Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M05303 Физика және электроника в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Магистрлік бағдарламаның мақсаты қазіргі ғылыми және практикалық физикалық есептерді тұжырымдап шеше білу, нәтижелерді сын тұрғысынан пайымдау, жоғары оқу орындарында физиканы оқытуға ықпал ететін кәсіби мәдениеттің жоғары деңгейін қалыптастыру; еңбек нарығындағы кәсіби ұтқырлықты қамтамасыз ететін ғылым тоғысындағы іргелі білімді меңгеру және одан әрі білім алуды жалғастыру мүмкіндігін алу болып табылады
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M090 Физика

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Өзінің ғылыми-педагогикалық қызметінде жоғары мектеп басқармасының «Педагогика» және «Психология» білімін кәсіби деңгейде қолданады;
  • Қазіргі физиканың барлық салалары бойынша жоғары білімге ие және жетілдірілген тәжірибелік қондырғылар мен құрылғыларда жұмыс істеуді, алгоритм мен оны талдауды өздігінен жасау дағдыларын білетін, кәсіпкерлік дағдыларына ие білікті маман болуы керек
  • Зерттеу контекстінде идеяларды әзірлеу және (немесе) қолдану кезінде осы саланың озық біліміне негізделген зерттелетін саладағы іргелі білім мен түсінікті көрсету
  • Физиканың іргелі негіздерін; энергия үнемдеу технологиялары мен жаңартылатын энергия көздерінің физикасы мен техникасын; ғылыми зерттеулерді метрологиялық қамтамасыз етуді білу
  • Ғылыми зерттеулер үдерісін жоспарлау, әзірлеу, жүзеге асыру және үйлестіру; жаңа және күрделі идеяларды сыни талдау, бағалау және салыстыру; өз білімі мен жетістіктерін әріптестеріне және ғылыми қоғамдастыққа хабарлау; ғылыми саланың шекарасын кеңейте отырып, өзіндік шешімдермен, зерттеулермен үлес қосу
  • Физиканы оқытуда жаңа технологияларды енгізу; белгілі бір технологияға сәйкес оқу процесін жоспарлау; әртүрлі технологиялардың білім беру әсерін бағалау; оқу процесіне инновациялық технологиялардың элементтерін енгізу
  • Тұлғаның ерекшеліктерін зерттеудің психологиялық әдістерін меңгеру; қарым-қатынас жасау үшін маңызды сұхбаттасушының жеке қасиеттерін көрсету; жанжал жағдайындағы мінез-құлық стратегиясын анықтай білу, ұжымда туындайтын жанжалдарды шешу
  • Нанотехнологиялық процестерге әсер ететін факторларды анықтау үшін алынған іргелі білімдерді қолдану және наножүйелерде физикалық процестердің өтуінің негізгі заңдылықтарын түсіндіру
  • Кәсіби бағдарлы сипаттағы арнайы әдебиетпен жұмыс істеуге және алынған ақпаратты өңдеуге; конференцияларды, презентация, дебаттар, дөңгелек үстел, көрмелерді шет тілінде ұйымдастыру және өткізуге; шет тілінде ғылыми мақалалар мен тезистер жазу қабілетті; қабылданған әлеуметтік-мәдени нормаларға сәйкес шет тіліндегі іскерлік хат мәтінін құру
  • Әртүрлі білім беру бағдарламалары бойынша білім беру қызметін ұйымдастыру және бағалау, диагностиканың жаңа әдістері мен технологияларын меңгеру; қолданбалы және инженерлік-техникалық міндеттерді талдау және шешу кезінде эксперименттер мен математикалық модельдеуді жүргізуде қазіргі заманғы әдістерді қолдану
  • Математикалық модельдерді құру үшін құбылыстар мен процестердің мәліметтері мен сипаттамаларын пайдалану, теориялық қорытынды жасауды, математикалық өңдеу жүргізуді және алынған нәтижелерді талдау, теориялық тұжырымдар мен математикалық модельдерді тексеру үшін зертханалық тәжірибе техникасын игеру
  • Күнделікті кәсіби қызметке және докторантурада білім алуды жалғастыруға қажетті білімді кеңейту және тереңдету
  • Материалдардың қасиеттерін және оларды алудың технологиялық процестерін талдау үшін физикалық заңдар мен әдістерді қолдана білу, қажетті физикалық-химиялық қасиеттері мен технологиялық мүмкіндіктері бар материалдарды қолдану
  • Атомдық - эмиссиялық және атомдық - абсорбциялық, люминесценттік спектралдық талдау және спектрометриялық жабдықтардың техникалық сипаттамаларын білу және осы құралдармен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру
  • Алынған ақпаратты дерексіз ойлау, талдау, синтездеу және теориялық физика курсы бойынша есептерді шешу дағдыларын меңгеру
Top