Жаңа білім беру бағдарламасы

6B10107 Жалпы медицина в Оңтүстік Қазақстан медицина академиясы

  • Құқық және экономика негіздері
    Несиелер: 5

    Қоғамдық құбылыстар мен процестерді зерттеу принциптері, қоғамдық жүйелердің экономикалық дамуының негіздері, мемлекеттік құрылым және қоғамдық ұйымдар. Экономикалық категориялар мен заңдар, олардың ұлттық және әлемдік экономикадағы көрініс нысандары. Негізгі экологиялық мәселелер және оларды шешу жолдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Химия
    Несиелер: 3

    Ерітінділер. Биологиялық жүйелердегі осмостың және қышқылдық-негіздік тепе-теңдіктің рөлі. Кейбір ауруларды емдеуде және диагностикада қолданылатын сандық және сапалық анализдің негізгі қағидалары. Медицинада қолданылатын органикалық қосылыстардың биологиялық рөлі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Молекулярлы биология және мед.генетика
    Несиелер: 5

    Жасушаның ақпараттық макромолекулалары, фолдинг аурулары. Ақпараттық макромолекулалардың матрицалық синтезі. Ақуыз модификациясындағы постранскрипциялық бұзылулар. Генетикалық гомеостаздың бұзылуы және мутациялар. Клиникалық тәжірибеде геномдық зерттеу әдістерін қолдану. Заттар тасымалдануының бұзылуымен байланысты, ауруды болжаудағы ғылыми негіздер. Жасуша циклы, апаптоз, онкогенез. Популяциялық генетиканың негіздері. Адам генетикасын зерттеу әдістері. Тұқым қуалайтын ауруларды болжау, алдын алу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Анатомия негіздері
    Несиелер: 3

    Организм жүйелерінің ағзаларының, тіндердің жалпы сипаттамасы. Эмбриогенез сатылары. Анатомиялық номенклатура. Жазықтықтар мен біліктер. Тірек-қимыл аппаратының құрылымдық бөлімдері. Сүйектің құрылысы. Сүйектің химиялық құрамы және құрылымдық бірлігі. Сүйектердің жіктемесі. Сүйек қосылыстарының түрлері. Буындардың жіктемесі және биомеханикасы. Бұлшықеттердің құрылысы және жіктемесі. Бұлшықеттердің қосалқы аппараттары. Қанмен қамтамасыз етілуі, веналық ағымы және нервтендірілуі. Тірек-қимыл аппаратының жастық, жыныстық және жеке ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Физиология негіздері
    Несиелер: 3

    Қозғыш тіндер физиологиясы. Қозғыштықтың параметрлері. Жүйке талшығы арқылы қозудың өту заңдылықтары. Синапстардың физиологиялық қасиеттері. ОЖЖ-нің рефлекстік қызметі. ОЖЖ-дегі қозудың таралу ерекшеліктері. ОЖЖ-дегі тежелу үрдістері. ЖЖІӘ типтері. Анализаторлардың жалпы қасиеті. Вегетативті түйіспелер, қабылдағыштар, блокаторлар. Зат және энергия алмасу. Жылу реттелу. Миология. Жүрек етінің физиологиялық қасиеті. Эндокриндік бездердің жалпы сипаттамасы. Ағзаның сұйық ортасының жалпы сипаттамасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    Қазақстан Республикасының денсаулықсақтау саласындағы нормативті-құқықтық актілер. Денсаулық сақтау ұйымының жұмыс құрылымының қағидалары. Емдік-алдын алу мекемелердің жұмысын ұйымдастыру. Дәрігердің этикалық және деонтологиялық аспектлері. Науқаспен қарым-қатынас кезіндегі коммуникация негіздерін игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Гистология негіздері
    Несиелер: 3

    Гистология, цитология және эмбриологияның даму тарихы. Зерттеу әдістері. Цитология. Адам эмбриологиясы. Жалпы гистология: Эпителиалдық тін. Бездер. Қан және лимфа. Гемоцитопоэз. Дәнекер тіндер. Қаңқалік тін. Бұлшықет тіндері. Жүйке тіндері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Гистология, эмбриология және цитология
    Несиелер: 4

    Ағзалар мен жүйелердің морфофункционалдық сипаттамасы: - жүйке жүйесі; - сезім ағзалары; - жүрек қантамыр жүйесі; - қан жасау және иммундық қорғаныс; - эндокриндік жүйе; - ас қорыту жүйесі; - тыныс алу жүйесі; - тері және оның туындылары, тірек-қимыл аппараты; - зәр шығару жүйесі; - жыныс жүйесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Анатомия
    Несиелер: 5

    Дене ағзаларының және бөліктерінің жүйелік сипаттамасы: Тынысалу жүйесі; Жүрек-қантамыр жүйесі; Асқорыту жүйесі; Қан жасау жүйесі; Иммундық жүйе; Несеп-жыныс жүйесі; Эндокринді жүйе; Нерв жүйесі; Сезім ағзалары; Тірек-қимыл жүйесі, тері.Ағзалардың құрылысы, қызметі, анатомиялық-топографиялық орналасуы, олардың қанмен қамтамасыз етілуі, веналық және лимфалық ағымы. Жастық, жыныстық және жеке ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қалыпты физиология
    Несиелер: 5

    Физиология тірі организмдердің, олардың жеке жүйелерінің, ағзалардың, тіндердің және жасушалардың қызмет ету заңдылықтарын зерттейтін ғылым. Жеке функцияларды қарау бұл ретте ағзаның қоршаған ортамен өзара іс - қимылының себептерін, механизмдерін, заңдылықтарын, эволюция процесінде өмір сүрудің, шығу тегі мен қалыптасудың, сондай-ақ жеке дамудың әртүрлі жағдайларындағы оның мінез-құлқын тұтас түсіну міндетіне бағынады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Физика, математика
    Несиелер: 3

    "Физика, математика" пәні базалық пән болып табылады және білім алушыларда биологиялық объектілерде, соның ішінде адам ағзасында өтетін физикалық қасиеттері мен физикалық процестері туралы жүйелі білімді қалыптастыру, медицинада қолданылатын математикалық статистиканың оқыту әдістерін үйрету бойынша есептерді шешуге арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Гигиена
    Несиелер: 4

    Гигиена-денсаулық туралы ғылым, ағза мен қоршаған орта факторларының өзара әрекеттесуін зерттеу негізінде аурулардың алдын алуды қамтамасыз ететін, адамның тіршілік әрекеті мен көңіл-күйі үшін оңтайлы жағдайлар жасайтын нормативтер мен іс-шараларды әзірлейтін профилактикалық тәртіп. Гигиена ғылым ретінде бірнеше пәндерді қамтиды, мысалы, Коммуналдық гигиена, жеке гигиена, тамақтану гигиенасы, еңбек гигиенасы, балалар мен жасөспірімдер гигиенасы және т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Латын тілі
    Несиелер: 3

    Фармацевтикалық терминологияның қалыптасуындағы латын тілінің рөлі.. Әріптер және әріп тіркестерінің оқылуы. Зат есім мен сын есімнің сөздік формасы. Дәрілік қалыптар мен дәрілік құралдар атаулары. Химиялық, ботаникалық, фарамакологиялық номенклатуралар. Технологиялық үдерістер атауларын белгілейтін етістіктер. Өсімдіктер, жануарлар және басқа шикі заттарды белгілеуге арналған ілік септіктің (Genetivus) қолданылуы. Этикеткаларды, дәрілік құралдарды және медициналық бұйымдарды белгілеуге арналған сөздік қордың қолданылуы. Латын афоризмдерінің, қанатты сөздердің деонтологиялық және эстетикалық мағынасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Биохимия
    Несиелер: 6

    Белоктар биохимиясы: жіктелуі, құрылысы, қасиеті, биологиялық қызметтері. Биологиялық мембраналар, сигналдардың трансмембранды берілуі. Биоэнергетика. Катаболизмнің арнайы, жалпы жолдары. Пируваттың тотығуып декарбоксилденуі, үшкарбон қышқылы айналымы. Тотығып фосфорлану. Көмірсулардың, липидтердің, белоктардың метаболизмі. Адамның биосұйықтықтарындағы көмірсулық, липидтік, азоттық алмасулардың интермедиаттарын анықтау бойынша биохимиялық зерттеулер. Талдау нәтижелерін интерпретациялау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Микробиология и вирусология
    Несиелер: 6

    Микроорганизмдердің және вирустардың классификациясы, морфологиясы және физиологиясы, олардың адам денсаулығына әсері, микробиологиялық диагностика әдістері. Патологиялық материалдан микроскопиялық препаратты дайындау және микроорганизмдерді бояу техникасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Құқықтану және медицина тарихы
    Несиелер: 4

    Медициналық ЖОО – да "Құқықтану" пәнін оқу-бұл білім алушылардың жоғары құқықтық мәдениеті мен құқықтық санасын тәрбиелеу, оларды құқықтық білімнің қажетті көлемімен қаруландыру, сондай-ақ кәсіби қызметте құқықтық нормаларды іс жүзінде қолдана білуді қалыптастыру. Медицина тарихы медицинаның барлық салаларының дамуын зерттеудегі бағыттаушы және байланыстырушы буын болып табылады, ғылым мен мәдениеттің жалпы тарихының құрамдас бөлігі болып табылады. Медицина тарихы өткен және қазіргі әлемдегі идеялардың күресін көрсетеді, медицина теориясын дұрыс бағалауға және медицина мен денсаулық сақтау дамуының қазіргі кезеңін түсінуге критерий береді. Жалпы және кәсіби мәдениет деңгейін арттыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жалпы хирургия
    Несиелер: 6

    Асептика және антисептиканың, анестезиологияның, қан тоқтатудың, қан жоғалтудын, қан топтарын және Rh факторды анықтаудың, қан құюдын, терминалды жағдайдын, жаралардын, электрлік жарақаттардын, күйіктердін, үсіктін, оталардын, хирургиялық инфекциянын, сепсистін, спецификалық хирургиялық инфекциянын, гангреналардын, жыланкөздердін, пластикалық хирургияның негіздерін білу және түсіну.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Патофизиология, Клиникалық патофизиология-1
    Несиелер: 5

    Жалпы этиология, патогенез. Патологиялық реактивтілік. Тұқым қуалаушылықтың патологиядағы маңызы. Жасушаның жалпы патологиясы. Жасуша зақымдалуы. Зақымдануға организмнің жалпы серпілісі. Су-электролит,қышқыл-негіздік, энергия және негізгі алмасудың бұзылыстары. Нәруыз, көмірсу және май алмасуының бұзылыстары. Гипоксия. Шеткері қан айналым бұзылысы. Қабыну. Қызба. Аллергия. Ісіктер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Патологиялық анатомия, клиникалық патологиялық анатомия-1
    Несиелер: 3

    Патологиялық анатомияға кіріспе жасушалар мен ұлпалардың зақымдануы және жойылуы жасушалар мен ұлпаларда зат алмасуының бұзылуы. Бұзылулар крово - мен лимфообращения. Қабыну, жалпы сипаттамасы. Жедел қабыну. Экссудативті қабыну. Иммунопатологиялық процестер. Регенерация және бейімделу процестері. Ісіктер. Онкоморфологияға кіріспе. Эпителийден дамитын ісіктер. Мезенхимадан, нейроэктодермадан және меланинпродукциялайтын тіндерден дамитын ісіктер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Фармакология-1
    Несиелер: 5

    Дәрілік заттардың фармокадинамикася және фармакокинетикасының жалпы заңдылықтары. Дәрілік заттардың негізгі топтары, олардың қасиеті жәнетағайындау тәртібі. Рецепт нышанын тіркеу. Дәрілік заттардың классификациясы және жағымсыз әсерлері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Топографиялық анатомия және визуализация
    Несиелер: 7

    Білім алушыларда балалар жасындағы клиникалық маңызды анатомиялық-функционалдық ерекшеліктеріне ерекше назар аудара отырып, облыстар, органдар мен жүйелердің топографиялық анатомиясы білімін қалыптастыру. Білім алушыларда алынған топографоанатомиялық білімді диагнозды негіздеу үшін, патологиялық үдерістер ағымының ерекшеліктерін түсіндіру, диагностикалық және оперативті-хирургиялық міндеттерді шешу үшін қолдана білуді қалыптастыру. Білім алушылардың қарапайым жедел іс-қимылдарын және кейбір типтік хирургиялық тәсілдерді меңгеруі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ішкі аурулар пропедевтикасы-1
    Несиелер: 6

    Субьективті (сұрастыру) және обьективті қарау (пальпация, перкуссия және аускультация). Семиотикалар және синдромологиялардың негізін түсіну. Ішкі ағза ауруларын негізгі клиникалық әдістерін қолдануда жиналған мәліметтер бойынша қажеттіліктерді негіздеу. Медициналық құжаттарды толтыру. Лабораторлы –аспаптық зерттеулерді жоспарлау. Науқастармен қарым- қатынаста коммуникацияның негізі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Фармакология - 2
    Несиелер: 4

    Тыныс алу, жүрек-қан тамыр, ас қорыту, зәр шығару, эндокриндік, қан түзу, жүйке және тірек-қимыл жүйесінің ауруларындағы негізгі клиникалық синдромдар кезінде дәрілік заттарды таңдаудың жалпы қағидалары. Дәлелді медицина тұрғысынан Дәрілік заттарды тағайындауға көрсеткіштері және қарсы көрсеткіштері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Патологиялық анатомия, клиникалық патологиялық анатомия-2
    Несиелер: 4

    Пәнді оқу биопсиялық, операциялық және секциялық материалды зерттеу нәтижелерін клиникалық ұғыну, диагноз туралы оқу, емдеу мекемелерінде дәрігер — патологоанатом қызметін көрсету болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ішкі аурулар пропедевтикасы-2
    Несиелер: 6

    Ішкі ағза ауруларының негізгі синдромдары мен симптомдарының аргументін қалыптастыру. Ересектерде ішкі ағза ауруларының негізгі синдромдарының клиникалық диагностикасы. Лабораторлы аспаптық зерттеулердің негізгі параметрлерінің интерпретациясы. Жетекші клиникалық синдромды негіздеу. Науқастың лабораторлы аспаптық зерттеулерінің негізгі параметрлерінің интерпретациясы және құрылған жоспар туралы жиналған ақпаратты клиникалық ойлауда қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Эпидемиология және зерттеу
    Несиелер: 5

    Эпидемиологиялық деректер клиникалық көріністі сипаттау, патологияның даму заңдылықтары мен үрдістерін зерттеу, емдеуге қажеттілікті анықтау, ауруды болжау, халыққа медициналық көмекті ұйымдастыру және жоспарлау мақсатында алдын алу үшін қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Патофизиология, Клиникалық патофизиология-2
    Несиелер: 5

    Әр түрлі жасушалық, ұлпа және орган құрылымдарына гистофизиологиялық баға бере білу. Қан, жүрек және қан тамырлары, өкпе, бүйрек, бауыр және басқа органдар мен жүйелердің патологиясын анықтау үшін қолданылатын функционалдық диагностиканың ең көп таралған әдістерінің нәтижелерін интерпретациялау; электрокардиография; спирография; термометрия; гематологиялық көрсеткіштер нәтижелерін анықтау және бағалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Иммунология
    Несиелер: 3

    Білім алушыларда ағзалық, жасушалық және молекулалық деңгейлерде иммундық жүйенің құрылысы мен қызметі туралы, сондай-ақ иммундық жүйенің салауатты ағзаның тыныс-тіршілігіндегі рөлі және иммунопатологиялық процестердің пайда болуы туралы ғылыми түсініктерді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тіршілік қауіпсіздігі және денсаулық сақтау-1
    Несиелер: 6

    Білім алушылардың қауіпсіздік мәдениетін білу, бейбіт және соғыс уақытындағы төтенше жағдайларда жұмыс істеуге әзірлігі мен қабілетін, авариялардың, апаттардың, дүлей зілзалалардың ықтимал салдарларынан қорғаудың негізгі әдістерін игеру және өмір мен денсаулықты сақтау үшін мінез-құлық алгоритмдерін жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Факультет хирургиясы, ауруханалық хирургия, балалар хирургиясы
    Несиелер: 4

    Хирургиялық патологияны диагностикалау принциптері. Шұғыл және жоспарлы хирургиялық науқасты тексеру ерекшеліктері. Диагноз қою әдістері. Медициналық құжаттарды ресімдеу. Емхана деңгейінде дәрігер-хирург жұмысын анықтайтын негізгі нормативтік құжаттар. Жедел аурулар, пациенттің өміріне қауіп төндірмейтін және шұғыл медициналық көмекті қажет етпейтін созылмалы аурулардың асқынуы кезінде амбулаториялық жағдайда және күндізгі стационар жағдайында хирургиялық көмек көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жұқпалы аурулар және дерматовенерология-1
    Несиелер: 4

    Жұқпалы аурулар жетекші пәндердің бірі. Бұл пәнді оқу кезінде студенттерде негізгі инфекциялық және паразиттік аурулардың клиникалық және зертханалық-аспаптық диагностикасының, сонымен қатар негізгі инфекциялық және паразиттік ауруларды емдеу және жұқпалы аурулармен байланысты өмірге қауіп төндіретін жағдайларда шұғыл көмек көрсету дағдылары қалыптасады. Жұқпалы аурулар ошақтарында профилактикалық және эпидемияға қарсы іс-шараларды ұйымдастыру

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Факультеттік терапия, госпитальды терапия-1
    Несиелер: 4

    Дәлелді медицинаның принциптеріне сәйкес неғұрлым кең таралған жағдайларда науқастың жасы мен жынысына қарамастан, амбулаториялық жағдайда және үйде білікті медициналық көмек көрсету үшін тыңдаушылардың жаңа теориялық білім алуы және кәсіби шеберлік дағдыларын жетілдіру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Акушерия және гинекология
    Несиелер: 4

    Емханадағы акушерлік-гинекологиялық бөлімшесінің негізгі міндеттері. Репродуктивті денсаулықты қорғаудағы ЖТД ролі. Жанұяны жоспарлау. Жүктілерді зерттеу әдістері. Жүктіліктің типтік асқынулары, профилактикасы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педиатрия
    Несиелер: 4

    Балалар аурулары пропедевтикасына кіріспе. Балалар жасындағы кезеңдер. Физикалық дамуы. Тыныс алу, жүрек-қан тамырлары, ас қорыту, қан түзетін, эндокриндік, сүйек-бұлшықет, жүйке жүйесі аурулары бар әр түрлі топ жастағы науқас балаларды сұрастыру және тексеру. Дені сау және науқас балалардағы жүйелердің физиологиялық зерттеу әдістемесі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педиатрия
    Несиелер: 5

    Балалар мен жасөспірімдердің тыныс алу, жүрек-тамыр, ас қорыту, қан түзетін, эндокриндік, сүйек-бұлшықет, жүйке жүйесі зақымдануының семиотикасы мен негізгі синдромдары. Әртүрлі жастағы ауруларына байланысты, балалар мен жасөспірімдерде иммунитеттің даму. Балалардың жыныстық дамуы. Эндокриндік бездердің зақымдануының негізгі синдромдары. Балалардағы энергетикалық, ақуыз, май, көмірсулар, су-тұз алмасуының ерекшеліктері, бұзылу семиотикасы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Факультеттік терапия, госпитальды терапия-2
    Несиелер: 6

    Факультеттік терапия терапиялық бейіндегі жетекші пәндердің бірі. Бұл пәнді оқу кезінде студенттерде клиникалық және зертханалық-аспаптық диагностика, сондай - ақ негізгі терапевтік ауруларды емдеу және өмірге қауіп төндіретін жағдайларда шұғыл көмек көрсету дағдылары қалыптасады, клиникалық ойлау негіздері қаланады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Жұқпалы аурулар және дерматовенерология-2
    Несиелер: 3

    Инфектологияның жөнінде жалпы ұғымдары. Жұқпалы науқастарды госпитализациялау ережелері. Жұқпалы арурлар ауруханасының құрылымы мен тәртібі. Фекальді-оральді, аэрозольді, контактілі, трансмиссивті, механизммен берілетін антропоноздар және зооноздар. Гельминтоздар. Аса қауіпті инфекциялар. Инфектологиядағы негізгі синдромдар: клинико - лабораторлы сипаттама.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Тіршілік қауіпсіздігі және денсаулық сақтау-2
    Несиелер: 3

    Қоғамдық денсаулық және денсаулық сақтау, денсаулық сақтау стратегиясы мен тактикасын, оның мазмұнын және анықтамасын жасау мақсатында, халық денсаулығының түзілу заңдылығын зерттейтін медицина ғылымы ретінде. Қоғамдық денсаулық пен денсаулық сақтаудың негізгі зерттеу әдітсері: статистикалық, экономикалық, тарихи, экспериментальді модельдеу, жүйелік талдау, эксперттік бағалау, социологиялық және эпидемиологиялық әдістер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Травматология, ортопедия және урология
    Несиелер: 4

    Әр түрлі хирургиялық ауруларды емдеудің негізгі принциптері: шұғыл хирургия (жедел аппендицит, асқазан мен ұлтабардың перфоративтік жарасы, жіті ��астродуоденальді қан кету, кіндік, сан және шап жарығы, жіті ішек өтпеуі, перитонит, жіті холецистия, жіті панкреатит), жоспарлы хирургия онкология, травматология, іріңді хирургия, өкпе мен плевраның іріңді аурулары, спецификалық хирургия анаэробты инфекция.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Акушерия және гинекология
    Несиелер: 5

    Перзентхана мен гинекологиялық бөлімше жұмысының негізгі көрсеткіштері. Жүкті, босанатын, босанған әйелдерді тексерудің маңызды әдістері. Жүктіліктің патологиялық ағымының симптомдарына клиникалық талдау жүргізу, диагнозды негіздеу және (әйелдер консультациясы) және стационар жағдайында. Физиологиялық босанудың қазіргі принциптері. Босанғаннан кейінгі асқынулардың, ерте неонаталдық кезеңде жаңа туған нәрестелер ауруларының диагностикасы. Әйелдердің репродуктивті қызметінің ерекшеліктері өмірдің түрлі кезеңдері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Жедел медициналық көмек-1
    Несиелер: 5

    Естен тану. Тыныс алу, жүрек қызметінің тоқтауы. Шок. Құрысулар. Кеуде тұсының ауруы. Парездер және плегиялар. Әртүрлі этиологиядағы психоз. Жарақаттар мен қан кету жарақаттары. Қан кетумен оқшауланған жарақат (бас, мойын). Терең күйіктер мен үсік. Жануарлар мен жәндіктердің шағуы. Электрожарақат. Қан аралас құсу. Сыртқы тыныс алудың айқын бұзылуы. Жүрек ырғағының бұзылуы. Улы заттармен улану.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Неврология
    Несиелер: 5

    Нерв жүйесінің құрылымдық элементтері. Соматосенсорлық жүйенің перифериялық және орталық бөлімдері. Қозғалыс жүйесінің орталық және перифериялық бөлімдері және олардың зақымдану синдромдары. Бас ми бағанының мишықтың тонографиялық анатомиясы және патологиялық процестері. Вегетативті нерв жүйесімен және аралық ми құрылымдары зақымдану синдромдары, базалді ганглилердің зақымданулары. Орталық нерв жүйесінің қан айналымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • МӘМС және медициналық құқық
    Несиелер: 5

    МӘМС енгізудің негізгі алғышарттары мен принциптері. Міндетті медициналық сақтандыру жүйесі. МӘМС жүйесін қаржыландыру көздері. АДСК деңгейінде көрсетілетін білікті көмек көрсету кезіндегі денсаулық сақтау ұйымдарының қызметін реттейтін заңнамалық құжаттар. Қазақстан Республикасы азаматтарының денсаулығын қорғаудың құқықтық негіздері. Денсаулық сақтау саласындағы дәрігердің құқықтары, азаматтардың құқықтары, жеке топтарының және пациенттердің құқықтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Ресурстарды басқару. Маңызды ойлау, аналитика, талдау, мақала жазу және дизайн. Ғылыми жұмыстардың құрылымы. Ғылымдағы сандық және сапалық әдістер. Дұрыс жоспарлау. Ғылыми жұмыстарды жобалаудың жалпы және нақты талаптары. Ғылымды басқару әдістерін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Жалпы дәрігерлік тәжірибе негіздері
    Несиелер: 6

    ЖТД жұмысын ұйымдастыру. БМСК ұйымдарында есепке алу-есеп беру құжаттарын жүргізу. ЖТД клиникалық тәжірибесіндегі дәлелді медицина. БМСК ұйымдары жағдайында көмек көрсету принциптері. Жетекші (негізгі) синдромдар. Ішкі және балалар ауруы клиникасында жиі таралған патологияларды лабораториялық және аспаптық зерттеу тәсілдер. Стационарға дейінгі деңгейде шұғыл және жедел медициналық көмек көрсету.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Фтизиатрия
    Несиелер: 4

    Туберкулездің негізгі клиникалық түрлері. Емханалық жағдайда науқастарды тексеру алгоритмі. Ересектерде, жас өспірімдерде, балаларда туберкулез ағымның ерешеліктері. Туберкулезге қауып қатер тобын бөлу. Біріншілік және екіншілік туберкулез түрлері контингенттерін диспансерлық бақылау. Емханалық жағдайда туберкулездің қадағалау емі және алдын алу түрлері.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Психиатрия және наркология
    Несиелер: 3

    Психиатрия пәні және міндеттері. Психиатриялық және наркологиялық көмекті ұйымдастыру. Психиатриялық науқастарды зерттеу әдістері. Психиатрия және наркология құқықтың сұрақтары. Соттық психиатриялық, наркологиялық сипаттамалар. Жалпы психопатология: Сезіну және қабылдаудың, ойлаудың, ес пен интелекттің эмоционалды бұзылыстар ерік пен ынтығудың бұзылыстары, зейін мен естің патологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 2
  • Жедел медициналық көмек-2
    Несиелер: 4

    Өмірге қауіп төндірудің айқын белгілерінсіз созылмалы аурулардың асқынуы. Жеңіл жарақат. Созылмалы аурудан туындаған ауырсыну синдромы. Несеп шығару жүйесі мүшелерінің созылмалы ауруларынан туындаған несептің жедел тоқтауы. Қан аралас несеп. Бөгде заттар. Алғашқы медициналық-санитариялық көмек ұйымдарының немесе стационар жағдайларында медициналық манипуляциялар жүргізуді талап ететін жағдай.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 2
  • Клиникалық фармакология
    Несиелер: 4

    Клиникалық фармакология: клиникалық практикаға дәрілік заттарды қамтамасыз етуді ұйымдастыру. Кең таралған аурулар емі үшін дәрілік заттарды таңдау және қолдануда клиника-фармакологиялық тәсілдер. Жүктілер және жастық ерекшеліктерді есепке ала отырып дәрілік заттарды тағайындау стратегиясын анықтау. Коморбидты жағдай. Дәлелді медицина тұрғысынан клиникалық практика жағдайында клинико-фармакологиялық тәсілдер арқылы полипрагмазия мәселелерін шешу. Дәрілік заттардың құқықтық-нормативтік негізде тағайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 2
  • Визуалды диагностика
    Несиелер: 4

    Клиникалық медицинадағы тыныс алу, жүрек - қан тамыр, ас қорыту, тірек қимыл, зәр шығару, эндокринологиялық, гинекологиялық мүшелер мен жүйелердің рентгеносемиотикасы. Ішкі мүшелердің зақымдануы мен ауруларының клинико - радиологиялық синдромдары және диагностикалық алгоритмі, оның балалар мен жасөспірімдердегі ерекшеліктері Мүшелер мен жүйелердің қатерсіз және қатерлі ісіктері диагностикасында рентген, УДЗ, КТ, МРТ мүмкіншіліктерін оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 2
  • Код ON1

    Ересектер мен балалардың кең таралған ауруларында диагностика, емдеу, динамикалық бақылау үшін биомедициналық ғылымды біледі және түсінеді.

  • Код ON2

    Дәлелді медицина принциптеріне сүйене отырып, амбулаториялық қабылдауды, диагнозды, емдеуді, жүкті әйелдерді қоса алғанда, баланы және ересек жастағы балаларды реабилитациялауды және диагностикалауды жүргізу үшін ауруханаға жатқызу белгілерін анықтайды.

  • Код ON3

    Егде жастағы және балалық жастағы науқастарға төтенше және шұғыл медициналық көмек көрсетеді.

  • Код ON4

    Скринингтік бағдарламалардың нәтижелерін талдайды, жалпы аурулардың алдын-алуды жүзеге асырады, вакциналауды және алғашқы медициналық-санитарлық көмекті дамыту үшін ақпарат көздерін табады.

  • Код ON5

    Жалпы дәрігерлік тәжірибені ұйымдастыру қағидаттарына сәйкес келеді және алғашқы медициналық-санитарлық көмек деңгейінде білікті көмек көрсету мақсаттарына қол жеткізеді.

  • Код ON6

    Балалар мен ересектердің психология ерекшеліктерін, мультикультурализмді, медициналық этиканың және деонтологияның принциптерін сақтауды ескере отырып, медициналық тәжірибеде тиімді қарым-қатынас жасайды.

  • Код ON7

    Денсаулық сақтауда ақпараттық технологияларды қолдануға қабілетті, МӘМС енгізу принциптеріне ие. Медицина саласында ақпараттық және ақпараттық технологияларды тиімді пайдаланады.

  • Код ON8

    Денсаулық сақтауда ақпараттық технологияларды қолдануға қабілетті, МӘМС енгізу принциптеріне ие. Медицина саласында ақпараттық және ақпараттық технологияларды тиімді пайдаланады.

Top