Жаңа білім беру бағдарламасы

6B04105 Диджитал маркетинг в Сулейман Демирел атындағы университет

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Бұл бағдарламаның негізгі мақсаты – жергілікті және әлемдік нарықтағы өзекті бизнес проблемаларын шеше алатын маркетинг мамандарын даярлау. Студенттерге олардың кәсіби маркетолог маманы ретіндегі сенімділігін арттыруға мүмкіндік беретін маркетинг саласындағы заманауи білім беріліп, қабілеттері шыңдалады. Бағдарлама барысында студенттер негізгі аналитикалық жүйелер мен құралдардың көмегімен креатив, критикалық және рефлексив ойлау, талдау мен маркетинг проблемаларын шешу қабілеттерін дамытады. Сондай-ақ, олар тиімді ішкі және сыртқы байланыстар орнату үшін өздерінің қарым-қатынас дағдыларын дамытады; маркетологтардың жұмысының этикалық және құқықтық аспектілерін түсінеді; сонымен қатар студенттер бәсекеге қабілеттіліктері мен жұмысқа орналасу мүмкіндіктерін арттыратын заманауи технологияларды бизнес-процестерге интеграциялауды үйренеді.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
  • Экономикаға арналған математика
    Несиелер: 4

    Бұл курс студенттерге бизнес пен экономикадағы кей мәселелерді шешуге мүмкіндік беретін негізгі математикалық түсініктерді қамтуға арналған. Курстың соңында студенттер сызықтық және сызықты емес теңдеулерді шешу әдістерін қолдана алады, бизнес пен экономикадағы сөзжасамдық есептерге негізделген сызықтық және сызықты емес теңдеулер құра алады, сөздік есептерді сызықтық бағдарламалау жүйесіне айналдырады және шешеді, графикалық шешімдерді және симплекс әдісін қолдану арқылы мәселелерді оңтайландырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономика негіздері
    Несиелер: 4

    Бұл курс микроэкономикалық мәселелерді шеше отырып, экономиканың негізгі қағидаларын ұсынады. Курс экономикаға еш әсер етпейді және студенттерді жазбаша емтихандар, жобалар, викториналар, конкурстар мен пікірталастар арқылы алдыңғы қатарлы экономикалық курстарға дайындайды. Курс студенттерге бағытталған оқытуға баса назар аударады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономикаға арналған математика 2
    Несиелер: 4

    Бұл курс лимиттер, дифференциация және кейбір математикалық түсініктерді қайта қарастыруға және кеңейтуге арналған біріктіру. Сондықтан, курстың мақсаты - бірнеше жаттығулар мен топтық талқылаулар, жеке тапсырмалар арқылы жаттығу арқылы математикалық құралдарды үйрену. Осы курстың соңында студенттер бұл ұғымдарды оңтайландыру және шешім қабылдау сияқты кейбір экономикалық мәселелерді шешуге қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономикалық теория
    Несиелер: 4

    Экономика теориясы - бұл курс студенттерге микроэкономика және макроэкономика куостарына қабылданардың алдында экономикалық принциптер мен мәселелер туралы негізгі түсінік қалыптастыруға көмектеседі. Ол лекциялар мен семинарлардан тұрады, пікірталастарды, рефлексивті ойлауды дамыту бойынша кейстер мен пікірталастарды, сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын жетілдіруге арналған мәселелерді шешуге арналған жаттығулардан тұрады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Менеджмент
    Несиелер: 5

    Бұл курста басқару теориясының негізгі түсініктері қарастырылады. Ол жоспарлау, ұйымдастыру, ықпал ету және бақылау негізгі басқару функцияларын қарастырады. Апта сайынғы презентациялар, кейстерді шолу, формальды дәрістер студенттерге жұмыс орнын басқаруға және дұрыс шешім қабылдауға үйретеді. Оқытылған құралдарды қолдану арқылы студенттер басқаларға мотивация беру әдістерін ойластырады және топ үшін жақсы көшбасшы болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Түрік тілі 2 (A1 деңгейі)
    Несиелер: 3

    Түрік тілі 2 орта деңгейлі студенттердің түрік тілін меңгеру деңгейін жақсартуға арналған. Әрбір сабақ ерекше, дыбыс / бейне материалдарындағы дауыстар мен дыбыстармен қамтамасыз етілген және грамматика, сөздер мен жаттығулардың тиімді үйлесімін құрайды. Олар диалог, флэш-карталар сияқты интерактивті жаттығулардан тұрады. Студенттер тыңдау қабілеттерін дыбыстық мысалдармен жаттықтырады, жаттығулар көмегімен жазу қабілеттерін жетілдіреді, командалық жобалар аясында қарым-қатынас қабілеттерін дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Маркетинг принциптері
    Несиелер: 5

    Бұл курс маркетингтің негізгі қағидаларына, тәжірибеге және осы тәжірибені қолдануға кіріспе ретінде дайындалған. Студенттер маркетинг мәселесін тұтынушы мен маркетингтің тәжірибешілерінің көзқарастарынан сыни тұрғыдан бағалауды үйренеді, соның ішінде маркетингке қатысты кейстерді қарастыру арқылы этикалық салдарларды ескереді; белгілі бір контексте маркетинг терминдерінің глоссарийін дұрыс қолдану; және әсіресе әр компания үшін маркетингтік микстің стратегиялық рөлін, командалық жобалар арқылы және сату мақсаттары мен операциялық мақсаттарды талдауды үйренеді, негізгі құрылымдар мен әдістерді қолданады және маркетингтік мәселелерді шешудің аналитикалық дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Микроэкономика
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерге әлемде не болып жатқанын және оның қалай болатынын түсінуге микроэкономика қалай көмектесе алатындығын бағытталған шешім қабылдаудағы практикалық құрал ретінде қолданылады. Теорияны практикамен байланыстыру арқылы студенттерге шешім қабылдауға, стратегиялық жоспарлауға және қызығушылық танытқан тараптарды өздерінің нақты ұйымдастырушылық жағдайларына тартуға мүмкіндік беріледі. Студенттер тақырыптық жаттығуларды, жағдайларды және мәселелерді шешу арқылы микроэкономика тұрғысынан кез келген ұйымдастырушылық жағдайларды сынай білуді үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Статистика - I
    Несиелер: 5

    Бұл курстың негізгі мақсаты – статистикаға қарапайым, бірақ жан-жақты кіріспе жасау. Студенттер сандық дәлелдерді құруды үйренеді. Мәселенің шешімі бір сандық нәтиже немесе нақты жауап емес, керісінше түсіндірмеге көбірек ұқсайды. Бұл курста студенттер әртүрлі қосымшалардағы мәліметтерді әлеуметтік ғылымдарға көңіл бөле отырып талдайды. Олар деректерді және оны талдауды белгілі бір контексте проблемаларды шешуге арналған жаттығулар, stat.gov.kz-пен жұмыс істеу, Excel, SPSS статистикалық бағдарламаларында талдау және есептер шығару арқылы орналастыруды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Есеп негіздері
    Несиелер: 5

    Бухгалтерлік есеп негіздерінің бұл түсіндірмесі бухгалтерлік есептің негізгі принциптерін, тұжырымдамаларын және терминологиясымен таныстырады. Студенттер қаржылық есептіліктің байланысын дәрістер, кейстер, сабақтар, жеке және топтық жұмыстар арқылы талдауға үйренеді. Сонымен қатар студенттер командалық жобалардағы белгілі бір фирма үшін бүкіл бухгалтерлік цикл құруды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Іскери түрік тілі 1
    Несиелер: 3

    Іскери тіл 1 студенттердің ауызекі түрік тілінен кәсіби, ресми тілге ауысуына арналған. Әрбір сабақ ерекше, дыбыс / бейне материалдарындағы дауыстар мен дыбыстармен қамтамасыз етілген және грамматика, сөздер мен жаттығулардың тиімді үйлесімін құрайды. Олар диалог, флэш-карталар сияқты интерактивті жаттығулардан тұрады. Студенттер тыңдау қабілеттерін дыбыстық мысалдармен жаттықтырады, жаттығулар көмегімен жазу қабілеттерін жетілдіреді, командалық жобалар аясында қарым-қатынас қабілеттерін дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Түрік тілі 1 (B1 деңгейі)
    Несиелер: 3

    Түрік тілі 1 түрік тілін үйренуді жаңа бастаушыларға арналған. Әрбір сабақ ерекше, аудио / видео материалдарда дауыстар мен дыбыстар қолданылады, грамматика, лексика мен жаттығулардың тиімді үйлесімінен тұрады. Сондай-ақ сабақ мазмұны диалог және флеш-карталар сияқты интерактивті жаттығулардан тұтады. Студенттер тыңдау дағдыларын дыбыстық мысалдармен жаттықтырады, жаттығулар көмегімен жазу дағдыларын жетілдіреді, командалық жобалар аясында қарым-қатынас дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Макроэкономика
    Несиелер: 5

    Бұл курста тұтастай алғанда экономиканың әрекеті талданады. Курс студенттерді қазіргі макроэкономиканың тұжырымдамаларымен, әдістемелерімен және құралдарымен таныстыруға бағытталған. Студенттер экономиканың саясаттағы өзгерістерге қалай жауап беретінін, тақырыптық проблемаларды шешуге, жаттығулар жасауға, әлемдік практикаға арналған кейс-стадияларды оқу арқылы түсінуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Іскери түрік тілі 2
    Несиелер: 3

    Business Language 2 студенттерге өздерінің кәсіби, ресми тілдерін жетілдіруге және меңгеруге арналған. Әрбір сабақ ерекше, дыбыс / бейне материалдарындағы дауыстар мен дыбыстармен қамтамасыз етілген және грамматика, сөздер мен жаттығулардың тиімді үйлесімін құрайды. Олар диалог, флэш-карталар сияқты интерактивті жаттығулардан тұрады. Студенттер тыңдау қабілеттерін дыбыстық мысалдармен жаттықтырады, жаттығулар көмегімен жазу қабілеттерін жетілдіреді, командалық жобалар аясында қарым-қатынас қабілеттерін дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қаржылық есеп
    Несиелер: 5

    Бұл курс бухгалтерлік есеп теориясы мен практикасының негізгі қағидаларын ұсынады. Осы курстағы әрбір іс-әрекет белгілі бір ұғымдар, теориялар немесе зерттеулер туралы түсініктерді түсіндіруге және бекітуге, сондай-ақ практикаға және іске асыруға байланысты түсініктерді қамтамасыз етуге арналған. Курс барысында студенттер электронды кітап оқумен, көбірек жаттығулар жасау үшін интерактивті жаттығулар / сценарийлерді зерттеп, үлгерім мен жетістік деңгейлерін тексеру үшін өзіндік тестілерді қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Статистика - II
    Несиелер: 5

    Бұл курстың негізгі мақсаты - жаңа аралық деңгейде статистикалық білім алуды жалғастыру. Студенттер оның болашақ бизнес-жобаларына нақты көмектесетін нақты және мұқият зерттеулер жүргізу үшін SPSS, R-студия, MS Office Excel бағдарламаларында жиналған сандық және сапалық мәліметтермен жұмыс жасауды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Бренд менеджмент
    Несиелер: 5

    Бұл курста брендинг пен бренд менеджментіне бизнес тұрғысынан ерекше көңіл бөлінеді. Студенттер нарықтарды сегментациялау, бренд құру мен науқандық дизайнды құру теориялары мен әдістерін қолдана отырып, мақсат пен брендтің орналасуын анықтау қабілетін дамытады. Олар сонымен қатар жеке және топтық жобаларда бренд стратегиясын жоспарлау кезінде әлемге әйгілі брендтердің кейстерін талдай отырып, халықаралық іскерлік тәжірибені қолданумен байланысты маңызды проблемаларды анықтауға және түсіндіруге үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Әлеуметтік медиа маркетингі
    Несиелер: 5

    Бұл курс заманауи әлеуметтік медиа әлемі мен заманауи коммуникациядағы жаңа және ең жақсы тәжірибенің ерекше миксін ұсынады. Студенттер өздерінің әлеуметтік медиа платформаларын құру және басқару арқылы бизнестің инновациялық шешімдері мен қызметтерін ұсыну үшін әлеуметтік медиа құралдарын қалай қолдана алатындығын сыни тұрғыдан бағалауды үйренеді; жарнамалар менеджерін қолдана отырып, жеке әлеуметтік медиа кампанияларды басқару мақсатында әлеуметтік медиа маркетингтік науқан көрсеткіштерін талдау; жеке және де маркетингтік жобаларды аяқтау үшін анықтамалық процестерді пайдаланатын топта жұмыс істей алатындығын көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Маркетингтік зерттеулер
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерге маркетингтік зерттеулердің қажеттіліктерін сыни тұрғыдан зерттеу және маркетинг мүмкіндіктері мен маркетингтік міндеттерді анықтау дағдылары мен білімін ұсынады. Студенттер маркетингтік зерттеу жобасының әр түрлі кезеңдерін бастапқы және қайталама деректерді, сонымен қатар ғылыми және қолданбалы зерттеу жобалары шеңберіндегі сандық әдістерді қолдана отырып, сыни және жүйелі түрде бағалауды үйренеді. Студенттер сонымен қатар зерттеу жобаларын және маңызды ақпарат көздерін жасау арқылы маркетингтік зерттеулердің мәліметтерін дұрыс сипаттауға, синтездеуге және ұсынуға үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қаржы менеджментінің негіздері
    Несиелер: 5

    Курста фирманың инвестициялық және қаржыландыру шешімдері баса айтылады. Сонымен қатар, курс тек қаржы мамандығы студенттеріне ғана емес, жалпы бизнес мектеп студенттеріне арналған. Бұл сауалнама курсы болғандықтан, ол көптеген жерлерді қамтиды. Студенттер қаржы саласындағы негізгі ұғымдарды және олардың қаржы саласындағы қарым-қатынасын арақатынас, есептер шығару және сұрақ-жауаптар, бағалау тұжырымдамалары жаттығулары, практикалық қолданыстағы сауда-саттық теориясы арқылы түсінеді және қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Тұтынушының мінез-құлқы
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттердің кәсіби маркетологтар ретінде нарықты түсіну және тұтынушыларға дұрыс қызмет көрсетуге көмектесетін тәсілдерді оңтайлы қолдануды дәріптейді. Студенттер пікірталастар арқылы тұтынушыларды мақсатты нарықтарға тиімді және шынайы қолданыстағы бөлу дағдыларын дамытады; бірлескен оқу іс-әрекетін жүзеге асыру және эмоционалды интеллект арқылы іскери қарым-қатынасты қалыптастыру, оның жолдары, түрлері және оның рөлі туралы толыққанды білім мен дағдыларға ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Дәстүрлі және сандық маркетингтік коммуникациялар
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты - студенттерге ұйымдардың стратегиялық көзқарасы, миссиясы, бренд туралы хабардар болу және бәсекелестік артықшылықты құру кезінде тиімді маркетингтік коммуникацияның маңызды рөлі туралы білім беру. Студенттер маркетингтік коммуникациялар жоспарларын пікірталастар, жобалар, викториналар, жазбаша емтихандар түрінде шығармашылық шешімдерді қолдана отырып, біріктірілген маркетингтік коммуникациялық науқанды қолдана отырып, теориялық тұжырымдамалар мен практиканың тіркесімін қолдана отырып, маркетингтік коммуникациялардың бірқатар жоспарларын талдап, бағалауды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қоғаммен байланыс
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерге қазіргі қоғамдағы қоғамдық қатынастардың маңыздылығын түсіндіретін және талдайтын теорияларға қатысты инновациялық білім беруге бағытталған. Студенттер PR-кампаниясының немесе дағдарысты басқарудың бір бөлігі ретінде тиімді PR құралдарын қолдану арқылы БАҚ-тың тиімді жұмысына қажетті дағдыларды игереді; көпшілік алдында сөйлеу, презентациялар, топтық жұмыс, аналитикалық ойлау, мәселелерді шешу, PR-есептер жазу және тұлға аралық қарым-қатынас арқылы кәсіби PR тәжірибесіне қатысты практикалық дағдыларды бейнелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Сандық жарнама стратегиясы
    Несиелер: 5

    Курс студенттерге тиімді сандық тәжірибені шешуге мүмкіндік беретін терең дағдыларды қалыптастыруға арналған. Студенттер дөңгелек үстелде цифрлық маркетинг стратегиясының негізгі элементтерін талқылайды және сандық платформалар мен құралдарды қолдана отырып, сандық маркетингтік науқанның тиімділігін қалай өлшеуге болатындығын көрсетеді; SEO, SEM, әлеуметтік желілер мен блогтар сияқты сандық маркетингтің жалпы құралдарында алдыңғы қатарлы тәжірибелік дағдыларды жетілдіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Маркетингтегі кейстер
    Несиелер: 5

    Маркетинг жағдайлары студенттерге маркетинг принциптерін суреттейтін, пікірталас тудыратын және оқуды жеңілдететін мысалдар келтіреді. Студенттер өзгеріп отырған жаһандық, саяси, экономикалық, бәсекеге қабілетті, экологиялық, мәдени және әлеуметтік жүйелердің маркетингке әсерін бағалауды үйренеді, PEST, PESTEL талдауларын, Портер 5 күштерін талдауды студенттердің эмоционалды интеллектінің дамуына алып келетін іскерлік және тұтынушылық нарықтарды талдау арқылы үйренеді. Жалпы, студенттер маркетингтің негізгі шеңберлері мен әдістерін қолданады және маркетинг мәселелерін шешудің аналитикалық дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Жеке сату
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты студенттерге қазіргі және жаңа өнімдер үшін сатылатын тауарларды және нарықты дамыту мүмкіндіктерін тануға мүмкіндік беру. Студенттер перспективаны дамытуды, презентация жасауды, қарсылықтарды шешуді үйренеді және тұтынушыны сатып алу туралы шешім қабылдауға олардың психологиясын мен мінез-құлқын зерттеу барысында ынталандыруды үйренеді. Олар сонымен қатар жобалар шеңберіндегі сатушылар тобына өтемақы жоспарын ұсынады. Осыдан кейін сатылым нәтижелерін бағалау және өзін-өзі жетілдіру жоспарларын жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Маркетингтегі жасанды интеллект
    Несиелер: 5

    Бұл курс мазмұнды құру, курациялау, сандық маркетингтегі кеңейтілген шындыққа қатысты жасанды интеллект құралдарын қамтиды және студенттерге болашаққа көзқараспен қарауға мүмкіндік береді. Студенттер қосымшаларды қолдана отырып, шындықты кеңейте алады. Олар сонымен қатар жасанды интеллект технологияларын қолдана отырып, көптеген мазмұнды мақалалар жасайды. Сонымен қатар, олар әр түрлі жағдайларды талдай отырып, компаниялардағы жасанды интеллекттің рөлін бағалайтын болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мақсатты аудиторияны талдау
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерді мақсатты аудиторияны талдау, зерттеу сауалнамалары, іріктеу және бағдарламаның мазмұнын талдау әдістерімен таныстырады. Курста дәрістер мен оқулар, тақырыптық дискуссиялар, тапсырмалар жиынтығы және кеңейтілген компьютерлік модельдеу қолданылады. Студенттер командаларда модельдеу жасайды. Бірнеше тапсырмалар жинағы мен тақырыптық жазбалар студенттерге маркетингтік аналитикада дағдыларын қалыптастыруға мүмкіндік береді. Нақты компьютерлік модельдеу студенттерге тәжірибеден үйренуге және клиенттердің қажеттіліктерін, нарықтық динамиканы басқарудың маңыздылығын және динамикалық бәсекелестік ортада стратегияларды әзірлеу кезінде пайда болатын белгісіздіктерді терең түсінуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Көшбасшылық
    Несиелер: 5

    Көшбасшылық дегеніміз - белгілі бір мақсатқа жету жолында адамдарға әсер ете алу қабілеті. Бұл курста студенттер кері байланыс, рефлексия және практика арқылы өздерінің көшбасшылық қабілеттерін дамытады. Бұл курс бірнеше мәрте қайталап жаттығуы мен студенттердің нақты уақыт режимінде өз қатарластарынан және оқытушыдан кері байланыс алуына негізделген. Студенттер өздерінің көшбасшылық қабілеттерін оңтайландыру үшін оқу, рөлдік ойындар, тәжірибелік жаттығулар және өзіндік рефлексия, сондай-ақ бағытталған коучинг пен кері байланысты пайдаланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Сатудағы менеджмент
    Несиелер: 5

    Курс тиімділік тұрғысынан жалпы сату тиімділігін арттыру үшін сату бөлімін қалай басқаруға болатындығын анықтауға бағытталған. Студенттер практикалық іскерлік жағдайда алынған теориялар мен тұжырымдамаларды қолдану арқылы проблемаларды шешу дағдыларын дамытуды үйренеді. Олар сонымен қатар сатылымды болжау, сатуды өтеу әдістері, бюджетті сату, сатылым туралы есептер, бағдарлар, квоталар, сатылымды талдау және таңдалған компанияның сату жоспарын құратын топтық жобаны қолдану арқылы өнімді басқару сияқты сатуды басқару құралдарын сауатты қолдануды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қызмет көрсету маркетингі
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерге әр түрлі қызмет түрлерінде кездесетін нақты проблемалар, оңтайлы мүмкіндіктер мен эффективті стратегияларды терең қарастыруға мүмкіндік береді. Студенттер клиент пен жұмыс беруші арасындағы қарым-қатынасқа байланысты мәселелерді шешу үшін қажетті оқу дағдылары мен практикалық кейстер, жеке жобалар, рөлдік ойындар, дискуссиялар және тақырыптық эсселер, жазбалы емтихандар арқылы ойлау арқылы шеше алады. Студенттер тұтынушылардың мінез-құлқы мен психологиясын болашақта кәсіби түрде қызмет ете алу үшін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Кәсіпорынның ресурстарын жоспарлау
    Несиелер: 5

    Бұл курс Excel бағдарламасының барлық маңызды мүмкіндіктерін және болжау моделін жазу үшін қолданылатын Logo Tiger Enterprise бағдарламалық жасақтамасын қамтиды. Студенттер Excel-де сату бағасын және тауарлық-материалдық қорларды есептеуді үйренеді. Сонымен қатар олар SAP және Logo Tiger Enterprise бағдарламалық жасақтамаларын қолдана отырып, тауарлық-материалдық құндылықтардың сату бағасын, тауарлық-материалдық қорларды, сатылған бірліктердің санын, сұраныстың қанағаттандырылмаған санын, жұмысшылардың санын, сату құнын: өндірістік жұмыс, қызметкерлерге және мүлікке алдын-ала төлемдер мен шығындар бойынша талдау мен бағалауды үйренеді. Осы есептеулердің барлығы студенттерге келесі талдауларда дәлірек және практикалық болуға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Пайдаланушы тәжірибесі және веб-аналитикалық дизайн
    Несиелер: 5

    Маркетингтің дәстүрлі БАҚ-тан онлайн-платформаларға жылдам ауысуымен маркетинг түлектерінің цифрлық маркетинг пен аналитика негіздерін жақсы түсінуі маңызды бола түсуде. Бұл курс осы қызықты бағыттардағы негізгі тұжырымдамаларға негізделген болып табылады. Сонымен қатар студенттер топтық жобалар және жаттығулар арқылы материалдарды меңгеріп, жоба алудан бастап, Интернетте жеке веб-сайт құруға дейін және соңғы жобада электронды коммерциялық компаниямен жұмыс істеуге дейін тақырыптарды қамти алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Нейромаркетинг
    Несиелер: 5

    Бұл курс маркетинг, тұтынушы мінез-құлқы және нейробиология сияқты бірнеше бағыттарды біріктіреді. Студенттер ми белсенділігінің негізгі түрлерін жіктеуді үйренеді, ғылыми мақалаларды зерделей отырып, тұтынушыны белгілі бір өнімді сатып алуға итермелеуге дағдыланады. Студенттер эмоцияны сезімдерден, жанашырлықтан ажыратады және жеке жобаларда осы негізгі ұғымдардың мәнін көрсетеді және биоэтика мен нейробиологияның қиылысында жақында жаңғыртылған нейроэтиканың рөлін талдайды, ақыл-ойға қатысты этикалық мәселелерді, пікірталастарда, практикалық сабақтарда тұтынушылардың мінез-құлқын талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Код ON1

    жаратылыстану ғылымдары (әлеуметтік, гуманитарлық) пәндері саласындағы білімі кең, дүниетанымы жоғары, ойлау мәдениеті жоғары және мемлекеттік және ағылшын тілі бойынша негізгі дайындықтағы сауаттылықты көрсету;

  • Код ON2

    еңбек нарығындағы бәсекелестік артықшылықты арттыруға және студенттердің тілдік диапазонын кеңейтуге, жаңа мәдениетті тануға ықпал ететін қосымша кәсіби түрік тілін еркін меңгеру;

  • Код ON3

    аналитикалық ойлауға қабілетті тұлғаның дамуына ықпал ететін экономиканың барлық деңгейдегі өзекті мәселелерін бағалауды меңгеру;

  • Код ON4

    бизнес саласындағы нақты проблемаларға қарсы тұру үшін рефлексивті ойлауды жетілдіру;

  • Код ON5

    маркетингтің іскери шешімдер қабылдаудағы іс-әрекеттерінің құқықтық және этикалық жағын талдау және бағалау;

  • Код ON6

    іскерлік шешімдер қабылдауда сандардың ең дәл нәтижелерін алуға қол жеткізетін математикалық, экономикалық, қаржылық және зерттеу салаларындағы білімін қолдана білу;

  • Код ON7

    бизнес пен басқарудағы шынайы үлгілерді, кейстерді сынау арқылы бизнесте сапалы өнім немесе қызмет көрсету мақсатында психологияны және тұтынушы мінез-құлқының негізгі себептерін терең түсінуге арналған эмоционалды интеллектті дамыту;

  • Код ON8

    жергілікті және әлемдік нарықтардағы қазіргі заманғы цифрлық маркетингтің талаптары мен қажеттіліктеріне сай келетін техникалық білімді қолдана білу;

  • Код ON9

    қоршаған орта мен виртуалды кеңістіктегі сыртқы және тұлға аралық қатынастарды жетілдіру, өзін-өзі іске асыру, әлеуметтік даму және бизнес ортада нетворкинг құра білу;

  • Код ON10

    бизнес саласындағы жетістікке жету жолында сандық маркетингтің маңыздылығын кәсіби бағалау, талдау мен мақсатты топты анықтау, сандық арналарды идентификациялау мен қолда бар қаражатты ескере отырып, оларды интеграциялау, маркетингтік жоспар мен стратегия жасау үшін барлық сандық арналар арқылы клиенттермен қарым-қатынасты басқару.

Top