Жаңа білім беру бағдарламасы

6B04115 Менеджмент саласындағы іскерлік әкімшілендіру в M.S. Narikbaev atyndaǵy KAZGUU Universiteti

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Менеджмент саласындағы бакалавр бағдарламасы студенттерге халықаралық және жергілікті бизнестің қажеттіліктеріне сәйкес келетін жан-жақты білім мен дағдыларды беруге бағытталған. Бұл бағдарламаның түлектері менеджмент саласындағы теориялық білімге, іскери шешімді талдау мен қабылдаудағы практикалық дағдыларға, сонымен қатар компаниялардың стратегиялық және операциялық қызметі мен менеджердің рөлі туралы нақты түсінікке ие болады. Бағдарлама терең құзыреттер жиынтығымен төрт элективті мамандықтың бірін міндетті түрде игеруді көздейді.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B044 Менеджмент және басқару
  • Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
  • Зерттеу әдістеріне кіріспе
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты–зерттеу дизайнына шолу жасау. Бұл шолу сапалы, сандық немесе аралас зерттеу әдісін таңдауға кіретін алдын-ала ойлауды түсінуден тұрады. Оларға осы әртүрлі тәсілдердің анықтамасын білу, философиялық дүниетанымдарды қарастыру, әдебиетке шолу, теорияны қолдануды түсіну, этикалық мәселелерді алдын-ала болжау және жазу стратегиясын жасау кіреді. Біз зерттеу процесін әр тәсілмен қалай байланыстыратындығын талқылаймыз. Бұл процесс кіріспе жазуды, мақсат тұжырымдамасын нақтылауды және зерттеу мәселелерін және/немесе гипотезаларды әзірлеуді қамтиды. Бұл курста сандық, сапалық және аралас зерттеу әдістерінің әдістері мен процедуралары талқыланады.

  • Қаржы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты инвестициялық және қаржылық шешімдерді қабылдау үшін аналитикалық дағдыларды дамыту, сондай-ақ тәуекелдерді талдау болып табылады. Курстың тақырыптары: ағымдағы құн мен капитал құнының түсінігі, ақшалай қаражаттардың дисконтталған ағындарын және басқа да бағалау әдістерін талдау, сонымен қатар қысқа және ұзақ мерзімді қаржы менеджменті, тәуекел мен кірістілік мәселелері, CAPM үлгісі; күрделі салымдарды жоспарлау және басқа тұжырымдамалар, теориялар.

    Оқу жылы - 1
  • Статистика
    Несиелер: 5

    Бұл статистикаға кіріспе пән. Бұл кездейсоқ шамалар, іріктеу, ықтималдық және үлестіру сияқты статистикалық талдауда қолданылатын негізгі ұғымдарды түсінуге мүмкіндік береді. Бұл пән статистикалық талдаудың теориялық және практикалық аспектілеріне баса назар аударады. Техникалық дағдылар үлгі параметрлерін бағалау, сенімділік аралықтары, гипотеза тестілері және OLS процедурасы болып табылады. Мақсат - сізге статистикалық мәліметтермен жұмыс істеуге көмектесу және бағалау әдістерін жүзеге асыру қабілетін дамыту.

    Оқу жылы - 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 5

    Пән менеджменттің негізгі тақырыптарымен таныстырады. Бұл студенттерге менеджердің ұйымдастырудағы рөлі туралы түсінік береді, басқару пәніне кең шолу жасайды және негізгі теориялық ұғымдарды қамтиды. Пәннің мазмұнына келесі тақырыптар кіреді: менеджменттің ғылым ретіндегі мәні мен эволюциясы; менеджменттің негізгі теориялық тұжырымдамасы; ұйымдар және олардың стратегиялары; ішкі және сыртқы орта; ұйымдастырушылық құрылым және мәдениет; ақпарат және коммуникация; шешім қабылдау; басқару функциялары мен әдістері; уәждеме; командалық жұмыс; көшбасшылық; бақылау және т.б.

    Оқу жылы - 1
  • Математика I
    Несиелер: 5

    Бұл пән базалық деңгейде экономикалық және бизнес мәселелерін модельдеуге, талдауға және шешуге арналған математикалық аппаратты дамытуға бағытталған. Пәннің қысқаша мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: сызықтық және синхронды теңдеулер; квадрат және көпмүшелік теңдеулер; шектер мен теңсіздіктер; айырмашылық; ішінара туынды; интеграция; матрицалық алгебра; көрсеткіштер мен логарифмдер.

    Оқу жылы - 1
  • Маркетинг
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты теориялық негіздерді білуге, санаттарға, түсініктерге, сонымен қатар компания деңгейінде маркетинг қағидаттарын қолданудың практикалық дағдыларына ие болуға бағытталған. Осы пән тәмамдағаннан кейін студенттер келесі негізгі қабілеттерге ие болады: бәсекелестік, тауар, баға, сұраныс, ұсыныс, жеткізушілер, делдалдар, нарықты зерттеу; маркетингтік зерттеулердің құралдары мен әдістерін базалық деңгейде қолдану; белгілі бір тауардың немесе компанияның маркетингтік жоспарын жасау.

    Оқу жылы - 1
  • Академикалық жазба
    Несиелер: 5

    Пән студенттерге университетте оқуға және дамуда мансапқа қажет болатын академиялық жазу дағдыларымен таныстыруға арналған. Пән студенттерге академиялық ағылшын тілінің жазушысы ретінде шеберлік пен сенімділікті арттыруға, оқу қабілетін арттыруға, сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін және зерттеушілік қабілеттерін арттыруға көмектеседі. Пәннің жоспарына сәйкес студенттерде сыни ойлауды дамытуға, жазба жұмыстарды жоспарлауға және ұйымдастыру біліктерін арттыру үшін түрлі тапсырмалар беріледі.

    Оқу жылы - 1
  • Іскерлік этика
    Несиелер: 5

    Пән болашақ кәсіби қызмет шеңберіндегі этикалық мәселелерді зерттеуге бағытталған. Мұндай түсінікке ие болу үшін адам іс-әрекетінің адамгершілік мазмұны сияқты тақырыптарды зерттеу қажет; кәсіби қызметтің әртүрлі түрлеріндегі этикалық мәселелерді тану және талдау; негізгі іскерлік құндылықтарды түсіну және этикалық тәртіпке ықпал ету; қазіргі заманғы бизнестің әлеуметтік міндеттері, сондай-ақ жаһандық контекстегі этика.

    Оқу жылы - 1
  • Ұйымдастырушылық мінез-құлық
    Несиелер: 5

    Ұйымдастырушылық мінез-құлық адамдардың мінез-құлқын зерттейді және оның нәтижеге әсерін бағалайды. «Ұйымдастырушылық мінез-құлық» пәні объект ретінде адам ресурстарын басқаруға бағытталған. Пәнде игерілген білім мен дағдылардың минималды деңгейіне келесі қабілеттер кіреді: ұйымдағы жеке мінез-құлықтың теориялық мәселелерін, топтардың қалыптасуы мен дамуы мен олардың мінез-құлқын; компаниядағы ұйымдастырушылық мәдениеттің мәнін, «көшбасшылық» пен «билік» арасындағы тепе-теңдікті, қақтығыстың ұйымға әсерін түсіну мүмкіндігі; тұлғааралық және топ аралық қатынастарды басқару дағдылары, сондай-ақ ұйымдық өзгерістер.

    Оқу жылы - 1
  • Макроэкономика - I
    Несиелер: 5

    Бұл макроэкономикалық теорияны зерттеуге бағытталған кіріспе курс: ЖІӨ мен өмір сүру бағасын өлшеу; экономикалық өсу теориясының негіздері; жинақ, инвестиция және қаржы жүйесі; негізгі қаржы құралдары; жұмыссыздық; ақша-несие жүйесі мен инфляция; Филлипс қисығы; AD-AS үлгісі; фискалдық және ақша-несие саясаты; ашық экономика макроэкономикасының негіздері; халықаралық сауда және салыстырмалы артықшылық теориясы. Студенттер экономикалық ұғымдарды талдауға, қолдануға және экономикалық процестерді ұлттық деңгейде бағалауға үйрентеді.

    Оқу жылы - 1
  • Микроэкономика - I
    Несиелер: 5

    Бұл тұтынушылық мінез-құлық теориясы, фирманың теориясы, сұраныс пен ұсыныстың талдауы, бәсекелестік және нарықтық құрылымдар, сыртқы факторлар және әл-ауқат экономикасы негіздері, ұтымдылық және толық ақпарат сияқты микро деңгейде экономикалық теорияның негіздерін зерттеуге бағытталған кіріспе курс. Студенттер теориялық мәселелерді шешу үшін микроэкономикалық түсініктерді түсінуге және талдауға үйретеді және экономикалық ойлауда негізгі дағдыларды меңгереді.

    Оқу жылы - 1
  • Экономикалық теория
    Несиелер: 5

    Бұл пән экономикалық жағдайларды және экономикалық агенттердің мінез-құлқын талдаудың негізгі дағдыларын қалыптастыру үшін әзірленген. Осы пәнді тәмамдаған студенттер келесі қабілеттерге ие болады: қазіргі ақпараттық ағындарда бағдарлауға және тез өзгеретін экономикалық ортаға бейімделуге; әлеуметтік-экономикалық ақпаратты базалық деңгейде талдау және бағалау; осы талдау нәтижелері бойынша өзіндік қызметті жоспарлау және жүзеге асыру; экономикалық мәселелер бойынша әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істей білу.

    Оқу жылы - 1
  • Сыни ойлау
    Несиелер: 5

    Бұл курста дұрыс шешімдердің тұжырымдарын тұжырымдай отырып, сұрақтар мен мәселелерді талдау негізінде негізделген дәлелдер мен пікірлер жүйесі, сондай-ақ алынған нәтижелерді нақты өмірде және жұмыс орнында қолдану қарастырылады. Сыни тұрғыдан ойлау кез-келген мәлімдемеге байсалды, объективті көзқарасты, дәлелсіз ештеңе қабылдамауды, жаңа идеялар мен пікірлерге ашық болуды білдіреді. Сыни тұрғыдан ойлау-бұл не нәрсеге сену және не істеу керектігі туралы ұтымды пікірталас. Сыни тұрғыдан ойлау студенттердің өзін-өзі басқару дағдыларын, сондай-ақ үздіксіз білім алу мен мансаптық табысқа қажетті қабілеттерін дамытуға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоғаммен байланыс
    Несиелер: 5

    Бұл пән студенттерді коммуникация теориясының негіздерімен, БАҚ, беделді басқару, БАҚ-пен қарым-қатынас принциптерімен, мемлекетпен қарым-қатынас, ішкі және сыртқы корпоративтік коммуникациялармен таныстырады. Студенттер ұйымның коммуникативті архитектурасы, жедел жоспарлау және қоғаммен байланыс қызметін жедел бақылау, ұйымның имиджін жақсарту бойынша іс-шаралар өткізу, тауарлар мен қызметтерді нарыққа жылжыту, тиімді ішкі коммуникацияларды дамыту - қолайлы психологиялық қатынастарды құру, команда атмосферасы, қызметкерлерді ынталандыру, зерттеу нәтижелері негізінде ұйымның мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес коммуникациялық кампаниялар мен іс-шараларды жоспарлау, дайындау және өткізу секілді негізгі қабілеттерін жетілдіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бухгалтерлік есеп
    Несиелер: 5

    Бұл курс бухгалтерлік есеп ролін, бухгалтерлік есепке алу, құжаттама, инвентаризация, есептеу, бағалау және сынақ балансын дайындау шоттарына қосарланған енгізу әдісін қарастырады. Курсты бітіргеннен кейін студенттер: әртүрлі бухгалтерлік объектілер бойынша бастапқы құжаттарды шығару; іскерлік операциялардың шоттары туралы ойлау; ұзақ мерзімді активтерді бағалау; қаржылық есеп беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Пән міндетті болып табылады және пререквизиттері жоқ. Пәннің мақсаты студенттерді кәсіпкерлік қызметке баулу, іскерлік дағдылар мен техниканы дамытуға бағытталған тақырыптардың құрылымдық жиынтығын ұсыну. Пән бизнесті ашудың барлық аспектілерін ұсынады: бизнес-идеяны дамытудан бастап, клиенттерді тарту құнын есепке алумен аяқталады. Қазіргі заманғы кейстерді қолдану арқылы студенттер жетістік тарихын және отандық және шетелдік стартап-жобалардың қиындықтарын талқылайтын болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бизнес-коммуникациялар
    Несиелер: 5

    Адамдармен өзара әрекеттесу процесі кәсіби және әлеуметтік сәттілік үшін маңызды болып табылатын қарым-қатынас құруға негізделген. Бұл пәннің негізгі мақсаты студенттердің нәтижелі қарым-қатынас және олардың техникалары туралы түсініктерін қалыптастыру, сондай-ақ жеке адамдар мен топтардың әлеуметтік мінез-құлқын басқару үшін практикалық қызметте алған білімдері мен дағдыларын қолдану болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Операциялық менеджмент
    Несиелер: 5

    Бұл кіріспе пән өндірістік және қызмет көрсету саласындағы жобалау, жоспарлау және бақылаудың негізгі түсініктері мен әдістерімен таныстырады. Мұнда ресурстарды бөлу, өнімді жобалау, жиынтық жоспарлау және сыйымдылық, тауарлы-материалдық құндылықтарды басқару мен бақылау негіздері, операцияларды жоспарлау, сатып алуды басқару және материалдарды басқару сияқты операцияны басқарудың негізгі тақырыптары қарастырылған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Персоналды басқару
    Несиелер: 5

    Адам ресурстарын басқарудың бұл негізгі пәні ұйым ішіндегі адамдарды басқарудың тиімді жүйесін құруды түсіндіреді. Ол HRM-ді компанияның миссиясы мен стратегиясының элементі ретінде қарастырады, персоналды дамуды және инвестициялауды қажет ететін маңызды ресурс ретінде атап көрсетеді. Осы тұжырымдамаға сәйкес, біз кадрлық саясатты қалыптастыру, адам ресурстарын басқарудағы стратегиялық тәсіл туралы талқылаймыз. Курс адам ресурстарын басқарудың дәстүрлі функцияларын зерттейді: персоналды жоспарлау, жалдау және орналастыру, жалақы мен ынталандыру. Пәннің мақсаты студенттерді HRM-нің заманауи әдістерімен таныстыру және персоналды жоспарлау, жалдау және бағалау дағдыларын дамыту болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Корпоративтік қаржы
    Несиелер: 5

    Курс корпоративтік қаржылар туралы толық ақпарат береді. Ол тиімді қаржылық шешімдер қабылдау үшін түрлі математикалық есептерді орындау дағдыларын дамытуға, сондай-ақ проблемаларды шешу үшін тиімді шаралар қабылдау үшін корпорацияның қаржылық жағдайын анықтауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Корпоративтік және бизнес құқығы
    Несиелер: 5

    Бұл курс оқушыларды іскерлік, кәсіби тәжірибе және реттеуші органдар үшін айрықша маңызы бар нақты пәндермен, қолданбалы дағдылармен қамтамасыз етеді. Студенттер корпоративтік және коммерциялық құқық тиімділігін экономикалық, қаржылық және жаһандық тұрғыда талдау мүмкіндігіне ие болады. Курс корпорацияның бүкіл өмірлік циклын қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Деректерды талдау 1
    Несиелер: 5

    Бұл пән студенттерді практикалық тәжірибе мен дағдыларды электронды кестемен толтыру қабілетімен қамтамасыз етеді. Студенттер электрондық кестелер терминологиясы мен түсініктерін, әртүрлі функцияларды, сонымен қатар қарапайым іскери қосымшаларға арналған электрондық кестелерді жоспарлау және ұйымдастыру әдістерімен танысады. Пән студенттерді негізгі функциялармен таныстыра ғана қоймай, деректерді әр түрлі дерек көздерінен электрондық кестеге енгізу, әртүрлі деректер форматтарымен жұмыс жасау, манипуляциялау және мәліметтермен бөлісу, қазіргі заманғы электрондық кестелік процессорлар ұсынатын кейбір жетілдірілген мүмкіндіктерге, мысалы, деректерді талдау, жиынтық кестелер және айналмалы диаграммалармен жұмыс істеуге үйретеді. Электрондық кестелердің функционалдығы студенттерге оларды түсіну мен қолдануда ыңғайлы болатындай етіп көрсетілетін, түсінуге оңай мысалдарды қолдану арқылы ұсынылған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар
    Несиелер: 5

    Бұл пән кәсіби контекстте коммуникацияларды жоспарлауға және басқаруға байланысты стратегияларды және осы стратегиялардың басқа негізгі бағыттармен қамтамасыз етілген ақпараттың интеграциясына негізделген тәсілдерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дизайнды ойлау
    Несиелер: 5

    Бұл пән инновациялар мен дизайнерлік ойлаудың бірқатар қызықты тәжірибелерін ұсынады және технология, бизнес және адами құндылықтар арасындағы шекараларды анықтайды. Бұл қатысушыларды нақты әлемдегі инновацияларға дайындайтын ерекше оқу форумы. Студенттер университеттің барлық бағыттарындағы басқа студенттермен және оқытушылармен олардың көзқарастарын үйлестіруді қажет ететін жобалар бойынша ынтымақтастықта болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Логистика және халықаралық сауда
    Несиелер: 5

    Компаниялар логистика мен сыртқы сауда позицияларын ең танымал позицияларға айналдырды. Қазақстандық кәсіпорындардың көпшілігі шикізат пен компоненттердің импорттық жеткізілімдері мен экспорттық сұранысқа тікелей тәуелді. Курста логистика, көлік және сыртқы сауда менеджменті бойынша халықаралық сауда, логистика және менеджменттің интеграцияланған көрінісі арқылы практикалық оқыту ұсынылады. Кейстер туралы есептер мен талдаулар халықаралық логистикалық операциялар мен процестің құрылымы туралы толық түсінік беру үшін қолданылады. Халықаралық сауда логистикасының заманауи мәселелерін түсіну пәннің маңызды бағыты болып табылады. Пән мазмұнында импорт пен экспортты іс жүзінде қалай басқаруға болатындығы айқын сипатталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инновациялық менеджмент
    Несиелер: 5

    Пән болашақ мамандарды инновация саласында жұмыс істейтін спецификамен таныстыруға бағытталған және инновациялық салалардың пәні мен мақсаттары, өндірістің тиімділігі, жаңа техниканы экономикалық бағалау, өндірісті жоспарлау және сатуды жоспарлау, инновациялық саладағы негізгі және өзгермелі активтер; ҒЗТКЖ-ға кететін шығындар, пайда мен рентабельділік және басқа мәселелерді қамтиды. Осы пәнді аяқтағаннан кейін студенттер келесі қабілеттерге ие болу керек: ұлттық экономикадағы кәсіпкерлік инновацияның мәні мен рөлін білу; инновация саласының қағидаларын, категорияларын, элементтері мен субъектілерін білу; инновация жүйесінде мемлекеттік саясаттың тиімділігін анықтай білу; инновациялық инфрақұрылымды бағалай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қаржылық менеджмент
    Несиелер: 5

    Бұл курс қаржылық менджмент теориясы, оның сипаты, функциялары, әдістері, негізгі түсініктері мен көрсеткіштерін зерттеуге негізделген. Курс әр түрлі компаниялардың нарықтық құнын бағалаудың тиімді қаржы стратегиясы мен әдістерін әзірлеу мен енгізу кезінде қаржылық менеджментің негізгі тұжырымдамаларын түсінуді қамтамасыз етеді. Курстың мақсаты - акционерлерге компания құндылығын арттыру туралы студенттердің түсінігін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ұйымдастыру психологиясы
    Несиелер: 5

    Ұйымдастыру психологиясы - бұл адамдардың еңбекке байланысты мінез-құлқын зерттейтін және психологиялық теориялар мен принциптерді олардың жұмыс орындарындағы ұйымдар мен жеке адамдарға, сонымен бірге жалпы жеке адамның өміріне әсерін зерттейтін пән. Өнеркәсіп пен бизнестің дамуына байланысты бұл бағыттың маңыздылығы соңғы онжылдықтарда арта түсті. Психологиялық әдістерді қолдану мотивацияны, еңбек қауіпсіздігі мен еңбекті қорғауды жақсарту және қызметкерлердің денсаулығы мен әл-ауқатына көбірек көңіл бөлу арқылы өнімділікті, пайданы, жалпы қанағаттанушылықты арттыратындығын көрсетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дағдарыс кезіндегі коммуникациялар
    Несиелер: 5

    Бұл пән ұйымдастырушылық дағдарыстардың нені құрайтынын және тудыратындығын, дағдарыстардан қалай аулақ болуды, дағдарыс басталған кезде не істеу керектігін және өткен дағдарыстардан сабақ алып, болашақтағы проблемалардың алдын-алу жолдарын қарастырады. Пәнді аяқтағаннан кейін студенттер ұйымдарда кездесетін дағдарыстардың ауқымын тереңірек түсінуді, қиын жағдайларда қолдануға болатын байланыс тактикасын тереңірек түсінуді және қазіргі дағдарыстардың тарихи алғышарттарымен тереңірек танысуды дамыта алатын болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Еңбек құқығы
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді еңбек құқығы ғылымының негізгі ережелерімен, осы құқық саласында қолданылатын терминологиямен таныстыруға бағытталған. Қоғам өмірінің объективті жағдайларынан туындаған еңбекті құқықтық реттеу. Бұл жалдамалы еңбек өзінің қолданылуын табатын құқықтық реттеудің қоғамдық өмірдегі экономикалық аспектілерінің бөлігі. Пән терең теориялық білім мен практикалық дағдыларды қажет ететін заң мамандарын дайындауға арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Көшбасшылық
    Несиелер: 5

    Пән жекеменшік және мемлекеттік сектор ұйымдарында басқарушылық мансапта жүруді жоспарлайтын жоғары дамыған және ынталы студенттерге арналған. Пән көшбасшылықтың озық тәжірибелері туралы презентациялар мен дәрістерден тұрады. Студенттер сондай-ақ өнеркәсіптің үлкен көшбасшыларының, үкіметтің және көптеген әлеуметтік сектор кәсіпорындарының тәжірибелерінен білім алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Салалық талдау негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді Операциялық менеджмент пәнін одан әрі тереңдете оқытатын пән ретінде қарастыруға болады. Студенттер кәсіпорындардың жұмыс жүйесі, салаларға әсер ететін негізгі макроэкономикалық көрсеткіштер, үкімет пен халықаралық институттардың рөлі туралы тереңірек түсінік алады. Пәннің мазмұны нақты салалық жағдайлардан және қазіргі заманғы инновациялық тәсілдермен шешетін мәселелерден тұрады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жаһандық кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлік жаңашылдықты ұсынатын, бағалайтын және мүмкіндікті пайдаланатын адамдар туралы болғандықтан, Кәсіпкерлік пәні кәсіпкерліктің осы екі бөлігін қамтиды. Бірінші бөлімде біз кәсіпкерлікті басқару және ұйымдастыру аспектілерімен айналысамыз. Біз мүмкіндіктерді тану мен шығармашылықты, мақсат қоюды, жеке және мотивациялық факторларды, көшбасшылықты, келіссөздерді және кәсіпкерлік топтардың құрылуы мен жұмысын талқылаймыз. Модульдің екінші бөлігі стратегиялық тұрғыдан бизнес-идеяны анықтауға және дамытуға бағытталған. Бұл бөлімде біз бизнес-тұжырымдаманы әзірлеуге және бизнес-идеяның орындылығы мен рентабельділігіне қатысты аспектілерді талдауға назар аударамыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жарнамалық стратегия және жылжыту
    Несиелер: 5

    Пән компания үшін жарнама стратегиясының мәні мен маңызын түсіндіреді. Студенттер коммуникация стратегиясының әр түрлі аспектілерін, әртүрлі жарнама құралдарының артықшылықтары мен кемшіліктерін біледі. Студенттердің мақсатты тұтынушыларға бағытталған әдістемелерді қолдану жолдарын түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Стратегиялық менеджмент
    Несиелер: 5

    Пән келесі принциптарға негізделген: стратегиялық менеджментті кәсіпорынды басқару жүйесі және ғылыми тәсілдер ретінде зерттеу; бәсекелік артықшылық ретінде стратегиялық басқарудың барлық элементтері мен әдістерінің практикалық қолданылуы; отандық компаниялардың тәжірибесіндегі ақпараттарды қолдану арқылы орындалатын жағдайлар мен қосымша тапсырмаларды шешу. Пәндік материалдар студенттерге стратегиялық менеджменттің негізгі мәні мен мақсаты туралы жан-жақты түсінік қалыптастыруға және менеджмент құралдарын, компания жоспарларын қолдану, оларды практикалық қолдану тиімділігін талдау дағдыларын қалыптастыруға мүмкіндік береді. Тәжірибелік сабақ пен өзіндік жұмыс шеңберінде студенттер жеке және топтық тапсырмаларды орындайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ұйымдастырушылық талдау
    Несиелер: 5

    Бұл пән көптеген ұйымдық мінез-құлық теорияларын және оларды ұйымдық өзгерістердің нақты жағдайларында қолдануды үйретеді . Бұл пәнде ұйымның теориялары, ұйымның қалай жұмыс істейтінін және қалай жақсы басқаруға болатындығын жүйелі түрде талдау үшін қолданылады. Қорыта келгенде, пәннің үш мақсаты бар: нақты әлемдегі ұйымдастырушылық құбылыстармен танысу; осы құбылыстарды анықтай алатын әр түрлі теориялық көзқарастарды үйрену; және істерді қарау кезінде ұйымдарды «көру» мен басқарудың әр түрлі тәсілдерін қолдану. Осылайша, пән студенттерді әр түрлі тұжырымдамалық құралдармен және жаңа жағдайларды шешу тәсілдерімен таныстыра отырып, теория мен практиканы белсенді түрде біріктіруге арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Технологиялық кәсіпкерлік 
    Несиелер: 5

    Пән жаңашылдық ұсынатын, бағалайтын және мүмкіндіктерді пайдаланатын студенттерге арналған. Пән кәсіпкерліктің екі түрін қамтиды. Бірінші бөлімде біз кәсіпкерлікті басқару және ұйымдастыру аспектілерімен қарастырамыз. Біз мүмкіндіктерді тану және шығармашылық, мақсат қою, жеке және мотивациялық факторлар, көшбасшылық, келіссөздер, технологиялық-кәсіптік топтарды құру және жұмыс істеу мәселелерін талқылаймыз. Курстың екінші бөлігі бизнес-идеяны стратегиялық, технологиялық тұрғыдан анықтауға және дамытуға бағытталған. Бұл бөлімде біз бизнес-тұжырымдаманы әзірлеуге және бизнес-идеяның орындылығы мен рентабельділігіне қатысты аспектілерді талдауға назар аударамыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сандық маркетинг
    Несиелер: 5

    Бұл курс тез дамып келе жатқан сандық маркетинг саласындағы маңызды тұжырымдамаларды түсіну ушін негізін қамтамасыз етеді. Студенттер онлайн маркетингтік стратегиялары мен онлайн маркетингтің түрлі аспаптары туралы біледі. Курс барысында сондай-ақ, пайдаланушылық контент, SEO, әлеуметтік желілер, мобильді және веб-аналитика, гео және ұялы маркетинг тақырыптарына көңіл бөлінетін болады. Бұл пән цифрлық маркетингтің қарқынды дамып келе жатқан бағыттарын зерттейді. Студенттерге негіздер мен негізгі ұғымдар, Интернет-маркетингтің стратегиялары, әр түрлі онлайн-маркетинг құралдары туралы түсінік беріледі. Пән қолданушылар жасаған мазмұн, SEO, әлеуметтік медиа, мобильді және веб-аналитика, география және мобильді маркетинг сияқты тақырыптарды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қамтамасыз ету жүйесін басқару
    Несиелер: 5

    Пән процестерді басқару және жетілдіру және жабдықтау тізбегінің тиімділігі мәселелерін қарастырады. Ол жеткізілім, өндіріс және операциялар, логистика, сату, сатудан кейінгі қызмет түрлерін қамтитын жеткізілім тізбегін басқару процесін жан-жақты түсінуге негізделген. Бұл менеджменттің негізгі пәндерін қолдану туралы толығырақ түсінік береді. Пән келесі тақырыптарды қамтиды: сұранысты басқару; сату мен операцияларды жоспарлау; қамтамасыз ету жүйесін басқару; өндіріс пен операцияларды басқару; логистика; сатуды басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сақтау және қоймалау әдістері
    Несиелер: 5

    Бұл курс әртүрлі тасымалдау және сақтау жүйелеріне шолу жасайды және пайдаланудың қолайлы бағыттарын көрсетеді. Тапсырыстарды жинау жүйесінің рөліне ерекше назар аударылады, себебі олардың қойма жұмысының өнімділігі мен тиімділігіне тигізетін әсері зор.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Стратегический маркетинг
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерге стратегияны қалыптастыру және енгізу логикасын түсіндіреді. Студенттер маркетингтік стратегиямен байланысты шешімдер қабылдауға көмектесетін шеңберлер мен құралдарды таныстырады. Студенттер канал мүшелері, бәсекелестік ландшафт, маркетингтің қаржылық бағалау және нарық мүмкіндіктерімен қарым-қатынастарды зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қақтығыстар мен стрессті басқару
    Несиелер: 5

    Бұл пәнннің мақсаты студенттерге ұғымдарды, теорияларды жүйелі түрде енгізу және күнделікті жұмыс (және жеке) жанжалды болдырмау және басқару бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыруды үйрету болып табылады. Студенттер ұйымдық тұрғыда тұлғааралық, топаралық және жүйелік қақтығыстың психологиялық және мінез-құлықтық динамикасы туралы тұжырымдамалық түсінік қалыптастырады. Пән қақтығыстарды басқаруды бірінші тарап ретінде (дауға жеке қатысушы) және үшінші тұлға ретінде (басқалар арасындағы қақтығыстарға делдал болып табылатын) қарастырады. Сондай-ақ, ол стресс дегеніміз не, оның әр түрлі себептері мен салдары туралы түсіндіреді. Студенттер стрессті төмендететін когнитивті әдістерді, эмоцияны реттеу және релаксация әдістерін үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Халықаралық бизнес
    Несиелер: 5

    Бұл курс жаһандық нарықтар шеңберінде бизнес-шешімдерді қабылдау үдерісімен танысуға арналған. Курс келесі мәселелерді қамтиды: Халықаралық бизнес әрекет ететін мәдени, саяси және құқықтық жағдайлар; Халықаралық экономика теорияларынан бизнесті іске асыру; жаһандық қаржылық және шешу тәуекелімен байланысты және оларды бағалау; жаһандық ортадағы корпоративтік стратегияның негіздері. Бұл курсты аяқтау болашақ мамандарға халықаралық бизнестің негізгі экономикалық, саяси және әлеуметтік аспектілерін түсінуге, сондай-ақ қазіргі әлемдегі бизнеске әсер ететін жаһандық факторларды талдауға және бағалауға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жобаларды басқару
    Несиелер: 5

    Бұл пән жобаларды басқарудың негізгі тақырыптарымен таныстырады және қарастырады. Оған жобаларды басқарудың негізгі кезеңдері, оларды жоспарлау және жүйелілік, қажетті ресурстарды бағалау, жобаны ұйымдастыру және бақылау, өзгерістер енгізу, жобаны қолданысқа енгізу. Осы пәнді аяқтағаннан кейін студенттер жобалық менеджмент пен бизнес-процестерді басқару арасындағы айырмашылықты анық түсінеді; жобаны басқару мазмұнын және оның құралдарын түсіну; әр түрлі тараптардың мүдделерін және олардың жобаның тиімділігіне әсерін түсіну; жобаның шектеулерін анықтай алатын болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өнімді басқару
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - өнімді жоспарлаудың жаңа тұжырымдамалары мен әдістерін енгізу. Студенттер идеяны қалыптастыру, тұжырымдаманы бағалау, өнімді жобалау, тест-маркетинг, нарықты сегментациялау, өнімді орналастыру сияқты жаңа өнімді дамытудың аспектілері туралы білетін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Корпоративтік басқару
    Несиелер: 5

    Бұл корпоративтік басқару мен корпорациялардың экономикалық, әлеуметтік және саяси ықпалының өзара байланысын зерттейтін кіріспе пән. Пәннің қысқаша мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: директорлардың, директорлар кеңесінің, комитет құрылымдарының рөлі, нормативтік-құқықтық шектеулер, есеп беру; тәуекел; корпоративті және кәсіби этика.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тұтынушының мінез-құлқы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты тұтынушылардың шешім қабылдауының әртүрлі модельдерін және олардың маркетингтік шешімдерге әсерін зерттеу болып табылады. Оқу бағыттары тұтынушыларға білім беру, мотивация және қатынасты қамтиды. Негізгі мақсат - тұтынушылардың мінез-құлқындағы өзгерістердің маркетингтік қызметке қалай әсер ететінін болжау үшін теориялық білімді пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бренд-менеджмент
    Несиелер: 5

    Қазіргі кезде кез-келген компанияның ең құнды активі - ол шығаратын өнімдеріне және қызметтеріне тәуелді бренд. Күшті бренд дифференциация мүмкіндіктерін ұсыну арқылы сатып алу шешімдеріне әсер етуі мүмкін. Брендті тиімді басқару ұзақ мерзімді кірістілікті сақтау үшін өте маңызды. Бұл пән студенттердің брендтің маңыздылығы туралы түсінігін, брендті дамыту, бағалау және басқару үдерісіндегі білімі мен дағдыларын дамытуға арналған. Пән келесі тақырыптарды қамтиды: брендті тұтынушы тұрғысынан қарау; брендті дамыту және бағалау процесі; бренд портфолиосын басқару; және ұзақ мерзімді перспективада брендті басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сатыпалу мен қорларды басқару
    Несиелер: 5

    Бұл курс ұйымдастырушылық тұжырымдамаларды және олардың логистика жүйесінің бағыттарымен байланысын түсінуге көмектеседі. Сондай-ақ, бұл сатып алулар мен тауарлы-материалдық қорларды басқару стратегияларын, процедураларын түсінуге, жеткізушілерді таңдау процесіне, жабдықтау желісі мен тауарлық-материалдық қорларды бақылау жүйесінің дұрыс құрылымын анықтауға және сенімді және принципиалды келіссөздер дағдылары мен талаптарын үйренуге көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тасымалдау әдістері және басқару
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты студенттерге тасымалдау кезінде қолданылатын негізгі әдістер туралы түсінік беруге бағытталған. Барлық негізгі әдістер қозғалыс, әуе қатынасы, теміржол және флот саласында талқыланады. Транспорт тізбектерінің жүк лагерлері, интермодальдық жеткізілім, аралас жеткізілім және т.б. пайдаланатын транспорт тізбектерін сипаттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бизнес моделдеу
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің мақсаты - бизнес-модельді дамытуға және оны ұйымға құндылық қосу үшін пайдалануға бағытталған. Студенттер нарықтың қозғаушы күштерін түсіну арқылы бизнес-модельдерді қалай нығайтуға болатындығын, компания ресурстарын және оның бәсекеге қабілетті артықшылықтарын қалай басқаруға болатындығын, шығындар құрылымын монетизациялау мен талдауды үйренеді. Студенттер табысты бизнес модельдерін құру және қолдау үшін әртүрлі тәсілдерді қалай үйлестіру керектігін түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Теңдік, әртүрлілік және инклюзия
    Несиелер: 5

    Бұл пән әртүрлілік пен интеграция тұжырымдамаларына, жұмыс орнындағы дискриминация практикасының құқықтық аспектілері мен статус-квоға, қоғамдар мен жұмыс берушілер үшін әртүрлілік пен интеграция практикасының маңыздылығына кіріспе болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Компенсация және тиімділікті басқару
    Несиелер: 5

    Бұл пән болашақ менеджерлерге жүйелерді жобалау, білікті жұмыс күшімен жұмыс істеу және корпоративті өнімділікке қол жеткізудегі әртүрлі тәсілдер туралы білім береді. Пән компенсациялық жүйелерді бағалау, компенсациялық проблемалардың диагностикасы және тиісті шешімдер әзірлеу тақырыптарын қамтиды. Пән өнімділікті бағалау, жалақыны салыстыру, мотивация, өтемақы, сыйақылар және өтемақы стратегиясы сияқты тақырыптарды қамтиды. Бұл пән өнімділікті басқару тұжырымдамасымен таныстырады және PM теориясының практикалық нәтижелерін түсіндіреді. Әрине, бұл өнімділікті басқару өнімділікті өлшеуге қарағанда кеңірек түсінік екендігі және адамдарды басқаруға арналған бірқатар әрекеттерді қамтитындығы туралы түсінік береді. Пән барысында студенттер ұйымдар ішіндегі өнімділікті бағалаудың кең ауқымды схемаларымен жұмыс істей алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Презентация дайындау, көшбасшылық, топта тиімді жұмыс жасау, нәтижеге бағдарлау және келіссөздер жүргізу дағдыларын көрсету;

  • Код ON2

    Нақты мәселелерді шешу үшін экономика, қаржы, есеп, менеджмент және маркетингтің негізгі тұжырымдамаларын түсіну және тұжырымдай білу;

  • Код ON3

    Әр түрлі кәсіпкерлік тапсырмаларды талдап, өзекті практикалық ұсыныстар мен іс-шаралар әзірлеу;

  • Код ON4

    Орта деңгейдегі IT дағдыларын көрсету;

  • Код ON5

    Іскерлік этика қағидаларын түсіну және сақтау;

  • Код ON6

    Жаһандық және ұлттық тұрғыдан экономикалық және іскери орта туралы хабардарлықты көрсету;

  • Код ON7

    Қазіргі заманғы адам ресурстарын басқару мәселелері бойынша тиімді білімін көрсету, таланттарды басқару қоса алғанда, еңбек заңнамасы, адами ресурстарды басқару стратегиясы, персоналды оқыту, өтемақы төлемдері, ұйымдық даму және адами ресурстарды басқарудың ақпараттық жүйелері;

  • Код ON8

    Ұйымдардағы жеке және топтық мінез-құлықты бағалау және осы мінез-құлықты басқару ортасы жағдайында түсіндіру; индивидуалды және топтық мінез-құлық динамикасын түсіну құралы ретінде әсер ету сипатын, билік пен басқаруды, қарым-қатынасты, қарым-қатынасты, қақтығыстар мен тұлғааралық қатынастарды бағалай білу;

  • Код ON9

    Кәсіпкерлік ортаның бизнес мүмкіндіктер мен стратегияға әсерін талдау және бағалау.

  • Код ON10

    Жеткізілім тізбегін басқарудың негізгі тұжырымдамасын және қазіргі заманғы бизнеске өндірістік шешімдердің әсерін түсіну;

  • Код ON11

    Жалпы тиімділік пен тиімділікке жету үшін жеткізілім тізбегін жоспарлау, бақылау және басқару үшін тиісті құралдар мен әдістерді таңдап, қолдану;

  • Код ON12

    Мәселелерді шешу және шешім қабылдау үшін маркетинг тұжырымдамаларын, құралдары мен әдістерін қолдану;

  • Код ON13

    Басқару мәселелеріне байланысты идеяларды тудыру мен жүзеге асыруда біліктілік пен шығармашылықты көрсету;

  • Код ON14

    Маркетингтік стратегиялардың тиімділігі мен тиімділігін бағалау.

Top