Жаңа білім беру бағдарламасы

8D023. Тілдер және әдебиет в Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты «D059 - Шетел филологиясы» оқу бағдарламасының мақсаты заманауи еңбек нарығындағы сұранысқа ие мамандардың сапалы білім алуына, жалпы ғылыми көзқарасқа, күшті теориялық және әдіснамалық негіздерге, филология саласындағы терең білімге, салыстырмалы және типологиялық лингвистикаға, шет тілдеріне кәсіби білімі бар, табысты жұмыс жасауға дайын. интербелсенді ынтымақтастық, сондай-ақ өздігінен жаңа ғылыми-тәжірибелік қызметте сатып алу және пайдалану дандыру және дағдылар, кеңейту және тереңдету, өз ғылыми сараптама және жоғары оқу орындары мен орта мектептерде ғылыми-зерттеу жұмыстары мен оқытуды жүзеге асыру үшін. Шетел филологиясы білім беру бағдарламасының мақсаты - докторанттардың жеке қасиеттерін дамыту, яғни адамның жалпыға ортақ құндылықтар жүйесінде жүру қабілеті, әртүрлі әлеуметтік, ұлттық, діни, кәсіби қауымдастықтардың және қоғамдағы топтардың құндылық-семантикалық бағдарларын ескере отырып, шет тіл мәдениетін сәйкестендіруді талап ететін этикалық нормаларды басшылыққа ала отырып, ойлау мәдениетін, ақпаратты талдауды, ақпаратты жинақтауды, мақсаттарды қоюды және оларға жету жолдарын таңдауды үйрену ауызша және жазбаша тіл мәдениетін білу, әлеуметтік, мәдени және мәдениетаралық қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру, әлеуметтік және кәсіби байланыстардың барабарлығын қамтамасыз ету. Бағдарлама сондай-ақ кәсіби өзін-өзі жетілдіру, жоғары мәдениет, толеранттылық, тұрақты моральдық позиция, логикалық ойлау, қабылдаудың дәлдігі, шығармашылық қиял, этносаралық, конфессияаралық, халықаралық қарым-қатынас контекстінде конструктивті, ғылыми және педагогикалық, оқу, редакциялық, аударма, мәдени және ұйымдастырушылық қызметті жүзеге асырады.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D059 Шетел филологиясы
  • Дайындық бағыты 8D023 Тілдер және әдебиет
  • Шеттілдік білім берудің қазіргі парадигмасының әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Курс қазіргі заманғы шет тілдік білім берудің тұтас концепциясын зерттеуге бағытталған, шет тілдік білім берудің инновациялық жүйесін жасауда жаңа тәсілдің концептуалды базисі ретінде әрекет ететін когнитивті-лингвомәдени әдіснама туралы ғылыми негізделген түсінік береді, докторанттарда шет тілдік білім берудің қазіргі концепцияларын сын тұрғысынан бағалау, оның моделін тұтас, жүйелі негізделген және түрлендіретін санат ретінде тану үшін қазіргі шет тілдік білім берудің базалық бағдарлары мен талаптарын негіздеу қабілетін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Коммуникацияның заманауи теориялары
    Несиелер: 5

    Бұл курс коммуникация мен ақпараттың негізгі теорияларының енгізілуіне, қоғамдағы коммуникативтік мәдениеттің үш түрін таныстыруға, постиндустриалды ақпараттық қоғамда байланыс процестеріне қатысты. Курс докторлық диссертацияларды дайындау мен жазуда ғылыми-зерттеу жұмыстарында дискурс және мәтінділікпен пайдаланылатын заманауи әдістер саласындағы біліктілікті дамытуға және жетілдіруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Лингвистика және лингводидактиканың перспективті тенденциясы және қазіргі заманғы ғылыми-зерттеу тренділері
    Несиелер: 4

    Курста қазіргі заманғы шетел тілін оқыту, оның теориясы мен әдістемесі, қазіргі заманғы шетел тілін оқытудың ұлттық жүйесін дамытудың жай-күйі мен перспективалары қарастырылады. Осы курсқа сәйкес, шетел тілін оқытудың қазіргі дағдарысын тудыратын себеп факторлары және оларды жеңу шаралары зерттеледі. Курсты оқыту қазіргі заманғы әдіснама және шетел тілін оқыту теориясы саласындағы құзыреттіліктерді дамытуға және жетілдіруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми мақалалар жазу әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Пән мақсаты – ғылыми зерттеу аясында кәсіби-коммуникативті құзыреттілікті қалыптастыру; ғылыми институттың қоғами-мәдени бөлшегі ретінде заманауи ғылыми ұжымның қалыптастыруындағы кәсіби коммуникацияның маңызын ашу. Бұл пән ғылыми зерттеу әдістерін меңгеру, жаңа мақсаттарды құрып және тиісті тақырыптық салада жаңа нәтижелерге жету мүмкіндігін береді. Ғылыми жарияланымдарды дайындаудың халықаралық стандарттары мен ғылыми зерттеулер нәтижелерін рәсімдеу талаптарын білу; ғылыми мақаланың теориялық жанрлық-стилистикалық сипаттамаларын, монографиялар, тезистер, аңдатпалар, рефераттар, ғылыми-әдістемелік жұмыстарды коммуникативтік ұйымдастыру қағидалары, библиографиялық сипаттамалар мен шолулар жасау ережелерін жетік білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі тілдік кеңістіктегі есептік лингвистика
    Несиелер: 4

    Оқу курстары бойынша шолулар белгілі бір жағдайларда, жағдайдағы, проблемалық аудандарда тілдің жұмыс істеуін моделдеу үшін деректерді ұйымдастыру және өңдеу үшін компьютерлік құралдарды - бағдарламалар, компьютерлік технологияларды пайдалану. Бұл курс лингвистикалық талдау үшін алгоритмдердің құрылысын зерттейді - барлық тіл деңгейлерінде табиғи тілдік мәтіндерді талдау үшін алгоритмдерді: фонемиялық, морфематикалық, морфологиялық, синтаксистік, прагматикалық. Курстық жұмыс табиғи тілдік мәтіндерді талдау және синтездеу үшін жасанды жүйелерді құру саласындағы құзыреттерді дамытуға және жетілдіруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Салалық медиа дискурстың лингво - прагматикалық ерекшелігі (саяси, құқықтық, экономикалық)
    Несиелер: 4

    Курс салалық медиа дискурстың лингвистикалық және прагматикалық ерекшеліктерімен, коммуникациялық стратегиямен және медиа кеңістіктегі саяси, құқықтық және экономикалық дискурс ұсынатын тактикамен байланысты. Бұл курс медиа дискурстың салалық формаларының ерекшеліктерін, сондай-ақ салалық медиа дискурстын: тілдік және прагматикалық, лингвистикалық және когнитивтік, психолингвистикалық, лингвомәдениетті, социолингвистикалық және т.б. зерттеу әдістерін қарастырады. Курс салалық зерттеулер саласындағы құзыреттерді дамытуға және жетілдіруге бағытталған. медиа дискурс

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Код ON1

    филологияның дамуының негізгі кезеңдерін біледі. теориялық тұжырымдамалардың негіздерін анықтайды

  • Код ON2

    жалпы ғылыми және арнайы терминологияны дұрыс қолдануға қабілетті

  • Код ON3

    шетелдік зерттеулердің заманауи парадигмасы саласында зерттеулер жүргізе алады және жоғары оқу орындарында және ғылыми-зерттеу институттарында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізе алады

  • Код ON4

    кəсіби маңызды ақпараттың түрлі көздерімен жұмыс істей алады: кəсіби міндеттерді орындау шеңберінде іздеу, жинау, сақтау, өңдеу жəне сыни бағалау

  • Код ON5

    семантикалық потенциалды анықтайды, проблемаға түрлі тәсілдерді салыстырады;

  • Код ON6

    күрделі әдіснаманы пайдаланады, жобалық технологияларды иеленеді (ақпараттық іздеу, аналитикалық, шығармашылық болжам, ұжымдық және моно жобалардың түрлері)

  • Код ON7

    теориялық және қолданбалы лингвистикадағы заманауи жұмыстарды білу, лингвистикалық жұмыстарды сыни түрде талдай алады

  • Код ON8

    диссертациялық зерттеудегі теориялық мәселелерді зерттеудің тиімді әдістерін құруға және енгізуге қабілетті

  • Код ON9

    шетелдік филологияның заманауи зерттеу парадигмасында өзекті мәселелерді қалыптастыра алады

  • Код ON10

    қазіргі лингвистиканың әр түрлі бағыттары бойынша өзінің позициясын қалыптастыра және негізді түрде қорғай алады, зерттеулерді бағалау және талдау үшін әдістемелік ережелер мен санаттарды қолданады үрдістер

  • Код ON11

    теориялық дискурста және текстологиядағы заманауи жұмыстарды біледі, лингвистикаға белгілі шығармаларды сыни түрде талдай алады

  • Код ON12

    дискурс және прагматика саласындағы зерттеулер жүргізуге, жоғары оқу орындарында және ғылыми-зерттеу институттарында оқу-зерттеу жұмыстарын жүргізуге қабілетті

  • Код ON13

    бұл салада дискурстық зерттеулер жүргізу қабілеті филология ғылымы, сондай-ақ ілеспе ғылымдар саласында. (әдістемелік базаны анықтау; белгілі бір мәселені зерттеу тетіктерін анықтау; эксперименттің барлық кезеңдерін жүргізу; алынған сипаттамасы нәтижелері)

  • Код ON14

    интеграциялық зерттеулерді жобалау және енгізу, соның ішінде пәнаралық, тұтас жүйеге негізделген дискурс талдау саласында білімін пайдаланатын ғылыми көзқарас

  • Код ON15

    заманауи зерттеу әдістерін және ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, тиісті кәсіби салада ғылыми-зерттеу қызметін дербес жүзеге асырады

Top