Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01503 Математика в ОАИУ

Пәндер

  • Академиялық жазба және ғылыми зерттеулер технологиясы

    Эксперимент жүргізу және нәтижелерді талдау тәсілдерін қарастырады, оңтайлы шешімдерді таңдау дағдыларын, рецензиялар, баяндамалар мен ғылыми жарияланымдар дайындап, құрастыра білуге ​​үйретеді; жобалау процестерін, ақпараттық жүйелер мен технологияларды енгізу мен сүйемелдеуді авторлық қолдауды жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Зерттелетін сұрақтар: грамматикалық материал, арнайы лексика, терминологиялық материал; мамандықтың негізгі пәндеріне сәйкес келетін оқу материалы; кәсіби салада оқу, сөйлеу, тыңдау және жазу. Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: білім алушылардың мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілік дағдыларын меңгеру; халықаралық кәсіби ортаға ену; мәдениетаралық, ғылыми және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде кәсіби шет тілін пайдалану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қолданбалы математика

    Математикалық-логикалық синтез және логикалық құрылғыларды талдау әдістері мен негізгі ұғымдарын, күрделі сандар әдісімен қолданбалы есептерді шешу жолдарын үйретеді. Кәсіби бағытталған есептерді шешу үшін дифференциалдық және интегралдық есептеудің математикалық әдістерін қолдану дағдыларына, әртүрлі кәсіби жағдайларда математикалық синтез және талдау тәсілдері мен әдістерін пайдалану дағдыларына үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Мынадай құзыреттіліктерді қалыптастырады: білімнің, қызметтің және әлеуметтік институттың ерекше түрі ретінде ғылымның негізгі ерекшеліктерін білу; ғылымның дамуының негізгі тарихи кезеңдерін және ғылыми әдістің түрлерін білу; ғылымның қазіргі даму кезеңінде туындайтын негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық проблемаларды бағдарлай білу; ғылым философиясының терминологиялық аппаратын меңгеру; логикалық талдау әдістері мен тәсілдерін меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері

    Зерттелетін сұрақтар: ғылыми-оқу мәтіндерін қалыптастыру әдістері мен формалары; ғылыми зерттеу кезеңдері; зерттеу әдістері: зерттеудің теориялық және эксперименттік әдістері; бақылау, салыстыру, өлшеу, эксперимент, абстракциялау, талдау, синтез; тарихи әдіс, индукция және дедукция әдісі; жеке жұмыс кезінде де, топтық жоба кезінде де осы процестерді ұйымдастыру және басқару тәсілдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Мынадай құзыреттіліктерді қалыптастырады: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұнын, басшының жеке басқарушылық тұжырымдамасын, басқарушылық өзара іс-қимылдың теориялық негіздерін, негізгі басқарушылық функцияларды іске асырудың психологиялық ерекшеліктерін, басқарушылық қызмет субъектісінің психологиясын білу; басқарушылық қызмет және өзара іс-қимыл саласындағы психологиялық зерттеу әдістемелерін меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Жоғары мектеп дидактикасының жалпы теориялық негіздерін; оқытушының кәсіби және коммуникативтік құзыреттілігін; жоғары мектептегі заманауи білім беру технологияларын қарастырады. Мынандай құзыреттіліктерді қалыптастырады: жоғары мектепте оқыту негіздерін білу; формаларды, әдістерді, білім беру технологияларын білу; цифрлық технологияларды пайдалана отырып, білім алушылармен кері байланыс орнату; жоғары мектепте сабақ өткізудің нысандары мен әдістерін меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Оқыту нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдары

    Білім беру үдерісінің сапасын бағалау және диагностиканың заманауи технологияларының жалпы негіздерін (оқыту нәтижелерін бағалау және бақылаудың рейтингтік жүйелері, портфолио), оларды әзірлеу және жүзеге асыру әдістемесін, педагогикалық өлшеулердің нәтижелерін өңдеу және талдау әдістемесін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беру мекемесінде математиканы оқыту әдістемесі

    Жалпы орта білім беретін және кәсіптік білім беру ұйымдарында математиканы сапалы оқыту үшін қажетті кәсіби құзыреттілікті, іргелі білім мен іскерлікті қалыптастыру; математиканы оқытудың қазіргі заманғы әдістерін меңгеру; мектептегі математикалық есептерді шешудің практикалық дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Білім беруді модернизациялаудың европалық моделінің теориялық аспектілері

    Бұл пән Еуропалық Одақ елдерінде болып жатқан үрдістерді талдайды, олармен осы елдердің инновациялық дамуы тікелей немесе жанама байланысты. Еуропалық жоғары оқу орындарының - классикалық университеттер мен кәсіптік білім беру мекемелерінің инновациялық әлеуетін, әсіресе осы салалардағы (Болонья және Копенгаген процестері) жүргізіліп жатқан реформалар тұрғысынан зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылым мен білімнің жаңашыл мәселелері

    Қазіргі заманғы ғылыми-зерттеу кеңістігі мен білім беру кешенін ұйымдастыру және өндірістік саласындағы білімге, оларға өздерінің ғылыми және педагогикалық әлеуетін толық көлемде іске асыруға, әртүрлі білім беру мекемелерінде әртүрлі білім беру сатыларында білім беру процесін ұйымдастырудың және іске асырудың заманауи әдістері мен технологияларын қолдану тәсілдеріне үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математика саласындағы педагогикалық ғылыми-зерттеудың әдіснама

    Алынған білімді қабылдаудың, талдаудың, түсіндірудің әдіснамалық тәсілдерін, сондай-ақ кәсіби қызмет үшін қажетті жалпы және негізгі құзыреттерді қарастырады. Ғылыми-зерттеу және әдістемелік қызметтің негізгі ережелері, принциптері мен заңдылықтарына, әдіснамалық және ғылыми мәдениетке, ғылыми жұмысты ұйымдастыруда ресурстарды тиімді пайдалану тәжірибесіне үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық технологияларды қолдана отырып, мектеп оқушыларының ғылыми жұмыстарын ұйымдастыру әдістемесі

    Курс бағдарламасы информатиканы оқыту процесінде білім алушылардың оқу және зерттеу жобаларын жасау саласындағы құзыреттілігін, болашақ информатика мұғалімінің кәсіби маңызды жеке қасиеттерін қалыптастыруға бағытталған. Оқытудың жеке, метапәндік және пәндік нәтижелеріне қол жеткізу және оқу-тәрбие процесінің сапасын қамтамасыз ету үшін білім беру ортасының, оның ішінде ақпараттық ортаның мүмкіндіктерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі инновациялық процестер

    Білім беру жүйесіндегі инновацияның нормативтік базасы мен модельдерін қарастырады. Оқу үдерісін ұйымдастыруды және мектептегі инновациялық қызметті ғылыми-педагогикалық сүйемелдеуді енгізеді. Кәсіби қызметте үнемі өзін-өзі тәрбиелеу мен жетілдіру қажеттілігінің дамуын талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ұшқырлы оқыту және виртуалды шындық

    Түрлі жабдықтарды қолдана отырып, виртуалды, толықтырылған және аралас реалды мультимедиялық жүйелерін бағдарламалық іске асыру дағдыларына, VR/AR жүйелерін құру дағдыларына, иммерсивті контенті бар қосымшаларды жобалау және құруға арналған аспаптық құралдарымен жұмыс істеуге, иммерсивті контенті бар ақпараттық жүйелерге техникалық құжаттаманы құруға үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық физиканың кері есептері

    Жаратылыстану есептеріндегі жартылай туындылардағы теңдеулерді шешудің сандық әдістерінің рөлі туралы терең кәсіби білімді магистранттарда қалыптастыру. Дифференциалдық теңдеулер үшін әр түрлі есептерді шешудің сандық әдістер теориясының қазіргі жағдайымен, дифференциалдық теңдеулер үшін шекаралық есептерді шешудің ең тиімді сандық әдістерімен танысу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру саласындағы құзыреттілік тәсіл

    Курс білім беру жүйесін жаңғыртудың әдіснамалық негізі ретінде білім алушыларда құзыреттілік тәсілдің мәні мен қағидаттары туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған. Білім берудегі құзыреттілік тәсілінің мәнін, мақсаттарын, міндеттері мен ерекшеліктерін, "құзырет", "құзыреттілік" ұғымдарын, білім берудегі құзыреттілік тәсілінің мазмұндық және процестік сипаттамаларын, қазіргі білім беруді дамытудағы құзыреттілік тәсілінің рөлін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Элементар математиканың ғылыми негіздері

    Мектептегі математика курсының негізгі ұғымдарын, оларға енгізілген іргелі математикалық идеялар тұрғысынан, қарапайым математиканы дамытудың заманауи бағыттарын және оларды қолдануды үйретеді. Қарапайым математиканың маңызды әдістерін қарастырады, оларды теоремаларды дәлелдеу және есептерді шешу үшін қолдана алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заманауи білім берудегі менеджмент

    Пән магистранттарды әлемдік деңгейде ұйымды ағымдағы және стратегиялық басқару саласындағы ғылыми-зерттеу жұмыстарына, жалпы және стратегиялық менеджментке қатысты білімді интеграциялау саласындағы басқарушылық міндеттерді шешу үшін қажетті жаңа ақпаратты іздеуге және алуға дайындауға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Алгебра, геометрия және логиканың іргелі сұрақтары

    Алгебра, геометрия және логикаға қатысты белгілі ақпараттармен танысу, сонымен қатар, оларды оқу процесінде қолдану дағдыларын магистранттарда қалыптастыру. Жоғары алгебраның негізгі түсініктері мен идеялары, сандар теориясы және математика әдіснамасы, сонымен қатар формальды логика туралы білім қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық талдаудың іргелі сұрақтары

    Классикалық және заманауи математикалық анализ және оның негізгі қосымшалары туралы терең кәсіби білімді қалыптастыру. Шек, үздіксіздік, туынды және интеграл сияқты математикалық анализдің негізгі маңызды ұғымдарын жалпылау. Дифференциалданатын және интегралданатын функциялардың кластарын кеңейту, жаратылыстану мәселелеріне математикалық анализдің практикалық қолдану аясын кеңейту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Есептеу математикасының теориялық негіздері

    Есептеу дәлдігін, есептеу күрделілігі мен есептеу математикасы алгоритмдерінің тұрақтылығын талдау әдістерін; сызықтық алгебралардың модельдері мен сандық әдістерін, сызықтық және сызықтық емес алгебралық теңдеулер жүйесін шешуді, функцияларды интерполяциялау әдістерін; функцияларды жуықтау және жуықтау әдістерін, сандық интеграциялау және саралау әдістерін; қарапайым дифференциалдық теңдеулер мен жүйелерді шешуді қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сызықтық интегралдық теңдеулерді шешу әдістері

    Интегралды теңдеулердің негізгі түрлері арасындағы (Вольтер, Фредгольм, сингулярлық) айырмашылықтарды, сызықтық дифференциалдық теңдеулер мен Вольтер интегралдық теңдеулер арасындағы байланысты қарастырады. Вольтер және Фредгольм интегралдық теңдеулерінің резольвенттерін құру қабілетін дамытады. Фредгольмның бұзылған ядросы бар интегралдық теңдеулерін шешу әдістеріне, интегралдық теңдеулерді шешу үшін интегралдық түрлендірулерді қолдануға, интегралдық теңдеулерді шешудің жуық әдістеріне үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Виртуалды білім беру жүйесін құру және қолдану

    Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды дамыту процесінде заманауи білім беру кеңістігін қалыптастыру, заманауи қоғамның әлеуметтік трансформациясы контексінде электрондық оқыту, білім беру процесіне қашықтықтан және желілік технологияларды енгізу тәжірибесі мен перспективалары, қашықтықтан оқыту технологияларын пайдалана отырып оқыту процесін нормативтік-әдістемелік қамтамасыз ету, SMART-технологияларды пайдалана отырып оқу процесін ұйымдастыру мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Жоғары мектеп дидактикасының негіздері туралы, жоғары мектеп оқытушысының кәсіби құзыреттілігі, студенттік орталықтандырылған оқыту және бағалау қағидаттарын ескере отырып, оқу сабақтарын ұйымдастыру және өткізу , сондай ақ жоғары мектепте сабақ өткізу дағдылары негізгі білімін меңгерген.
  • Білім беру ұйымдарында арнайы пәндерді оқыту технологияларын, әдістері мен құралдарын құрады және қолданады, қазіргі заманғы оқыту технологиясына сәйкес оқу процесін ұйымдастыра біледі.
  • Заманауи ақпараттық технологияларды, оның ішінде қашықтықтан оқыту технологияларын пайдалана отырып, оқу процесін жандандыру үшін инновациялық педагогикалық әдістемелерді меңгерген.
  • Математикалық білім беру саласында терең мамандандырылған білімді меңгерген.
  • Ғылыми-зерттеу жұмыстарын, ғылыми-әдістемелік әдебиеттерді зерттеуді, оқу үдерісінде инновациялық педагогикалық технологияларды пайдалануды жоспарлайды.
  • Заңдарға, педагогикалық процестің принциптеріне, білім беру механизмдеріне сәйкес білім беру жұмысын ұйымдастырады және жобалайды. Білім беру ұйымдарының оқушыларын оқытудың әртүрлі нысандары мен әдістерімен жұмыс істейді.
  • Ғылыми зерттеулер жүргізудің және тұжырымдамалық модельдеудің заманауи әдістерін меңгергенін көрсетеді; математиканың қолданбалы мәселелерін шешуде өзіндік ерекшелігін, дербестігін және шығармашылық ойлауын көрсетеді.
  • Халықаралық кәсіби ортаға ықпалдаса алады және кәсіби шет тілін мәдениетаралық, ғылыми және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қолдана алады.
  • Талдаудың, алгебраның, дифференциалдық теңдеулердің, математикалық есептерді сандық және жуықтап шешудің заманауи әдістерін қолдана алады.
  • Ғылым тарихы мен философиясы саласындағы білімдерін көрсетеді; ғылым философиясының ұғымдық аппаратын, логикалық талдау әдістері мен тәсілдерін меңгерген.
  • Білім беру сапасын басқару құзыреттілігі негізінде кәсіби және ғылыми-педагогикалық қызмет саласында тиімді шешімдерді талдау, бағалау және қабылдауда басқару психологиясының жүйелі білімін қолданады.
  • Білім беру ұйымының математика курсының әртүрлі бөлімдері бойынша күрделіліктің жоғары деңгейінің есептерін шешу дағдыларын меңгерген.
Top