6B04115 Агротуризм в Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Отандық және әлемдік еңбек нарығының заманауи талаптарына жауап беретін агротуризм бойынша турларды қалыптастыруды, ілгерілетуді және ұйымдастыруды білетін жоғары білікті кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 242
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B044 Менеджмент және басқару
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Экономика
«Экономика» пәні жеке адамдардың, жекелеген кәсіпорындардың және мемлекеттің экономикалық қызметі жүзеге асырылатын қоғамның экономикалық өмірі туралы негізгі білімді меңгеруге бағытталған. Пән студенттердің экономикалық ой-өрісін дамытуға және шектеулі табиғи ресурстар жағдайында ұтымды шешім қабылдауға ықпал етеді. Пән экономиканың жұмыс істеуі туралы алған білімдерін мамандық таңдауда және одан әрі білім алуда бағдарлау үшін пайдалануға дайындығын қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі
Курс қауіпсіздіктің кәсіби мәдениетін қалыптастырады және алған білімдерінің жиынтығын кәсіби қызметте қолдану, кәсіби қызмет саласындағы қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін біліктілік пен дағдылар қабілеттілігі түсініледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулердің негіздері
Осы пән бойынша студенттер ғылыми зерттеулердің негізгі тәсілдерін, соның ішінде зерттеу тақырыбын таңдауды, гипотезаны әзірлеуді, деректерді жинау әдістерін таңдауды және нәтижелерді талдауды үйренеді. Олар сондай-ақ деректерді талдауға және зерттеу нәтижелерінен қорытынды жасауға көмектесетін статистика мен эксперименттік зерттеулердің негіздерін зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыруға үйрету, қаржылық қызметтерді тұтынушылардың құқықтары мен мүдделерін қорғаудың тиімді тәсілдері, қаржылық өнімдер мен қызметтерді пайдалану тәртібін білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Курс бағдарламасы мемлекет пен құқықтың пайда болуының негізгі теорияларын, ерекшеліктерін, мәнін, әдістерін анықтауды қарастырады. Қазақстан Республикасының конституциялық, әкімшілік, еңбек, азаматтық құқық, қылмыстық, отбасылық, жер, қаржы, салық, банк, сақтандыру құқығы сияқты құқық принциптерін, салаларын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама саласында студенттердің құқықтық сауаттылығын арттыру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетаным, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық стандартын, сыбайлас жемқорлықтың кез келген көрінісіне төзбеушілік қарым-қатынасты қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік
Пән студенттерде кәсіпкерлік қызмет негіздерін түсінуді қалыптастыруға, табысты бизнес үшін негізгі дағдылар мен құзыреттерді дамытуға бағытталған. Курстың мақсаты студенттерді кәсіпкерліктің негізгі аспектілерімен таныстыру, соның ішінде бизнес-идеяны қалыптастыру және оның нәтижесінде бизнес-жоспар құру. Курс барысында студенттер бизнес-жоспарларды әзірлеу және талдау, кәсіпкерлік жобаны басқарудың стратегиялық және тактикалық тәсілдерін қолдану, бизнес мәселелерін тиімді шешу дағдыларына ие болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология
Табиғатты қорғау іс-шараларының теориялық негізі болып табылатын тірі организмдердің жеке тұлғаларының, популяциялары мен қауымдастықтарының экологиялық заңдылықтары туралы жаратылыстану-ғылыми жүйелік білімді қалыптастыру, адамның экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету, оның экологиялық мәдениетінің денсаулығын сақтау бойынша экологиялық білімді тек кәсіби бағытта ғана емес, сонымен қатар қоғамның экологиялық дағдарыстан шығуына және тұрақты даму жолындағы қозғалысқа ықпал етуге және табиғатты қорғау мәселелерін шешу үшін теориялық білімді қолдануға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономикалық теория
Экономикалық теория экономиканың қызмет етуінің іргелі мәселелерін, қоғамның әлеуметтік-экономикалық даму эволюциясын, жеке ұдайы өндірістің заңдылықтарын (микроэкономиканы), ұлттық экономика деңгейіндегі ұдайы өндірісті (макроэкономиканы), мезаэкономиканы және әлемдік шаруашылықты зерттейді және қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Микроэкономика
Бағдарлама аясында нарықтың екі негізгі субъектісі - үй шаруашылықтары мен фирмалардың әрекет ету заңдары мен заңдылықтары қарастырылады. Әртүрлі нарықтық құрылымдардағы фирмалардың қызметінің ерекшеліктер: жетілдірілген бәсекелестік, монополия, олигополия және монополистік бәсекелестік, сондай-ақ экономикалық ресурстардың әртүрлі түрлерінің (еңбек, жер және капитал) нарығының ерекшеліктері зерттеледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Жоғарғы математика
Жоғары математика курсы сызықтық және векторлық алгебра, аналитикалық геометрия, математикалық талдау, дифференциалдық теңдеулер, ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистика бөлімдерін қамтитын математикалық білімнің негізі болып табылады. Математиканың теориялық негіздерін білу және практикалық есептерді шешуде тәжірибелік дағдыларын қалыптастыру негізгі және кәсіби пәндерді зерделеуге және ғылыми және техникалық облыстарда математикалық әдістерді пайдалануға қажеті болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Маркетинг
Курс қазіргі заманғы Қазақстан жағдайында студенттердің маркетинг туралы, философия туралы, нарық қызметінің стратегиясы мен тактика-сы және оны іске асыру ерекшелігі жайлы біртұтас түсінігін қалыптастыруға ықпал етеді. Курс барысында студенттерге маркетингтің негізгі ұғымдары мен функциялары көрсетіледі; маркетингтік басқару құралдары; заманауи маркетингтік стратегияларды құру, маркетингтік қызметтің келешекті нысандары анықталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Макроэкономика
Тұрақты экономикалық өсу жағдайларын қамтамасыз ету, ресурстарды толық жұмыспен қамту және инфляция деңгейін азайту тұрғысынан экономиканың мінез-құлқын біртұтас тұтастық ретінде зерттейтін экономикалық ғылым саласы. Пән студенттерге елде болып жатқан макроэкономикалық процестерді тереңірек талдауға және ақша-кредит және бюджеттік-салықтық реттеу шараларының шаруашылық жүргізуші субъектілер қызметінің нәтижелеріне әсерін болжауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қаржы
Пәнді оқу мемлекет және шаруашылық жүргізуші субъекті деңгейінде қаржы қызметін ұйымдастыру, халықаралық және ұлттық валюта жүйесінің жұмыс істеуі, жаһандану жағдайында валюталық қатынастардың даму үрдістері, валюталық операциялар және валюталық курс туралы білімді қалыптастыру мен меңгеруді көздейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Туризм индустриясының микроэкономикалық негіздері
Бұл курс микроэкономиканың негізгі принциптеріне және оларды туризм мен қонақжайлылық контекстінде қолдануға бағытталған. Студенттер жеке туристік фирмалардың, тұтынушылардың және жалпы аймақтық экономикалардың шешімдеріне экономикалық факторлардың әсерін зерттейді. Бағдарламаға туристік индустриядағы сұраныс пен ұсыныс, ресурстарды оңтайлы пайдалану, бағалар мен кірістерді қалыптастыру, бәсекелестікті талдау және туристік бизнесте шешім қабылдауға әсер ететін факторлар сияқты тақырыптар кіреді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмология негіздері
Бұл курс туризмнің негізгі аспектілеріне және оның қазіргі қоғамдағы рөліне кіріспе болып табылады. Студенттер туризмнің даму тарихын, оның түрлері мен формаларын, сондай-ақ саланың негізгі тенденциялары мен қиындықтарын зерттейді. Бағдарламада туристік инфрақұрылымға, туристік қызметтерді ұйымдастыруға, туристік өнімдерді сатуға және жылжытуға қатысты тақырыптар да бар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Баға белгілеу
Аталмыш курсты зерттеу студенттердің баға белгілеу теориясы, әр түрлі баға түрлерін есептеу техникасы жайлы кешенді құзыреттіліктерінің қалыптасуына; экономикалық ойлау қабілетін дамыту және баға бойынша дербес тиімді шешімдерге дағдылануына ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бухгалтерлік есеп
Курс бағдарламасында қаржылық нәтижелерді есептеудің рәсімдерін әдістемелік талдау ретінде қазақстандық бекітілген стандарттар негізінде теориялық материал бухгалтерлік есептің қазіргі заманғы тұжырымдамасы тұрғысынан қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Менеджмент
Пән студенттерді басқарудың ұйымдастырушылық жүйелерінің іргелі негіздерімен таныстырады; қатаң бәсекелестік орта жағдайында білім алушылардың ұйымдардағы процестердің мәні мен мазмұны туралы логикалық ойларын дамытады; өндірістік, инновациялық, қаржылық, әлеуметтік және ұйымның басқа да қызмет салаларында операцияларды басқару дағдылары мен білімін қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Компьютерлік ғылымдар
Бұл пәннің мақсаты студенттерді АӨК мәселелерін шешуде деректерді талдау және визуализациялау, таңдалған қызмет саласындағы ақпараттық ресурстарды тиімді басқару мақсатында қазіргі Python тілінде бағдарламалаудың практикалық дағдылары мен тәжірибесін алу үшін заманауи компьютерлік технологияларды қолдану саласында дайындау болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туристік бизнесті жоспарлау және ұйымдастыру
Бұл курс туристік бизнесті құруға және басқаруға қызығушылық танытқандарға арналған. Курс аясында сіз туристік кәсіпорынды жоспарлаудың, ұйымдастырудың және басқарудың негізгі аспектілерін, соның ішінде бизнес-жоспар құруды, нарықты зерттеуді, маркетингтік стратегияларды, ресурстарды басқаруды, қаржылық жоспарлауды және туризм заңнамасының аспектілерін зерттейсіз.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Халықаралық экономика
Пәнді оқу пәні халықаралық тауар және қызмет көрсету, капитал, жұмыс күші және технологиялармен алмасу саласында әртүрлі мемлекеттік иеліктегі экономикалық субъектілердің өзара іс-қимыл аясы болып табылады. Осы пәнде қарастырылатын маңызды проблемалар жалпы елдің экономикалық дамуына және халықаралық экономикалық қатынастардың жекелеген шаруашылық жүргізуші субъектілеріне ықпал ету, мемлекеттердің тиімді сыртқы экономикалық саясатын әзірлеу, мемлекетаралық және үкіметаралық келісімдер шеңберінде олардың арасында үйлестіру болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризм экономикасы
Бұл курс туризмнің экономикалық аспектілерін, оның жергілікті және әлемдік экономикаларға әсерін, туризм индустриясындағы сұраныс пен ұсынысқа әсер ететін факторларды, туризм нарығының құрылымын талдауды, туризмнің әртүрлі аймақтар мен елдер үшін экономикалық салдарын зерттеуге арналған. Курс шеңберінде туризмнің тұрақты дамуы, инфрақұрылымның экономикаға әсері және туризмнің басқа салалармен байланысы мәселелері де қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Стратегиялық жоспарлау
Ұсынылған курста кәсіпорында стратегиялық жоспарлауды ұйымдастыру мәселелері қарастырылады, стратегиялық жоспарлаудың мазмұны мен әдістері, стратегиялық баламаларды әзірлеу және стратегияны таңдау тәсілдері баяндалады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпорын экономикасы
Курстық бағдарлама құқықтық формасын және тіркеуді, өндірісті ұйымдастыруды және басқаруды, өнімдерді сатуға, жұмыс нәтижелерін талдауға және одан әрі дамыту бағытын таңдаған сәттен бастап қазақстандық кәсіпорындардың қызметіне қатысты мәселелерді қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Салық есебі
Пән шаруашылық жүргізудің қазіргі жағдайларында шаруашылық жүргізуші субъектілердің қаржылық сипатындағы басқару шешімін негіздеудің ақпараттық базасы ретінде қолданатын сыртқы және ішкі пайдаланушылардың сұраныстарына сүйене отырып, отандық және шетелдің салықтық есепті жүргізу және есептілікті құру әдіснамасы бойынша теориялық білім мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастыруға арналған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Салық және салық салу
Курс бағдарламасында мәселелері салық теориясы және салық салу жүйесін құрудың теориялық аспектілері мәселелері; салықтардың экономикалық мазмұны, функциялары мен принциптері ашылады, Қазақстан Республикасының салық жүйесі мен салықтардың даму тарихының қалыптасу кезеңдері, елдегі салықтық реформалар негізгі тұжырымдамалары қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстанның туристік брендін ілгерілету
"Қазақстанның туристік брендін ілгерілету" курсы елдің туристік әлеуетін тиімді ілгерілетудің стратегиялары мен әдістерін зерделеуді ұсынады. Оқыту туристік нарықты талдауды, Қазақстанның бірегей имиджін қалыптастыруды, маркетингтік және жарнамалық құралдарды игеруді, сондай-ақ брендтің беделін басқаруды қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Агробизнесті ұйымдастыру
Бизнестің жекелеген түрлерін зерделеу, сондай-ақ ауыл шаруашылығы өнімдерін жоспарлау мен өндіруді, нарықтық тауар алмасуды, қаржыландыруды басқаруды ұйымдастыруды, коммерциялық келісімдер жасасу тәсілдерін, іскерлік келіссөздер жүргізуді, жалпы кәсіпкерлік қызметтің экономикалық тиімділігін қарауды зерделеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Агротуризм менеджменті
"Агротуризм менеджменті" курс агротуристік кәсіпорындар мен жобаларды басқарудың стратегиялары мен әдістерін зерттеу болып табылады. Оқыту барысында студенттер жоспарлау, маркетинг, қаржыландыру, ұйымдастыру және басқаруды қоса алғанда, агротуризмді дамытудың негізгі аспектілерімен танысады. Курс ауылдық жерлердегі туристік маршруттарды құру, фермалар мен ауылдық жерлердегі туристердің тұруы мен тамақтануын ұйымдастыру, агротуристік қызметтерді ілгерілету, ауылды тұрақты дамыту және сақтау сияқты тақырыптарды қамтиды. Курс аясында студенттер әртүрлі елдердегі агротуризмнің сәтті тәжірибелерін зерттей алады және оларды аймақтық нарықтың нақты жағдайлары мен қажеттіліктеріне бейімдей алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ауылдық туризмді ұйымдастыру және технологиясы
Ауылдық туризмді ұйымдастыру және технологиясы-бұл ауылдық туристік кәсіпорындар мен іс-шараларды құру мен дамытудың негізгі принциптері мен әдістеріне жүгінетін курс. Студенттер ауылдық туризмнің ерекшеліктерін, соның ішінде туристерді тарту үшін ауылдық ресурстар мен инфрақұрылымды пайдалану мүмкіндіктерін зерттейді. Сонымен қатар, курс цифрлық маркетинг, онлайн брондау және т. б. сияқты ауылдық туристік қызметтерді ұйымдастыру және ілгерілету үшін пайдаланылуы мүмкін технологияларды қамтиды. Ауылдық туристік іс-шараларды жоспарлау және басқару, соның ішінде келушілерге қызмет көрсету қауіпсіздігі мен сапасын қамтамасыз ету маңызды аспектілер болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Туристік жүйелерді талдау
Бұл курс туристік жүйелерді олардың құрылымын, қызметін және қоршаған ортаға әсерін түсіну үшін талдау әдістерін зерттеуге арналған. Студенттер туризмнің негізгі тұжырымдамалары мен теорияларын, туристік ағындар туралы мәліметтерді жинау және талдау әдістерін, сондай-ақ туристік бағдарламалар мен жобалардың тиімділігін бағалау құралдарын үйренеді. Курс сонымен қатар экологиялық, әлеуметтік-мәдени және экономикалық аспектілерді қоса алғанда, Туризмдегі тұрақты даму мәселелерін зерттеуді қамтиды. Оқыту туризм контекстінде аналитикалық дағдылар мен сыни ойлау қабілеттерін дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ішкі туризмнің рекреациялық мүмкіндіктері
Ішкі туризмнің рекреациялық мүмкіндіктеріне ішкі демалыс пен демалыстың әртүрлі түрлері кіреді. Бұл мәдени көрікті жерлер, тарихи орындар, табиғи саябақтар, жағажайлар, тау курорттары, ойын-сауық саябақтары, спа орталығы және т.б. болуы мүмкін. Ішкі туризм ашық ауада және экскурсиялардан табиғатта немесе қалалық ортада тыныш уақыт өткізуге дейін әртүрлі бағыттағы саяхат мүмкіндіктерін ұсынады. Сонымен қатар, ішкі туризм жергілікті экономиканың дамуына және мәдени мұраның сақталуына ықпал етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ауыл шаруашылығы экономикасы
Курста экономиканың аграрлық секторын қалыптастыру мен дамытудың объективті алғышарттары, сондай-ақ, макро, мезо және микро деңгейдегі агробизнестің экономикалық тетіктері, бәсекеге қабілетті ауыл шаруашылығы өнімін өндіру процесінде аграрлық сектордың түрлі ресурстарын пайдалану және ұйымдастыру зерттеледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Аграрлық экономика
Курста экономиканың аграрлық секторын қалыптастыру мен дамытудың объективті алғышарттары, сондай-ақ, макро, мезо және микро деңгейдегі агробизнестің экономикалық тетіктері, бәсекеге қабілетті ауыл шаруашылығы өнімін өндіру процесінде аграрлық сектордың түрлі ресурстарын пайдалану және ұйымдастыру зерттеледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көрмелер мен жәрмеңкелер
"Көрмелер мен жәрмеңкелер" курсы көрме және жәрмеңке іс-шараларын жоспарлау, ұйымдастыру және басқару стратегияларын зерттеуге арналған. Студенттер көрме тұжырымдамаларын құру, өткізілетін орынды таңдау, жәрмеңкелерге қатысу, келушілерді тарту және маркетинг пен коммуникация стратегияларын басқару процесінің негізгі аспектілері туралы біледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
АӨК экономикасын цифрлау
Курста "Цифрлы Қазақстан" бағдарламасында ұсынылған цифрландыру кезеңінің заманауи ұғымдары мен аралық технологияларының маңызды тенденциялары қаралды. Қазіргі заманғы цифрлық экономиканың маңызды құрамдас бөлігі ретінде кәсіпорындардың тиімді жұмыс істеуін түбегейлі арттыру мақсатында дық платформасын құру қажеттілігі, өндірістік процестер жаңа сандық, озық технологиялар мен инновациялық бизнес-модельдері платформа негізінде қызмет көрсету түріндегі кәсіпорындардың нарықтық өзара әрекеті дәлелденеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Туризмдегі жобалық менеджмент
Бұл курс туристік индустрияда тиімді жобаларды басқару үшін қажетті білім мен дағдыларды қамтамасыз етеді. Студенттер туристік жобаларды жоспарлауды, ұйымдастыруды, басқаруды және бақылауды үйренеді. Тақырыптарға жобаны басқару негіздері, ресурстарды жоспарлау және бөлу, тәуекелдерді басқару, коммуникациялар мен топты басқару, бақылау мен есеп беру кіреді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Агротуризм инфрақұрылымы
"Агротуризм инфрақұрылымы" курсы агротуристік жобалар мен кәсіпорындарды табысты іске асыру үшін қажетті инфрақұрылымның негізгі элементтерін зерделеуді білдіреді. Оқыту шеңберінде студенттер ауылшаруашылық нысандарын, соның ішінде фермерлік шаруашылықтарды, ауылдық жерлерді, фермаларды және басқа да ауылшаруашылық кәсіпорындарын құрудың, дамытудың және басқарудың әртүрлі аспектілерін зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Туризмдегі адам ресурстарын басқару
Туризмдегі мәдени, құрылымдық және кадрлық әдістердің интеграцияланған жиынтығын қолдана отырып, жоғары білікті және қабілетті жұмыс күшін стратегиялық орналастыру арқылы бәсекелестік артықшылыққа қол жеткізуге бағытталған жұмыспен қамтуды басқарудың ерекше тәсілі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Туризмдегі коммуникативтік мәдениет психологиясы
"Туризмдегі коммуникативті мәдениет психологиясы" курсы-бұл коммуникацияның психологиялық аспектілері мен туристік тәжірибеге әсер ететін мәдени ерекшеліктер арасындағы байланысты зерттеуге бағытталған оқу бағдарламасы. Студенттер туристік контексте өзара әрекеттесудің психологиялық механизмдері туралы білімдерін тереңдетеді, мәдениетаралық қарым-қатынас дағдыларын дамытады, сонымен қатар туристердің әртүрлі санаттарымен тиімді қарым-қатынас стратегияларын үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Желілік экономика
Пәннің мазмұны ақпараттық өнімдер мен қызметтер нарығының, электронды бизнес және электронды коммерцияның, провайдерлік фирмалар мен интернет-компаниялар жұмысыының, интернет-маркетингтің теориялық және әдіснамалық негіздерін зерттеумен байланысты мәселелер ауқымын қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Туризмдегі Логистика
Турды қалыптастыру, дайын өнімді соңғысының мүдделері мен талаптарына сәйкес тұтынушыға жеткізу процесінде, сондай - ақ тиісті ақпаратты беру, сақтау және өңдеу процесінде жасалатын операцияларды жоспарлау, бақылау және басқару.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Агротуризм дамудың бизнес модельдері
"Агротуризмді дамытудың бизнес модельдері" курсы студенттерді нарықты талдауды, бизнес-модельді қалыптастыруды, маркетингті және тұрақты дамуды қоса алғанда, агротуристік кәсіпорындарды құруға, басқаруға және дамытуға үйретеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
АӨК-дегі интеграция
Курс бағдарламасында агроөнеркәсіптік кешенде кооперация мен интеграция үрдістерінің табиғатын, сипаттамаларын және даму үрдістерін, агроөнеркәсіптік кооперативтер мен интеграцияланған құрылымдардың құрылуы мен жұмыс істеуінің құқықтық негіздерін айқындайды. Отандық және шетелдік озық тәжірибеге негізделген интегралды құрамдарды дамытудың теориялық және практикалық аспектілері ұсынылған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Тұрақты туризм және қонақ үй бизнесі
"Тұрақты туризм және қонақ үй бизнесі" курсы туризм және қонақ үй секторы контекстіндегі тұрақты даму принциптеріне бағытталған қарқынды оқыту бағдарламасы болып табылады. Студенттер туризм индустриясындағы экологиялық тұрақтылық, әлеуметтік жауапкершілік және экономикалық тұрақтылық мәселелерін терең зерттейді. Олар тұрақты туризмге қойылатын заманауи сын-қатерлер мен талаптарды талдайды, тұрақты дамуды ескере отырып, қонақ үй кәсіпорындарын басқарудың инновациялық тәсілдерін зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Сақтандыру
Бұл курс сақтандырудың әлеуметтік-экономикалық мәні мен жіктелуін, сақтандыру қызметін ұйымдастыру негіздерін, сақтандыру принциптерін және сақтандыру сыйлықақыларын есептеуді, сондай-ақ Қазақстан Республикасының сақтандыру қызметін реттейтін нормативтік құқықтық базаны зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Туризмдегі цифрлық технологиялар
"Туризмдегі цифрлық технологиялар"курсы туризм индустриясында заманауи ақпараттық және коммуникациялық технологиялардың қолданылуын зерттеу болып табылады. Оқыту цифрлық трансформация тенденцияларын талдауды, Онлайн брондауды, электрондық коммерцияны, мобильді қолданбаларды, деректерді басқаруды және аналитиканы зерттеуді қамтиды. Курстың мақсаты-студенттерді бизнес-процестерді оңтайландыру және туристердің тәжірибесін жақсарту үшін цифрлық құралдарды пайдалануға дайындау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазақстандағы туризм және агротуризм объектілерінің инфрақұрылымын таңдау, бағалау, жергілікті жердің тарихын және жаратылыстану ғылымдарының негіздерін есте сақтау, азаматтардың мемлекетті қорғау жөніндегі міндеттемелерін түсіну, құқықтық, сыбайлас жемқорлыққа қарсы, экологиялық және экономикалық мәдениетті түсіну, сондай - ақ ғылыми зерттеулер әдіснамасы мен академиялық адалдықты қолдану.
- Турларды өткізудің әдіснамалық және психологиялық негіздерін, қарым-қатынас психологиясын, стресстік жағдайларда адамдарға психологиялық қолдау көрсету тәсілдерін білу.
- Туристік маршруттар тәуекелдерді бағалау мен туристерді дайындауды қоса алғанда, қауіпсіздік техникасын қатаң сақтай отырып ұйымдастырыңыз. Кіру турлары қызметтің жоғары стандарттарына сәйкес келуі және мәдени және табиғи ерекшеліктерін ескеруі керек.
- Коммуникативтік дағдыларды меңгеру (қажетті ақпарат беру, туристермен кері байланыс қалыптастыру, клиенттерді қызықтыру, клиенттердің дұрыс мінез - құлқын қамтамасыз ету), шетелдік туристер үшін тур өткізу тәсілдері, өзгермелі жағдайға бейімделу, көрсетілетін қызметтердің сапасын бақылау.
- Қазақстан Республикасының туризм саласындағы заңдары мен өзге де нормативтік құқықтық актілерін, ҚР нормативтік базасын қоғамдық орындар мен экскурсия объектілерін қолдану.
- Туристік ұйымның менеджментін, ауылшаруашылық корпорацияларымен, агрофермалармен және басқа да қызмет көрсетушілермен агротуристік өнімдерді ілгерілету және сату туралы шарттар жасасуды, корпоративтік қарым - қатынас мәдениетін жобалау.
- Агротур тұжырымдамаларын әзірлеу, агротурпродукт құру және агротуризмді, ауылдық туризмді ілгерілету бойынша жұмыстардың барлық түрлерін жоспарлау, тиісінше ұйымдастыру. Жергілікті басқару органдарымен өзара іс-қимыл жасау, инвесторларды тарту, мүдделі тараптардың барлық шарттық міндеттемелерінің орындалуын бақылау, шарттардың жобаларын дайындау және тәжірибеде білімін қолдана отырып, олардың жасалуын қамтамасыз ету.
- Агротурдың өзіндік құнын калькуляциялау, туристік қызметтер нарығында агротуризм саласындағы қолда бар ұсыныстар туралы ақпарат жинау, аймақтар бойынша агротуризм объектілерін жүйелеу, компьютерлерді қолдана отырып және оны үнемі жаңартып отыру арқылы мәліметтер базасына ақпарат енгізу, математикалық формулаларды қолдана отырып ақпаратты жинау, өңдеу және талдау әдістері.
- Туристік қызметті ұйымдастырудың негізгі қағидаттарын талдау, контрагенттермен (қызмет көрсетушілермен) келіссөздер жүргізу, Қызмет көрсетуге арналған шарттардың негізгі талаптарын келісу. Туризмдегі қаржылық есеп деректердің толықтығын, дұрыстығын және уақтылығын қамтамасыз ете отырып, халықаралық стандарттарға сәйкес келуі керек. Этикалық және әлеуметтік ойлар ашықтықты, адалдықты және процестің барлық қатысушыларының құқықтарын сақтауды талап етеді, бұл бизнестің сенімі мен тұрақты дамуын қолдайды.
- Туристік өнімдер маркетингінің теориясы мен әдістемесін, туристік өнімдерді қалыптастыру технологиясын, туристік өнімдердің маркетингін ұйымдастыру туристік өнімді жылжыту (жарнамалық науқандар, презентациялар, соның ішінде мамандандырылған көрмелерде жұмыс істеу, жарнамалық материалдарды тарату және т. б.).
- Өндіріс тиімділігін арттыру, ақпарат пен ресурстарға қолжетімділікті жақсарту, бизнес - процестерді оңтайландыру, сондай - ақ ауыл шаруашылығы кәсіпорындары үшін жаңа цифрлық өнімдер мен қызметтерді дамыту.