Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D10102 Медицина в Марат Оспанов атындағы Батыс Қазақстан медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты D141 «Медицина» мамандығының докторантура бағдарламасының мақсаты - ғылым мен медициналық білімді жетілдіру және өз бетінше ғылыми зерттеулер жүргізуге дайын жаңа технологияларды дамыту мәселелерін тиімді шешуге қабілетті және жақсы ғылыми практика қағидаларына сәйкес зерттеу және педагогикалық қызметті жүзеге асыру алатын, Дәлелді медицина тәсіл негізінде нақты саласында жоғары медициналық білім беру жүйесінде , қазіргі еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, жоғары білікті ғылыми және ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D141 Медицина
  • Білім беру саласы 8D10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 8D101 Денсаулық сақтау
  • Статистикалық талдау және ғылыми-зерттеу жұмысында мәліметтерді ұсыну
    Несиелер: 6

    Статистикалық талдаудың әдістері мен тәсілдері. Оларды адекватты қолдану және нәтижелерді дұрыс интерпретациялау үшін статистикалық әдістердің мәнін түсіну: биомедициналық зерттеулерде қолданылатын өлшеу шкалаларының негізгі түрлері, сандық және сапалық белгілері, биостатистикадағы өлшеулердің сенімділігі мен сенімділігі, жалпы популяция мен іріктеу, үлгінің өкілдігі, жалпы популяцияны зерттеудің таңдаулы әдісі . Биостатистиканың міндеттері. Статистикалық гипотезалар. Биостатистиканың негізгі түсініктері мен анықтамалары. Белгілердің жіктелуі. Биомедициналық деректерді олардың графикалық көрінісі негізінде талдау. Кездейсоқ шаманың сандық сипаттамалары. Сандық статистикалық сипаттамаларға негізделген биомедициналық мәліметтерді талдау. Кездейсоқ шаманың үлестірімі туралы гипотезаны тексеру. Биомедициналық мәліметтерді талдауға арналған Стьюдент t-критериі. Статистикалық гипотезаларды тексерудің параметрлік емес критерийлері. Сапа атрибуттарын талдау. Өзара байланыс кестелері. Корреляциялық талдау. Сызықтық регрессия. Дисперсияны талдау. Дисперсияны біржақты талдау. Стандартталған көрсеткіштер әдісі. Тіршілікті талдау әдісі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Зерттеуді жобалаудың типтік формалары
    Несиелер: 5

    Пәннің бағдарламасы мыналарды қамтиды: жоспарлау, ұйымдастыру және зерттеу принциптері. Медицинадағы зерттеулердің түрлері. Медицинада және денсаулық сақтауда сипаттама зерттеулер. Медицинадағы және денсаулық сақтаудағы аналитикалық зерттеулер. Медицина мен денсаулық сақтау саласындағы панельдік зерттеулер мен тренингтер. Медицинадағы және қоғамдық денсаулықтағы экологиялық зерттеулер. Медицинада және денсаулық сақтауда эксперименттік зерттеулер. Медицинадағы сапалы зерттеулер. Денсаулық сақтау саласындағы зерттеу әдісі, үлгілеу. Зерттеулердің артықшылықтары мен кемшіліктері. Зерттеудің әдіснамалық сапасын бағалау. Зерттеу қателерінің негізгі түрлері. Денсаулық сақтау саласындағы этикалық нормалардың тәртібі мен принциптері. Зерттеу жобаларын және гранттық қосымшаларды жазу. Қаржыландыру көздері бойынша ғылыми-зерттеу бағдарламалары. Денсаулық сақтау саласындағы халықаралық стандарттар (GCP / GLP / GAP / GMP);

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім бағдарламасын әзірлеу және бағалау
    Несиелер: 4

    Пән құзіреттілікке негізделген оқу бағдарламасын әзірлеу технологиясын зерттейді. Оның ішінде жоғары білім берудегі заманауи тәсілдер. Модульдік оқыту. Болон процесінің параметрлері. Жоғары білімнің халықаралық тенденциялары: Еуропалық біліктілік шеңберлері, академиялық ұтқырлық, бірлескен білім бағдарламалары. Жоғары білімның басымды ұлттық бағыттары. Білім бағдарламасы. Білім бағдарламасын құру қағидалары. Технологияны дамыту ОП. Білім бағдарламасын әзірлеу технологиясы.ПОӘК. Білім беру бағдарламаларын әзірлеу тәсілдері. Пәндегі негізгі құзіреттерді анықтау. Блум таксономиясы. Бағдарлама мақсаттары мен оқу нәтижелерін тұжырымдау. Кері жоспарлау принциптері. Бағалау стратегиясы. Өлшеу құралының соңғы оқу нәтижелеріне сәйкестігі. Оқыту әдістерін таңдау. Оқу бағдарламасының тиімділігін бағалау. Бағалау критерийлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Заманауи ғылыми мақаланың құрылымы
    Несиелер: 3

    Ғылыми басылымдардың түрлері. Халықаралық ғылыми жарияланымдар жүйесіндегі библиометриялық (ғылымиометриялық) көрсеткіштер: ғылыми дәйексөз индексі және импакт-фактор. Ғылыми еңбектер жазудың жақсы тәжірибесінің қағидалары. Халықаралық ғылыми жарияланымдар жүйесі. Сарапталған журналдағы заманауи ғылыми мақаланың құрылымы: кіріспе, материалдар мен әдістер, нәтижелер, талқылау. Әдебиеттер тізімі. Ванкувер, Гарвард жүйелері. Дәйексөздердің түрлері. Авторларға қойылатын талаптар. Жарияланым этикасы. Халықаралық ғылыми басылымдар жүйесіндегі авторлық құқық. Журналды таңдау және қолжазба презентациясы. Табылған клиникалық ақпараттың сенімділік дәрежесін анықтау критерийлері. Ғылыми жарияланымдардың әдістемелік сапасын бағалаудың, ғылыми жұмыстарға шолу жасаудың жақсы тәжірибесі. Бақылау жұмыстары туралы есептерді шығаруға арналған нұсқаулық (STROBE мәлімдемесі - бақылаулық зерттеулер туралы есептердегі элементтердің тізімі). CONSORT мәлімдемесі - Рандомизацияланған зерттеулер туралы есептердегі элементтердің тізімі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми шет тілі
    Несиелер: 5

    Ағылшын тілінде сөйлесу. Редакциямен, әріптестермен электрондық пошта арқылы байланыс, шетелдік әріптесімен ғылыми мәселелер бойынша телефон арқылы сөйлесу, семинарда презентация, сұрақтарға жауап беру. Жазбаша ғылыми ағылшын. Зерттеу тақырыбындағы ғылыми мақалаларды оқу және аудару. Ағылшын тіліндегі ғылыми жарияланымдарды дайындау Баспаның талаптарына сәйкес ағылшын тіліндегі ғылыми мақаланың құрылымын дайындау. Библиографиялардың тізімін жасау. Ғылыми мақала жазу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық тәжірибе
    Несиелер: 4

    Педагогикалық практика оқыту мен оқыту әдістемесінің практикалық дағдыларын қалыптастыру мақсатында жүргізіледі: халықаралық зерттеулер мен үздік оқытушылар практикасына негізделген қазіргі заманғы технологияларды, педагогикалық әдістер мен оқу құралдарын пайдалану; жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру деңгейінде оқыту үшін өмір бойы және тәжірибеге ұмтылуды дамыту. Педагогикалық тәжірибе барысында докторанттар университеттің тәрбие, оқыту, дамыту, ұйымдастыру, ғылыми-әдістемелік, басқару - педагогикалық, интегративті, аналитикалық және т. б. түрлі қызмет түрлерін меңгереді және зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Код ON1

    Ғылымдағы және медициналық білім беру басқару: оқу саласы туралы жүйелі түсінік, осы салада қолданылатын зерттеу әдістері мен дағдыларын көрсету

  • Код ON2

    Ғылыми идеяларды сыни талдау: денсаулық сақтаудың алдыңғы қатарында тұрған өзіндік жаңа ғылыми идеяларды сыни тұрғыдан талдау, бағалау және қалыптастыру; технологияны беру үшін әр түрлі көздерден ақпаратты өз бетінше талдап, өңдейді;

  • Код ON3

    Байланыс: Ғылыми деректерді тиімді ұсыну, ғылыми пікірталастар жүргізу, соның ішінде шет тілінде дағдыларын көрсету; Ғылыми бағыттар бойынша академиялық қоғамдастықпен тиімді байланыста болу;

  • Код ON4

    Зерттеу әдістері және дизайн: Озық тәжірибе қағидаттарына сәйкес тәуелсіз және дұрыс зерттеулер жүргізе алатын білікті зерттеуші болу,бұл осы саладағы білімді дамыту үшін зерттеу мәселесін шешудің маңыздылығын көрсетеді; медициналық және биомедициналық зерттеулерде сандық және сапалық талдау әдістерін орынды қолдану

  • Код ON5

    Ғылыми жазу мен ұсыну: халықаралық рецензияланған басылымға лайықты деңгейде түпнұсқалық зерттеуді академиялық адалдықпен құру, жобалау, енгізу және бейімдеу қабілетін көрсету;

  • Код ON6

    Зерттеушінін ғылыми және педагогикалық этикасы: заманауи технологияларды, педагогикалық әдістерді және оқытудың халықаралық зерттеу нәтижелері мен оқытудың озық тәжірибелеріне сүйене отырып қолданады; өмір бойы білім алуға деген ұмтылысты және жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім деңгейінде сабақ беру тәжірибесін дамыту

  • Код ON7

    Басқару және көпбейінді ынтымақтастық: жобаны басқару дағдыларын көрсету; зерттеуді жоспарлау және жүргізу кезінде өздігінен әрекет ете білу;

Top