Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M04107 Іскерлік әкімшілік в Қазақстан-Британ техникалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Тиімді шешімдер қабылдау үшін заманауи құралдар мен іс-тәжірибелік білімдерді пайдалана отырып, бизнестің әртүрлі функционалдық салаларында басқару дағдылары бар жоғары білікті мамандарды дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Қазақстан-Британ техникалық университеті
-
Оқу мерзімі 1,5 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Халықаралық қаржы
Курстың мақсаты – халықаралық ортадағы қаржылық менеджмент құралдарын білу, валюталық нарықтардың, валюталық фьючерстердің, форвардтардың, опциондар мен своптардың ерекшеліктерін түсіну. Курс халықаралық паритеттік қатынастарды, халықаралық қаржы және инвестициялық шешімдерді және халықаралық портфельді әртараптандыруды қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ұйымдастыру мінез-құлқы
Курстың мақсаты – қазіргі ұйымдарда ұйымдық мінез-құлық теориясы мен тәжірибесін қолдану. Курс ұйымдардағы қызметкерлердің мінез-құлқын, сондай-ақ осы мінез-құлықты қалыптастыратын және әсер ететін факторларды зерттейді. Негізгі назар ұйымдардың позитивті, қолдау көрсететін және ынталандыратын жұмыс орнын құру арқылы өз қызметкерлерінен барынша пайда алу жолын түсінуге бағытталған. Жеке, топтық және ұйымдық мінез-құлықтың мінез-құлық үлгілері зерттеледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жобаларды басқару
Курстың мақсаты қазіргі заманғы жобаларды басқарудың барлық негізгі аспектілерін: техникалық, мінез-құлық және стратегиялық аспектілерін анықтау және қолдану жолдарын үйрету. PM дағдылары мен біліктілігі, жобаны таңдау және бастау, жоспарлау, орындау және бақылаудан бастап жобаны жабуға дейінгі жобаның өмірлік циклінің хронологиялық тәртібінде қазіргі заманғы PM негізгі принциптерін, әдістерін және мәдениетін түсіну.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инвестициялар
Курстың мақсаты – әртүрлі қаржы құралдарының инвестициялық талдауын жүргізуді үйрету. Курс CAPM негізінде үлестік бағалы қағаздарды бағалауды, арбитраждық баға теориясын және заманауи портфель теориясын қоса алғанда, әртүрлі қаржы құралдарының инвестициялық талдауының негіздерін қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Іскерлік коммуникациялар
Курстың мақсаты – ұйымдардағы іскерлік қарым-қатынас дағдыларын зерттеу. MBA студенттері қысқа және қатесіз іскери құжаттарды жазу принциптерін, тұлға аралық коммуникация құралдарын және шағын топтағы қарым-қатынасты үйренеді. Қарастырылатын мәселелерге үйлесімділік, айқындық, стиль, үн, эмпатия және табысты қарым-қатынастың басқа да негізгі элементтері кіреді. Курс сонымен қатар коммуникация теориялары туралы түсінікті дамытады, басқару коммуникацияларын жоспарлау стратегияларын сипаттайды және жаңа технологиялар адамдардың бизнестегі қарым-қатынас тәсілін қалай өзгертетінін және жобаны басқару үшін осы өзгерістердің салдарын зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ақпараттық жүйелерді басқару
Курстың мақсаты әртүрлі типтегі жобаларда басқару қызметін қолдау үшін ақпараттық жүйелерді пайдалану туралы кең шолу жасау болып табылады. Ақпараттық технологиялар іскерлік транзакцияларды қолдау үшін ғана емес, операциялық жетістіктерге жету, бизнес стратегияларын жүзеге асыру және бәсекелестік артықшылықтарға қол жеткізу құралы ретінде жиі қолданылуда. Бұл курс бизнес операцияларында ақпараттық жүйелер мен жүйелерді дамытудың рөлі, бағдарламалық қосымшалар мен цифрлық бизнес, кәсіпорын ресурстарын жоспарлау, ERP, желі және Интернет, АТ-инфрақұрылым транзакцияларын өңдеудің ақпараттық жүйелері, шешімдерді қолдау жүйелері және басқару үдерісі үшін маңызды бизнес коммуникациялары сияқты озық және соңғы тақырыптарды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Стратегиялық менеджмент
Курстың мақсаты – белгісіздік пен бәсекелестік жағдайында ұйымдарға ұзақ мерзімді мақсаттарына жетуге көмектесетін принциптерді, әдістер мен құралдарды зерттеу. Ол теориялық және практикалық аспектілерді қамтитын стратегияларды әзірлеуге, іске асыруға және талдауға қатысты негізгі тұжырымдамаларды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қаржы институттарын басқару
Курстың мақсаты – қаржылық институттарды басқарудың практикалық ерекшеліктері мен принциптерін көрсету. Бұл курс қаржылық институттар ұшырауы мүмкін тәуекелдердің әртүрлі түрлерін анықтау және өлшеу принциптерін, сондай-ақ тәуекелдерді сәтті басқарудың тиімді саясаты мен стратегияларын қарастырады. Сондай-ақ магистранттар банк тәжірибесінің халықаралық стандарттарымен танысады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мұнай-газ компанияларын бағалау
Курстың мақсаты – мұнай-газ компанияларын бағалау принциптерін түсіну, сонымен қатар қазіргі даму жағдайында мұнай-газ компаниясының құнын бағалаудың оңтайлы әдісін анықтау. Магистратура студенттері ақша қаражаттары мен ақша ағындарын неғұрлым тиімді қайта бөлу үшін компанияның құнын басқаруды үйренеді. Әртүрлі инвестициялық баламаларды салыстыруға және құндылықты арттыратын ең ұтымды шешімдерді қабылдауға мүмкіндік беретін әдістеме зерттеледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Маркетингті басқару
Курстың мақсаты – мақсатты нарықтарда компанияның стратегиясын жүзеге асыру үшін маркетинг құралдарының ең жақсы комбинациясын әзірлеу және енгізу жолын көрсету. Атап айтқанда, бұл курс MBA студенттерінің өз тұтынушылары мен мүдделі тараптарына құндылық жасау және жеткізу арқылы компания алатын артықшылықтар туралы түсінігін дамытуға бағытталған. Сегменттеу және мақсаттылық, брендтеу, баға белгілеу, тарату және жылжыту сияқты шешімдерге аналитикалық тұжырымдамалар мен маркетинг құралдарын қолдануды үйретеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Цифрлік трансформациясы
Курстың мақсаты – бизнесте цифрлық түрлендірудің негізгі құралдары мен әдістерін қолдануды түсіну. Цифрландыруды және бизнесті трансформациялауды жеңілдететін басқару принциптері анықталды. Мамандарға цифрландыру құралдарының негізінде болашақ бизнесті трансформациялау үлгілерін болжауға көмектесетін нақты мысалдар келтірілген.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қаржылық есептілік және басқаруды бақылау
Курстың мақсаты – қаржылық есеп пен басқаруды бақылау жүйелеріне қатысты әртүрлі құралдардың ауқымын қалай қолдану керектігін үйрену. Курс студенттердің бухгалтерлік есеп стандарттары туралы түсінігін және есеп берудің негізгі мәселелерін шешу үшін есеп теориясының аспектілерін пайдалану қабілеттерін арттыруға арналған. Бухгалтерлік есептің маңыздылығын, тілі мен әдістерін нақты түсінуді дамыту арқылы магистранттар басқаруды жоспарлау, шешім қабылдау және бақылауды жақсарту үшін қаржылық есептілікті дайындау және талдауда маңызды дағдыларға ие болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Корпоративтік қаржы
Курстың мақсаты – инвестициялық және қаржылық шешімдерді қабылдауды түсіндіру, сонымен қатар олардың өзара байланысын білу. Негізгі тақырыптарға пайыздық мөлшерлемелерді түсіну, инвестициялық шешімдерді бағалау, компания құнын арттыру үшін оңтайлы капитал құрылымын анықтау, дивиденд саясаты және корпоративтік басқару кодекстері кіреді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Өзгерістерді басқару
Курстың мақсаты – аспиранттардың ұйымдардағы өзгерістердің қажеттілігін түсіну қабілетін дамытуға баса назар аудара отырып, ұйымдардағы өзгерістерді басқару механизмдері мен құралдарын көрсету. Бұл ұйымдық контексттегі өзгерістердің тұжырымдамалық және теориялық негіздеріне назар аудару, тиімді өзгерістерді басқару ұйымның аман қалуына және бәсекелестік артықшылықтарға ие болуына қалай көмектесетінін талдау және өзгертудің негізгі құралдарын енгізу арқылы қол жеткізіледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бизнес экономика
Курстың мақсаты қазіргі заманғы жобаларды басқарудың барлық негізгі аспектілерін: техникалық, мінез-құлық және стратегиялық аспектілерін анықтау және қолдану жолдарын үйрету. PM дағдылары мен біліктілігі, жобаны таңдау және бастау, жоспарлау, орындау және бақылаудан бастап жобаны жабуға дейінгі жобаның өмірлік циклінің хронологиялық тәртібінде қазіргі заманғы PM негізгі принциптерін, әдістерін және мәдениетін түсіну.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Серпінді технологиялар
Курстың мақсаты – жаңа серпінді технологиялар ұйымдағы басқару процесінің тиімділігін арттыруға қалай оң әсер ететіні туралы түсінік беру. Курс заттар интернеті, деректерді басқару негіздері, бизнесте серпінді технологияларды пайдалану, үлкен деректер ортасын талдау сияқты бағыттарды қамтиды. Курс бизнес-ортада және менеджментте серпінді технологияларды қолдану және енгізу дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мұнай және газ активтерін басқару
Курстың мақсаты студенттердің мұнай және газ активтерін басқарудың негізгі аспектілері туралы түсініктерін дамыту болып табылады. Бұл курс мұнай мен газдың құн тізбегін, активтерді басқарудың халықаралық стандарттарын, саяси тәуекелдерді, бағалардың ауытқуын, технологиялық өзгерістерді және мұнай өнеркәсібінің болашағын қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Адами ресурстарды стратегиялық басқару
Курстың мақсаты адам ресурстарын стратегиялық басқарудың әртүрлі теорияларының қолданбалы құралдарын көрсету болып табылады. Атап айтқанда, курс адам ресурстарын басқару теориялары стратегиялық қолданылғанда ұйымға қалай құндылық қосатыны туралы түсінік береді. Курс аспиранттарға стратегиялық құралдарды динамикалық ұйымдардағы HR директорлары мен менеджерлері тап болатын заманауи мәселелерді шешу үшін қалай пайдалануға болатыны туралы түсінік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мұнай және газ жобаларын басқару
Курстың мақсаты қазіргі заманғы жобаларды басқару жүйесінің техникалық, мінез-құлық және стратегиялық аспектілерін қамтитын жобаларды тиімді басқару механизмдерін анықтау болып табылады. Курс мұнай-газ кластерінде жобаларды басқару әдістерін қолданудың әртүрлі деңгейлері туралы түсінік береді, мұнай-газ саласындағы жобаларды басқаруда шешім қабылдау процесіне әсер ететін әртүрлі факторларды ашады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бизнес-зерттеу
Курстың мақсаты қазіргі бизнесті зерттеудің негізгі ұғымдарын, принциптерін және әдістерін қамту болып табылады. Курс зерттеуді тиімді жобалаудың негізгі принциптерін енгізуге, этикалық мәселелер мен ойларды талқылауға, ғылыми жобаны жобалау стратегияларын талдауға, ғылыми жобалардың құрылымын зерттеуге және зерттеу ұсынысын жазу тәсілдеріне бағытталған. Курс сонымен қатар әдебиеттерді іздеуге, әдебиеттерге шолу жасауға және сауалнамаларға арналған кейбір жиі қолданылатын әдістерді, сондай-ақ деректерді жинау мен талдаудың библиометриялық, статистикалық және модельдеу әдістерін ұсынады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мұнай-газ секторының геосаясаты
Курстың мақсаты – мұнай-газ секторын дамытуда геосаяси тәсілдерді қолданудың ерекшеліктері мен принциптерін ашу. Курс мұнай-газ саласымен байланысты геосаяси факторлар мен принциптерге терең шолу жасайды және осы саланың қазіргі әлемнің экономикасы мен саясатын қалыптастырудағы негізгі рөлін ашады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экологиялық, әлеуметтік және корпоративтік басқару
Курстың мақсаты – ESG және тұрақты қаржының практикалық аспектілерін қолдану, ESG тәуекелдері туралы егжей-тегжейлі түсінікке ие болу. Курс тұрақты (ESG) қаржыландыруды пайдалану кезінде есептеу дағдылары мен дағдыларын, қаржылық-экономикалық көрсеткіштерді түсіндіруді дамытады. Магистратура студенттері жасыл және әлеуметтік қаржы құралдарын таңдау бойынша шешім қабылдау сұрақтарында, жасыл және әлеуметтік қаржы таксономиясын пайдалану тәсілдерін, сондай-ақ олардың верфикаторларымен жұмыс істеу механизмін зерделеуде қолданбалы білім алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Маркетингтік зерттеулер және аналитика
Курстың мақсаты – іргелі тұжырымдамалар мен әдістерді зерделеу арқылы маркетингтік зерттеулер мен аналитика саласында магистранттардың теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын, сондай-ақ оларды іскерлік ортада қолдануды дамыту. Магистратура студенттері бастапқы және қосымша мәліметтерді сандық және сапалық талдау үшін статистикалық пакеттермен жұмыс істеуде практикалық тәжірибе жинақтайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Цифрлық маркетинг
Курстың мақсаты – ұйымды дамыту мақсатында цифрлық маркетинг құралдарын қалай басқару керектігін нақты көрсету. Тәжірибелік маркетингтік қолдану үшін әзірленген бұл курс цифрлық маркетингтің барлық аспектілерін терең түсінуді қамтамасыз етеді және көптеген практикалық деректер мен тұтынушыларды тарту үшін цифрлық маркетинг құралдарын пайдалану туралы ұсыныстарды қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Тұтынушы түсініктері және аналитика
Курстың мақсаты – магистранттарға нарық динамикасын түсінуге және талдауға және тиімді стратегияларды әзірлеуге мүмкіндік беретін маркетинг саласындағы жан-жақты білімді қолдана білу. Курс тұтынушылардың мінез-құлқы туралы сандық және сапалық деректерді жинау және сатып алу шешімдерін болжау, сондай-ақ алынған білімді компаниялар үшін де, тұтынушылар үшін де құндылық жасау үшін нақты өмірлік жағдайларда қолдану туралы білім береді. Олар іскерлік тәжірибеде маркетингтік бағыттың маңыздылығымен танысады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Цифрлық экономикадағы жаһандық көшбасшылық
Курс цифрлық экономикада табысқа жету үшін қажетті негізгі дағдыларды тәжірибеде қолдануды түсіндіруге бағытталған. Цифрлық экономика (ақылды Экономика деп те аталады) сандық технологияларға негізделген, олардың бірі, атап айтқанда, Шумпетердің бұзушы инновациялардың экономикалық теориясына сәйкес барлық салаларды түрлендіру, жою және құру: жасанды интеллект.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Технологияларды басқару
Курстың мақсаты – жаңа технологияларды пайдалану негізінде ұйымдар мен жобаларды қалай басқаруға болатынын және технологиялардың бизнес-процестердің тиімділігі мен өнімділігіне және бизнесті басқаруға қалай әсер ететінін түсіну. Курс ұйымдардың басқару жүйесіне жаңа технологиялар түрлерін қалай тиімді енгізу керектігін анықтайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Жүйелілік динамикасы
Курстың мақсаты әртүрлі жүйелерді модельдеу мен талдаудың теориясы мен құралдарын қолдануды үйрету. MIT-те әзірленген жүйелік динамика саласы бизнес пен экономикадағы күрделі жүйелердің құрылымы мен динамикасын түсінуге көмектесуге бағытталған. Курс барысында магистранттар нақты өмірден алынған практикалық бизнес-кейстермен жұмыс істейді және жүйелердің әрекетін модельдеу үшін арнайы бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Маркетингтік стратегиясы
Курстың мақсаты маркетингтік стратегияның бизнес бөлімшесінің арна желісін құруға және олардың тұтынушылармен қарым-қатынасына қалай әсер ететінін зерттеу болып табылады. Бұл курс маркетингті басқарудың ортақ жауапкершілігі және тұтынушы құнын жасауға, ұстауға және қолдауға көмектесетін ұйымның бағдары ретінде қарастырады. Атап айтқанда, курс бизнес деңгейінде стратегиялық таңдау жасау үшін озық маркетингтік құрылымдарды, тұжырымдамалар мен әдістерді қолдануда білім мен дағдыларды қалай дамыту керектігі туралы түсінік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Шешім қабылдау
Курстың мақсаты – кез келген басшының өз бетінше шешім қабылдауы немесе бұл тапсырманы қарамағындағыларға тапсыру жолымен түсіндіру. Курс шешім қабылдау процесі компанияның табысына, оның табысына және қызметкерлерінің әл-ауқатына қалай әсер ететінін түсіндіреді. Курс басқару шешімдерін қабылдаудың белгілі әдістері мен тәсілдерін қолдану және таңдау туралы түсінік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Жаһандану және стратегиялық бәсекеге қабілеттілік
Курстың мақсаты стратегиялық бәсекеге қабілеттілік тетіктерін және жаһандану тенденцияларының ерекшеліктерін ашу. Курс магистранттарға стратегияның мәселелері мен әдістерін және бәсекеге қабілеттіліктің микроэкономикасының принциптеріне негізделген бәсекеге қабілеттілік тұжырымдамасын жан-жақты түсінуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Көшбасшылық және мотивация
Курстың мақсаты ұйымды басқаруда қолданылатын көшбасшылықтың әртүрлі теориялары мен стильдерін қолдана білу, сондай-ақ компания қызметкерлеріне мотивацияны қолданудың негізгі құралдары мен аспектілерін анықтау болып табылады. Курс адамдарды қалай мотивациялау, командаларды басқару және сәйкес көшбасшылық стильдерді пайдалану туралы білімді қажет ететін болашақ менеджерлерге арналған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Адами ресурстарын басқару
Курстың мақсаты – ұйымдардағы адами капиталдың бәсекеге қабілеттілігін арттырудың озық тәжірибелерін көрсету. Студенттер қызметкерлерді басқарудың құқықтық және реттеуші элементтерін, жұмысқа қабылдауды, жұмысты талдауды, өнімділікті басқаруды, тәртіпті, өтемақы жүйелерін, жеңілдіктер мен жұмысты тоқтатуды қоса алғанда, адам ресурстарын басқаруға қатысты өзекті мәселелер мен тәжірибелермен танысады. Кадрлық тәжірибенің қаржылық әсерін өлшеу әдістерін және персоналды басқаруға теңгерімді тәсілді қолдануды қоса алғанда, стратегиялық көзқарасқа ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Компаниядағы басқару жүйелерін жақсарту үшін негізгі экономикалық тұжырымдамалар мен бизнес шешімдерін, сондай-ақ қазіргі заманғы бизнесті зерттеудің принциптері мен әдістерін талдау және қолдану.
- Стратегиялық жоспарлау, өзгерістерді басқару, корпоративтік басқару және шешім қабылдау дағдыларын қолдану, және ұйымдардың қаржылық және әлеуметтік тұрақтылығын қамтамасыз ету.
- Нарық динамикасын талдау, тиімді стратегияларды әзірлеу, тұтынушылардың мінез-құлқы туралы деректерді жинау және сатып алу шешімдерін болжау үшін маркетингтік білімді қолданыңыз.
- Адам ресурстарын басқару жүйелерін оңтайландыру үшін операциялық процестер мен жобаны басқару дағдыларын терең түсінуді көрсету, сондай-ақ компаниядағы мотивация құралдарын, іскерлік қарым-қатынас принциптерін, көшбасшылық стильдер мен ұйымдық мінез-құлық ерекшеліктерін анықтау.
- Бағалы қағаздар нарығында бухгалтерлік есеп принциптерін, инвестициялау процесінің механизмдерін және инвестиция түрлерін қолдануды талдау; инвестициялық портфель мен қаржы институттарының тәуекелдерін ескере отырып, қаржы құралдарының табыстылығын бағалауды білу.
- Нарықтағы негізгі мүдделі тараптар арасындағы бәсекеге қабілеттілік үшін жағдай жасау мысалында стандарттау және цифрландыру принциптерін, жаһанданудың жаңа үрдістерін, сондай-ақ олардың әртүрлі аймақтар мен елдерде қолданылуын салыстыру.
- Бизнесте инновациялық цифрлық технологиялар мен цифрлық трансформация құралдарын қолдану, негізделген басқару шешімдерін қабылдау үшін ақпараттық және күрделі жүйелерді модельдеуді пайдалану
- Мұнай-газ секторындағы бизнес шешімдерін қабылдауға геосаяси факторлар мен басқару принциптерінің әсерін бағалау; мұнай-газ кен орнының ақша ағыны мен оның активтерінің құны арасындағы байланысты талдау.