6B02106 Арт-менеджмент в Қазақ ұлттық өнер университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Оқу процесіне инновациялық технологияларды енгізу арқылы дамыған жеке тұлғаны тәрбиелеуге, жоғары білімі бар мамандардың сапасына қазіргі заманғы талаптарға жауап беретін, практикалық дағдылары мен көшбасшылық қабілеттері бар бәсекеге қабілетті мамандар даярлауға бағытталған білім беруді жүзеге асыру
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Қазақ ұлттық өнер университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B023 Режиссура, арт-менеджмент
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B021 Өнер
Пәндер
-
Өнер тарихы және теориясы негіздері
Бұл пәнді оқу тарихи дәуірлер мен стильдердің эстетикалық құндылықтарының контекстінде өнер теориясы мен әр түрлі өнер түрлерінің тарихи даму үрдісі саласында болашақ мамандардың базалық білімін қалыптастыру үшін үлкен маңызға ие.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мамандыққа кіріспе
Пән студенттердің алдына жақын, алыс шетелдердегі ойын-сауық индустриясының тәжірибесін және отандық тәжірибені пайдалана отырып, ойын-сауық қызметін құру, жоспарлау және ұйымдастыру бойынша іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру міндетін қояды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арт-менеджмент
Курс білім алушы өзінің кәсіби қызметінде табысты жүзеге асыра алатын өнер саласындағы басқару саласындағы құзыреттілікті алуға бағытталған. Көркемдік-ойын-сауық қызмет көрсету, мемлекеттік және мемлекеттік емес ұйымдардың концерттік қызметі, сондай-ақ мәдени-ойын-сауық бизнесі саласындағы менеджменттің теориялық негіздерін игеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәдениет экономикасы
Зерттеу объектісі адамның қатысуымен және ортаның әсерін ескере отырып, ұйымды үнемді басқару жөніндегі қызмет болып табылады. Мәдениет экономикасы ғылыми-қолданбалы және оқу пәні ретінде. Мәдениет экономикасының объектісі және пәні. Мәдениет экономикасының пайда болуы және негізгі теориялық көзқарастар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Эстетика
"Эстетика" курсын оқытудың мақсаты-адамның әлемге эстетикалық қарым-қатынасының ерекшеліктерін және мәдениет кеңістігіндегі өнер ерекшеліктерін ұғыну. Пәнді оқыту объектісі - адамның әлемге эстетикалық қатынасы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арт-индустриядағы жарнама және PR
Курста нарықтық қатынастар жағдайында арт-индустриядағы жарнама және PR қарастырылады. Осы проблеманы талдау тәжірибесі негізінде осы қатынастар жүйесінде арт-индустрияның дамуына әсер еткен оң және теріс үрдістер баяндалады, сондай-ақ осы үдерісте мемлекеттің рөлін ескере отырып, арт-индустрияның ерекшеліктерін, осы бағытты дамытудың үрдістері мен перспективаларын қалыптастыру аспектілері ашылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Менеджмент
"Менеджмент" пәні студенттердің қазіргі заманғы менеджменттің негізгі концепциялары туралы, басқарудағы негізгі ұстанымдар мен ұстанымдар туралы, басқарушылық шешімдерді қабылдау әдістерін оқып білу; нақты жағдайларды талдай білу және диагностикалай білу, мақсаттар, міндеттер қою және оларды шешу әдістерін табу білігін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Маркетинг
Курс барысында студенттерге маркетингтің негізгі ұғымдары мен функциялары; басқаруға маркетингтік тәсілдің құралдары; қазіргі заманғы маркетингтік стратегияларды құру, маркетингтік қызметтің перспективалық түрлері анықталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Продюсирлеу
Пән өз алдына продюсерлік қызметті, шығармашылық ұжымдармен жұмысты, өнер саласындағы бизнесті ұйымдастыру технологиясын, продюсерлік қызметтегі шығармашылық ерекшелікті зерттеу міндетін қояды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Риторика
Пән студенттердің сөйлеу мәдениетін және оның нормативтілігін, көпшілік алдында сөйлеуін, сөйлеуді құрастыру принциптерін қалыптастыруға бағытталған. Орфографиялық және пунктуациялық сауаттылықты меңгеру; Алған білімдері мен дағдыларын өзінің сөйлеу тәжірибесінде қолдану. Университеттік дайындық процесінде алынған іс жүзінде бағдарланған риторикалық білім мен дағдылар оларға іскерлік қарым-қатынастың кез-келген жағдайында сенімді әрекет етуге, сенімді сөйлеуге, дауласуға, өз ұстанымдарын дұрыс қорғауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арт-индустриядағы жобалық-сметалық қызметті басқару
Курста ақпараттық бухгалтерлік жүйелердің түрлері, олардың ерекшеліктері, құрылыстың жалпы принциптері, құрамы, функционалдығы, ақпараттық бухгалтерлік жүйелермен жұмыс істеудің жалпы әдістері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоспарлау және бухгалтерлік есеп
Курс бухгалтерлік есептің теориялық және әдіснамалық аспектілері туралы білім жүйесін қалыптастыруға, бухгалтерлік ақпараттық жүйені ұйымдастыру және қызмет ету ерекшеліктерімен танысуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сөйлеу мәдениеті және іскерлік қарым-қатынас
Курста заманауи маманның коммуникативтік құзыреттілігінің сипаттамасы қарастырылады. Негізгі екпін сөйлеу мәдениеті мен сөйлеу этикеті дағдыларын жетілдіру қажеттілігіне жасалады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Авторлық және сабақтас құқық I
Пән студенттердің авторлық құқықтарды құқықтық реттеудің құқықтық аспектілері бойынша білімін, авторлық және сабақтас құқық саласындағы құқықтық реттеудің мәні мен әдістерін қалыптастыру міндетін алға қояды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Құқық мәдениет негіздері
Құқықтық мәдениеттің түсінігі мен мәні және оның құндылықтар жүйесі ретінде қалыптасу ерекшеліктері, құқықтық мәдениеттің мазмұны және оның қоғамдағы рөлі; жеке тұлғаның құқықтық мәдениетінің мәні, оның деңгейлері, олардың қарым-қатынасы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәдени-ойын-сауық индустриясы
Пән алдына заманауи ойын-сауық индустриясының ұғымдық аппаратының негізгі санаттарын қалыптастыру, ойын-сауық процестерін ұйымдастыру, базалық теориялық ережелер міндетін қояды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәдениет саласындағы бизнесті ұйымдастыру технологиясы
Пән өз алдына өнер саласында бизнесті ұйымдастыру технологиясын, бизнес технологиядағы шығармашылық құрамдас ерекшелікті зерттеу бойынша міндет қояды
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Оқу пәні саясаттану және құқықтану сияқты қоғамдық ғылымдар кешеніне негізделеді. Оқу пәнінің мазмұны сыбайлас жемқорлыққа қарсы құқықтық қатынастардың негізгі түсініктері мен заңдылықтарын қалыптастыруға бағытталған. Сыбайлас жемқорлық құбылысының адам мен мемлекеттің экономикалық, саяси және әлеуметтік құрамдас бөлігіне әсері академиялық адалдыққа баса назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Өмір cүру қауіпсіздігінің негіздері
Өмір қауіпсіздігін қамтамасыз етудегі қазіргі мемлекеттің рөлі. Өмір қауіпсіздігінің ұйымдастырушылық және теориялық негіздері. Табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар. Адамның тіршілік ету ортасының қауіптілігі. ТЖ кезінде халықты қорғау. Өнеркәсіптік нысандардың тұрақтылығы. Зақымдану ошақтарындағы құтқару және басқа да кезек күттірмейтін жұмыстар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Театр, көрме және мұражай ісін ұйымдастыру негіздері
Пән алдына театр, көрме және мұражай ісін ұйымдастыру негіздерін зерделеу міндетін қояды. Әрбір өнер түріне арналған қызмет ерекшелігі, ұйымдастыру және жоспарлау нысандары қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Фандрайзинг
Курс мәдениет және өнер саласында фандрайзингтік қызметті енгізу принциптері мен әдістерін меңгеруге бағытталған, пәннің негізгі терминдері мен ұғымдарын баяндайды, тәуелсіз құрылымдарда қаржылық қолдау таба білуде практикалық дағдыларды береді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология және тұрақты даму
Экология ұғымы, экологияның ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуы. Экологияны Зерттеудің мақсаты, міндеттері, әдістері. Қазіргі экономикалық және саяси мәселелерді шешудегі экологияның орны мен рөлі. Аутэкология: экологиялық факторлар, оңтайлы және минималды аймақтар. Демэкология: популяция сипаттамалары, тербелістер және популяция санының реттелуі. Синэкология: қауымдастықтардағы өзара әрекеттесу түрлері, қоғамдастықтың трофикалық құрылымы және экологиялық пирамидалар. Экожүйелердің функциялары: энергия алмасу және заттардың айналымы, экожүйелердің тұтастығы мен тұрақтылығы, экологиялық сабақтастық.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлем мұражайлары, қазіргі заманғы өнер галереялары
Курс галерея бизнесі мен мұражайдың негіздерін, мәдени қызметті мемлекеттік реттеуді, еңбек заңнамасының негізгі элементтерін, оны өнер саласында қолдану ерекшеліктерін ашады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көркемдік құндылықтар нарығы
Пән студенттердің көркемдік құндылықтар нарығы бойынша теориялық және практикалық дайындығын қалыптастырады. Оны игеру барысында студент көркемдік құндылықтар нарығының теориялық мәселелері бойынша білім алады, көркемдік құндылықтар нарығын құру білімі мен дағдыларын алады, көркемдік құндылықтар нарығын басқару мәселелерін меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Зияткерлік меншік негіздері
Курстың мазмұны зияткерлік меншік құқығының құрамдас бөлігі ретінде авторлық және сабақтас құқықтың теориялық негіздерін, авторлық және сабақтас құқық нормаларын қолдану тәжірибесін және осы саладағы қазіргі тенденцияларды ашады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Авторлық және сабақтас құқық II
Студенттерде зияткерлік қызмет нәтижелеріне құқықтар саласында кеңейтілген білімді қалыптастыру. Зияткерлік авторлық және сабақтас құқықтарды алу, жүзеге асыру және қорғау мәселелерін құқықтық реттеу саласында терең білім мен дағдыларды қалыптастыру. Жеке құқық саласы ретінде азаматтық құқық жүйесіндегі зияткерлік құқықтардың маңызы мен орнын білуге мүмкіндік беретін білім жүйелерін қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жобалық технологиялар
"Арт-индустриядағы жобалық технологиялар" курсы мәдени жобаларды жүзеге асыру бойынша білім кешенінен тұрады; мәдениет және өнер саласындағы жобалау қызметінің принциптері мен әдістерін игеруге бағытталған; пәннің негізгі терминдері мен ұғымдарын баяндайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шығармашылық қызметті материалдық және техникалық жарақтандыру
"Шығармашылық қызметтегі материалдық және техникалық жабдықтау" курсында мәдениет және өнер саласындағы материалдық-техникалық қамтамасыз етудің негізгі ұғымдары, функциялары мен міндеттері баяндалған. Жабдықтауды жоспарлау және ұйымдастыру мәселелері, сондай-ақ мәдени-білім беру, музыкалық-көркем, мәдени-бос уақыт қызметін қамтамасыз ету мәселелері егжей-тегжейлі қаралды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арт-индустрия саласындағы қаржы
"Арт-индустриядағы Қаржы" курсы студенттердің қаржы және несие мәні, қаржы-несие жүйесінің қызметі туралы теориялық білімдерін меңгеруіне бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәдениет саласындағы жобалық қызмет
Оқу пәні мәдениет саласындағы жобалық қызметке теориялық және практикалық дайындықты қалыптастыруға бағытталған. Курстың мазмұны құру, жоспарлау және ұйымдастырудың заманауи әдістері мен технологияларын көрсетеді, жобалық ойлауды дамытуға, мақсаттарды, міндеттерді анықтауға және шешім қабылдауға, құрылымдық ойлауды дамытуға бағытталған. Курсты игеру тыңдаушыларға мыналарды түсінуге көмектесуі керек: қызметті құрудың, жобалау мен имплементациялаудың өзекті мәселелері, өнер индустриясындағы дизайнның мәні.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бос уақыт қызметін ұйымдастыру
Пән студенттердің алдына жақын, алыс шетелдердегі ойын-сауық индустриясының тәжірибесін және отандық тәжірибені пайдалана отырып, ойын-сауық қызметін құру, жоспарлау және ұйымдастыру бойынша іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру міндетін қояды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Брендинг
"Брендинг" курсы студенттердің брендті құру және басқару процесі ретінде брендинг , семиотикалық және коммуникативтік санат және брендинг ретінде брендтің теориялық және практикалық негіздерін меңгеруіне бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Коммуникация теориясы
Коммуникацияның механизмдері, принциптері және әдістері туралы тұрақты білім жүйесін қалыптастыру, коммуникацияның негізгі үлгілерімен, коммуникативтік актінің құрылымымен және коммуникацияның негізгі түрлері мен түрлерінің ерекшеліктерімен танысу
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жобаны басқару
"Жобаны басқару" курсы студенттерде жобаны басқарудың заманауи технологиясы және өзінің болашақ кәсіби қызметінің міндеттерінде жобалық басқаруды қолдану принциптері туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тынығу іс-әрекет педагогикасы
Курстың мазмұны бос уақытты өткізудің ұйымдастырушылық принциптерін, педагогика тұрғысынан, бос уақытты өткізудің дәстүрлі түрлерін ұйымдастырудың ерекшеліктерін, сұранысқа ие түрлердің заманауи формаларын, коммерциялық кәсіпорындардың ұйымдық-құқықтық формаларын ашады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көрменің экспозициялық дизайны
Курс жобалық графика мен компьютерлік модельдеу құралдарын, дизайнерлік жобаларды орындау әдістерін қолдана отырып, көркем бұйымдар жасау саласындағы жобалық және туынды-технологиялық қызметті тереңдетіп игеруге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Арт-индустриядағы нарық
Курс Қазіргі заманғы арт-нарықтың жағдайы туралы түсінік береді.Мазмұны: негізгі құраушылары арт-нарық (объект-субъект, сегменттер және субсегменты нарықтың негізгі ойыншылары арт-нарықта).
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Концерттік қызметті басқару
Пән өз алдына концерттік қызметті басқару негіздерін зерделеу міндетін қояды. Концерттің әр түрі үшін қызметтің ерекшелігі, ұйымдастыру және жоспарлау формалары қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мәдениетаралық байланыс
Курстың мазмұны мәдениетаралық коммуникацияның механизмдері, принциптері мен әдістері туралы білім жүйесін, коммуникацияның негізгі модельдерімен, коммуникативті актінің құрылымымен және коммуникацияның негізгі түрлері мен түрлерінің ерекшеліктерімен танысуды қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Өнер нарығының заңдары
Арт-индустрия нарығындағы кәсіби қызметтің теориялық негіздері, арт-индустрия нарығының нормативтік-құқықтық негіздері, арт-индустрия саласында жұмыс істейтін маманның кәсіби қызметінің моральдық-этикалық негіздері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
PR-менеджмент
Курста қоғаммен байланыс саласында туындайтын көптеген теориялық және қолданбалы мәселелер егжей-тегжейлі талқыланады. Коммерциялық, коммерциялық емес және саяси қызмет саласында қоғаммен байланыс орнату принциптері қарастырылады. Қоғаммен байланыс науқандарын жүргізу технологиялары және осы процестің тиімділігін қамтамасыз ететін психологиялық технологиялар егжей-тегжейлі сипатталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шығармашылық ұжымдардың менеджменті
Студенттерде шығармашылық ұжыммен жұмыс істеу әдістемесі саласындағы тұжырымдамалық, әдіснамалық және теориялық білімдердің тұтас жүйесін қалыптастыру. Шығармашылық ұжымды ұтымды басқара білу; басқару қызметінің ерекшелігін ескеру, ұжымды қойылған міндеттерді орындауға дұрыс ұйымдастыру және бағыттау, қызметкерлердің жеке ерекшеліктерін ескеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми-зерттеу жұмысы
Білім алушылардың зерттеу қызметін жүргізу негіздерін зерттейді. Зерттеудің мақсаты мен міндеттерін қою, гипотезаларды қалыптастыру және зерттеу объектілері мен заттарын таңдау. Зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және құрастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу негіздері
"Ғылыми зерттеу негіздері" пәнін игерудің мақсаты - ғылыми пән ретінде оның дамуы барысында өнертану жасаған негізгі зерттеу әдістері мен тәсілдерін дәйекті түрде баяндау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көркемдік-шығармашылық технологиялар
Кәсіби тәжірибеде көркемдік және шығармашылық технологияларды қолданудың теориялық негіздері. Көркемдік және шығармашылық технологияларды қолдана отырып, шығармашылық қызметтің әртүрлі түрлерін ұйымдастыру. Пікірталастар, тренингтер, жобаны дайындау және ұсыну.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Медиажоспарлау
Пәнді меңгерудің мақсаты медиа жоспарлау технологиясын зерделеу, сондай-ақ студенттерде медиа жоспарларды әзірлеу үшін қажетті білім мен дағдылардың базалық кешенін қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Адам ресурстарын басқару
Курс студенттерде қазіргі ұйымның адам ресурстарын басқару саласында теориялық білімдерін қалыптастырады, сонымен қатар адам ресурстарын басқарудың түрлі әдістерін практикада қолданудың практикалық дағдыларын меңгеруге ықпал етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Фестивальді басқару
Фестивальдердің ерекшелігі туралы түсінік қалыптастыру, фестиваль қозғалысының дамуын зерттеу, негізгі тәсілдерді, фестиваль менеджментінің құралдарын қолдану білімі мен дағдыларын алу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шоу-бизнес менеджменті
Курстың мазмұны ойын-сауық индустриясында көркем және шығармашылық өнімді құрудың тетіктері, принциптері мен әдістері туралы білім жүйесін қалыптастырады және оны пайда табу үшін нарыққа шығарады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік негіздері
Кәсіпкерлік негіздері – кез келген қызмет саласына қажетті базалық білім, соның ішінде жобаларды басқару негіздері, заңнамалық база, нарық пен мақсатты аудиторияны талдау. Бүгінгі күні теория нарықтың шындығына қайшы келеді, бірақ әрекет етудің негізгі тұжырымдамалары мен қадамдарын білу оны бастауды жеңілдетеді және тездетеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Музыкалық қызметтер маркетингі
Пәнді оқудың мақсаты-студенттердің музыкалық қызметтер маркетингі саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды алуы музыкалық қызметтер маркетингі-бұл пайда табу мақсатында сатып алушыларға музыкалық қызметтерді құруға, ілгерілетуге және жүзеге асыруға бағытталған қызмет.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ивент менеджмент
"Ивент-менеджмент" курсы студенттерде оқиғалы менеджментпен, іс-шараны ұйымдастыру процесімен, оны көпшілік кеңістігінде ілгерілетумен байланысты шараларды жүзеге асыру үшін қажетті негізгі теориялық және практикалық білімді қалыптастыруға және іс-шараларды ұйымдастырудың қазіргі заманғы құралдарын қолдана білуге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Гастрольдық менеджмент
Пән өзінің алдына продюсерлік қызметті, шығармашылық ұжымдармен жұмысты, өнер саласында бизнесті ұйымдастыру технологиясын, продюсерлік қызметтегі шығармашылық құрамдас бөліктің ерекшелігін зерделеу міндетін қояды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәдениеттегі маркетинг негіздері
Пән студенттердің кәсіби білімі мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған, олардың қызметі нарық жағдайында жұмыс істейтін мәдениетті ұйымдастыруды басқарумен байланысты болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәдениеттегі менеджмент
Демократиялық құқықтық мемлекеттің мәдениет саласындағы Мәдени саясат тетіктері, басқару принциптері мен әдістері туралы тұрақты білім жүйесін қалыптастыру. Мәдениет саласындағы менеджменттің ерекшеліктері туралы тұтас түсінік қалыптастыру болжанатын менеджменттің жалпы принциптерімен танысу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- Жаңа бизнесті құрудың бизнес жоспарларын жасайды, компанияның өсу жоспарын есептейді, бюджет жобасын бағалайды, бюджеттің орындалуын бақылайды, көрсеткіштердің ауытқуларына талдау жасайды, қаржылық есептілік пен қаржылық болжамды талдау әдістерін қолданады. Брендті дамытудың стратегиялық жоспарларын жасайды.
- Шығармашылық процесті ұйымдастыра біледі, киноның мәнін және телевидение мен радио бағдарламаларын құру технологиясын біледі, жарнамалық науқан жүргізудің нысандары мен әдістерін таңдайды, жоба тобының іс-әрекеттерін таңдайды және үйлестіреді.
- Шығармашылық жобаларды құру және жобалау, ақпарат сапасының критерийлерін анықтау, жобаны іскерлік жоспарлау әдістерін меңгеру, жобалық топ қатысушыларының құзыреттілігі мен уәждемесінің деңгейін анықтау, жобалық құжаттаманы дайындауды жүзеге асыру, жобаларды іске асыру бойынша құралдар мен әдістермен жұмыс істеу.
- Ғылыми зерттеудің негізгі әдістерімен жұмыс жасаңыз, жүйелік көзқарас пен жүйелік талдау принциптерін қолданыңыз. Әлеуметтік-мәдени саладағы менеджменттің теориялық негіздері туралы білімді тәжірибеге енгізу, басқарушылық шешімдерді табу және қабылдау.
- Шығармашылық ұжымның басқарушылық қызметін жүзеге асыру, мәдени-көркемдік іс-шараны жоспарлау және ұйымдастыру, стандартты емес жағдайларда ұйымдастырушылық және басқарушылық шешімдерді қолдану, міндеттердің орындалуын бақылау.
- Басқарушылық қызметте іскерлік қарым-қатынас нысандарын түсіну және қолдану, позициялық сауданы талқылау, ұсыну, жүргізу, манипуляция және оларға қарсы тұру техникасымен жұмыс істеу.
- Ұйымның имиджін жақсарту, брендті ілгерілету үшін PR-шараларды дайындау және ұйымдастыру, компания веб-сайтының мазмұнын басқару, тауарлар мен қызметтердің әр түрлі топтарына сұраныстың уәждемесін талдау, жарнаманың сапасын бағалау және бағалау бойынша іс-шараларды өткізу
- Бизнес-жоспарлар жасау, оны жүзеге асыру жолдарын табу. Кәсіпкерлікті қаржыландыру және мемлекеттік реттеу негіздерін білу. Мәдени-ойын-сауық іс-шараларының маңызды принциптерін, функциялары мен әдістерін білу, көрмелер мен презентацияларды ұйымдастыра және өткізе білу.
- Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласында этикалық және құқықтық мінез-құлық нормаларын қолдануға және сақтауға дайын болу. Мәдениет саласын басқара білу және бизнес жүргізу. Қауіпсіздік негіздерін білу, қоршаған ортаға қатысты білімді меңгеру.
- Авторлық құқық субъектілерінің құқықтарын анықтау; құқықтық казуста қойылған мәселелерді шешу кезінде зияткерлік меншік туралы заңнаманы құқық қолдану нормаларын жүзеге асыру; құқықтық тәуекелдерді бағалау; кәсіпорынды басқарудың ұйымдастырушылық және құқықтық формаларына назар аудару.