Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B10201 Әлеуметтік жұмыс в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты әлеуметтік жұмыс саласында жоғары білікті, еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, кешенді білімі, кәсіби біліктілігі, жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілігі бар, инновациялық технологиялары мен әлеуметтік және өзге де қызметті жүзеге асыру тәжірибесі бар мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B090 Әлеуметтік жұмыс
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 6B114 Әлеуметтік жұмыс
Пәндер
-
Қиын өмірлік жағдайларға ұшыраған отбасылармен әлеуметтік жұмыс
Пән кәсіби қызметтің технологиялық принциптерін, кәсіби қызметтің техникалық ережелерін, клиенттермен жұмыстың нақты әдістемесін, адамның тіршілік әрекетінің әдістерін қарастыруға бағытталған.
Несиелер - 5
-
Психоәлеуметтік жұмыстың мазмұны мен әдістемесі
Пән студенттерде психоәлеуметтік практиканың ғылыми–әдістемелік, мазмұндық және технологиялық негіздері туралы теориялық және практикалық жүйелік түсініктерді қалыптастыруға, халықтың әртүрлі категорияларымен психоәлеуметтік жұмыстың технологиялары мен дағдыларын меңгеруге бағытталған.
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік саладағы ғылыми зерттеулер
Пән білім алушыларда ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындауға қажетті мақсаттар мен міндеттер, бағдарлама, негізгі элементтер мен ғылыми зерттеу әдістері туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.
Несиелер - 5
-
Жалпы және әлеуметтік психология
Пән білім алушылардың психикалық іс-әрекет заңдылықтары туралы білімдерін тереңдетуге, қазіргі жағдайда маманның кәсіби әлемнің қалыптасуындағы психологиялық білімнің рөлі туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған.
Несиелер - 5
-
Кәсіби шет тілі
Кәсіби шет тілі пәні оқытудың мәдениаралық және ғылыми-кәсіби бағыттылығын тереңдетуге, тілдің грамматикалық жүйесі туралы тұтас түсініктерді қалыптастыруға, кәсіби-бағытталған және ғылыми мәселелер бойынша толық және дәлелді сөйлеу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Несиелер - 5
-
Аз қамтылған азаматтарды әлеуметтік қорғау
Пән әлеуметтік қорғау және аз қамтылған азаматтарға көмек көрсетудің негізгі түрлері мен түрлерін зерттеуге бағытталған, әлеуметтік қорғау объектісі ретінде аз қамтылған адамдардың сипаттамасын қарастырады; аз қамтылған азаматтармен әлеуметтік жұмысты зерттейді; аз қамтылған азаматтарға мемлекеттік әлеуметтік көмек бағыттарын қарастырады.
Несиелер - 5
-
Шет елдегі әлеуметтік жұмыс
Пән білім алушыларды әлемдік әлеуметтік жұмыс тәжірибесінің материалдарымен, оның қазіргі әлемдегі ролімен, Әлеуметтік жұмыстың философиялық-діни негіздерімен, тарихи-саяси, әлеуметтік-экономикалық және мәдени жағдайлармен өзара байланыста әлемдегі әлеуметтік жұмысты құрудың нақты модельдерімен таныстыруға бағытталған, әлеуметтік қамсыздандыру жүйесіне жаңа көзқарас қарастырылған.
Несиелер - 5
-
Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері
Пән құқықтық мәдениетті, жоғары саналы тәртіпті және болашақ мамандардың парасаттылығын қалыптастыруға, оларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекетті, экономиканы басқарудағы, құқықтық тәртіп пен ұйымшылдықты қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекет ету бойынша білім жүйесімен танысуға және осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды қалыптастыруға бағытталған.
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік бағдарламаларды құрастырудың әдістемесі
Пән әлеуметтік бағдарламаларды жазу әдістемесімен, әлеуметтік мәселелерді әлеуметтік бағдарламалау әдісі ретінде диагностикалаумен танысуға бағытталған. әлеуметтік бағдарламаларды жүзеге асыру әдістемесі мен әдістемесі.
Несиелер - 5
-
Ағылшын тіліндегі мамандыққа кіріспе
Пән студенттерді әлеуметтік қызметкердің кәсіби қызметінің негіздерімен таныстыруға, оның мақсатын, мазмұнын және қоғамда жүзеге асырылатын міндеттерді айқындауға, сондай-ақ білім алушыларда университетте Оқу процесінде мамандықты меңгеруге саналы көзқарасты қалыптастыруға бағытталған. Курс Әлеуметтік жұмыстың кәсіби мамандарын даярлаудың ғылыми негіздері, студенттің оқу еңбегінің мәдениеті, ақпараттық көздермен білім алушылардың жұмысын ғылыми ұйымдастыру, студенттердің оқу және оқудан тыс ғылыми-зерттеу жұмысының мәні, ерекшелігі және негізгі міндеттері, Әлеуметтік жұмыс саласында кәсіби мансаптың қалыптасу ерекшеліктері туралы мәліметтерден тұрады.
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік тәуекел топтарымен әлеуметтік жұмыс
Осы курсты оқу барысында білім алушы негізгі бағыттар бойынша қауіп тобындағы Әлеуметтік жұмыстың ерекшеліктері туралы түсінік алады: әлеуметтік алдын алу, бейімдеу, оңалту; қауіпті топтарда әлеуметтік проблемалардың ерекшеліктері және оларды зерттеу әдістері туралы түсінік қалыптасады, тиімді білім беру және кәсіби қызмет үшін қауіп тобындағы Әлеуметтік жұмыстың негізгі принциптері мен технологиялары зерделенеді, сондай-ақ қауіп негізінде әлеуметтік жұмыс дағдылары дамиды.
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік қызметтердегі стандарттар және мониторинг
Пән стандарттау жүйесімен, қызмет көрсету саласындағы мониторингтік зерттеулердің мазмұны мен әдістемесімен таныстырады. Курста Халықты әлеуметтік қорғау сипаттамасы және әлеуметтік стандарттар, әлеуметтік-еңбек қатынастары саласындағы ең төменгі әлеуметтік стандарттар, сондай-ақ әлеуметтік қызмет көрсетудегі стандарттар мен нормативтер; әлеуметтік мониторингтің рөлі мен маңыздылығы: мәні, принциптері, ұйымы; әлеуметтік стандарттарды ғылыми талдау.
Несиелер - 5
-
Патронат және патронаттық отбасылармен әлеуметтік жұмыс
Пән білім алушыларды Қазақстандағы патронаттың ерекшеліктерімен: шарттарымен, талаптарымен және қажетті рәсімдермен таныстырады. Білім алушы патронат отбасында балаларды алып жүру әдістерін, тәсілдерін, практикалық дағдыларды меңгереді.
Несиелер - 6
-
Әлеуметтік терапия
Пән білім алушыларды әлеуметтік жағдайдың ерекшелігін ескере отырып, жеке тұлғаға және оның айналасына әсер ету техникаларымен, практикалық әдістермен таныстыруға бағытталған, сондай-ақ әлеуметтік терапияның мазмұнымен, міндеттерімен, ол өткізілетін қоғамның әлеуметтік құрылымының деңгейімен таныстырады.
Несиелер - 5
-
Жас ерекшелік педагогикасы
Пән туғаннан бастап, кәмелеттік жасқа дейінгі адам дамуының ерекшеліктері мен заңдылықтарымен таныстырады.
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік геронтология
Пән білім алушыларды медициналық-әлеуметтік қорғау мекемелерінде және денсаулық сақтау жүйесінің емдеу мекемелерінде әлеуметтік қорғау кабинеттерінде геронтологиялық бейіндегі науқастармен жұмысқа дайындауға бағытталған.
Несиелер - 8
-
Әлеуметтік жұмыс теориясы
Пән әлеуметтік жұмыстың теориялық-методологиялық негіздері, бағыттары мен әдістері саласында білім жүйесін қалыптастыруға және осы негізде әлеуметтік жұмыс теориясының қолданбалы сипатын терең түсіну мен тұтас түсінігін қалыптастыруға бағытталған.
Несиелер - 7
-
Қартаң және кәрі адамдармен жұмыс жасаудағы әлеуметтік - педагогикалық технологиялар
Пән қарттық пен қартаюдың демографиялық мәселелерін, қарт адамдарға қатысты мемлекеттік саясатты, олардың денсаулығы мен әлеуметтік мәселелерінің ерекшеліктерін зерттейді. Курста егде жастағы және олардың отбасыларымен Әлеуметтік жұмыстың мазмұны, стационар, жартылай стационар, үйде қызмет көрсету жағдайында егде жастағы адамдармен әлеуметтік жұмыстың әдістері мен технологиялары; қарт адамдарды әлеуметтік сүйемелдеудің ерекшелігі, Қарт адамдардың өзара іс-қимылына жағдай жасау оқытылады.
Несиелер - 5
-
Отбасы және балалармен әлеуметтік жұмыс педагогикасы
Бұл курс білім алушыларға психологиялық-педагогикалық құбылыстарға диалектикалық көзқарас және педагогикалық теория талдауын меңгеруге көмектеседі, тәрбие процесінің ішкі заңдылықтарын, сондай-ақ отбасы мен мектептің өзара іс-қимылының даму процесін тануға жол ашады. Бұл пән аясында отбасы қызметі, даму кезеңдерінің ерекшеліктері және отбасының типологиясы; отбасының әлеуметтік дағдыларының типологиясы және т.б. мәселелері қарастырылады.
Несиелер - 5
-
Жалпы және әлеуметтік педагогика
Пән болашақ әлеуметтік қызметкерлердің әлеуметтік педагогиканың теориясы мен практикасы туралы ғылыми түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Студенттердің көру және әлеуметтік тәрбие саласында туындайтын мәселелерді шешу; студенттерде әлеуметтік тәрбиенің субъектілері мен процесіне қатысты гуманистік әлеуметтік ұстанымдарды қалыптастыру.
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік жұмыстың технологиялары мен әдістері
Пән болашақ әлеуметтік жұмыс маманының технологиялық құзыреттілігін қалыптастыруға, әлеуметтік сала маманының кәсібилігінің басты өлшемі ретінде білім алушылардың іс-әрекет қабілеттерін дамытуға бағытталған.
Несиелер - 5
-
Ұлттық дәстүрлері
Пән тұлғаның этникалық әлеуметтенуін дамыту; қазіргі қазақ мәдениеті мен өркениетінің тарихи және әдіснамалық дамуындағы ерекшеліктерін зерттеу; қазақ мәдениеті феномені көрінісінің әр түрлі аспектілерінің ерекшеліктерін ашу; әлеуметтік-мәдени аспектіде қазіргі қазақстандық қоғамның негізгі типтері мен субкультураларының сипаты мен мәні, сонымен қатар қазақ және Қазақстан Республикасының басқа да халықтарының рухани мұрасын, қазақ мәдениетінің құндылықтарын меңгеру негізінде ұлттық сана-сезімнің жоғары деңгейі бар тұлғаны қалыптастыруға бағытталған.
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік жұмыстағы әкімшілік, ұйымдастыру және басқару
Пән әлеуметтік саладағы басқару үрдістері туралы білімді тереңдетуге, әлеуметтік жұмысты басқарудың функцияларын, мазмұнын, әдістерін, ұйымдастыру ерекшеліктерін, Әлеуметтік жұмыстағы әкімшілендіруді зерттеуге бағытталған.
Несиелер - 6
-
Әртүрлі халық топтармен жүргізілетін әлеуметтік жұмыс
Пән Әлеуметтік және басқа сипаттағы қиындықтарды бастан кешетін халықтың әртүрлі топтарымен Әлеуметтік жұмыстың теориялық-әдіснамалық негіздері мен практикалық тәжірибесін, сондай-ақ оларға қажетті көмек көрсетудің түрлі технологияларын меңгеруге бағытталған.
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік жұмыстағы қақтығыстарды басқару
Пән білім алушыларда тұлғааралық, топтық және ұйымдастырушылық коммуникацияларды талдай және жобалай білуді, әлеуметтік қауымдастықтардағы жанжал деңгейін төмендетуге, олардың тұрақтылығы мен өзара іс-қимылдарының беймәлім еместігін нығайтуға, әлеуметтік қызметтерді тиімді басқаруды қамтамасыз ететін ұйымдастырушылық-басқару, ақпараттық-талдау және кәсіпкерлік қызметке қабілеттілікті, әлеуметтік жұмыс саласындағы әлеуметтік қызметтерді басқара білуді, қорытындылар мен қорытындыларды негіздеу және қорғау қабілетін қалыптастыруға бағытталған., өзін-өзі оқыту және үздіксіз кәсіби өзін-өзі жетілдіру қабілеті.
Несиелер - 5
-
Өлкетану
Пән белгілі бір аймақтың тарихи, әлеуметтік-экономикалық, саяси, мәдени дамуын, табиғат жағдайын жан-жақты зерделейді. Өлкетану пәнін оқытуда аймақтың әлеуметтік дамуына және тарихына қосымша оның географиясы, топонимикасы және экологиямен өзара қарым-қатынасы ескеріледі. Пәннің зерттеу нысандары ауылдың, қаланың, ауданның, облыстың әлеуметтік-экономикалық, саяси және мәдени дамуы, сондай-ақ олардың табиғи ерекшеліктерінде қамтиды. Айта кетерлігі, жергілікті тарих әртүрлі мазмұндағы ғылыми пәндер жиынтығы және белгілі бір зерттеу әдістері болып табылады, бірақ аймақтың ғылыми және жан-жақты білімдеріне толығымен жетекшілік етеді.
Несиелер - 5
-
Мүгедек адамдармен әлекметтік жұмыс
Пән мүгедектермен Әлеуметтік жұмыстың маңызды мәселелері бойынша білім алушылардың білімін меңгеруге бағытталған. Бұл курста мүгедектерді әлеуметтік қорғау, көмек және қолдау бағыттары мен нысандары, осы санаттағы халыққа әлеуметтік қызмет көрсету ерекшеліктері қарастырылады.
Несиелер - 5
-
Экология және тұрақты даму
Пән табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтары туралы, тұрақты дамудың концепциялары, стратегиялары және практикалық міндеттері туралы және адамның шаруашылық қызметінің экологиялық салдарын шешу туралы тұтас түсініктерді қалыптастыруға, экологияның, қоршаған ортаның және тұрақты дамудың аса өткір және күрделі мәселелерін талқылауға кешенді және шығармашылық көзқарасты қалыптастыруға бағытталған.
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік жұмыс мамандандырылған мектеп-интернаттарда
Пән медициналық-психологиялық жас ерекшеліктерін, қабілеттерін, қызығушылықтарын, мектепке, оқуға, мінез-құлыққа, қарым-қатынас шеңберін және баланың жеке тұлғасындағы позитивті және жағымсыз әсерлерді анықтауға бағытталған; мектеп бітіргеннен кейін өзін-өзі анықтау, өмір туралы білімді меңгеруді қамтамасыз ету тәсілдерін; жанжалды жағдайларды және әлеуметтік оқшаулануды болдырмау және ретке келтіру іскерліктерін; сот инстанцияларында құқықтық ағартуды және оқушылардың мүдделерін білдіруді қамтамасыз ету.
Несиелер - 5
-
Оқыту мен оқудағы инновациялық бағыттар
Пән оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді зерттеуге, сыни ойлауға, оқытуды бағалауды үйретуге, оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдануға бағытталған.
Несиелер - 5
-
Өзін-өзі тану
Пән гуманистік дүниетанымды, тұлғалық және кәсіби өзін-өзі дамуды, жеке психикалық және физикалық ерекшеліктерін, жеке тұлғалық қасиеттері мен сипаттамаларын, жеке тұлғаның тұтастығын, бірлігін және дамуын, студенттердің өзін-өзі тануын және өзін-өзі дамытуын педагогикалық қолдауды меңгеруге бағытталған.
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік жұмыс тарихы
Пән білім алушыларда әлемдік өркениетке көмек көрсету және қолдау институттарын, модельдерін, негізгі тарихи формалардың дамуының эволюциялық жолдары туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыруға бағытталған.
Несиелер - 5
-
Отбасы және балалармен әлеуметтік жұмыстың инновациялық формалары мен әдістері
Пән болашақ мамандардың отбасымен әлеуметтік жұмыстың теориялық және практикалық негіздерін меңгеруіне, теориялық және практикалық-бағытталған білімді интеграциялау арқылы олардың кәсіби позициясын қалыптастыруға бағытталған.
Несиелер - 5
-
Қоғамдық сананы жаңғырту пәні
Пән жастардың бойында қазақстандық патриотизм құндылықтарын, белсенді азаматтық және әлеуметтік жауапкершілікті, жан-жақты дамыған үйлесімді тұлғаны қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студент қазақстандық қоғамды жаңғырту бойынша стратегиялық құжаттарды талдай білуі керек; жалпы әлемдік өркениетті дамудағы отандық мәдениеттің әлеуетін бағалай білуі керек.
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік жұмыстағы әлеуметтік қызметтер
Пән әлеуметтік қызмет көрсетудің Табиғаты; Әлеуметтік қызмет көрсету нарығы; әлеуметтік қызмет көрсетуді стандарттау; арнаулы әлеуметтік қызмет көрсету субъектілерінің қызмет ету ерекшеліктері; әлеуметтік қызмет көрсету сапасына мониторинг жүргізу үшін базалық индикаторлар сияқты сұрақтардың мазмұнын ашады.
Несиелер - 7
-
Әлеуметтік болжау және жобалау
Пән методологиялық және технологиялық негіздермен, әлеуметтік жұмыс құрылымындағы әлеуметтік болжамдау мен жобалаудың мазмұнымен, әлеуметтік жағдайларды моделдеудің қазіргі заманғы тәсілдерімен, әлеуметтік жобалау кезеңдерімен, әлеуметтік жобалау және болжамдау әдістері мен технологияларымен таныстырады.
Несиелер - 6
-
Қақтығыстану
Пән жанжал феномені туралы психологиялық білім жүйесі және оларды жанжалдардың алдын алу және реттеудің қазіргі заманғы психотехнологияларымен таныстыруға; жанжал феноменологиясы; жанжалдарды басқару; жанжалдардың түрлі типтерін зерттеу бағыттары; конфликтологияның тәжірибелік қосымшаларымен таныстыруға бағытталған.
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік жұмыстағы іс-қағаздарын жүргізу және құжаттамалық қамтамасыз ету
Пән білім алушыларда мемлекеттік мекемелерде іс жүргізу және құжат айналымы негіздері туралы алғашқы білімді қалыптастыруға, соның ішінде азаматтардың шағымдары мен өтініштерімен жұмыс істеу, мемлекеттік билік органдарының қызметі туралы халықты ақпараттандыру ережелері, әлеуметтік қызметкерлердің қызметіндегі құжаттардың негізгі түрлерімен жұмыс істеу дағдыларын дамытуға бағытталған.
Несиелер - 6
-
Ағылшын тіліндегі әлеуметтік жұмыстағы менеджмент
Пән білім алушылардың әлеуметтік менеджменттің теориясы мен әдіснамасы саласындағы білімдерін, сонымен қатар басқарушылық шешімдерді жүзеге асыру механизмдерін қабылдау және меңгеру арқылы кәсіпорындағы нақты әлеуметтік мәселелерді шешу бойынша кейбір практикалық дағдыларын меңгеруге бағытталған. Әлеуметтік менеджменттің маңызды функцияларының мазмұнын ашуға ерекше назар аударылады: болжау, бақылау.
Несиелер - 5
-
Білім беру мекемелеріндегі әлеуметтік-педагогикалық жұмыс
The discipline is aimed at the formation of students with ideas about the infrastructure of socio-pedagogical practical activities in an educational institution.
Несиелер - 5
-
Босқындармен және мигранттармен әлеуметтік жұмыс технологиялары
Пән көшіп-қонушылармен Әлеуметтік жұмыстың бірыңғай технологиясын және көші-қон жүйесін біріздендіру тәсілдерін зерттеуге бағытталған. Бұл пән аясында көші-қон түрлері, көші-қонның заңнамалық-нормативтік негіздері, көші-қон технологиялары қарастырылады.
Несиелер - 5
-
Жастармен әлеуметтік жұмыс
Пән білім алушыларда жастармен әлеуметтік жұмыс туралы тұтас түсінік қалыптастыруға бағытталған. Курс жастар субкультурасының теориясымен, ҚР Мемлекеттік жастар саясатының мазмұнымен, жастармен әлеуметтік жұмыс бағыттарымен, жастардың әлеуметтік мәселелерімен, жастарды әлеуметтік қолдау барысындағы делдалдық технологиялармен, жас жұмыссыздармен, жас мүгедектермен әлеуметтік жұмыс технологияларымен, жас отбасымен, жастардың әлеуметтік мәселелерінің алдын алу шараларымен таныстырады.
Несиелер - 8
-
Психодиагностика
Пән кәсіби ғылыми және практикалық есептерді шешуде психодиагностикалық қызметтің теориялық-әдіснамалық принциптері туралы базалық білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Курс білім алушыларда психологиялық мәдениет негіздерін, психодиагностикалық-бағдарлы кәсіби көзқарасты қалыптастыруға, этикалық нормаларды сақтай отырып психодиагностикалық зерттеулерді ұйымдастыруға және жүргізуге мүмкіндік береді.
Несиелер - 8
-
Экономика және кәсіпкерліктің негіздері
Пән студенттерді экономика және кәсіпкерлік негіздерімен таныстыруға, қазіргі замандағы кәсіпкерлік қызметтің даму тенденциялары мен рөлін ашуға, кәсіпкерліктің ұйымдық және қаржылық негіздерін және кәсіпкерлікті инструментальды қолдауды, кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеуді зерттеуге, экономикалық білімді және экономикалық ғылымның түрлі тіршілік салаларында әдістерін қолдануға, кәсіпкерлік қызмет саласында оңтайлы ұйымдастырушылық-басқару шешімдерін қабылдау қабілетіне бағытталған.
Несиелер - 5
-
Дінтану
Пән дін, әлемдік және негізгі ұлттық діндер, қазіргі Қазақстандағы конфессиялық жағдай туралы жалпы түсінік алуына, төзімділік пен діни төзімділікті қалыптастыруға бағытталған.
Несиелер - 5
-
Тіршілік қауіпсіздігін сақтау негіздері
Пән тіршілік әрекетінің зиянсыз және қауіпсіз жағдайларын жасау үшін қажетті теориялық білімдер мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған; жаңа техника мен технологиялық процестерді оларды пайдалану қауіпсіздігі бойынша қазіргі талаптарға сәйкес жобалау; табиғи және техногендік сипаттағы қауіп-қатерлердің ықтимал салдарларынан халықты қорғау бойынша ТЖ жағдайында сауатты шешімдерді болжау және қабылдау; тіршілік циклінің барлық сатыларында адам қызметінің қолайлы жағдайлары мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету әдістері мен құралдары туралы білім.
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік жұмысты құқықтық камтамасыз ету
Пән әлеуметтік жұмыс саласындағы құқықтық реттеудің мәнін түсінуді қалыптастыруға бағытталған; әлеуметтік қорғау, әлеуметтік қызмет көрсету және халықты әлеуметтік қолдау саласындағы құқық нормаларының мазмұнын меңгерумен қамтамасыз ету; клиенттің әлеуметтік құқықтарын жүзеге асыру бойынша білімді, оларды қорғау және қорғаудың құқықтық шараларын меңгерту; қиын өмірлік жағдайда клиентке әлеуметтік-құқықтық көмек көрсету үшін құқық көздері мен нормаларын талдай білуді қалыптастыру; азаматты заңды жауапкершілікке тарту тетіктерін меңгеру;; әлеуметтік жұмыс жөніндегі маманның кәсіби қызметін жүзеге асыру кезінде туындайтын жағдайларды заңды түрде дұрыс саралау қабілетін дамыту.
Несиелер - 6
-
Әлеуметтік медицинаның негіздері
Пән болашақ маманды денсаулыққа әсер ететін факторларды білуге, сондай-ақ физикалық, психикалық және әлеуметтік әл-ауқатты сақтау және нығайту тәсілдеріне оқытуға бағытталған.
Несиелер - 5
-
Оңалту орталықтарындағы әлеуметтік жұмыс
Пән әлеуметтік оңалту концепциясымен, мүгедек балаларды әлеуметтік оңалту әдістерімен, қарт адамдарды медициналық және әлеуметтік оңалтумен, ауруларды медициналық және әлеуметтік оңалтумен, психикалық ауруларды оңалтудың ағымдағы мәселелерімен таныстырады.
Несиелер - 5
-
Ағылшын тіліндегі әлеуметтік жұмыстың этикалық негіздері
Пән әлеуметтік жұмыс мамандарының қызметі мен кәсіби моралі ретінде әлеуметтік жұмыстың құндылық-этикалық негіздері туралы біртұтас, жүйелі түсініктерді қалыптастыруға бағытталған; кәсіби қызметті ұғыну мен ұйымдастырудағы этикалық-аксиологиялық тәсілдің мәнін ашу және қажеттілігін негіздеу; құндылық-этикалық ойлау негіздерін қалыптастыру.
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- экология және тіршілік қауіпсіздігі талаптарына сәйкес мінез-құлық пен қызметті көрсету
- экономикалық білімді, кәсіби және қоғамдық қызметтегі менеджмент туралы ғылыми түсініктерді пайдалану
- психикалық және психофизиологиялық дамудың жалпы, ерекше заңдылықтары мен жеке ерекшеліктерін диагностикалау және есепке алу, әртүрлі жас сатысында адамның іс-әрекеті мен мінез-құлқын реттеу ерекшеліктерін білу
- азаматтық ұстанымды қалыптастыру үшін тарихи дамудың заңдылықтарын, негізгі кезеңдері мен ерекшеліктерін талдау;
- қоғамдық, мемлекеттік, ұлттық, жеке даму міндеттерін, әлеуметтік әл-ауқат мәселелерін шешу үшін құқық, экономика, педагогика, психология, әлеуметтік медицина саласындағы білімді қолдану;
- тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша нысанда коммуникация құру;
- зерттеу және практикалық қызметте тарихи парадигмалардың, модельдердің, әдіснамалық, теориялық, ғылыми-әдістемелік, мазмұндық және әлеуметтік жұмыстың технологиялық негіздерінің жүйелі білімін көрсету;
- әлеуметтік-медициналық, психолог-педагогикалық және өзге де көмекті қажет ететін жекелеген адамдармен және топтармен әлеуметтік жұмыс құру;
- қоғамның жаһандық, ұлттық, өңірлік әлеуметтік-мәдени даму ерекшеліктерін ескеретін әлеуметтік технологияларды әзірлеу, іске асыру;
- қолданбалы зерттеулер, оның ішінде сұрау және мониторинг жүргізу негізінде әлеуметтік жұмыс саласындағы проблемаларды сәйкестендіру, алынған деректер мен статистикалық есептілік нәтижелерін әлеуметтік жұмыс тиімділігін арттыру үшін пайдалану;
- ұйымдастырушылық-басқарушылық, әкімшілік әдістерді қолдана отырып, басқарудың әртүрлі деңгейлерінде әлеуметтік қызмет көрсету, әлеуметтік қызмет көрсету саласында заңнамалық актілерді, нормативтік құқықтық құжаттарды пайдалану
- философия, адамгершілік, этика ұстанымдарынан өмірлік және әлеуметтік құндылықтардың мазмұнын ұғыну; әлеуметтік жұмыс саласындағы ұлттық және әлемдік тәжірибені ескере отырып, теория, әдіснама және практика мәселелері; қоғамды жаңғырту жағдайында әлеуметтік саясаттың, әлеуметтік даму мен әлеуметтік жұмыстың өзара байланысын орнату;
- инновациялық тәсілдер мен әдістерді, білім берудің жаңартылған мазмұнын ескере отырып, кәсіби қызметті жоспарлау және құрастыру.