Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B10107 Жалпы медицина в Астана медицина университеті

Пәндер

  • Молекулалық биология

    Генетикалық ақпаратты сақтау, беру және іске асыру механизмдерін, биополимерлердің (белоктар мен нуклеин қышқылдары) құрылысы мен функцияларын зерттеу, макромолекулалардың құрылымы мен қасиеттерін білу негізінде олардың рөлі мен жұмыс істеу механизмін анықтау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мейірбикенің негізі және практикасы

    Емдеу мекемелерінің типтері туралы түсінік. Стационардың санитарлық-эпидемиологиялық режимі. Науқастарды қабылдау және санитарлық өңдеу. Дезинфекция туралы түсінік. Тасымалдау түрлері. Науқастың тамақтануы. Пациенттердің функционалдық жағдайын бағалау. Ауыр науқасқа күтім жасау. Ойықтардың алдын алу. Науқасты күтуде коммуникативтік дағдыларды практикалық қолдану. `Мейірбикелік процесс`, `мейірбикелік диагноз`ұғымдары. Инъекцияны орындау әдістемесі. Кейбір шұғыл жағдайларда Диагностика және дәрігерге дейінгі көмек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Алғашқы медициналық көмек

    Оқиға болған жерде және оны медициналық мекемеге жеткізу кезеңінде кенеттен ауырған немесе зардап шеккен адамға өткізілетін шұғыл медициналық іс-шаралар кешеніне оқыту

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Медициналық химия

    Организмде жүретін биохимиялық процестерді сипаттауда физико-химиялық заңдылықтарды қолдана білуді үйрету, заттардың құрылысы, құрамы мен биологиялық активтілігі арасындағы өзара байланыс туралы түсінікті қалыптастыру. Студенттерде негізгі метаболиттік процестердің адам организміндегі және ұлпадағы ерекшеліктері мен олардың реттелуі, молекулалық механизмдері, ауруға диагноз қою үшін, және оны тиімді емдеуде биохимиялық көрсеткіштерді қолдану туралы түсінік

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Медициналық генетика негіздері

    Тұқым қуалайтын ауруларды зерттеу, алдын алу және емдеу, адамның тұқым қуалаушылығына ортаның жағымсыз факторларының әсерін болдырмау жолдарын әзірлеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Жалпы микробиология

    Микроорганизмдердің жіктелуі, морфологиясы, физиологиясы, генетикасы, антигендері, патогенді факторлары және басқа да биологиялық қасиеттері. Нормобиота. Микробтардың антимикробтық және химиотерапиялық препараттарға сезімталдығы/төзімділігі. Жұқпалы қолданбалы иммунология. Жұқпалы аурулардың иммунопрофилактикасы және иммунотерапиясы

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Ағзалар мен тіндер биохимиясы

    Ағзалар мен тіндер биохимиясы адам организміндегі құрамын, құрылымын және әртүрлі ағзалар мен тіндердің метаболизім ерекшеліктерін зертейді. Гормондардың ролі метаболизм реттелуінде әртүрлі ағзалар мен тіндер де және адам организмінде қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Анатомия

    Адамның жас, жыныстық және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, оның жүйелерін құрайтын ағзаларының құрылысын зерттеу, ағзалардың анатомиялық-топографиялық өзара қарым-қатынасы, клиникалық кафедраларда алынған білімді қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қауіпсіздік негіздері

    Науқастардың қауiпсiздiгiн жақсарту үшiн дәрiлерді, жабдықтарды қауiпсiз қолдану бойынша шаралардың көп түрі қажет. Зертханадағы қауіпсіздік негіздері- токсикологиялық, санитариялық-химиялық, микробиологиялық және басқа зертханалық зерттеулерді жүргізетін зертханаларға қойылатын талаптар

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 2
  • Гистология

    Гистология барлық дәрігер мамандарын дайындауда оның негізі болып табылады.. Жасушаларды, тіндерді және олардың дамуын зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қоғамдық денсаулық сақтау

    қоғамдық денсаулық негіздерін оқыту және қоғамдық денсаулық сақтау және этика жүйесін жаңғырту; биостатистиканың теориялық негіздерін оқу және статистикалық өңдеу әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыру;ғылыми зерттеулер саласындағы ғылыми этикалық негізгі принциптерін сақтай отырып білім алушыларда негізгі әдіснамасын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 3
  • Биостатистика

    Биостатистика-ғылыми зерттеулерде статистикалық әдістерді әзірлеумен және пайдаланумен байланысты ғылыми сала. Сондай-ақ алынған бақылауларға негізделген деректер жинауды, оларды қорытуды, талдауды және қорытындыларды шығаруды жүргізеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 2
  • Физиология

    Физиология – заманауи дәрігерді қалыптастыру үшін қажетті теориялық пәндердің маңызды бөлімі. Органдар және жүйелер физиологиясы туралы тереңдетілген білімсіз, олардың қызметінің бұзылу механизмін толығымен түсінү мүмкін емес.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Жалпы гигиена

    инфекциялық және инфекциялық емес этиология ауруларының бастапқы және қайталама алдын алу, диагнозды дұрыс қою, науқастарды барабар емдеу және оңалту, халықтың гигиеналық сауаттылығын арттыру мәселелерін шешуге мүмкіндік беретін гигиеналық білім негіздерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 2
  • Иммунология

    Иммунология организмнің антигендер деп атайтын бөгде заттарға қарсы гуморалды және жасушалық жауап беру механизмдерін зерттейтін ғылымдардың қатарына жатады. Қазіргі иммунологиядан алынған мәліметтер көптеген аурулардың патогенезіне, диагностикасына, еміне және алдын алу шараларына көзқарастарды өзгертті. Жалпы иммунологияның жетістіктері негізінде клиникалық иммунология мен аллергология пайда болып, кеңінен дамыды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 2
  • Жалпы эпидемиология

    Эпидемиология медицина ғылымының тәуелсіз саласы болып табылады. Ежелден адамзат қоғамында жұқпалы аурулардың пайда болуының және таралуының себептерін зерттеуге қатысады. Эпидемиология аурулармен күресу, алдын алу және түпкілікті түрде толық жою үшін қолданылады. Эпидемиологияны зерттеу объектісі - эпидемиялық процесс, оның алдын алу және үзу әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 3
  • Клиникалық эпидемиология негіздері

    студенттердің жұқпалы және жұқпалы емес аурулардың эпидемиологиялық диагностикасының негіздерін, жұқпалы аурулардың алдын алу принциптерін және клиникалық эпидемиологияның мәнін дәлелді медицинаның негізі ретінде түсінуін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Жалпы патофизиология

    Студенттердің ауру және ауру ағзасы туралы ғылыми түсініктерін қалыптастыру, патологиялық реакциялардың пайда болу, даму және аяқталуының негізгі заңдылықтары. процестердің және күйлердің

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Органдар мен жүйелер ауруларының патологиялық анатомиясы

    аурудың құрылымдық (материалдық) негіздерін зерттейді, медицина теориясына да, клиникалық практикаға да қызмет етеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Жалпы фармакология

    Жалпы фармакология пәні дәрі- дәрімектердің фармакодинамика сымен фармакокинетикасының жалпы заңдылықтарын зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Жалпы патанатомия

    Тыныс алу жүйесі ауруларының этио- және патогенезі жөніндегі сұрақтар. Жіктеу принциптері, макроскопиялық және микроскопиялық сипаттамасы, асқынулары, нәтижесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Органдардың және жүйелердің патологиялық физиологиясы

    Клиникалық ойлаудың әдістемелік, әдістемелік және практикалық негіздерін және дәрігердің тиімді іс-қимылдарын жасауға бағытталған интеграциялаушы және аналитикалық оқу пәні ретінде дәрігерлерді даярлаудың жалпы жүйесінде ерекше орын алатын патологиялық физологияны тереңдетіп оқыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • ПП: Клиникалық тәжірибе 2

    `Ішкі аурулар пропедевтикасы` және `жалпы хирургия` пәндерін оқу барысында студенттердің алған дағдыларын бекіту, соматикалық (терапиялық) және хирургиялық бөлімшенің процедуралық кабинетінде жұмыс істеу дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 3
  • Ірінді хирургияның негіздері

    ЖОО студенттері жалпы хирургияны оқып үйрену процесінде өздерінің кәсіптік қызметіне керекті және қажетті ірінді хирургияның практикалық машықтарды меңгереді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 2
  • Ішкі аурулар пропедевтикасы

    Ішкі аурулар пропедевтикасы- науқасты жалпы қарау мен ішкі ауруларының синдромалды диагностикасын біріктіретін медицинаның бөлімі. Модуль физикальды тексеру шеберліктеріне үйретіп, жалпы диагностиканың принциптері бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Клиникалық тәжірибе

    `Жалпы хирургия` пәнін оқу барысында студенттер алған дағдыларын бекіту, хирургиялық бөлімшенің емшара кабинетінде практикалық жұмыс дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 2
  • Балалар аурулары пропедевтикасы

    Балалар аурулары пропедевтикасы-балалардың жеке патологиясының және диагностикасының негіздерін қамтитын медицина бөлімі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Хирургия негіздері

    Мамандырылған алғашқы медициналық көмек көрсету үшін жалпы хирургияның негізгі тарауларын кезкелген дәрігер маман білуі қажет. Жалпы хирургия пропедевтикалық хирургиялық пән ретінде хирургиялық науқастарды клиникалық тексеру және емдеу жолдарын оқытуды көздейді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 3
  • Дәлелдемелі медицина негіздері

    Дәлелді медицина (evidence-based medicine, EBM) — бұл пациенттерге оңтайлы медициналық көмек көрсету мақсатында клиникалық зерттеулердің нәтижелерін жүйелі түрде қайта қарау, бағалау және пайдалану процесі. Дәлелді медицина принциптер мен әдістерді біріктіреді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Жұқпалы аурулар

    Кең таралған жұқпалардың эпидемиологиясы, клиникасы, диагностиканың негізгі қағидалары мен емдеу принциптері

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Пульмонология және эндокринология негіздері

    Ең көп тараған пульмонологиялық және эндокринологиялық аурулардың диагностикасы, емі және алдын алу мәселелері

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Гематология, нефрология және гастроэнтерология негіздері

    Ең көп тараған гематологиялық және и нефрологиялық аурулардың диагностикасы, емі және алдын алу мәселелері

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Фтизиатрия

    Фтизиатрия туберкулездің диагностикасы, емі мен профилактикасындағы білім мен дағдыларды қалыптастырады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 3
  • Кардиоревматология негіздері

    Ең көп тараған кардиоревматологиялық аурулардың диагностикасы, емі және алдын алу мәселелері

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Офтальмология

    Офтальмологиядағы ең жиі кездесетін патологиялардың этиопатогенезі, клиникасы, диагностикасы және емдеудің негізгі мәселелерін зерттеу

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 2
  • Хирургия аурулар негіздері

    ХКлиникалық хирургия, травматология, урология, көз аурулары және Оториноларингология негіздерін хирургиялық аурулар мен олардың асқынуларын талдаумен зерттеу. Студенттерге этиология, патогенез, клиника, диагностика, жедел және жоспарлы хирургиялық ауруларды консервативті және оперативтік емдеудің заманауи әдістерін меңгеру қажет. Клиникалық ойлауды қалыптастыру, шұғыл және өмірге қауіп төндіретін жағдайларда дәрігерлік қызметтің алгоритмдерін қолдана білу маңызды міндет болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 6
  • Гинекология

    ГГинекология репродуктивті жүйемен байланысты әйелдер ағзасында болатын физиологиялық және патологиялық процестерді зерттейді. Жүкті әйелдерді, босанатын әйелдерді, босанатын әйелдерді, жаңа туған нәрестелерді және гинекологиялық науқастарды тексерудің негізгі әдістері туралы түсінік алдын ала диагноз қоюға, гинекологиялық патологияның шұғыл жағдайларында алғашқы дәрігерлік көмек көрсетуге, әйелдердің репродуктивті денсаулығын алдын алу мен қорғауға көмектеседі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Травматология және ортопедия негіздері

    Пән травматологияның тарихын, негізгі түсініктерін зерттейді. Тірек қимыл жүйесінің зақымдануының диагностикасының, емінің және қалыпына келтіруінің жалпы принцптері талқыланады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 3
  • балалар жұқпалы аурулары

    Болашақ маман-педиатрлар балалық патологиясында жетекші орынды алатын балалық жұқпалы ауруларды тану, емдеу және алдын-алу туралы білімге мұқтаж.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Клиникалық анатомия және оперативті хирургия

    Клиникалық анатомия пәнінің негізгі мазмұны адам тұлғасы топографиясын қабаттар бойынша топографиясын синтопия, голотопия, скелетотопия арқылы зерттеу. Кез келген операциялық іс шараны жүргізу үшін, операция аймағындағы барлық топографоөанатомиялық түзілістер мен олардың ерекшеліктерін нақты білу қажет. Операция жүргізетін аймақтың қабаттары бойынша топографиясы, операциялық жету жасы мен қолданылатын оперативті шараларды нақты біле отырып жүргізу керек.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 3
  • Урология

    қабыну аурулары жоғарғы және төменгі несеп жолдары, диагностика әдістері және емдеу, қабыну ауруы ерлер жыныс жүйесінің, диагностика және емдеу. Несеп-тас ауруы диагностикасы және емі. Гематурия. Қуық асты безінің қатерсіз гиперплазиясы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 2
  • Клиникалық тәжірибе

    `Ішкі аурулар, хирургиялық аурулар`,` балалар аурулары`,` Акушерлік және гинекология `пәні бойынша теориялық білімді жүйелеу және тәжірибелік дағдыларды бекіту»

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Акушерия

    Акушерство-босанумен, жүктілікпен, босанумен және босанудан кейінгі кезеңмен байланысты әйелдер ағзасында болатын физиологиялық және патологиялық процестерді зерттейтін клиникалық медицина саласы, сондай-ақ босану, жүктілік пен босану асқынуларының, ұрық пен жаңа туған нәрестенің ауруларының алдын алу және емдеу әдістерін әзірлейтін.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 6
  • Оториноларингология

    Оториноларингология. Есту және вестибулярлық анализаторлар. ЛОР-ағзаларды эндоскопиялық зерттеу әдістемесі. Сыртқы және орта құлақ аурулары. Орта құлақтың созылмалы қабынуы. Мұрын және оның қосалқы қуысы, жұтқыншақ, көмей аурулары. Жоғарғы тыныс алу жолдарының және құлақтың ісіктері мен жұқпалы гранулемдері. ЛОР-ағзалардың жарақаттары мен бөгде денелері, шұғыл көмек. Балалар мен қарт адамдардың ЛОР-мүшелері ауруларының ерекшеліктері. Дәлелді медицина.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 2
  • Балалар ауруларының негіздері

    «Балалар аурулары негіздері» пәнін оқып үйрену әртүрлі деңгейдегі болашақ медицина қызметкерлері үшін маңызы өте зор. Олар болашақта балаларға медициналық көмек көрсетуді ұйымдастырушы, аурудың алдын алу жұмысын ұйымдастырушы, жұқпалы аурулар ошағында эпидемияға қарсы шаралар атқаруы мүмкін. Балалар аурулары пәні бойынша бағдарламада қазіргі таңдағы педиатрия саласындағы жаңа жетістіктер мен нозологиялық формалар қамтылған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 9
  • Онкогинекология

    Онкогинекология – онкологияның бір бөлігін қамтитын, құрамында әйел жыныс ағзасының анатомиялық және физиологиясы жайлы ақпараты, зерттеу әдістері, эпидемиологтарға арналған жеке онкогинекология мәселелерін, этиологиясын, патогенезін, клиникасын, диагностикасын, әйелдердің жыныс ағзаларының қатерлі аурулардың алдын алу және емдеуді оқытатын сала.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 4
  • Ішкі аурулар жұмысындағы ЖДП

    Дәлелді медицина принциптеріне және емдеу-диагностикалық технологиялардың заманауи жетістіктеріне сәйкес кең таралған терапиялық аурулар кезінде науқасқа білікті медициналық көмек көрсетуге қабілетті дәрігерді дайындау.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 9
    Несиелер - 7
  • Балалар неврологиясы

    Нерв жүйесінің көптеген аурулары ұрықтың дамуында және бала кезінен қалыптасады. Клиникалық көріністің әртүрлілігі патология процесінің этиологиясы, табиғаты мен оқшаулануымен, сондай-ақ баланың жасы мен жеке анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерімен байланысты. Қазіргі заманда балаларда перинаталдық орталық жүйке зақымының, ақыл-есі кемістігінің, қозғалтқышты дамытудың, нейромашыл патологияның, церебральды сал ауруының, эпилепсияның және т.б. сияқты аурулардың таралуы байқалады. Әрбір нозология кейбір диагностикалық әдістерді қажет етеді.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 9
    Несиелер - 3
  • Балалар жұқпалы іс-тәжірибесіндегі шұғыл жағдайлар

    Инфекциялық патологиядағы балалардағы шұғыл жағдайлардың клиникалық-патологиялық ерекшеліктерін зерттеу

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 9
    Несиелер - 2
  • Сәулелік диагностика

    Адам ағзасындағы метаболикалық процестердің бұзылуын зерттеу, оларды жою және емдеу перспективалары үшін анықтау әдістері. Диагностиканың заманауи әдістерін (компьютерлік, магнитті-резонанстық томография, ультрадыбыстық диагностика, ядролық медицина) пайдалана отырып, түрлі органдар мен жүйелер ауруларының сәулелік диагностикасы (радиология).

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 9
    Несиелер - 3
  • Акушерство и гинекология в работе ВОП

    Акушерлік, Перинатология және гинекология саласында диагностикалық, емдік, шұғыл, оңалту және алдын алу іс-шараларын жүргізу үшін міндетті білім, білік және практикалық дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 9
    Несиелер - 4
  • Балалық жастағы жедел хирургия

    Заманауи шұғыл хирургия - балалардағы көптеген хирургиялық ауруларды емдеу мәселесін нәтижелі шешетін медицина саласы. Балалардағы хирургиялық ауруларды емдеу, клиникалық тұргыдан ойлау қабілеті, білімі және машықтары медициналық ЖОО-ны бітіруші түлектерге практикалық жұмыс барысында септігін тигізеді.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 9
    Несиелер - 2
  • ЖПД жұмысындағы Хирургиялық аурулар

    Кеуде және іш қуысы ағзаларының, жұмсақ тіндердің, сүйек-буын және тамыр жүйесінің хирургиялық патологиясы бар науқастарды тексеру және емдеу бойынша білімді, коммуникативтік және практикалық дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 9
    Несиелер - 4
  • Сәулелік терапия

    Интервенционная радиология. Лучевая терапия (радиотерапия) и ядролық медицина ересектер мен балалардың ағзалары мен жүйелерінің әртүрлі аурулары кезінде

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 9
    Несиелер - 2
  • Педиатриядағы емдік тамақтану

    Теориялық сұрақтар принциптері туралы ұтымды және теңгерімді әр түрлі жастағы балаларға тамақты. Ұйымдастыру принциптері, емдік тамақтану, емдеу-профилактикалық мекемелерде тамақтану мәзірін құру тәртібі. Әр түрлі патологиялық жағдайлар кезіндегі диетотерапия әдістері.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 9
    Несиелер - 3
  • Педиатриялық практиканың өзекті мәселелері

    Модуль студенттердің педиатриялық практикадағы өзекті мәселелер бойынша білімге деген қызығушылығын қалыптастыруға бағытталған. Дифференциалды диагностиканы, клиникалық және зертханалық - аспаптық зерттеу әдістерін меңгеру негізінде Болашақ дәрігерлерде балалар мен жасөспірімдерде ағзаның негізгі жүйелерінің зақымдану белгілері мен синдромдарының дамуының механизмдерін түсінуге бағытталған құзіреттіліктер қалыптасады.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 9
    Несиелер - 2
  • ЖДП жұмысындағы балалар аурулары

    Дене, психологиялық, әлеуметтік және мәдени факторларды ескере отырып, балаларға тиімді және білікті медициналық көмек көрсету бойынша теориялық және практикалық дағдыларды қалыптастыру

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 9
    Несиелер - 4
  • Педиатриядағы шұғыл жағдайлар

    балалардағы шұғыл жағдайлардың даму ерекшеліктері және шұғыл көмек көрсету принциптері

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 10
    Несиелер - 3
  • Хирургиялық бейіннің шұғыл жай-күйі

    Хирургиялық бейіндегі шұғыл күйлерді диагностикалаудың, дәрігерлік көмек көрсетудің негізгі принциптерін білу

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 10
    Несиелер - 5
  • Виталды функциялардың бұзылуы кезіндегі шұғыл жағдайлар

    Өмірге қауіп төндіретін шұғыл жағдайларды диагностикалаудың негізгі принциптерін, дәрігерлік көмек көрсету ережелерін білу кез келген мамандық бойынша медициналық қызметкерге дұрыс көмек көрсетуге, мыңдаған науқастар мен зардап шеккендерді өлімнен құтқаруға көмектеседі

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 10
    Несиелер - 5
  • Психиатрия және наркология

    Психиатрия және наркология шектес пән ретінде, жалпы дәрігерлік тәжірибеде негізгі психикалық аурулар мен химиялық тәуелділік аурулары диагностикасы мен емдеудің жалпы принциптері бойынша білім және дағдыларды қалыптастыруға көмектеседі.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 10
    Несиелер - 5
  • Неврология

    Жүйке жүйесінің анатомофизиологиялық негіздерін білу науқастың неврологиялық статусын дұрыс бағалау үшін неврологиялық бұзылыстарды топикалық орынға сәйкес дұрыс анықтау үшін қажет. Жүйке жүйесі психикалық қызметтің барлық түрін жүзеге асырады: ес, эмоциональды жауап қайтару, интеллектуалды процестер, жоғары психикалық функциялар. Неврология барлық теориялық және клиникалық медицина ғылымының бағыттарын интеграциялайды.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 10
    Несиелер - 4
  • Клиникалық тәжірибе - 4

    БМСК жағдайында дәрігерлік қабылдау және динамикалық бақылаудың практикалық дағдыларын бекіту

    Семестр - 10
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Аурудың анамнезін жинау, пациенттің ауырлық жағдайын бағалау және медициналық құжаттарды ресімдеу мәселелері бойынша білім мен түсініктерді көрсетеді.
  • Аурудың негізгі патологиялық белгілері мен синдромдарын анықтау үшін тиісті кәсіби сала бойынша қолданбалы сипаттағы жаңа білім алуға қабілетті. Жетекші синдром бойынша дифференциалды диагностика жүргізе алады, клиникалық диагноз қою үшін тексеру нәтижелерін интерпретациялау
  • Түрлі жастағы емделушілерге өмірге қауіп төндіретін жағдайларда, сондай-ақ төтенше жағдайларда, эпидемияларда және жаппай зақымдану ошақтарында халыққа алғашқы және шұғыл медициналық көмек көрсетуге қабілетті
  • Диагностика мен емдеудің клиникалық хаттамаларына сәйкес, медициналық қызмет көрсету шеңберінде әртүрлі жастағы науқастарға медициналық көмек көрсетуге қабілетті
  • Жалпы практика дәрігерінің кәсіби құзыреті шеңберінде медициналық манипуляциялар жүргізуге қабілетті
  • Этикалық және құқықтық принциптерді білу мен түсінуді көрсетеді: қоғамда қабылданған моральдық және құқықтық нормаларды ескере отырып, кәсіби қызметті жүзеге асырады; дәрігерлік этика ережелерін, құпия ақпаратпен жұмыс істеу жөніндегі заңдар мен нормативтік құқықтық актілерді сақтайды; дәрігерлік құпияны сақтайды
  • Халықтың денсаулығын қорғау саласындағы негізгі күрделілік санатындағы озық кәсіби және ғылыми білімдерін көрсетеді. Пациенттердің денсаулығы мен өмір сүру сапасына әсер ететін психологиялық және әлеуметтік факторларды есепке ала алады, әртүрлі жағдайлар мен аурулар кезінде әртүрлі жастағы пациенттерге психоэмоционалдық қолдау көрсете алады
  • Пациенттердің медициналық құжаттамасының деректерін талдау және мониторингілеу және ұсынылатын медициналық қызметтердің сапасын жақсарту үшін практикалық қызметте ақпараттық және ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана алады
  • Ғылыми зерттеу дағдыларын көрсетеді: ақпараттық деректер базасында ақпаратты тиімді іздестіруді жүзеге асырады, ғылыми деректерге талдау жүргізеді және зерттеу және талдау тәсілін көрсетеді
Top