Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M04111 Маркетинг в Esil University
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Терең ғылыми және педагогикалық дайындыққа ие, ғылым мен өндірістегі қазіргі заманғы ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдауға және шешуге қабілетті, мемлекеттік кәсіпорындар мен бизнес-құрылымдармен сұранысқа ие, маркетингтік және басқарушылық міндеттерді тиімді шешуге қабілетті экономикалық бейіндегі жоғары білікті мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Esil University
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Жоғары мектеп педагогикасы
Шетел тілі (кәсіби)
Басқару психологиясы
Ғылыми зерттеулердің әдісі мен әдіснамасы
Ғылым тарихы және философиясы
Қолданбалы маркетинг
Әлеуметтік-экономикалық зерттеулердегі статистикалық әдістер
Халықаралық бизнес
Қаржылық менеджмент (жетілдірілген курс)
Маркетингте стратегиялық басқару
Брендті стратегиялық басқару
Нарықты талдау құралдары
Маркетингтік зерттеулердегі математикалық әдістер
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылымда оның дамуының қазіргі кезеңінде туындайтын негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерді, оның ішінде пәнаралық сипаттағы мәселелерді талдайды, ғылым философиясының ережелері мен категорияларына негізделген әртүрлі фактілер мен құбылыстарды бағалайды.
- Шет тілінде ғылыми ақпаратты жазбаша түсіндіруді, ғылыми зерттеу әдістерін және жоғары оқу орындары педагогикасының теориялық негіздерін, басқару психологиясын біледі
- Маркетингтік ақпаратты талдау үшін математикалық және статистикалық әдістерді қолданады, бизнесті зерттеу әдістемелерін әзірлейді
- Басқару шешімдерін қабылдаудың барлық деңгейінде қаржылық менеджмент тұжырымдамасын зерттей отырып, қазіргі заманғы қаржылық менеджменттің мақсаттарын, міндеттерін, әдістері мен принциптерін және бизнесті жүргізудің құқықтық негіздерін анықтайды.
- Маркетингті және оның функцияларын түсінеді, оның процестері мен міндеттерін әртүрлі салалар мен қызметтерде басқарады, сонымен қатар жан-жақты маркетингтік зерттеулер негізінде тұтынушылардың мінез-құлқына әсер ететін факторларды терең түсінеді.
- Ұйымды нарықта ілгерілету үшін цифрлық маркетинг құралдары мен әлеуметтік медианың көмегімен компанияның әртүрлі брендтерін тиімді басқара отырып, маркетингтік стратегияларды әзірлеу үшін нарық мүмкіндіктері мен қауіп-қатерлерін талдайды.
- Халықаралық бизнестегі ұйымдастырушылық және басқарушылық шешімдердің тиімділігін талдау және бағалау әдістерін біледі
- Логистиканы пайдаланудың экономикалық тиімділігін анықтай алады, өндірістегі материалдық ағындарды басқаруда логистикалық тәсілді қолданудың тиімділігін арттырады