Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B04105 Диджитал маркетинг в Сулейман Демирель атындағы университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Сандық маркетинг бакалавры бағдарламасы бәсекеге қабілетті мамандарды дайындау мақсатында бизнес-ортада маркетингтік стратегияларды жоспарлау және енгізу үдерістерін жүзеге асыра алатын; маркетингтік шешімдер қабылдау барысында негізгі цифрлық маркетинг көрсеткіштерін анықтай алатын; жергілікті және әлемдік нарықтардағы заманауи сандық маркетинг сұранысына сәйкес техникалық білімге ие; сонымен қатар шет тілдерін қосымша меңгерген; бизнес пен басқарудағы кейстер мен практикалық мәселелерді шешуге сыни көзқараспен қарайтын; сондай-ақ, жетілдірген эмоционалдық интеллектінің көмегімен айналасындағы және виртуалды кеңістіктегі сыртқы және тұлғааралық қарым-қатынастарды құра алатын жас мамандарды дайындайды.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Сулейман Демирель атындағы университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Экономикадағы математика
Курстың негізгі мақсаты - студенттердің интеллектуалды дамуы, экономикалық қызметтің ойлау қасиеттерін қалыптастыру және студенттерді табысты әлеуметтендіру және оларды нақты өмірге бейімдеу үшін қажетті; тұрақты қызығушылықты арттыру, студенттердің білімдерін меңгеру, тереңдету және кеңейту мақсатында математика мен экономика арасындағы өзара әрекеттесуді зерттеу; кәсіптік бағдарлау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Түрік тілі1 (A1 деңгей)
Пәннің мақсаты тілдің грамматикалық білім жүйесін, тілдік коммуникацияның прагматикалық құралдарын меңгертуді, сөйлеу этикасы мен сөйлеу нормасын қалыптастыруды, түрік тілінде еркін сөйлесуді, пікірталасқа, көпшілік алдында сөйлеуге баулу
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Экономика негіздері
Бұл курс сұраныс пен ұсыныс, нарық құрылымдары және макроэкономикалық тұжырымдамалар сияқты тақырыптарды қамтитын экономиканың іргелі принциптерін енгізеді. Студенттер экономикалық шешім қабылдау процестерін талдап, экономикалық нәтижелерге әсер ететін факторларды зерттейді. Экономикалық принциптерді түсінуге және олардың нақты әлем сценарийлерінде қолданылуына баса назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Терендетілген MS Excel
Жоғары оқу орны деңгейіндегі Excel бағдарламасының алдыңғы қатарлы курсы студенттерге деректерді талдау және манипуляциялау үшін Microsoft Excel бағдарламасын тиімді пайдалану үшін қажетті дағдылар мен білімдермен қамтамасыз етуге арналған. Ол деректерді талдау үшін қажетті уақытты оңтайландыру үшін MS Excel пернелер тіркесімдерін, функцияларын және MACROS-тарды үйренуге бағытталған. Ол сондай-ақ MS Excel арқылы деректерді визуализациялауды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Түрік тілі 2 (A2 деңгейі)
Курстың соңында студенттер тілдің грамматикасын, сөздерін қалыптастыру жолдарын үйренеді, фразеологиялық және терминологиялық сөздерді және фразаларды теориялық және практикалық көмекпен меңгереді, тілдік лексиканы дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Менеджмент
Курстың аяқталғаннан кейін студенттер концептуалды басқару теорияларын, қазіргі заманғы ұйымда басқару әдістерін, әдістері мен принциптерін біледі; Ақпаратты өңдеу және басқару функциялары арқылы оңтайлы шешім қабылдауды үйрену; басқару идеяларын ұсынуға және көтермелеуге; қазіргі кезеңде басқарудың негізгі заңдарын түсіну. Курстың аяқталғаннан кейін студенттер концептуалды басқару теорияларын біледі; қазіргі заманғы ұйымда басқару әдіснамасы, әдістері мен принциптері; Ақпаратты өңдеу және басқару функциялары арқылы оңтайлы шешім қабылдауды үйрену; басқару идеяларын ұсынуға және көтермелеуге; қазіргі кезеңде басқарудың негізгі заңдарын түсіну.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Маркетинг негіздері
Курс басқарудың заманауи маркетинг жүйесіне бағытталған және қазіргі заманғы бизнес әлемінде маркетинг принциптерін белгілеуге көмектесетін ағымдағы оқиғалардың құрамдас бөлігін қамтиды. Тақырыбы тұтынушыларға, маркетингтік зерттеулерге және мақсатты нарықтарға, маркетингтік талдау, өнімдерге, жылжытуға, тарату арналарына, баға белгілеуге, халықаралық маркетингке және маркетингте технологияларды пайдалануға қатысты.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Бухгалтерлік есеп
Курстың мақсаты - бухгалтерлік есепті ұйымдастырудың әдістерін және оның қазіргі даму кезеңіндегі негізгі үрдістері туралы жүйелік білімді алу; Курстың аяқталғаннан кейін студенттер: бухгалтерлік есеп негіздері мен принциптерін біледі; есепке алу стандартына сәйкес бухгалтерлік есепті ұйымдастыру; Бухгалтерлік стандарттарды іс жүзінде қолдану; Есепке алудың басқару және басқару функцияларын тиімдірек жүзеге асыруға қабілетті әдістемелік түсініктерді қолданыңыз
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Статистика
Курстың мақсаты - тыңдаушыны негізгі экономикалық ұғымдар мен заңдармен таныстыру. Курстың аяқталғаннан кейін студенттер: үй шаруашылықтары мен фирмаларының негізгі экономикалық шешімдерін қарау үшін микроэкономикалық модельдерді қалай пайдалануға болатындығын біледі; тұтастай алғанда экономиканы талдау үшін макроэкономикалық модельдерді қалай пайдалануға болады; мемлекеттік саясат микроэкономикалық таңдау мен макроэкономикалық нәтижелерге қалай әсер етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Микроэкономика CIMA
Пәннің мақсаты: қазіргі экономикалық ұғымдардың студенттері мен үй шаруашылықтары мен фирмалардың экономикалық мінез-құлық үлгілерінің теориялық дамуын; шаруашылық субъектілерінің қызмет ету себептері мен құрылымын талдауға арналған практикалық дағдыларды, тауарлар мен ресурстардың белгілі бір нарықтарындағы жағдайлар. Курс оқытудың белсенді әдістерін (жағдайды талдау, есептер, миға шабуыл, рөлдік және іскерлік ойындар, бейне және аудио материалдарды пайдалану сияқты) қолдануды қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Сандық маркетинг негіздері
Бұл курс цифрлық маркетингтің негізгі қағидаттарына кешенді шолу жасайды. Студенттер SEO, әлеуметтік медиа маркетингі, контенттік маркетинг, электрондық пошта маркетингі және PPC жарнамасы сияқты негізгі тұжырымдамаларды зерттейді. Негізгі назар тиімді цифрлық маркетинг стратегияларын әзірлеуге, өнімділікті өлшеу үшін аналитиканы пайдалануға және цифрлық трендтердің тұтынушы мінез-құлқына әсерін түсінуге аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Жеке сату
Бұл курс қатынас психологиясының негізгі түсініктері мен тәжірибесін қамтиды. «Саудаға қалай жақындайды» тәсіліне назар аудару керек, бұл мысалдармен, жаттығулармен және сату жағдайларындағы рөлдерді ойнаудың қажеттілігіне баса назар аударылады. Осы курста әзірленген дағдылар өмірдің барлық салаларында қолданылады - жұмыс табуға, табысты мансапты құру үшін идеяларды ұсынуға мүмкіндік береді
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Инновациялық бизнес модельдер
Бұл курс инновациялық бизнес-модельдерді жобалау, талдау және енгізу үдерісін зерттейді. Ол құндылық ұсынысы, тұтынушы сегменттері, арналар, тұтынушылармен қарым-қатынастар, кіріс ағындары, негізгі ресурстар, негізгі қызмет түрлері, негізгі серіктестіктер және шығындар құрылымы сияқты негізгі ұғымдарды қамтиды. Студенттер осы ұғымдарды нақты жағдайларда қолдану үшін кейс-стади және жобалық оқыту арқылы қатысады. Курстың мақсаты - студенттерді нарық жағдайының өзгеруіне бейімделетін және ұйымның табыстылығын қамтамасыз ететін бизнес-модельдерді жасау және жаңарту дағдыларымен қамтамасыз ету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
Мобильді және дамып келе жатқан технологиялар маркетингі
Бұл курс ұялы және жаңа технологияларды пайдалана отырып, маркетингтік стратегияларды зерттейді. Студенттер мобильді платформалар арқылы тұтынушыларды тартуға арналған заманауи трендтерді, құралдар мен әдістерді зерттейді. AR, AI және IoT сияқты инновацияларды тиімді маркетингтік науқандарды жасау үшін қалай пайдалану керектігіне баса назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Макроэкономика (CIMA)
Пән қазіргі заманғы макроэкономикалық талдау принциптерін меңгерген студенттерге бағытталған; ашық экономиканың негізгі макроэкономикалық көрсеткіштері мен үлгілерін есептеу және пайдалану әдістемесі; макроэкономикалық саясаттың негізгі түрлері мен құралдары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Қаржы
Курс бакалаврларға қаржылық басқаруды ұйымдастырудың негізгі тұжырымдамалары мен принциптерін қалыптастыруға, сондай-ақ осы саладағы теориялық білімдерді алу нәтижесінде кәсіпорын қаржысын басқару саласында басқару шешімдерін қабылдау үшін практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Өндірістік менеджмент
Бұл курс процесті оңтайландыру, сапаны бақылау, қорларды басқару және жеткізу тізбегін үйлестіру сияқты тақырыптарды қамтитын өндірісті басқару принциптеріне шолу жасайды. Студенттер ресурстарды тиімді пайдалану, өнімділікті арттыру және өндіріс пен қызмет көрсету салаларында тиімді шешімдер қабылдау стратегияларын үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Зерттеу Әдістері
«Зерттеу әдістері» курсын меңгеру мақсаты - студенттерді теориялық және қолданбалы білімді мәселелерді ғылыми зерттеу әдістерімен, ғылым саласындағы танымдық қызметтің дағдыларымен оқыту, ғылыми қызметтің мазмұны, оның әдістері мен білім нысандары туралы терең ойларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Бизнесті ұйымдастыру
Курсты аяқтағаннан кейін студенттер ұйымдардың негізгі жұмыс аспектілері туралы түсінік алады. Өнеркәсіп, адами ресурстар және өндіріс сияқты тұжырымдамалық бағыттарды дамыту арқылы ұйымдардың экономикалық ортасын талдау. Ұйымның іс-әрекетін талдау мен талқылауда кеңінен қолданылатын экономикалық терминдердің толық глоссарийін білу. Пән әртүрлі үлестірмелі материалдарды қолдануды қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Маркетингтік коммуникациялар
Бұл курстың мақсаты - студенттерге ұйымдардың стратегиялық көзқарасы, миссиясы, бренд туралы хабардар болу және бәсекелестік артықшылықты құру кезінде тиімді маркетингтік коммуникацияның маңызды рөлі туралы білім беру.Студенттер маркетингтік коммуникациялар жоспарларын пікірталастар, жобалар, викториналар, жазбаша емтихандар түрінде шығармашылық шешімдерді қолдана отырып, біріктірілген маркетингтік коммуникациялық науқанды қолдана отырып, теориялық тұжырымдамалар мен практиканың тіркесімін қолдана отырып, маркетингтік коммуникациялардың бірқатар жоспарларын талдап, бағалауды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Бұл курс негізгі құқық нормаларын, азаматтардың құқықтары мен міндеттерін, конституциялық құқықтар мен бостандықтардың негіздерін зерттеу болып табылады. Студенттер сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет қағидаттарымен, педагогтің этикасымен және кәсіби мінез-құлқымен танысады. Курс білім беру саласындағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл тетіктерін зерделеуді, этикалық мінез-құлық дағдыларын қалыптастыруды және сыбайлас жемқорлық көріністерімен байланысты жағдайларда негізделген шешімдер қабылдауды қамтиды. Оқыту барысында болашақ бастауыш мектеп мұғалімдерінде құқық пен қоғамға жауапты және заңға бағынатын көзқарасты қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Тұтыну мінез-құлық
Нарықтық экономикадағы тұтынушылық мінез-құлық тұтынушылардың сұраныстың белгілі бір мөлшеріне қалай және қалай өзгеретініне негізделген сұраныс теориясына негізделеді, тұтынушы қаншалықты қанағаттандыратындығын таңдауда көптеген артықшылықтардан қалай пайда болады? Тұтынушылардың мінез-құлқы - қолданыстағы бағалар негізінде жеңілдіктерді таңдауға мүмкіндік беретін тұтынушылардың нарықтық сұранысын қалыптастыру үдерісі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық
Курстың мақсаты ұтымды экономикалық мінез-құлық тәжірибесін қалыптастыру, қаржылық сауаттылық бойынша білімді игеру. Курс жеке қаржыны басқару, қаржылық жоспарлау саласында арнайы құзыреттерді қалыптастырады. Несиелердің түрлерін, жедел несиелердің оң және теріс жақтарын, Банктік карталар мен тәуекелдерді, оларды басқаруды, интернет-банкингті пайдалану кезіндегі тәуекелдерді зерттейді. Қаржылық алаяқтықты, қаржылық пирамидаларды және алаяқтық әрекеттерден қорғауды қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік және вирустық маркетинг
Бұл курс әлеуметтік медиа және вирустық маркетинг стратегиялары мен әдістерін зерттейді. Студенттер қызықты контент жасауды, әлеуметтік желілерді пайдалануды және вирустық таратуды ынталандыратын науқандарды әзірлеуді үйренеді. Платформа алгоритмдерін, аудиторияның қатысу тактикасын түсінуге және вирустық маркетинг әрекеттерінің әсерін өлшеуге баса назар аударылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Экология
Курс организмдер мен олардың қоршаған орта арасындағы өзара байланысын түсінуге, қоршаған ортаны қорғауға және қамқорлыққа тәрбиелеуге арналған. Қатысушылар экожүйелер, биоәртүрлілік, табиғатты қорғау, ластану және тұрақты өмір сүру тәжірибесі сияқты тақырыптарды зерттейді. Курс адамдарға планетаның денсаулығын қалыптастырудағы өз рөлін тануға мүмкіндік беру және оларды болашақ ұрпақ үшін табиғи әлемді қорғау және сақтау бойынша белсенді шаралар қабылдауға шабыттандыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Құқық
Курс Қазіргі заманғы негізгі құқықтық жүйелер; Құқық және құқықтық қатынастар нормалары; жеке тұлғаның құқықтық мәртебесі, құқықтары, міндеттері мен жауапкершілігі; еңбек, отбасылық және азаматтық құқықтар және азаматтардың міндеттері; Сот төрелігі; құқық бұзушылық және заңдық жауапкершілік туралы негізгі құқықтық ұғымдар мен базалық мәліметтер теориялары бойынша қажетті білім береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік
Бұл курс студенттерге кәсіпкерлік туралы терең түсінік беруге арналған. Курс АТ-мен байланысты кәсіпорындарды ашу және басқару кезінде туындайтын бірегей қиындықтар мен мүмкіндіктерге бағытталған және студенттерге саланың серпінді ландшафтын кәсіпкер ретінде сәтті шарлау үшін қажетті білім, дағдылар мен ойлауды қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Бренд менеджмент
Бұл брендтің құрылуы мен жетілдірілуіне, оның дамуының барлық кезеңінде жүзеге асырылатын кешенді басқару. Брендті басқару - брендті маркетингтік басқарудың дербес нысанына айналдыру және маркетингтік қоспаны (4P) компанияның бүкіл нарықтық ұсынысына емес, белгілі бір түрде немесе басқаша топтастырылған өнімдерге емес тікелей брендке қолдану. Курс оқытудың белсенді әдістерін (жағдайды талдау, есептер, миға шабуыл, рөлдік және іскерлік ойындар, бейне және аудио материалдарды пайдалану сияқты) қолдануды қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік
Бұл курс Корпоративтік Әлеуметтік Жауапкершілік (КӘЖ) қағидаттары мен тәжірибелерін зерттейді. Студенттер бизнестің этикалық, әлеуметтік және экологиялық жауапкершіліктерін зерттейді. Негізгі тақырыптар тұрақты даму, мүдделі тараптармен жұмыс және КӘЖ есептілігін қамтиды. Негізгі назар корпоративтік мақсаттарды қоғамның күтілімдерімен сәйкестендіруге және КӘЖ бастамаларының әсерін бағалауға аударылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Экономика
Курста қоғамдағы тауарлар мен қызметтерді өндіруді, бөлуді және тұтынуды реттейтін принциптер, жүйелер және динамика жан-жақты қарастырылады. Макроэкономика, микроэкономика, нарықтық құрылымдар және экономикалық саясат сияқты тақырыптарды зерттеу арқылы қатысушылар жергілікті, ұлттық және жаһандық деңгейде экономикалардың жұмыс істеуі туралы түсінік алады. Бұл курстың мақсаты студенттерді экономикалық құбылыстарды түсінуге, негізделген шешімдер қабылдауға және экономикалық даму мен өркендеуге үлес қосуға қажетті біліммен және аналитикалық құралдармен қаруландыру болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Деректер туралы ғылымға кіріспе
Пән оқушының макро және микро деңгейлердегі қосылған құн логистикасының рөлін түсінуіне бағытталған. Бұл курста ғаламдық желінің жеткізу тізбегінің мерзімі, жеткізудің бәсекелі тізбегі үшін шешілуі тиіс мәселелер, жеткізу тізбектерінің түрлері және олардың маңыздылығы, жеткізу тізбегіндегі ақпараттық технологиялардың рөлі, тапсырыстар мен клиенттердің қызметтері арасындағы өзара байланыс түсіндіріледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Тіршілік қауіпсіздігінің негіздері
Бұл курс қатысушыларды ықтимал қауіптерді, төтенше жағдайларды және өмірге қауіптерді анықтау және оларға әрекет ету үшін қажетті дағдылармен жабдықтауға бағытталған. Қатысушылар өрт қауіпсіздігі, төтенше жағдайларда эвакуациялау тәртібі, алғашқы медициналық көмек көрсету негіздері және қауіпсіздіктің жалпы хаттамаларымен танысады, бұл оларға қауіптерді азайтуға және күнделікті жағдайларда өзін және басқаларды қорғауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Серіктестік маркетинг
Бұл курс серіктестік маркетинг стратегиялары мен тәжірибелерін терең зерттейді. Студенттер серіктестік маркетинг бағдарламаларын әзірлеу, басқару және оңтайландыруды үйренеді. Негізгі тақырыптар өнімділік көрсеткіштері, желіні таңдау және қарым-қатынасты басқаруды қамтиды. Сандық құралдар мен платформаларды пайдалана отырып, серіктестік әріптестікті барынша арттыруға және табысты маркетинг нәтижелеріне қол жеткізуге баса назар аударылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Стратегиялық маркетинг
Курс студенттерді маркетингтік ортаны бақылаудың заманауи әдістерімен және компанияның бәсекеге қабілеттілігін бағалауымен таныстырады. Курс қазіргі заманғы стратегиялық және тактикалық маркетинг тенденцияларына бағытталған, нарықты сегментациялау, брендтің орналасуы, маркетингтік бағдарламаларды алу және дайындау, бюджеттік жоспарлау саласында жақсы теориялық дайындық пен терең практикалық дағдыларға бағытталған. Оқу процесіне мұғалім дәрістері мен қонақ-дәрістер, семинарлар, бағытталған және фондық оқылым, академиялық мақаланы талқылау, кейс-стадиді талдау, жеке жоба, студенттердің қатысуымен өтетін презентациялар кіреді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Деректерді визуализациялау және әңгімелеу
Деректерді визуализациялау және әңгімелеу курсының мақсаты студенттерді күрделі деректерді байланыстыратын тиімді визуализацияларды жасауға қажетті дағдылар мен білімдермен жабдықтау болып табылады.Деректерді визуализациялау және әңгімелеу курсының оқу нәтижелері мыналар: Деректерді визуализациялау принциптерін түсіну, деректерді визуализациялау құралдарын меңгеру, әңгімелеу дағдылары,дөрнекіліктерді интерпретациялау және бағалау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Маркетингтегі жасанды интеллект
Курстың мақсаты - технологиялық процестерді құруға және бағдарламалық өнімдер мен қызметтерді халықаралық нарықтарда жылжытуға қабілетті технологиялық көшбасшылардың жаңа когорты. Кәсіпкерлікке бағытталған жасанды интеллекттің дамуы кедергі болғандықтан, компьютерлік қуат пен мамандардың жетіспеушілігі, жоғары сапалы инфрақұрылымның болмауы, осы курстың өзектілігі айтарлықтай өсіп келеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Іскерлік этика
Бұл курс іскерлік контексттегі этикалық шешім қабылдау принциптері мен тәжірибелерін зерттейді. Үшінші курс студенттеріне арналған бұл курс корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік, этикалық көшбасшылық, мүдделі тараптар теориясы және корпоративтік басқарудағы этиканың рөлі сияқты тақырыптарды қамтиды. Кейстер мен нақты мысалдарды зерттеу арқылы студенттер этикалық дилеммаларды анықтауды және шешуді, этикалық мінез-құлықтың бизнес табысына әсерін түсінуді және өздерінің кәсіби мансабында этикалық тәжірибелерді ілгерілету стратегияларын әзірлеуді үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Пайдаланушы тәжірибесі және веб-аналитикалық дизайн
Курс веб-дизайндағы әсерлі пайдаланушы тәжірибесін құру принциптері мен әдістемелерін зерттейді. Курс барысында студенттер пайдаланушы әрекетін талдауды, веб-аналитика арқылы деректерді жинауды және веб-сайт өнімділігін, ыңғайлылығын және конверсия жылдамдығын жақсарту үшін түсініктерді қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Маркетингтік зерттеулер
Бұл курс студенттерге маркетинг мақсатында деректерді топтау, талдау жасау және интерпретациялау қабілеттерін қалыптастырады. Тақырыптар: зерттеу дизайны, деректер топтама әдістері, статистикалық талдау және этикалық мәселелер. Зерттеу нәтижелерін қолдануға ықпал етуғе арнаменділген.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Ықпал етуші маркетинг
Бұл курс брендтің ауқымы мен қатысуын арттыру үшін әсер етуші маркетинг стратегияларын зерттейді. Студенттер әсер етушілерді анықтау, науқанды жоспарлау және өнімділікті талдау сияқты негізгі тұжырымдамаларды зерттейді. Әлеуметтік медиа платформаларының тұтынушы мінез-құлқына әсері мен этикалық мәселелерге баса назар аударылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Мақсатты аудитория талдауы
Бұл курс мақсатты аудиторияны талдау әдістемелері мен құралдарына назар аударады. Студенттер аудиторияны анықтау және сегменттеу, олардың мінез-құлқын түсіну және деректерге негізделген маркетингтік стратегияларға қолдану тәсілдерін үйренеді. Негізгі тақырыптар демографиялық талдау, психографиялық профильдеу және аудиторияның қатысуы мен науқанның тиімділігін оңтайландыру үшін аналитикалық платформаларды пайдалануды қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
IT жобаларын басқару
Бұл курс IT жобаларын басқарудың негізгі принциптері мен тәжірибелерін қамтиды. Студенттер IT жобаларын жоспарлау, орындау және бақылау әдістерін, құралдары мен техникаларын үйренеді. Негізгі назар жоба өмірлік циклін, тәуекелдерді басқару және мүдделі тараптармен байланыс орнатуға аударылады. Практикалық кейстер мен нақты қолданбалар студенттердің табысты IT жобаларын жүзеге асыру қабілетін арттырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Сервис маркетинг
Студенттер қызмет көрсетушілердің алдында тұрған маңызды мәселелерді зерттеп, клиенттерге қызмет көрсету салаларында клиенттердің назарын аударуды табысты жүзеге асырады. Тақырыптар маркетингтік қызметтерді шолуды қамтиды; маркетинг қызметтері саласында клиентті түсіну; стандарттау және қызметтерді үйлестіру; қызмет көрсететін және көрсететін адамдар; сұранысты басқару; сондай-ақ маркетингтегі маркетинг және баға беру стратегиясы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Сатуларды басқару
Курс сату және сатуды басқарудың кәсіби саласында мансапқа қызығушылық танытқан студенттерге арналған. Курс тиімділік пен тиімділік тұрғысынан жалпы сату тиімділігін арттыру үшін сату бөлімін қалай басқаруға бағытталған. Кәсіпорындар арасындағы сатуды басқаруға баса назар аударылады. Курс оқытудың белсенді әдістерін (жағдайды талдау, есептер, миға шабуыл, рөлдік және іскерлік ойындар, бейне және аудио материалдарды пайдалану сияқты) қолдануды қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Клиенттермен қарым-қатынасты басқару
Клиенттермен қарым-қатынасты басқару, яғни CRM, компанияларға клиенттерді табуға және сақтауға бағытталған стратегияларды, тәжірибелер мен технологияларды сәтті енгізуге көмектеседі. Бұл курстың мақсаты-студенттерге ұзақ мерзімді қарым-қатынасты басқару үшін және сәтті жүзеге асыру үшін студенттерді CRM тұжырымдамалары мен ең жақсы тәжірибелер мысалында CRM негіздерімен қамтамасыз ету. Бұл курста студенттер қысқа мерзімді, транзакцияға негізделген клиенттік режимнен ұзақ мерзімді қарым-қатынас режиміне қалай ауысуға болатындығын үйренеді және негізінен AMO-CRM платформасында жұмыс жасайтын болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Нейро маркетингі
Маркетинг және тұтынушылық неврология туралы салыстырмалы жаңа зерттеулердің теориялық және тәжірибелік шолуы. Стандартты маркетингтік зерттеулердің маңызды бөлігі тұтынушылардың мінез-құлқын саналы деңгейде бағалауға бағытталған.Нейромаркетингтің айрықша ерекшелігі тұтынушылардың негізгі мотивтерін және әрекеттерін подсознание деңгейінде зерттеу және стандартты түсініктемеден тыс мінез-құлқын анықтау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Көшбасшылық
Бұл курс студенттерді қазіргі ұйымдардағы көшбасшының рөлі мен жауапкершілігін түсіну үшін теориялық білім негіздерімен таныстыруды және бөлімшелер мен командаларды басқарудың практикалық дағдыларын қалыптастыруды ұсынады. Оқытудың жоспарланған нәтижелері: Көшбасшылық саласындағы негізгі ұғымдар, теориялық тәсілдер және ұғымдар туралы білім Қазіргі менеджменттегі көшбасшылық мәселелерімен танысу Қазіргі менеджменттегі көшбасшылық мәселелері туралы білім Көшбасшылық қасиеттерді бағалау әдістемесін пайдалану дағдыларын меңгеру Көшбасшылық қасиеттерді қалай дамытуға және көшбасшылықтың әртүрлі стильдерін, соның ішінде сыни жағдайларда көшбасшылықты игеруге болатындығы туралы түсінік қалыптастыру
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Жетілдірілген Маркетингтік Талдау
Маркетингтің дәстүрлі медиадан онлайн платформаларға ауысуымен маркетинг мамандары үшін цифрлық маркетинг пен аналитиканы жақсы білу маңызды болып отыр. Студенттер топтық жобалар мен жаттығулар арқылы тақырыпты өздері зерттеуге, жоба алу, интернетте жеке сайт құру, нақты жобада нақты электрондық коммерциялық компаниямен жұмыс істеуге мүмкіндік алады. Webanalytics-те қолданбалы дағдыларды алу үшін студенттер Google Analytics, Yandex Metrics, Power Bi және т.б. сияқты бағдарламалармен жұмыс істейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Корпоративтік және бизнестік құқық (ACCA)
Бұл курста ACCA F4 сертификаттауында қарастырылған мәселелер қарастырылады. Сондай-ақ, студенттердің халықаралық бизнеспен айналысатын жалпы құқықтық негіздерін, соның ішінде әртүрлі құқықтық жүйелерді, дауды шешудің альтернативті механизмдерін, келісімшарттарды реттейтін заңдарды (мысалы, БҰҰ-ККЖ, Инкотермс) оқып, студенттердің құқықтық қатысуын және іскерлік нысандарын, құқықтарын және міндеттемелерін бизнесті құру және халықаралық бизнес-шаралар өткізу үшін маңызды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Аналитикалық ойлауға қабілетті тұлғаның дамуына ықпал ететін экономиканың барлық деңгейдегі өзекті мәселелерін бағалауды меңгеру
- Экономика, маркетинг, менеджмент, қаржы, есеп саласындағы білімін кәсіби қызметте қолдану,
- Қазақ, орыс, шетел (ағылшын, түрік) тілдерінде тілдесу дағдыларын меңгеру
- Жергілікті және әлемдік нарықтардағы қазіргі заманауи сандық маркетинг сұранысына сәйкес техникалық білімді қолдана білу
- Қоршаған орта мен виртуалды кеңістіктегі сыртқы және тұлға аралық қатынастарды жетілдіру, өзін-өзі іске асыру, әлеуметтік даму және бизнес ортада нетворкинг құра білу
- Сыни талдаумен бірге шығармашылық, сыни, жұмсақ дағдыларды және рефлексиялық ойлауды қолдану
- Тұтынушының мінез-құлқын талдаңыз және цифрлық маркетинг трендтерін анықтаңыз
- Стратегиялық жоспарлауда кәсіби құзыреттілікті дамыту мақсатында маркетингтік стратегияларды жоспарлау және енгізу процестерін жүзеге асыру
- Әр түрлі онлайн платформаларда цифрлық маркетингтік науқандарды жасау және орындау
- Әртүрлі талдау түрлерін жүргізгенде және ғылыми жұмыстарды жазғанда негізгі зерттеу әдістерін қолдану
- Сандық маркетингтің жалпы жоспарына сәйкес келетін мазмұнды маркетингтік стратегияны әзірлеу және енгізу
- Басқарушылық шешімдер қабылдау кезінде алған білімді қолдана білу және топта жұмыс істеу дағдыларына ие болу.
Ұқсас БББ
6B04105 Маркетинг
Әбілқас Сағынов атындағы Қарағанды техникалық университеті (ҚМТУ)
6B04105 Маркетинг
Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)
6B04105 Жарнама және маркетингтік коммуникациялар
De Montfort University Kazakhstan (DMU Kazakhstan)
6B04105 Маркетинг
Қазақстан-Британ техникалық университеті