Жаңа білім беру бағдарламасы

7M04111 Маркетинг П-1,5 в Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

  • Халық тұтыну маркетингі
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы маркетингтің негізгі түсінігін, мақсаттарын, принциптерін, функциялары мен объектілерін білу; маркетинг кешенінің негізгі құралдары; кәсіпорынның маркетингтік ортасының мазмұны және оны талдау тәсілдері; мақсатты маркетинг стратегиясы, ақпаратты жинау әдістері, маркетингтік қызметтердің қызметін ұйымдастыру тәсілдері. Маркетингтік ақпарат нарығында бағдарлай білу, нарықтық параметрлерді талдауды жүзеге асыру, салалық және аймақтық деңгейлерде маркетинг стратегиясын әзірлеу; алынған білімді тәжірибеде, нарықтық процестерді басқару, оларды реттеу және зерттеу саласында қолдану; саланың ерекшелігін ескере отырып, бәсекеге қабілетті тауарларды әзірлеу және нарыққа енгізу әдістемесін пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Маркетингтегі тәуекелдерді басқару
    Несиелер: 5

    Пән материалдық залал келтіретін кездейсоқ оқиғалардың адам қызметінің түрлі салаларына әсерін қарастырады және зерттейді. Тәуекелдің алдын алу; ұйымның қаржылық стратегиясына сәйкес операциялық сипаттағы іс-шаралар кешенін әзірлеуге және іске асыруға қатысу; ұйым мен бөлімшелердің қызметін жоспарлау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 2

    Пәннің мақсаты: Халықаралық стандарттарына сәйкес шетел тілініңдегі коммуникативтік құзыреттілікті арттыру және осы біліктілікті болашақ магистраннтың мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми қызметінде байланыс құралы ретінде пайдалануға үйрету. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: жаңа іс-шараларға қатысу және жаңа ақпараттарды өз білім жүйесіне енгізе білу; шетел тілінің фонетикалық, грамматикалық, лексикалық құрамын және функционалдық жұмыс істеу принциптерін түсіне білу; өз бетінше жаңа біліктері мен дағдыларды үйрену және өмірде қолдана білу; кәсіби білімді алу барысында шетел тілін тиімді қолдана білу; нақты функцияларды орындау үшін шетел тіліндегі ауызша және жазбаша біліктіліктерді қолдана білу; пікірталаста өз ойларын жеткізе білу және өз көзқарасын шетел тілінде дәлелді түрде қорғай білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Маркетингтің заманауи бағыттары
    Несиелер: 5

    Курс нарық жағдайында маркетингті басқарудың тиімділігін арттыру мақсатында маркетингтік талдау жүргізудің теориялық және әдістемелік мәселелерін ашады, маркетингтік талдауды ақпараттық қамтамасыз ету және оны маркетингтік зерттеулер жүйесінде пайдалану туралы білім кешенін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Микро-макро экономикалық талдау
    Несиелер: 5

    "Микро-макроэкономикалық талдау" - экономикалық ойлауды дамыту және болашақ ғылыми, педагогикалық немесе шаруашылық қызметке қажетті экономикалық білімді хабарлау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 2

    Менеджменттің мәнін, педагогикалық жүйенің құрамдас бөліктері мен негізгі факторлары білім беру жүйесін зерттеуді, білім беру мекемелерінің басқару мазмұнын сипаттайды; нарықтық экономиканың білім беруді дамыту стратегиясы; ақпараттық технологиялар ды оқыту сапасын басқарудың маңыздылығын көрсетеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын меңгеру негізінде жоғары білікті мамандардың ғылыми дайындығын қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару саласының ең маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық пайдалану үшін алғышарт жасау. Курс аясында басқару психологиясының пәні, негізгі қағидалары, басқару өзара әрекеттестігіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, құндылықтар бойынша басқару туралы заманауи көзқарастар, топтық құбылыстарды және үрдістерді басқару психологиясы, басшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, жеке басқару стилі, басқару іс-әрекетіндегі ықпал ету психологиясы, қақтығыстық жағдайларды басқару қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіпорындағы контроллинг
    Несиелер: 5

    Магистранттарды контроллингтің негізгі принциптері мен әдістерімен және өндірісті басқару процесінде оларды қолданумен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Маркетинг-Менеджмент
    Несиелер: 5

    Ғылыми бағыт ретінде ММ мәнін қазіргі түсінуді зерттеу және маркетингтік зерттеулер кешенінде маркетингтік ақпарат жүйесі. Маркетингтік орта мен маркетингтік зерттеулерді талдаудың әдіснамалық негіздерін түсіндіру. Маркетингтік ақпарат жүйесін көрсету және жоспарлау ММ негізгі функциясы ретінде. Өткізу мен коммуникациялық саясатты және сауда маркаларын жіктеу. Маркетинг қызметтерін ұйымдастыру және халықаралық ММ бағасы

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өнеркәсіптік және стратегиялық маркетинг
    Несиелер: 5

    Өндірістік кәсіпорындағы маркетингтік қызметтің міндеттері, құрылымы мен әдістері саласында теориялық білім және тәжірибелік дағды беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тауарлардың сапасы мен бәсекеге қабілеттілігі
    Несиелер: 4

    Бұл пән бойынша келесі түсініктер зерттеледі: нарық және оның құрылымы, нарық сегменті, нарықтың орны, нарықтық жағдай, бәсекелестік, нарықтық шоғырлануды өлшеу әдістері, өнімнің бәсекеге қабілеттілігі және кәсіпкерлік, бәсекеге қабілеттілік деңгейін анықтау әдістері, бәсекеге қабілеттіліктің ішкі және сыртқы факторлары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шағын және орта бизнестегі маркетинг
    Несиелер: 5

    Курсты оқу барысында шағын және орта бизнестегі маркетингтік негізгі ұғымдары мен функцияларын анықтайды; басқаруға маркетингтік көзқарас құралдарын; қазіргі заманғы маркетингтік стратегияларды құру, маркетингтік қызметтің перспективті нысандары анықталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сауда маркаларын басқару
    Несиелер: 5

    Брендті стратегиялық басқару әдістері, Заманауи брендті дамытудың инновациялық жолдары, компаниялардың маркалық саясаты саласындағы заңнамалық негізі, брендингті дамыту перспективалары және нарықтың әр түрлі түрлерінде брендтерді қалыптастыру ерекшеліктері қарастырылады. Брендингтің ұйымдастырушылық нысандары, бренд-менеджерлердің функционалдық міндеттері, сауда маркаларын құру және дамыту мәселелері, сауда маркаларының активтерін басқару мәдениеті оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Маркетингті жоспарлау
    Несиелер: 5

    Маркетингтік жоспарлаудың әдістемелік негіздерін оқу, маркетинг жоспарларын әзірлеудің практикалық дағдыларын алу және маркетингтік жоспарларды ұйым бөлімшелерінің жоспарларымен келісу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кешенді экономикалық талдау
    Несиелер: 5

    Тәжірибелік іске асырылуы компания персоналы қабылдайтын бизнес шешімдердің сапасын арттыруға ықпал етуі тиіс және, сайып келгенде, оның қызметі тиімділігінің өсуіне алып келетін ұйымның қаржылық және басқару есептілігін бағалаудың қазіргі заманғы әдістері мен әдістемелерін пайдалана отырып, экономикалық талдау мәселелерінде теориялық негіздер мен қолданбалы білімді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Халықаралық жарнама
    Несиелер: 5

    Маркетингтік коммуникация жүйесіндегі жарнаманы баяндау және жарнамадағы ынталандыру себептерін таңдау. Жарнама науқанын түсіндіру, жарнамалық стратегия, жарнамалық зерттеулер және жарнама коммуникация нысаны ретінде. Жарнамаларды түйіндеу және маркетингтік процесс, әлеуметтік-құқықтық аспектілер және жарнамалық қызметті реттеу. Жарнамалық коммуникацияларды түсіндіру және оларды қолдану, Қазіргі Шығармашылық жарнамалық тұжырымдамалар. Жарнаманың коммуникативтік және әлеуметтік-экономикалық тиімділігін көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеу жұмыстарын жүргізу және сараптау әдістері/
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты-педагогтердің зерттеу мәдениетін қалыптастыру, оның элементтері педагогикалық зерттеудің әдістемесі мен техникасы туралы Білім, зерттеу дағдылары мен біліктері жүйесі, зерттеу іс-әрекетінің тәжірибесі болып табылады. Әдістемелік пәндер бойынша ғылыми зерттеулер жүргізу мәдениеті: теориялық және практикалық аспектілері. Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістемесі. Зерттеу қызметінің негізгі принциптері. Ғылыми-зерттеу жұмысының негізгі ұғымдары. Ғылыми зерттеуді ұйымдастыру және техникасы. Педагогикалық тәжірибе. Ғылыми зерттеу нәтижелерін өңдеу. Зерттеу нәтижелерін талдау. Зерттеу нәтижелерін рәсімдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Аймақтық маркетингтің қазіргі тенденциялары
    Несиелер: 5

    Маркетинг негіздері бойынша білім алу және маркетингтік зерттеулерді және өңірлік маркетингтік жоспарлауды меңгеру әдіснамасын қоса алғанда, бизнес саласындағы міндеттерді шешуге маркетингтік тәсілді қолдану бойынша практикалық дағдыларды алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Халықаралық маркетинг стратегиясы
    Несиелер: 5

    Магистранттарға халықаралық маркетинг саласында тереңдетілген және жүйеленген білім беру, сонымен қатар халықаралық маркетингтік қызметті ұйымдастырудың практикалық дағдыларын үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлеуметтік зерттеулер
    Несиелер: 4

    Магистранттарда менеджменттің және жалпы әлеуметтанудың жетекші ережелерінің синтезіне негізделген әлеуметтік институттар мен үдерістерді басқарудың әдіснамалық негіздері туралы түсінік қалыптастыру. Курсты оқу барысында аспиранттар әлеуметтанулық зерттеу бағдарламасының процедуралары мен механизмдерін игереді, зерттеу әдістерін таңдауды негіздеуді үйренеді және әлеуметтанулық зерттеу деректерін талдау және интерпретациялау үшін негізгі тәсілдерді меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру
    Несиелер: 3

    Зерттеу жобасын орындау кезеңдері. Мәселенің тарихы мен теориясын зерттеу, мәселенің қойылуы, зерттеу тақырыбын, оның объектісі мен пәнін анықтау, Қызмет мақсатын қалыптастыру, гипотеза мен есептерді құру, зерттеу әдістерін анықтау. Зерттелетін мәселе бойынша деректер жинау негізінде гипотезаны тексеру. Алынған фактілер мен жаңа білімнің рефлексия негізінде теориялық қорытындылар. Зерттеу нәтижелерін рәсімдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Маркетингтегі жобаларды басқару
    Несиелер: 5

    Жобаларды басқару әдістемелерінің тарихы, жобаны басқару міндеттері, жобаның өмірлік циклі, маркетингтегі жобаны басқару процесі қарастырылады. Маркетингтегі жобаларды тиімді басқарудың әдіснамалық негіздері, жобаның орындалуын талдау процесі, жобаларды басқарудың функционалдық құрылымы, құрылым ерекшеліктері және маркетингтегі жоба командасы оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономикалық зерттеулер әдіснамасы
    Несиелер: 3

    Магистранттарды экономикалық ғылымның қалыптасуы мен дамуының жалпы логикасымен, әртүрлі экономикалық теориялардың әдіснамалық негіздерімен таныстыру. Экономикалық ғылымның пәні мен әдісінің эволюциясына, Саяси экономика мен экономиканың пәні мен әдісін әр түрлі мектеп өкілдерінің және экономикалық ойлардың бағыттарын түсінуіне ерекше назар аударылады. Оқу курсында тарихи-экономикалық үрдістің теориялары мен тракторларына үлкен орын бөлінген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жасыл экономика және басқару
    Несиелер: 5

    Магистранттардың теориялық негіздерін терең зерттеу және жасыл экономика мен қаржы туралы түсініктерді нақтылау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тауарлар мен қызметтер маркетингі
    Несиелер: 5

    Бұл пән тауарлар мен қызмет көрсету саласындағы маркетинг ерекшеліктерін, қызмет көрсету саласындағы кәсіпорындардағы маркетинг кешенін қалыптастыру ерекшеліктерін, тауарлар мен қызмет көрсету нарығындағы сегменттеу және позициялау ерекшеліктерін, клиенттік ниеттестік жүйесін әзірлеуді және тауарлар мен қызмет көрсету саласындағы бәсекелестіктің ерекшелігін қарастырады және зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Аумақтық маркетинг
    Несиелер: 5

    Аумақтардың маркетингінің мәні, принциптері және субъектілері. Аумақтық маркетингтің түрлері Территория басқару объектісі ретінде. Аймақ маркетингін қолдану деңгейлері: ел, өңір, қала аумақ маркетингінің құралдары аумақ маркетингі Стратегиясы, олардың мақсаттары мен мүдделері. Аумақтың брендингі. Аумақтың тартымды имиджін қалыптастыру аумақтардың маркетингіндегі коммуникация жүйесі аумақтың бәсекелестік артықшылықтарын бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Маркетингте басқару шешімдерін әзірлеу
    Несиелер: 5

    Жоғары білімі бар мамандар үшін менеджмент, маркетинг, қаржы, персоналды және жобаларды басқару саласында жалпы білім ғана емес, сонымен қатар сатуды басқару саласында терең білім алу мүмкіндігі, оқу процесін өзінің өмір ырғағына икемдей отырып.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Логистика
    Несиелер: 4

    Логистикалық үрдістердің концепциясы, әдістері мен модельдері саласында білім; логистикалық үрдістерді ұйымдастыру бөлігінде "Маркетинг" бағытын дайындаудың жеке бейіндері бойынша бакалаврлардың кәсіби қызметінде тиімді шешімдер қабылдауға мүмкіндік беретін құзыреттіліктерді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Код ON1

    Микро-макроэкономика саласындағы білімді экономикалық жағдайды талдау, адам қоғамындағы басқару ғылымының даму эволюциясы, мемлекеттік экономикалық саясаттың салдарын болжау және болжау үшін экономикалық модельдерді қолдану.

  • Код ON2

    Бизнес тиімділігін арттыру мақсатында құзыретті басқару шешімдерін әзірлеу үшін менеджмент және маркетинг саласында іргелі білім мен дағдыларды қолдану.

  • Код ON3

    Нақты бизнестің күрделі мәселелерін талдау үшін сыни ойлауды қолдану және шешімдерді іздеуде әр түрлі көздерден материалдарды синтездеу.

  • Код ON4

    Өнімдік, үдерістік және ұйымдастырушылық инновацияларға маркетингтік зерттеулер жүргізу, инновациялық өнімге нарықтық баға беру, кәсіпорындағы инновациялар маркетингінің стратегиясы мен саясатын әзірлеу, кәсіпорындағы инновациялар маркетингін басқару бойынша жұмысты ұйымдастыру.

  • Код ON5

    Тәжірибеде маркетингтік құралдарды қолдану, нарықтардың дамуының негізгі үрдістерін зерттеу, маркетинг саласындағы болжамдарды құру, маркетингтік зерттеудің жоспары мен бағдарламасын құру, маркетингті басқару саласында кешенді және негізделген шешімдер қабылдау.

  • Код ON6

    Мінез-құлықтық артықшылық түрлерін ажырату, сатып алу мінез-құлқын талдау үшін әлеуметтік-психологиялық әдістерді қолдану, тауарлар мен қызметтер нарығында туындайтын нақты жағдайларды сауатты талдау, тұтынушылардың типологияларын ескере отырып, жарнаманы жайғастыру білу, іскерлік қарым-қатынастың негізгі қағидалары мен нормалары туралы білімді тәжірибеде қолдану, іскерлік этикет нормаларын ескере отырып, еңбек қатынастарын құру.

  • Код ON7

    Тәжрибеде маркетингтік құралдарды қолдану, бизнестің маркетингтік ортасына талдау жүргізу, кәсіпорын мақсаттары мен жағдаяттық талдау нәтижелеріне сүйене отырып, кәсіпорындарға арналған маркетингтік стратегияларды әзірлеу.

  • Код ON8

    Тауар нарығының әлеуетін бағалау, нарық сыйымдылығын есептеу, бәсекелестік жағдайды болжау, маркетингтік зерттеудің жоспары мен бағдарламасын құру; маркетингті басқару саласында кешенді және негізделген шешімдерді қабылдау.

  • Код ON9

    Маркетингтік коммуникацияларды талдау, коммуникация құралдарының артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтау, PR-үндеулерді әзірлеу, баспасөз хабарламаларын, медиа-жоспарларды құру, баға белгілеудің әдістері мен стратегияларын, кәсіпорынның логистикалық тізбектерін әзірлеудің мақсаттары, міндеттері, негізгі сұрақтары мен рәсімдерін, логистика құралдарын қолданудың ерекшелігін меңгеру.

  • Код ON10

    Жаһанданудың әсерін ескере отырып, командада басқа әріптестермен және нарық қатысушыларымен тиімді ынтымақтасуда маркетингтік жағдайларды және мәселелерді әртүрлі көзқараспен жан-жақты талдау.

  • Код ON11

    Нарық конъюнктурасының дамуының болжамды жағдайларын жасау, маркетинг үдерісін басқару, құндылық тізбегін, тұтынушылардың мінез-құлқы, ұйымның сауда маркасын құру.

  • Код ON12

    Электрондық коммерцияның ең қолайлы форматын, сондай-ақ тұтынушылардың адалдығы мен бейілділігін арттыру үшін клиенттерге қашықтықтан қызмет көрсету құралдарының кешенін пайдалану.

Top