Менеджмент басқару ғылым ретінде. Педагогикалық менеждменттін қызметтері, заңдылықтары, қағидалары, әдістері. Мектептегі инновацияларды басқару. Мектептің тұтас педагогикалық үдерісті жоспарлау және диагностау.Әдістемелік қызмет және мұғалімдерді аттестациялау. Мектеп ұжымың басқару. Қақтығыстарды басқару. Менеджер көшбасшы ретінде.
Латын графикасының шығу тарихы, қолданылу ерекшеліктері. Латын графикасының 1929-1940 жылдардағы жобалары. Қазіргі қазақ тіліндегі латын жазуының әліпбилік құрамы. Латын әліпбиіндегі төл дыбыстардың таңбалану ерекшеліктері. Латын негізді қазақ жазуының емле ережелері. Шеттен енген сөздердің жазылу ерекшеліктері.Түбір сөздердің, қосымшалардың жазылуы. Бас әріптің қолданылуы. Сөздердің бірге және бөлек жазылуы.
Жас ерекшелік физиологиясының пәні мен мазмұны, оның оқу үдерісін ұйымдастырудағы рөлі мен маңызы. Онтогенездегі адамның өсу және даму заңдылықтары. Тұлғаның жас ерекшелік дамуының заңдылықтары. Психиканың табиғаты туралы түсініктерді дамыту. Қызметтің психологиялық талдауы. Жеке тұлғаның жеке-психологиялық ерекшеліктері. Жас кезеңіндегі тұлғаның психикалық даму ерекшеліктері
Оқу жылы - 1ҚР Білім беру жүйесінің заңнамалық негіздері. Педагогикалық мамандықтың жалпы сипаттамасы. Педагогикалық қызмет құрылымы. Педагог тұлғасын дайындау және кәсіби қалыптастыру. Педагогты дайындау жүйесіндегі педагогикалық практика. Зерттеу қызметі педагогикалық қызметтің компоненті ретінде. ҚР Білім беру ұйымдарында оқу үдерісін ұйымдастыру. Педагогикалық инновациялар.
Оқу жылы - 1Мамандық бойынша мамандарды даярлауда жас ұрпақтың рухани тәрбиесі маңызды рөл атқарады. Қазақстанның болашағы білімді және рухани тәрбиелеген жастарға мұқтаж. «Рухани Жаңғыру» және «Мәңгілік Ел» бағдарламаларының арқасында мүмкін.
Селективті тәртіпЭкология негіздері. Экожүйелер тұжырымдамасы. Адам және биосфера. Ластанудың негізгі түрлері. Атмосфераны, гидросфераны, литосфераны сақтау. Экологиялық бақылаудың объекті ретінде әлеуметтік-табиғи экожүйе. Экологиялық қауіпсіздік, тіршілік қауіпсіздігі, биосфера ластанудың көздері және деңгейлері, мониторинг негіздері, экологиядағы математикалық модельдері, сонымен қатар экологиялық менеджмент пен экологиялық құқық. Еңбек қауіпсіздігі.
Оқу жылы - 1Кәсіпкерлік: тұжырымдамасы, мәні, негізгі түрлері және ұйымдық формалары. Бизнестегі бизнес-жоспарлау. Бизнестегі тәуекелдер. Кәсіпкерлік қызметті қаржыландыру. Бизнестегі кадрлар. Іскерлік операцияларды ұйымдастыру. Коммерциялық құпия және оны қорғау тәсілдері. Кәсіпкерліктің мәдениеті мен этикасы. Кәсіпкерлік қызметтің тиімділігін талдау және бағалау. Кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау және оның инфрақұрылымы.
Оқу жылы - 1Бұл пәнді оқыту мамандарды даярлауда үлкен маңызға ие, өйткені бұл жүйелі түрде қазақ халқының рухани мәдениетін дамыту, оның негізгі бөлімдері мәдениеттің этикалық параметрлерін сақтаудағы рухани мәдениеттің рөлін көрсетеді. Пәннің мақсаты - тиісті пәндерден (философия, тарих, дін, археология және т.б.) материалдарды тарту арқылы рухани мәдениетті кешенді, ғылыми және интеграциялық
Селективті тәртіп"Сенсорлық жүйелер"түсінігі. Сенсорлық жүйелердің жалпы сипаттамасы. Сенсорлық жүйе түсінігі және функциялары. Сенсорлық жүйелердің жіктелуі. Сенсорлық жүйелердің жалпы қасиеттері. Анализаторлардың анатомиясы мен физиологиясы және жас ерекшеліктері..
Селективті тәртіпПедагогика адам туралы ғылым жүйесінде. Орта білім мазмұнын жаңартудың нормативтік-құқықтық базасы. Жаңартылған білім беру мазмұнының білім беру кеңістігі. Тәрбиенің әлеуметтік шарттылығы. "Мәңгілік Ел". Оқытудың мәні. Оқу материалы мазмұнының шиыршық пішінділігі. Мақсат қою. Жаңа жоспарлау форматы. Оқытудағы бағалау: тұжырымдама және механизм. Жаңа сабақ форматы.
Оқу жылы - 2Коммуникативті-дискурстық аспектідегі қазақ (орыс) тілі, мамандық негіздері, іскери коммуникация мәдениеті. Ғылыми мәтіндермен жұмыс және көпшілік бұқара алдында сөйлеуге арналған қазақ тілінің ауызша және жазбаша сөйлеу тәжірибесі. Көпмәдениетті ортада кәсіби әрекетті ұйымдастыру.
Оқу жылы - 2Сөйлеу бұзылы-старын зерделеу тарихы. Сөйлеу дамуының бірқалыптылығы. Сөй-леудің анатомиялық-физиологиялық механизмдері. Сөйлеу бұзылыстарының жүйелілігі туралы ілім тарихы. Сөйлеу бұзылыстарының клиникалық-педагогикалық классификациясы (жалпы сипаттама). Дислалия, бұзылыстың сипаттамасы, түзету әдістері. Ринолалия, симптомати-касы, түзету әдістеріне шолу. Ди-зартрия, түзету жұмыстарының классификациясы, бағыттары. Дауыстың бұзылыстары. Сөйлеу ырғағы мен екпін бұзылысы. Сөйлеудің жүйелі бұзылыстары. Жазу мен оқу бұзылыстары.
Селективті тәртіпДефектологиялық зерттеулер жүйесіндегі жалпы ғылыми методология және әдіснамалық қағидалар. Эксперименталды дефектологияның негізгі мәселелері. Эксперимент нәтижелерін алғашқы және екінші статистикалық өңдеу әдістері. Дефектологиялық зерттеудің негізгі әдістерінің сипаттамасы. Танымдық процестерді зерттеу. Білім беру ұйымдарында педагог – пәндермен дефектологпен жұмысы.
Селективті тәртіпСөйлеу бұзылыстарының клиникалық-педагогикалық жіктелуі. Дефектологияның ғылыми-әдістемелік негіздері. Есту, көру, ақыл-ойы зақымдалған балалардың психологиялық-педагогикалық сипаттамасы. Ақыл-ой кемістігінің жіктелуі. Зияты, көру және есту қабілеті зақымдалған балаларды оқыту және тәрбиелеу үрдісінің ұйымдастыру формалары мен принциптері мен әдістері. Түзету-педагогикалық жұмыс. Арнайы мекемелер. Есту, көру және/немесе интеллекті бұзылған баласы бар отбасымен жұмыс
Селективті тәртіпПедагогикадағы нормалар мен ауытқулар түсінігі. Балалар жасындағы кезеңдеу. Онтогенездегі қалыпты жағдайдағы баланың психомоторлық дамуы. МШ бар балалардың жалпы сипаттамасы. Аномальды балаларды Лапшина В. А. және Пузанова Б. П. Бойынша жіктелуі. Дамуында ауытқулары бар балалардың психикалық және тілдік даму ерекшеліктері. Тұқым қуалайтын, хромосомалық және гендік аурулар, тұқым қуалайтын бейімділік аурулары.
Селективті тәртіпҚазақстандық құқықтың негіздері. Білім беру саласындағы ҚР заң актілері. «Сыбайлас жемқорлық» түсінігінің тарихи дамуы. Сыбайлас жемқорлықтың әлеуметтікке қарсы құбылыс ретінде. Сыбайлас жемқорлықтың төзбеушілік идеясы. Нақты ұйымдағы, органдағы, құрылымдағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекеттердің ұйымдастырушылық негіздердің түрлері. Сыбайлас жемқорлықтың қарсы саясат саласындағы нормативтік құқықтық актілер. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет: түсінігі және құрылымы.
Оқу жылы - 2Жалпы және арнайы педагогикадағы пәннің мәні. Сыни кезеңдер. Неврологияның ең көп таралған аурулары: этиология, симптомдар, түзету.. Қозғалыстың бұзылуы. Жүйке жүйесінің тамырлы бұзылуы. Склероз, симптомдар және зерттеу әдістері. Жүйке жүйесінің ісіктері. Олардың клиникалық көріністері мен нәтижелері.
Селективті тәртіпЖүйке жүйесінің құрылысы. Этиология. Неврологиялық зерттеу әдістері. Жүйке жүйесінің патологиясы және аурулары. Қозғалыстың бұзылуы. Орталық және шеткі салдар мен парездер. БЦП. Нысандары, белгілері. Сөйлеу моторикасын ұйымдастыру. Жүйке жүйесі ауруларының синдромдары. Сезім психологиясы. Сезім психопатологиясы. Сенестопатия. Сенестезиялар. Назар аудару психопатологиясы. Есте сақтау психологиясы және психопатологиясы
Селективті тәртіпШет тілі грамматикасы. Кәсіби-бағытталған лексика. Кәсіби-бағытталған терминология. Лексикалық құрылымдар, кәсіби қарым-қатынас саласында клишелер. Мамандықтың пәндік саласына кәсіптік бағдарланған шет тіліне кіріспе. Аударма тілі қызметінің түрі ретінде. Көп қырлы терминдер және оларды орыс тіліне аудару әдістері. Техникалық құжаттаманы аударудың ерекшеліктері: құрал-жабдықтар, келісімшарттар, патенттер. Аударма түрлері. Ағылшын тілінде кәсіби бағдарланған әдебиеттерді оқу және талқылау.
Оқу жылы - 2Қысқаша мазмұны қалыпты физиология түсінігі және оқу сапасын көтеру үшін ұйымның гигиеналық дұрыс көзқарас мағынасы. Организм – бір тұтас ретінде. Адам денесінің асимметриялық бірліктері және олардың мағынасы. Физикалық даму. Арнайы мектепте оқу-тәрбиелік және түзету жұмысына гигиеналық талаптар. Қыздар мен ұлдардың жеке гигиенасы.
Селективті тәртіпАрнайы психологияның пәні, міндеттері және әдістері. Баланың психикалық дамуының жалпы және арнайы заңдылықтары. Арнайы психологиядағы даму санаты. Дизонтогенездің психологиялық параметрлері. Дамуында ауытқулары бар балалар тұлғасының жеке-психологиялық ерекшеліктері. ЕҚБ бар балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы. Психологиялық-педагогикалық оңалтуға және отбасымен жұмыс істеуге дайындығын қалыптастыру мәселесі
Селективті тәртіпАрнайы білім беру ұйымдарында математиканы оқытудың мақсаты, міндеттері, мазмұны және әдістемесі. Математиканың арнайы әдістемесінің жалпы және жеке сұрақтары. Арнайы мектепте математиканы оқыту пропедевтикасы. Нөмірлеу және олармен арифметикалық іс-қимылдарды, шамаларды, арифметикалық есептердің геометриялық материалдарын зерттеу әдістемесі.
Оқу жылы - 3Қысқаша мазмұны: арнайы мектептерде дамуында әр түрлі бұзылыстары бар балаларды тілге оқыту әдістемесінің негізгі ережелері. Арнайы мектептерде оқуға және тілге оқытудың мазмұны мен міндеттері. ЕҚБ балаларды тілге оқытудың дидактикалық және әдістемелік қағидалары. Арнайы мектептерде оқу және қазақ/орыс тілі сабақтарының ерекшелігі.
Селективті тәртіпТәрбиенің негізгі заңдылықтары. Тәрбие принциптері мен әдістері және оларды жүзеге асыру. Арнайы мектепте оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыру, бағыттары мен мазмұны. Арнайы мектепте білім беру-тәрбие үрдісінің формалары. Арнайы мектепте балалар оқушылар ұжымын қалыптастыру. Арнайы мектептің тәрбие үрдісінде этнопедагогика материалдарын қолдану
Селективті тәртіп"Ғылыми зерттеу" ұғымының мәні туралы жалпы түсінік. Ғылыми зерттеудің белгілері. Ғылыми зерттеудің негізгі құралдары. Ғылыми зерттеулердің жіктелуі, зерттеу деңгейлері. Ғылыми зерттеулердің негізгі әдістері. Қазіргі білім беру мектебінде оқушылардың ғылыми жұмыстарын ұйымдастыру.
Селективті тәртіпҒылыми-зерттеу жұмысының кезеңдері. Зерттеу объектісінің саласын, объектісі мен пәндерін анықтау. зерттеу тақырыбы, мәселесі және өзектілігі. Тақырыпты таңдау кезінде қойылатын негізгі критерийлер. Өзектілікті негіздеу. Болжамды анықтау.
Селективті тәртіпОрыс/қазақ тілін ғылым ретінде оқыту әдістемесі. Арнайы мектептегі қазақ тілі әдістемесінің негізгі ережелері. Тілді оқытудың мазмұны, мақсаты мен құралдары. Грамматиканы, оқуды, ауызша сөйлеуді, жазбаша байланысты сөйлеуді оқыту әдістемесі. Оқушылардың сөздік қорын байыту әдістемесі, тілдің грамматикалық құрылысын қалыптастыру. Қазақ тілі сабағында ЕҚБ оқушыларын оқытуды ұйымдастыруы
Селективті тәртіпОқытудағы қиындықтары бар балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы. Есту қабілеті зақымдалған балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы. Кӛру қабілеті зақымдалған балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы. Сөйлеу қабілеті зақымдалған балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы. Тірек-қимыл аппараты бұзылған балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы.
Селективті тәртіпИнклюзивті білім беру: концептуалды шеңберлер. Инклюзияның бағыттары мен көрсеткіштері. Инклюзияның принциптері мен құндылықтары. Білім беру ұйымдарына инклюзивті педагогика қағидаттарын енгізу. Инклюзивті білім беру жағдайында баланың білім беру және кәсіби бағдарлануы. Мүмкіндігі шектеулі балаларды қолдау үшін мектептен тыс құрылымдар мен мекемелерді тарту. Ата-аналармен ынтымақтастығы. Инклюзивті білім беру менеджменті.
Оқу жылы - 3Пәннің пәні, әдістері, міндеттері. Пәннің терминологиялық аппараты. Кешенді логопедиялық тексеру жүргізу технологиясы. Сөйлеудің айтылу жағының негіздері. Дислалия, ринолалия, дизартрия, жазбаша сөйлеу бұзылыстары кезінде сөйлеуді түзету технологиясы. Сӛйлеу кезінде ауызша сөйлеуді қарқынды-ырғақтық ұйымдастыру технологиясы
Селективті тәртіпАлыс және таяу шетелдердің арнайы білім беру тарихы. Қазақстандағы арнайы білім берудің теориясы мен практикасын дамытудың негізгі кезеңдерінің сипаттамасы. Арнайы педагогиканың, ЕҚБ балаларды арнайы оқыту мен тәрбиелеудің педагогикалық жүйелері. Интеграцияның қазіргі түсінігі, интеграцияланған оқыту модельдері. Қоғамда ерекше білім беру қажеттілігі бар адам: қоғамдық санадағы модельдер
Селективті тәртіпЕҚБ бар балалармен түзету-дамыту жұмысының бағдарламасының құрылымы мен мазмұны. Өтемдік түрдегі мекемелерде түзету-педагогикалық үдерісті ұйымдастыру.
Селективті тәртіпАрнайы білім беру тарихы әлеуметтік мәдени білім беру феномені ретінде. Антикалық өркениет және дамудағы ауытқулары бар адамның тағдыры. Христиандық: дамуында ауытқулары бар адамдарға жаңа көзқарас. Қайта өрлеу дәуірі: дамуында ауытқулары бар адамдарға жаңа көзқарас. Саяси, экономикалық және мәдени өмірдің маңызды оқиғаларының хронологиясы
Селективті тәртіпМүмкіндіктері шектеулі тұлғалардың жеке әлеуметтік оңалту ерекшеліктерін бағалау амалы мен жолдарын, пси-хологиялық практиканың әр түрлі облыстарында педагогикалық-психологиялық диагностикалауды ұйымдастыру құрылымын ашып көрсету. Көмек көрсету кезінде маманның практикалық дайындығын және кәсіби дағдыла-рын меңгерту.
Селективті тәртіпҚалыпты сөйлеу дамуының анатомо-физиологиялық алғы шарттары. Сөйлеу дамуының кезеңдеу мәселесіне көзқарастар. Қалыпты сөйлеу онтогенезінің кезеңдері. Онтогенездің әр түрлі кезеңдеріндегі сөйлеу дамуының заңдылықтары. Мектепке дейінгі жас кезеңдеріндегі сөйлеудің дамымау себептері мен көріністері
Селективті тәртіпПсихологиялық-педагогикалық сүйемелдеу, оның мақсаты, міндеттері, мазмұны және сүйемелдеу субъектілерін ұйымдастыру нысандары. Баланы әр түрлі мамандармен зерттеу бағдарламалары. Әлеуметтік педагогтың дамуында ауытқулары бар әртүрлі санаттағы балалармен тәжірибелік жұмысы. ЕҚБ балалардың әлеуметтік бейімдеу және оңалту түрлері. Отбасылық қарым-қатынас жүйесінде бұзылған бала
Селективті тәртіпҚалыпты сөйлеу дамуының алғышарттары. Сөйлеу онтогенезінің қазіргі концепциялары. Мектепке дейінгі жастағы балалардың қалыпты сөйлеу дамуының әлеуметтік-психологиялық жағдайлары. Сөйлеу дамуының және ауытқулардың сипаттамасы. Мектепке дейінгі мекемелерде балалардың тілін дамыту
Селективті тәртіпАрнайы мектепте қол еңбегі бойынша сабақтарды ұйымдастыру және өткізу әдістемесі, түзету-тәрбие жұмысы жүйесіндегі бейнелеу қызметі. Бейнелеу өнері іс-әрекетіндегі ЕҚБ балаларды оқытудың принциптері, әдістері және ұйымдастырылуы.
Селективті тәртіпСөйлеу қабілеті бұзылған балалармен логопедиялық жұмысты ұйымдастыру. Логопункт қызметтің нормативтік құжаттар мен ақпараттық-әдістемелік хаттар. Логопункттерді жабдықтау. Мұғалім-логопед жұмысын жоспарлау. Логопедтің әр түрлі ұйымдарда түзету-педагогикалық жұмысына қатысушылармен өзара іс-қимылы. Мұғалім-логопед құжаттамасына қойылатын талаптар.
Селективті тәртіпЛогопедиялық ритмика пәні. Музыкалық ырғақты тәрбиенің тарихы. Логоритмиканың негізгі буындары мен ерекшеліктері. Лого��едиялық ритмика принциптері. Логопедиялық ритмикада оқыту әдістері мен тәсілдері. Сөйлеу бұзылыстары бар адамдардың психомоторикасының жай-күйін тексеру. Әр түрлі тіл бұзылыстарын жою бойынша түзету жұмыстары жүйесіндегі логопедиялық ритмика
Селективті тәртіпЖаратылыстану әдістемесі пәні, оның міндеттері. Жаратылыстану пәнін оқытудың түзету есептері. Жаратылыстану сабақтарында сөздік және көрнекі әдістерді қолдану. Жеке және фронтальды сұрау әдістемесі. Бағалау жүйесі. Жаратылыстану пәнін оқытудың пропедевтикасы.
Селективті тәртіпЛогопедиялық массаж. Сөйлеу бұзылыстарын түзетудегі массаж әдісі. Логопедтің баланы алдын ала диагностикасы. Логопедиялық массаж жүргізуге ұсыныстар. Логопедиялық массаж жүргізу әдістемесі. Массаж қозғалысының кешендері. Нүктелік массаж әдістемесі. Пайдалану тәсілдерін самомассажа логопедтік тәжірибесі.
Селективті тәртіпЛогопедиялық ритмика пәні. Музыкалық ырғақты тәрбиенің тарихы. Логоритмиканың негізгі буындары мен ерекшеліктері. Лого��едиялық ритмика принциптері. Логопедиялық ритмикада оқыту әдістері мен тәсілдері. Сөйлеу бұзылыстары бар адамдардың психомоторикасының жай-күйін тексеру. Әр түрлі тіл бұзылыстарын жою бойынша түзету жұмыстары жүйесіндегі логопедиялық ритмика
Селективті тәртіпОқыту мен білім берудегі жаңа әдістер. Білім берудің заманауи парадигмасы және технологиялары. Сыни ойлауға оқыту. Проблемалық оқыту білім алушылардың өзіндік санасын дамыту құралы ретінде. Оқыту нәтижелерін бағалау жүйесін жаңғырту. Құзыреттілікке бағытталған тапсырмаларды әзірлеу технологиясы. Оқытуда ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану. Дарынды және талантты балаларды оқыту. Оқушыларды зерттеу және жобалау қызметіне оқыту.
Оқу жылы - 4Ойын ЕБҚ балалардың жетекші қызметі ретінде. Сюжеттік-рөлдік ойындар ЕҚБ балалар ойынының негізгі түрі ретінде. Психомоторика мен сенсорлық процестерді зерттеу. Психикалық қызметтің еркіндігін дамыту. Перцептивті-гностикалық функцияның дамуы. Кеңістіктік қабылдауды дамыту
Селективті тәртіпБалалардағы сөйлеу бұзылыстарының жағдайын тексеру. Дислалия, ФФБ, СЖД, заикани, дисграфия және дислексия кезіндегі түзету жұмысы. ПДТ-мен бастауыш сынып оқушыларының байланыстыра сөйлеуін қалыптастыру. Сөйлеу қабілеті зақымдалған балалардың коммуникативтік қасиеттерін дамыту. Алалия кезіндегі логопедиялық жұмыстың ерекшеліктері
Селективті тәртіпАрнайы мектепте қол еңбегі бойынша сабақтарды ұйымдастыру және өткізу әдістемесі, түзету-тәрбие жұмысы жүйесіндегі бейнелеу қызметі. Бейнелеу өнері іс-әрекетіндегі ЕҚБ балаларды оқытудың принциптері, әдістері және ұйымдастырылуы.
Селективті тәртіпЖаратылыстану әдістемесі пәні, оның міндеттері. Жаратылыстану пәнін оқытудың түзету есептері. Жаратылыстану сабақтарында сөздік және көрнекі әдістерді қолдану. Жеке және фронтальды сұрау әдістемесі. Бағалау жүйесі. Жаратылыстану пәнін оқытудың пропедевтикасы.
Селективті тәртіпСөйлеу қабілеті бұзылған балалармен логопедиялық жұмысты ұйымдастыру. Логопункт қызметтің нормативтік құжаттар мен ақпараттық-әдістемелік хаттар. Логопункттерді жабдықтау. Мұғалім-логопед жұмысын жоспарлау. Логопедтің әр түрлі ұйымдарда түзету-педагогикалық жұмысына қатысушылармен өзара іс-қимылы. Мұғалім-логопед құжаттамасына қойылатын талаптар.
Селективті тәртіпЛогопедиялық массаж. Сөйлеу бұзылыстарын түзетудегі массаж әдісі. Логопедтің баланы алдын ала диагностикасы. Логопедиялық массаж жүргізуге ұсыныстар. Логопедиялық массаж жүргізу әдістемесі. Массаж қозғалысының кешендері. Нүктелік массаж әдістемесі. Пайдалану тәсілдерін самомассажа логопедтік тәжірибесі.
Селективті тәртіпОйын ЕБҚ балалардың жетекші қызметі ретінде. Сюжеттік-рөлдік ойындар ЕҚБ балалар ойынының негізгі түрі ретінде. Психомоторика мен сенсорлық процестерді зерттеу. Психикалық қызметтің еркіндігін дамыту. Перцептивті-гностикалық функцияның дамуы. Кеңістіктік қабылдауды дамыту
Селективті тәртіпӘлеуметтік-тұрмыстық оңалтуды ұйымдастырудың теориялық негіздері. Ерте аутизмі бар балаларды әлеуметтік-тұрмыстық оңалту. Дамудың кешенді бұзушылықтары бар мүгедектерді әлеуметтік-тұрмыстық оңалту. Оккупациялық терапия әлеуметтік-тұрмыстық оңалту әдісі.
Селективті тәртіпәлем мен мемлекеттегі әлеуметтік-саяси және экономикалық жағдайларды түсінуін көрсетеді.
арнайы педагогиканы және балалардың даму ерекшеліктерін ескере отыра жаңартылған білім беру мазмұнының құрылымын біледі, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту ерекшеліктерін түсінеді.
мектеп жасына дейінгі балаларды және оқушыларды оқыту барысында сын тұрғысынан ойлауына, өздігінен дамуына және өздігінен білім алуына ықпал ететін оқытудың педагогикалық және инновациялық технологияларын қолданады.
әртүрлі ақпарат түрлерімен жұмыс істей алады, әр баланың жеке ерекшеліктерін ескере отыра, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар мен қалыпты дамыған балалардың дамуын анықтау мақсатында әдістемелерді таңдай алады, диагностика өткізе алады.
оқушылардың мотивациясын және олардың оқу материалын меңгеру, еңбек дағдылары мен іскерліктерін қалыптастыру мүмкіндігін жоғарлатуды қалыптастырады.
әлеуметтік, этикалық және ғылыми тұрғыдан ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға диагностика өткізу және кәсіби көмек көрсетуде біртұтас тұғырлар жөніндегі білім беру тұжырымдамаларын талдайды.
болашақ маманның тәжірибесінде, оқыту әдістемесі мен теориясында озат білім беру элементтерімен қоса, логопед/олигофренопедагогтың оқу-әдістемелік, тәрбие, денсаулықты сақтау іс-әрекеттерінде адекватты әдістерді таңдау жөнінде пікір қалыптастырады, кәсіби іс-әрекетінің нәтижелерін бағалайды және оны жақсартуға дайындығын білдіреді.
әлеуметтік, этикалық, конфессионалды және мәдени айырмашылықтарды толерантты түрде қабылдай отыра, коммуникативті қабілеттерді көрсетеді, әлеуметтік-тұрмыстық, ғылыми және кәсіби қарым-қатынас салаларында қазақ, орыс және бір шет тілін меңгерген.