Жаңа білім беру бағдарламасы

7M04112 Маркетинг в Ақтау гуманитарлы-техникалық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Жаңа формациядағы маркетологтың жоғары білікті маманын дайындау, өзін-өзі жетілдіру және өзін-өзі дамыту қабілеті, белсенді өмір сүру барысында жаңа білімдерді өз бетінше шығармашылық меңгерудің қажеттілігі мен дағдысы; кәсіби мәдениеттің жоғары деңгейі, қазіргі ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдай және шеше алатын, педагогикалық, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін табысты жүзеге асыра алатын, ғылыми-зерттеу дағдыларын игеріп, түрлі деңгейдегі ғылыми-зерттеу іс-шараларына қатыса алатын.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Педагогиканың пәні мен міндеттері. Білім беру философиясы. Педагогикалық зерттеу туралы түсінік. Педагогикалық процесс тұтас жүйе ретінде. Кәсіби қызмет және педагог тұлға. Педагогикалық қарым-қатынас технологиясы. Тәрбие факторлары. Дамудың жас және жеке ерекшеліктері. Білім мазмұны жеке тұлғаның даму құралы ретінде. Оқыту түрлері. Оқытуды ұйымдастыру нысандары

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Зерттеуді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 3

    Жаңа тиімді технологиялық машиналар мен жабдықтарды жасау үшін тұрақты кәсіби білім мен ғылыми зерттеулердің дағдыларын қалыптастыру, осындай машиналардың техникалық жай-күйі туралы сенімді ақпарат алу, оларды тестілеу және енгізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Курс магистратура деңгейінде әлеуметтік-коммуникативтік және кәсіби-бағытталған міндеттерді шешу үшін қажетті шет тілді коммуникативтік құзыреттілікті меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Marketing Management
    Несиелер: 5

    Менеджмент және маркетингтің негізгі ұғымдары. Маркетингтік зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу процесі. Менеджмент, оның мәні және нарық жағдайындағы маңызы. Экономикалық дамудағы маркетингтің рөлі. Маркетингтік зерттеулер жүргізу әдістері. Маркетингтік зерттеулерді жүргізудің өзектілігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тарих және философия ғылымы
    Несиелер: 4

    Курс әртүрлі тарихи кезеңдерде (антикалық, орта ғасыр, ренессанс, жаңа уақыт және т.б.) дамуына байланысты ғылымның философиясының маңызды мәселелерінің таныстырылымына арналған. Пән пән туралы білімнің білім түріне және әлеуметтік-мәдени құбылыс ретінде ғылым қасиеттерін магистранттарға үйретуді мақсат етеді. оның тарихи дамуында. Курсты меңгеру барысында бакалавриат тұтастай алғанда ғылымның философиялық түсінігін, сондай-ақ ғылыми білімнің жекелеген салаларының проблемаларын ерекшеліктерін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ұйымдастырушылық мінез-құлық және көшбасшылық
    Несиелер: 3

    Ғылыми білім жүйесіндегі ұйымдастыру және ұйымдастырушылық мінез-құлық теориясының орны. Ұйым теориясы және ұйымдағы тұлға. Ұйымның стратегиясы, құрылымы мен тиімділігі; ұйым қызметіндегі мотивациялық механизмдер мен коммуникациялар; көшбасшылық және басқару стилі. Ұйымның корпоративтік мәдениеті және тәртібі. Мансапты басқару және индивидтің мінез-құлқын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Магистрлермен психологиямен байланысты негізгі проблемалар идеясын қалыптастыру: адам психикасының құбылысы, саналы және бейсаналық қарым-қатынас

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Интеграцияланған логистика
    Несиелер: 4

    Интеграцияланған логистика жүйесі қажетті уақытта, тиісті мөлшерде және нысанда тауарлар мен қызметтерді сатып ала отырып, құнын қадамдық қосудың үздіксіз және дәйекті тізбегі арқылы өнімді жылжытуды қамтамасыз етеді. Интеграцияланған логистика тұжырымдамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Зерттеу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Зерттеудің теориялық және практикалық маңыздылығы ғылыми зерттеулердің, тұжырымдамалық аппараттардың, проблемалардың, қайшылықтардың, өзектілігімен, зерттеу объектісі мен тақырыптарының, гипотеза, мақсаттары, міндеттері, мақсаттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Интерактивті маркетинг
    Несиелер: 5

    Желідегі экономикалық белсенділік: байланыс желісін қолдаудағы құзыреттілік (аффилиация). Мінез-құлықтық жарнама және интеграцияланған маркетинг. Бұқаралық ақпарат құралдары арасындағы байланыс. Интернеттегі науқандарды Стратегиялық жоспарлау саласындағы құзыреттілік. Қазіргі ақпараттық технологиялардың қоршаған ортасы. Презентацияны дайындау. Бизнесте қолданылатын заманауи IT-құралдар, PR желісінде іс-шаралар өткізу дағдылары. Он-лайн маркетинг. Интерактивті маркетинг құралдары: онлайн-видео, онлайн PR, e-mail, әлеуметтік медиа, ұялы телефония, онлайн-ойындар, блогтар, микроблогтар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жобаларды басқару
    Несиелер: 5

    Операцияларды зерттеу және жүйелік талдаудың негізгі ұғымдары; жобаларды басқарудың әдіснамалық негіздері; шешімдерді таңдау міндеттері, қатынастар; таңдау функциялары, пайдалылық функциялары, өлшемдер; белгісіздік жағдайындағы детерминирленген, стохастикалық есептер, есептер; скалярды оңтайландыру міндеттері, сызықты, сызықты емес, дискретті, көппритериалды есептер; парето-оптимальность, компромисс схемалары, динамикалық есептер, басқарушылық шешімдерді қабылдаудың маркалық үлгілері; белгісіздік жағдайында басқару шешімдерін қабылдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Маркетингтік логистика
    Несиелер: 4

    Логистика: түсінігі, мақсаттары мен міндеттері. Логистикалық қызмет. Логистиканың міндеттері. Логистиканың функциялары. Маркетингтік логистика. Физикалық таралу процесі. Маркетингтік логистиканың стратегиясы. Логистика және жеткізу элементтері. Фокусировочная стратегия: инновация. Сараланған стратегия: сервис. Шығындарды басқару стратегиясы. Өнімді жеткізудің жоғары сапасын қамтамасыз ететін материалдық және ақпараттық ағындарды реттеу мен бақылаудың интеграцияланған тиімді жүйесін құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Коммуникациялық саясат
    Несиелер: 5

    Қоғаммен байланыс: түсінігі және зерделеудің негізгі тәсілдері. PR құқықтық және этикалық негіздері. Қоғам және қоғамдық пікір. Ұйымның коммуникация жүйесі. Коммуникацияларды кешенді басқару ерекшеліктері. Компанияның коммуникациялық саясатының аудиті. Ұйымның коммуникациялық департаменттерінің жұмысы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қатынастар маркетингі
    Несиелер: 5

    Қатынастар маркетингі тұжырымдамасының принциптері. Клиентке бағытталған сервисті қалыптастыру құралдары. Тұтынушылардың адалдық түрлері. Адалдық бағдарламаларының түрлері. Тұтынушылардың (клиенттердің) адалдығын бағалау әдістері. Қарым-қатынас маркетингі маркетингтің қазіргі концепциясы ретінде. Тұтынушылардың адалдығы: бағалау түрлері мен әдістері. Адалдық бағдарламасы тұтынушылардың адалдығын басқарудың негізгі құралы ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Маркетингтік технологиялар
    Несиелер: 5

    Түрлі мамандарды түсіндірудегі жарнама ұғымы. Жарнама үшін Интернет – орта. Ақпаратты ұсыну тәсілінің оны қабылдауға әсері. Ақпаратты компьютерлік ұсыну тәсілдері: презентациялар, анимациялар және т. б. Интернет маркетинг. Блогтар-жаңа әсер ету саласы. Бойынша. Растрлық және векторлық графика. Экранды рұқсат. Техникалық құралдар. Экрандық көріністің ерекшеліктері. Арнайы әсерлер. Коммерциялық табысқа жету үшін түсті пайдалану. Мәтін-Ақпарат және дизайн элементі. Әзірлеуші үшін бес дизайн принципі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Зерттеу жұмысының әдістемесі мен ұйымдастырылуы
    Несиелер: 5

    Ғылыми-зерттеу қызметі ғылыми және техникалық жетістіктерге жетуде шығармашылық пайдаланатын жоғары білімді мамандарды даярлау сапасын арттырудың маңызды құралдарының бірі болып табылады. Зерттеу жұмыстары магистратураның білім беру бағдарламаларын меңгерудің ажырамас бөлігі болып табылады және зерттеу жұмыстарына студенттің құндылықтық қатынастарын қалыптастыруға, әдістемелік және ғылыми әдістер саласында білімдер мен дағдыларды меңгеруге, зерттеу тәжірибесін дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Инновациялық жобаларды бизнес-жоспарлау
    Несиелер: 5

    Нарықтық экономикадағы инновацияның рөлі мен маңызы. Озық өндіріс технологияларының инновациялық процестерді дамытудағы маңызы. Инновациялық жобалардың мәні. Дизайн шешімдерін іздеу әдістері. Инновациялық жобаның маркетингі. Жобаны басқару әдістемесі. Бизнесті жоспарлаудың инновациялық жобасы. Инновациялық жобалардың қауіптері және олардың ерекшеліктері. Тәуекелдерді басқару. Инновацияның тиімділігі. Қазақстандағы инновацияның қалыптасуы мен дамуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Аумақтық маркетинг
    Несиелер: 5

    Аумақтық маркетинг: мәні, маркетингтік орта, іске асыру құралдарының кешені. Территорияның стратегиялық менеджменті және аумақтық маркетинг. Муниципалдық білімнің аумақтық маркетингін ұйымдастыру және қызмет ету. Мемлекеттік және муниципалдық басқару

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жаһандық маркетинг
    Несиелер: 5

    Маркетингтік қызметті интернационалдандыру. Халықаралық маркетинг тұжырымдамасы. Жаһандық маркетингтік орта. Әлемдік нарыққа ену стратегиясы. Жаһандық маркетинг кешенін әзірлеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Маркетингтегі Стратегиялық талдау
    Несиелер: 5

    Стратегиялық маркетингтің тұжырымдамасы мен мәні. Кәсіпорындағы стратегиялық маркетингтік мақсат қою. Кәсіпорын ортасын стратегиялық маркетингтік талдау. Стратегиялық маркетингтік баламалар . Кәсіпорынның маркетингтік стратегиясын іске асыруды басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Адам ресурстарын басқару
    Несиелер: 5

    Адам ресурстарын басқаруды дамыту, адам ресурстарын басқару саласы. Адам ресурстарын басқару саласындағы негізгі бағыттар. Жұмыс күшін жоспарлау, жоспарлаудың заманауи әдістері. Жұмысты талдаудың мазмұны мен кезеңдері, кадрларды іріктеу, іріктеу және дайындау процесі. Герцбергтің екіфакторлы теориялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сауда маркаларын басқару
    Несиелер: 5

    Сауда маркасы мен бренд түсінігі: терминологияның ерекшелігі. Сауда маркасының функциялары. Сауда маркасын құру. Идентификация және марканың бейнесі. Сауда маркасының жүйесі. Сауда маркасының сыртқы атрибуттары. Сауда маркаларының типологиясы. Сауда маркасын басқару. Сауда маркасының даму тенденциялары мен перспективалары: халықаралық және жаһандық брендтер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Маркетингте басқару шешімдерін әзірлеу
    Несиелер: 5

    Ұйымда басқарушылық шешімдерді қабылдау. Басқарушылық шешім қабылдау процесінің негізгі кезеңдері. Басқарушылық шешімдерді әзірлеу және іске асыру. Ұйымның мақсатын анықтау. Шешімдерді әзірлеу және іске асыруды бақылау. Басқару шешімін қабылдау кезінде қолданылатын әдістер мен модельдер. Басқарушылық шешімнің тиімділігі мен сапасы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Маркетингтік зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Маркетингтік зерттеу жүргізуді жоспарлау және ұйымдастыру. Маркетингтік зерттеу жүргізуді жоспарлау және ұйымдастыру. Маркетингтік зерттеулер: далалық және кабинеттік, өткізу ережелері. Маркетингтің ақпараттық жүйесі. Сұрақ маркетингтегі сандық зерттеу әдісі ретінде. Нарықты конъюнктуралық талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инновациялық маркетинг
    Несиелер: 5

    Инновация маркетингі: мәні мен функциялары. Кәсіпорынның инновациялық өнімдері мен жобаларын әзірлеу. Инновация нарығының сипаттамасы. Кәсіпорындағы инновациялар маркетингінің құралдары. Кәсіпорындағы инновацияны басқару .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Отандық және шетелдік зерттеушілер алған басқарудың өзекті мәселелерін зерттеу нәтижелерін қорытындылау және сыни бағалау; жүргізілген зерттеу нәтижелерін ғылыми есеп, мақала немесе баяндама түрінде ұсыну; топтық динамика процестерін және команданы қалыптастыру принциптерін білу негізінде топтық жұмысты тиімді ұйымдастыру; кәсіби қызметтің жеке уәждемесінің параметрлерін талдау және бағалау; ұйымдастырушылық мінез-құлықты модификациялау технологиясын және жаңа енгізілімдерді басқару технологиясын қолдану.

  • Код ON2

    Инновациялық өнімнің позициялануын жүзеге асыру; жоғары технологиялық өнімді жылжыту бойынша маркетингтік іс-шаралар кешенін әзірлеу және бәсекелестік артықшылықтарды құру және қолдау үшін маркетингтік құралдардың кең жиынтығын пайдалану; коммерциялық және коммерциялық емес ұйымдардың коммуникативтік стратегияларын талдау, жоспарлау, ұйымдастыру логистикасы және бағалау дағдыларын меңгеру; жарнамалық менеджменттің практикалық дағдылары мен тәсілдерін, паблик рилейшнз және паблисити, өткізуді ынталандыру, жеке сату, коммуникативтік кешеннің жеке элементтері ретінде тиімділікті анықтау; экономикалық агенттердің және ғаламдық ортадағы нарықтардың мінез-құлқын экономикалық және стратегиялық талдау әдістерін меңгеру.

  • Код ON3

    Муниципалдық білім берудің күрделі әлеуметтік-экономикалық процестерін зерттеу және аумақтық маркетинг саласында талдау материалдарын жазу дағдысын, қолданбалы зерттеулер жүргізу және бизнес-процестерді басқару үшін сандық және сапалық әдістерді қолдану қабілеттігін игеру. оларды қолдану нәтижелері бойынша психологиялық және аналитикалық материалдар, жобалық циклдің әр түрлі кезеңдерінде жобаларды басқару технологияларын қолдану қажеттілігін талдай білуді қалыптастыру; қазіргі заманғы интернет технологиялармен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру; педагогикалық шеберлікті қалыптастыру үшін қажетті педагогикалық білімнің мәнін білу

  • Код ON4

    Басқару қызметінің тиімділігі мәселелері бойынша кеңес беру; оқытудың басым технологиялары шеңберінде монологиялық және диалогтық сөйлеу, нәтижелі өзара іс-қимыл дағдыларын меңгеру; дұрыс баға шешімін қабылдау үшін нарық конъюнктурасын бағалауда құзыретті болу; тұтыну нарығындағы жұмыс процесінде туындайтын проблемаларды талдау және шешу; кәсіби қызметті ұйымдастыру және басқару үшін қажетті ақпаратты жинауды, сақтауды, өңдеуді және бағалауды жүзеге асыру қабілеті;; ақпаратты алудың, сақтаудың, өңдеудің негізгі әдістері мен құралдарын қолдану; ақпаратты басқару құралы ретінде компьютермен жұмыс істеу, сауда маркасын құру принциптері мен технологиялары

  • Код ON5

    Кәсіби қызметте ғылыми және маркетингтік зерттеулер нәтижелерін талдау және түсіндіру әдістерін меңгеру; кәсіби қызметте нормативтік құжаттарды қолдана білуді қалыптастыру; сатуды дамыту стратегиясын таңдауға және оның қызметін әртараптандыруға, сатып алушы мен делдалдарға бөлшек және көтерме сауда жүйесіне әсер етудің әртүрлі әдістерін кешенді және ұтымды пайдалануға қатысты тауарды өткізу туралы шешім қабылдауға білікті қарау; жекелеген аумақтарда аумақтық маркетинг құралдары мен стратегиясын қолдану.

7M04112 Маркетинг 1-1,5 ж
Магистратура

Қазақ экономика, қаржы және халықаралық сауда университеті

БББТ: M075 Маркетинг және жарнама

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M04112 Маркетинг
Магистратура

Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті

БББТ: M075 Маркетинг және жарнама

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M04112 Маркетинг және тауарлар мен қызметтер нарығында брендтерді басқару (1 ж.)
Магистратура

С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық университеті

БББТ: M075 Маркетинг және жарнама

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M04112 Маркетинг
Магистратура

"Тұран" университеті мекемесі

БББТ: M075 Маркетинг және жарнама

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M04112 Маркетинг П-1
Магистратура

Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

БББТ: M075 Маркетинг және жарнама

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top