7M01503 Математика. Білім беру үдерісін басқару в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жоғары білім беру мекемелерінде, білім беруді басқару органдарында, білім беру ұйымдарында, ғылыми-білім беру ұйымдарында ғылыми, педагогикалық, кәсіби және практикалық қызметті жүзеге асыру үшін іргелі математикалық білімге, инновациялық тәсілдерге, ғылыми-зерттеу дағдыларына ие жаңа форматтағы бәсекеге қабілетті мамандарды дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M010 Математика педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
-
Алгебра, геометрия және логиканың негізгі мәселелері
Несиелер: 8Пәнді оқыту мақсаты: алгебра, геометрия және логика туралы танымал ақпараттармен танысу, сондай-ақ магистранттарды оларды оқу үрдісінде пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Курстың қысқаша сипаттамасы: Жиын ұғымы. Нақты сандардың жиыны. Функция. Функцияның шегі және туындысы. Функцияларды зерттеу. Жоғары ретті туындылар. Алғашқы функция және анықталмаған интеграл. Ньютон - Лейбниц формуласы. Геометриялық және физикалық мәселелерді шешуде анықталған интегралды пайдалану. Теңсіздікті және олардың жүйелерін шешудің жалпы әдістері. Модульдік белгі астындағы айнымалылары бар теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу. Параметрлермен берілген теңдеул��р және теңсіздіктер. Көпжақтардың қимасын салудағы метрикалық есептер. Кездейсоқ шама және іріктеу әдісінің элементтері. Математикалық логиканың негізгі түсініктері.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Шет тілі (кәсіби)
Несиелер: 5Пәнді оқытудың мақсаты шет тілін меңгерудің бастапқы деңгейін, шетел серіктестерімен қарым-қатынас кезінде кәсіби қызметтің әр түрлі салаларында әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін коммуникативтік құзыреттіліктің жеткілікті деңгейін арттыру, сондай-ақ кәсіби қарым-қатынастың жалпы стандартты жағдайларында әңгімелесушінің пікірін толық және нақты түсіну үшін, кәсіби бағыттағы мәтіндерден қажетті ақпарат болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылым тарихы және философиясы
Несиелер: 5Ғылыми танымның мәнін және ғылымның басқа мәдениет салаларымен арақатынасын анық және мағыналы түсінуді қалыптастыруға, қазіргі ғылымның философиялық бейнесін жасауға, зерттеудің нақты саласында қолдану үшін әр түрлі ғылым материалдарын қабылдауға, магистранттардың коммуникативтік және кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыруға, магистранттардың сөздік құрамын байытуға, грамматикалық және теориялық материалдарды зерделеуге, жазбаша жұмыс жасауға, әр түрлі тапсырмалар мен жаттығуларды орындауға, білім беру ережелерін меңгеруге ықпал етеді, сөйлеуді дамыту (ауызша және жазбаша), оқу мәнерлілігі, тыңдау, еркін сөйлеу.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Басқару психологиясы
Несиелер: 5Пәннің бағдарламасы психологиялық сана мен ойлауды қалыптастыруға, ғылыми психология категорияларын, психологиялық зерттеудің принциптері мен әдістерін меңгеруге, болашақ маманның жеке тұлға мен топқа зерттеу жүргізу, ұйым персоналын тиімді басқару үшін нақты жағдайға барабар психологиялық өлшеу құралдарын өз бетінше және негізді таңдау және тиімді қолдану қабілетін дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Несиелер: 3Пән бағдарламасы жоғары мектептің болашақ педагогының кәсіби қызметінің теориялық және практикалық дайындығына бағытталған және магистранттарда педагогикалық ғылымның негізгі бөлімдері туралы білім жүйесін және түсініктерді заманауи білімнің маңызды салаларының бірі ретінде қалыптастыруға мүмкіндік береді, онда адам қызметінің білім беру саласына философиялық және ғылыми көзқарастар бірлігі жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Математикадағы оқу үдерісінің диагностикалық технологиялары мен сапасын бағалау
Несиелер: 5Пәндерді меңгеру мақсаты – магистранттарды оқыту нәтижелерін бағалаудың (мониторинг, рейтинг, портфель, критериалды бағалау, тестілеу, тәуелсіз бағалау), тесттік бақылаудың әдіснамалық және теориялық негіздерін және бірыңғай мемлекеттік емтиханды ұйымдастыру және өткізу тәртібін бағалаудың заманауи технологиялары мен таныстыру. Магистранттарды оқытудың сапасын бақылауды ұйымдастыру, мақсаттар қоюға байланысты кәсіби дағдыларды дамыту, студенттердің білімін тексеру үшін материалдың мазмұнын таңдау, оқытудың нәтижелерін бағалау әдістерін, нысандары мен құралдарын таңдау, тест тапсырмаларын әзірлеу бойы��ша шығармашылық көзқарасты қалыптастыру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Математикалық білім берудегі әдістемелер мен ақпараттық технологиялар
Несиелер: 5«Математикалық білім берудегі әдістеме және ақпараттық технологиялар» курсы магистранттарды математикалық мәселелерді шешуге және жобалауға қолданылатын қазіргі заманғы технологиялармен таныстырады. Курстың негізгі бағыттары: компьютерлік жүйелер мен баспаханалық математикалық қолжазбаларды компьютерде басып шығаруға арналған технологияларды зерттеу. Магистрант негізгі математикалық пакеттердің біреуін білуі керек (мысалы, Mathematica 6) және TEX математика редакторында математикалық мәтіндерді жаза білу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
ЖОО математиканы оқытудың теориясы мен технологиясының негізгі бағыттары
Несиелер: 7Пән бағдарламасы математиканы болашақ мұғалімдердің математика пәнін тереңдетіп оқытатын сыныптар үшін, интеллектуалдық дарынды оқушылармен математика саласында жұмыс істеу үшін жоспарлап отыр. «Жоғарғы оқу орындарында математиканы оқытудың теориясы мен технологиясының негізгі бағыттары» пәнін меңгеру алдыңғы білім деңгейіне байланысты болатын келесі пәндердің оқу нәтижелеріне негізделген: «Элемнетар математика», «Математиканы оқытудың теориялық негіздері»
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Оқу орнының сапа менеджменті жүйесі
Несиелер: 5Пәндерді меңгеру мақсаты – магистранттың жеке және кәсіби біліктілігін қалыптастыру және дамыту, білім беру саласындағы басқарудың негіздерін зерделеу. Бағдарлама білім менеджментінің мәні туралы магистранттардың қазіргі ғылыми түсінігін қалыптастыруға бағытталған; басқарушылық қызметтің құндылық-мәнділік негіздерін дамытуды және пәндік білімін жеке мағынада толтыруды қамтамасыз ету; бастамашылық, тәуелсіздік, шығармашылық қасиеттер, табысты басқарушылық қызмет қабілеті, кәсіби ұтқырлық сияқты кәсіптік маңызды қабілеттер мен жеке қасиеттерді дамыту; білім берудің өзекті мәселелерін шешуге байланысты ұйымдастырушылық және басқарушылық қызметтің дағдылары мен қабілеттерін қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Педагогикалық тәжірибені ұйымдастыру және өткізу әдістемесі
Несиелер: 5«Педагогикалық тәжірибені ұйымдастыру және өткізу әдістері» пәнін меңгеру мақсаты педагогикалық зерттеу әдіснамасының білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Курстың қысқаша мазмұны: педагогикалық эксперимент тұжырымдамасы, тәжірибенің функциясы, ұйымдастыру, педагогикалық тәжірибенің формалары мен түрлері. Әдістемелік зерттеудің мәні. Әдістемелік зерттеулердегі педагогикалық тәжірибенің рөлі. Педагогикалық тәжірибені дайындау мен жүргізудің теориялық негіздері. Тиімділіктің сапалы көрсеткіштері және бағалау сұрақтары.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Зерттеуді ұйымдастыру және жоспарлау
Несиелер: 5Пәнді оқыту мақсаты – ғылыми зерттеу және ұйымдастыру үшін базалық білім мен дағдыларды қалыптастыру. Кәсіби білімді жүйелендіру, кеңейту және шоғырландыру, тәуелсіз ғылыми жұмыстар, зерттеу және эксперимент жүргізу дағдыларын қалыптастыру. Бұл курс проблемаларды, аспектілерді, заңдарды, қағидаларды, үрдістерді, зерттеулерді, жобалар мен әзірлемелерді жүргізу үшін қажетті әдістерді қарастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Білім берудегі инновациялық үдерістер
Несиелер: 5Пән бойынша бағдарлама «Білім берудегі инновациялық үдерістер» оқырмандардың қазіргі заманғы оқу үрдісін тексеру және өзін-өзі құру үшін білімін, түсінігін және дағдыларын жетілдіруге бағытталған, атап айтқанда диссертацияның көлемінде ғылыми зерттеулер жүргізуде. Оқу пәнінің негізгі міндеттері: педагогикалық жобалау, әдістемелік жұмыстар саласындағы кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру, магистранттардың кәсіби проблемаларды шешуге дайындығын қалыптастыру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Математика және білім берудегі технологиялық жобалар қызметі
Несиелер: 5Пәннің даму мақсаттары - математиканы оқыту үдерісінде студенттерді дамытудың факторы мен құралдары ретінде педагогикалық үдерісті дамытудың мәнін, құрылымын, үрдістері мен келешегін зерттеу; - математиканы оқытудың әдіснамалық жүйесінің негізгі компоненттерін зерттеу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Сызықтық теңсіздік жүйесі
Несиелер: 8Курстың мақсаты магистранттарды қолданбалы математика және математикалық экономика мамандығы бойынша сызықтық теңдеулер мен теңсіздіктер жүйелерінің теориясын қалыптастыру болып табылады. Сызықтық алгебраның элементтері, полиэдрдің құрылымы, желілік теңсіздіктің балама жүйелеріндегі теоремалар, желілік теңсіздіктің баламалы жүйелерінде теоремалар қолданудың екі бағыты, желілік шектеулермен проблемаларды оңтайландыру үшін дуализация теориясы, теңсіздік-салдар, желілік теңсіздіктер жүйесінің қалдықтарының квадраттарының көлемін барынша азайту проблемалары
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Математикадағы цифрлық білім беру ресурстарын құру
Несиелер: 5Пәннің мақсаты - білім берудегі танымдық-белсенділік қызметті ұйымдастыруға және оңтайландыруға даярлық, математика және кәсіби қызметті ұйымдастыруға арналған инновациялық технологиялардағы заманауи электронды ресурстарды пайдалана білу, кəсіби қызметтегі ғылыми негізделген əдістер мен техниканы қолдануды үйрену, заманауи ғылымды пайдаланудағы құзыреттілік, білім беру ортасын жобалай білу, оның ішінде техникалық қызмет көрсету, қолдау, өтемақы, білім беру, оқыту және диагностикалық электрондық ресурстар құру; кәсіби диагностиканың заманауи әдістері.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Компьютерлік деректерді өңдеу психологиялық-педагогикалық эксперимент
Несиелер: 5Пәндерді меңгеру мақсаты: компьютерлік технологияны қолдану арқылы тәжірибелік деректерді өңдеудің математикалық әдістерін енгізуде магистранттардың кәсіптік құзыреттіліктерін арттыру. Қысқаша мазмұны: Математикалық статистика ұғымы. Статистикалық шамалар және олардың анықтамасы. Екі тәуелсіз нәтиже арасындағы айырмашылықтардың шынайылығын есептеу жолдары. Статистикалық гипотезаларды тексеру әдістері. Корреляция және салыстыру әдістері. Стьюденттің t-критерий бойынша айырмашылықтардың шынайылығын анықтау. Уайттың T-критерий бойынша шынайылықтың маңыздылығын анықтау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Математика мектебінде стохастиканың элементтері
Несиелер: 5Пәннің мақсаты - оқушылардың ықтималдық ойлауының қалыптасуы ретінде мектептік математика пәні бойынша стохастика элементтерін зерттеу. Мазмұны қысқаша мазмұны: Қазіргі мектептегі білім берудегі стохастиктердің рөлі мен орны, курстың қолданылатын бағыты. Мектеп статистикасының және жаратылыстанудың теориялық сипаты. Ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистика бойынша 6-9 сыныптардағы мәселелерді шешу әдістері
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Кейбір қайталанатын қарым-қатынас мәселелері
Несиелер: 5Пәннің мақсаты - қайталанатын қатынастарды шешуде қолданылатын генерациялау функцияларын зерттеу. Дискретті математика және комбинаториканың қайталанатын қатынастары, Қайталану қатынастарын шешу кезінде функцияларды қалыптастыру. Қайталану қатынастарын шешу үшін функцияларды генерациялау әдісі
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Мектепте геометрияны оқытуда компьютер ортасын пайдалану
Несиелер: 5Курстың мақсаты - магистранттарды қазіргі заманғы білім беру технологияларын пайдалана отырып, мектепте геометрияны оқытудың білімі мен дағдыларымен қамтамасыз ету, жаңа ғылыми жетістіктерді және тәжірибеде озық педагогикалық тәжірибені қолдануды үйрету. Қысқаша мазмұны: Жаңа ақпараттық технологияларды қолданумен геометрияны оқытудың теориялық аспектілері. Mathematica компьютерлік жүйесімен мектепте геометрияны зерттеудің әдістемелік аспектілері. Жоғарғы сынып оқушыларының геометриясын оқытуда компьютерлік технологияны қолдану әдістемесі («Түзу мен жазықтықтың перпендикулярлығы» және « «Бетер және және айналу денелер» материал��ары бойынша)
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Профильдік мектептегі математикалық талдау мен дифференциалдық теңдеулердің таңдаулы сұрақтары
Несиелер: 8Пәннің мақсаты - математикалық талдау мен дифференциалдық теңдеулердің негізгі және бірінші және екінші ретті ОДС шешімдерін шешу әдістері, практикалық және қолданбалы мәселелерді шешу. Реферат: мектеп математигі, дифференциалдық теңдеулер математикалық талдау элементтері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Код ON1
ғылыми зерттеулер жүргізуге және жоғары оқу орындарында арнайы пәндерді оқытуды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби деңгейде шет тілін еркін меңгерген
-
Код ON2
өзінің ғылыми-педагогикалық қызметінде жоғары мектеп басқармасының педагогика және психология білімін кәсіби деңгейде қолданады
-
Код ON3
оқытудың әдістерін, технологияларын және тәсілдерін әзірлеуді және енгізуді, оларды білім беру қызметімен айналысатын ұйымдарда пайдалану процесінің нәтижелерін талдау
-
Код ON4
ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдай білу, оларды ғылым және білім саласындағы нақты ғылыми мәселелерді шешуде қолдануға, ғылыми зерттеулерді дербес жүзеге асыруға қабілет
-
Код ON5
білім беру сапасын бақылаудың нысандары мен әдістерін, өлшеу және бақылау материалдарының әртүрлі түрлерін, соның ішінде ақпараттық технологияларды пайдалану және отандық және шетелдік тәжірибені есепке алу қабілеті
-
Код ON6
кәсіптік салада отандық және шетелдік методологиялық тәжірибені жүйелендіруге, жинақтауға және таратуға дайындық
-
Код ON7
математиканы оқыту әдістемесі саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу және педагогикалық эксперимент жүргізуді орындауға қабілеті
-
Код ON8
білім беру мекемелерін басқаруға қатысу, сондай-ақ математиканы оқыту әдістерін жетілдіру және зерттеу бойынша ғылыми дағдыларға ие болу
-
Код ON9
білім беру үдерісінің тиімділігін арттыру үшін ақпараттық технологиялармен қамтамасыз етілген мүмкіндіктерді пайдалануға дайындық
-
Код ON10
шығармашылық зерттеу топтарын құру, топтың педагогикалық қызметін бақылау және оқу үдерісінің сапасын тексеру моноторингін өткізу
-
Код ON11
әртүрлі білім беру бағдарламалары бойынша білім беру процесін ұйымдастырудың, оқыту процесінің сапасын диагностикалау мен бағалаудың заманауи әдістері мен технологияларын қолдану қабілеттілігі
-
Код ON12
білім беру ортасын қалыптастыру және инновациялық білім беру саясатының міндеттерін іске асыруда кәсіби білім мен дағдыларды пайдалану қабілеттілігі
7M01503 Математика 1
МагистратураМахамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01503 Математика
МагистратураСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01503 Математика
МагистратураСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01503 Математика
МагистратураШымкент университеті
БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01503 Математика
МагистратураМардан Сапарбаев институты (Mardan Saparbaev Instityty)
БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша