Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B02106 Арт-менеджмент в Қазақ ұлттық хореография академиясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Терең білімі бар, мәдениет саласындағы өнер теориясының негіздері мен басқару әдістерін түсінетін, сондай-ақ қазақстандық еңбек нарығында бәсекеге қабілетті мамандар меңгеруі тиіс кәсіби құзыреттерді меңгерген жоғары білікті өнер бакалаврларын даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Қазақ ұлттық хореография академиясы
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B023 Режиссура, арт-менеджмент
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B021 Өнер
Пәндер
-
Шетелдік және отандық хореография тарихы I
Әр түрлі хореография мектептерінің негізгі эстетикалық және техникалық бағыттарын оқып, білу. Батыс Еуропа, Орыс хореография өнерінің тарихи даму кезеңдерін, көркем бағыттардың қалыптасуы мен эстетикалық және теориялық негіздерінің даму жолдарын қарастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мамандыққа кіріспе
«Мамандыққа кіріспе» курсы арт-менеджерді дайындау жүйесіндегі маңызды элемент болып табылады, мәдениет саласындағы ұйымдастырушылық жұмыстың барлық қырларын қамтиды, Мәдениет саласының экономикалық және мазмұнды ерекшеліктерімен, инфрақұрылыммен таныстырады, арт-менеджердің пәнаралық облысы және жұмысы ретінде арт-менеджмент туралы түсініктерді қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өнер теориясы мен тарихының негіздері
Курс білім алушылардың өнер теориясының негіздерін, көркем мәдениет пен өнердің даму заңдылықтары мен ерекшеліктерін, қазіргі заманғы өнертанудың тұжырымдамалық аппараты мен әдістерін; көркемдік дәстүрлер, шығармашылық әдістер, ағымдар, олардың тарихи дамуындағы өнердегі бағыттар мен мектептер туралы түсініктерді меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәдениет экономикасы
"Мәдениет экономикасы" курсы аясында білім алушылар мәдениет саласының экономикасы, оның құрылымының негізгі элементтері, аралас экономика жағдайындағы мемлекеттің шаруашылық қызметінің негізгі нысандары мен әдістерінің мазмұны туралы бастапқы мәліметтермен танысады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шетелдік және отандық хореография тарихы II
Әр түрлі хореография мектептерінің негізгі эстетикалық және техникалық бағыттарын оқып, білу. Кеңестер Одағы мен Қазақстан және заманауи хореография өнерінің тарихи даму кезеңдерін, көркем бағыттардың қалыптасуы мен эстетикалық және теориялық негіздерінің даму жолдарын қарастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Іскерлік қарым-қатынас этикасы
«Іскерлік қарым-қатынас этикасы» курсы студенттерде қазіргі іскерлік қарым-қатынас ережелерін қалыптастырады, студенттердің іскерлік қарым-қатынастың теориялық негіздерін меңгеруі, сауатты іскерлік қарым-қатынас дағдыларын меңгеруі, тиісті адамгершілік және психологиялық қасиеттерді қалыптастыру, студенттердің іскерлік қарым-қатынас процесінде төзімділікке тәрбиелеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Музыка тарихы мен теориясы
Музыкалық өнердің тарихи дамуын, оның жанрлары мен формаларын, стильдік үрдістер мен жеке шығармашылық құбылыстарды зерттеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Менеджмент негіздері
Бұл курс менеджменттің теориялық негіздері мен практикасының жүйелі түрде баяндалуын білдіреді. Курс кәсіпорынның инновациялық қызметін басқарудың білім, іскерліктер мен дағдылар кешенін, инновациялық қызметті ұйымдастыру және жүзеге асыру мәселелері бойынша білімдер мен практикалық дағдыларды қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Құқық негіздері
Пәнді игерудің мақсаты-заңгерлік емес мамандықтардың студенттері үшін заң ғылымының негізін зерттеу, сонымен қатар студенттердің Қазақстан Республикасының негізгі құқық салалары, түсініктері мен категориялары туралы жалпы түсініктерін қалыптастыруға бағытталған, құқықтық білімді күнделікті өмірде және кәсіби қызметте қолдану дағдыларын дамыту және бекіту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология негіздері және өмір тіршілігінің қауіпсіздігі
«Экология негіздері және өмір тіршілігінің қауіпсіздігі» пәні білім алушыларды экологияның негізгі қағидаттарымен және күнделікті өмірдегі қауіпсіздіктің маңыздылығымен таныстырады. Пән шеңберінде білім алушылар өрт қауіпсіздігі ережелерін, жазатайым оқиғалардың алдын алу және медициналық көмекті ұйымдастыру шараларын біледі. Курс сонымен қатар экологиялық этиканы және әр адамның қоршаған ортаны қорғаудағы рөлін көрсетеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бизнесті бағалау
Пәнді оқытудың мақсаты білім алушыда кәсіпорынның құнын бағалауға теориялық, әдіснамалық және практикалық тәсілдер туралы білімнің біртұтас жүйесін қалыптастыру, мүліктің әртүрлі түрлерінің құндық сараптамасының мәні мен мазмұнын сипаттайтын ұғымдық-терминологиялық аппаратты оқу болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Маркетинг
«Маркетинг» курсы студенттерде маркетингті басқару, маркетингтік ортаны зерттеу, маркетингтік зерттеулер жүргізу, тауар саясатының ассортименті мен басқа да элементтерін басқару, өнімнің бөлінуін бағалау және болжау, баға белгілеудің нарықтық әдістерін пайдалану, стратегиялық жоспарлау, жарнамалық кампанияларды әзірлеу және өткізу және кәсіпорын өнімдерін жылжыту бойынша басқа да іс-шаралар мәселелері бойынша кәсіби білім мен іскерлікті қалыптастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дағдарысқа қарсы менеджмент
Курс дағдарысқа қарсы менеджмент саласындағы ғылыми зерттеулердің заманауи тақырыптарымен және әдістерімен таныстырады. Білім алушылар экономикалық дағдарыстың басталу циклдылығының қазіргі заманғы теорияларын, кәсіпорындардың қаржылық дағдарысын ерте диагностикалау әдістерін, кәсіпорынды дағдарысқа қарсы басқару стратегиясын таңдауды үйренеді. Қазіргі жағдайда ҚР кәсіпорындарында дағдарысқа қарсы менеджментті ұйымдастыру әдістері
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көшбасшылық және мотивация, cыбайлас жемқорлыққа қарсы қызметтің негіздері
Пән 2 бөлімнен тұрады: 1. Көшбасшылық және мотивация; 2. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызметтің негіздері. Пәннің бірінші бөлімі көшбасшылық және мотивация қарқынды дамып келе жатқан әлем жағдайында кәсіпорынды тиімді басқару үшін негіз болады. Көшбасшылықтың теориясы мен практикасын білу, болашақ кәсіби қызметте, құзыреттілік-іс-әрекет амалының шеңберінде оларды табысты қолдану дағдылары, болашақ бакалаврларда басқарушылық қызметті орындауда көшбасшылықтың теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызметтің негіздері» екінші бөлімі - бұл сыбайлас жемқорлықтың жоғары деңгейінен туындаған негізгі проблемаларды, сыбайлас жемқорлық көріністеріне қарсы іс-қимылдың саяси және құқықтық негіздерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдағы қоғамның, бизнестің, БАҚ және азаматтардың рөлін зерделейтін білім саласы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Фандрайзинг
«Фандрайзинг» курсы белгілі бір әлеуметтік жобаны, сондай-ақ бір ортақ идеямен немесе «қозғалыс векторымен» біріктірілген жобалар сериясын іске асыру мақсатында ұйымның ақша қаражатын және өзге де ресурстарды тарту әдістеріне оқыту процесін қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Тайм-менеджмент
«Тайм менеджмент» курсы білім алушылардың уақытты басқаруды ұйымдастыру негіздері, Жеке және корпоративтік жұмысты ұйымдастыру тәжірибесіндегі тайм-менеджменттің принциптері мен технологиялары туралы білім алуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік қызмет негіздері
«Кәсіпкерлік қызмет негіздері» пәнін оқытудың мақсаты студенттерді бәсекелестік ортада кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың теориялық негіздері мен практикалық дағдыларына үйрету болып табылады. Сонымен қатар кәсіпкерліктің теориялық және әдістемелік негіздерін қарастыру; - кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру мәселелерін зерттеу және оның тиімділігін бағалау; - кәсіпкерлікті дамытуды реттеу мен қолдаудың мемлекеттік тетіктерін анықтау және пайдалану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Интеллектуалдық меншік құқығының негіздері
«Интеллектуалдық меншік құқығының негіздері» пәнін меңгерудің міндеттері студенттердің интеллектуалдық меншікті қорғау саласындағы теориялық білімімен практикалық дағдыларын меңгеру болып табылады, сонымен қатар бұл бизнестің құрылуына, қалыптасуына және дамуына жоғары деңгейдегі қолдауды қамтамасыз ететін құқықтық мәдениетінің деңгейін жоғарылатуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қақтығыстарды басқару
Қақтығыстарды басқару курсына қақтығыстың мәні, динамикасы мен құрылымы туралы түсінік, қақтығыстарды басқарудың теориялық мәселелері, келіссөздер, ұйымдық өзгерістер, іскерлік этика мен этикет, қақтығыстағы мінез -құлық стратегиялар, келіссөздер кіреді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәдениет және өнер саласындағы менеджмент
«Мәдениет және өнер саласындағы менеджмент» курсы мәдениет саласындағы менеджмент жүйесінің жалпы принциптері, сондай-ақ мекемелердегі басқару қызметінің практикалық дағдылары мәдени сала.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Авторлық және сабақтас құқықтар
Курстың мазмұны ғылым, әдебиет және өнер туындыларын (авторлық құқық), қойылымдарды, спектакльдерді, фонограммаларды, эфирлік және кабельдік хабар тарату ұйымдарының хабарларын жасау мен қолдануға байланысты туындайтын авторлық құқық пен сабақтас құқықтардың негізгі бағыттарын зерттеуге бағытталған. (сабақтас құқықтар). Сонымен қатар студенттердің меншік құқығы, объектілер, субъектілер, авторлық құқық пен сабақтас құқықтардың мазмұны туралы түсініктерін қалыптастыру, авторлық құқық иелері мен авторлардың құқықтарын қорғау, авторлық құқық нормаларын арт- менеджердің практикалық жұмысында қолдану дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жобалық технологиялар
«Жобалық технологиялар» курсы мәдениет саласындағы жобаларды жүзеге асыру бойынша білім кешені болып табылады; сондай-ақ мәдениет және өнер саласындағы жобалау қызметінің қағидаттары мен әдістерін игеруге, жобаларды іске асырудың негізгі кезеңдеріне, ұйымдық құрылымның жобалық тәсіліне бағытталған
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тәуекелдерді талдау және сыртқы орта менеджменті
Курс студенттерде фирманың тәуекелдерін азайту бойынша шешімдерді негіздеуге мүмкіндік беретін тәуекелдерді басқарудың ықтимал әдістері туралы, сондай-ақ әртүрлі типтегі ұйымдардағы тәуекел-менеджмент мәселелерін шешуге, белгісіздік және тәуекел жағдайларында басқарушылық шешімдерді қабылдаудың негізгі принциптері мен өлшемдері туралы кешенді түсінік қалыптастырады. Дағдыларды игеру Тәуекел-менеджмент туралы қазіргі заманғы түсініктерді, оның қазіргі қазақстандық бизнестегі рөлін талдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
HR-менеджмент
«HR-менеджмент» пәні практикаға бағдарланған, өйткені студенттерді берілген контекстке және ішкі коммуникациялар мен персоналды басқаруды жүзеге асырудың заманауи талаптарына сәйкес келетін тәжірибелік дағдылар мен әдістерді жинауға үйретуге мүмкіндік береді. Сондай-ақ, студенттердің HR-менеджмент принциптерін, персоналды жоспарлау және басқару әдістері мен тәсілдерін, персоналды ынталандыру теориясын меңгеруі; персоналды іріктеу және бейімдеу принциптері; персоналды тиімді басқарудың отандық және шетелдік тәжірибесі; HR-брендтің персоналды басқару жүйесінің негізгі рәсімдерімен байланысы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Коммуникация теориясы
Бұл курс коммуникацияның қазіргі заманғы теорияларымен танысуды, коммуникация деңгейлерін, нысандары мен түрлерін зерделеуді, қазіргі заманғы коммуникативтік жүйелердің әр түрлі құралдарының тиімді жақтарын анықтауды көздейді., меңгеруі әлеуметтік коммуникацияның теориялық негіздерін қалыптастыру, студенттерде жалпы заңдылықтар, әртүрлі түрлер, деңгейлер және формалар туралы жүйелі білім мен түсініктерді қалыптастыру коммуникация.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өнердегі мультимедиялық технологиялар негіздері
Пән студенттерді өнер саласында мультимедиа құралдарын қолдану мүмкіндіктерімен таныстыруға бағытталған. Оқу барысында студенттер мультимедиялық технологияларды дамытудағы заманауи үрдістерді талдап, өздерінің мультимедиялық құралдарын жасайтын болады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мәліметтерді цифрлық өңдеу
Пән цифрлық деректерді талдау және өңдеу дағдыларын дамытуға бағытталған. Цифрлық мәдениет, медиа сауаттылық тұжырымдамасы қолданылады. Оқыту барысында цифрлық контент жасалады, аудио және бейне материалдар өңделеді, скринкасттар өңделеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи мультимедиялық технологиялар
Курс заманауи мультимедиялық технологияларды қолдана отырып, цифрлық материалдарды жасауға және өңдеуге бағытталған. Білім алушылар нақты білім беру мәселесін шешу үшін қажетті мультимедиялық технологияларды таңдауды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Цифрлық медиа индустрия
Цифрлық медиа индустриясына негізделген бұл пән цифрлық деректерді құрастыру мен өңдеуге арналған дайын бағдарламалық өнімдерді пайдаланудың технологияларын үйретеді. Студенттер цифрлық контентті даярлап, бейне және аудио материалды өңдеуді үйренеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық
Қаржылық операциялар, инвестиция, сақтандыру, салықтар, банк жүйесі, отбасының кіріс көздері мен шығыстарының бағыттарын білу, отбасы мен қоғамдағы ақшаның рөлі туралы түсініктерін меңгеріп, негізгі экономикалық білімді іс-жүзінде қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бизнес жоспарлау
Пән бизнестің мақсаттары мен міндеттерін қалыптастыру, қызметтің кез келген саласын ұйымдастыру үшін бағдарламалық құжатты құру, жоспарлаудың мазмұны мен әртүрлі әдістерін; бизнес-жоспарлардың құрылымы мен функцияларын; бизнес-жоспарларды әзірлеуге инвесторлардың талаптарын; бизнес жоспарлау әдістемесін ашып көрсетеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Кәсіпорынның инновациялық қызметі
«Кәсіпорынның инновациялық қызметі» пәні іскерлік ортаны дамытудың өзекті үрдістерін ескере отырып, қазіргі заманғы компаниядағы инновацияларды басқару мәселелері. Экономиканың жаһандану жағдайындағы инновациялардың рөліне және кәсіпорынның стратегиялық ресурсы ретінде білімді басқаруға ерекше көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Event-менеджмент
«Event-management» пәнін меңгеру студенттерге оқиғалық менеджментпен байланысты шараларды жүзеге асыру үшін қажетті негізгі теориялық және практикалық білімді қалыптастыру, іс-шараны ұйымдастыру процесін басқарумен, оны көпшілік кеңістігінде жылжытумен байланысты оқиғалық менеджмент саласына қызығушылығын дамыту, сондай-ақ осы саладағы жұмысқа шығармашылық көзқарасты ынталандыру және іс-шараларды ұйымдастырудың қазіргі заманғы құралдарын пайдалану білімі мен іс-әрекеттерін қалыптастыру
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Сапаны басқару
Курс бағыты тауарлар мен қызметтердің сапасы және оны қамтамасыз ету мәселелері бойынша білімді қалыптастыру; тауарлар мен қызметтердің сапасын Нормативтік қамтамасыз ету мәселелері, сапа мәселелеріне көзқарастар эволюциясы, концепциясы; өнім сапасын бағалау әдістемесін қолдану, сапа проблемалары бойынша шешімдер қабылдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Тынығу қызметін ұйымдастыру
«Тынығу қызметін ұйымдастыру» курсы студенттердің әлеуметтік қорғау мекемелерінде халықтың әртүрлі топтарымен мәдени іс-әрекетті ұйымдастыру, оның теориялық негіздері, ерекшеліктері, мәселелері туралы жүйелі түсінігін қалыптастыру және студенттердің болашақ кәсіби қызметінде мәдени іс-шараларды ұйымдастыру саласында білімді қолдану дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Тәуекел-менеджмент
«Тәуекел-менеджмент» пәнін оқу ұйымның тәуекел-менеджментінің негіздерін меңгеруден тұрады. Бұл пәнді оқу кәсіпкерлік тәуекелдерді талдау және бағалау құралдары саласында білім алуға және дамытуға мүмкіндік береді, сондай-ақ кәсіпкерлік ортада тәуекелдерді төмендетудің ғылыми тәсілдерін қолдану дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көрме және музей қызметін ұйымдастыру негіздері
Курс музейлер мен музей-көрме үлгісіндегі мекемелердің қызметін ұйымдастыру теориясы мен тәжірибесінің жалпы және жеке мәселелерімен, сондай-ақ көрме жобасын жобалау әдістемесімен танысуға арналған. Мәдениет тарихы мен теориясын, мәдениет институттарының даму заңдылықтарын білу. Музейлер мен музей-көрме үлгісіндегі мекемелерді ұйымдастырудың теориясы мен практикасын білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Мәдениет және өнер саласындағы баға саясаты
Пән мәдениет және өнер саласында баға саясатын әзірлеу бойынша құзыреттілікті қалыптастыратын менеджмент бағыттарының блогына кіреді. Осы пәнді оқу нәтижесінде қалыптасатын негізгі құзыреттіліктер мәдениет және өнер мекемелері өнімдерінің құндылығын анықтау дағдыларының пайда болуын болжайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Арт-әкімшілендірудегі құқықтық нормалар
«Арт-әкімшілендірудегі құқықтық нормалар» курсы білім алушыларда арт-менеджмент саласында біртұтас білім жүйесін қалыптастыруға, ұйымды табысты басқарудың қазіргі заманғы тәжірибесі ретінде арт-менеджменттің маңызды ережелерін ашуға, арт-менеджмент саласындағы жобалар мен бағдарламаларға басшылық жасауға, өнер саласындағы креативті өнімдерді, идеяларды жылжытуға бағытталған презентациялық іс-шараларды ұйымдастыруға және өткізуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Арт-индустриядағы нарық
«Арт-индустриядағы нарық» курсы студенттерді арт-нарықтың пайда болу тарихымен және қызмет ету ережелерімен, қазіргі арт-нарықтың тауар айналымының тәсілі ретінде қызмет ету ерекшеліктерімен таныстыруға бағытталған., қазіргі заманғы өнер нарығының жұмыс істеуін талдау, көркем шығармалар нарығындағы белгілі бір жағдайға қатысты экономикалық сараптама
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Корпоративтік бизнес
"Корпоративтік бизнес" курсы компаниялардың менеджерлері мен олардың меншік иелері (акционерлер/инвесторлар) арасындағы өзара қарым-қатынас жүйесін бағалау мен талдаудың теориялық және әдіснамалық негіздерін баяндауды көздейді. Сондай-ақ корпоративтік басқарудың негізгі модельдерін, корпоративтік бақылау жүйелерінің өзара байланысын және Компания қызметінің қаржылық көрсеткіштерін зерделеуді, Қазақстанда корпоративтік басқаруды дамытудың үрдістері мен перспективаларын айқындауды қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Продюсерлеу
«Продюсерлеу» пәні продюсерлік негіздерді меңгеру, кинобизнес жұмысының маңызды ережелерін зерделеу; өндіріс принциптері туралы түсініктер; теледидарды мемлекеттік реттеу принциптері және аудиовизуалды өнімдерді шығару процесінде туындайтын нақты жағдайларды талдау дағдыларын дамытуға бағытталған
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Мәдениет саласындағы мемлекеттік және құқықтық реттеу
«Мәдениет саласындағы мемлекеттік және реттеу» курсы мәдениет және өнер саласын мемлекеттік реттеудің негізгі қағидалары мен құралдарын білу бағытталған. Сондай-ақ ҚР Мәдениет туралы заңнамасының негіздерін; мәдениет мекемелері мен ұйымдары қызметінің нормативтік-құқықтық және ұйымдастыру негіздерін, әлеуметтік-мәдени қызметті ұйымдастыруды, мәдениетті басқаруды регламенттейтін нормативтік және құқықтық актілердің құрылымы мен түрлерін.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шоу-бизнес менеджменті
«Шоу-бизнес менеджменті» курсы білім алушыларда шоу-бизнестің негіздері туралы тұтас түсінік қалыптастыру және арт-бизнес саласында тиімді басқарушыларды дайындау. Тұтынушылардың талаптарына сәйкес келетін шоу бизнес өнімін қалыптастыру және ұсыну үшін қазіргі заманғы технологияларды қолдануға дайындық; мәдениет және өнер саласындағы ұйымдардың жұмысы туралы білім жүйесін қалыптастыру; арт-менеджер мамандығына психологиялық дайындық пен уәждемені қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Креативті индустрия менеджменті
Курстың мазмұны креативті ойлауды, авторлық, басқарушылық, жобалық құзыреттіліктерді және іскерлік көзқарасты, мемлекеттік мәдени саясаттың мақсаттарына және 2021-2025 жылдарға арналған креативті индустрияны дамыту тұжырымдамасына сәйкес кәсіби қызметті ұйымдастыру мен жоспарлауды қамтиды
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыкалық менеджмент
«Музыкалық менеджмент» курсы білім алушыларда музыкалық өнер саласындағы менеджмент білім жүйесін қалыптастыруға, музыкалық саладағы ұйымдардың ұйымдастырушылық даму заңдылықтары мен басқару ерекшеліктері туралы білімді, музыкалық өнердің эволюциясын, заманауи музыкалық өнерді, музыкалық менеджменттегі серіктестік пен көшбасшылық, музыкалық продюсирлеудегі «креатив-технологиялар» қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бизнесті құқықтық қамтамасыз ету
«Бизнесті құқықтық қамтамасыз ету» курсы мемлекет және құқық туралы білім кешенін, салалық құқық негіздерін, кәсіпкерлік қызметке салық салу мәселелері бойынша бизнес саласын реттейтін қазіргі заманғы заңнамаларда бағдарлануға икемділіктері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Қазақстан Республикасында шағын және орта бизнесті дамытудың әлеуметтік құрамдас бөлігін жақсарту жөніндегі мемлекеттік саясат институтын қалыптастырудың негізгі тетіктері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Брендинг
"Брендинг" курсы студенттерде бренд ұғымы және брендинг процесі туралы, сондай-ақ бренд түрлері, бренд құрылымы және бренд бірегейлігі үлгілері, бренд имиджі және оны қалыптастыру құралдары, брендтің негізгі атрибуттары, сондай-ақ бренд-менеджменттің кейбір аспектілері, бренд қоржыны, оның құрылымы, оны басқару үлгілері туралы түсінік қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шығармашылық қызметті техникалық және материалдық жабдықтау
«Шығармашылық қызметті техникалық және материалдық жабдықтау» курсы студенттерде базалық теориялық және практикалық білімді қалыптастыруды, шығармашылық қызметтің материалдық-техникалық жабдықталуын меңгеруді, әр түрлі процестерді механикаландыру мен автоматтандыруды, жабдықтардың барлық түрлерін таңдау мен ұтымды пайдалануды көздейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Промоушн және имиджмейкинг
«Промоушн және имиджмейкинг» курсы промоушн мен имиджмейкингтің теориялық негіздерімен таныстырады, имиджді қалыптастырудың технологиялық құралдары мен құралдарын қарастырады, тауарды жылжыту және жеке тұлғаның, ұйымның, мәдени өнімдер мен қызметтердің имиджін қалыптастыру құралдарын меңгеру үшін қажетті білім, білік пен дағдыларды қалыптастырады, имиджелогияның ең маңызды теориялық және практикалық аспектілерімен, мәдениетаралық коммуникация процесінде оның қызмет ету стандарттары мен ережелерімен таныстырады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
SMM маркетинг
«Social media marketing (SMM)» курсы - әлеуметтік маркетинг, компанияның интернет-қоғамдастықтарда, форумдарда, блогтарда, әлеуметтік желілерде, бейне-хостингтерде және басқа да ресурстарда қызмет көрсетуге, кәсіпорынның бәсекелестік стратегиясында заманауи технологияларды пайдалана отырып, әлеуметтік желілерде маркетингті басқарудың теориялық тәсілдері мен практикалық дағдыларын меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арт-индустриядағы жарнама және PR
Курс мәдениет және өнер саласына жарнамалық қызметті енгізу принциптері мен әдістерін меңгеруге бағытталған; жарнама науқанын, PR акцияларын дұрыс ұйымдастыра білуде практикалық дағдыларды қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Медиа жоспарлау
«Медиа жоспарлау» курсы арт-менеджерді дайындау жүйесіндегі маңызды элемент болып табылады. Курсты игеру барысында ақпараттық қоғамның өзекті мәселелері қарастырылады. Коммуникативтік үдерістің мазмұнын, коммуникация теориясы мен модельдерін, бұқаралық коммуникация түрлерін, бұқаралық ақпарат және жарнама құралдарын, заманауи медиа жоспарлау технологияларын зерделеуге ерекше көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәдениет саласында бизнесті ұйымдастыру технологиясы
«Мәдениет саласындағы бизнесті ұйымдастыру технологиясы» курсы курсты оқыту мәдениет саласындағы бизнесті ұйымдастыру саласындағы білімге, бизнесті ұйымдастырудағы мемлекеттің рөлі туралы, бизнес мақсаттарын қою тәртібі және бизнес-жоспарды құру әдістемесі. бизнес-идеяларды әзірлеу және іске асыру, бизнес-жоспар құру, баға саясатын негіздеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Киноиндустрия менеджменті
«Киноиндустрия менеджменті» курсы білім алушылардан өз бетінше жұмыс істеуге оятуға бағытталған: шығармашылық тапсырмалар( синопсис, киноға арналған пресс-релиз); коммуникативтік техникалар( дискуссиялар, презентациялар), сұхбатқа және көпшілік алдында сөйлеуге дайындық: сонымен қатар компьютерлік технологияларды (киножобаның өндірістік жоспары) қолдана отырып инновациялық әдістер және т.б. сонымен қатар кино-бейне өндірісі мен прокаттау саласында қажетті білім мен іскерлікті, сондай-ақ продюсирлеудің заманауи стандарттарына сәйкес кино-жобаларды табысты іске асыру үшін практикалық дағдыларды
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Продюсер шеберлігі
«Продюсер шеберлігі» курсы білім алушыларда аудиовизуалды саладағы өндірісті ұйымдастырудың негізгі аспектілерін түсінуге, студенттерді продюсирлеу процесін сипаттайтын заманауи ұғымдық-терминологиялық аппаратпен таныстыруға, продюсер қызметінің заңдық аспектілері, қазіргі заманғы экрандық технологияларды басқару принциптері туралы түсінік беруге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Event-маркетинг
«Event-маркетинг» курсы технология және техника туралы білімді меңгеруге бағытталған, тұтынушы мен бренд арасында эмоциялық байланыс жасайтын арнайы іс-шараларды құру және ұйымдастыру арқылы тауарды немесе қызметті жылжыту; бағдарламалық пакеттер базасында жаңа
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Өнердің негізгі түрлерінің тарихы мен теориясын, өзіндік көркемдік қабылдау және көркемдік менеджменттің даму болашақтарына көзқарас тұрғысынан өнердің стильдері мен жанрларын білу.
- Басқару қызметінің негізгі принциптері мен әдістерін білу, мәдениет мекемелері қызметінде экономикалық білім негіздерін пайдалану қабілетін және іскерлік қарым-қатынас дағдылары мен тәсілдерін меңгеру.
- Құқықтық мәдениеттің негізгі құндылықтарын білу, кәсіпкерлік қызмет негіздерін білу, басқа адамдардың мінез-құлқы мен сенімдеріне ықпал ету, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру, экология мен тіршілік қауіпсіздігінің негізгі принциптері
- Мәдениет және өнер саласындағы менеджмент технологияларын жүзеге асыру, уақытты тиімді басқару дағдыларын меңгеру, дағдарыстың алдын алу құралдары мен технологияларын тарту әдістерін қолдану және білу.
- Жобалық технологияларда маркетингтік және бизнес құралдарды қолдана білу, авторлық құқықтың құқықтық тәжірибесін қолдану білу.
- Қаржы-экономикалық қызметті жүзеге асыру дағдыларын меңгеру және инновациялық стратегияны әзірлеу және арт-индустрияда тиімді менеджментті қалыптастыру.
- Ұйымның шығармашылық-өндірістік қызметтегі дағдыларын меңгеру, кәсіби кадрлармен қамтамасыз ету және іскерлік қарым-қатынас, коммуникация теориясының негіздерін білу
- Корпоративтік бизнестегі нарықтық экономиканы ескере отырып, мәдениет саласындағы қызметтердің бағаларын анықтаудың принциптері мен әдістерін қолдана білу, ұйымның тәуекелдерін анықтау дағдыларын меңгеру.
- Концерттерді, мерекелерді және басқа да көпшілік әлеуметтік-мәдени қызмет формаларын проюсерлеу және менеджменттің технологияларын қолдану.
- Арт-саланы ілгерілетудің қазіргі заманғы әдістерінің негіздерін білу, шығармашылық ұйымдарды жоспарлау және материалдық-техникалық жарықтандыруды қамтамасыз ету дағдыларын меңгеру.
- Отандық, шетелдік шоу-бизнес және медиа-жоспарлау менеджмент негіздерін білу, арт-бизнестегі құқықтық реттеу негіздерін түсіну және арт-жобаларды жазу дағдыларын меңгеру.
- Мәдениет саласындағы бизнесті ұйымдастыру принциптері мен әдістерін білу, продюсерлік қызметтегі және әлемдік мәдени кеңістікке ұлттық фильмдерді насихаттаудағы арт-менеджменттің ұйымдастырушылық дағдыларын білу.
- Цифрлық деректер мен визуалды медиа өнімдерін жасау және өңдеу үшін бағдарламалық өнімдерді қолдана білу. Цифрлық медиа индустрияға негізделген деректерді салыстырмалы талдау және интерпретациялау дағдыларымен білім алушылар цифрлық мазмұнды бейнелейді
- Мәдениет және өнер саласында мультимедиялық технологияларды талдау, әзірлеу және қолдану дағдыларын меңгеру, сонымен қатар білім алушылардың заманауи мультимедиялық технологиялар саласындағы құзыреттілігін қалыптастыру.