Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M10104 Медицина-профилактикалық іс в Марат Оспанов атындағы Батыс Қазақстан медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты М145 «Медициналық-профилактикалық іс» мамандығы магистратурасының білім беру бағдарламасының мақсаты - санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылықты қамтамасыз ету, денсаулық сақтау мен нығайту саласындағы мәселелерді кешенді түрде шеше алатын және медициналық білім мен ғылым саласында кәсіби қызметті жүзеге асыруға дайын білікті мамандарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M145 Медициналық-профилактикалық іс
  • Білім беру саласы 7M10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 7M101 Денсаулық сақтау
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Пән бағдарламасына кіреді: Философия және ғылым әдіснамасы философиялық білімнің саласы ретінде. Мәдениет пен қазіргі өркениеттегі ғылым. Ғылымның пайда болуы және оның дамуының негізгі кезеңдері. Ғылыми таным құрылымы. Ғылым динамикасы жаңа білімнің қалыптасу үдерісі ретінде. Ғылыми зерттеу әдістемесі. Ғылыми дәстүрлер мен ғылыми революциялар. Ғылыми рационалдықтың түрлері. Ғылым дамуының қазіргі кезеңінің ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде. Медициналық ғылым: методологияның ерекшеліктері. Ғылым философиясы ғылыми танымның жалпы заңдылықтары мен тенденцияларын олардың тарихи дамуында алынған және тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылатын ғылыми білімді өндіру бойынша ерекше қызмет ретінде қарастырады. Пән негізгі назарды ғылымның философиялық анализіне білімнің спецификалық жүйесі, рухани өндіріс нысандары және әлеуметтік институт ретінде аударады. Ғылым дамуының жалпы заңдылықтары, оның генезисі мен тарихы, құрылымы, деңгейлері мен ғылыми зерттеудің әдіснамасы ұсынылған. Емшілік өнерін дамытудың философиялық детерминанттары, медицинаның өзекті философиялық мәселелері талданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғарғы мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Педагогика ғылымы және оның адам туралы ғылым жүйесіндегі ролі. Қазіргі әлемдегі жоғары білім. Жоғары білім берудің жаңа моделі және кредиттік оқыту жүйесі. Жоғары білім педагогикасының әдістемесі. Жоғары білім беретін оқытушының кәсіби - педагогикалық мәдениеті. Педагогикалық байланыс. Жоғары білім берудің педагогикалық процесінің теориясы. Жоғары білім дидактикасы. Жоғары білім мазмұны. Оқыту процесін басқару. Жоғары білім берудің әдістері мен формалары. Оқыту әдістерінің жіктелісі. Оқытудың инновациялық және белсенді әдістері. Жоғары мектептің тәрбиелеу теориясы. Жоғары мектептің ғылыми қызметінің теориясы. Педагогикалық технологиялар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қолданбалы биостатистика
    Несиелер: 5

    Биомедициналық зерттеулердің нәтижелерін өңдеуде статистикалық бағдарламалар, корреляциялық талдау, регрессиялық талдау, дисперсиялық талдау, құбылыстар динамикасын талдау әдістері, параметрлік емес критерийлерді қолдану, ғылыми мақалалар жариялау, тұрғындар денсаулығының статистикасы. Ғылыми зерттеулерді жоспарлау.Статистикалық модельдеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми гигиеналық зерттеулер әдістемесінің негіздері
    Несиелер: 8

    Гигиеналық-эпидемиологиялық зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізудің негізгі принциптері. Ғылыми зерттеудің сандық және сапалық әдістері. Гигиеналық және эпидемиологиялық зерттеулердің мәліметтерін сапалы және сандық талдау. Гигиена ғылымындағы зерттеу этикасы. Зерттеудің дизайны және әдістері. Зерттеу жобасының құрылымы, зерттеу кезеңдерінің сипаттамасы, мәліметтерді жинау және талдау. Гигиеналық жобалардағы этикалық мәселелер. Ғылыми басылымдардың түрлері. Ғылыми мәтіндерді сыни тұрғыдан талдау. Ғылыми мәтіннің қасиеттері. Презентация мен презентацияны құрудың ережелері мен қағидалары. Ғылыми мақала мен диссертация бойынша жұмыстың негізгі кезеңдері. Библиография, негізгі жобалау техникасы. Дәйексөз. Әсер ететін факторлар туралы түсінік. Хирш индексі. Шетелдік басылымдарда басылымдарды безендіру бойынша негізгі ұсыныстар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 3

    Мамандық бойынша мәтіндерді танысу, іздеу, зерделеу және қарау дағдыларын қалыптастыру; лингво-мәдениеттану кешендерін жүзеге асыру; диалогтік, монологиялық сөйлеу, резюмалау дағдыларын дамыту, ғылыми жұмыстармен байланысты баяндамалар жасау және мамандық бойынша әңгіме жүргізу; ақпараттық және кәсіби сипаттағы хабарламаларды есту арқылы қабылдау. Курстың пәндік мазмұны когнитивті-лингвокультурологиялық кешендерде ұйымдастырылады.: * коммуникативтік сала, • Кәсіби бағытталған сала.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Басқару психологиясы ғылым ретінде. Басқару үлгілері. Ұйымда топты басқару. Жетекші басқару субъектісі ретінде. Жетекшінің қызметі. Көшбасшылықтың пайда болу теориясы.Ұйымдастыру мәдениеті. Басқарушылық қарым-қатынас. Ұйымдағы кіші топты басқару. Ұйымдағы орындаушы. Қазіргі ұйымның басшысы және көшбасшысы. Ұйымдағы қақтығыстарды басқару. Басшының қызметі. Басшылық және көшбасшылық стилі. Кадрлық процестерді басқару. Басшының имиджі. Жеке имиджді басқару әдістері Кәсіби бейімделу. Жария сөз сөйлеу технологиясы. Қарым-қатынастың бейвербальды құралдары, оларды басқару қарым-қатынасында қолдану. Коммуникативтік құзыреттілік түсінігі. Коммуникативтік құзыреттілік деңгейлері. Тиімді келіссөз процесінің психологиясы. Қызметкерлерді ынталандыру. Персоналды ынталандыру теориясы. Стресс. Эмоционалдық жағдайларды реттеу. Қақтығыстарды басқару. Орындаушылардың психологиялық түрлері. Басқару стилінің тиімділігі мәселесі

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Медициналық-профилактикалық ісіндегі жобалық менеджмент
    Несиелер: 4

    Жобалық менеджменттің пайда болу тарихы. Жобалық басқаруды дамыту факторлары мен алғышарттары. Шетелде жобаларды басқару әдістерінің даму эволюциясы. Жобаның тұжырымдамасы мен мәні. Идеяны қалыптастыру және жоба тұжырымдамасын әзірлеу. Жобаларды басқарудың мәні. Жобаның өмірлік циклі. Жобалардың түрлері. Жобаның мақсаты мен стратегиясы. Жобалық орта. Жобаға қатысушылар. Жоспарлау процестері, олардың жобаны басқару процестеріндегі орны мен рөлі. Жұмысты бөлу құрылымы. Жоспарлау принциптері. Жоспарлаудың негізгі және көмекші процедуралары. Жоба мазмұнын жоспарлау. Зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін, зерттеудің артықшылықтары мен кемшіліктерін тұжырымдай отырып, зерттеу жүргізу алгоритмі).Ғылыми-практикалық зерттеулерді жоспарлау мен жүргізудің ұйымдастырушылық-әдістемелік негіздері (ғылыми-практикалық зерттеулердің мақсаты мен міндеттерін тұжырымдап, оны іс жүзінде жүзеге асырудың жоспары мен бағдарламасын жасау).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Эпидемиологиялық ауруларды бақылаудың ғылыми негіздері
    Несиелер: 10

    Инфекциялық және инфекциялық емес ауруларды зерттеу және бақылау. Эпидемиологиялық диагностика. Эпидемияға қарсы іс-шаралардың мазмұны және оны ұйымдастыру негіздері. Инфекциялық ауруларды қадағалау. Жұқтыру және таралу шаралары. Инфекцияның динамикасы. Эпидемиялық қисықтар. Ауруды тергеу. Epidinfo көмегімен деректерді енгізу формасын жасау. Мәліметтерді енгізу / деректерді талдау. Үлгіні бағалау негіздері. Статистикалық қорытынды жасаудың теориялық негіздері. Өршулерді тексерудегі аналитикалық эпидемиологиялық зерттеулер. Көп өзгермелі талдау мен логистикалық регрессияны пайдаланып өршуді зерттеу. Өршуді тергеудің практикалық аспектілері. АИВ / ЖИТС эпидемиологиясы. АИВ / ЖИТС-ны қадағалау. Гепатиттің эпидемиологиясы. Аэрозольді тасымалдау механизмі бар аурулар эпидемиологиясы. Ішек инфекцияларының эпидемиологиясы. Трансмиссивтік таралу механизмі бар инфекциялардың эпидемиологиясы. Контактілік тасымалдану механизмі бар инфекциялардың эпидемиологиясы. Төтенше жағдайларда санитарлық эпидемияға қарсы шараларды ұйымдастыру. Тұрғындар үшін биоқауіпсіздікті қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық практика
    Несиелер: 3

    Педагогикалық практика (п) магистранттардың біртұтас білім беру үдерісін жүзеге асыру тәжірибесін алуға; нақты пәндік саладағы педагогикалық және әдістемелік тәжірибені кешенді талдауды орындауға; білім беру процесінің жеке компоненттерін жобалауға бағытталған. Магистранттардың педагогикалық практикасының негізгі міндеттеріне мыналар жатады: - магистрлік бағдарлама пәндерін оқу барысында магистранттар алған тұрақты білімді, іскерлікті және дағдыларды бекіту; - оқу сабақтарын өткізудің әртүрлі формаларын дайындау, өткізу және талдау әдістемесін меңгеру; - заманауи білім беру ақпараттық технологиялары туралы, оқу үрдісінің мазмұны мен жоспарлау құжаттары туралы түсініктерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоршаған орта мен жұмыс ортасының гигиеналық факторларының қауіптілігін бағалау әдістемесінің негіздері
    Несиелер: 4

    Қоршаған орта факторларының тұрғындар денсаулығына әсер ету қаупін бағалаудың әдістемелік негіздері. Тәуекелді бағалаудың негізгі кезеңдері. Қоршаған орта мен өндіріс ортасының адам денсаулығына қауіптілік әсерін бағалау. Қоршаған орта ластануының тұрғындар денсаулығына әсерін бағалау. Зерттеу объектісінің ластану көздері туралы мәліметтерді жинау және талдау. Зиянды факторды анықтау. Зерттеу үшін ең маңызды химиялық заттарды таңдау. Химиялық канцерогендер үшін дозаға жауап беру қатынасы. Канцерогенді емес заттардың дозалық реакциясы. Экспозицияны бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Вакцинология
    Несиелер: 5

    Белсенді, пассивті иммунитетті тудыратын дәрілер. Тұрғындарды жоспарлы иммундау. Эпидемиологиялық көрсеткіштер бойынша иммундау. Иммундауға жалпы және жеке қарсы көрсеткіштер. Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің иммундау туралы бұйрықтары. Қазақстан Республикасы Үкіметінің иммундау туралы қаулылары. Жоспарлы иммундауды ұйымдастыру. Вакцинациялау жұмыстарын есепке алу. Иммундауға жататын тұрғындар контингентін есепке алу. Иммундау және иммунизациядан кейінгі вакцинаны бақылауға қоятын талаптар. Иммундауға жататын балаларды иммундаумен қамтуды есептеу. Иммундауға қарсы жағдайларды және иммунизацияның асқынуын тергеу. Алдағы уақытқа арналған жаңа вакциналар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Медицинадағы статистикалық бағдарламалар
    Несиелер: 3

    Статистикалық ықтималдығы, таралуы, жиынтығы.Сенімділік түсінігі. Статистикалық байқаулардың түрлері. Балама талдау. Таралу түрлері. Жалпылау коэффициенттері. Вариациялық қатарлар және оның сипаттамалары. Параметрлік салыстыру әдістері. Параметрлік емес салыстыру әдістері. Корреляциялық талдау. Регрессиялық талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Гигиена және эпидемиологияны оқыту әдістемесінің негіздері.
    Несиелер: 4

    Медициналық білім берудің міндеттері. Мақсатты құрылымдық тәжірибелік емтихан (МҚТЕ). Оқыту әдістері. Жеке білім беру траекториясын дамыту. Шағын топтардағы жұмыс ережелері мен әдістері. Проблемалық-бағдарлы оқыту. Командалық-бағдарлы оқыту. Гигиеналық зерттеулерге негізделген оқыту. Білім, білік, дағды, біліктілік және практикалық іске асыруды бағалау әдістері. Мақсатты құрылымдық тәжірибелік емтиханды практикалық іске асыруды бағалау әдістері. Мақсатты құрылымдық тәжірибелік емтихан (МҚТЕ).

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеуді жариялау әдістемесі
    Несиелер: 5

    Ғылыми басылымдардың түрлері. Ғылыми мәтіндерді сыни тұрғыдан талдау. Ғылыми мәтіннің қасиеттері. Презентация құру және презентация ұсыну ережелері мен принциптері. Ғылыми мақала мен тезистердің библиографиясы бойынша жұмыстың негізгі кезеңдері, негізгі рәсімдер. Дәйексөз. Әсер ететін факторлар туралы түсінік. Хирш индексі. Шетелдік басылымдардағы басылымдарды безендіру бойынша негізгі нұсқаулар. Биомедициналық жазудың, редакциялаудың және коммуникацияның негізгі аспектілері. Кестелер мен графиктер, есеп компоненттері, конференция материалдары және мақаланы жариялауға дайындау. Ғылыми авторлық (авторлық критерийлері, орынсыз авторлық), мүдделер қақтығысы, плагиатты анықтау және басылым этикасының басқа мәселелері. Денсаулық сақтау саласындағы зерттеулердің сапасы мен ашықтығын жақсарту желісінің (EQUATOR) ғылыми-зерттеу жоспарларымен, есептерді ұсынуымен таныстыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тұрғындар қауіпсіздігінің радиациялық және экологиялық аспектілері
    Несиелер: 5

    Тұрғындардың радиациялық қауіпсіздігі саласындағы негізгі мәселелер. Қоршаған орта объектілерінің техногендік радионуклидтермен ластануы. Сәулеленудің арнайы және арнайы емес сипаттағы салдары

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON2

    Басқару және оқыту шеберлігі: - денсаулық сақтауды басқару саласындағы негізгі принциптер мен модельдерді қолдана алады. - инновациялық технологияларды, ғылыми зерттеулердің заманауи жетістіктерін және оқытудың белсенді әдістерін енгізу негізінде оқу процесін ұйымдастыра алады -білім беру және шет тілін білу теориясына негізделген заманауи педагогикалық стратегияларды қолданады

  • Код ON3

    Зерттеу әдістері және дизайны:- Медициналық-профилактикалық зерттеулерді жобалау, үйлестіру және бағалау дағдыларын көрсетеді. - ғылыми жобаларды жүзеге асыру үшін статистикалық бағдарламаларды тиімді қолданады. - мақала жазудың және ғылыми материалдарды баспаға дайындау дағдыларының жалпы ережелерін игереді

  • Код ON4

    Профилактикалық медицинадағы зерттеулер: Тұрғындардың санитарлық-эпидемиологиялық әл-ауқатын қамтамасыз етудегі мәселелерді анықтай алады; - жұқпалы және жұқпалы емес аурулардың алдын алу бойынша ғылыми жобалар жасау дағдыларды игереді. -денсаулық сақтау саласында профилактикалық бағдарламаларын құрастыру және бағалау дағдыларын көрсетеді

  • Код ON5

    Тиімді байланыс:- ғылыми талқылау, ғылыми мәліметтерді, оның ішінде шет тілінде ұсыну дағдыларын көрсетеді; - кәсіби қызметте академиялық қауымдастықпен тиімді қарым-қатынасты көрсетеді. - кәсіби деңгейде шет тілін жетік біледі.

  • Код ON6

    Медициналық-профилактикалық іс маманы және көшбасшысы: -ауруларға санитарлық-эпидемиологиялық қадағалауды ұйымдастыру саласындағы дағдыларды көрсетеді. - эпидемиологиялық ахуалдың ағымдағы жағдайын және мүмкін болатын төтенше асқынуларды бағалайды. -стратегияны құру және тәжірибені жетілдіру бойынша аналитикалық дағдылары бар. -тұрғындар денсаулығын кешенді бағалау дағдыларын көрсетеді

Top