7M01401 Музыкалық білім в QYZPU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты "7М01401 – "Музыкалық білім" білім беру бағдарламасы бойынша кәсіби білім беру, ғылыми және шығармашылық қызметке қабілетті, терең педагогикалық, зерттеу, орындаушылық және басқару дағдыларын меңгерген магистрлерді дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M006 Музыка педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Сапалық зерттеулер және деректерді талдау
Пән білім беру зерттеулерінде қолданылатын сапалы әдістерді тереңдетіп оқытады. Магистранттар сұхбат, фокус-топтар, бақылау және құжаттарды талдау сияқты әртүрлі мәліметтер жинау әдістерімен таныстырылады. Сапалы ақпаратты жинау, жазу және талдау процесін зерттеу, нәтижелерді түсіндіру және сапалы деректерден қорытынды жасау дағдыларын дамытады. Сапалық әдістерді қолдану кезінде зерттеу нәтижелерінің негізділігі мен сенімділігін қамтамасыз ету принциптерін талдайды және меңгереді. Магистранттар сапалық тәсіл, теориялық негіз, зерттеу сұрақтарын құрастыруды үйрену дағдыларын қалыптастырады.
Несиелер - 5
-
Педагог-музыканттың концерттік және оқу орындаушылығы (жеке)
Пән болашақ музыка педагогтарының сахналық орындаушылық шеберлігін қалыптастырады, концерттік бағдарлама жасау және оны сахнада көркемдік деңгейде орындау қабілетін дамытады. Магистранттың музыкалық шығарманы терең талдап, көрермендерге әсерлі жеткізе білу, орындаушылық мәдениеті мен сахналық этиканы меңгеруіне, дамытуына бағытталады.
Несиелер - 5
-
ЖОО-да музыкалық-педагогикалық пәндерді оқыту
Болашақ педагог-музыкант жоғары мектепте дәріс, практикалық, зертханалық және жеке сабақтар сияқты оқыту түрлерін оқып, өзінің дербес қызметін тиімді ұйымдастыруды үйренеді, дәстүрлі және интерактивті оқыту негіздерін меңгереді, практикалық сабақтар мен педагогикалық практика үдерісінде дидактикалық және интерактивті әдістерді, сондай-ақ АКТ және оқытудың танымал технологияларын қолдануды үйренеді.
Несиелер - 5
-
Зерттеу дизайны және этикалық нормалар
Магистранттар зерттеу сұрақтарын құрастыруды, әдістемені таңдауды, деректерді жинау құралдарын әзірлеуді және деректерді талдау процедураларын жоспарлауды қоса алғанда, зерттеу дизайнының әртүрлі аспектілерін зерттейді. Сонымен қатар, пән деректердің құпиялылығы, зерттеуге қатысушылардың құқықтары мен әл-ауқаты сияқты білім беру зерттеулерін реттейтін этикалық нормалар мен стандарттарға баса назар аударады. Оқыту білім беру саласында жоғары сапалы және этикалық зерттеулер жүргізу үшін магистранттарға қажетті дағдыларды бере отырып, ғылыми жобаларды жобалау және жүзеге асыру үшін алынған білімді практикалық қолдануды қамтиды.
Несиелер - 6
-
Магистранттың оқу-әдістемелік дайындығы
Пән музыкалық-педагогикалық іс-әрекеттің өзіндік талаптарына, музыка өнері заңдылығына және шығармашылық кәсіби мүмкіндіктеріне сәйкес оқу-әдістемелік мәселелерін шешуге бағытталған. Пәнді оқытудың негізгі бағыты ретінде магистранттардың музыкалық-педагогикалық теориялық білімдерін, әдістемелік білік-дағдыларын тәжірибелік жұмыстар негізінде дамыту мүмкіндіктерімен үйлестіріп қарастырады. Оқыту технологияларын, дидактикалық және интербелсенді әдістерді меңгеру арқылы білім алушылар қазіргі заман талаптарына сай жаңа бағыттағы әдістемелік жұмыстарды жасауды үйренеді. Пән магистранттардың оқу-әдістемелік дайындығын, шығармашылығы және өзін-өзі жетілдіру әрекеттерін меңгеруді қамтиды.
Несиелер - 5
-
Музыкалық білім этнопедагогикасы
Пән болашақ педагог-музыканттың кәсіби дайындығы жолында ғылыми өй-өрісін, музыкалық-этнопедагогикалық білімін дамытуға бағытталған. Пәнді оқу барысында музыкалық білім этнопедагогикасының басқа ғылымдармен байланысын, халық педагогикасының тарихи даму жолдарының негізгі аспектілерін, қазақ халқының дәстүрлі музыка мәдениеті мен этнопедагогикалық құндылықтарының үйлесімділігін талдайды. Магистранттар халықтық педагогика идеялары, тәжірибесі мен этнопедагогикалық тәсілдері, ұлттық код негізінде музыкалық білім берудің өзекті мәселелерін зерттеуге дағдыланады.
Несиелер - 5
-
Сандық зерттеулер және деректерді талдау
Пәннің мақсаты білім беру және әлеуметтік ғылымдар саласындағы сандық талдау әдістерін меңгеруге бағытталған. Магистранттар сандық зерттеу жоспарлаудың негіздерін, деректер жинау құралдарын (анкета, сауалнамалар) әзірлеу, іріктеу принциптері, сондай-ақ деректерді статистикалық өңдеу әдістерін заманауи бағдарламалық құралдарды пайдалана отырып үйренеді. Арнайы назар гипотезаларды құрастыруға, нәтижелерді түсіндіруге, статистикалық болдамдарды тексеруге және деректерді визуализациялауға бөлінеді.
Несиелер - 5
-
Музыкалық білімдегі инклюзивті үрдіс
Пән инклюзивті музыкалық білім берудің теориялық негіздері мен практикалық аспектілерін меңгеруге бағытталған. Оқу үдерісі барысында білім алушылар Қазақстандық білім мазмұны, оның озық және заманауи тәжірибелерімен, соның ішінде инклюзивтік оқыту жүйесін жаппай білім беру ортасына енгізу бағыттарымен танысады. Пән инклюзивтік ортада жұмыс істей алатын болашақ музыка мамандарын даярлау мәселелерін қарастыра отырып, ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың физиологиялық және психологиялық ерекшеліктерін ескеру негізінде оларды әлеуметтік ортаға музыкалық пәндер арқылы бейімдеудің тиімді жолдарын ұсынады
Несиелер - 5
-
Концерттік орындаушылық (жеке)
Пән магистранттардың кәсіби теориялық білімдерімен қатар орындаушылық дағдыларын кеңінен жетілдіруге бағытталады. Пәнді меңгеру барысында магистранттар көпшілік алдында концерттік өнер көрсетуде өздерін психологиялық тұрғыда тұрақты сезінуге, ерік, ақыл, эмоциялар, қиял сияқты жеке қасиеттерін еркін көрсетуге дағдыланады.
Несиелер - 5
-
Шетел тілі (кәсіби)
Пән супер-базалық стандарт кемінде (В1) деңгейін меңгеруді қамтамасыз етуге, магистранттардың лингвистикалық емес оқыту бағыттары бойынша мәдениетаралық және коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Магистратураның пәндік саласына сәйкес нақты лексиканы, терминологияны және коммуникациялық стратегияларды зерттеуді қамтиды. Магистранттар болашақ мансабында туындауы мүмкін кәсіби мәтіндермен, құжаттамалармен және коммуникациялық жағдайлармен танысады.
Несиелер - 4
-
Музыкалық этнопедагогика негіздері
Пәнді оқытуда халықтың даналық ой-пікірлері мен құндылықтарын өн бойына жиған этнопедагогика ғылымының қалыптасу жолдарын зерттеуге, педагогика дамуын халықтық педагогика дәстүрімен бірге қарастыруға назар аударады. Магистранттар фольклорды музыкалық білім берудің құралы ретінде қабылдап, халықтық әдет-ғұрыптар мен музыкалық өнердің, халық шығармашылығының адамгершілік-эстетикалық негіздерін талдайды.
Несиелер - 5
-
Арнайы пәнді оқыту әдістемесі (жеке)
Пән болашақ педагог-музыканттардың кәсіби-шығармашылық қызметінде арнайы пәндерді (музыкалық аспап, вокал, хорды дирижерлау және т.б.) оқыту әдістемесін меңгеруге бағытталған. Пән шеңберінде оқытудың теориялық негіздері, сабақ құрылымы, репертуар таңдау принциптері, орындаушылық дағдыларды қалыптастыру жолдары және білім алушылардың жеке ерекшеліктеріне сәйкес әдіс-тәсілдерді қолдану қарастырылады. Магистранттар оқыту үдерісін жоспарлауды, сабақ жүргізудің тиімді әдістерін таңдауды, музыкалық-педагогикалық процесті ұйымдастырудың заманауи технологияларын пайдалануды үйренеді.
Несиелер - 5
-
Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясы
Пән магистранттарға жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясы саласындағы терең білім беруге бағытталған. Оқыту барысында оқу процесін ұйымдастырудың инновациялық әдістері, білім беру бағдарламаларын жобалау, студенттердің оқу жетістіктерін бағалау тәсілдері және көшбасшылықтың психологиялық аспектілерін, оның ішінде мотивация, көшбасшылық, коммуникация және қақтығыстарды басқару мәселелерін талдайды.
Несиелер - 4
-
Электрондық музыкалық оқыту бағдарламалары
Пәнде музыкалық білім берудің негізгі бөліктерінің бірі – электрондық музыкалық оқыту бағдарламаларының мән-мазмұны, кезеңдері, құрамдас бөлімдері, қойылатын талаптары кеңінен талданады. Түрлі үлгідегі музыкалық ақпаратты өңдеу және ұсыну технологиялары негізінде ноталық жазбалаларды жинақтап, теруге, электрондық музыкалық оқыту бағдарламаларымен түрлі типтегі динамикалық ақпаратты (сөйлеу, музыка, бейне фрагменттері, анимация және т.б.) біріктіруге, онымен жұмыс жасауға дағдыланады
Несиелер - 4
-
Музыкалық-педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы
Пән музыкалық-педагогикалық зерттеулердің ғылыми-танымдық және әлеуметтік-мәдени маңызын терең меңгеруге бағытталған. Пәнді оқу барысында магистранттар музыка мұғалімінің әдіснамалық мәдениетінің мазмұнын, оның басқа ғылымдармен байланысын, негізгі теориялық ұғымдарын және музыкалық білім берудегі әдіснамалық тәсілдердің инновациялық әлеуетін түсінеді, музыкалық-педагогикалық ғылым жетістіктерін, түрлі ғылыми ақпараттарды, көзқарастарды сыни тұрғыдан талдап, салыстыру қабілеттері дамиды. Сонымен қатар, магистрлік диссертация мен ғылыми мақалалар жазуға қойылатын академиялық талаптарды меңгереді.
Несиелер - 4
-
Педагог-музыканттың инклюзивтік дайындығы
Пән инклюзивті білім беру жағдайында жұмыс істейтін педагог-музыканттардың кәсіби және тұлғалық дайындығын қалыптастыруға бағытталған. Магистранттар ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс жасау ерекшеліктерін, оларды оқыту мен тәрбиелеудің әдістері мен принциптерін меңгереді. Пәнді меңгеру барысында инклюзивтік ортада музыкалық сабақтарды ұйымдастыру, оқыту стратегияларын таңдау, эмоциялық тұрақтылық, төзімділік сияқты тұлғалық қасиеттерді дамыту, сондай-ақ ерекше балалардың отбасымен ынтымақтастық орнату мәселелері қарастырылады.
Несиелер - 5
-
Музыкалық өнер және халықаралық ғылыми кеңістік
Пән музыкалық өнердің халықаралық ғылыми кеңістіктегі орны мен даму бағыттарын зерттейді. Магистранттар музыкалық өнер бағыттарына қатысты заманауи зерттеу трендтерімен, ғылыми ынтымақтастық түрлерімен, халықаралық форумдар мен жарияланым алаңдарымен (Scopus, DergiPark, Milli Folklor және т.б.) танысады. Сонымен қатар, пәнде жаһандық мәдени үдерістер мен музыка ғылымының өзара байланысы, ғылымның пәнаралық сипаты және музыкалық зерттеулердің әлеуметтік, мәдени контексттегі рөлі зерделенеді.
Несиелер - 4
-
Музыкалық іс-әрекет психологиясы
Пән музыкалық іс-әрекет психологиясының педагог-музыканттың тұлғалық, оның танымдық-орындаушылық қызметінің қалыптасуына әсері мен оның маңыздылығын қарастырады. Сонымен қатар тұлғаның көркем-бейнелік ойлауына, ортаға эмоциялық бейімделуіне аса назар аударады. Негізгі үрдістердің (ерік, назар, сезім, қабылдау, есте сақтау, ойлау, қиял) мән-мазмұнын қарастыра отырып, магистранттар педагог-музыканттың жеке қасиетіндегі, музыкалық қызметіндегі және қарым-қатынас үдерісіндегі оның көріністерін талдауға дағдыланады.
Несиелер - 5
-
Музыкалық компьютерлік бағдарламалар
Пән музыкалық оқу үдерісінде компьютерлік технологияларды қолдануға, әр түрлі ақпаратты жылдам іздеу және қарапайым қабылдап, меңгеруге бағытталады. Пәнді оқу барысында музыкалық білім беруді дамытудың қазіргі кезеңінде медиа-білімнің маңыздылығы, магистранттың шығармашылық әлеуетін дамыту құралы ретінде мультимедиялық технологияларды қолданудың тиімділігі бірнеше музыкалық-компьютерлік бағдарламалар негізінде қарастырылады. Магистранттар «Софт Моцарт» музыкалық компьютерлік бағдарламасымен жұмыс жасау әдістемесін меңгереді.
Несиелер - 4
-
Академиялық жазылым
Пән академиялық контексте жазбаша сөйлеу дағдыларын дамытады. Пән ғылыми мәтіннің құрылымын, зерттеу және дәлелдеу әдістерін, дәйексөздер мен сілтемелер ережелерін зерттеуді қамтиды. Магистранттар ғылыми эсселерді, рецензиялар мен зерттеу мақалаларын жоспарлау, жазу және редакциялау әдістерін, академиялық этика мәселелерін және жұмысты пішімдеу ережелерін меңгереді. Тәжірибелік тапсырмалар мен кері байланыс арқылы магистранттар академиялық пікірталас аясында өз ойларын анық, логикалық және дәлелді жеткізу қабілетін дамытады. Пән зерттеу негізінде магистрант үшін қажетті академиялық жазылым қабілеттері, дағдылары мен құзыреттілігін қалыптастыруды мақсат етеді.
Несиелер - 4
-
Орындаушылық өнерді оқыту әдістемесі (жеке)
Пән болашақ музыка педагогтарының орындаушылық өнерін оқыту әдістерін меңгеруіне бағытталған. Пәнде музыкалық шығармаларды талдау, репертуар таңдау, жеке және топтық орындаушылықты дамыту жолдары, сондай-ақ сахналық мәдениет пен интерпретациялық әдіс-тәсілдер қарастырылады. Магистранттар оқыту үдерісінде орындаушылық аппаратпен жұмыс жасау, орындаушылық техника мен музыкалық көркемдік құралдарын тиімді қолдану, білім алушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту бағытында тәжірибе жинақтайды.
Несиелер - 5
-
Музыкалық психология
Пән музыкалық психологияның негізгі заңдылықтарын, принциптерін, құрамдас бөлімдерін, сапалы әдістерін меңгеруге бағытталған. Пәнді оқытуда музыкалық орындаушылық, көркем шығармашылықтағы музыкалық қабілеттер, музыкалық қабылдау, музыкалық сана, музыкалық интонация, т.б. психологиялық үдерістерді талдауға аса назар аударады. Магистранттар музыканы оқытудың психологиялық ерекшеліктеріне қажетті дағдыларды меңгеріп, білімдерін оқу үдерісінде практикалық тұрғыда тиімді қолдануға үйренеді.
Несиелер - 5
-
Әдебиеттерді талдау, музыкалық білім беру саласындағы теориялық және тұжырымдамалық негіздер
Пәнді оқу барысында магистранттар ғылыми зерттеулерге сыни талдау жасайды, өзіндік зерттеу тәсілдерін әзірлейді және музыкалық білім беру саласындағы негізгі тұжырымдамалар мен тенденцияларды түсіну үшін салыстырмалы талдау дағдыларын қолданады. Әрбір тапсырма сыни тұрғыдан ойлау және ғылыми материалдармен аналитикалық жұмыс істеу дағдыларын дамытуға бағытталған, бұл магистранттарға пән саласын тереңірек түсінуге ғана емес, сонымен қатар өздерінің ғылыми жобаларын жасауға дайындалуға көмектеседі.
Несиелер - 4
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Ғылым тарихы мен философиясы пәні магистранттарға ғылыми әдістердің дамуы жағдайындағы ойлау эволюциясы туралы түсінік береді. Магистранттар сыни ойлау және салыстырмалы талдау дағдыларын қолдана отырып, негізгі философиялық ұғымдарды және олардың ғылыми жаңалықтарға әсерін талдайды. Олар ғылыми парадигмаларды қалыптастырудағы идеологиялардың әсерін бағалайды, білімге әртүрлі көзқарастарды салыстыру және бағалау үшін интеллектуалды дағдыларды пайдаланады. Тарихи контексттерді талқылау және зерттеу арқылы магистранттар ақпаратты талдау және синтездеу дағдыларын, философия мен ғылымның байланысын терең түсінуді дамытады.
Несиелер - 4
-
Креативті музыкалық өнер индустриясы
Пән магистранттардың шығармашылық ойлауын, жобалау, ғылыми және коммуникациялық дағдыларын дамытуға бағытталған. Пәнді оқу барысында магистранттар музыкалық өнер мен ғылыми зерттеулердің өзара байланысына негізделген креативті индустриялар құрылымымен, музыкалық бизнестің ерекшеліктерімен, музыкалық өнер технологиясы мен цифрлық трансформациясымен, авторлық құқық, зияткерлік меншік және продюсерлік қызметпен танысады. Сондай-ақ музыкалық шығармашылық пен ғылыми-педагогикалық жетістіктердің байланысы, инновациялық жобаларды, стартаптарды, мультимедиалық форматтарды дамыту және өнердің кәсіпкерлік модельдерге біріктірілуін қарастырылады.
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылым мен білім беру үдерісінің өзара байланысын, ғылым тарихы мен философиясының өзекті мәселелерін, сөйлеу коммуникациясының кәсіби негіздерін, білім беру трансформациясы жағдайында этикалық және құқықтық стандарттарды сақтай отырып, жасанды интеллектіні пайдалануда ғылыми нәтижелерді білім мазмұнына интеграциялайды.
- Педагогика және психология ғылымын дамытудың теориялық-әдіснамалық негіздерін, әр түрлі қабілеттері бар студенттерді ескере отырып, инклюзивті қағидаларға сәйкес оқыту әдістерін, басқару және меңгеру үрдістерін, психологиялық-педагогикалық зерттеулердің мәні мен мазмұнын кәсіби қызметінде пайдаланады
- Ғылыми-зерттеу жұмысының барлық кезеңінде этикалық нормаларды сақтай отырып, зерттеу құрылымын, әдіснамасын, деректерін және қорытындыларын академиялық стандарттарға сай ұсынады.
- Музыкалық білім беру жүйесінің маманын кәсіби тереңдетіп даярлауға бағытталған философиялық, тілдік, психологиялық-педагогикалық, тарихи-теориялық, орындаушылық пәндердің мазмұнын біледі.
- Интеллектуалдық және шығармашылық дамудың жоғары деңгейін, адамгершілік, этикалық және құқықтық нормаларды, ойлау мәдениетін меңгеруін көрсетеді.
- Ғылыми және шығармашылық қызметте, мәдениетаралық коммуникацияда алған білімдерін, іскерліктері мен дағдыларын қолданады.
- Білім беру бағдарламасының мақсаттарын, міндеттерін, бағыттары мен мазмұнын түсінуді, оны жүзеге асыру перспективасын, музыкалық білім беру мен аралас ғылымдардың ерекшеліктерін, қазіргі заманғы әлемде кәсіби құзыреттілік пен әлеуметтік ұтқырлыққа кепілдік беретін түсініктерді көрсетеді;
- Өзінің педагогикалық, ғылыми-зерттеу және шығармашылық қызметін жобалайды.
- Оқытудың тиімді әдістерін және оқыту технологияларын, білім алушыларда тереңдетілген музыкалық білімді қалыптастыруға бағытталған оқу-әдістемелік құжаттаманы әзірлейді.
- Оқу процесіне өткен және қазіргі заманғы отандық және шетелдік атақты педагогтардың озық педагогикалық тәжірибесін енгізеді.
- Ғылыми және музыкалық-педагогикалық білім берудің жеке траекториясын жүзеге асыру үшін шығармашылық мақсаттарды және одан әрі кәсіби өсу перспективаларын ескерудің мүмкіндіктерін жасайды.
- Жалпы мәдени және кәсіби құзыреттілікке, еңбек нарығында бәсекелестік қабілеттілігіне ие.