсіби маңызды жеке қасиеттерді қалыптастыру. Педагогтардың кәсіптік құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған кешенді дидактикалық процестің тиімді тәсілдері (мақсаттарды тұжырымдау, дидактикалық құралдарды таңдау, оқытудың заманауи әдістері мен формалары).
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Конфликтология
Пән конфликтологияның негізгі категорияларын, жанжалдардың типологиясын, жанжалдарды басқару технологиясын қарастырады. Тұлғаның қақтығыстағы мінез-құлық теориясын, тиімді қарым-қатынас технологиясын және қақтығыстағы ұтымды мінез-құлықты зерттейді. Жанжалды шешу бойынша келіссөз процесінің психологиясы, дауды реттеу технологиясы ретінде Медиация туралы түсінік қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психология және іскерлік қарым-қатынас этикасы»
«Психология және іскерлік қарым-қатынас этикасы» пәні іскерлік қарым-қатынас психологиясын, іскерлік қарым-қатынастың психологиялық сипаттамаларын, іскерлік қарым-қатынас принциптерін және этикалық нормаларын зерттейді. Іскерлік қарым-қатынас этикасын, заманауи іскерлік адамның қызметінде этикеттің, психологиялық ерекшеліктерді әңгімелесу мен келіссөздер жүргізуді зерттейді. Пән психологиялық қорғау әдістерін, іскерлік коммуникацияларды, заманауи іскерлік коммуникациялардың түрлері мен формаларын түсіндіреді. Сөз сөйлеу және кездесулер өткізу әдісін ашады. Сонымен қатар бұқаралық ақпарат құралдарының адамның әлеуметтік мәртебесіне, қазіргі заманғы өркениеттің құрамдас бөлігі ретінде имиджге, имидждің түріне әсерін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ақпараттық білім беру саласындағы қарым-қатынас психологиясы
Пәннің мазмұны психология және педагогика ғылымындағы жетістіктерді тығыз байланыстыратын негізделген теориялық және практикалық бағдарға ие, практикалық дағдыларды ғылыми әдебиеттермен, диагностикалық материалдармен, оқу ортасын құру және модельдеуімен және білім беру жобаларымен бірге жүреді. Магистранттардің әлеуметтік бейімделуінің теориялық және қолданбалы аспектілерінің мәні туралы білім мен идеяларды қалыптастыру, оқу үрдісін оңтайландыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бизнес шешімдерді модельдеу
Пән шешім қабылдау процестерін зерттейді, бастапқы мәселені формализациялаудан бастап, компьютерде математикалық модель құру және шешу арқылы шешімді талдауға және басқару шешімін қалыптастыруға дейін. Басқарушылық шешімдерді таңдау үшін міндеттердің өндірістік, көлік және қаржылық модельдерін қарастырады. Математикалық модельдерді құру және шешу және осы шешімдерді компьютерде талдау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Агроинженериядағы ғылым мен өндірістегі заманауи мәселелері
Пән білім алушыларда АӨК ғылымы мен техникасын дамытудың басым бағыттары, өндірістің қазіргі заманғы технологиялары, сыни технологиялар туралы түсінік қалыптастырады. Сонымен қатар бұл пән соңғы 3-4 жылдағы әлемдік ғылыми жетістіктерді таныстыруды және талқылауды көздейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіптік педагогикалық білім берудің әдіснамасы
Пән кәсіби педагогикалық қызметті оқытудың әдіснамалық негіздерін қарастырады. Оқытушының технологиялық құзыреттілігі туралы білім береді. Проблемалық оқытуды оқытушыларды оқытуға, оқыту іс-әрекетінің шығармашылық жобалауына арналған заманауи технологиялар ретінде қарастырады. Педагогикалық қызметті оқыту үшін кәсіби міндеттер жүйесін модельдеу туралы білім қалыптастырады. Шығармашылық педагогикалық іс-әрекетте оқыту технологиясын жүзеге асыруға жүйелі түрде зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Оқытудың инновациялық әдістемесі
Пәнде педагогикалық әдіснамалық көзқарас білім берудегі инновациялардың негізі ретінде қарастырылады. Педагогикалық инновацияларды және инновациялық оқытуды, оқытуға арналған инновациялық тәсілдердің заңдары мен қағидаларын, оқытушының инновациялық мәдениеті туралы мәлімет береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылыми білімнің әдіснамалық принциптері, парадигмалары мен құндылық қатынастарын, ғылым мен философия арасындағы байланысты ескере отырып, қазіргі заманғы жоғары білім мен педагогика ғылымдарының өзекті мәселелері туралы дамытылатын білімдер мен түсініктерді көрсете отырып, шет тілін білуді кәсіби деңгейде пайдалана отырып, кәсіби қызметтегі басқару процесінің әдістерін, заңдылықтарын және негізгі элементтерін түсіну және қабілеттері зерттелетін бағыт бойынша айырмашылықтарды табу.
- Әлеуметтік, этикалық және ғылыми көзқарастарды ескере отырып, пікір қалыптастыру үшін ғылыми зерттеулерді қолдау технологияларын пайдалана отырып, ғылыми ақпарат жинауды, талдауды және түсінік беруді жүзеге асыра отырып, кәсіби білім беру саласындағы ғылыми-зерттеу қызметінің қазіргі заманғы жетістіктерін дамытылатын білімдер мен түсініктерді көрсете білу.
- Ақпараттық, компьютерлік және желілік технологияларды қолдана отырып, әртүрлі көздерден және мәліметтер базасынан ақпаратты нақты және тиянақты түрде хабарлау, кәсіби білім беру ұйымдарының стратегиялық дамуын барынша кең пәнаралық контексте жобалау және зерделеніп отырған салада ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру.
- Іскерлік шешімдерді модельдеуде іскерлік қасиеттерді кәсіби деңгейде қолдана отырып, кәсіпкерлік қызметтің теориялық негіздерін іскерлік белсенділіктің заманауи формасы ретінде дамытылатын білімдер мен түсініктерді көрсету білу.
- Теориялық білімі мен практикалық іскерліктері, зерделеніп отырған салада ғылыми зерттеу әдістері туралы оқу дағдыларының, кәсіби деңгейде болашақ кәсіби қызметтегі жанжалды жағдайлардағы мінез-құлық үлгілері болуы тиіс.
- Экологиялық өндіріс саласындағы дамытылатын білімдер мен түсініктерді, соның ішінде ең озық экологиялық білім элементтерін, барынша кең пәнаралық контексте педагогикалық зерттеудің әдіснамалық сипаттамаларын көрсете білу
- Электрондық білім беру ресурстарын зерттеу контексінде идеяларды әзірлеу және қолдану кезінде педагогикалық жүйелерді жобалау және бағалау, зерделеніп отырған салада озық білімге негізделген ауылшаруашылық техникалары мен технологиялық жабдықтардың жоғары өнімді пайдалануы мен сенімді жұмысын ұйымдастыру қабілеттерін көрсету.
- Тұлғааралық өзара әрекеттесу жүйесіндегі проблемаларды шешу үшін өз білімін, түсінігі мен қабілетін кәсіби деңгейде пайдалана отырып, қазіргі білім берудегі инновациялық процестерді жандандырудың негізгі бағыттары мен факторларын ескере отырып, пікір қалыптастыру үшін ақпарат жинауды және түсінік беруді жүзеге асыру.
- Ақпараттық-білім беру ортасында магистранттардың коммуникативтік дағдыларын қалыптастырудың педагогикалық шарттары туралы пікір қалыптастыру үшін ақпарат жинауды және түсінік беруді жүзеге асыру, зерттелетін кәсіптік білім берудегі зерделеніп отырған саладағы қызметті ескере отырып, нормативтік-құқықтық құжаттаманы талдау.