Жаңа білім беру бағдарламасы

7M04111 Маркетинг в Esil University

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Терең ғылыми және педагогикалық дайындыққа ие, ғылым мен өндірістегі қазіргі заманғы ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдауға және шешуге қабілетті, мемлекеттік кәсіпорындар мен бизнес-құрылымдармен сұранысқа ие, маркетингтік және басқарушылық міндеттерді тиімді шешуге қабілетті экономикалық бейіндегі жоғары білікті мамандарды даярлау
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • ЖОО атауы Esil University
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару

Пәндер

  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Пән магистранттарда жоғары мектеп оқытушысының кәсіптік-педагогикалық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру, педагогикалық құзыреттілікті қалыптастыру, болашақ оқытушыларды жоғары мектеп педагогикасының жалпы проблематикасымен, әдіснамалық және теориялық негіздерімен таныстыру мақсатында оқытылады. Бұл пәнде оқытудың, дамытудың және кәсіптік даярлаудың заңдылықтары, мәні, принциптері, әдістері мен формалары, сондай-ақ білім беру процесін ұйымдастыру және жүзеге асыру; педагогиканың негізгі категориялары, жоғары мектеп педагогикасының жүйедегі және педагогтің практикалық қызметіндегі рөлі мен маңызы қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Пән жалпы қабылданған негізгі нысандарда ғылыми ақпаратты шет тілінде жазбаша түрде көрсетуге үйрету мақсатында оқытылады. Бұл пәнде шет тілін еңбек нарығында бәсекеге қабілетті болашақ магистрдің табысты кәсіби және ғылыми қызметі үшін қарым-қатынас құралы ретінде пайдалануға мүмкіндік беретін шет тіліндегі білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттіліктерді игеру және жетілдіру қарастырылады, өйткені шет тілі арқылы жаңа білім мен технологиялар қол жетімді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Басқару психологиясы

    «Басқару психологиясы» курсы магистранттардың кәсіптік қызметті талдау, кәсіби қызметтің психологиялық заңдарын қолдану, жеке тұлғаның ұйымдық мінез-құлқының технологиясы мен тұлғааралық қарым-қатынастарды қалыптастыру, басқарушылық функциялардың психологиялық ерекшеліктерін анықтау және олардың кәсіптік қызметке әсерін анықтаудың негізгі аспектілеріне арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулердің әдісі мен әдіснамасы

    Экономикалық зерттеулердің заманауи әдістерін негіздеу; ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстарды жүргізуге, проблемаларды анықтаудан бастап, әдістемелік аппаратты зерттеу нәтижелерін тестілеуге дейін таңдау; экономикалық зерттеулерді ұйымдастыру және талдау; практикалық мәселелерді талдау және шешу үшін тиісті және тиімді әдістер мен экономикалық құралдарды таңдау. Пәнді оқу кезінде Excel талдау пакеті қолданылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы және философиясы

    Ғылымның тарихы мен философиясы зерттеу әдіснамасын дамыту және жаңа білім алу, зерттеу әзірлемелерін қолдану және олардың дамуы туралы ғылым болып табылады. Қолда бар білім негізінде ғылымның тарихы мен философиясы қолданыстағы әдістер мен құралдарға өз түсіндірмесін береді және бұрын белгісіз жаңа тәсілдерді алудың алғышарттарын қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қолданбалы маркетинг

    Отандық фирмаларда маркетингті ұйымдастырудың қолданбалы мәселелері, нарық конъюнктурасын бағалауды жүргізудің практикалық құралдары, маркетинг тиімділігін бағалау қарастырылады. Нарықты зерттеу, сатып алу тәртібін зерттеу, нақты фирмалар мен нарықтардың мысалында нарықтың фирмалық құрылымын талдау әдістері зерттеледі. Фирманың маркетингтік қызметіне, отандық кәсіпорындар өнімінің бәсекеге қабілеттілігіне талдау жүргізу бойынша дағдылар қалыптасады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік-экономикалық зерттеулердегі статистикалық әдістер

    Экономикалық және әлеуметтік құбылыстарды талдау әдістері, әлеуметтік-экономикалық зерттеулерде статистикалық әдістерді қолдану әдістері зерттеледі. Ғаламдық компьютерлік желілер мен корпоративтік ақпараттық жүйелердегі ақпаратты талдау әдістері қарастырылады. Статистикалық деректерді пайдалана отырып, Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық процестері талданады. Әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштер болжанады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Халықаралық бизнес

    Қабылдаушы мемлекеттің шарттары мен талаптарына бейімделуін ескере отырып, шет елдердегі бизнес мысалдарына анализ жасайды; трансұлттық және жаһанды бизнес, іскерлік белсенділіктің қазіргі модификацияларын қарастырады; бірлескен кәсіпорындардың мысалдары, жекелеген компаниялардың халықаралық қызметін дамыту мүмкіндіктері мен ұсыныстарын талқылайды; халықаралық бизнестің Қазақстан экономикасына әсерін талдайды. Іскерлік ойындар, кейстер, командалық жұмыс, соның ішінде. әзірленген критерийлер бойынша орындалған тапсырмаларды өзара бағалайды

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық менеджмент (жетілдірілген курс)

    Қаржылық менеджмент саласындағы іргелі білімді игеруге, басқарушылық қаржылық шешімдерді негіздеуге және оларды компания деңгейінде жүзеге асыруға мүмкіндік беретін заманауи экономикалық ойлауды қалыптастыруға бағытталған тәжірибеге бағытталған курс. Компания активтерінің портфелін басқару, тәуекелдерді бағалау және басқару, қаржылық талдау әдістемесі, тәуекелді анықтау және өлшеу, ықтималдықтарды бөлу және күтілетін кірістілік, қаржы активтерінің кірістілігін бағалау модельдерімен жұмыс істеу мәселелерін зерттеуге ерекше назар аударылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Маркетингте стратегиялық басқару

    Маркетингтегі стратегиялық басқарудың мәні, маркетингтің бәсекелестік, тауарлық, бағалық, коммуникациялық стратегиясы, стратегиялық басқару процесінің мазмұны оқытылады. Дағдарыс жағдайында маркетингтің ерекшеліктері, нарықтарға талдау жүргізу әдістері, маркетинг стратегиясын таңдау түсіндіріледі. Маркетингтік бизнес – стратегияны әзірлеу әдістері, фирмалардың маркетингтік қызметінің бағыттары бойынша стратегиялық шешімдерді әзірлеу әдістері ашылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Брендті стратегиялық басқару

    Стратегиялық брендті басқару әдістері, заманауи брендті дамытудың инновациялық жолдары, компаниялардың бренд саясаты саласындағы заңнамалық база, брендингтің даму перспективалары және нарықтың әртүрлі түрлерінде брендті қалыптастыру ерекшеліктері қарастырылады. Брендингтің ұйымдық формалары, бренд-менеджерлердің функционалдық міндеттері, тауар белгілерін жасау және дамыту, бренд активтерін басқару мәдениеті зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Нарықты талдау құралдары

    Маркетингтік зерттеулердің заманауи теориясы қарастырылады. Негізделген және тиімді маркетингтік шешімдер қабылдау үшін маркетингтік зерттеулер жүргізу әдістемесі ашылады. Маркетингтік зерттеулер жүргізу үшін ақпаратты алудың, сақтаудың, өңдеудің негізгі әдістерін, тәсілдері мен құралдарын иелену, олардың бәсекеге қабілеттілігін арттыру үшін әртүрлі кәсіпорындарда маркетингтік зерттеулерді жүзеге асыру дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Маркетингтік зерттеулердегі математикалық әдістер

    Маркетингтік ақпаратты өңдеу үшін қолданылатын математикалық әдістер зерттеледі: көпөлшемді, регрессиялық, корреляциялық, симуляциялық, детерминирленген. Өнімді бөлу мәселелерін зерттеу үшін динамикалық және эвристикалық бағдарламалауды қолдану сипатталады. Кәсіпорынның маркетингтік қызметін ақпараттық-аналитикалық қамтамасыз ету үлгілері қарастырылады. Тиімді болжау жүйесін құру процесі талданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Digital маркетинг

    Digital маркетингтің құралдары мен стратегиялары, контекстік және медиалық жарнаманың ерекшеліктері, Digital маркетинг үшін зерттеу және сегменттеу әдістерінің ерекшеліктері зерттеледі. Digital маркетинг және жарнамалық кампаниялар құралдарының тиімділігі талданады. Іздеу оңтайландыру негіздері, Интернет желісіне қатысу стратегиясын әзірлеу, лидогенерация процестері ашылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік құқық (жетілдірілген курс)

    Қазақстан Республикасының Кәсіпкерлік құқығының негізгі институттары оқытылады, кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеудің ерекшеліктері ашылады. Кәсіпкерлік шарттарды толтыру үдерісі суреттеледі. Бәсекелестікті қорғауды құқықтық реттеу, Сауда және делдалдық қызметті құқықтық реттеу мәселелері ашылады. Кәсіпкерлік қызмет субъектілерінің құқығын қорғау ерекшеліктері және кәсіпкерлік дауларды шешу тәртібі қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Маркетингтік логистика

    Маркетингтік логистикалық жүйені ұйымдастыру, тауарлар мен қызметтерді өндірушілер мен тұтынушылар арасындағы материалдық ағындарды, қаржылық және ақпараттық ағындарды жүйелі ұйымдастырудың міндеттері қарастырылады. Маркетингтік логистиканың функционалды салаларының компоненттері қарастырылады. Материалдық ағындарды басқаруда логистикалық тәсілді қолдану тиімділігі талданады, тарату жүйесіндегі қоймалардың оңтайлы санын есептеп үйрену қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ҚР қызмет нарығындағы маркетинг

    Қызмет көрсету маркетингінің ерекшеліктері, қызмет көрсету кәсіпорындарында маркетинг кешенін қалыптастыру ерекшелігі, қызмет көрсету нарығында сегментация және позициялау ерекшеліктері зерттеледі. Қазақстандағы қызмет көрсету саласында клиенттік бейілділік және бәсекелестік жүйесін әзірлеу әдістері суреттеледі. Қызмет сапасының модельдері, қызмет көрсету процесі, қызмет бағасының әдістері, қызметті бөлу арналары ашылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар

    Маркетингтік коммуникациялар көмегімен тауарлар мен қызметтердің әлеуетті тұтынушыларына әсер ету әдістері, маркетингтік коммуникацияларды біріктіру әдістері зерттеледі. Жарнамалық қызметтің тиімділігі, сатуды ынталандыру жолдары, кәсіпорын имиджін қалыптастыру, сатушы мен сатып алушы арасындағы байланыс әдістері талданады. Жарнамалық кампанияның, PR кампаниясының, тікелей пошталық науқанның ұйымдастырушылық аспектілері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тұтынушылардың мінез - құлқын талдау

    Тұтынушылардың мінез-құлқын талдау әдістері, тұтынушылардың мінез-құлқына әсер ететін факторларды талдау, тұтынушылар сегментінің "бейінін" сипаттаудың әдістемелік тәсілдері оқытылады. Сатып алу тәртібіне кешенді талдау жүргізу, тұтынушыларды іздеу және сатып алушының келешегін бағалау дағдылары қалыптасады. Тұтынушылық мінез-құлықты зерттеу нәтижелерін қолдану талданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ҚР өнеркәсіптік кәсіпорындардың маркетингі

    Өндірістік-техникалық өнім нарығындағы маркетингтік қызметтің ерекшеліктері, өнеркәсіптік маркетингтің стратегиясы мен тактикасы зерттеледі. Өнеркәсіптік кәсіпорынның маркетингтік қызметін жоспарлаудың тиімділігі, бәсекеге қабілетті өнеркәсіптік маркетингтік стратегияларды жүзеге асыру және бақылау талданады. Қазақстандағы өнеркәсіп кәсіпорындарының ассортименті, бағасы, маркетингтік, коммуникациялық саясатының ерекшеліктері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Ғылымда оның дамуының қазіргі кезеңінде туындайтын негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерді, оның ішінде пәнаралық сипаттағы мәселелерді талдайды, ғылым философиясының ережелері мен категорияларына негізделген әртүрлі фактілер мен құбылыстарды бағалайды.
  • Шет тілінде ғылыми ақпаратты жазбаша түсіндіруді, ғылыми зерттеу әдістерін және жоғары оқу орындары педагогикасының теориялық негіздерін, басқару психологиясын біледі
  • Маркетингтік ақпаратты талдау үшін математикалық және статистикалық әдістерді қолданады, бизнесті зерттеу әдістемелерін әзірлейді
  • Басқару шешімдерін қабылдаудың барлық деңгейінде қаржылық менеджмент тұжырымдамасын зерттей отырып, қазіргі заманғы қаржылық менеджменттің мақсаттарын, міндеттерін, әдістері мен принциптерін және бизнесті жүргізудің құқықтық негіздерін анықтайды.
  • Маркетингті және оның функцияларын түсінеді, оның процестері мен міндеттерін әртүрлі салалар мен қызметтерде басқарады, сонымен қатар жан-жақты маркетингтік зерттеулер негізінде тұтынушылардың мінез-құлқына әсер ететін факторларды терең түсінеді.
  • Ұйымды нарықта ілгерілету үшін цифрлық маркетинг құралдары мен әлеуметтік медианың көмегімен компанияның әртүрлі брендтерін тиімді басқара отырып, маркетингтік стратегияларды әзірлеу үшін нарық мүмкіндіктері мен қауіп-қатерлерін талдайды.
  • Халықаралық бизнестегі ұйымдастырушылық және басқарушылық шешімдердің тиімділігін талдау және бағалау әдістерін біледі
  • Логистиканы пайдаланудың экономикалық тиімділігін анықтай алады, өндірістегі материалдық ағындарды басқаруда логистикалық тәсілді қолданудың тиімділігін арттырады
Top