Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01501 Математика в QYZPU

Пәндер

  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Ғылым тарихы мен философиясы магистратураның барлық білім беру бағдарламалары үшін міндетті болып табылады және ғылым философиясының жалпы мәселелеріне кіріспені қамтиды. Ғылым кең әлеуметтік-мәдени контексте және оның тарихи дамуы қарастырылады. Қазіргі техногендік өркениет дағдарысы мәселелеріне және әлемнің ғылыми бейнесін өзгертудегі жаһандық тенденцияларға, ғылыми ұтымдылықтың түрлеріне, ғалымдар басшылыққа алатын құндылықтар жүйесіне ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Стереометрия есептерін шешудің әдіс-тәсілдері

    Пәннің мақсаты магистранттардың мектеп оқушыларын стереометриялық есептерді шешуге оқыту бойынша пропедевтикалық жұмысын жүргізу дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Магистранттар: индуктивті және дедуктивті ойлау тәсілдерін қолдану арқылы есептерді шешудің әртүрлі стратегияларын көре алуға оқыта алады; математикалық есептерді шешуге қажетті ақпаратты әртүрлі көздерден табу, оны түсінікті түрде ұсыну және толық емес және артық, дәл және ықтималды ақпарат жағдайында шешім қабылдауға оқыта алады; оқушылардың жеке және жас ерекшеліктерін ескере отырып, сараланған стереометриялық есептерді әзірлейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • STEM элементтерімен оқытуды ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты білім алушылармен қоршаған шындықтағы ажырамас қатынастарды, адамзат үшін ғылыми білімнің құндылығын көру қабілетін дамыту мәселелерінде жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Магистранттар: математика бойынша теориялық білімді нақты міндеттерді шешуде практикалық қолданумен кіріктіре алады; математиканың басқа пәндік салалармен пәнаралық байланысын қолдана отырып, STEM элементтерімен сабақтар ұйымдастыра және өткізе алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектепте математиканы оқытудың инновациялық әдістері

    Пәннің мақсаты математиканы оқытудың әдістемелік модельдерін, әдістемелерін, технологиялары мен әдістерін әзірлеу және жүзеге асыру, оларды әртүрлі типтегі білім беру мекемелерінде қолдану процесінің нәтижелерін талдау қабілеттерін қалыптастыру. Магистранттар: жаңа оқу бағдарламаларын жобалау және білім беру процесін ұйымдастырудың инновациялық әдістемелерін, математикалық білім берудегі инновациялық процестердің өлшемдерін әзірлей алады; инновациялық процесті жоспарлау, ұйымның бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ету мақсатында Математика пәндік саласындағы инновациялар портфелін әзірлеу, қолданыстағы критерийлер негізінде инновациялық идеяларды бағалау; мекемені дамытудың, оны ресурстық қамтамасыз етудің инновациялық бағдарламасын әзірлей алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық есептерді шешудің стандартты емес әдістері

    Пәннің мақсаты математика бойынша бекітілген мектеп оқулықтарында қарастырылмаған және мектеп оқушыларының жеке дамуы мен жеке жетілдірілуіне бағытталған математикалық есептерді шешудің стандартты емес әдістерін қолдануды көздейтін математикалық контент пен икемді оқу бағдарламаларын әзірлеу дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Магистранттар: математика бойынша шығармашылық және икемді оқу бағдарламасын құра алады; оқушыларды конкурстар мен олимпиадаларға қатысуға дайындауды ұйымдастыра алады; оқушының жеке дамуы үшін математиканы оқуға ынталандыру әдістерін қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім беру саласындағы зерттеу дизайны және этикалық нормалар

    Магистратура студенттері зерттеу сұрақтарын құрастыруды, әдістемені таңдауды, деректерді жинау құралдарын әзірлеуді және деректерді талдау процедураларын жоспарлауды қоса алғанда, зерттеу дизайнының әртүрлі аспектілерін зерттейді. Сонымен қатар, курс деректердің құпиялылығы, зерттеуге қатысушылардың құқықтары мен әл-ауқаты сияқты білім беру зерттеулерін реттейтін этикалық нормалар мен стандарттарға баса назар аударады. Оқыту білім беру саласында жоғары сапалы және этикалық зерттеулер жүргізу үшін магистранттарға қажетті дағдыларды бере отырып, ғылыми жобаларды жобалау және жүзеге асыру үшін алынған білімді практикалық қолдануды қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Әдебиеттерді талдау, математикалық білім беру саласындағы теориялық және тұжырымдамалық негіздер

    Курс барысында магистранттар ғылыми зерттеулерге сыни талдау жасайды, өзіндік зерттеу тәсілдерін әзірлейді және білім беру саласындағы негізгі тұжырымдамалар мен тенденцияларды түсіну үшін салыстырмалы талдау дағдыларын қолданады. Әрбір тапсырма сыни тұрғыдан ойлау және ғылыми материалдармен аналитикалық жұмыс істеу дағдыларын дамытуға бағытталған, бұл магистранттарға пән саласын тереңірек түсінуге ғана емес, сонымен қатар өздерінің ғылыми жобаларын жасауға дайындалуға көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Академиялық жазылым

    Пән академиялық контексте жазбаша сөйлеу дағдыларын дамытады. Курс ғылыми мәтіннің құрылымын, зерттеу және дәлелдеу әдістерін, дәйексөздер мен сілтемелер ережелерін зерттеуді қамтиды. Магистранттар ғылыми эсселерді, рецензиялар мен зерттеу мақалаларын жоспарлау, жазу және редакциялау әдістерін, академиялық этика мәселелерін және жұмысты пішімдеу ережелерін меңгереді. Тәжірибелік тапсырмалар мен кері байланыс арқылы магистранттар академиялық пікірталас аясында өз ойларын анық, логикалық және дәлелді жеткізу қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Қазіргі әлемдегі жоғары білім. Жоғары мектеп педагогының кәсіби-педагогикалық мәдениеті. Педагогикалық қарым-қатынас. Жоғары мектептің педагогикалық процесс теориясы. Жоғары мектеп дидактикасы. Жоғары кәсіптік білімнің мазмұны. Оқу процесін басқару. Жоғары мектепті оқытудың әдістері мен формалары. Жоғары мектептің тәрбие теориясы. Жоғары мектептің ғылыми қызметінің теориясы. Педагогикалық технологиялар. ЖОО-ны басқару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Дифференциалдық теңдеулер үшін басқару есептерін шешу әдістері

    Пәнді игерудің мақсаты: магистранттың дифференциалдық теңдеулер теориясының заманауи әдістері туралы жүйелі білімін қалыптастыру; есептеу, алгоритмдік және жалпы математикалық мәдениетті дамыту, қолданбаларда одан әрі пайдалану үшін басқару есептерін шешудің классикалық математикалық аппаратын меңгеру. Магистранттар: дифференциалдық теңдеулер теориясының әдістерін теоремаларды дәлелдеуге және басқару есептерін шешуге қолданады; дифференциалдық теңдеулермен сипатталатын процестерді басқару есептерін шешудің тиімді сандық әдістерін әзірлейді; дифференциалдық теңдеулер үшін басқару есептерін шешуді параметрлеу әдісінің сандық алгоритмдерін құрады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қисықтар және беттер теориясы

    Пәнді игерудің мақсаты қисықтар мен беттер теориясы саласында магистранттың математикалық мәдениетін қалыптастыру, геометриялық және топологиялық объектілерді алгебралық және теориялық-көптік талдау саласында дайындау, практикада одан әрі пайдалану үшін дифференциалдық геометрия мен топологияның классикалық математикалық аппаратын меңгеру болып табылады. Магистранттар: кәсіби функцияларды жүзеге асырумен байланысты қолданбалы есептерді шешуде дифференциалды геометрия әдістерін қолдана алады; дифференциалдық геометрия мен топологияның математикалық аппаратын, геометриялық объектілерді зерттеудің дифференциалды-геометриялық әдістерін және топология объектілерін зерттеудің теориялық-көптік әдістерін қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Сандық зерттеулер және деректерді талдау

    Курс барысында магистранттар білім беру деректерін талдау үшін қолданылатын әртүрлі статистикалық әдістерді, соның ішінде сипаттамалық және қорытынды статистиканы, корреляциялық талдауды, регрессиялық талдауды және факторлық талдауды меңгереді. Олар сондай-ақ сынамаларды алу, деректерді жинау және өлшеу құралдарының сенімділігі мен негізділігін бағалау принциптерімен танысады. Курс магистранттарға заманауи статистикалық бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалана отырып, өз бетінше зерттеулер жүргізуге және білім беру деректерін талдауға мүмкіндік беретін теориялық негіздер мен практикалық дағдыларды қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сапалық зерттеулер және деректерді талдау

    Пән білім беру зерттеулерінде қолданылатын сапалы әдістерді тереңдетіп оқытады. Магистратура студенттері сұхбат, фокус-топтар, бақылау және құжаттарды талдау сияқты әртүрлі мәліметтер жинау әдістерімен таныстырылады. Сапалы ақпаратты жинау, жазу және талдау процесін зерттеңіз, нәтижелерді түсіндіру және сапалы деректерден қорытынды жасау дағдыларын дамыту. Сапалық әдістерді қолдану кезінде зерттеу нәтижелерінің негізділігі мен сенімділігін қамтамасыз ету принциптерін талдаңыз. Меңгереді: Сапалық тәсіл. Теориялық негіз және зерттеу сұрақтары. Зерттеу дизайны: кейс-стади. Мәліметтерді жинау (сұхбат, бақылау).

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Шетел тілі (кәсіби) - мақсаты-сөйлеу дағдыларын дамыту: пікірталас жүргізу, әртүрлі тақырыптар бойынша және әртүрлі жағдайларда өз пікірін білдіру. Грамматиканы үйрену оны ауызша сөйлеуде қолдануға бағытталған. Бағдарлама басқа тілдік дағдыларды игеруді және жетілдіруді қамтиды: тыңдау, оқу, жазу, сонымен қатар сөйлеу.Бұл курста оқу студенттерге ағылшын тілінің грамматикасы мен сөздік қоры туралы білім алуға, тілді меңгеру деңгейін арттыруға, сөйлеу, оқу және аударма дағдыларын жақсартуға, ағылшын тілін құлақпен қабылдауға, тілдік кедергіні жеңуге мүмкіндік береді. Қарапайым: қарапайым сөйлемдерді түсіну, жеке сөз тіркестерін құру, жазбаша және ауызша сөйлеуді түсіну қиын. Pre-intermediate деңгейі: бейімделген мәтіндерді оқу, шағын сөздік. Аралық деңгей: кез-келген тақырыпта әңгімелер жүргізу, бірақ дұрыс сөздерді, сөз тіркестерін және сөйлеу мәнерін табу, пікір білдіру және сұхбаттасушыны жақсы түсіну, тез сөйлеу. Upper-intermediate деңгейі: сөйлеу жылдамдығына немесе сұхбаттасушының аймақтық екпініне қарамастан, қарапайым ағылшын тілін түсіну. Жетілдірілген деңгей: белгілі бір тілге тән фразеологиялық бірліктер мен идиомаларды білу, кез-келген қиындық деңгейіндегі мәтіндерді оқу және түсіну. Ағылшын тілінің жалпы курсы студенттерге осы тілді еркін меңгеруге мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Математикалық ойлау және оның дамуы

    Пәннің мақсаты оқушылардың математикалық қабілеттерін дамыту мақсатында олармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Магистранттар: білім алушылардың математикалық ұғымдарды түсіну, талдау, жалпылау және абстракциялау процестерін түсіндіре алады; математиканы оқыту кезінде оқушылардың математикалық ойлау, эвристикалық әдістер және оны дамыту тәсілдері туралы білімдерін пайдалана отырып, білім алушылардың ұғымдардың тұжырымдамалық анықтамасын түсінуіне ықпал ететін оқу материалдарын әзірлеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық пәндер бойынша білім алушылардың жобалық іс-әрекеттерін ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты оқушылардың жобалық қызметті жүзеге асыру кезіндегі жұмысын ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру. Магистранттар: команданың бірлескен жобалық жұмысын іске асыру үшін құралдарды пайдалана отырып, цифрлық ортада білім алушылардың жұмысын ұйымдастырады; білім алушылардың зерттеу және жобалау жұмыстарына байланысты сыныптан тыс және мектептен тыс жұмыстарды ұйымдастыру әдістерін қолдана отырып, жобалау қызметі бойынша өзіндік жұмысты жоспарлау және жоспарды іске асыру кезінде өзін-өзі бақылауды жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қолданбалы есептерді математикалық модельдеу

    Пәннің мақсаты магистранттардың математикалық модельдеудің негізгі түсініктері мен әдістерін игеруін қамтамасыз ету, қолданбалы есептерді шығару дағдылары мен шығаруға оқыту әдістемесін жетілдіру болып табылады. Магистранттар: модельдері теңдеулер жүйесі, теңсіздіктер жүйесі және қарапайым дифференциалдық теңдеулер болып табылатын қолданбалы есептерді талдайды; зерттелетін процестер мен құбылыстардың математикалық модельдерін жасайды; құрастырылған математикалық модель үшін міндетті шешудің ұтымды әдістерін таңдайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқыту нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдары мен технологиялары

    Пәннің мақсаты оқу нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдарын пайдалана отырып, оқушылардың оқу жетістіктерін бағалай алу дағдыларын қалыптастыру. Магистранттар: - әртүрлі контексттер үшін бақылау-өлшеу материалдарының құрылымы мен мазмұны туралы білімге ие болады; - оқушылардың білімі мен дағдыларын тексеру және оқушылардың оқу деңгейін бақылау үшін бақылау тапсырмаларын таңдай алады; - оқушылардың білімі мен дағдыларын бағалауды жүргізеді және алынған деректерді талдайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық анализді мектепте және жоғары оқу орнында оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты магистранттардың мектеп пен ЖОО-да математикалық анализді оқытудағы проблемаларды анықтау және шешу дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Магистранттар: мектепте және ЖОО-да математикалық анализді оқыту мәселелері туралы теориялық және практикалық білімді меңгерген; нақты білім беру мекемелерінде математикалық анализді оқытудың ағымдағы жағдайын талдай және жүйелей алады; әр түрлі инновациялық технологияларды қолдана отырып, математикалық анализді оқытуға байланысты мәселелердің оңтайлы шешімдерін ұсынып, қолдана алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Басқарудың ғылыми-әдістемелік негіздері. Басқарудың психологиялық теорияларының дамуы. Басқару психологиясының жалпы теориялық мәселелері. Басқарушылық ісәрекетті талдау. Менеджердің тұлғалық ерекшеліктері. Басқару міндеттерінің психологиялық ерекшеліктері. Меншік психологиясы. Басқарушының кәсіби іс-әрекеті. Басқару субъектісінің қызметтері. Басқарушылық қарым-қатынас психологиясы. Қызметкерлердің психологиялық сипаттамалары. Қызметкерлерді ынталандыру психологиясы. Ұйымның адам ресурстарын басқару технологиясы. Ұйымның кадрлық саясатын психологиялық қолдау. Ұйымдағы дау-дамайлар психологиясы. Тұлғаның кәсіби деформациясының алдын алу технологиялары

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Математикалық есептерді шығаруға оқытудың теориялық негіздері

    Пәннің мақсаты заманауи технологияларды қолдана отырып, оқушыларды әртүрлі математикалық есептерді шешуге оқыту дағдыларын қалыптастыру. Магистранттар: математикалық есептерді шешу бойынша оқушыларды оқыту процесін ұйымдастырады; оқушылардың математикалық қабілеттерін дамыту үшін деңгейлік және стандартты емес математикалық есептерді әзірлейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық сөйлемдерді дәлелдеуге оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты оқушылардың математикалық сөйлемдерді дәлелдеу дағдыларын дамыту бойынша пропедевтикалық жұмысын жүргізу дағдыларын қалыптастыру. Магистранттар: оқудың әртүрлі кезеңдерінде (бастауыш мектеп, орта мектеп, жоғары мектеп, университет) білім алушылардың пайымдауының дамуын түсіндіре алады; білім алушыларды математикалық сөйлемдерді дәлелдеу үшін пайымдауларды дәлелдеудің жалпы және жеке әдістерін қолдана алады; білім алушылардың математикалық фактілерді өз бетінше ашуы үшін проблемалық сабақтың немесе семинардың жоспар-конспектісін жасайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математиканы оқытуда компьютерлік ортаны пайдалану

    Пәннің мақсаты математиканы динамикалық геометрия жүйесі және компьютерлік алгебра жүйелерін қолданып оқыту әдістемесін дамыту. Магистранттар: математикалық пән контекстінде қолданбалы бағдарламалардың оңтайлы пакеттерін талдайды, салыстырады және таңдайды; математиканы оқытуда қолданбалы пакеттерді қолдану тәсілдері мен әдістемесін біледі; қолданбалы бағдарламалар пакеттерін пайдалана отырып, цифрлық ресурстарды әзірлейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикадан элективті курстарды әзірлеу

    Пәннің мақсаты әдістемелік принциптер мен тәсілдерге негізделген және мақсатты аудиторияның қажеттіліктерін ескеретін элективті курсты құру бойынша дағдыларды қалыптастыру. Магистранттар: курстың оқу мақсатын анықтау және мақсатты аудиторияның қажеттілігін талдау негізінде элективті курсты әзірлейді; оқытудың күтілетін нәтижелеріне сәйкес курстың мазмұны мен құрылымын оңтайландырады; командада жұмыс істеу және ортақ мақсатқа жету үшін группаластар арасындағы ынтымақтастықты дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп математикасын оқытуға цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу

    Пәннің мақсаты орта мектеп үшін математика бойынша цифрлық білім беру ресурсын әзірлеу үшін цифрлық құралдармен жұмыс істеу дағдыларын дамыту болып табылады. Магистранттар: цифрлық білім беру ресурстарын құру үшін оңтайлы қолданбалы бағдарламалық жасақтаманы таңдайды және қолданады; математика пәндері бойынша цифрлық білім беру ресурстарын әзірлейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • қазіргі заманғы ғылым философиясының өзекті мәселелерін, бағдарлау және сөйлеу коммуникациясының кәсіби негіздерін (тыңдау, оқу, сөйлеу, жазу) меңгерген және іскерлік хат алмасуды (хат, электрондық пошта және т.б.) жүзеге асыра алады.
  • педагогика және психология ғылымын дамытудың теориялық-әдіснамалық негіздерін, оқыту әдістерін, басқару және меңгеру үрдістерін, психологиялық-педагогикалық зерттеулердің мәні мен мазмұнын кәсіби қызметте қолданады.
  • әдістеме (тәсілдер, принциптер, логика, зерттеу әдістері, мәліметтерді талдау, нәтижелерді тестілеу және т.б.) және ғылыми зерттеулерде этикалық принциптерді сақтаудың маңыздылығы туралы білімін көрсетеді; қойылған ғылыми тапсырмаға сәйкес сандық немесе сапалық зерттеулерді жобалай алады, болашақ кәсіби қызметтің практикалық мәселелерін шешу үшін әдістемелік білімді синтездейді.
  • рейтингтік журналдарда ғылыми еңбектерді жариялай және ғылыми қоғамдастық алдында баяндама жасай отырып, оқу және ғылыми-зерттеу қызметінің нәтижелерін жазбаша және ауызша түрде баяндай алады.
  • математика және математиканы оқыту әдістемесі бойынша білімді, білім беру процесінің сапасын қамтамасыз ететін бақылау және бақылау-өлшеу материалдарының нысандары мен әдістерін қолдана отырып, оқу пәндерінің құрылымы мен мазмұнын әзірлейді.
  • цифрлық технологияларды қолдана отырып, жеке немесе командалық жұмысты ұйымдастыру арқылы білім беру ресурстарын әзірлейді, офлайн және онлайн оқытуды жобалап жүзеге асырады.
  • білім беру процесін ғылыми зерттеу нәтижелеріне сүйеніп, оқу нәтижелерін бағалаудың түрлі құралдары мен технологиялары арқылы білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалайды және оларды жетілдіру жолдарын анықтай алады.
  • тұлғаға бағытталған көзқарасты қолданып білім алушыларда математиканы меңгеруге деген өмір бойы тұрақты мотивацияны қалыптастыра алады.
  • қарастырылып отырған мәселе бойынша ақпаратты талдайды, оның математикалық моделін жасайды, ғылымның заманауи жетістіктерінің озық тәжірибесін пайдаланады және жиналған параметрлер бойынша жүйелі қорытынды жасайды.

Ұқсас БББ

7M01501 Математика (1.5)

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

7M01501 Математика (1)

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

7M01501 Математика

Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

7M01501 Математика

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

7M01501 Математика

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

7M01501 Математика

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

7M01501 Математика

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

7M01501 Математика

Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты

7M01501 Математика

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

7M01501 Математика

Шымкент университеті

7M01501 Математика педагогін даярлау

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

7M01501 Математика педагогтарын даярлау

М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

7M01501 Математика

Сулейман Демирель атындағы университеті

Top