Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B10107 Жалпы медицина в С.Ж. Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті

  • Академиялық адалдықтың негіздері және cыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 1

    Пәнді оқып шыққаннан кейін түлек мейірбикелік дағдыларды көрсетеді: күтім, көлік, жеке гигиена; алғашқы көмек: науқастардың жағдайын бағалау; клиникалық өлімді анықтау, алғашқы медициналық көмек, оның ішінде негізгі реанимацияны; жалпы хирургия негіздері: асептикалық, антисептикалық, десмургия, жарақаттар, сынықтар, үсік шалғандар, күйіктер үшін алғашқы көмек көрсетуді; топта тиімді жұмыс істеу дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Цитология
    Несиелер: 3

    Пәнді зерделей отырып, түлек цитология саласындағы білімді қолдана отырып, медициналық қызметпен айналыса алады (тірі ағзалардың әртүрлі жасушаларының құрылымдық белгілері, органоидтар мен қосындылар, нуклеин қышқылдары, тұқым қуалайтын ақпаратты іске асырудың механизмдері, сонымен қатар жасушалардың құрылымы мен функциясының молекулалық негізі, өсу, даму, бөліну процестері, ісіктердің өзгеруі және жасушалардың өлуі) науқастарға бағытталған сапалы емдеуді қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Медициналық экология
    Несиелер: 2

    Пәнді оқып шыққаннан кейін түлек дәрігердің кәсіби қызметін қоғамда қабылданған заңдарды, денсаулық сақтау саласындағы нормативтік-құқықтық актілерді және этикалық стандарттарды ескере отырып жүзеге асыра алады: өзгеретін ортадағы және қоғамдағы кәсіби міндеттер туралы негізделген шешімдер қабылдай алады; денсаулық сақтау саласындағы проблемаларды, оның ішінде ең көп кездесетін аурулар туралы алдын-алу және қоғамды ақпараттандыруды түсінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақстанның қазіргі тарихы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқып шыққаннан кейін түлек Қазақстан тәуелсіздік алғаннан бері өзекті болып келген жаһандану жағдайында әлемде болып жатқан тарихи оқиғалар, құбылыстар, фактілер мен процестер туралы білімді қолдана отырып, медициналық қызметпен айналыса алады; қоғамда қабылданған заңдарды, нормативтік құқықтық актілерді және әлемдік тарих контексіндегі қазіргі Қазақстанның этикалық стандарттарын ескере отырып, дәрігердің кәсіби қызметін жүзеге асыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Медициналық физика
    Несиелер: 3

    Пәнді оқып шыққаннан кейін түлек емделушіге бағытталған жоғары сапалы емдеуді қамтамасыз ету үшін медициналық физика (құрылғылар, құрал-жабдықтар және адамға әсер ететін физикалық факторлар) білімін қолдана отырып, медициналық қызметпен айналыса алады; ауруды диагностикалау кезеңдерінде заманауи қондырғыларды қолдана отырып, функционалды зерттеу әдістерінің (ЭКГ, ЭЭГ, спирография, вискометрия, реография, интроскопия, UHF, электрофорез) нәтижелерін түсіндіре алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Анатомия негіздері-1
    Несиелер: 10

    Пәнді оқығаннан кейін түлек емделушіге бағытталған жоғары сапалы емдеуді қамтамасыз етуде биомедициналық ғылымдар (анатомия: әр түрлі жастағы органдар мен жүйелердің сыртқы және ішкі құрылымы) білімін қолдана отырып, медициналық қызметпен айналыса алады; ауруларды диагностикалау кезеңдерінде зертханалық зерттеулердің нәтижелерін түсіндіру; медицина саласында IT - технологияларды қолдану; топта тиімді жұмыс істеу дағдыларын көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақ / орыс тілі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқып шыққаннан кейін түлек әріптестерімен және пациенттермен кәсіби қарым-қатынас орната алады, кәсіби тапсырмаларды тиімді орындау үшін топта жұмыс жасай алады (медициналық құжаттарды жүргізу, пациентпен әңгімелесу, медициналық тақырыптар бойынша әңгімелер жүргізу), клиникалық медицина мен үздіксіз кәсіби даму мәселелерін шешу үшін шетелдік әдебиеттерді қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Медициналық химия
    Несиелер: 4

    Пәнді зерделей отырып, түлек медициналық еммен айналысады, науқасқа бағытталған сапалы емдеуде медициналық химия білімін қолдана алады (адам ағзасының негізгі құрылымындағы маңызды заттар мен процестердің биологиялық суспензиясының химиялық құрамы, гомеостаз туралы білімді қолданады, заттардың концентрациясын есептейді); диагностикалық сатылардағы заманауи қондырғыларды (осмометрия, электрофорез, диализ, хроматография) қолдана отырып, зертханалық зерттеу әдістерінің нәтижелерін түсіндіре алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мейірбике және алғашқы көмек тәжірибесінің негіздері
    Несиелер: 2

    Пәнді оқып шыққаннан кейін түлек мейірбикелік дағдыларды көрсетеді: күтім, көлік, жеке гигиена; алғашқы көмек: науқастардың жағдайын бағалау; клиникалық өлімді анықтау, алғашқы медициналық көмек, оның ішінде негізгі реанимацияны; жалпы хирургия негіздері: асептикалық, антисептикалық, десмургия, жарақаттар, сынықтар, үсік шалғандар, күйіктер үшін алғашқы көмек көрсетуді; топта тиімді жұмыс істеу дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Медициналық паразитология негіздері
    Несиелер: 3

    Пәнді оқып шыққаннан кейін түлек медициналық паразитология туралы білімді пациентке бағытталған сапалы емдеуде қолдана отырып, медициналық қызметпен айналыса алады; ауруды диагностикалау кезеңдерінде заманауи қондырғыларды (микроскопия, ELISA) қолдана отырып, паразиттік ауруларды зерттеудің зертханалық әдістерінің нәтижелерін интерпретациялау; денсаулық сақтау саласындағы проблемаларды, оның ішінде ең көп кездесетін аурулар туралы алдын-алу және қоғамды ақпараттандыруды біледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Адам эмбриологиясы және гистология
    Несиелер: 4

    Пәнді оқығаннан кейін түлек емделушілерге бағытталған жоғары сапалы медициналық көмек көрсетуде биомедициналық ғылымдар (гистология) білімін қолдана отырып, медициналық қызметпен айналыса алады; ауруларды диагностикалау кезеңдерінде зертханалық зерттеулердің нәтижелерін (қазіргі заманғы жабдықты қолдана отырып, микроскопиялық және субмикроскопиялық деңгейде дененің құрылымын сипаттап, анықтау); медицина саласында IT - технологияларды қолдану; топта тиімді жұмыс істеу дағдыларын көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шет тілі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқып шыққаннан кейін түлек әріптестерімен және науқастармен кәсіби қарым-қатынас орната алады, кәсіби тапсырмаларды тиімді орындау үшін топта жұмыс жасай алады (медициналық құжаттарды жүргізу, науқастармен әңгімелесу, медициналық тақырыптар бойынша әңгімелер жүргізу), клиникалық медицина мен үздіксіз кәсіби даму мәселелерін шешу үшін шетелдік әдебиеттерді қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дене шынықтыру
    Несиелер: 5

    Дене тәрбиесі денсаулық сақтау саласындағы мәселелерді түсінуге ықпал етеді, оның ішінде алдын алу және халықты көп кездесетін аурулар туралы ақпараттандырады, сонымен қатар профильді дене дайындығын, салауатты өмір салтына саналы қажеттілікті тәрбиелеуді қамтамасыз етеді; жеке адамдардың және халықтың денсаулығын жақсартуда белсенді қоғамдық позицияны иелене алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ақпараттық - коммуникациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәнді оқып шыққаннан кейін студенттер мыналарды орындай алады: мәліметтерді ұсыну және түсіндіру үшін ақпараттық технологиялар, ақпараттық және коммуникациялық технологиялар саласындағы соңғы жаңалықтар мен тенденцияларды қолдана алады; қолданбалы бағдарламалардың көмегімен мәліметтерді есептеу мен талдауда практикалық дағдыларды қолдана алады; сонымен қатар есептеу үшін бұлтты қызметтерді пайдалануға; желілік ресурстар арқылы ақпаратты іздеу және жіберу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Молекулярлық биология
    Несиелер: 3

    Пәнді оқып шыққаннан кейін түлек емделушілерге сапалы емдеуді қамтамасыз ету үшін молекулалық биология саласындағы білімді қолдана отырып, медициналық қызметпен айналыса алады (құрылымның молекулалық негіздері, жасуша қызметі; генде және хромосомалық мутациямен байланысты тұқым қуалайтын ауруларға әкелетін бұзылыстарда геннің көрінуін реттеу) ; диагноз кезеңдерінде тұқым қуалайтын ауруларды клиникалық зерттеу әдістерінің нәтижелерін түсіндіре алады..

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлеуметтік-саяси білім модулі: Психология
    Несиелер: 2

    Пәнді оқығаннан кейін түлек медициналық іс-әрекеттермен айналыса алады, психология, жеке тұлға, мінез-құлық туралы ғылымды, адамның мінез-құлқын қалыптастыруда биопсихоәлеуметтік факторларды қолдана алады және пациенттің жеке басының психологиялық және мінез-құлық ерекшеліктері туралы білімді қолдана алады, әріптестерімен және пациенттермен кәсіби қарым-қатынас орната алады, кәсіби тұрғыдан тиімді аяқтау үшін ұжымда жұмыс жасай алады. міндеттері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Әлеуметтік-саяси білім модулі: Әлеуметтану
    Несиелер: 2

    Пәнді оқып шыққаннан кейін түлек медициналық және әлеуметтік қызметке қатыса алады, дүниежүзілік және отандық мәдени және тарихи мұра, адам өмірінің әлеуметтік саласы (әлеуметтік құрылым, әлеуметтік институттар мен қатынастар, адамның әлеуметтік қасиеттері, адамдардың әлеуметтік мінез-құлқы, қоғамдық сана).

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Модуль – Қоректік заттардың қорытылуы және гомеостаз (қалыпты) Бөлім 1 - Қоректік заттардың қорытылуы жәнеметаболизм (қалыпты) (Анатомия, Гистология, Физиология, Биохимия, Медициналық экология)
    Несиелер: 5

    Пәнді оқи отырып түлектер биомедициналық ғылымдар бойынша білімдерін ұштай отырып медицинамен айналысады(асқорыту жүйесіндегіқұрылымдық-функционалды қарым–қатынастар, метаболизм процессі, анатомиялық-гистологиялыққұрылым,әртүрлі жас топтарындағы физиологиялық, биохимиялық процесстер, экологиялық фактордың әсері) сапалы емдеуді қамтамасыз ету үшін; медицина саласында IT-технологияны қолдана отырып кең таралған аурулардың деңгейлік диагностикасында лабораториялықжәне функционалдық зерттеу әдістерінің нәтижесіне интерпретация жасайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Дене шынықтыру
    Несиелер: 3

    Дене шынықтыру мәдениеті дене шынықтыру дайындығын қамтамасыз етеді, салауатты өмір салтына деген саналы қажеттіліктерді тәрбиелейді. Бағдарлама аяқталғаннан кейін студенттердің жеке адамның және қоғамның денсаулығын жақсартуда белсенді әлеуметтік жағдайға қол жеткізуі күтілуде; салауатты өмір салтын қалыптастыру бойынша іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу үшін алынған білімді пайдалану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Модуль - Клиникаға дейінгі зерттеулер мен әрекеттердің негіздері Бөлім 2 - Әрекет (қалыпты) (Анатомия, Гистология, Физиология, Биохимия, Медициналық генетика)
    Несиелер: 3

    Пәнді оқи отырып түлектер биомедициналық ғылымдар бойынша білімдерін ұштай отырып медицинамен айналысады, (әртүрлі жас деңгейлеріндегі тірек –қимыл аппаратының анатомиялық, гистологиялыққұрылымы, әрекеттің биохимиялықпроцессі мен физиологиялық механизмі, тұқым қуалайтын патологиялар) кең таралған аурулардың деңгейлік диагностикасында лабораториялықжәне функционалдық зерттеу әдістерінің нәтижесіне интерпретация жасайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Адамның ұрпақты болу денсаулығы модулі - (норма) (Анатомия, гистология, физиология, биохимия, медициналық генетика)
    Несиелер: 5

    Пәнді оқи отырып түлектер биомедициналық ғылымдар бойынша білімдерін ұштай отырып медицинамен айналысады(анатомиялық-гистологиялық құрылым, сонымен қатарер мен әйелдіңрепродуктивті мүшежүйесіжәнетіндердің физиологиялық процесстері, пренатальді диагностика негіздері,тұқым қуалайтын аурулардың дамуы мен олардың алдын алу),IT-технологияны қолдана отырып кең таралған аурулардың деңгейлік диагностикасында лабораториялықжәне функционалдық зерттеу әдістерінің нәтижесіне интерпретация жасайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Әлеуметтік-саяси білім модулі: Мәдениеттану
    Несиелер: 2

    Пәнді оқығаннан кейін түлек медициналық қызметпен айналыса алады, адамдардың материалдық, әлеуметтік және рухани іс-әрекеті, олар құрған құндылықтардың табиғаты, адам мәдениетінің даму заңдылықтары саласындағы білімдерін қолдана алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Әлеуметтік-саяси білім модулі: Саясаттану
    Несиелер: 2

    Пәнді оқып шыққаннан кейін түлек азаматтық ұстанымын қалыптастыра отырып, қоғамдағы саяси қатынастар саласындағы білімді қолдана отырып, медициналық қызметпен айналыса алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Модуль - Клиникаға дейінгі зерттеулер мен әрекеттердің негіздері Бөлім 1-Клиникаға дейінгі зерттеулер Негіздері Медициналық биохимия негіздері Медициналық микробиология негіздері қалыпты физиология негіздері
    Несиелер: 6

    Пәнді оқи отырып түлектер биомедициналық ғылымдар бойынша білімдерін ұштай отырып медицинамен айналысады (прокариоттың құрылымы мен қасиеттерін сипаттаудың жалпы принциптері;жасушаның биохимиялық, электрофизиологиялық қасиеттері, для идентификации микроорганизмдерді анықтау диагностикасының микробиологиялық әдістері)сапалы емдеуді қамтамасыз ету үшін; медицина саласында IT-технологияны қолдана отырып кең таралған аурулардың деңгейлік диагностикасында лабораториялықжәне функционалдық зерттеу әдістерінің нәтижесіне интерпретация жасайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Модуль - Тыныс алу және қан айналым (қалыпты) Бөлім 2- Қан айналым (қалыпты)Анатомия, Гистология, Физиология, Биохимия, Медициналық экология)
    Несиелер: 5

    Пәнді оқи отырып түлектер биомедициналық ғылымдар бойынша білімдерін ұштай отырып медицинамен айналысады(анатомиялық-гистологиялық құрылым, әртүрлі жас топтарында жүрек пен қантамырлар қызметініңметаболизм процесімен физиологиялық механизмдеріжәнеқоршаған ортаның әсерінен болатын факторлар), сапалы емдеуді қамтамасыз ету үшін; медицина саласында IT-технологияны қолдана отырып кең таралған аурулардың деңгейлік диагностикасында лабораториялықжәне функционалдық зерттеу(ЭКГ, АД) әдістерінің нәтижесіне интерпретация жасайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Модуль - Зерттеулерге кіріспе: Дәлелді медицина
    Несиелер: 2

    Пәннің мазмұны ғылыми ойлауды қалыптастыру және дәлелдемелерге негізделген себеп-салдарлық байланыстарды анықтау және клиникалық практикада дәлелді дәлелдемелерді қолдану, сонымен қатар медициналық ақпараттық жүйелерде жарияланған әдебиеттерге тиісті әдебиеттерді іздеу және сыни бағалау жүргізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Модуль - Ғылыми зерттеулерге кіріспе: Эпидемиология
    Несиелер: 2

    Пәннің мазмұны эпидемиологиялық зерттеудің қағидалары мен әдістерін, оның ішінде популяциялардағы ауруды сипаттауды, аурудың этиологиясын зерттеуге арналған эпидемиологиялық зерттеулерді жобалауды қамтиды. Тәуекелді анықтау үшін сандық шаралар, факторлар мен нәтижелер арасындағы байланыстың болуы және стандарттау әдісі зерттелуде

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Модуль - Тыныс алу және қан айналым (қалыпты) Бөлім 1- Тыныс алу (қалыпты) Анатомия, Гистология, Физиология, Биохимия, Медициналық экология)
    Несиелер: 4

    Пәнді оқи отырып түлектер биомедициналық ғылымдар бойынша білімдерін ұштай отырып медицинамен айналысады(анатомиялық-гистологиялық құрылым, ересектер мен балалардың тыныс алу жүйесіндегі физиологиялық және биохимиялық процесстер),сапалы емдеуді қамтамасыз ету үшін; медицина саласында IT-технологияны қолдана отырып кең таралған аурулардың деңгейлік диагностикасында лабораториялықжәне функционалдық зерттеу(қанның газдық құрамы) әдістерінің нәтижесіне интерпретация жасайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Модуль – Қоректік заттардың қорытылуы және гомеостаз (қалыпты) Бөлім 2 – Гомеостаз и экскреция (қалыпты) Анатомия, Гистология, Физиология, Биохимия, Медициналық экология)
    Несиелер: 6

    Пәнді оқи отырып түлектер биомедициналық ғылымдар бойынша білімдерін ұштай отырып медицинамен айналысады(несеп жолдарының анатомиялық-гистологиялыққұрылымы,несеп жолдарының механизмі; су алмасудың биохимиялықжәне физиологиялыққалыптары, қоршаған ортаның әсерінен болатын қышқылды-негізгі жағдай)сапалы емдеуді қамтамасыз ету үшін; медицина саласында IT-технологияны қолдана отырып кең таралған аурулардың деңгейлік диагностикасында лабораториялықжәне функционалдық зерттеу әдістерінің нәтижесіне интерпретация жасайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Модуль- Ғылыми зерттеулерге кіріспе:Ғылыми жобалар.
    Несиелер: 2

    Пәнді оқи отырып түлектер ғылыми жұмысты ұйымдастырудың әдіс,тәсілдерін қолдана алады(жоспарлау, мақсаты мен міндеттері, дизайн таңдау / әдістер, жұмыстың күнтізбелік жоспары, анализ, интерпретация, шешімдер, зерттеудің нәтижесі бойынша презентация және есеп беру), медицина саласында IT-технологияны қолдана отырып мәліметке сыни талдау жасаумен медициналық ақпарат жүйесінде жұмыс істеу дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Модуль - Ғылыми зерттеулерге кіріспе: Биостатистика, Биоэтика
    Несиелер: 2

    Пәнді зерделей отырып, түлек ғылыми принциптерді, статистикалық әдістерді (сипаттамалық және логикалық статистика, сапалы және сандық деректерді бағалау, корреляция және регрессиялық талдау) қолдана алады, мәліметтерді талдауда, клиникалық медицинаның мәселелерін шешуде қоғамда қабылданған заңдарды, нормативтік құқықтық актілерді және этикалық нормаларды ескере отырып, үздіксіз кәсіби дамуда IT технологиясын қолдана алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Модуль - Неврология негіздері(қалыпты) (Анатомия, Гистология, Физиология)
    Несиелер: 7

    Пәнді оқи отырып түлектер биомедициналық ғылымдар бойынша білімдерін ұштай отырып медицинамен айналысады (нервтік, эндокриндікжәне сенсорлықжүйеніңанатомиялық-гистологиялық құрылымы мен қызметі; жас ерекшеліктерін ескере отырып адамның жоғарғы жүйке жүйесінің жұмысы мен нейрофизиологиялық процессініңқұрылымының негіздері), IT-технологияны қолдана отырып кең таралған аурулардың деңгейлік диагностикасында лабораториялықжәне функционалдық зерттеу әдістерінің нәтижесіне интерпретация жасайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Модуль–Неврология негіздері(патология)1 Бөлім - Анализатор және жоғары жүйке белсенділігі (патология) (Патологиялық физиология, Патологиялық анатомия, Радиология, Ішкі аурулар пропедевтикасы, Байланыс дағдылары, Жалпы хирургия)
    Несиелер: 4

    Модульді оқып бітіргеннен кейін, түлек клиникалық ғылымдардың білімдерін қолдана отырып, медициналық қызметпен айналысуға (жас ерекшеліктерін ескере отырып, патологиядағы жоғары жүйке қызметі мен сенсорлық жүйелер жұмысының жалпы принциптері, клиника, радиологиялық семиотика, диагностика және алдын алу, консервативті және хирургиялық емдеу принциптері), зерттеу әдістерінің нәтижелерін түсіндіре алады; кәсіби міндеттерді тиімді орындау үшін коммуникациялық дағдыларға ие болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Модуль - Тыныс алу және қан айналым (патология) 1 Бөлім – Қан айналым (патология) (Патологиялық физиология, Патологиялық анатомия, Радиология, Фармакология, Ішкі аурулар пропедевтикасы, Балалар аурулары пропедевтикасы, Жалпы хирургия )
    Несиелер: 6

    Модульді оқып болғаннан кейін, түлек клиникалық ғылымдар туралы білімді қолдана отырып, медициналық қызметпен айналысуға (этиопатогенез, жүрек және қан тамырлары патологиясының морфологиясы, диагностика, клиника, радиологиялық семиотика, жалпы хирургия, фармацевтикалық коррекция, фармакокинетика, әртүрлі жастағы топтардағы дәрілердің фармакодинамикасы) қатыса алады, әртүрлі зерттеу әдістерінің нәтижелерін түсіндіре алады. ; пациентпен кәсіби қарым-қатынас орнатып, кәсіби міндеттерді тиімді орындау үшін командада жұмыс жасай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Модуль - клиникалық зерттеулер, қозғалыс және репродуктивті денсаулық негіздері 1 бөлім - Клиникалық зерттеулер негіздері (Патологиялық физиология, Патологиялық анатомия Фармакология Қарым-қатынас дағдылары Жалпы хирургия)
    Несиелер: 5

    Модульді оқып болғаннан кейін түлек медициналық қызметпен айналыса алады, биомедициналық және клиникалық ғылымдар туралы білімді қолдана алады (пайда болу, даму, патологиялық процестердің нәтижелері, олардың макро және микроскопиялық деңгейлердегі көріністері, фармакокинетика, дәрі-дәрмектердің фармакодинамикасы, хирургия және коммуникация негіздері). клиникалық, зертханалық, функционалды зерттеу әдістері; пациентпен кәсіби қарым-қатынас орнатy, топ болып жұмыс жасаy.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Модуль – қоректік заттарды меңгеру және гомеостаз (патология) 2 Бөлім – Гомеостаз және экскреция (патология) (Патологиялық физиология, Патологиялық анатомия, Фармакология, Ішкі аурулардың пропедатевтикасы, Балалар ауруының пропедевтикасы, Жалпы хирургия)
    Несиелер: 6

    Модульді оқып болғаннан кейін, түлек биомедициналық және клиникалық ғылымдар (зәр шығару жүйесінің патоморфологиясы, зәр шығару бұзылысы, су алмасуы, қышқыл-негіз жағдайы; этиопатогенез, диагностика, клиника, синдромдарды фармакологиялық түзету принциптері, әр түрлі жастағы топтардағы хирургия негіздері) туралы білімдерін қолдана отырып, медициналық қызметпен айналыса алады; диагностика кезеңдерінде зерттеу әдістерінің нәтижелерін түсіндіру; пациентпен кәсіби қарым-қатынас орнатып, топ болып жұмыс жасайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Модуль–қоректік заттарды меңгеру және гомеостаз(патология)1 Бөлім–қоректік заттарды меңгеру және метаболизм(патология)(Патологиялық физиология,Патологиялық анатомия,Фармакология,Ішкі аурулардың пропедатевтикасы, Балалар ауруының пропедевтикасы)
    Несиелер: 4

    Модульді оқып болғаннан кейін, түлек биомедициналық және клиникалық ғылымдар (патофизиология, патоморфология, диагностика, ас қорыту жүйесі мен метаболизм бұзылыстарының клиникалық көріністері, фармакокинетиканы, фармакодинамиканы ескере отырып фармакологиялық түзету) білімін қолданып, медициналық қызметпен айналыса алады, әртүрлі зерттеу әдістерінің нәтижелерін түсіндіреді; диагностикалық қадамдар; пациентпен кәсіби қарым-қатынас орнатып, топ болып жұмыс жасайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Модуль-клиникалық зерттеулер,қозғалыс және репродуктивті денсаулық негіздері 2-Қозғалыс (патология) (Пат.физиология Пат.анатомия, Ішкі аурулар пропедевтикасы, Балалар аурулары пропедевтикасы, Радиология, Oртопедия және Травматология, Жалпы хирургия)
    Несиелер: 5

    Модульді оқып бітіргеннен кейін түлек клиникалық ғылымдар (патоанатомия, патофизиология, әр түрлі жастағы тірек-қимыл аппаратының радиологиясы) білімін қолдана отырып, медициналық қызметпен айналысуға, тірек-қимыл аппаратының ауруларын диагностикалау кезеңдерінде клиникалық, зертханалық және функционалдық зерттеу әдістерінің нәтижелерін, оны хирургиялық емдеудің жалпы принциптерін, травматология және ортопедия негіздерін түсіндіре алу; пациентпен кәсіби қарым-қатынас орнату, топ болып жұмыс жасау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Модуль - клиникалық зерттеулер, қозғалыс және репродуктивті денсаулық негіздері 3-бөлім. Адамның репродуктивті денсаулығы (патология) (Патологиялық физиология, Патологиялық анатомия, Фармакология, Радиология, Ішкі аурулар пропедевтикасы)
    Несиелер: 3

    Модульді оқып болғаннан кейін түлек биомедициналық және клиникалық ғылымдардың (макро және микроскопиялық деңгейлердегі патологиялық процестер, негізгі клиникалық белгілері, радиологиялық семиотика, репродуктивті жүйенің диагностикасы, алдын-алу және емдеу принциптері) білімдерін қолдана отырып, медициналық қызметпен айналыса алады, клиникалық және функционалдық нәтижелерді түсіндіре алу, зерттеу әдістері, пациентпен кәсіби қарым-қатынас орнату, топ болып жұмыс жасау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Модуль - Неврология негіздері (патология) 2 Бөлім- Нерв және эндокриндік реттеу (патология) (Патологиялық физиология, Патологиялық анатомия, радиология, фармакология Ішкі аурулар пропедевтикасы, Балалар аурулары пропедевтикасы, Байланыс дағдылары)
    Несиелер: 4

    Модульді оқып шыққаннан кейін, түлек клиникалық ғылымдар туралы білімді қолдана отырып, медициналық қызметпен айналысуға (әр түрлі жастағы топтардағы нейро-эндокриндік реттеу бұзылыстарының этиопатогенезі, морфологиясы, радиологиялық семиотикасы, клиникасы мен фармакокоррекциясы), диагноз кезеңдерінде клиникалық, зертханалық және функционалдық зерттеу әдістерінің нәтижелерін түсіндіре алады; пациентпен кәсіби қарым-қатынас орната отырып, кәсіби міндеттерді тиімді орындау үшін командада жұмыс жасайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Module - Respiration and blood circulation (pathology) Part 2 - Respiration (pathology) (Pathological physiology, Pathological Anatomy, Radiology, Pharmacology Propaedeutics of inner diseases, Propaedeutics of childhood diseases, General surgery)
    Несиелер: 7

    Модульді оқып болғаннан кейін, түлек клиникалық ғылымдар туралы білімді қолдана отырып, медициналық қызметпен айналысуға (патоморфология, зерттеу, ересектер мен балалардың симптомдары мен синдромы, әсіресе радиациялық диагностика, аурулардың фармакотерапиясы және тыныс алу жүйесінің жалпы хирургиясы), физикалық және зертханалық зерттеу әдістерінің нәтижелерін түсіндіре алады; пациентпен кәсіби қарым-қатынас орнатып, кәсіби міндеттерді тиімді орындау үшін командада жұмыс жасай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Модуль - иммундық реакция және инфекция 1 бөлім - Иммундық жауап (Жалпы иммунология Микробиология)
    Несиелер: 6

    Модульді оқып болғаннан кейін түлек биомедициналық ғылымдар туралы білімді қолдана отырып, медициналық қызметпен айналыса алады (әр түрлі жастағы иммундық жүйенің құрылымы мен қызметі, сау дененің туа біткен және бейімделгіш иммунитетінің тиімді механизмдері және иммунопатологиялық процестер, иммунопрофилактика және иммунотерапия), иммунодиагностиканың нәтижелерін түсіндіре алады; пациентпен кәсіби қарым-қатынас орнатып, кәсіби міндеттерді тиімді орындау үшін командадамен жұмыс істейді

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Модуль - Иммундық реакция және инфекция 2 Бөлім –Инфекциялар (Микробиология. Патологиялық анатомия, Инфекциялық және тропикалық аурулар, АИТВ, Фтизиатрия, Клиникалық және зертханалық диагностика, Фармакология Жалпы хирургия
    Несиелер: 10

    Модульді оқып шыққаннан кейін, түлек клиникалық ғылымдар туралы білімдерін қолдана отырып, медициналық қызметпен айналыса алады (этиопатогенез, клиника, эпидемияға қарсы шаралар), иммунодиагностика нәтижелерін дәлелді медицина қағидаларына сәйкес түсіндіреді; денсаулық сақтау саласындағы проблемаларды түсінеді (алдын-алу және ақпарат); нормативтік құқықтық актілерді және этикалық нормаларды ескере отырып, кәсіби қызметті жүзеге асырады; пациентпен кәсіби қарым-қатынас орнатады, топта жұмыс істейді

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Модуль - Жүрек-тамыр аурулары және эндокринология. 1 Бөлім – Жүрек-тамыр аурулары (Кардиология, Фармакология Клиникалық және зертханалық диагностика, Радиология, Клиникалық анатомия және жедел хирургия; Жүрек және тамырлы хирургия)
    Несиелер: 9

    Түлек медициналық қызметпен айналыса алады, этиопатогенез, клиника, радиологиялық семиотика, клиникалық зертханалық және аспаптық диагностика, диагностика дағдылары, дифференциалды диагноз, жүрек-қан тамырлары ауруларының консервативті немесе хирургиялық емін тағайындай отырып, нормативтік ережелерді ескере отырып, дәлелді тәжірибе туралы білімдерін көрсете алады; құқықтық актілер мен этикалық нормалар; пациентпен кәсіби қарым-қатынас орнатып, топ болып жұмыс жасайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Модуль - Жүрек-тамыр аурулары және эндокринология. 1 Бөлім – Жүрек-тамыр аурулары.2 бөлім -Эндокринология: (Балалар эндокринологиясы;Фармакология және радиология)
    Несиелер: 4

    Оқу-тәжірибе нәтижесінде бітіруші түлек эндокринді жүйенің кейінгі ауруларын диагностикалауға,дифференциальді диагностиканы жүргізуге,клинико-лабороториялық зерттеу әдістерін талдай отырып, адекватты ем тағайындау,пациентпен қарым-қатынаста ұлттық стандартты қолдануға;кәсіптік міндеттерді тиімді орындау үшін ,командамен жұмыс істеу дағдыларын көрсетуге мүмкіндік алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Жұқпалы, тері және венерологиялық аурулар модулі (Дерматовенерология, соның ішінде балалар; Жұқпалы аурулар)
    Несиелер: 7

    Бітіруші медициналық қызметпен айналыса алады(этипатогенез бөлімдеріне сүйене отырып,кең таралған кері және инфекциялық ауруларды;жыныстық жолмен берілетін заманауи диагностика және дәлелді практика принциптерін қолдану арқылы адекватты ем тағайындау;тері реабилитациясы мен венериологиялвқ аурулар мен халықты ақпараттандыру әдісін қолданып,әріптестер және науқастармен кәсіби-профессионалды қарым-қатынас орнату.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Тірек-қозғалтқыш аппараты аурулары,жедел-интенсивті (шұғыл)медицина-Модулі I Бөлім-ревматология,фармакология,инфекциялық аурулар,физиотерапия,клиникалы (атиетомия мен жедел хирургия,радиология,пластикалық және реконструктивті хирургия,ортопедия,травмотол
    Несиелер: 7

    Бітіруші медициналық қызметпен айналыса алады (әр түрлі жастағы тірек-қозғаушы аппараты зақымданған және жарақаты бар пациенттерді тексеру),дифференциальді диагностикалық анализ нәтижелерінің интерпретациясы,клиникалық диагноз қою,адекватты-консервативті жедел ем тағайындау,жиі кездесетін жарақаттау-зақымдану кезінде дәрігерлік көмек көрсету.Әріптестермен,науқастармен кәсіби-профессионалды қарым-қатынас орнату.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Клиникалық медицинадағы тәжірибелік дағдылар
    Несиелер: 3

    Тәжірибеден өткен бітірушілер негізгі практикалық дағдылармен процедураларды хабардар болу,клиника-зеертханалық әдісте зерттеу жасап,ішкі ағзалардағы негізгі клиникалық симптом және синдромдарды кең өріс алған ауруларды,диагностика жасап емдеу нәтижесін түсіндіреді,кәсіби тапсырмаларды дұрыс орындау негізінде әріптестерімен және науқастармен түсінікте болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Модуль – Кеуде қуысы,аллерголоия мен клиникалық иммунология,гематология мен аналогия. 3 Бөлім -Гематология мен онкология
    Несиелер: 5

    Бітіруші этиопатогенез кезінде негізгі бөліміне және тәжірибелік дағдылардың негізінде орталықтандырылған сапалы ем,клинико-зертханалық және инструменталды диагностика,дифдианостика емдеу көптеген гематологиялық және онкологиялық патология кезінде дәлелдеген принциптер бойынша ем жүргізіп,пациентке және оның отбасына поллиативтік көмек жолында обыр кезіндегі күтім мен ем жолында ақпараттандыру қажет.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Философия
    Несиелер: 5

    Пәнді оқып шыққаннан кейін түлек медициналық қызметпен айналыса алады, ол әлем туралы және ондағы адамның орны, пәндер мен объектілердің байланысы туралы білімді қолдана отырып, логикалық талдау дағдыларын, кәсіби емдеуде сапалы емдеуді және үздіксіз кәсіби дамуды қамтамасыз ететін сыни ойлауды қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Қоғамдық денсаулық сақтау модулі. 1бөлім. Қоғамдывқ денсаулық сақтау
    Несиелер: 3

    Бітіруші халықтың денсаулығын қорғау саласындағы мәселелерді түсіне алады,алдын алуды және халықты әсер ету заңдылықтары туралы хабардар етуді қоса алғанда әлеуметтік және экономикалық факторлар хплық денсаулығына:әзірлеу,мемлекеттік,қоғамдық және медициналық халықтың денсаулық деңгейін және медициналық-әлеуметтік көмекті ұйымдавстыруды ескере отырып,нормативтік құқықтық актілер мен этикалық нормалар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Қоғамдық денсаулық сақтау модулі. 1бөлім. Медициналық құқық негіздері
    Несиелер: 2

    Бітіруші қоғамда қабылданған нормативтік-құқықтық актілерімен этикалық нормаларды ескере отырып,дәрігердің кәсіби қызметін жүзеге асыра алады.(Ұйым азаматтарының медициналық қызметкеплерінің құқықтық мәртебесін білу,медициналық қызметкерлердің азаматтық-құқықтық әкімшілік жауапкерщілігіне тарту негіздері және тәртібі медициналық қызметі кәсіби құқықбұзушылықтар қылмыстық жауапкершілік медициналық ұйымның мүдделерін қорғау)Халықтың санитарлық эпимеиологиялық салауаттылыығын қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Модуль – Кеуде қуысы,аллерголоия мен клиникалық иммунология,гематология мен онкология. 1 Бөлім – Кеуде қуысының аурулары(Пульмонология, Радиология, Клиникалық анатомия,Торакалды хирургия, Фтизиопульмонология)
    Несиелер: 5

    Бітіруші өкпе және брохтардың кең таралған ауруларын емдеу арқылы,онкопатология және туберкулезге диагностика жүргізу клиникалық зертзаналық әдістер нәтижесін түсіндіріп,дұрыс ем жасау,бронх-өкпе ауруларының алдын алу және оңайту әдістерін қолдану,халық арасыында кең таралған өкпе ауруларын туралы хабардар ету арқылы медициналық қызметпен айналыса алады

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Модуль – Кеуде қуысы,аллерголоия мен клиникалық иммунология,гематология мен аналогия. 2 Бөлім- Аллергология мен клиникалық иммунология
    Несиелер: 3

    Бітіруші алған білімдерін қолдана отырып,науқасқа клиникалық жағдайда сапалы ем қолданып,оның аллергиялық ауруларының клиникалық көріністерін ауырлығын бағалап,аллергопатология кезінде иммундық зақымдану сипатын,клинико-зертханалық және функцияларға әдістерді қолданып,медициналық қызметпен айналыса алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Модуль.Қоғамдық денсаулық сақтау.1 бөлім. Профилактикалық медицинаның негізі
    Несиелер: 1

    Бітіруші қоғамда қабылданған нормативтік-құқықтық актілерімен этикалық нормаларды ескере отырып,дәрігердің кәсіби қызметін жүзеге асыра алады.(Ұйым азаматтарының медициналық қызметкеплерінің құқықтық мәртебесін білу,медициналық қызметкерлердің азаматтық-құқықтық әкімшілік жауапкерщілігіне тарту негіздері және тәртібі медициналық қызметі кәсіби құқық бұзушылықтар қылмыстық жауапкершілік медициналық ұйымның мүдделерін қорғау) Халықтың санитарлық эпимеиологиялық салауаттылыығын қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Модуль –Жалпы практика дәрігерінің жұмысындағы клиникалық психолигиясы.Психиатрия және напкология негіздері,балалар фармокологиясы
    Несиелер: 6

    Психофармакотерапия терапиясының және жас ерекшеліктерін ескере отырып,басудың принциптерін эксперименталды психологиялық зерттеудің зертханалық және асапаптық диагностикасының клиникалық жағдайын анықтау.Кәсіби міндеттерді тиімді орындау үшін әрептестерімен және пациентпен кәсіби қарым-қатынас орнату.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Модуль – Заболевания мочевыводящих путей и клиническая токсикология (Нефрология и токсикология, в т.ч. в работе врача общей практики , Клиническая анатомия и оперативная хирургия, Урология, Клинико-лабораторная диагностика, Радиология)
    Несиелер: 6

    Түлек бүйрек аурулары мен жедел уланудың этиопатогенезі туралы білімдерге және практикалық дағдыларға негізделген жоғары сапалы пациентке бағытталған емдеуді жүзеге асыра алады, клиникалық және зертханалық және функционалды зерттеу әдістерінің нәтижелерін түсіндіреді (негізгі нефрологиялық синдромдар, бүйрек зақымдануының маркерлері), дифференциалды диагноз жүргізеді, дұрыс диагноз қояды, адекватты тағайындайды. консервативті, хирургиялық емдеу, дәлелді практика туралы қағидаттарға, әдістерге және білімге негізделген.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Қазақ / орыс тілі
    Несиелер: 5

    Оқытудың нәтижесінде студент кәсіптік қызмет мәселелерін шешу үшін ауызша және жазбаша түрде сөйлесе алады; медициналық құжаттарды сақтауға; науқаспен сұхбат алу; ғылыми ақпараттарды талдау және жариялау; қазақстандық мамандармен бірлесіп ресей/қазақ тіліндегі ғылыми көздерден ғылыми зерттеулер жүргізуге қатыса алады.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Шет тілі
    Несиелер: 5

    «Шет тілі» пәнін оқып, студент күнделікті және медицина тақырыптары бойынша әңгімелесу жүргізе алады, ауызша хабарларды түсінеді, халықаралық баяндамаларды оқиды, шетел әдебиетін қолдана отырып докладтар жазады, глоссарийді құрастырады, негізгі грамматикалық ережелер туралы білімдерін көрсетеді және командамен тиімді өзара әрекеттеседі .

    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Модуль - ас қорыту аурулары (Гастроэнтерология, клиникалық анатомия және хирургия, Іш қуысы хирургиясы, соның ішінде жалпы практика дәрігерінің жұмысында, жұқпалы аурулар, фармакология, клиникалық және зертханалық диагностика, нутрициология, радиология)
    Несиелер: 8

    Түлек емделушілерге этиопатогенез, клиникалық көріністер, клиникалық, зертханалық, ас қорыту жүйесі ауруларының аспаптық және диффиднозы туралы білім мен практикалық дағдыларға негізделген жоғары сапалы емделуге, дәлелді әдістер мен принциптерге негізделген гастроэнтерологиялық диагноз қою, гастроэнтерологиялық диагноз қою дағдыларын игеруге мүмкіндік береді. практика. Гастроэнтерологиялық аурулардың алдын-алу әдістерін қолданыңыз, тамақтану туралы білімді қолданыңыз.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 10
  • Модуль - балалар аурулары (балалар аурулары,балалар хирургиясы,балалар жұқпалы аурулары,балалар фтизиологиясы,балалар психиатриясы,жалпы тәжірибелік дәрігер жұмысындағы балалар аурулары, балалар фармакологиясы, Неонатология, балалардың тамақтануы,
    Несиелер: 12

    Бітіруші түлек медициналық белсенділігіне сүйеніп этиопатогенез,клиника,клиникалық зерттеу,инструменталды диагностикадан алған білімі бойынша жұмыс жасай алады; Көп таралған балалар аурулар кезінде (оған қоса инфекциялық,хирургия,фтизиатрия,психиатрия,нутрициология)алғашқы және жедел медициналық көмек көрсете алады. Балалар популяциясының денсаулығын қорғау саласындағы проблемаларды түсіну(ең көп кездесетін балалар аурулары туралы ақпарат беру және алдын алу).

    Оқу жылы - 5
    Семестр 10
  • Қорытынды аттестация
    Несиелер: 12

    Оқу жылы - 5
    Семестр 10
  • Модуль - Акушерлік және гинекология (Клиникалық анатомия және жедел хирургия, акушерия, гинекология, онкогинекология, акушерия және гинекология жалпы дәрігердің жұмысында)
    Несиелер: 12

    Түлек медициналық диагностиканы, физиологиялық / патологиялық жүктілікті, босануды, босанғаннан кейінгі кезеңді басқаруды қамтамасыз ететін медициналық қызметпен айналыса алады; клиникалық және зертханалық әдістердің нәтижелерін түсіндіру; акушерлік-гинекологиялық патологияны емдеуді тағайындайды; алғашқы медициналық көмек көрсету; қабылданған заңдар мен нормативті актілерді ескере отырып, дәлелді тәжірибе туралы білімді қолдана отырып, әйелдердің денсаулығын сақтау проблемаларын шешу (гинекологиялық және онкологиялық аурулардың алдын-алу және есеп беру).

    Оқу жылы - 5
    Семестр 10
  • Код ON1

    ON1 Науқастарға бағытталған сапалы емдеуді қамтамасыз етуде клиникалық және биомедициналық ғылымдардың білімдерін қолдана отырып, медициналық қызметпен айналыса алады.

  • Код ON2

    ON2 Жалпы ауруларды диагностикалау және емдеу сатыларындағы клиникалық, зертханалық және функционалды зерттеу әдістерінің нәтижелерін түсіндіре алады.

  • Код ON3

    ON3 Қоғамдық денсаулыққа қатысты мәселелерді, оның ішінде жалпы аурулардың алдын-алу және халықты хабардар ету туралы түсіне алады.

  • Код ON4

    ON4 Клиникалық жағдайға сәйкес тиісті емдеуді тағайындауды; жедел медициналық көмек, оның ішінде алғашқы медициналық көмек және реанимациялауды білу.

  • Код ON5

    ON5 Қоғамда қабылданған заңдарды, ережелер мен этикалық нормаларды ескере отырып, жалпы тәжірибелік дәрігердің кәсіби қызметін жүзеге асыра білу.

  • Код ON6

    ON6 Әріптестермен және пациентпен кәсіби қарым-қатынас орнатуды, кәсіби міндеттерді тиімді орындау үшін командада жұмыс жасай білуі тиіс.

  • Код ON7

    ON7 Медициналық ақпараттық жүйелерде ақпаратты және жұмыс дағдыларын іздеу және сыни талдау үшін медицина саласында IT технологияларды қолдана алады.

  • Код ON8

    ON8 Клиникалық медицина және үздіксіз кәсіби даму мәселелерін шешу үшін ғылыми принциптерді, әдістерді және дәлелді практика білімін қолдана алады.

Top