Жаңа білім беру бағдарламасы

7M04111 Маркетинг в Esil University

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Терең ғылыми және педагогикалық дайындыққа ие, ғылым мен өндірістегі қазіргі заманғы ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдауға және шешуге қабілетті, мемлекеттік кәсіпорындар мен бизнес-құрылымдармен сұранысқа ие, маркетингтік және басқарушылық міндеттерді тиімді шешуге қабілетті экономикалық бейіндегі жоғары білікті мамандарды даярлау
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • ЖОО атауы Esil University
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару

Оқыту нәтижелері

  • Ғылымда оның дамуының қазіргі кезеңінде туындайтын негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерді, оның ішінде пәнаралық сипаттағы мәселелерді талдайды, ғылым философиясының ережелері мен категорияларына негізделген әртүрлі фактілер мен құбылыстарды бағалайды.
  • Шет тілінде ғылыми ақпаратты жазбаша түсіндіруді, ғылыми зерттеу әдістерін және жоғары оқу орындары педагогикасының теориялық негіздерін, басқару психологиясын біледі
  • Маркетингтік ақпаратты талдау үшін математикалық және статистикалық әдістерді қолданады, бизнесті зерттеу әдістемелерін әзірлейді
  • Басқару шешімдерін қабылдаудың барлық деңгейінде қаржылық менеджмент тұжырымдамасын зерттей отырып, қазіргі заманғы қаржылық менеджменттің мақсаттарын, міндеттерін, әдістері мен принциптерін және бизнесті жүргізудің құқықтық негіздерін анықтайды.
  • Маркетингті және оның функцияларын түсінеді, оның процестері мен міндеттерін әртүрлі салалар мен қызметтерде басқарады, сонымен қатар жан-жақты маркетингтік зерттеулер негізінде тұтынушылардың мінез-құлқына әсер ететін факторларды терең түсінеді.
  • Ұйымды нарықта ілгерілету үшін цифрлық маркетинг құралдары мен әлеуметтік медианың көмегімен компанияның әртүрлі брендтерін тиімді басқара отырып, маркетингтік стратегияларды әзірлеу үшін нарық мүмкіндіктері мен қауіп-қатерлерін талдайды.
  • Халықаралық бизнестегі ұйымдастырушылық және басқарушылық шешімдердің тиімділігін талдау және бағалау әдістерін біледі
  • Логистиканы пайдаланудың экономикалық тиімділігін анықтай алады, өндірістегі материалдық ағындарды басқаруда логистикалық тәсілді қолданудың тиімділігін арттырады
Top